CLB schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:38:
Klopt, klopt

Maar het gehele scherm wordt washed-out for true, jammer, is mee te leven inderdaad.
Whatabout 64GB modellen en Asia-only... Hmm ik kan het nog steeds niet echt geloven eerlijk gezegd.
Op de Nederlandse site staat er alleen:
*4G LTE is alleen verkrijgbaar in een beperkt aantal landen. Kleurselectie kan verschillen afhankelijk van beschikbaarheid., niks over 64GB niet of misschien...
Ik vind het idd ook raar waarom ze niet gewoon overal 64gb uitbrengen. Als ze alleen de rode in bepaalde markten uitbrengen dan snap ik het nog enigszins. Maja, ik ga in april toch naar Azie, dus voor mij geen probleem. Al denk ik gewoon dat ik 32gb model neem.
De bench zijn idd extreem hoog. Maar vergeet niet dat de tegra 4 niet echt met de s600 te vergelijken is. Tegra 4 is voor tablets zoals de s800 dat ook is. S600 is voor smartphones, net als de tegra t4i. Van de s800 en de t4i zijn nog geen benchmarks bekend, dus het is eigenlijk appels met peren vergelijken. Hoewel Nvidia zegt dat de t4i niet veel onder doet voor de t4, hebben mensen al met een referentiemodel van de t4i kunnen spelen. Deze lagde vrij veel en voelde langzamer aan dan de tegra 3. Er mochten helaas geen benchmarks gedraaid worden. Nvidia zal dus nog het een en ander moet tweaken. Maar dit betekent misschien ook dat qualcomm nog het een en ander moet doen aan de s800. Wel kan je er denk vanuit gaan dat de s600 binnen enkele weken in smartphones zit en de t4i voorlopig nog een tijdje op zich laat wachten. (Tegra fashionably late op een feestje. Zal niet de eerste keer zijn).
Edit: blijkbaar kan er veel gebeuren in Barcelona. Eerste telefoon (naja, 5,7" een telefoon?) Met snapdragon 800 aangekondigd.
link
We zullen het dus binnenkort zien
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 25-02-2013 16:41
]