[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.519 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Hier nog een vergelijking tussen de zwarte en de 'zilveren' uitvoering. Het schijnt dat de zwarte gevoeliger is voor vingerafdrukken. YouTube: HTC One Silver vs Black, Which Should You Pick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een nieuwtje over de Blinkfeed, deze zal bij release geen Nederlandse rss feeds bevatten, jammer maar waar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doncab schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:13:
Hier nog een vergelijking tussen de zwarte en de 'zilveren' uitvoering. Het schijnt dat de zwarte gevoeliger is voor vingerafdrukken. YouTube: HTC One Silver vs Black, Which Should You Pick?
Oh man, ik dacht dat ik er allang uit was. Zwart vond ik altijd al stijlvol en zakelijk. Maar hoe meer ik naar die zilveren kijk, hoe meer ik het iets authentieks vind hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Oh man, ik dacht dat ik er allang uit was. Zwart vond ik altijd al stijlvol en zakelijk. Maar hoe meer ik naar die zilveren kijk, hoe meer ik het iets authentieks vind hebben.
Dat gevoel heb ik ook een beetje, maar het is ook alleen maar de witte die je langs ziet komen. Filmpjes en foto's met de zwarte versie zijn bijna op een hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Ja, ik vind het matte aluminium ook wel wat hebben. Maar wat dan weer afdoet aan die variant zijn voor mij die witte accenten en die geslepen en gepolijste randen (net chroom, bah), dat ziet er allemaal iets te druk en rommelig uit voor mij. Al is het natuurlijk wel een blikvanger. (Dat heb ik ook met m'n zilveren Sony Vaio S, al had ik ook daar eigenlijk liever de matzwarte versie gehad)

Dat monolithische uiterlijk van de zwarte versie vind ik echt wat hebben. (Hierom sprak het ontwerp van de Xperia Z mij ook zeer aan.) Zeker aangezien HTC voluit voor "muted black" gaat door zelfs hun logo zwart te maken, alleen dat (überhaupt al enorm lelijke) Beats logo verpest het een beetje. (Al is dat bij de zilveren versie nog erger) Het zilveren HTC logo aan de voorkant vind ik ook een beetje onnodig en niet zo heel mooi, maar daar kan ik wel mee leven.

edit: Even iets anders, wie kent 'm nog? De HTC 1.

[ Voor 10% gewijzigd door M-en-M op 25-02-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:33:
Nog even een nieuwtje over de Blinkfeed, deze zal bij release geen Nederlandse rss feeds bevatten, jammer maar waar helaas...
Toch wel hoor.
Kijk maar op start.htc.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Ik heb nog een (Grieks) filmpje gevonden van de Black: YouTube: HTC One "Black" Hands-On (Greek) Hoewel die versie vast behoorlijk is misbruikt tijdens de show zie je aardig wat vlekken op de achterkant... Ze laten ook wel een aantal goeie close-ups zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:16
Upbeat schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:58:
[...]

Ik ga het toestel dan ook zien, ben benieuwd! Dus als je iemand met een heel bekende HTC pouch ziet lopen... ;-)
Is het een besloten event oid? Kan het nergens terugvinden, ben 2 maart toch in de buurt van A'dam dus kan evt wel ff langswippen om te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Doncab schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:13:
Had ik net ff nodig, twijfelde stiekem nog steeds een beetje maar met een voorkeur voor de Zwarte. Nu de knoop definitief door gehakt. Het wordt toch een zwarte.

Nu alleen nog hopen dat deze zwarte lak wel blijft zitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Donstil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:27:
[...]

Had ik net ff nodig, twijfelde stiekem nog steeds een beetje maar met een voorkeur voor de Zwarte. Nu de knoop definitief door gehakt. Het wordt toch een zwarte.

Nu alleen nog hopen dat deze zwarte lak wel blijft zitten.
naast dat zwart vingerafdruk gevoeliger is, is zwart ook nog kras gevoelig. ivm met de zwarte lak.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
vandeMeulenhof schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:32:
[...]

naast dat zwart vingerafdruk gevoeliger is, is zwart ook nog kras gevoelig. ivm met de zwarte lak.
Dat is geen lak, het aluminium is geanodiseerd. En geanodiseerd aluminium kan juist veel beter tegen krassen. (Al zullen krassen wel meer opvallen)

edit: Een leuk filmpje om het uit te leggen:

[ Voor 10% gewijzigd door M-en-M op 25-02-2013 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucienvg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 17:00
Volgens mij wordt het aluminium geanodiseerd. Dit is vele malen harder dan lak en corrosie bestendig en niet kras gevoelig. Ik heb al twee jaar een sensation en er zit geen enkele kras op het aluminium gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat gebruiken ze bij de iPhone5? Die zwarte uitvoering vind ik ook prachtig maar ondanks dat ik erg zuinige vrienden heb ken ik er een paar waar de "lak" er al een beetje af is. Vooral de scherpe randjes laten snel los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Donstil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:39:
Wat gebruiken ze bij de iPhone5? Die zwarte uitvoering vind ik ook prachtig maar ondanks dat ik erg zuinige vrienden heb ken ik er een paar waar de "lak" er al een beetje af is. Vooral de scherpe randjes laten snel los
Apple gebruikt heel zacht en dun aluminium wat ook geanodiseerd is, maar dus van dusdanig "slechte" kwaliteit is dat het alsnog snel krast. Dit omdat ze liever een materiaal hadden dat sterk was bij de dunheid die ze voor ogen hadden dan een materiaal dat hard was. (Immers zijn krasjes makkelijker te vergeven dan deuken)

Het is een keuze die ze hebben gemaakt. Eerdere geanodiseerde producten van Apple (zoals hun iPod Nanos) zijn minder gevoelig voor krassen.

Nu beweert HTC dat ze (enorm) veel degelijker aluminium gebruiken (de behuizing ziet er ook veel dikker uit), dus hopelijk heeft HTC niet een vergelijkbare afweging hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Donstil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:39:
Je blijft er in kunnen 'choppen'. Aluminum is een erg zacht metaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Lucienvg schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:37:
Ik heb al twee jaar een sensation en er zit geen enkele kras op het aluminium gedeelte.
Dan ben jij er waarschijnlijk een stuk voorzichtiger mee dan mij, heb er al redelijk wat krassen in zitten.
De 'plastic?' gedeelten zijn nog helemaal goed.

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
petervdveen schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:30:
[...]

Dan ben jij er waarschijnlijk een stuk voorzichtiger mee dan mij, heb er al redelijk wat krassen in zitten.
De 'plastic?' gedeelten zijn nog helemaal goed.
Heb al ruim 2 jaar Desire HD en zit maar 1 krasje op het hoekje, helaas wel wat putjes van de sleutels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Ik heb bijna twee jaar een Desire S en alleen een paar putten op de hoeken van vallen op de grond (en straat...) en een paar krasjes op de achterkant. Voor twee jaar gebruik vind ik het wel meevallen. In ieder gevan niet van de chromen zooi die al na een paar maanden er niet meer uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
De HTC one gebruikt ook een nieuw 5G Wifi modem van Broadcom.

'5G WiFi is based upon the IEEE 802.11ac standard and provides better-quality video and media streaming, as well as the ability to connect multiple devices in a network with a broader coverage area.
The 5G WiFi modem is also capable of this performance all while reducing power consumption by up to 83%.'

Klinkt veelbelovend. Hier is de link: http://blog.gsmarena.com/...adcoms-new-5g-wifi-modem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:33:
Ik weet niet hoe je daar aan komt, maar volgens mij kun je gewoon rss feeds van de NOS toevoegen hoor: ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8LkP5V7ni1cu0dy5mJ0H4C25/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
MountMan schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:11:
[...]

Is het een besloten event oid? Kan het nergens terugvinden, ben 2 maart toch in de buurt van A'dam dus kan evt wel ff langswippen om te voelen.
Het is idd een besloten event ja :) Alleen op uitnodiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:07:
[...]

Ik weet niet hoe je daar aan komt, maar volgens mij kun je gewoon rss feeds van de NOS toevoegen hoor: ;)

[afbeelding]
Was het ook niet zo dat tweakers ook zichtbaar kan worden bij BlinkFeed ?.. Althans dat meende ik ergens gelezen te hebben ( heb zo even geen idee waar )

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Metian schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:31:
[...]

Was het ook niet zo dat tweakers ook zichtbaar kan worden bij BlinkFeed ?.. Althans dat meende ik ergens gelezen te hebben ( heb zo even geen idee waar )
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat media welke onder De Persgroep vallen (waar onder Tweakers) inderdaad op BlinkFeed zitten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Walkthrough van Sense 5
YouTube: HTC Sense 5.0 prise en main

Ben blij dat je je homescreen kan aanpassen naar een ander scherm. Wat me wel opviel is dat er bij Sense 5 geen quicktoggle zijn om snel wifi of bluetooth aan te zetten. Dit zit wel in Touchwizz en Sony's UI. Als ik in een applicatie zit en en wil snel wifi aan/uit zetten is dat best handig, zonder dat ik de applicatie uit hoef.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is handig inderdaad, maar is ook te ondervangen met een andere launcher of third party applicaties :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:51:
Dat is handig inderdaad, maar is ook te ondervangen met een andere launcher of third party applicaties :)
Doel je dan op de quick toggles bovenin?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:07:
[...]

[afbeelding]
Ik heb gemaild met HTC, zij zeiden dat er geen Nederlandse feeds beschikbaar zouden zijn. Ze konden me niks zeggen over evenetuele contracten die er afgesloten zouden worden met Nederlandse providers, misschien dat daar nog hoop is. Over de Persgroep heb ik niks gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-aad- schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:56:
Wel leuk om te zien als je doorklikt naar de HTC One: https://start.htcsense.com/#devices/NL Kwam er toevallig op uit, maar hier kan je zien dat er dus al wel Nederlandse streams beschikbaar zijn voor in Blinkfeed. Niet veel, maar qua nieuws in ieder geval al wel voorzien.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dit voorspelt weinig goeds voor de camera in low light:
YouTube: HTC One Vs Lumia 920 Low Light Comparison- MyNokiaBlog #MWC13

De kwaliteit is belabberd slecht vergeleken met de Nokia 920 :/

Weet niet wat voor sensor HTC erin heeft zitten, maar wat een ruis! Al voordat de reviewer de opmerking maakte zag ik al enorm veel ruis.

Pfff, dit is wel erg jammer, want de camera is wel erg belangrijk voor me.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De 920 is dan ook we echt geweldig in omstandigheden met weinig licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verwachtingen lagen ook gewoon veel te hoog door alle claims van de fabrikanten. Daardoor is de Xperia Z ook al hard aangepakt. Zoals het ernaar uitziet is er gewoon weinig vooruitgang te boeken zonder de sensor groter te maken (Nokia). Misschien dat in 2014 de accu en dus mogelijk de camera weer een boost krijgen als de telefoons dikker mogen zijn. Google/Motorola kan wel een goede slag gaan slaan met hun X-phone (varianten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Donstil schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:32:
De 920 is dan ook we echt geweldig in omstandigheden met weinig licht
Uhmmm... dan heb je heel wat gemist de laatste dagen. HTC ging wel effe de wereld veroveren met Ultrapixel. Zo is het gebracht, maar het lijkt gewoon op marketingspraat van HTC....Optische stabilisatie en low light performance waren toch key...

Vindt wel dat mensen objectief mogen blijven. Wil dit toestel graag hebben, maar kan me objectieg genoeg opstellen om te zeggen dat de camera gewoon een teleurstelling is. Kan mezelf wel vertellen dat dit beta software is, maar dat gaat er niet in...

Als dan de Sony ZL, Oppo Find 5 of de Samsung S4, die allemaal een 13MP Sony camera hebben beter presteren, dan zal ik daar een keuze uit gaan maken. En hoe graag ik de One wil, ik ga geen smoezen verzinnen om het toestel te kopen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het kan maar zo dat dit een software issue is welke via een update opgelost kan worden.... Een even denken, verrek.... De Lumia 920 had ook een camerabug die opgelost is via een update....

Maar goed, bevalt de kwaliteit je niet, dan koop je HTC One toch gewoon niet, ik krijg steeds meer het idee dat mensen compact camera kwaliteit foto's willen uit hun telefoon. Voor mij is een telefooncamera niets meer dan een tool om even snel een foto's te maken. Wil ik kwaliteit dan pak ik wel een DSLR....

Naar mijn mening is de HTC One een telefoon en geen camera waar ik mee kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
FrankGuthrie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:23:

Weet niet wat voor sensor HTC erin heeft zitten, maar wat een ruis! Al voordat de reviewer de opmerking maakte zag ik al enorm veel ruis.

Dit is wel een nokiablog, en welke instellingen zijn er gebruikt. Er zijn ook al andere foto's waar men wel tevreden over is, dus laten we een 'neutralere' test afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Bullet NL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:50:
Het kan maar zo dat dit een software issue is welke via een update opgelost kan worden.... Een even denken, verrek.... De Lumia 920 had ook een camerabug die opgelost is via een update....

Maar goed, bevalt de kwaliteit je niet, dan koop je HTC One toch gewoon niet, ik krijg steeds meer het idee dat mensen compact camera kwaliteit foto's willen uit hun telefoon. Voor mij is een telefooncamera niets meer dan een tool om even snel een foto's te maken. Wil ik kwaliteit dan pak ik wel een DSLR....

Naar mijn mening is de HTC One een telefoon en geen camera waar ik mee kan bellen.
Volgens mij mag ik toch gewoon een mening hebben..... En teleurstelling vind ik heel normaal, want ik verwacht toch wel een betere performance dan de camera's van vorig jaar.

Tja, zoals je zegt naar jou mening.... Naar mijn mening is een smartphone/HTC One meer dan dat en ik verwacht dan ook goede camera prestaties. Zeker van een toestel die tussen de 600 en 700 euro gaat kosten.
Doncab schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:53:
[...]

Dit is wel een nokiablog, en welke instellingen zijn er gebruikt. Er zijn ook al andere foto's waar men wel tevreden over is, dus laten we een 'neutralere' test afwachten.
Da's zeer zeker wat ik ga doen, maar misschien ben ik wat zwaar teleurgesteld in HTC....

[ Voor 15% gewijzigd door FrankGuthrie op 26-02-2013 17:57 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FrankGuthrie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:44:
[...]

Uhmmm... dan heb je heel wat gemist de laatste dagen. HTC ging wel effe de wereld veroveren met Ultrapixel. Zo is het gebracht, maar het lijkt gewoon op marketingspraat van HTC....Optische stabilisatie en low light performance waren toch key...

Vindt wel dat mensen objectief mogen blijven. Wil dit toestel graag hebben, maar kan me objectieg genoeg opstellen om te zeggen dat de camera gewoon een teleurstelling is. Kan mezelf wel vertellen dat dit beta software is, maar dat gaat er niet in...

Als dan de Sony ZL, Oppo Find 5 of de Samsung S4, die allemaal een 13MP Sony camera hebben beter presteren, dan zal ik daar een keuze uit gaan maken. En hoe graag ik de One wil, ik ga geen smoezen verzinnen om het toestel te kopen.
Ik snap je pleidooi niet zo eerlijk gezegd ik heb het immers over de 920.
Ik heb nu sinds begin November een 920 en de camera is toch wel erg goed als je wat werk in je foto steekt.
(Verder haat ik de 920 met een passie trouwens ;) )
Dat de One daar niet overheen kan maakt me persoonlijk weinig uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Donstil schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:03:
[...]

Ik snap je pleidooi niet zo eerlijk gezegd ik heb het immers over de 920.
Ik heb nu sinds begin November een 920 en de camera is toch wel erg goed als je wat werk in je foto steekt.
(Verder haat ik de 920 met een passie trouwens ;) )
Dat de One daar niet overheen kan maakt me persoonlijk weinig uit,
Ja, maar had ergens gehoopt dat HTC One op gelijke hoogte zou komen als de Lumia 920. Dat zou me heel blij maken namelijk. Wil een android telefoon met de camera van de 920 :P

Ergens dacht ik dat de One in de buurt ging komen, van de Lumia 920, toen HTC het had over erg goeie low light performance en optische stabilisatie.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Net zoals Bullet gebruik ik mijn telefooncamera alleen soms even voor wat foto's voor op Facebook of Twitter. De kwaliteit boeit mij hierbij niet heel erg veel, als het maar niet al te belabberd is. Moet ik echt fatsoenlijke foto's maken, pak ik mijn Canon 60D wel, daar kan zelfs de Lumia 920 bij lange na niet aan tippen.
Wat ik tot nu toe heb gezien van de HTC One is het in ieder geval genoeg voor mijn eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Helaas, htc heeft de verwachtingen gewoon te hoog laten worden. Een camera revolutie is het zeker niet. Maar de meeste reviews over de camera zijn prima. Is hij zo goed als de 920, ik denk het niet.

Wat ik wel vervelend vind is dat alle reviewers/testers enorm rare testen doen door bijvoorbeeld veel in te zoomen. Tsja, daar is de camera, met zijn 4 mp niet voor ontworpen. Gsmarena spande de kroon, opblazen naar 8 mp, filters er over heen gooien, extreem inzoomen en dan reviewen. Wie doet dat?? Cnet Asia was heel tevreden over de zelfde foto's. Het wordt zo heel verwarrend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Gelukkig doet DPReview tegenwoordig ook tests met telefoons, zij weten wel hoe je een camera juist moet testen. Even wachten tot ze een review model hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Doncab schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:54:
De HTC one gebruikt ook een nieuw 5G Wifi modem van Broadcom.

'5G WiFi is based upon the IEEE 802.11ac standard and provides better-quality video and media streaming, as well as the ability to connect multiple devices in a network with a broader coverage area.
The 5G WiFi modem is also capable of this performance all while reducing power consumption by up to 83%.'

Klinkt veelbelovend. Hier is de link: http://blog.gsmarena.com/...adcoms-new-5g-wifi-modem/
heheh het staat er wel leuk :P
maar hoeveel mensen hebben er nu een IEEE 802.11ac router in de buurt of thuis staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Een leuk artikel over het ontwerp van de One. Vooral interessant vanwege de mooie close-ups en het interview waarin nogmaals wordt bevestigd dat de antennes écht niet in het plastic zitten maar in het aluminium. (Maar dat de plastic strepen wel belangrijk zijn om het te laten werken.)

Al heb ik inmiddels al wel begrepen dat de streep naar beneden naar de camera (of eigenlijk omhoog vanuit de camera, want hier wordt de kabel doorheen gevoerd) de NFC antenne bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Laatst online: 11-09 15:40
M-en-M schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:56:
Een leuk artikel over het ontwerp van de One. Vooral interessant vanwege de mooie close-ups en het interview waarin nogmaals wordt bevestigd dat de antennes écht niet in het plastic zitten maar in het aluminium. (Maar dat de plastic strepen wel belangrijk zijn om het te laten werken.)

Al heb ik inmiddels al wel begrepen dat de streep naar beneden naar de camera (of eigenlijk omhoog vanuit de camera, want hier wordt de kabel doorheen gevoerd) de NFC antenne bevat.
linkt werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Heel opvallend, hier zegt een verder vrij clueless* HTC marketingpersoon dat de "Ultrapixel" camera toch echt uit drie lagen is opgebouwd: http://youtu.be/PJ3MbFxmfxQ?t=5m7s

*(Dat wil zeggen, hij herhaalt gewoon standaard marketingpraat die ze van tevoren is ingeprent, dus dan is de kans vrij groot dat dit correct is.)
Hm, komt door de komma in de link, lijkt het. Zo hoort 'ie:
http://www.tomshardware.c...nterview-video,21224.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het mij vraagt dan zegt dit niks, het is best een donkere ruimte waar hij deze test foto's snel maakt en hij maakt ze zonder flash.

Veel camera's doen het ja minder goed bij slechte licht condities, mijn Huawei Honor 2 ook namelijk, maar wat wel grappig was bij mijn Huawei Honor 2 is dat hij de zonsondergang daar door mooiere vast legde dan mijn Sony Cybershot DSC W350.

Maar in goeie licht condities neemt mijn Huawei Honor 2 hele mooie foto's en nog snel ook, veel snellere dan mijn Sony Cybershot DSC W350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
FrankGuthrie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:16:
[...]

Ja, maar had ergens gehoopt dat HTC One op gelijke hoogte zou komen als de Lumia 920. Dat zou me heel blij maken namelijk. Wil een android telefoon met de camera van de 920 :P

Ergens dacht ik dat de One in de buurt ging komen, van de Lumia 920, toen HTC het had over erg goeie low light performance en optische stabilisatie.
De 920 is ook niet de heilige graal. Daarnaast ligt het heel erg aan de persoon. Ik heb foto's van de Xperia Z gezien die de 920 doen verbleken, en zeker in low light is de Z erg sterk bijvoorbeeld. Ook zijn foto's erg subjectief, iedereen zoekt naar andere dingen en veel mensen vinder enorm gesatureerde (maar neppe) foto's erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heb je het verschil in brightness gezien? De HTC geeft een stuk lichter beeld waardoor de ruis meer opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 16:17
Als het goed is ben ik zaterdag ook bij het HTC event aanwezig, ben heel benieuwd naar het toestel! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mensen die zaterdag naar Amsterdam gaan, misschien een DM-threadje opstarten ofzo?
Misschien kunnen er een paar Tweakers met elkaar reizen, daar 'afspreken', altijd gezellig toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Om nog maar wat toe te voegen aan de fotodiscussie hier het commentaar van wired.com:

'We took the HTC One out to a dimly-lit restaurant and it produced far better, and cleaner, images that the Samsung Galaxy SIII we had with us. The HTC One’s photos were much clearer, and you could plainly see everyone in them. Photos snapped with the Galaxy’s 8MP camera didn’t look any sharper than the One’s 4MP images. The only advantage to the Samsung’s snapshots was you could zoom in tighter on a subject’s dark face.'

En de link: http://www.wired.com/gadgetlab/2013/02/htc-zoe-camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
CLB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:34:
De mensen die zaterdag naar Amsterdam gaan, misschien een DM-threadje opstarten ofzo?
Misschien kunnen er een paar Tweakers met elkaar reizen, daar 'afspreken', altijd gezellig toch...?
Ik weet niet wie er nog meer gaan maar mij lijkt het een goed idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Upbeat schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:41:
[...]

Ik weet niet wie er nog meer gaan maar mij lijkt het een goed idee :D
Is het een openbaar event? Kan nergens informatie vinden over het evenement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Jammer dat het alleen op uitnodiging is! (ook begrijpelijk daar niet van)
Ben zo benieuwd naar het toestel, na 2 1/2ve maand met rotzooi te lopen ben ik het wachten zat, overmorgen mijn Xperia Z verkopen, hoop dat het, het wachten allemaal waard is/was!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zedzed1 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:49:
Is het een openbaar event? Kan nergens informatie vinden over het evenement?
Het is een event waar je alleen heen kan met een invitation, ik zal is kijken of ik er eentje extra kan fixen :)
HTC LIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
YouTube: HTC One benchmark test

Volledige benchmark test! 12000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
CLB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:59:
[...]

Het is een event waar je alleen heen kan met een invitation, ik zal is kijken of ik er eentje extra kan fixen :)
[afbeelding]
Hoe moet ik dit zien? In wat voor opzicht ben jij een "relatie" van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:59:
[...]

[afbeelding]
Mijn broertje heeft zo'n invite, maja das alleen omdat hij bij de Media Markt werkt en die gaan er met een groep heen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:51:
[...]

Mijn broertje heeft zo'n invite, maja das alleen omdat hij bij de Media Markt werkt en die gaan er met een groep heen ofzo.
Ja, ik zie dit event meer als de toekomstige verkopers/aanbieders even op de hoogte stellen en een beetje lekker maken over hoe en wat. Gelukkig heb ik in die zin nergens belangen en wil ik alleen even checken of dit toestel voor mij interessant genoeg kan zijn, aangezien de mogelijkheid daar is dit event te bezoeken. Daarnaast heeft HTC juist op dit moment veel baat bij goede cijfers, iets wat niemand ontgaan zal zijn toch? De Tweakers redactie is er zelf niet bij dat iemand toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz zijn er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je ziet lijkt het alsof de One veel lichter is. Dat is ook zo en dat komt omdat de One een hele hoge ISO waarde kan hebben. (One heeft een ISO range van 100-1600. de 920 heeft 100-800 geloof ik). Een hoge ISO maakt alles lichter, maar produceert daarnaast ook meer ruis. De 920 staat duidelijk veel lager, waardoor het geen goede vergelijking is. Stel de twee gelijk en je kan een zinnigere vergelijking maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
In het filmpje zeggen ze 32/64 GB geheugen, zonder microSD, maar in de specs ernaast staat wel microSD... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
De eerste echt uitgebreide preview:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/htc-one-test.html
(Al noemen ze het een review. Het is nog steeds geen final unit.)

Flink wat foto's van en met het apparaat, ook heel wat screenshots.
De kleuren die de camera produceert vind ik nog steeds fantastisch, maar weer laat de scherpheid wat te wensen over.

Wat ik nu vooral wil zien is een behoorlijke analyse van het display. Hopelijk is 'ie zo goed gecallibreerd als de Butterfly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
M-en-M schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:22:
De eerste echt uitgebreide preview:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/htc-one-test.html
(Al noemen ze het een review. Het is nog steeds geen final unit.)

Flink wat foto's van en met het apparaat, ook heel wat screenshots.
De kleuren die de camera produceert vind ik nog steeds fantastisch, maar weer laat de scherpheid wat te wensen over.

Wat ik nu vooral wil zien is een behoorlijke analyse van het display. Hopelijk is 'ie zo goed gecallibreerd als de Butterfly.
Wat mij opvalt aan die foto's is dat wanneer je in de donkerte een foto/video maakt en er komt een lichtbron in beeld, dat dan heel de foto/video gaat ruizen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:38:
[...]

Zoals je ziet lijkt het alsof de One veel lichter is. Dat is ook zo en dat komt omdat de One een hele hoge ISO waarde kan hebben. (One heeft een ISO range van 100-1600. de 920 heeft 100-800 geloof ik). Een hoge ISO maakt alles lichter, maar produceert daarnaast ook meer ruis. De 920 staat duidelijk veel lager, waardoor het geen goede vergelijking is. Stel de twee gelijk en je kan een zinnigere vergelijking maken.
Klopt, en de reden waarom de 920 zo enorm goed presteert in het donker komt door de enorm lange sluitertijd van deze lumia, die kan gaan tot 1/4 seconde! Dat is in smartphone land echt lang "open, want voor zover ik heb kunnen vinden gaat de Htc One maar tot 1/48th seconde... Dit maakt echt een flink verschil. De Htc One wil dit compenseren met hoge ISO, had gehoopt dat ze slimmer waren en de sluitertijd lager/langer hadden gelaten net zoals de Lumia 920 vanwege de OIS in beide toestellen. Welke voor geen kloot lijkt te werken in bijna alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb waar gefilmd wordt met de Htc One...

Edit: In de exif data van foto's van de "review" die M-en-M noemt zie ik de sluitertijd gaan tot 1/20 seconde.. Niet slecht maar kan beter/langer.

[ Voor 13% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 27-02-2013 08:49 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg uitgebreide handson, ik zou het gewoon een review noemen trouwens...
Geeft een mooi totaalbeeld van het toestel, software en power... Toestel wordt wel wat warmer tijdens intensief gebruik lees ik ook, maar dat was met m'n HTC One X ook het geval, dus dat geloof ik ansich wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Dit jaar dus geen HTC One+ in ieder geval. :)

http://www.androidnext.de/news/htc-one-einziges-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
CLB schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:04:
Erg uitgebreide handson, ik zou het gewoon een review noemen trouwens...
Geeft een mooi totaalbeeld van het toestel, software en power... Toestel wordt wel wat warmer tijdens intensief gebruik lees ik ook, maar dat was met m'n HTC One X ook het geval, dus dat geloof ik ansich wel.
Ja een erg postieve review, alleen de camera zijn ze nog niet geheel postief over. Niet dat hij slecht is maar niet beter dan zijn concurrenten. Maar ze konden dit niet optimaal testen.

Ik persoonlijk vind de camera erg belangrijk maar een samsung valt voor mij toch echt af vanwege nare ervaringen met de s3 dus hier hoef ik niet op te wachten. Windows phone (lumia 920) valt af vanwege systeem. Blijft over de xperia z of de htc. Kies ik wel voor de htc one. Vind de zoe functionaliteit erg leuk en blinkfeed geeft voor mij ook een toevoeging. De scherm van One en ontwerp spreken mij ook meer aan. Nu nog bestellen met een leuke aanbieding

[ Voor 3% gewijzigd door zedzed1 op 27-02-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik hoop dat dit ook zwart op wit komt te staan op de HTC-site.
Dat je toch de zekerheid hebt dat je een jaar lang het topmodel hebt. Wat afgelopen jaren niet zo was, met de Sensation en Sensation XE, en de One X en One X+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ zedzed1: Of een Xperia ZL, maar die is nagenoeg gelijk qua hardware ;)

@ yannickie111: En wat maakt dat uit? Er komt altijd wat snellers en beters op de markt...
Of dat nu na een maand komt of na een half jaar, het apparaat blijft toch gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
yannickie111 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:42:
[...]

Ik hoop dat dit ook zwart op wit komt te staan op de HTC-site.
Dat je toch de zekerheid hebt dat je een jaar lang het topmodel hebt. Wat afgelopen jaren niet zo was, met de Sensation en Sensation XE, en de One X en One X+.
Zeiden ze bij de One X ook al niet zoiets? Niet dat het mij wat uitmakkt, vind de verschillen altijd te klein en hoe meer beats hoe minder interesse ik heb :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
CLB schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:49:
@ yannickie111: En wat maakt dat uit? Er komt altijd wat snellers en beters op de markt...
Of dat nu na een maand komt of na een half jaar, het apparaat blijft toch gewoon werken :)
Het zou niet veel uit moeten maken. Alleen de verschillen zijn vaak klein, te klein om een nieuw toestel te kopen. Maar ook te groot, zodat je je weer bekkocht voelt met je device van een paar maanden oud.

Maar wat zei Apple ook alweer over een iPad, niet meer dan 1 per jaar? En afgelopen jaar een iPad 3, Mini, en 4... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha wat een Onzin, jezelf bekocht voelen omdat er een half jaar later een andere versie komt, moet niet gekker worden.

Lekker belangrijk of je de nieuwste versie hebt.

De iPad en iPad Mini zijn natuurlijk 2 verschillende devices, niet dat het iets met de One te maken heeft wat Apple doet maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Hoogstwaarschijnlijk ga ik voor een HTC One als deze uitkomt in NL. Wilde eerst voor de Xperia Z gaan, maar gezien de bekoelde reacties op het scherm wacht ik nog even tot er reviews voor de One verschijnen.

Een vraagje waarop ik via Google geen antwoord kan vinden: Zit er een FM radio in de One?

Moet zeggen dat het erg lastig zoeken is voor HTC One nieuws, aangezien je alle oude One modellen dan ook langs ziet komen...

[ Voor 19% gewijzigd door Robbio85 op 27-02-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt het nu dat er geen notificatieled op de One zit? Dat zou ik persoonlijk wel een groot minpunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:09:
Klopt het nu dat er geen notificatieled op de One zit? Dat zou ik persoonlijk wel een groot minpunt vinden.
Die zit er wel, in de bovenste speaker-grill!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
Een vraagje waarop ik via Google geen antwoord kan vinden: Zit er een FM radio in de One?

Moet zeggen dat het erg lastig zoeken is voor HTC One nieuws, aangezien je alle oude One modellen dan ook langs ziet komen...
[/quote]

natuurlijk. en anders download je er 1 uit de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jvang schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:14:

[/quote]

natuurlijk. en anders download je er 1 uit de play store.
Hij bedoelt een ontvanger, niet een app die streamt via 3G.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik nog niet gezien in de hands-ons... Gewoon een filmpje opzoeken waarin ze de appdrawer openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fm radio is ook niet echt meer van deze tijd natuurlijk.
In Europa is het nog best groot maar in een groot gedeelte van de wereld is het toch al vervangen voor XM/satelliet radio.

[ Voor 90% gewijzigd door Donstil op 27-02-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Donstil schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:35:
Fm radio is ook niet echt meer van deze tijd natuurlijk.
Klopt, maar is nog steeds verrekte handig als je op het werk geen losse radio, een gammele WIFI verbinding en een datalimiet hebt :)
CLB schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:29:
Heb ik nog niet gezien in de hands-ons... Gewoon een filmpje opzoeken waarin ze de appdrawer openen...
Strak idee, zal ik vanavond eens doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Robbio85 op 27-02-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:31
Ik vind in dit filmpje de bewegingen toch allemaal wat stotterend gaan.... Verder zien de foto's er naar mijn mening wel prima uit, al heb je natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal....

Op de officiële websites spreken ze trouwens over een accucapaciteit van 'slechts' 2100mAh in plaats van de overal genoemde 2300, ben heel benieuwd hoe de batterijduur zal zijn!
Correctie, ik moet beter opletten want het staat er wel goed... Foutje is snel gemaakt met deze naamgeving, wordt dus opletten bij het kopen van accessoires!

[ Voor 41% gewijzigd door luappul op 27-02-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Laatst online: 13-08 18:20
Aankomende zaterdag ben ik ook aanwezig bij het HTC event te Ziggodome :).
Gaat een hele gezellige avond worden! Zal iig de vragen, opmerkingen die ik hier nog voorbij zie komen checken (mocht iemand nog iets heel specifieks willen weten....let me know).
Ik zal mijn bevindingen hier delen met jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
luappul schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:48:
Op de officiële websites spreken ze trouwens over een accucapaciteit van 'slechts' 2100mAh in plaats van de overal genoemde 2300, ben heel benieuwd hoe de batterijduur zal zijn!
Ware het niet dat dat de officiele website is van de One X+. En dus niet de nieuwe One.

Wat onhandig zeg, al die verwarring door de gekozen naam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

yannickie111 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:54:
[...]

Ware het niet dat dat de officiele website is van de One X+. En dus niet de nieuwe One.

Wat onhandig zeg, al die verwarring door de gekozen naam....
Merk inderdaad steeds meer dat mensen zich verwarren met One, One X en One X+.. inderdaad niet echt gelukkig gekozen deze naam. 8)7

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:31
Metian schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:31:
[...]

Merk inderdaad steeds meer dat mensen zich verwarren met One, One X en One X+.. inderdaad niet echt gelukkig gekozen deze naam. 8)7
Inderdaad, niet heel handig van me(!), maar ik klikte gewoon op de bovenste banner op de productenpagina waar One stond, ervan uitgaande dat ze ondertussen wel hun nieuwe topmodel als eyecatcher hadden staan... Volgende keer wat scherper opletten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Metian schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:31:
[...]
Er is idd maar 1 nieuw topmodel en dat is de One en ik hoop dat HTC dat voorlopig ook zo houdt.
Dus binnenkort geen One+ of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Er zit wel een notificatieled in de HTC One, achter de bovenste speakergril aan de linkerkant.

Ik heb zelf ook een htc-one besteld bij T-mobile, mijn contract moet worden verlengd. Ik hoorde echter geruchten dat de HTC-one T-mobile branded zou zijn, dus met logo achterop en toegevoegde software. Ik heb dus even een e-mail naar T-mobile gestuurd met de vraag of dit waar is. Dit is het antwoord wat ik kreeg:

U vraagt of de HTC One T-mobile branded is ,toegevoegde software heeft of dat het T-Mobile logo op de achterzijde van het toestel staat. Het toestel wordt geheel standaard geleverd zonder toevoegingen van T-Mobile.

Met vriendelijke groeten,
*knip* geen persoons informatie uit e-mails op het forum!
T-Mobile Klantenservice BV

Ik ben dus zeer tevereden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 27-02-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
T-Mobile is hier al vaker de mist mee in gegaan. Het kan zijn dat ze eerst een paar gewone modellen krijgen, maar ik heb ook van een T-Mobile medewerker gehoord dat ze echt een "eigen" versie gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Doncab schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:40:
Er zit wel een notificatieled in de HTC One, achter de bovenste speakergril aan de linkerkant.

Ik heb zelf ook een htc-one besteld bij T-mobile, mijn contract moet worden verlengd. Ik hoorde echter geruchten dat de HTC-one T-mobile branded zou zijn, dus met logo achterop en toegevoegde software. Ik heb dus even een e-mail naar T-mobile gestuurd met de vraag of dit waar is. Dit is het antwoord wat ik kreeg:

U vraagt of de HTC One T-mobile branded is ,toegevoegde software heeft of dat het T-Mobile logo op de achterzijde van het toestel staat. Het toestel wordt geheel standaard geleverd zonder toevoegingen van T-Mobile.

Met vriendelijke groeten,
[mbr] *knip* geen persoons informatie uit e-mails op het forum! [/]
T-Mobile Klantenservice BV

Ik ben dus zeer tevereden :)
Dit hebben ze eerder geflikt, vrolijk tegen iedereen vermelden dat het een standaard telefoon betreft om vervolgens alsnog telefoons te leveren met t-Mobile meuk erop (zowel logo op achterkant als apps en opstartscherm) waardoor je ook meteen weer vastzit aan updates van T-mobile en dus langer moet wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 27-02-2013 13:45 . Reden: Niet in de quote typen ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Bullet NL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:43:
T-Mobile is hier al vaker de mist mee in gegaan. Het kan zijn dat ze eerst een paar gewone modellen krijgen, maar ik heb ook van een T-Mobile medewerker gehoord dat ze echt een "eigen" versie gaan voeren.
Dat zou dan jammer zijn, maar gelukkig voor mij dat ik dan bij de eersten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Bullet NL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:43:
Vodafone idem! Werd gebeld voor nieuw abbo. Is de Sensation unbranded? JA! Oke mooi.
Als er wat is kan ik dan naar de VF winkel? JA!
Als ik niet thuis bent, leveren hem dan niet bij de buren? Klopt, word alleen bij u afgeleverd.

Prima akkoord

Moet hem bij de buren halen. Ontvang hem, zet hem aan, hoppa logo vodafone :(. Niet unbrandend!
Ga naar de VF winkel. Helaas winkel en online is apart en wij leveren nooit unbrandend (wtf! Eerst zeggen jullie van wel 8)7 ). Helaas kunnen we niet helpen. Je kan hem zelf flashen, dan heb je geen VF logo meer. Kijk voor info op tweakers of xda. Suc6 ermee.

De reden waarom ik nog sim-only heb en toestel los koop.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
vandeMeulenhof schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:51:
[...]

Helaas winkel en online is apart en wij leveren nooit unbrandend (wtf! Eerst zeggen jullie van wel 8)7 ).
En toch heb Ik als een van de eerste mijn Sensation unbranded uit de Vodafone winkel gehaald! :9
Het beste wat je denk ik kan doen is kijken wat de ervaringen zijn van de mensen hier en dan snel toeslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

r132546e schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:54:
[...]

En toch heb Ik als een van de eerste mijn Sensation unbranded uit de Vodafone winkel gehaald! :9
Het beste wat je denk ik kan doen is kijken wat de ervaringen zijn van de mensen hier en dan snel toeslaan...
Persoonlijk vind ik dat niet het beste, want je loopt nog de kans dat het een branded toestel is.

Het beste is een unlockes toestel te halen en een sim-only. Dan weet je 100% zeker dat het een unbranded toestel is.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
FrankGuthrie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:02:
[...]

Persoonlijk vind ik dat niet het beste, want je loopt nog de kans dat het een branded toestel is.

Het beste is een unlockes toestel te halen en een sim-only. Dan weet je 100% zeker dat het een unbranded toestel is.
HTC verkoopt toch geen unlocked telefoons 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij eerder al vermeld, maar de One krijgt mogelijk Android 4.2 bij release. Wellicht hoop dat er aan het een en ander getweakt wordt. De eerste berichten over de batterij zijn ook positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

HDR
YouTube: HTC One HDR sample video

Non HDR:
YouTube: HTC One sample video

Non HDR ziet er beter uit. Dacht ook dat ik ergens gelezen had dat in HDR de FPS op 28 zit en niet op 30.

Dat lijk ik ook terug te zien in de HDR video... De Non HDR lijkt vloeiender.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:28:
HDR
YouTube: HTC One HDR sample video

Non HDR:
YouTube: HTC One sample video

Non HDR ziet er beter uit. Dacht ook dat ik ergens gelezen had dat in HDR de FPS op 28 zit en niet op 30.

Dat lijk ik ook terug te zien in de HDR video... De Non HDR lijkt vloeiender.
HDR werkt dus voor geen meter en de scherpte, stabilisatie en vloeiendheid zijn ook ver te zoeken. Misschien dat de 4.2 update het nodige met zich meebrengt, hoewel HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:33:
[...]

HDR werkt dus voor geen meter en de scherpte, stabilisatie en vloeiendheid zijn ook ver te zoeken. Misschien dat de 4.2 update het nodige met zich meebrengt, hoewel HTC...
Dit heb ik ook gezien bij Video's van de Xperia Z. Tijdens gebruik van HDR schijnt stabilisatie niet echt goed te werken, alhoewel het bij de HTC niet mag uitmaken, want die heeft het volgens mij toch echt Optische sabilisatie.

Dat laatste valt me vies tegen. Zijn behoorlijk wat filmpjes die erg schokkerig zijn. De ophanging (van de lesn) in de Lumia 920 lijkt het beter te doen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:37:
[...]

Dit heb ik ook gezien bij Video's van de Xperia Z. Tijdens gebruik van HDR schijnt stabilisatie niet echt goed te werken, alhoewel het bij de HTC niet mag uitmaken, want die heeft het volgens mij toch echt Optische sabilisatie.

Dat laatste valt me vies tegen. Zijn behoorlijk wat filmpjes die erg schokkerig zijn. De ophanging (van de lesn) in de Lumia 920 lijkt het beter te doen.
De Z overtuigt inderdaad ook niet hoewel er wel duidelijk verbetering te zien is zolang het niet donker is (HDR waardeloos). Deze video is veel slechter dan zonder HDR op zo goed als alle vlakken. Beeldstabilisatie op video kan de iPhone ook netjes via software dus dat zou altijd goed moeten werken op 2013 topmodellen. Helemaal als er hardware hiervoor aanwezig is inderdaad.
Pagina: 1 ... 10 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)