ah eerst die drawer openen, that did the trick!
Thnx
Thnx
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Laten we hopen dat ik ook zo'n toestel krijg, zo'n klein haaltje vind ik peanuts itt wat ik voorgeschoteld kreeg!CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:56:
Omdat geen enkele telefoon perfect is en er een heel klein haaltje bij de micro-usb poort in 't plastic zit
Welke Sony UI? Is toch de meest kale android versie die een fabrikant bij zijn phone levert?CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:17:
[...]
I don't know, eerst uitvoerig naast elkaar leggen![]()
Maar de ZL heeft een MicroSD-slot, mooi notificatieledje, is simpel te rooten en is iets goedkoper...
Misschien vind ik 13MP beter dan betere shots in het donker met maar 4MP en z'n exclusiviteit
De kijkhoeken van de Z / ZL zijn niet al te best, even kijken hoe zich dat in de praktijk laat zien als ik de telefoon gewoon op zak heb in plaats van een uurtje bekijk... De buttonlayout van de ZL is onscreen, powerbutton zit aan de rechterkant, bij de One zit de powerbutton linksboven en dat is echt absorbitant irritant.
Aan de andere kant is de garantie bij de One beter, geluid fenominaal, maar van de ZL misschien ook wel goed, Sense 4 / 4+ ken ik en de Sony UI nog niet... Algemene look and feel van de ZL lijkt me prachtig, maar is misschien in de praktijk wel minder dan ik nu denk... We will see, de ZL zal deze week wel verschijnen denk.
| Losing my religion |
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dat had ik dus wel, ik vond naast de RSI manier waarop ik de Sony X vasthield de interface veel te kaal en bovenal niet mooi. Ook na een aantal launchers geprobeerd te hebben toch na enkele dagen het toestel weer verkocht en nu al een paar weekjes heel erg blij met de HTC One
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
| Losing my religion |
De eerste keer kreeg ik bijna een hartverzakking toen m'n telefoon afging :')! Nu leg ik hem vaak niet direct op het bureau, dan valt het wel meeHansAnders07 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:21:
Hoe vinden jullie de trilfunctie van de One?
Deze maakt bij mij echt super veel herrie
Facts don't care about your feelings
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Verwijderd
Weet niet of dat bij de One ook zo is maar op m'n SGS2 zit die instelling in de dialer/telefoon app zélf...xoror schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:13:
Weet iemand hoe je het trillen uit kan zetten als je iemand belt, en de persoon neemt op? Ik heb overal al haptic feedback uitgezet, maar er lijkt geen setting te zijn voor wanneer er opgenomen wordt.
Nickname does not reflect reality
Ik vond vooral de extra's die ze er bij deden aan software ook erg magertjes. Weinig poetspas. Met als (voor mij persoonlijk dan) dieptepunt de walkman app, geen browsen door mappen, continu instellingen vergeten enzovoorts. De One was voor mij als HTC gebruiker gewoon veel fijner en meer af qua software op de markt gezet.tzeunis schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:45:
Juist de Z van de poes is ook gewoon Android. Gewoon niks extra... Doe mij dan maar inderdaad Sense. Heerlijk.
-aad- schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:10:
[...]
Ik gebruik Lookout. Had ik ook op mijn Desire S en werkt opzich prima. Heeft geen merkbaar effect op de accu. Zit ook locatietool in en als iemand zonder succes je tel probeert te unlocken maakt hij automatisch een foto. Scant apps na installatie en in te stellen om wekelijks een gehele scan te doen. Deze functies zijn gratis, betaald nog wat extra bij te krijgen. Of hij echt virussen en trojans eruit haalt zou ik niet weten.
tnx voor de info! zal nog eens wat verder lezen op internet! Zijn er nog meer mensen die wel bewust kiezen voor een antivirus app?SAWYER schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:12:
[...]
Dat is allemaal nutteloos.
Zorg er gewoon voor dat je geen apps download buiten de store.
Ik heb in totaal 1 maand moeten wachten eer ik een nieuwe kreeg, was wel gekocht in Duitsland ;)Dus dan zit je 1 maand zonder smartphonexileS schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:09:
@alwaysleft en CLB
Lees dat jullie je One retour hebben gestuurd. Ik neem aan naar HTC zelf. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?Las net dat de toestel die CLB terug heeft gekregen 99,9 % in orde is. Dat is mooi, want ik twijfel nog of ik hem retour ga doen, want helaas is die van mij ook niet geheel probleemloos:
- Hoe lang duurde het voordat je een One terug kreeg (ik neem aan dat je hem moest opsturen en dus even zonder een One zit)
- Werd die gerepareerd of vervangen voor een nieuwe?
xileS in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"
Vraag me vooral af of het de moeite waard is om een week (?) de One te missen. En hoop dat ik straks niet er 1 krijg die weer bepaalde andere kwalen heeft bijvoorbeeld. En ik heb trouwens een zwarte, die is sowieso nog niet goed op voorraad, dus ik heb geen idee hoe lang het gaat duren dan voordat ik een nieuwe krijg. Of hij gewoon gerepareerd gaat worden.
En hij was hier toen nog niet eens uitalwaysleft schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:23:
[...]
Ik heb in totaal 1 maand moeten wachten eer ik een nieuwe kreeg, was wel gekocht in Duitsland
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zodra ik de One heb, komt hier ook Lookout op.d0cter schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:19:
[...]
tnx voor de info! zal nog eens wat verder lezen op internet! Zijn er nog meer mensen die wel bewust kiezen voor een antivirus app?
Er zit geen setting voor in de htc dialer. Ik heb voor zover ik kan zien alle menu's in de dialer doorlopen.Brad Pitt schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:39:
[...]
Weet niet of dat bij de One ook zo is maar op m'n SGS2 zit die instelling in de dialer/telefoon app zélf...
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit vroeg ik me ook eigenlijk wel af.xileS schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:09:
@alwaysleft en CLB
Lees dat jullie je One retour hebben gestuurd. Ik neem aan naar HTC zelf. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?Las net dat de toestel die CLB terug heeft gekregen 99,9 % in orde is. Dat is mooi, want ik twijfel nog of ik hem retour ga doen, want helaas is die van mij ook niet geheel probleemloos:
- Hoe lang duurde het voordat je een One terug kreeg (ik neem aan dat je hem moest opsturen en dus even zonder een One zit)
- Werd die gerepareerd of vervangen voor een nieuwe?
xileS in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"
Vraag me vooral af of het de moeite waard is om een week (?) de One te missen. En hoop dat ik straks niet er 1 krijg die weer bepaalde andere kwalen heeft bijvoorbeeld. En ik heb trouwens een zwarte, die is sowieso nog niet goed op voorraad, dus ik heb geen idee hoe lang het gaat duren dan voordat ik een nieuwe krijg. Of hij gewoon gerepareerd gaat worden.
Ah je kreeg wel een nieuwe dus, weet niet meer wat er mis was met je oude One. Maar de nieuwe die je kreeg was wel in orde dus. Dat 1 maand wachten was denk ik omdat hij idd nog niet uit was in NL ;p, hoop niet dat het nu nog steeds een maand wachten is. Daar heb ik echt geen zin in, kan denk ik beter nog even wachten tot de zwarte (ik heb hem ook uit Duitsland) goed op voorraad is en hem dan pas retour doen naar HTC. De problemen zijn niet zo erg dat ik hem niet kan gebruiken, maar wil wel graag eentje die helemaal in orde is (zo ver dat mogelijk is)alwaysleft schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:23:
[...]
Ik heb in totaal 1 maand moeten wachten eer ik een nieuwe kreeg, was wel gekocht in Duitsland ;)Dus dan zit je 1 maand zonder smartphone
[ Voor 95% gewijzigd door wackidth op 06-05-2013 21:19 ]
.
tnx voor de info ik zal die app eens uitproberen.Energon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:27:
[...]
Zodra ik de One heb, komt hier ook Lookout op.
Lees hier veel positiefs over. Verbruikt bijna geen batterij en scant alle apps op malware.
Ook kan je die gebruiken als anti-theft app.
excuus in het vervolg zal ik app-gerelateerde vragen in het andere forum postenSAWYER schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:29:
Het is wss veel logischer om vragen over (anti virus) apps te plaatsen in dit topic:
Google Play & Androidapps - Deel 18
dat probleem had ik ook, nog steeds een bug in de softwareBoontjes schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:36:
Heb nog geen reacties gehad op mijn opmerking dat de automatische verlichting niet lekker lijkt te werken onder donkere omstandigheden en dacht ik vraag er nog een keer naar. Bij het bekijken van dit topic en wat in het uitzoomen wordt het scherm opeens een stuk lichter, dimt dan snel in stapjes en blijft even zo. Dit schommelen gebeurt regelmatig en de sensoren doen het wel goed onder andere omstandigheden. Lijkt me eerder een softwarematige fout of denken jullie daar anders over? Ik zou het op prijs stellen als anderen dit ook eens willen proberen..
Ik vind de automatische verlichting zelf perfect werken, 't wisselt zeer vloeiend tussen lichtuitstraling en is bovendien nog lekker fel. De enige klacht die ik er op heb is dat 'ie niet van zichzelf in het donker naar de aller donkerste stand gaat (hiervoor heb ik dan ook een toggle gemaakt in Power Toggles).Boontjes schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:36:
Heb nog geen reacties gehad op mijn opmerking dat de automatische verlichting niet lekker lijkt te werken onder donkere omstandigheden en dacht ik vraag er nog een keer naar. Bij het bekijken van dit topic en wat in het uitzoomen wordt het scherm opeens een stuk lichter, dimt dan snel in stapjes en blijft even zo. Dit schommelen gebeurt regelmatig en de sensoren doen het wel goed onder andere omstandigheden. Lijkt me eerder een softwarematige fout of denken jullie daar anders over? Ik zou het op prijs stellen als anderen dit ook eens willen proberen..
_██_
(ಠ_ృ)
hier geen problemen maar heb dan ook de applicatie lux geïnstalleerd dewelk juist zorgt voor de juiste dim factorBoontjes schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:36:
36 uur gebruik 22% over, 3 uur 4 minuten scherm aan. veel whatsappen, Gmail,twitter en facebook sync, nog paar keer google maps gebruikt om te navigeren en misschien 10 minuten bellen.jatt123 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 01:08:
Hoe zit het bij jullie htc qua batterijduur. Ik heb de 23uur bereikt van 100 naar 1% veel whatsappen 2uur bellen. muziek luisteren bij de 2e test zal ik hier meer in details op ingaan heb het pas 3 dagen. Maar zie verschillende dingen op youtube dat mensen hun htc one omruilen en echt meer dan 2 dagen ermee kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door haakjesluiten op 07-05-2013 08:20 ]
.
Heb het zojuist geprobeerd, maar bij mij maakt ie meteen een afspraak.Atomsk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 01:04:
Heb de spraakinvoerinstellingen een paar keer aangepast, maar alles wat ik bij Google Now inspreek (Engels of Nederlands) wordt een zoekopdracht. Ik dacht dat je hiermee ook afspraken zou kunnen toevoegen, of de navigatie starten...Moet Android zelf hiervoor op Engels staan o.i.d.?
Ben blijkbaar blond oid...Alara78 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:40:
[...]
Heb het zojuist geprobeerd, maar bij mij maakt ie meteen een afspraak.
Ik heb de volgende zin gesproken: Make a dentist appointment for tomorrow, 3 o'clock.
Hierna kwam Google meteen met een calender afspraak.
_██_
(ಠ_ృ)
Daar heb ik ook last van. De eerste keer is het mij wel gelukt om met een voice command iemand te bellen, maar nu zoek ik alleen nog via Google =(Atomsk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:56:
[...]
Ben blijkbaar blond oid...Google now start je toch gewoon via een long press op de home-knop? Daarna klik ik op het microfoon icon bovenaan... en het resultaat is dat een opdracht als "make a dentist appointment, etc" als een Google zoekopdracht wordt geïnterpreteerd.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
That makes no senseFerdinandoh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:32:
Werkt dropbox via mobiele data? Of werkt dit als een cloud?
Volgens mij begrijp ik het principe van de cloud niet helemaal
Cloud is gewoon een gehypte naam voor 'het internet'.Ferdinandoh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:38:
[...]
Volgens mij begrijp ik het principe van de cloud niet helemaal
Dit is vooral geen vraag over de HTC One, maar over de dropbox app. Je kan beter ff goed zoeken op de dropbox site hoe het precies werkt.Ferdinandoh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:32:
Werkt dropbox via mobiele data? Of werkt dit als een cloud?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Bedankt! Ook al was de vraag niet duidelijk, hij is bij deze beantwoord!Laurens U schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:40:
[...]
Cloud is gewoon een gehypte naam voor 'het internet'.
In plaats dat bijv. je data lokaal staat, staat het op een server in een datacenter, maarja probeer dát maar eens aan de man te brengen. En zo is de term 'cloud' geboren
Sense 5 is mooi, maar je kan helaas maar 4 extra schermen plaatsenJoost1991 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:14:
Ik vind de nieuwe Sense van de One echt geweldig. Heel simplistisch en clean en zelfs een verbetering t.o.v. de Jelly Bean-interface.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zonder gsm signaal, ik ben benieuwd wat die doet met een simkaart er inCLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:20:
5 uur film, 50% batterij, 10% per uur:
[afbeelding]
Op 50% brightness, zonder simkaart, WiFi aan, met syncen van Twitter / email
Wat voor player gebruik je trouwens?
[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 07-05-2013 12:05 ]
je weet dat je tegenwoordig hem echt niet meer tot 100% moet opladen om te gebruiken? Zeker niet de batterij wat in de One zitCLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:05:
MX PlayerEn hij ligt nu weer aan het stroom totdat hij 100% vol is, maar dat duurt even
![]()
Volledig opgeladen houden zou de batterij schade aan kunnen doen, maar dat voorkomt het toestel van zichzelf al. Zodra de batterij de daadwerkelijke 100% haalt begint het toestel zich te ontladen (al laat het nog steeds 100% zien in de stats) en laadt het zich pas na een tijdje weer op. (Dit trucje wordt door vrijwel alle toestellen toegepast.) Je hoeft het toestel dus echt niet te babysitten op een dergelijke manier.Bocai schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:27:
nog even voor de goede orde voor mezelf. ik begin met opladen rond de 15% en eindig meestal bij 100% ik zou dus voor de batterij beter bij 98% kunnen stoppen ?
[ Voor 12% gewijzigd door M-en-M op 07-05-2013 12:35 ]
En energiebesparing aan?Crazyanz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:19:
[...]
36 uur gebruik 22% over, 3 uur 4 minuten scherm aan. veel whatsappen, Gmail,twitter en facebook sync, nog paar keer google maps gebruikt om te navigeren en misschien 10 minuten bellen.
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Verwijderd
Je kunt er wel bijna onbeperkt apps op kwijt middels mapjes. 4 schermen houdt het dan toch overzichtelijkc0de1 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:04:
[...]
Sense 5 is mooi, maar je kan helaas maar 4 extra schermen plaatsen
Dat vind ik een tekortkoming..
Waarschijnlijk is hij de oude sense gewend waarbij je 7 screens had die je vol met widgets kon plaatsen. Ik heb op dit moment maar 2 screens, blink en home en op me home staan niet eens appsVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:53:
[...]
Je kunt er wel bijna onbeperkt apps op kwijt middels mapjes. 4 schermen houdt het dan toch overzichtelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Thijssie909 op 07-05-2013 14:18 ]
STAY AWAKE!!
[ Voor 17% gewijzigd door EzMe op 07-05-2013 14:27 ]
Dus ze doen niet moeilijk over een (pre-)order voor die medialink na 30 april begrijp ik hieruit.. Dat klinkt goed!ulTimaS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:26:
02-05 - HTC One gekocht voor 600,- bij de BelCompany (los, geen pre-order)
03-05 - Voor de medialink geregistreerd
07-05 - Medialink al ontvangen
Verwijderd
Ik hoor en lees juist alleen maar positieve opmerkingen over de belkwaliteit en het geluidThijssie909 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:17:
Ik heb helaas ruis vanuit de speakers bij zowel een gesprek als bij afspelen van videos. Lees veel mensen die dit ook hebben maar helaas nog geen oplossingen...
Ook is het nog niet duidelijk of het een software probleem is. Anders toch maar weer terugsturen...
[ Voor 7% gewijzigd door Batiatus op 07-05-2013 14:36 ]
Valt nog mee heb ergere stats gehad, na mijn reset is het wel stukje beter geworden, en word nu, zo lijkt het met de dag beter. Terwijl ik het toestel voor de factory reset al 2 weken had gebruikt.EzMe schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:22:
Hierbij mijn batt stats tot op heden. 51min displaytijd en 25% batterij? Heb 40 min muziek geluisterd en wat geapped, facebooked, gemailed. Nog niet gebeld. Vergeleken andere stats die ik hier her en der lees is dat niet heel goed, wel?
Algemeen
[afbeelding]
Apps:
[afbeelding]
Verwijderd
En daarom twijfel ik nog over deze telefoon.servival7 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:17:
Ik was vorige week in turkije. Hier had ik even een aflevering suits bekijken in de schaduw. Maar mijn one werd toen zo warm dat hij eigenlijk niet meer vast te houden was.
Toen ik eenmaal klaar met kijken was koelde hij wel weer redelijk snel af.
Als je het aandruft om te spelen met je garantie (in hoeverre dan aangezien tegenwoordig hier makkelijker, omgegaan mee zou moeten) kun je hem rooten en underclocken, minder snel maar ook minder warmVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:40:
[...]
En daarom twijfel ik nog over deze telefoon.![]()
Had liever gehad dat die iets minder snel was geweest en een stuk koeler. Vind het eigenlijk ook ook best wel slecht dat fabrikanten liever een zo'n snel mogelijke telefoon uitbrengen dan een telefoon die gewoon soepel werkt en comfortabel is in gebruik.
[ Voor 3% gewijzigd door henkMASTERPRO op 07-05-2013 14:44 ]
Op zich is het geluid wel ok, en ook aan de andere kant kom ik heel helder door. Ik hoor zelf echter de speaker aan en uit gaan, gepaard met een ruis.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Ik hoor en lees juist alleen maar positieve opmerkingen over de belkwaliteit en het geluid
STAY AWAKE!!
Thanks voor je reactie. Je stats zijn ong vergelijkbaar met die van mij idd. Mag ik vragen wat je serienummer is?Practics schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:37:
[...]
Valt nog mee heb ergere stats gehad, na mijn reset is het wel stukje beter geworden, en word nu, zo lijkt het met de dag beter. Terwijl ik het toestel voor de factory reset al 2 weken had gebruikt.![]()
Ik kijk het nog even aan zit momenteel op dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik al deed vermoeden slurpt android teveel![]()
Word tijd dat HTC de RUU van 1.29 update online gooid.
powerbutton + volume down tegelijk drukkenBatiatus schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:33:
Domme vraag: Hoe maak je screenshots met de HTC One? Als iOS gebruiker heb ik werkelijk geen idee.. Is niet op elke android telefoon hetzelfde toch?
edit: nvm: heb het al
[ Voor 61% gewijzigd door EzMe op 07-05-2013 14:51 ]
Ik heb gelezen dat iemand het met een föhn verwarmde en dan een half uur aandrukken.Timmie60 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:34:
Heeft iemamd tips om de kieren bij de one te verkleinen?
Dit is nu mijn tweede met kieren geen zin om nog eens op te sturen
.
Dan ga ik het ook maar even opnieuw proberen. Dit is een factuur van 03-05 (de zwarte die ik bij CB heb voorbesteld is natuurlijk nog lang niet aangekomen, en misschien ga ik deze zelfs annuleren), maar nu geeft 'ie in ieder geval niet meer aan dat de IMEI niet onder de actie valt.ulTimaS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:26:
02-05 - HTC One gekocht voor 600,- bij de BelCompany (los, geen pre-order)
03-05 - Voor de medialink geregistreerd
07-05 - Medialink al ontvangen
Is niet nodig, de power saver kan je ook instellen dat 'ie alleen de CPU underclocked. Dan gaat 'ie weighted rond 1.115 GHz (tot max. 1.3 GHz), wat een verschil is van zo'n 0.2V t.o.v. de standaard max. 1.7 GHz.henkMASTERPRO schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:42:
[...]
Als je het aandruft om te spelen met je garantie (in hoeverre dan aangezien tegenwoordig hier makkelijker, omgegaan mee kan worden) je hem rooten en underclocken, minder snel maar ook minder warm
Het is bij jou wel zinvol om je wakelocks ff te checken.Practics schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:37:
[...]
Valt nog mee heb ergere stats gehad, na mijn reset is het wel stukje beter geworden, en word nu, zo lijkt het met de dag beter. Terwijl ik het toestel voor de factory reset al 2 weken had gebruikt.![]()
Ik kijk het nog even aan zit momenteel op dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik al deed vermoeden slurpt android teveel![]()
Word tijd dat HTC de RUU van 1.29 update online gooid.
.
Wakelocks zijn niet zomaar te checken, de meeste verschuilen gewoon achter de "userland" naam. Je kan natuurlijk wel gewoon kijken welke apps als grote boosdoeners beschouwd worden. (Bijvoorbeeld Facebook en Twitter.)wackidth schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:50:
[...]
Het is bij jou wel zinvol om je wakelocks ff te checken.
Better BAttery stats kan je vrij gemakkelijk wakelocks vinden.M-en-M schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:52:
[...]
Wakelocks zijn niet zomaar te checken, de meeste verschuilen gewoon achter de "userland" naam. Je kan natuurlijk wel gewoon kijken welke apps als grote boosdoeners beschouwd worden. (Bijvoorbeeld Facebook en Twitter.)
bedankt ga dit gebeuren, weet u ook hoelang je de fohn er op moet houden?wackidth schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:48:
[...]
Ik heb gelezen dat iemand het met een föhn verwarmde en dan een half uur aandrukken.
Ja opzich nutteloos in mijn geval, heb dan better baterij stats, candy crush, facebook, 1x gmail adres, gsam batterij monitor, en tune in pro. Meer aps heb ik niet en verder ook geen accounts ingesteld. Op gmail en facebook na weet ik zeker dat ze geen probleem vormen. (candy crush natuurlijk wel grote verbruiker als je hem gebruikt)wackidth schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:50:
[...]
Het is bij jou wel zinvol om je wakelocks ff te checken.
[ Voor 17% gewijzigd door Practics op 07-05-2013 15:19 ]
Mag toch terdege hopen dat je dat soort "adviezen" niet daadwerkelijk gaat uitvoeren hè...?Timmie60 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:08:
bedankt ga dit gebeuren, weet u ook hoelang je de fohn er op moet houden?
Al ruim 2 weken?xamirz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:23:
ik zie net dat ik een updat van HTc gemist heb, namelijk de 1.29.401.12
Sinds wanneer is die beschikbaar?
Gebruik de zoekfunctiexamirz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:23:
Sinds 22 april, dacht ik. Deze biedt wat aanpassingen aan de camera firmware (meer dynamisch bereik, sharpening algoritmes verbeterd en de kleuren worden iets meer opgeblazen) en wat algemene verbeteringen (batterijduur?).xamirz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:23:
Werkt perfect. Alleen doen als je ook weet wat je doet. Föhn op afstand houden niet te lang en blijven bewegen.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:21:
[...]
Mag toch terdege hopen dat je dat soort "adviezen" niet daadwerkelijk gaat uitvoeren hè...?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ja, lekker het epoxy verpesten. Werkt helemaal perfect.Golf2vr6 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:25:
[...]
Werkt perfect. Alleen doen als je ook weet wat je doet. Föhn op afstand houden niet te lang en blijven bewegen.
Omdat je (weer) een brak toestel krijgt wat kosteloos (weer) wordt omgeruild? Puur omdat je niet (weer) wil wachten op een nieuw toestel. Met de kans ernstig dingen ermee te verzieken waarna de garantie void is?Golf2vr6 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:25:
Werkt perfect. Alleen doen als je ook weet wat je doet. Föhn op afstand houden niet te lang en blijven bewegen.
was dit wel van plan, er kan namelijk niet heel veel mis gaan haha hou de fohn er sowieso niet helemaal op. Hou niet van die kieren en terug sturen heeft ook geen zin grote kans dat ik er weer een met kieren terug krijg.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:21:
[...]
Mag toch terdege hopen dat je dat soort "adviezen" niet daadwerkelijk gaat uitvoeren hè...?
Dan stuur je hem wéér terug. Net zolang tot je een "goede" hebt. Al moet je dat zestien keer doen.Timmie60 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:28:
[...]
Hou niet van die kieren en terug sturen heeft ook geen zin grote kans dat ik er weer een met kieren terug krijg.
zat hier ook aan te denken maar het is studentmobiel betaal dus wel iedere keer de verzendkosten van 8.05 en dat loopt zo ook aardig opBrad Pitt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:28:
[...]
Dan stuur je hem wéér terug. Net zolang tot je een "goede" hebt. Al moet je dat zestien keer doen.
Dan stuur je hem toch direct naar htc..?Timmie60 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:30:
[...]
zat hier ook aan te denken maar het is studentmobiel betaal dus wel iedere keer de verzendkosten van 8.05 en dat loopt zo ook aardig op
Fohn en duwen it is. Gelukkig weet iedereen precies wat er voor lijm wordt gebruikt en bij welke temperatuur het geheel aanpasbaar wordt zonder enige zichtbare overige schade aan te brengen. Gewoon doen dus!Timmie60 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:30:
zat hier ook aan te denken maar het is studentmobiel betaal dus wel iedere keer de verzendkosten van 8.05 en dat loopt zo ook aardig op
Hahaha. Zoals ik al aangaf alleen als je weet wat je doet. Mmm bedoelde hij wel het scherm eigenlijk? Dat heb ik hier gedaan.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:28:
[...]
Omdat je (weer) een brak toestel krijgt wat kosteloos (weer) wordt omgeruild? Puur omdat je niet (weer) wil wachten op een nieuw toestel. Met de kans ernstig dingen ermee te verzieken waarna de garantie void is?
Okay dan, whatever rocks ones boat![]()
Gewoon lekker die fohn er op, hoogste stand, korte afstand, half uurtje blazen er op duwen als een gek. Top.
Ik had een scherm wat iets hoger lag dan de speakergrill en idd geen zin om toestel terug te sturen, maand te wachten, weer terug te sturen etc etc.Golf2vr6 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:34:
[...]
Hahaha. Zoals ik al aangaf alleen als je weet wat je doet. Mmm bedoelde hij wel het scherm eigenlijk? Dat heb ik hier gedaan.
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Kan ook. Al zal er dan ook wel weer zo'n slimme zijn die hem te strak zet en....krak scherm.styxz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:37:
[...]
Ik had een scherm wat iets hoger lag dan de speakergrill en idd geen zin om toestel terug te sturen, maand te wachten, weer terug te sturen etc etc.
Gewoon een nachtje met een lichte lijmklem vastgeklemd (wel even wat zachts ertussen) en voila, scherm zit weer prima in de behuizing. Niks geen fohn ofzo...
Maar goed, blijft een feit dat dit natuurlijk niet nodig zou moeten zijn, maar ala....toestel is verder zo waanzinnig goed, dat ik dat nog wel kan vergeven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq