Het leven is hard...een stoeprand ook.
Verwijderd
heb exact hetzelfde probleem...zwaar irritant...Heb jij hem terug gebracht? ik las ook veel over death grip van wifi e.d.Dennie-DP schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:34:
Weer even over het WiFi probleem.
Ik heb vanavond echt een record aan wegvallen van WiFi gehad. Het is zwaar irritant. Zo ook wanneer er wél goed signaal is, moet ik soms links 2x aanklikken wil hij luisteren in Chrome. Ook Facebook-foto's laden gewoon totaal niet in sommige gevallen. Lekker instabiel dus. 'Beste prestaties' aanzetten helpt niet. Wel had ik Bluetooth in stand-by staan, deze uitgezet en nu komt het niet meer voor!
Dit kan toeval wezen. Maar zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Ik ga er sowieso mee terug.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Idem hier...geen enkel probleem. Lijkt me meer een RMA gevalletje...Golf2vr6 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:57:
Hier totaal geen probleem met wifi (op diverse netwerken) en bluetooth altijd aan.
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Iets minder dan 26GB.GilH schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:46:
Kan iemand even zeggen hoeveel er van de 32GB nog overblijft out of the box?
Sinds de update heb ik er geen last meer van.styxz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:59:
[...]
Idem hier...geen enkel probleem. Lijkt me meer een RMA gevalletje...
Dit heb ik dus ook, merk het wel alleen als ik in een rustige omgeving ben. Hoor er niet heel veel mensen over klagen, dus denk dat het niks met de software te maken heeft.Thijssie909 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:44:
[...]
Op zich is het geluid wel ok, en ook aan de andere kant kom ik heel helder door. Ik hoor zelf echter de speaker aan en uit gaan, gepaard met een ruis.
Ze zijn schijnbaar wel coulantulTimaS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:26:
02-05 - HTC One gekocht voor 600,- bij de BelCompany (los, geen pre-order)
03-05 - Voor de medialink geregistreerd
07-05 - Medialink al ontvangen
03-05 - HTC One gekocht bij de BelCompany (los)
06-05 - Geregistreerd (met het idee: niet geschoten altijd mis)
07-05 - Medialink ontvangen
Ga ik ook gewoon proberen niet geschoten is altijd misKillmas schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:01:
[...]
Ze zijn schijnbaar wel coulant, ik heb hem ondertussen ook:
_██_
(ಠ_ృ)
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
als ik mij niet vergis zou deze dienst worden opgeheven..Atomsk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:22:
Heeft een account bij https://www.htcsense.com nog enig nut? Heb me er aangemeld, maar het enige wat je kunt is een faq lezen en je weer afmelden.
Why are some of the HTCSense.com services no longer available?Atomsk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:22:
Heeft een account bij https://www.htcsense.com nog enig nut? Heb me er aangemeld, maar het enige wat je kunt is een faq lezen en je weer afmelden.
HTCSense.com is undergoing a renovation to improve the services and value we deliver to customers like you. Until the new services are ready, features previously available on HTCSense.com will no longer be available. If you would like phone location or backup services for your device, please visit Google Play (formerly called Android Market) and download an application the best meets your needs.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Toevallig IPv6 aanstaan op je netwerk? Ik had hier thuis ook problemen met WiFi, het was af en toe heel traag en dan had ik soms inderdaad ook pagina's of foto's die helemaal niet wilde laden tot ik weer op verversen drukte. Nadat ik IPv6 in mijn router uitgezet heb is het probleem bij mij opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:49:
[...]
heb exact hetzelfde probleem...zwaar irritant...Heb jij hem terug gebracht? ik las ook veel over death grip van wifi e.d.
Liever nog zou ik IPv6 voorlopig op mijn One disablen maar dat kan volgens mij niet.
[ Voor 8% gewijzigd door ik222 op 07-05-2013 19:00 ]
Held. Anders had ik het niet eens geprobeerd.Killmas schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:01:
[...]
Ze zijn schijnbaar wel coulant, ik heb hem ondertussen ook:
CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:20:
5 uur film, 50% batterij, 10% per uur:
Op 50% brightness, zonder simkaart, WiFi aan, met syncen van Twitter / email
Maakt niks uit, hij is nog bezig hoor met afspelen, maar met m'n simkaart erin en 20 minuten bellen,netblade schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:47:
Zonder gsm signaal, ik ben benieuwd wat die doet met een simkaart er in
staat hij nu op 1,5 uur schermtijd met nog 82% batterij... Jammer dat ik gebeld ben eigenlijk voor de test
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ziet er goed uit, ik denk dat die de CPU bij het afspelen van film amper gebruikt, ik weet namelijk niet of ik wel de 5 uur screentime met browsen facebooken muziek via bluetooth en af en toe een game wel haal.CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:04:
[...]
[...]
Maakt niks uit, hij is nog bezig hoor met afspelen, maar met m'n simkaart erin en 20 minuten bellen,
staat hij nu op 1,5 uur schermtijd met nog 85% batterij... Jammer dat ik gebeld ben eigenlijk voor de test
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Tevens komt er dan wel 10 uur uit denk ik zo, aangezien 5 uur schermtijd 'slechts' 50% batterij kostte.
Ben benieuwd hoe de Sony Xperia ZL dat gaat doen, die batterijtijd moet wel (stukken) minder zijn...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vind dit nog steeds onverstelbaar... Maar wel een leuke test om te doen. Is het een 1080p film?CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:04:
[...]
[...]
Maakt niks uit, hij is nog bezig hoor met afspelen, maar met m'n simkaart erin en 20 minuten bellen,
staat hij nu op 1,5 uur schermtijd met nog 85% batterij... Jammer dat ik gebeld ben eigenlijk voor de test
Vanavond red ik het niet maar ga dit morgen wel eens uitvoeren.
Mx player en dan gewoon in een loop draaien?
.
Ik was te laat (2 mei gekocht) maar toch maar ingevuld. Je heb er echt niets aan maar wel gratis een 2e oplader met een kabel die wel lekker lang is.
Wat is de extensie van de file? Wil echt een gelijkwaardige test.CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:12:
1080p film ja, gewoon laten loopen, vanmiddag zonder simkaart, om half 7 begonnen met simkaart
.
Ik red dat echt niet hoor, volgens mij ben ik nooit boven de 6 uur screentime gekomen, zou er dan wat mis zijn met mijn batterij?CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:11:
Dat zal uiteraard anders zijn ivm andere processen die opgestart zijn, this is just a movietest
Tevens komt er dan wel 10 uur uit denk ik zo, aangezien 5 uur schermtijd 'slechts' 50% batterij kostte.
Ben benieuwd hoe de Sony Xperia ZL dat gaat doen, die batterijtijd moet wel (stukken) minder zijn...
wackidth schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:14:
Wat is de extensie van de file? Wil echt een gelijkwaardige test.

Klopt, maar dat pretendeer ik ook nietCrazyanz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:18:
Nee want een filmtest zonder simkaart is niet bepaald representatief voor dagelijks gebruik.

EDIT @ Hieronder: My bad!
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 07-05-2013 20:21 ]
3G is wel een groot verbruiker, zeker als je onderweg ben maar ook dan houd de one zich erg goed.
[ Voor 52% gewijzigd door haakjesluiten op 07-05-2013 20:21 ]
Hij houdt zich zeker goed, maar als ik echt intensief bezig ben houdt hij het niet de hele dag uit heb ik het idee. Ik heb de tool van CLB morgen ook maar eens bekijken wat er nu zoveel zou gebruiken.Crazyanz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:20:
Die reactie was ook meer gericht op netblade.
3G is wel een groot verbruiker, zeker als je onderweg ben maar ook dan houd de one zich erg goed.
Speelde je trouwens de video op hardware of software mode af CLB? Merk namelijk bij de hardware mode dat het geluid vaak out of sync is bij films.
Het bestand heb ik gevonden, misschien kan CLB nog ff de test setup posten. Dan kunnen anders de test zo overnemen. Als men de batterij niet geheel vertrouwd
.
Hardwaremode met geluid op 0%netblade schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:36:
Speelde je trouwens de video op hardware of software mode af CLB?
Voor de rest is er weinig 'testsetup' aan, just for fun
[ Voor 4% gewijzigd door reinierkramer op 07-05-2013 20:45 ]
Dat is jammer maar even een app installeren dan der voor dan ga voorlopig nog niet rooten.CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:45:
Kan niet in SenseMet third party apps wel links in de notificatiebalk en anders wordt het rooten
Als je een simpele app daarvoor wilt. Google Play: Batterij - Battery zal perfect zijn.reinierkramer schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:47:
[...]
Dat is jammer maar even een app installeren dan der voor dan ga voorlopig nog niet rooten.
Overigens zie ik veel goede batterij tijden, stuk beter dan me HTC One X nu is op dit moment. Bij ligt gebruik daal ik al snel naar de ~70%..
[ Voor 29% gewijzigd door Metian op 07-05-2013 21:20 ]
Rupsen, Rapsen.
hoe krijg je dat voor elkaar... ik heb hem 3 dagen gebruikt toen besloten dat ik die gap wel irritant vond en weer in de doos gestopt met 0,0 gebruikssporen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:24:
Aaah, 2 uur me HTC One, en nu al kleine krasjes aan de achterkant...
Dat is niet IN het batterij-icoonMetian schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:19:
Als je een simpele app daarvoor wilt. Google Play: Batterij - Battery zal perfect zijn.
Hij wou verlopig niet rooten
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Geen idee, waarschijnlijk iemand met lange nagels... gelukkig heb ik geen losse gap!Crazyanz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:27:
[...]
hoe krijg je dat voor elkaar... ik heb hem 3 dagen gebruikt toen besloten dat ik die gap wel irritant vond en weer in de doos gestopt met 0,0 gebruikssporen.
Same here, hij is zelfs gewoon mee geweest naar een festival!Crazyanz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:27:
[...]
hoe krijg je dat voor elkaar... ik heb hem 3 dagen gebruikt toen besloten dat ik die gap wel irritant vond en weer in de doos gestopt met 0,0 gebruikssporen.
Waar had jij de gap zitten? Ik heb het ook even aangekeken en ook besloten hem retour te sturen.
Zal morgen ff langere test draaien. Maar iig toch beetje gerust gesteld qua batt. Zo zie je maar weer dat het gebruik van het toestel, en hoe heel erg afhankelijk is per persoon.
Ik zit bijvoorbeeld overdag constant in de auto dus geen wifi. En merk een groot verschil als ik een dagje thuis ben.
.
Ik gebruikte dit op de iPhone altijd naar mijn auto radio maar krijg dit niet voor elkaar op de One.
Dus 30Pin connector in de iPhone, Usb in de Radio en dan al het geluid van de iPhone digitaal naar de Radio, dus niet app afhankelijk of gecontroleerd door de Radio. Pure audio doorvoer dus.
Maar dan dus met de One?
Dit omdat het verschil tussen deze manier van aansluiten en BT nog al aanzienlijk is. Ik heb een flinke set in mijn auto en waarschijnlijk daardoor is dat verschil goed hoorbaar.
(Ik schrok me een hoedje afgelopen week toen ik de One voor het eerst aansloot via BT, niet normaal hoe slecht dat klonk. Bleek dat BeatsAudio nog aan stond, dat versterkte het geluid heel onnatuurlijk namelijk)
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 07-05-2013 22:30 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Via aux geen oplossing? Zo doe ik het namelijk wel, werkt opzich perfect en is redelijk goedkopen oplossing. Maar goed dit hoort eigenlijk alweer in het Accessoires voor de HTC OneDonstil schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:25:
Kan de Htc One eigenlijk digitale audio uitvoeren via zijn MicroUsb poort?
Ik gebruikte dit op de iPhone altijd naar mijn auto radio maar krijg dit niet voor elkaar op de One.
Dus 30Pin connector in de iPhone, Usb in de Radio en dan al het geluid van de iPhone digitaal naar de Radio, dus niet app afhankelijk of gecontroleerd door de Radio. Pure audio doorvoer dus.
Maar dan dus met de One?
Dit omdat het verschil tussen deze manier van aansluiten en BT nog al aanzienlijk is. Ik heb een flinke set in mijn auto en waarschijnlijk daardoor is dat verschil goed hoorbaar.
(Ik schrok me een hoedje afgelopen week toen ik de One voor het eerst aansloot via BT, niet normaal hoe slecht dat klonk. Bleek dat BeatsAudio nog aan stond, dat versterkte het geluid heel onnatuurlijk namelijk)
CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:20:
5 uur film, 50% batterij, 10% per uur:
Op 50% brightness, zonder simkaart, WiFi aan, met syncen van Twitter / email
netblade schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:47:
Zonder gsm signaal, ik ben benieuwd wat die doet met een simkaart er in
C'est ca, bellen vreet toch ietsjes meer dan film afspelen denk ik zo: 50% gaf 4:22 schermtijdCLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:04:
staat hij nu op 1,5 uur schermtijd met nog 82% batterij... Jammer dat ik gebeld ben voor de test

Zou dit ook heel graag willen weten...Donstil schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:25:
Kan de Htc One eigenlijk digitale audio uitvoeren via zijn MicroUsb poort?
Maar dan dus met de One?
Ik deed op dezelfde manier ook altijd mijn iPhone aansluiten op m'n auto radio, en gaf perfect geluid.
Heb geen Bluetooth op m'n auto radio, alleen USB aansluiting.
Maar dit werkt dus niet met de HTC
Mis toch wel m'n muziekje in de auto...
Misschien dat het kabeltje in het Accessoires topic hoort dat zou kunnen maar de functie van de telefoon niet lijkt me.Practics schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:17:
[...]
Via aux geen oplossing? Zo doe ik het namelijk wel, werkt opzich perfect en is redelijk goedkopen oplossing. Maar goed dit hoort eigenlijk alweer in het Accessoires voor de HTC One
De iPhone verstuurde de audio digitaal en zonder tussenkomst naar de Radio, die het dan weer naar de versterker zet welke het "versterkt" em verdeeld over de speakers.
Aux is daardoor ook geen ideale oplossing aangezien het dan nog door de Audio processing chip van de telefoon gaat.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Google Play: Simple Cover Lock [Beta]
het beste monitoren of het een grote batterij drain is? Heb gsam al geinstalleerd om het in de gaten te houden, maar omdat ik een flip cover heb en ik het wel fijn vind dat mijn power knop zo gespaard blijft, wil ik weten of mijn batterij duur er niet teveel onder leid.
BetterBatteryStats?Bocai schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:17:
Hoe kan ik het programma flip cover beta het beste monitoren of het een grote batterij drain is?
Nickname does not reflect reality
Ik ken het probleem niet maar ik heb het volgende probleem.netblade schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:13:
Ik heb een probleem de afgelopen tijd wat vanochtend echt zijn toppunt bereikte. Als ik met headphones muziek luister stopt de muziek regelmatig (als in pauzeert of ik krijg bij de tags te zien : unknown number - unknown artist, danwel dat de player afsluit) Ik heb dit tot dusver enkel meegemaakt met de htc stock player. Op XDA staat er wel een topic over maar niemand heeft een oplossing. Heb de cache van de app al verwijderd. Aan mediaplayers gebruik ik deezer, mxplayer en de htc stock player. Iemand een suggestie, of wordt het helaas een hardreset?
Ben met es file Explorer bezig geweest wat mp3tjes te verplaatsen naar andere mappen. NIET doen dus. Want de standaard music player ziet de files niet meer.
Enige oplossing tot nu toe is alles te herladen via PC. Bron:XDA
.
https://plus.google.com/u/0/+CyanogenMod/posts?cfem=1
Hier hebben we het [HTC One] Rooten & Custom ROM's topic voor, Custom Rom's zijn hier off-topic!
[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 10:25 ]
Xbox: Gulpener88
Zijn ook maar weinig mensen die dit probleem hebben, kom maar een paar hits tegen op internet, en niemand bied daar een oplossing helaas. Hopelijk verdwijnt het vanzelf anders wordt het weer ene uur of 4 alle aps instellingen en dergelijke terugzettenwackidth schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:10:
[...]
Ik ken het probleem niet maar ik heb het volgende probleem.
Ben met es file Explorer bezig geweest wat mp3tjes te verplaatsen naar andere mappen. NIET doen dus. Want de standaard music player ziet de files niet meer.
Enige oplossing tot nu toe is alles te herladen via PC. Bron:XDA
Zit geen rescannen button in. Dus jullie kennen dit probleem niet?CLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:10:
SD-kaart rescannen dunkt me of vanuit de musicapplicatie...
Play music precies hetzelfde... Heb al een app geprobeerd om te rescannen werkt ook niet.
[ Voor 16% gewijzigd door wackidth op 08-05-2013 10:30 ]
.
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 08-05-2013 10:34 ]
volgens mij hoort dit verder bij [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Nope.... Lekker vaag weer dit... Winamp ziet ze ook niet...CLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:30:
Google Play Music ftwStaat er geen .nomedia-file in desbetreffende mapje?
Wordt toch tijd echt tijd voor ARHD. Lang weekend voor de boeg...
.
Heb je je telefoon al gereboot? Dit is trouwens meer een Android dingetje dan HTC One specifiek, heb het zelf ook met mijn SGS3 en dan helpt een reboot altijd.wackidth schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:49:
[...]
Nope.... Lekker vaag weer dit... Winamp ziet ze ook niet...
Wordt toch tijd echt tijd voor ARHD. Lang weekend voor de boeg...
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik wou dat die reboot bij mij hielp, ik ga wel even met dat google music aan de gang, maar ik ben er niet zo blij mee. De stock player van HTC vind ik erg fijn werken en de play music op het eerste gezicht niet maargoed ik ga even kijken of dit het oplost.Koldur schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:58:
[...]
Heb je je telefoon al gereboot? Dit is trouwens meer een Android dingetje dan HTC One specifiek, heb het zelf ook met mijn SGS3 en dan helpt een reboot altijd.
Probeer deze eens (de full version) daar heb ik geen problemen mee.
Volgens mij de beste die er in de Playstore te koop is.
Hopelijk komen er nog wat software updates want echt heel positief is het allemaal helaas (nog) niet

"With the One's ultrapixel concept HTC is putting a lot of focus on smartphone image quality but the new flagship device also comes with a comprehensive imaging feature set. That said, most of the functions and modes we've had a closer look at in this article appear a little half-baked at this early stage in the product life-cycle.
HTC has already released an update to address the HDR function, but unfortunately this patch is not available yet for our U.S. version of the One. We would expect more updates to be released in the nearer future."
Ach, het zegt helemaal niets, ik vindt het niet zo verwonderlijk dat een website die helemaal in de digitale fotografie kritisch is over de One. Immers, het is maar een 4Megapixel camera. Ik hecht daarom meer waarde aan de reviews die de One over het hele geheel bekijken.Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:40:
Wat DPReview Connect info en tips over foto's en video's op de One.
Hopelijk komen er nog wat software updates want echt heel positief is het allemaal helaas (nog) niet![]()
"With the One's ultrapixel concept HTC is putting a lot of focus on smartphone image quality but the new flagship device also comes with a comprehensive imaging feature set. That said, most of the functions and modes we've had a closer look at in this article appear a little half-baked at this early stage in the product life-cycle.
HTC has already released an update to address the HDR function, but unfortunately this patch is not available yet for our U.S. version of the One. We would expect more updates to be released in the nearer future."
Bijvoorbeeld deze; http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review van Brian Klug
Cogitationis poenam nemo patitur
Hoe verrassend, wederom.Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:46:
Ach, het zegt helemaal niets
Met kritiek is niets mis. Het kan alleen maar beter worden. Plus, ze zijn niet eens overly critical, als je het goed had gelezen.ik vindt het niet zo verwonderlijk dat een website die helemaal in de digitale fotografie kritisch is over de One.
Je bedoelt: reviews waar de One gelukkig wél prima/beter uit komt?Ik hecht daarom meer waarde aan de reviews die de One over het hele geheel bekijken.
DPReview is nog bezig met hun in-depth review van de One. Ik hoop dat deze erg positief wordt. Dan is het namelijk een "goede" review in plaats van eentje die ook weer genegeneerd kan worden
1: kan de accu hele de dag mee? Ben namelijk zo'n "heavy user" die vaak muziek luistert en echt heel veel op whatsapp zit (dus scherm uit, 5 min later weer scherm aan om iets te typen en dan weer scherm uit)
2: zijn er nog andere problemen dan de gaps op sommige toestellen?
[ Voor 6% gewijzigd door Knamix op 08-05-2013 11:51 ]
Verwijderd
Ik haal zelf gemiddeld 36 uur. Dan moet je denken aan een schermtijd van 3/3,5 uur plus zo'n 2,5 uur muziek via PowerAMP.
Een werkdag van 7:00 tot 23:00 moet makkelijk lukken, zelfs met heavy gebruik.
Hun super shootout is ook wel grappig om te lezen!Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:50:
[...]
knip knip
DPReview is nog bezig met hun in-depth review van de One. Ik hoop dat deze erg positief wordt. Dan is het namelijk een "goede" review in plaats van eentje die ook weer genegeneerd kan worden
Even wat anders: Nog via XDA een leuke "review" van de camera tegen gekomen. Deel de mening van deze man.
I still maintain that it's not the camera you use that matters. That a good photographer knows how to work within the limits of his/her equipment and still produce good images.
[ Voor 39% gewijzigd door R86Bakker op 08-05-2013 11:59 ]
Ik haal zonder probleem zo'n 30 uur met behoorlijk gebruik.... Gewoon de accu de eerste week even goed op weg helpen door hem goed te ontladen (natuurlijk niet helemaal leeg) en weer op te laden. Ik merk nog steeds dat de accu-duur zich ten op zichtte van de vorige keer weet te verbeteren.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:53:
Over de accu: Daar is al zoveel over geschreven in dit topic.
Ik haal zelf gemiddeld 36 uur. Dan moet je denken aan een schermtijd van 3/3,5 uur plus zo'n 2,5 uur muziek via PowerAMP.
Een werkdag van 7:00 tot 23:00 moet makkelijk lukken, zelfs met heavy gebruik.
Thanks man.... Deze werkt...catt4u schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:36:
[...]
.
Heb ik toevallig een paar dagen geleden gevraagd. Lees vanaf HIERKnamix schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:07:
Hoe zijn de oortjes van de HTC zelf? (die je meekrijg)
En is dat dan met engergiebesparing aan? Ik haal het namelijk lang niet. Ik zit normaal rond de 15/16 uur per dag en het enige wat ik doe is pak em beet, een uur en een kwartier muziek luisteren, facebooken, WhatsAppen. Overigens heb ik BlinkFeed uitgeschakeld wat al voor een performance winst zorgde, heb ik geen GPS of BT aan en staat mijn scherm op 50%,Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:55:
[...]
Ik haal zonder probleem zo'n 30 uur met behoorlijk gebruik.... Gewoon de accu de eerste week even goed op weg helpen door hem goed te ontladen (natuurlijk niet helemaal leeg) en weer op te laden. Ik merk nog steeds dat de accu-duur zich ten op zichtte van de vorige keer weet te verbeteren.
Mijn stats van vandaag:

Ik moet wel zeggen dat ik mijn One nog maar 1 x helemaal leeg heb getrokken. Normaal hang ik hem rond de 15% aan de lader. Begrijp ik nu goed dat het misschien beter is om de batterij verder leeg te trekken alvorens deze aan de lader te hangen?
[ Voor 13% gewijzigd door EzMe op 08-05-2013 12:18 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
De site is terecht niet erg enthousiast over de camera, omdat ie vooral overdag gewoon slecht presteert. Maar moeten we nu alle informatie die over een specifiek onderdeel gaat als onbelangrijk beschouwen en alleen kijken naar totaal reviews die wèl positief zijn over het 'hele geheel'?Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:46:
[...]
Ach, het zegt helemaal niets, ik vindt het niet zo verwonderlijk dat een website die helemaal in de digitale fotografie kritisch is over de One. Immers, het is maar een 4Megapixel camera. Ik hecht daarom meer waarde aan de reviews die de One over het hele geheel bekijken.
Bijvoorbeeld deze; http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review van Brian Klug

Beetje vreemde denkwijze. Deze mensen zijn experts op het gebied van foto's, en daarom is juist hun (negatieve) mening over de camera erg belangrijk.
Ik hecht op mijn beurt meer waarde aan experts dan mensen die het toestel al hebben en daarom met alle mogelijke middelen proberen een positief beeld te scheppen over negatieve punten.
Lekker snel, mooi design, mooie scherm kan niet beter.
Alles draaid er vloeiend op, alleen wat ik ecth jammer vindt is blinkfeed - het heeft nog niet veel potentie in Nederland...
Heb mijne gisteren helemaal leeg laten lopen, daarbij viel mij ook op dat ik aan einde van de batterij, het een stuk minder snel gaat, kwam op ruim 3 en half uur scherm aan tijd, terwijl halve wege met door berekening zou uit komen op ongeveer 2 en half uur.EzMe schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:15:
[...]
En is dat dan met engergiebesparing aan? Ik haal het namelijk lang niet. Ik zit normaal rond de 15/16 uur per dag en het enige wat ik doe is pak em beet, een uur en een kwartier muziek luisteren, facebooken, WhatsAppen. Overigens heb ik BlinkFeed uitgeschakeld wat al voor een performance winst zorgde, heb ik geen GPS of BT aan en staat mijn scherm op 50%,
Mijn stats van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet wel zeggen dat ik mijn One nog maar 1 x helemaal leeg heb getrokken. Normaal hang ik hem rond de 15% aan de lader. Begrijp ik nu goed dat het misschien beter is om de batterij verder leeg te trekken alvorens deze aan de lader te hangen?
Vanacht de hele nacht aan de lader gehangen (in uit stand) en zien het wel wat het vandaag word.
Zijn niet de high-end oortjes zoals die van boze/dre/jbl etc etc.Knamix schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:07:
Hoe zijn de oortjes van de HTC zelf? (die je meekrijg)
Maar ze kunnen er mee door...
Check! Ga ik ook proberenPractics schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:26:
[...]
Heb mijne gisteren helemaal leeg laten lopen, daarbij viel mij ook op dat ik aan einde van de batterij, het een stuk minder snel gaat, kwam op ruim 3 en half uur scherm aan tijd, terwijl halve wege met door berekening zou uit komen op ongeveer 2 en half uur.
Vanacht de hele nacht aan de lader gehangen (in uit stand) en zien het wel wat het vandaag word.
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Tegen welke telefoons kan die op?
Samsung krijgt ook s4 met een octa-core etc etc.
Ah. Ik zie dat we hier gewoon dezelfde manier van discussieren van het topic dat nu gesloten is, doorzetten? Jongens, jongens.Franco10 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:24:
[...]
De site is terecht niet erg enthousiast over de camera, omdat ie vooral overdag gewoon slecht presteert. Maar moeten we nu alle informatie die over een specifiek onderdeel gaat als onbelangrijk beschouwen en alleen kijken naar totaal reviews die wèl positief zijn over het 'hele geheel'?![]()
Beetje vreemde denkwijze. Deze mensen zijn experts op het gebied van foto's, en daarom is juist hun (negatieve) mening over de camera erg belangrijk.
Ik hecht op mijn beurt meer waarde aan experts dan mensen die het toestel al hebben en daarom met alle mogelijke middelen proberen een positief beeld te scheppen over negatieve punten.
Tegen elke recente snelle high-end smartphone.djbosanac schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:29:
hoe zit het met de benchmarkt ?
De S4 heeft in andere landen een Exynos Octa. Nederland heeft de Snapdragon, net als in de One zit.Samsung krijgt ook s4 met een octa-core etc etc.
http://androidadvices.com...attery-life-official-tip/
[ Voor 39% gewijzigd door wackidth op 08-05-2013 12:31 ]
.
"Your battery life should almost double, as per the htc executives they have tested themselves and found out the there is a huge improvement in the battery life."wackidth schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:31:
Ik kwam dit artikel tegen over het laden. Ga ik ook maar eens proberen.
http://androidadvices.com...attery-life-official-tip/
LOL @ epic fails @ wederom een site die je gewoon kan /dev/nullen zonder spijt er van te hebben

.
Dit fabeltje komt bij elke htc release weer boven, en weetje wat het werkt nooit.wackidth schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:40:
Tja verdubbelen is Idd wel erg optimistisch.... Maar goed... Baat het niet dan schaad het niet toch...
De HTC One is op dit moment samen met de Samsung S4 de snelste telefoon op de markt, het klopt dat de Samsung Galaxy S4 ook met een Exynos "Octa-core" soc in bepaalde landen op de markt komt. Echter blijkt uit verschillende bechmarks dat er niet veel prestatie verschil tussen de Snapdragon S4 en de Exynos S4 zit.... Het batterijverbruik van de Exynos schijnt wel hoger te zijn.djbosanac schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:29:
hoe zit het met de benchmarkt ?
Samsung krijgt ook s4 met een octa-core etc etc.
Zie ook; http://www.engadget.com/2...alaxy-s4-octacore-review/
Wat in mijn optiek belangrijker is; Veel reviews concluderen dat de Touchwizz interface wat haperingen/lag laat zien. Let wel, dit is niet de conclusie van 1 reviewer, maar van meerdere mensen. Bij de HTC One speelt dit probleem niet, die wordt juist geroemd om de snelheid die Sense laat zien.
Nu kan je nog zo cynisch zijn (of kritisch, wat je wilt), maar je kan de review van Anandtech niet een review noemen die genegeerd kan worden. Uitgebreider en meer in-depth kom je op dit moment nog geen review tegen en partijdig kan je de review ook niet noemen, gezien de grote cijfermatige onderbouwing die gegeven wordt.Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:50:
[...]
Hoe verrassend, wederom.
[...]
Met kritiek is niets mis. Het kan alleen maar beter worden. Plus, ze zijn niet eens overly critical, als je het goed had gelezen.
[...]
Je bedoelt: reviews waar de One gelukkig wél prima/beter uit komt?
Stimmt natuurlijk, maar de S4 Pro's icm Sony Xperia Z / ZL zijn ook erg erg rap, ook al is de cpu wat ouderBullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:55:
De HTC One is op dit moment samen met de Samsung S4 de snelste telefoon op de markt[...]
Wat in mijn optiek belangrijker is; Veel reviews concluderen dat de Touchwizz interface wat haperingen/lag laat zien. Let wel, dit is niet de conclusie van 1 reviewer, maar van meerdere mensen. Bij de HTC One speelt dit probleem niet, die wordt juist geroemd om de snelheid die Sense laat zien.
Klopt, Brain Klug staat hoog aangeschreven om zijn uitstekende reviews, dat het in dit geval om de HTC One gaat is eigenlijk niet eens belangrijk.Dav0s schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:55:
[...]
Nu kan je nog zo cynisch zijn (of kritisch, wat je wilt), maar je kan de review van Anandtech niet een review noemen die genegeerd kan worden. Uitgebreider en meer in-depth kom je op dit moment nog geen review tegen en partijdig kan je de review ook niet noemen, gezien de grote cijfermatige onderbouwing die gegeven wordt.
Het is in mijn optiek wel duidelijk, qua daglicht foto's zijn er betere telefoonscamera's, de HTC One pakt ze bijna allemaal stuk voor stuk terug wanneer het op low-light en filmen aankomt. Vervolgens is het de vraag wat je verder met een telefooncamera doet. Wil jij je vakantiekiekjes er mee maken, tja.... wanneer je deze foto's wil afdrukken op een formaat groter dan 15x10 zou je misschien naar een ander toestel moeten kijken, voor al het andere voldoet de One prima als je het mij zou vragen.
Je heb gelijk, eigenlijk moet ik schrijven..... De S4, One en Xperia Z(L) samen met de Optimus G/Nexus 4 zijn op dit moment de snelste Android telefoons. Natuurlijk zit er wel wat verschil in, maar het laat zich zien dat pure cpu power niet meer het belangrijkste is. Softwareoptimalisatie is tegenwoordig minstens zo belangrijk, immers de snelste soc op dit moment zit in de Samsung Galaxy S4, en juist die laat lag zien tijdens het gebruik van TouchWizzCLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:00:
[...]
Stimmt natuurlijk, maar de S4 Pro's icm Sony Xperia Z / ZL zijn ook erg erg rap, ook al is de cpu wat ouder
[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 13:07 ]
Ik heb de HTC One T-Silver nu een dag en wat een geweldig ding zeg!
Natuurlijk is het niet te vergelijken met mijn vorige telefoon (HTC Desire HD), maar hoe snel de telefoon is verbaast me wel.
Het geluid is fantastisch en het scherm ook, ben blij dat de aan/uit knop links boven zit zoals ik ben gewend en niet rechts, al zit dan wel weer de volume knop rechts terwijl ik dat links gewend was en is die natuurlijk een stuk groter dan mijn vorige telefoon.
Maargoed al met al is de eerste indruk heel erg goed en was het het wachten zeker waard!!
Paar kleine nadelen:
- Bij het typen op bv, whatsapp/twitter/SMS, alles eigenlijk, komt er een op de notificatibar een keyboard te staan met: Invoermethode selecteren, ik weet niet waarom dat daar staat en of je het kunt weghalen maar in mijn ogen is het overbodig en beetje lelijk
- Je hebt niet, zoals dat bij bijvoorbeeld de HTC Desire HD wel zo was, een menu knop. Dat betekent dat je dus bij verschillende apps een menuknop onderaan je beeld krijgt en dat neemt dus een deel van je scherm in en staat niet mooi. Ik denk dat het mooier was geweest als HTC de menuknop gewoon onderaan naast de back en home knop had gezet. (Of de HTC knop functioneel maken)
-Zoals ik al zei is het geluid fantastisch maar toch is er een klein nadeel, ik dacht gisteren avond toen ik in bed lag van goh ik kijk even een filmpje en luister wat muziek maar zelfs op de zachtste stand is het geluid nog steeds best hard, geen idee of je het buiten de kamer kan horen maar ik vond het best hard.
-Het invoeren van de micro-SIM is een beetje apart, je moet met een bijgeleverd pinnetje het vakje openen waar de kaart in moet maar ik weet niet of het aan mijn onhandigheid ligt maar ik heb daarbij die ingang waar je dat pinnetje in moet een heel klein beetje beschadigd.
- Het lockscreen kan je niet op zichzelf veranderen, daarmee verander je het menu als je de telefoon unlocked ook, mooier zou zijn als je ervoor kon KIEZEN om het op zichzelf te veranderen als twee aparte menu's.
Iets anders ben ik nog niet tegengekomen en het is zeker een geweldige telefoon en ik denk ook de beste die er is op dit moment (inclusief de S4) maar dat is een mening en ik ben wel fan van HTC en niet van het plastic ding van Samsung dat eigenlijk een S3 is.
- Menuknop wordt geregeld met de Android 4.2 update
- Horen we vaker, neem aan dat dit wordt gefixed (anders third party app?)
- Is plastic heh, was ook even uitkijken bij de One X'es, soit
- Third party applicatie installeren
Ik ga eens kijken hoe dat werkt (er is neem ik aan ook een trial beschikbaar?), moet zeggen dat ik zojuist onderweg naar huis weer helemaal geen last heb gehad van muziek die stopt of dat die even kwijt is welk nummer die nu aan het afspelen was. En ik was precies hetzelfde album als vanochtend aan het luisteren, enige verschil is dat ik wifi aan had staan en vanochtend nietcatt4u schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:36:
[...]
Yepnetblade schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:35:
[...]
Ik ga eens kijken hoe dat werkt (er is neem ik aan ook een trial beschikbaar?),
[...]
netblade schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:35:
[...]
Ik ga eens kijken hoe dat werkt (er is neem ik aan ook een trial beschikbaar?), moet zeggen dat ik zojuist onderweg naar huis weer helemaal geen last heb gehad van muziek die stopt of dat die even kwijt is welk nummer die nu aan het afspelen was. En ik was precies hetzelfde album als vanochtend aan het luisteren, enige verschil is dat ik wifi aan had staan en vanochtend niet
http://www.nfc-nederland.nl/
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)