[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
xamirz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:00:
Hebben jullie gehoord van NFC Tags??.. Ik las er net over en ben erg onder de indruk... Voor de gene die het niet kennen. Geweldig combi met de HTC one

http://www.nfc-nederland.nl/
Jip! Er handig feature! Ik zit er ook aan te denken om een paar aan te schaffen. In de auto bijvoorbeeld om mijn BT in te schakelen, maar ook thuis om mijn BT uit te zetten en mijn wifi aan etc etc.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de htc media link niet een top kwaliteit beeld levert?
Als ik een film kijk dan is het niet eens in de buurt van hd en bij bijvoorbeeld een game spelen loopt er vertraging in het beeld en geluid van ongeveer een seconde.

Is er een manier om de prestaties te verbeteren?

(net gevraagd bij het accessoires topic, alleen zie ik hier meer activiteit, dus zodoende :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:05:
Klopt het dat de htc media link niet een top kwaliteit beeld levert?
Als ik een film kijk dan is het niet eens in de buurt van hd en bij bijvoorbeeld een game spelen loopt er vertraging in het beeld en geluid van ongeveer een seconde.

Is er een manier om de prestaties te verbeteren?

(net gevraagd bij het accessoires topic, alleen zie ik hier meer activiteit, dus zodoende :P )
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
CLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:24:
- Toetsenbordicoontje is een Androidfeature / issue
- Menuknop wordt geregeld met de Android 4.2 update
- Horen we vaker, neem aan dat dit wordt gefixed (anders third party app?)
- Is plastic heh, was ook even uitkijken bij de One X'es, soit
- Third party applicatie installeren
Wat gebeurt er met die menuknop dan?

en ja dat van die SIM, nog nooit zo gedaan haha.

En dat over die lockscreen, ben niet zo'n fan van die third party apps, ziet er meestal toch minder mooi uit maar vind het ook niet zo'n groot probleem, ze hadden het alleen anders kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:20

Metian

Snert is vies

Jamesl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:08:
[...]

Wat gebeurt er met die menuknop dan?

en ja dat van die SIM, nog nooit zo gedaan haha.

En dat over die lockscreen, ben niet zo'n fan van die third party apps, ziet er meestal toch minder mooi uit maar vind het ook niet zo'n groot probleem, ze hadden het alleen anders kunnen doen ;)
De menu knop zal doormiddel van software worden gedaan, zoals ook het geval is geweest bij One X. Een optie om de multi-task knop te veranderen naar menu en dubbelklikken voor multi-task.

Wat uit eindelijk de volgorde zal worden, weet ik niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel zijn zoals het was bij de preproductiemodellen/software :)
Back is terug, 2x back is menu, home is home, 2x home is multitaskmenu

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
CLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:16:
lijkt mij dat die lagg op gaat leveren met de knop terug.

je drukt op terug het systeem denkt dat die terug moet gaan en dan druk je nog een keer en moet die het menu tevoor schijn toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Of gewoon de HTC logo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hessia schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:18:
lijkt mij dat die lagg op gaat leveren met de knop terug.
Is met de homebutton toch ook niet zo :)
Wat geen knop is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Nog niet nee. Maar dat kunnen ze bij HTC zo inschakelen aangezien de touchscreen doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
CLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Is met de homebutton toch ook niet zo :)

[...]

Wat geen knop is :)
maak dat hun wijs :P

http://www.xda-developers...ity-to-its-button-layout/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

CLB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:16:
Dat is waar ook, even over het hoofd gezien, gezien de berichten dat de eerste zwarte htc one's binnen zijn gekomen bij mensen in Nederland :D :9~

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
SAWYER schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:24:
[...]

Nog niet nee. Maar dat kunnen ze bij HTC zo inschakelen aangezien de touchscreen doorloopt.
Loopt niet door. Is door HTC reps reeds bevestigd. Zo'n mod gaat er dus nooit komen.

De "mod" die er nu is gebruikt de onderste paar pixelrijen van het normale scherm, dus je moet de HTC "knop" bovenaan aanraken. Voor deze bizarre design-keuze is dus geen perfect werkende oplossing mogelijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:28:
[...]

Loopt niet door. Is door HTC reps reeds bevestigd. Zo'n mod gaat er dus nooit komen.

De "mod" die er nu is gebruikt de onderste paar pixelrijen van het normale scherm, dus je moet de HTC "knop" bovenaan aanraken. Voor deze bizarre design-keuze is dus geen perfect werkende oplossing mogelijk.
Hij raakt hem hier anders toch verdomt goed in het midden imo YouTube: Home2Wake on htc one (m7) tbaldens kernel

Dit mag in het custom rom topic worden besproken

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Ben as we speak aan het testen hoe flip cover beta mijn batterij verpest of ondersteund. Screenshots van wakelock en batterij stats als ik meer weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20
Modbreak:Aangezien het wel of niet functioneren van he HTC logo een aanpassing in een custom kernel is hoort dat niet hier besproken te worden. Dit mag wel in het rooten en custom rom topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik heb het bericht zelf al de kant van het Feedback topic op geplaatst en antwoord gegeven, de discussie over de moderatie is hier inderdaad off-topic ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 15:55 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let the battle begin!!!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/47Lq9ovurXnUEI4tSpXbOIwB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NBOJurwrBbcUZp6d37Wx6MAj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zlK6dnx89aeowRouLPpZ6Lg6/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
En het is beslist. :+

Wat ziet de ZL er toch slecht uit naast de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:19
Ik vind de One ook mooier. Een vriend van me heeft de Xperia Z en het eerste wat me opviel is dat het scherm niet echt zwart kan produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SAWYER schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:50:
Wat ziet de ZL er toch slecht uit naast de One.
+1 De One blijft op dit moment toch zeer zeker wel de mooiste telefoon. Al is deze ZL ook wel bizar lelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Duidelijk dat de One op het gebied van design de ZL op alle vlakken verslaat.

Nu de daadwerkelijke tests in gebruik nog natuurlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Rubman op 08-05-2013 15:57 . Reden: Lettertje vergeten en de puristen vallen er met zijn allen meteen weer overheen :> ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig is het geen Z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De Z is imho way mooier dan de ZL dus het is nóg erger basically :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Nope, een ZL ;) Maar toch..... Ben erg nieuwsgierig naar het verschillen tussen de Z en de ZL..... De Z heb ik hier zelf gehad, die legt het op de Camera na af tegen de One.

offtopic:
Ben benieuwd na je bevindingen.... Zit er trouwens nog verschil in software tussen de Z en ZL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten wat verschillen in, zo staat hier out-of-the-box die white balance app er al op...
De One is mooi, erg mooi, maar echt waar, ieder z'n ding natuurlijk, die ZL is echt bi-zar prachtig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Weet iemand wanneer de update naar Android 4.2 uitkomt?
Het lukte me niet om goed te zoeken in dit forum (kreeg allemaal andere hits) en op google: HTC One android 4.2 , krijg ik ook niet zo veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:04

The_Worst

Unox

Nee.

Enige dat bekent is dat de One een update krijgt naar Android 4.2.2.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Nou, nou, deze vergelijking heeft lang genoeg op zich laten wachten, dus maak ik 'm maar voordat ik m'n One inruil:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FPOSSVHh.jpg

Volledige gallerij hier.

(Sorry voor de wazigheid, deze point 'n shoot is eigenlijk al een tijdje kaduuk, en de D60 is op pad.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Is het trouwens beter om je batterij voortijdig op te laden of pas te doen als die helemaal leeg is?

Ik had volgens mij ergens iets gelezen dat het beter was om het voor 15% te doen maar ik kan dat niet meer vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
M-en-M schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:39:
Nou, nou, deze vergelijking heeft lang genoeg op zich laten wachten, dus maak ik 'm maar voordat ik m'n One inruil:
[afbeelding]

Volledige gallerij hier.

(Sorry voor de wazigheid, deze point 'n shoot is eigenlijk al een tijdje kaduuk, en de D60 is op pad.)
in ruil voor een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

HD2 gok ik.

Wel grappig, ik kan mij de review nog herinneren van de HD2, waarin gesteld werd dat het ding toch wel héél erg groot was.

Nu lijkt hij klein en schattig naast de HTC One.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Ook een One, deze heeft een gap boven en wat lijmresten aan de zijkant.
M-en-M schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:49:
[...]

Dan ga ik het ook maar even opnieuw proberen. Dit is een factuur van 03-05 (de zwarte die ik bij CB heb voorbesteld is natuurlijk nog lang niet aangekomen, en misschien ga ik deze zelfs annuleren), maar nu geeft 'ie in ieder geval niet meer aan dat de IMEI niet onder de actie valt.

Als ze dan gaan klagen kan ik in ieder geval nog terugvallen op het "ja hoor eens, ik heb die zwarte al sinds februari in de voorbestelling". ;)

[...]
En de Medialink is ook binnen. Netjes zo binnen twee werkdagen, ik vergeef ze de constante vertragingen van de One zelf zo bijna. :)
Hooglander1 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:50:
[...]

Wel grappig, ik kan mij de review nog herinneren van de HD2, waarin gesteld werd dat het ding toch wel héél erg groot was.

Nu lijkt hij klein en schattig naast de HTC One.
Ja, ik moest spontaan lachen toen ik 'm in m'n hand had en hij wel héél compact aanvoelde.

[ Voor 17% gewijzigd door M-en-M op 08-05-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Jamesl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:48:
Is het trouwens beter om je batterij voortijdig op te laden of pas te doen als die helemaal leeg is?

Ik had volgens mij ergens iets gelezen dat het beter was om het voor 15% te doen maar ik kan dat niet meer vinden ...
Het is inderdaad beter om de batterij niet volledig te laten ontladen, dit verlaagt het interne voltage wat de cellen (en het beschermingscircuit) beschadigt.

edit: oeps, sorry voor de dubbelpost, dacht dat ik aan het editen was.

[ Voor 9% gewijzigd door M-en-M op 08-05-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
M-en-M schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:52:
[...]

Ook een One, deze heeft een gap boven en wat lijmresten aan de zijkant.

[...]

En de Medialink is ook binnen. Netjes zo binnen twee werkdagen, ik vergeef ze de constante vertragingen van de One zelf zo bijna. :)
Yup, inderdaad..... Ze kunnen wel snel leveren, denk ook dat HTC Benelux behoorlijk met die uitstellingen in hun maag heeft gezeten. Maar jah, wat doe je er aan. Gelukkig blijft het toestel overeind in een vergelijk met de concurrenten. HTC hoeft zich wat dat betreft niet zoveel zorgen te maken denk ik.

Ik zag een tweet voorbij komen dat HTC USA behoorlijk positief is over de verkopen van de One tot nu toe. Er schijnen behoorlijk veel mensen over te stappen van Apple naar HTC, iets wat toch opmerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nice. Nou als het op design komt zou ik al voor de One gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
M-en-M schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Het is inderdaad beter om de batterij niet volledig te laten ontladen, dit verlaagt het interne voltage wat de cellen (en het beschermingscircuit) beschadigt.

edit: oeps, sorry voor de dubbelpost, dacht dat ik aan het editen was.
Oh oke, ik kwam namelijk wel net dit tegen:

11) Users are advised to charge the device in a timely manner. Do not over-charge or under-charge the phone. Charge the device to 100% and charge only when the battery is fully out or having 10 to 20% of charge. Moreover, users are advised not to put the phone for charging overnight which is likely to hamper battery life.

Bron: http://www.ibtimes.co.uk/...formance-tips-2300mah.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
M-en-M schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:52:

[...]

Ja, ik moest spontaan lachen toen ik 'm in m'n hand had en hij wel héél compact aanvoelde.
Dat had ik ook met mijn HTC Desire HD ernaast, die vond ik zelf 2 jaar geleden ook heel groot en toen zei ik nog van: Groter dan dit wil ik hem echt niet!

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Jamesl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:00:
[...]

11) Users are advised to charge the device in a timely manner. Do not over-charge or under-charge the phone. Charge the device to 100% and charge only when the battery is fully out or having 10 to 20% of charge. Moreover, users are advised not to put the phone for charging overnight which is likely to hamper battery life.

Laat de tech journos maar klooien met battery stat resets en ander kwakzalf, maar volg alsjeblieft niet zelf hun advies.

Een batterij "overnight" laten opladen heeft nauwelijks tot geen effect, want hier zijn preventies voor ingebouwd, en het volledig laten ontladen van een Li-Ion batterij is bewezen zeer dom.

"If you completely discharge a lithium-ion battery, it is ruined."
Jamesl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:02:
[...]

Dat had ik ook met mijn HTC Desire HD ernaast, die vond ik zelf 2 jaar geleden ook heel groot en toen zei ik nog van: Groter dan dit wil ik hem echt niet!

haha
Dat had ik nou weer niet, ik hoopte juist dat de fabrikanten in HTC's voetsporen zouden volgen en het in ieder geval zo groot hielden, maar het liever nog wat groter maakten. Gelukkig kwam mijn wens uit (met m'n opvolger voor de HD2, de GS2), en ik keek toen al reikhalzend uit naar de opvolger van de Dell Streak. :*)
(Welke helaas nooit kwam, maar ja, inmiddels zijn er spirituele opvolgers, met al die 5" schermen...)

[ Voor 22% gewijzigd door M-en-M op 08-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:32

Sorcerer8472

Mens sana?

Jamesl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:00:
[...]

Redelijk onzinnig: de beschreven zaken zijn juist dingen waartegen een beschermingscircuit je zou moeten beschermen (niet te ver ontladen, niet te ver vol laden). Ik laad m'n telefoons al eeuwen lang altijd 's nachts op wanneer ik ze niet gebruik en ik heb nog een 6680 en Desire Z met perfecte accu's. Sinds mijn eerste telefoon met Li-ion nooit last gehad van dat de accu enorm veel minder capaciteit kreeg; had ik alleen met m'n oude Swing 200 vroeger :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
  • Laatst online: 05-08 10:21
Als je HTC One automatisch uitgaat, betekent dit toch niet dat hij volledig ontladen is? Er zit hiervoor toch ook een beveiliging in mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
diasandy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:16:
Als je HTC One automatisch uitgaat, betekent dit toch niet dat hij volledig ontladen is? Er zit hiervoor toch ook een beveiliging in mag ik hopen?
Uiteraard. Echt hélemaal je accu ontladen is op deze manier niet mogelijk. Makkelijk te checken door erna weer op te starten, dit zal gewoon werken. Tot het OS er "is", dan gaat 'ie meestal weer snel uit. Waarna je hem weer op kunt starten, etc. :P Dit kan uiteraard niet een ongelimiteerd aantal maal, eens is hij leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
M-en-M schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:06:
[...]

Laat de tech journos maar klooien met battery stat resets en ander kwakzalf, maar volg alsjeblieft niet zelf hun advies.

Een batterij "overnight" laten opladen heeft nauwelijks tot geen effect, want hier zijn preventies voor ingebouwd, en het volledig laten ontladen van een Li-Ion batterij is bewezen zeer dom.

"If you completely discharge a lithium-ion battery, it is ruined."
Interessant stuk! Opzich laadde ik zo altijd al mijn batterij op: wanneer het kan en als ik weet dat ik straks weg moet.

Maar ik wilde het even ter sprake brengen omdat mijn batterij van mijn oude HTC Desire HD nogal ruined is. (Ik durf te wedden dat het komt door de vele verschillende opladers en dat die dus inderdaad vaak uit is gevallen door een lege batterij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
diasandy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:16:
Tot op een zeker niveau wel, als 'ie écht helemaal was ontladen zou de accu gewoon dood zijn, maar tot aan dit punt verlaagt het interne voltage zich (wat gebeurd als er geen stroom op de accu staat), wat dus zoals ik eerder zei schade veroorzaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door M-en-M op 08-05-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
M-en-M schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:22:
[...]

Tot op een zeker niveau wel, als 'ie écht helemaal was ontladen zou de accu gewoon dood zijn, maar tot aan dit punt verlaagt het interne voltage zich (wat gebeurd als er geen stroom op de accu staat), wat dus zoals ik eerder zei schade veroorzaakt.
Mhhh ik heb hem al een keer helemaal leeg laten lopen, dat had ik dus niet moeten doen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
diasandy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:31:
[...]

Mhhh ik heb hem al een keer helemaal leeg laten lopen, dat had ik dus niet moeten doen :/ .
Het is niet zo dat je telefoon na 1x kapot is, ook niet na 20x. Maar doe je het elke dag ja dan brengt het zeker schade met zich mee. Al geloof ik er niet zo in dat het ook schadelijk is om hem te lang aan een lader te zetten. Dit kan veel beter afgevangen worden door de beveiliging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Practics schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:34:
[...]

Het is niet zo dat je telefoon na 1x kapot is, ook niet na 20x. Maar doe je het elke dag ja dan brengt het zeker schade met zich mee. Al geloof ik er niet zo in dat het ook schadelijk is om hem te lang aan een lader te zetten. Dit kan veel beter afgevangen worden door de beveiliging. ;)
Dit klopt niet, het is zo dat wanneer je Lithium Ion batterij zijn lading geheel kwijt raakt niet meer te gebruiken is, maar wanneer jouw telefoon zegt dat de batterij op 0% capaciteit zit dan zit deze niet daadwerkelijk op 0%, maar op het percentage tot waar het veilig is de batterij te ontladen.

Er zit bij Li-Ion batterijen een batterij management ingebakken wat dit voorkomt en het in de gebruikersgevallen de batterij dus niet ruïneert. Hetzelfde geld voor overladen, dit wordt ook voorkomen.

Als we hier verder over willen discussiëren is het beter een apart topic aan te maken, wordt op deze manier wat off-topic.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
Koldur schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:40:
[...]

Dit klopt niet, het is zo dat wanneer je Lithium Ion batterij zijn lading geheel kwijt raakt niet meer te gebruiken is, maar wanneer jouw telefoon zegt dat de batterij op 0% capaciteit zit dan zit deze niet daadwerkelijk op 0%, maar op het percentage tot waar het veilig is de batterij te ontladen.
Er zit bij Li-Ion batterijen een batterij management ingebakken wat dit voorkomt en het in de gebruikersgevallen de batterij dus niet ruïneert. Hetzelfde geld voor overladen, dit wordt ook voorkomen.
Als we hier verder over willen discussiëren is het beter een apart topic aan te maken, wordt op deze manier wat off-topic.
Heel kort nog even, overladen kan de telefoon continu ingrijpen, bij onderladen, kan deze niet meer stroom toe voegen, een accu zal altijd leeg lopen, of je hem nu gebruikt of niet. ;) Dus de telefoon kan nog zo slim zijn, hij kan er niks aan doen. Behalve een marge nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
EzMe schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Jip! Er handig feature! Ik zit er ook aan te denken om een paar aan te schaffen. In de auto bijvoorbeeld om mijn BT in te schakelen, maar ook thuis om mijn BT uit te zetten en mijn wifi aan etc etc.
Waarom gebruik je hiervoor niet een tool als llama? Ik gebruik hem voor de volgende dingen:

- In de auto wordt automatisch bluetooth aangezet als ik mijn gsm aan de lader hang
- Als ik thuis of op mijn werk kom gaat automatisch de wifi aan (als ik wegga weer uit)
- Mijn GPS wordt automatisch ingeschakeld als ik maps (+ navigatie) opstart (en ook uitgeschakeld dus wanneer ik klaar ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:38
Welke chips werken met de One? Moet ik ergens op letten of werken alle NFC chips die op ebay staan?

Dus als ik het goed begrijp heb ik dan een chip nodig op elke plaats: auto voor autoprofiel, thuis voor thuisprofiel en werk voor werkprofiel, etc.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:46
Ik heb zojuist mijn HTC One proberen te koppelen met mijn carkit. Ik was er even niet bij en maakte een typfout in het wachtwoord. 8)7

Nu krijg ik het echter niet voor elkaar om het wachtwoord voor het pairen alsnog te wijzigen of te laten vergeten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder naar de fabrieksinstellingen te gaan?

Helaas kan ik het wachtwoord van de carkit overigens ook niet wijzigen naar het wachtwoord wat ik heb ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:38
apparaat wissen?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Pizr schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:58:
Ik heb zojuist mijn HTC One proberen te koppelen met mijn carkit. Ik was er even niet bij en maakte een typfout in het wachtwoord. 8)7

Nu krijg ik het echter niet voor elkaar om het wachtwoord voor het pairen alsnog te wijzigen of te laten vergeten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder naar de fabrieksinstellingen te gaan?

Helaas kan ik het wachtwoord van de carkit overigens ook niet wijzigen naar het wachtwoord wat ik heb ingevuld.
Naar mijn weten kan je een apparaat gewoon unpairen vanuit de instellingen (in Bluetooth settings, het tandwieltje naast het apparaat), als je 'm hierna weer pairt vraagt 'ie gewoon opnieuw naar het wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 18:11
Weet iemand waarom het Wifi pictogram aan de bovenzijde van het scherm geen up/down stream activiteit laat zien? De 3G/HSDPA icoon heeft dit wel. De android versies op andere toestellen laten dit zien sinds Android 4.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Laatst online: 12-10 22:17
Soundwork schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:28:
Weet iemand waarom het Wifi pictogram aan de bovenzijde van het scherm geen up/down stream activiteit laat zien? De 3G/HSDPA icoon heeft dit wel. De android versies op andere toestellen laten dit zien sinds Android 4.0.4.
Heb dat eigenlijk op geen enkele HTC telefoon gezien tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
diasandy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:36:
[...]

Waarom gebruik je hiervoor niet een tool als llama? Ik gebruik hem voor de volgende dingen:

- In de auto wordt automatisch bluetooth aangezet als ik mijn gsm aan de lader hang
- Als ik thuis of op mijn werk kom gaat automatisch de wifi aan (als ik wegga weer uit)
- Mijn GPS wordt automatisch ingeschakeld als ik maps (+ navigatie) opstart (en ook uitgeschakeld dus wanneer ik klaar ben)
Omdat ik niet van het bestaan wist :) Maar ik ga het proberen! Goeie tip!

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dit is gewoon een keuze denk ik, wanneer een icoontje moet bewegen tijdens activiteit kost dit processor kracht, dat HTC voor een "statisch" icoon heeft gekozen lijkt mij gewoon een design keuze. Ze hadden het anders op kunnen lossen. Ik denk overigens dat het voor veel mensen niet zoveel uit maakt om te zien alsof ze wel of geen WIFI data verstoken op moment van kijken. De melding dat WIFI actief is lijkt mij afdoende. het 3G/HSPDA/2G/4G icoon laat zien dat er dataverkeer is om de eenvoudige reden dat mensen dat direct door hebben dat ze gebruik maken van een (relatief) dure verbinding en ze mogelijk extra kosten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Dit komt omdat HTC een 'eigen' icoon gebruikt. Standaard zit het wel in Android overigens, alleen omdat HTC hun 'eigen' icoon gebruiken, zie je dit niet.

Geen idee of dit in toekomst nog veranderd wordt. Maar zal er niet vanuit gaan, enige wat is veranderd in de loop der tijd (naar mijn weten) is de batterij nu plat is en niet meer 'shiny'.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:37:
Dit is gewoon een keuze denk ik, wanneer een icoontje moet bewegen tijdens activiteit kost dit processor kracht
Welnee. De Wifi activiteits icoontjes zijn gewoon hele kleine png-based overlays over het Wifi icoon zelf. Zitten gewoon in het framework. Bij HTC zijn die activity icons blijkbaar "leeg". Of er nu een transparant dan wel een daadwerkelijk zichtbaar icoontje is maakt niets uit. Levert je nul processortijd op.
lijkt mij gewoon een design keuze
Dat is de enige, geldige, reden.
Ik denk overigens dat het voor veel mensen niet zoveel uit maakt om te zien alsof ze wel of geen WIFI data verstoken op moment van kijken.
Ik vind dat vreselijk handig. Als je ziet dat er constant activiteit is wil ik graag weten waardoor dat komt. Als het icoontje gewoon statisch is is dat alleen maar onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmenlob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-08 16:01
Sinds vandaag ook een trotse eigenaar van een HTC One. Mooi toestel en ben er erg blij mee.
Ik heb alleen een probleem met het ledje, om 1 of andere vage reden blijft deze groen knipperen. Zowel bij het scherm aan als uit. Bij instellingen heb ik alle opties voor led uit gezet en verder ontvang ik ook geen notificatie's.

Iemand anders die dit probleem of de oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Het is ons bekend dat in dit topic nog al wat off-topic berichten en trolls staan. We zijn er mee bezig en hebben een aantal maatregelen getroffen. Het is dan ook niet meer nodig om Topic Reports in te sturen over de berichten boven deze Modbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 18:11
Nog een vraagje: als ik een gesprek heb, dan valt de 3G/HSDPA weg. Is dit toestel gerelateerd, of provider gerelateerd? Als je normaliter 3G hebt, dan blijft deze op bij een gesprek. Alleen GPRS valt weg, omdat deze gebruik maakt van je GSM spraakkanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmenlob schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:17:
Sinds vandaag ook een trotse eigenaar van een HTC One. Mooi toestel en ben er erg blij mee.
Ik heb alleen een probleem met het ledje, om 1 of andere vage reden blijft deze groen knipperen. Zowel bij het scherm aan als uit. Bij instellingen heb ik alle opties voor led uit gezet en verder ontvang ik ook geen notificatie's.

Ergens een ongelezen berichtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Thijmenlob schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:17:

Misschien even telefoon opnieuw opstarten om te kijken het probleem zich dan nog voor doet of niet ?.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 29-09 17:06
Iemand een idee hoe ik de foto's van mijn "facebook" vrienden niet zichtbaar maak in de galerij.
In de instellingen van galerij vink ik live-feed synchroniseren uit maar gebeurd niks. Alles blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmenlob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-08 16:01
Metian schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:38:
[...]

Misschien even telefoon opnieuw opstarten om te kijken het probleem zich dan nog voor doet of niet ?.
Werkt helaas niet, heb ook alle berichten nagekeken en kan nergens iets vinden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
hoe is het eigenlijk met het uit standby halen. van de one. Bij de One x had toch altijd een een kleine vertraging, net een fractie van een seconde, voor dat hij echt aan ging. is dat ook opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:03

p0st

Dutch Reefer

jvang schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:23:
hoe is het eigenlijk met het uit standby halen. van de one. Bij de One x had toch altijd een een kleine vertraging, net een fractie van een seconde, voor dat hij echt aan ging. is dat ook opgelost?
naja het is nog steeds een fractie van een seconde (0,1-0,2 sec) maar totaal niet hinderend!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:46
Pizr schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:58:

Het probleem is opgelost na het herstarten van de telefoon. Toen kreeg je opnieuw de prompt voor het wachtwoord.

p.s. omdat hij dus niet kon pairen had je ook niet de optie om te unpairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
  • Laatst online: 04-08-2024
Sinds gisteren ook eigenaar van dit mooie toestel. Het valt mij alleen op dat hij op het homescreen de locatie gegevens niet bijwerkt. Ook als ik mijn locatie handmatig op Zutphen zet blijft hij aangeven dat de weergegevens niet bekend zijn. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
harmrh schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 08:43:
Sinds gisteren ook eigenaar van dit mooie toestel. Het valt mij alleen op dat hij op het homescreen de locatie gegevens niet bijwerkt. Ook als ik mijn locatie handmatig op Zutphen zet blijft hij aangeven dat de weergegevens niet bekend zijn. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?
Heel raar ja, is een bug denk ik. Na een aantal uur (of een dag) wordt het automatisch alsnog bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 12:36

Bozznl

GT: The Bozzz88

Wat is jullie ervaring tot nu toe met die camera.. is het een groot gemis om geen 13 mp camera te hebben, of juist een voordeel om 4 mp ultrapixels te hebben (voor low licht areas). Mis je die overige mp niet overdag bij de foto's ? Zit sterk te twijfelen om m te halen, de rest is top namelijk !

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Bozznl schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:19:
Wat is jullie ervaring tot nu toe met die camera.. is het een groot gemis om geen 13 mp camera te hebben, of juist een voordeel om 4 mp ultrapixels te hebben (voor low licht areas). Mis je die overige mp niet overdag bij de foto's ? Zit sterk te twijfelen om m te halen, de rest is top namelijk !
Tja, het is maar net wat je van een telefoon-camera verwacht.

Foto's overdag zien er "ok" uit, maar je moet niet gaan inzoomen.
Foto's bij slecht licht zien er ook "ok" uit, en dat is een hele verbetering ten opzichte van de "slechte" kwaliteit van de meeste andere camera's bij zwakke lichtomstandigheden.

De camera reageert wel vrij snel, met een minimale vertaging na het indrukken van de knop.
Tevens zitten er een hoop leuke software features bij, waarvan Zoe de meest in het oog springende is.

Maar wat voor mij, op camera gebied, de doorslag zou hebben gegeven is de uitstekende video,-en vooral geluids-opname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik heb gisteren avond eindelijk de tijd gevonden om een One op te halen van iemand die hem gisteren bij een abo had gekregen maar liever zijn 8x wou gebruiken, heb het toestel los gekocht voor 490€ met bon in gesealde doos (uitstekende deal).

Mijn eerste indruk over het toestel, wat een prachtdesign, ik heb geen gaps of dode pixels.

Het geluid uit de stereo speakers is kwalitatief een heel stuk beter dan bij mijn Note 2.

Sense 5 is even wennen, ik heb zelf nog een Note 2 en heb Sense 4 gebruikt op een One X vorig jaar, het verschil met de One X vindt ik wel groot, de One X was in mijn geval onbruikbaar heel traag voor een quadcore, en Sense 4 kon mij niet bekoren (zag er oud uit), ook vond ik de menu balk onderin altijd irritant wat nu nog het geval is bij enkele apps op de One, ik hoop dat dit d.m.v. een update kan verholpen worden zoals bij de One X.

Kortom binnenkort gaat de Note 2 de deur uit, dit zegt veel daar ik het toestel met plezier gebruikte tot de One uit kwam, de S4 heb ik overwogen maar is een beetje van hetzelfde maar iets beter als de S3, Note 2 en wou zelf iets anders.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:43
Toch wel een mooie shoot-out in het voordeel van de One *O*
reviews: Titanenstrijd: Galaxy S4 vs HTC One vs Sony Xperia Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik toch al wist dat de One beter was :+ is het toch knap dat ze hebben toegegeven dat dat ook daadwerkelijk zo is. Al hebben ze dat meteen daarna weer afgezwakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Bozznl schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:19:
In de korte tijd dat ik er mee heb kunnen spelen (hij's nu even weg i.v.m. gaps) was ik er toch echt zeer tevreden mee. (Zie ook de foto's die ik er de eerste dag mee heb gemaakt.)

Van de mindere resolutie mag worden gezegd dat het iets nadelig is voor compositie achteraf, maar dat wordt naar mijn mening gecompenseerd door het feit dat Zoes ook een wonder zijn voor compositie.

Laat ik wat voordelen van de One uitbeelden in foto's: (Om te beginnen, zie hier de volledige gallerij met de foto's op volle resolutie.)

Ten eerste dus die Zoes, je kan er gigantisch makkelijk een groepsfoto* mee "opschonen", maar bovendien is het ook handig voor ietwat onrustige dieren. Zo bijvoorbeeld deze kat, van alle twintig foto's die uit zo'n Zoe kwamen zat er maar een bij waar 'ie de camera recht aankeek:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bDz4Mwuh.jpg

Maar een van mijn favoriete dingen van de One is dat het een mooie scherptediepte weergeeft en bovendien een behoorlijk schone bokeh heeft:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AhCHi86h.jpg

Ook zijn de prestaties in slecht licht echt het aanprijzen waard, het houdt ruis (in night mode) zeer goed onder controle en de OIS voorkomt blurring zeer goed. Dit zou voor een point 'n shoot al acceptabel zijn, maar voor een telefoon is het gewoonweg ongelofelijk:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qqvXahyh.jpg
Er mag echter wel worden vermeld dat bij echt uitzonderlijk weinig licht de autofocus in de weg gaat zitten, zo is dit de scherpste foto die kwam uit een serie van tien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/14WA911h.jpg
:/

Maar die lichtgevoeligheid helpt niet alleen bij slecht licht. Bij goed licht betekent het dat de camera echt gigantisch snel kan zijn. Zo kan je uit een trein die zo'n 100 km/u rijdt een foto schieten waarvan het bijna lijkt alsof 'ie stil staat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bB6B5Svh.jpg
(Het nadeel is wel dat het apertuur van f/2.0 voor wat opgeblazen highlights kan zorgen.)

Dit laatste heeft ook als voordeel dat er dus vrijwel geen rolling shutter effect te zien is bij video. Video is sowieso het allerbeste wat ik tot nu toe uit een telefoon heb zien komen, zeker in combinatie met de gigantisch goede microfoons.

Deze snelheid komt overigens niet alleen voor in de sluiter, maar vooral ook het algemeen gebruik, welke ongeëvenaard is. Het opstarten van de camera en focussen is gebeurd binnen een seconde, en de One heeft altijd op het moment dat je op de knop drukt een foto.
Dit is toch zeer belangrijk, zeker als je bedenkt dat de GS4 welke het zogenaamd "net zo goed doet" in slecht licht in hun Night Mode er meerdere seconden over doet om een foto te maken nadat je op de knop hebt gedrukt. Dit is gewoon irritant in gebruik en hierbij kan er allerlei blurring (vanwege de lange sluitertijden) en ghosting (omdat 'ie in Night Mode ook composite HDR doet) voordoen.

De foto's van de One produceren niet genoeg detail om als desktopachtergrond of poster te functioneren voor mij, maar dit niveau heeft nog geen enkele telefoon bereikt. (De N8 en 808 uitgezonderd, maar deze functioneren nauwelijks als smartphone voor mij.) Waar het mij om gaat is dat de foto's goed werken als momentopnames, ze moeten laten zien wat ik wil laten zien en dat doen ze dankzij de bovengenoemde voordelen uitstekend.

*(Om even door te gaan op groepsfoto's, het maken van foto's van mensen is echt iets waar de One dankzij alle bovengenoemde voordelen in uitblinkt, maar om privacy redenen zal ik hier natuurlijk geen voorbeelden van uitlichten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Godmiljaar, ik gister alles ingesteld. Doe ik nu net pas mijn sim erin. Alles weg, alsof hij mijn sim herkent en een nieuw profiel aanmaakt.

Weeet iemand hoe dat terug kan worden gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net als gisteren weer alles instellen, duurt een uurtje en dan heb je er maanden plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
CLB schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:07:
Net als gisteren weer alles instellen, duurt een uurtje en dan heb je er maanden plezier van :)
Serieus? Dat is wel balen, als ik nu weer een andere sim erin doe kan ik dus weer opnieuw beginnen.

Leuk zo een meedenkend ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Da's raar. Ik hoefde niks opnieuw in te stellen toen ik mijn sim er in deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
luccie schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:04:
Godmiljaar, ik gister alles ingesteld. Doe ik nu net pas mijn sim erin. Alles weg, alsof hij mijn sim herkent en een nieuw profiel aanmaakt.

Weeet iemand hoe dat terug kan worden gezet?
Hoe bedoel je dat? Wat heb je allemaal ingesteld dan?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:36
tiguan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:16:
Da's raar. Ik hoefde niks opnieuw in te stellen toen ik mijn sim er in deed.
True ik had een KPN sim er in gedaan of er wel 4G op mijn toestel zat (gezien de functie LTE niet in mijn netwerken naar voren kwamen) en ik had er totaal geen last van dat ik mn phone opnieuw in moest stellen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Misschien maakt 't nog uit of je van provider wisselt? Ik ben bij Vodafone gebleven, ik moest alleen wel een nieuwe sim omdat ik nog geen microsim had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Laatst online: 14-09 15:09
Kan iemand dit even verifiëren of dit klopt: http://custombits.net/posts/26/the-one Helemaal onderaan de pagina zeggen ze dat je zonder root de back-button kan instellen als menu-knop bij lang inhouden. Is dit dan reeds geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
GilH schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:45:
Kan iemand dit even verifiëren of dit klopt: http://custombits.net/posts/26/the-one Helemaal onderaan de pagina zeggen ze dat je zonder root de back-button kan instellen als menu-knop bij lang inhouden. Is dit dan reeds geupdate?
Ik heb het even gecheckt, maar ik kan het toch echt niet vinden. Hij heeft het over een app, dus ik weet niet of hij nou iets anders bedoelt dan de reguliere instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

-aad- schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:51:
[...]

Ik heb het even gecheckt, maar ik kan het toch echt niet vinden. Hij heeft het over een app, dus ik weet niet of hij nou iets anders bedoelt dan de reguliere instellingen.
Nee, hij bedoeld dat je via de app drawer naar "settings" / "instellingen" moet gaan. Dus geen aparte app of iets dergelijks.

Het kunnen twee dingen zijn, hij draait nog op een oude update (preview telefoons hadden wel dit optie dacht ik) of hij heeft een hogere update dan de rest.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Laatst online: 14-09 15:09
Ik vind er ook verder niets over. Tijd brengt raad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Ik maak vaak gebruik van foto's van pagina's uit boeken om daarna de tekst op mijn pc te kunnen lezen. Ik heb nu een S3 waarmee dit mogelijk is. Kan iemand voor mij kijken of dit met de 4mp camera van de One te doen is?

Ik zou het zeer waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Kijk aan, Sense 5.1 en Android 4.2.2 (uitgelekt op de Butterfly):

Die toggles in de notificatiebalk zijn wel een stuk handiger uitgewerkt dan bij Google zelf, gelukkig. (Het zijn daadwerkelijke toggles i.p.v. linkjes of info-plaatjes, met een klein knopje om het alsnog als link te gebruiken.)
Wel jammer dat Power Saver nog steeds tussen de notificaties staat.
-Edwin- schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:33:
Ik maak vaak gebruik van foto's van pagina's uit boeken om daarna de tekst op mijn pc te kunnen lezen. Ik heb nu een S3 waarmee dit mogelijk is. Kan iemand voor mij kijken of dit met de 4mp camera van de One te doen is?

Ik zou het zeer waarderen!
Dat kan makkelijk, ja:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oixZ4Ybl.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door M-en-M op 09-05-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Toggles in de notification :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
M-en-M schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:40:
Kijk aan, Sense 5.1 en Android 4.2.2 (uitgelekt op de Butterfly):
[video]
Die toggles in de notificatiebalk zijn wel een stuk handiger uitgewerkt dan bij Google zelf, gelukkig. (Het zijn daadwerkelijke toggles i.p.v. linkjes of info-plaatjes, met een klein knopje om het alsnog als link te gebruiken.)
Wel jammer dat Power Saver nog steeds tussen de notificaties staat.

[...]

Dat kan makkelijk, ja:
[afbeelding]
Kijk eens. Dat is prima te lezen! Wat twijfel ik toch erg tussen de One en de S4 zeg, moeilijk hoor.
Maar goed, dat hoort hier niet.

Wat ik wel lees op vergelijkings review van tweakers is dat de One niet meer van die hdr microfoons meer zou hebben. Kan iemand dit bevestigen? Ik vond het uitstekende geluid bij opnames wel een enorme pluspunt van de One namelijk. Zal jammer zijn als dat er niet meer is als ik over een maand mag verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
-Edwin- schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Kijk eens. Dat is prima te lezen! Wat twijfel ik toch erg tussen de One en de S4 zeg, moeilijk hoor.
Maar goed, dat hoort hier niet.

Wat ik wel lees op vergelijkings review van tweakers is dat de One niet meer van die hdr microfoons meer zou hebben. Kan iemand dit bevestigen? Ik vond het uitstekende geluid bij opnames wel een enorme pluspunt van de One namelijk. Zal jammer zijn als dat er niet meer is als ik over een maand mag verlengen.
Ze mogen de STM microfoons gebruiken tot hun voorraad op is, hierna belooft HTC een "verbeterd ontwerp" te gaan gebruiken, dat is dus niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
OMG Check this out !!

YouTube: HTC One vs 50 Cal - filmed in super slow motion with RatedRR Slow Mo cam - Tech Assassin: HTC One

Dus het is de HTC One vs 50 Cal :O

LEIPE SHIZZLE !!

Hij wordt helemaal gesloopt : The One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Ook leuk, de HTC One 802W

http://www.youtube.com/watch?v=d5dY1eZ7Ghg

Mag van mij best naar Europa komen met 2 sim en SD card slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die was al bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
Oeh dit zou zoveel oplossen! ik sleep nu voortdurend twee telefoons mee (1 van werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan om mijn iphone 5 te ruilen tegen een htc one maar vroeg me af of er toevallig een nano naar microsim adapter bij de one geleverd wordt. Anders gaat het bellen zo lastig worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt er niet bijgeleverd :)
Mensen nog vragen / vergelijkingsvragen tussen de One, One X, Xperia ZL, iPhone 5, 4S?
Morgen heb ik een 'testdagje' ingepland om deze toestellen is naast elkaar te gaan leggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Mijn eind maart bestelde HTC One (zwart) komt morgen eindelijk binnen als het goed is. Als ik dit topic zo lees ben ik vooral benieuwd naar hoe de camera kwaliteit in de praktijk bevalt. Afgaande op de reacties in dit topic zal het voor mijn eisen prima voldoen (even een snelle foto en in het donker ook nog redelijke foto's kunnen maken).
Pagina: 1 ... 61 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)