Nou software gezien, doet het erg goed. Ik hoor vaak dat android vastloopt etc. Nou totaal geen last van. Iphone iOS is stabiel maar tot nu toe is anroid er niet minder bij op de htc one. Misschien omdat de telefoons ook sneller zijn tegenwoordig, of de problemen moeten komen zodra de 32 gb vol gaat raken. Maargoed dat moet nog blijken.
Het beeld... echt erg mooi beeld. Gister een tv aflevering op hd gedownload en op de One bekeken. Damn wat scherp!
Het geluid... dat is echt super. Dat boomsound klinkt echt geweldig. Hij kan heerlijk hard en wat me ook opvalt is dat bij opnames het geluid ook erg goed is! In het weekend ga ik naar een feesttent met live muziek... ga daar zeker opnames van maken om die kwaliteit te oordelen.
Verder de camera, ik vind hem erg goed! Zoiezo vind ik de camera's van de iphone 4S slecht. Veel vage foto's en ruis. Ik was even op mn hoede na de reacties van deze nieuwe camera, maar ik ben er zeker over te spreken. Tja fotokwaliteit zoals op een digitale fotocamera van 18 m pixels... dat natuurlijk niet, maar scherp zijn ze zeker. De optie om korte filmpjes van een foto te maken en daar mee te spelen zijn leuk, misschien ook wel effectief. Daar moet ik me nog in verdiepen. Maar het idee dat je bv een fietser op de achtergrond kan weghalen is erg leuk! Ik ga nog checken hoe dat in de praktijk werkt.
Heb ook wel minpunten. Zo vind ik de stilste stand van het geluid nog vrij hard. Zou graag nog een standje stiller mogen zijn. Software update misschien? Verder vind ik blinkfeed een erg leuke toevoeging, waar ik gebruik van maak. Maar hoop wel dat er binnenkort een update vrij komt waarbij je meer dingen kan toevoegen. Ik zie graag gamekings, nu.nl of zulke dingen erop terug.
De telefoon is een stuk groter dan een iphone. Dat is een kwestie van wennen. Nu heb ik niet de grootste handen zie er zijn dus echt makkelijk typen met 1 hand dat gaat op een iphone wel een stuk beter. Wel vind ik het swypen echt een fantastische type methode ( swiftkey app )
En tja zoals ik eerder al aangaf, hd filmpje downloaden en in de map gooien en hij doet het. Cdtje downloaden en in een map slepen en hij doet het. Podcast downloaden en in een map zetten en hij doet het. Fotos vica versa... damn apple waarom maken jullie het ipod/iphone bezitters zo moeilijk als het zo makkelijk kan.