Hoge helderheid en lange batterijduur is wel erg fijn hoor

Hulde!
Tweakers meet 8200 kelvin, Hardware.info kwam op zo'n 7800 kelvin, nog steeds te koel, apart!
De menuknop wordt getoond op het scherm,
maar kan als optie ook geactiveerd worden door lang op de homeknop te drukken.
Dat lijkt me niet te kloppen? Dat was bij pre-productie modellen het geval toch
Bij de paar mensen die 'm via o2 in Duitsland hebben gekregen is deze optie helaas verdwenen
Tevens was dat ook niet de homebutton maar de backbutton <
Wat wel jammer is, is dat de balk voor de oude Menu-knop terug is. Als de app geen Action Bar heeft, wordt de Menu-knop getoond als zwarte balk onderin. De balk is behoorlijke aanwezig en toont het driepunts-icoon. Bij de One-telefoons van vorig jaar kan die worden weggehaald door de Appswitch-knop als Menu-knop te laten fungeren, maar die optie is weer verdwenen. Dat is vermoedelijk omdat er maar twee knoppen zijn en dus minder combinatie-mogelijkheden. Toch is het jammer, want het kost veel schermruimte.
Bij de eerste hands-ons kon de backbutton worden gebruikt om het menu op te roepen door hem even in te drukken. Zoals ik hierboven ook al meldde is dit eruit gehaald bij de finalversie (van Sense?) zoals wat o2-gebruikers meldden op XDA. Ik neem aan dat dit in de toekomst weer wordt geïmplementeerd door HTC!
waar in Sense 4 apps werden gesloten als erna een of twee apps waren geopend, is dat probleem in Sense 5 verholpen; alle apps blijven open staan en kunnen zonder vertraging geactiveerd worden.
Kun je Candy Crush starten, worden gebeld, even wat opzoeken op internet en Candy Crush weer hervatten bij de zet waar je bent gebleven? Veelal wordt het spel nu opnieuw opgestart (bij m'n HTC One X+ bijvoorbeeld) bij Androidtoestellen? Bij de iPhone 4S die ik heb, kan ik na het doen van 20 andere handelingen, openen van applicaties, weer netjes verder bij de zet waar ik ben gebleven bij Candy Crush zeg maar... Ben benieuwd!?
Erg mooie, uitgebreide, duidelijke review weer!