Mis ik nou een stukje review over de IR funcie van de HTC One?
Ja dat mis je, pagina 8 geloof ik.Convoy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:50:
Mis ik nou een stukje review over de IR funcie van de HTC One?
Ja pagina 8 laatste stukje boven toetsenbord.
[ Voor 10% gewijzigd door Rubman op 14-03-2013 13:52 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
N-I-C-E: vanaf 07:40 in de videoreview wordt dit zo uitgebreid uitgelegd en dat is toch wel heel heeel erg schon!CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:28:
waar in Sense 4 apps werden gesloten als erna een of twee apps waren geopend, is dat probleem in Sense 5 verholpen; alle apps blijven open staan en kunnen zonder vertraging geactiveerd worden.
Kun je Candy Crush starten, worden gebeld, even wat opzoeken op internet en Candy Crush weer hervatten bij de zet waar je bent gebleven? Veelal wordt het spel nu opnieuw opgestart (bij m'n HTC One X+ bijvoorbeeld) bij Androidtoestellen? Bij de iPhone 4S die ik heb, kan ik na het doen van 20 andere handelingen, openen van applicaties, weer netjes verder bij de zet waar ik ben gebleven bij Candy Crush zeg maar... Ben benieuwd!?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou, Candy Crush kan je sowieso niet starten, want je zal het nu nog niet (officieel) kunnen downloaden. De Play Store is een beetje vernaggeld op het moment waardoor sommige applicaties als niet-compatibel worden afgeschreven voor 1080p toestellen. (Waaronder Candy Crush en bijvoorbeeld de BBC News app.)CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:28:
Kun je Candy Crush starten, worden gebeld, even wat opzoeken op internet en Candy Crush weer hervatten bij de zet waar je bent gebleven?
Er is een oplossing voor, maar deze vereist root toegang.
Ooh CandyCrush start niet? Weer een pluspunt om de One te nemen 
(Ik wordt echt gek van al die Facebook invites voor CandyCrush)
(Ik wordt echt gek van al die Facebook invites voor CandyCrush)
[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 14-03-2013 14:15 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ieder ander spel of applicatie dan, ook goed natuurlijk 
Bij m'n One X / One X+ speelde ik Asphalt 7, werd ik gebeld, oja even m'n mail lezen...
Oja was aan het gamen, dus startte Asphalt 7 weer en dan werd het spel gewoon opnieuw opgestart.
Bij iOS zit ik dan gelijk weer op het circuit, in m'n auto'tje en kan gewoon verdergaan met m'n ronde.
Maar dat kan dus ook op de One en ook op de Xperia Z en dergelijke, werkt nog beter dan voorheen
Bij m'n One X / One X+ speelde ik Asphalt 7, werd ik gebeld, oja even m'n mail lezen...
Oja was aan het gamen, dus startte Asphalt 7 weer en dan werd het spel gewoon opnieuw opgestart.
Bij iOS zit ik dan gelijk weer op het circuit, in m'n auto'tje en kan gewoon verdergaan met m'n ronde.
Maar dat kan dus ook op de One en ook op de Xperia Z en dergelijke, werkt nog beter dan voorheen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Toch schiet die One leuke beelden :
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik denk toch dat de gemiddelde consument (en wij hier) eens moet leren dat er beperkingen zitten aan de kwaliteit die zo'n kleine sensor kan leveren. Op YouTube zijn al erg veel filmpjes te vinden die geschoten zijn met de One, en ondertussen klagen mensen dat het beeld 'blurry' is. Ik denk dat die mensen niet doorhebben dat er een reden is dat Canon erin slaagt om filmcamera's van €27.000 te verkopen... er zit gewoon een beperking aan de kwaliteit die je kunt halen en mensen verwachten vervolgens te veel.
Zie bijvoorbeeld het volgende filmpje (in HD) en de reacties eronder:
YouTube: HTC Does the Harlem Shake on the HTC One
Belachelijke reacties inderdaad.CanonBoy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:20:
Ik denk toch dat de gemiddelde consument (en wij hier) eens moet leren dat er beperkingen zitten aan de kwaliteit die zo'n kleine sensor kan leveren. Op YouTube zijn al erg veel filmpjes te vinden die geschoten zijn met de One, en ondertussen klagen mensen dat het beeld 'blurry' is. Ik denk dat die mensen niet doorhebben dat er een reden is dat Canon erin slaagt om filmcamera's van €27.000 te verkopen... er zit gewoon een beperking aan de kwaliteit die je kunt halen en mensen verwachten vervolgens te veel.
De hoge kwaliteit van het filmpje verbaasde mij juist.
Ik denk dat het ook ligt aan de mensen die dat filmpje op hun telefoon kijken (zie je ook tussen de reacties staan) en zich verbazen dat het filmpje er "zo slecht" uit ziet, terwijl de resolutie van hun scherm gewoon laag is (ik heb 'm gekeken op een 1080p xps15 scherm). Nogmaals, ziet er écht goed uit!
Ik ben trouwens ook heel erg blij met het positieve nieuws over de accu, echt super!
Nou....Let eens op het linkerkant van het scherm en vergelijk dat met de rechterkant. De rechterkant is zo scherp als het maar kan, maar de linkerkant is wel degelijk blurry....Majesty schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:38:
[...]
Ik ben trouwens ook heel erg blij met het positieve nieuws over de accu, echt super!
En dat 'gezeur' over die camera daar doe ik ook ana mee, en ik vind het niet meer dan terecht dat men teleurgesteld is. Want het is HTC die zo hoog van de toren blaast met advertenties dat dit het beste is sinds pureview. Pureview blaast de camera weg, en dan sta je toch in je hemt vind ik.
Als de iPhone 5 met een Camera van vorig jaar betere foto's schiet is het gewoonweg teleurstellend, en had HTC de keuze voor Ultra pixels en de bombarie erachter, achterwege moeten laten IMHO.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
hemdFrankGuthrie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:30:
[...]..........
Pureview blaast de camera weg, en dan sta je toch in je hemt vind ik.
..........
sorry, kon het niet laten
Gizmodo heeft nu ook een directe camera vergelijking tussen de iPhone 5, Lumia 920 en One.
Conclusie, bij daglicht is het gelijkspel tussen de Lumia 920 en One, bij flitsfotografie doet de One het het beste en bij low-light zonder flits doet de Lumia 920 het net iets beter dan de One (de One heeft natuurlijkere kleuren, maar de 920 vertoont minder ruis).
edit:
Gaat ook zo snel met al die previews hier.
En zo doe je dat: [url=linkje gaat hier]Omschrijving gaat hier[/url]
Conclusie, bij daglicht is het gelijkspel tussen de Lumia 920 en One, bij flitsfotografie doet de One het het beste en bij low-light zonder flits doet de Lumia 920 het net iets beter dan de One (de One heeft natuurlijkere kleuren, maar de 920 vertoont minder ruis).
edit:
Oeps.Mother_Goozz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:57:
Die link had ik ook geplaatst vanochtendM-en-M hoe maak je van die link zo'n omschrijving
![]()
Volgens mij zit er toch verschil in de pre production units in vergelijking met de final retail exemplaren wat foto's betreft (of degene die de foto's maken doet echt iets fout) Want zoals de link hierboven, en de foto's van Engadget zien er zeer prima uit, en komt makkelijk met de Iphone en Lumia mee...
En zo doe je dat: [url=linkje gaat hier]Omschrijving gaat hier[/url]
[ Voor 42% gewijzigd door M-en-M op 14-03-2013 16:03 ]
Iemand al goede foto's gevonden van een zwarte HTC One?
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Die link had ik ook geplaatst vanochtend
M-en-M hoe maak je van die link zo'n omschrijving
Volgens mij zit er toch verschil in de pre production units in vergelijking met de final retail exemplaren wat foto's betreft (of degene die de foto's maken doet echt iets fout
) Want zoals de link hierboven, en de foto's van Engadget zien er zeer prima uit, en komt makkelijk met de Iphone en Lumia mee...
M-en-M geweldig dank je
Volgens mij zit er toch verschil in de pre production units in vergelijking met de final retail exemplaren wat foto's betreft (of degene die de foto's maken doet echt iets fout
M-en-M geweldig dank je
[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 14-03-2013 16:07 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Dit kan de Xperia Z ook, ik vermoed dat dit die 2 GB werkgeheugen is die aan het werk is. Het is echt bizar hoe vaak de applicaties instantaan weer voor je klaar staan.CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:57:
[...]
N-I-C-E: vanaf 07:40 in de videoreview wordt dit zo uitgebreid uitgelegd en dat is toch wel heel heeel erg schon!
Zag het nu net met overlezen. Wilde het aanpassen, maar ben nu al gesnapt
Russian Blue Neji
Kate Bush
Het is dus officiëel door HTC bevestigd dat we nog een maand moeten wachten voor de telefoon voor de niet-pre-orderers in de winkels kan worden gekocht.
Lees de update helemaal onderaan het artikel.
Lees de update helemaal onderaan het artikel.
Pocket-Lint: http://www.pocket-lint.com/review/6200/htc-one-review
The HTC One is the best phone that HTC has made. The design, the refreshes made to HTC Sense, and the power on offer make this amongst the best that Android has on offer. There's innovation, there's attention to detail and there's plenty on offer straight out of the box.
It isn't perfect, but then what phone is? What we really like is the day-to-day experience of using the HTC One. Having lived in the Nexus 4 with it's raw Android experience, it doesn't feel like HTC Sense is taking anything away from you - once you've swapped out that calendar, made Chrome the default browser and got Blink Feed under control.
But the headline features might obsure those things that are important. Blink Feed might not be for everyone, the camera isn't so dramatically different, even if the remixed results are. But some of the phone's core features really shine: the display is fantastic, there's plenty of power and the sound quality, be that for calls or music, is outstanding.
HTC has a history of making good phones, so the HTC One doesn't comes as a surprise to us. It's a fantastic Android smartphone and is well worthy of your consideration if you're in the market for a premium device.
Android Community: http://androidcommunity.com/htc-one-review-2013-20130314/
The HTC One is the best phone that HTC has made. The design, the refreshes made to HTC Sense, and the power on offer make this amongst the best that Android has on offer. There's innovation, there's attention to detail and there's plenty on offer straight out of the box.
It isn't perfect, but then what phone is? What we really like is the day-to-day experience of using the HTC One. Having lived in the Nexus 4 with it's raw Android experience, it doesn't feel like HTC Sense is taking anything away from you - once you've swapped out that calendar, made Chrome the default browser and got Blink Feed under control.
But the headline features might obsure those things that are important. Blink Feed might not be for everyone, the camera isn't so dramatically different, even if the remixed results are. But some of the phone's core features really shine: the display is fantastic, there's plenty of power and the sound quality, be that for calls or music, is outstanding.
HTC has a history of making good phones, so the HTC One doesn't comes as a surprise to us. It's a fantastic Android smartphone and is well worthy of your consideration if you're in the market for a premium device.
Android Community: http://androidcommunity.com/htc-one-review-2013-20130314/
[ Voor 93% gewijzigd door CLB op 14-03-2013 17:42 ]
Dat filmpje van Android Community is echt fantastisch mooi:
Het enige wat verraadt dat het een telefooncamera is, zijn de kleine rolling shutter artifacts. (Vooral het beeld zo'n 2/3e bovenaan lijkt wat traag, beetje vreemd.)
Het enige wat verraadt dat het een telefooncamera is, zijn de kleine rolling shutter artifacts. (Vooral het beeld zo'n 2/3e bovenaan lijkt wat traag, beetje vreemd.)
Het is dus absoluut niet zo dat een camera van vorig jaar betere foto's maakt dan de One... lees even de review van Gizmodo die hierboven ergens is gepost. Je hebt zeker nog nooit van de term 'marketing' gehoord?FrankGuthrie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:30:
[...]
Nou....Let eens op het linkerkant van het scherm en vergelijk dat met de rechterkant. De rechterkant is zo scherp als het maar kan, maar de linkerkant is wel degelijk blurry....
En dat 'gezeur' over die camera daar doe ik ook ana mee, en ik vind het niet meer dan terecht dat men teleurgesteld is. Want het is HTC die zo hoog van de toren blaast met advertenties dat dit het beste is sinds pureview. Pureview blaast de camera weg, en dan sta je toch in je hemt vind ik.
Als de iPhone 5 met een Camera van vorig jaar betere foto's schiet is het gewoonweg teleurstellend, en had HTC de keuze voor Ultra pixels en de bombarie erachter, achterwege moeten laten IMHO.
Verwijderd
Als je kijkt naar de concurrentie dan presteert die minder op dat vlak. Stand-alone camera's erbij halen van nota bene 30000euro slaat nergens op. Je mag toch wel wat verwachten dat wanneer HTC hoog van de toren blaast door te zeggen dat de PureView techniek een verouderde techniek is. Ik kan met de persconferentie en ander geblaat nog goed herinneren. Uiteindelijk blijkt de semi-PureView techniek van de Nokia 920 de grond gelijk te maken met de Ultrapixel techniek onder normale omstandigheden. Laat staan dat het niveau van 8MP shooters uit 2012 binnen hetzelfde bereik ligt... Verder prachtige telefoon maar de camera is duidelijk het grootste minpunt.CanonBoy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:20:
[...]
Het is dus absoluut niet zo dat een camera van vorig jaar betere foto's maakt dan de One... lees even de review van Gizmodo die hierboven ergens is gepost. Je hebt zeker nog nooit van de term 'marketing' gehoord?Ik denk dat je er gewoon te veel van werwacht... wil je een echt goed beeld, zonder vervorming, bijna honderd procent scherp en weinig ruis, koop dan de Canon EOS C500 PL voor een zacht prijsje van €26,899 (exclusief objectief, dus tel er nog maar even €5,000 bij op). Er zit een beperking aan de kwaliteit die zo'n kleine sensor en objectief kan halen, en ik denk dat HTC het binnen die beperkingen die er zijn, uitstekend doet!
PhoneArena: http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-Review_id3269
TS is aangepast, eerste hands-ons en previews zijn eruit, aangezien de reviews in grote getale online komen
TS is aangepast, eerste hands-ons en previews zijn eruit, aangezien de reviews in grote getale online komen
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 14-03-2013 18:33 ]
Haha, die is nog overduidelijker gehaast dan de review van The Verge. Bijna elk stukje heeft wel een "dit vullen we later in".CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:32:
PhoneArena: http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-Review_id3269
Even een quote uit de review van PhoneArena over de speakers:
Verbaasd me dat er hier geen mensen zijn die het geluid te slecht vinden, en eisen dat hij zich kan meten met een stel goede externe boxen...
.The two speakers come with a built-in amplifier and rock out at 93dB loudness, but it is not just how loud the sound is - it has a depth and a rich overall sound profile that is impressive for a smartphone as well. We suppose part of that comes from Beats Audio software magic.
Verbaasd me dat er hier geen mensen zijn die het geluid te slecht vinden, en eisen dat hij zich kan meten met een stel goede externe boxen...
Verwijderd
Jammer van Blinkfeed dat alleen ANP als nieuwsbron beschikbaar is op dit moment (oke niet voor vrouwen). Tijdelijke oplossing zou zijn de Facebookpagina's van NU.nl, Voetbalrpimeur etc. te liken, hier komt namelijk ook al het nieuws op. Zo komt het in je blinkfeed terecht, moet je natuurlijk nog wel naar de website om bericht te lezen (of gebruik gewoon flipboard)
Dan moet je 'hopen' dat je het ziet, niet al je FB / Tweets komen in Blink Feed namelijk
Ik verwacht eigenlijk wel dat HTC meer contracten af gaat sluiten met providers van nieuws, of het mogelijk maakt om RSS-feeds toe te voegen.
In de review van PhoneArena scoort de One wel weer 0.6 hoger dan de Xperia Z!
In de review van PhoneArena scoort de One wel weer 0.6 hoger dan de Xperia Z!
Verwijderd
Dat is helaas al het eieren eten van Blinkfeed, je ziet niet alles. wil je alles zien dan toch maar weer naar de aparte apps...

HTC is goed bezig, HTC One promotie team aan de gang voor de Galaxy S4 launch in NEw York:
https://www.dropbox.com/s...03-14%20om%2023.36.40.png
Grappigalwaysleft schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:39:
HTC is goed bezig, HTC One promotie team aan de gang voor de Galaxy S4 launch in NEw York:
Daar gaat het ook niet om, HTC moet toch iets doen?
samsung live event ~ het is maar een telefoon -.-
neem het zoals htc one, simpel, mooi en krachtig
neem het zoals htc one, simpel, mooi en krachtig
Ik weet nog dat HTC jarenlang de kritiek kreeg dat ze telkens hetzelfde design voor hun telefoons gebruikten... De nieuwe S4 is gewoon precies hetzelfde als de S3.
Idd: zie screenshot hieronder van de livestream van Samsung, uiterlijk lijkt het toestel als 2 druppels op de S3:CanonBoy schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:20:
Ik weet nog dat HTC jarenlang de kritiek kreeg dat ze telkens hetzelfde design voor hun telefoons gebruikten... De nieuwe S4 is gewoon precies hetzelfde als de S3.

Samsung doet een apple, marketing + bijna zelfde telefoon.
Behalve voor de micro sd em removable battery, htc one > sgs4
Je vergeet de processor, maar dat moet nog uit gaan wijzen hoe dat in de praktijk werkt. Apple heeft aangetoond dat je het meest waardevolle bedrijf kunt worden ter wereld met behulp van een midrange-telefoon en veel marketing...megadoom schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:38:
Samsung doet een apple, marketing + bijna zelfde telefoon.
Dat zal wat sneller zijn in de Samsung, heb je dat door? In 'n statische benchmark met 2000 punten ja
Meeste benchmarks zeggen niets, je kunt je soc gewoon optimaliseren voor een benchmark terwijl de soc het in echte situaties laat afweten.
Alleen al om die belachelijke show zou ik al geen Samsung willen, maar uh nee ik blijf lekker bij HTC, wat een enorme berg bloatware komt er op die Samsung, en die interface blijf ik niks vinden.
Waar komt alleen die IR hype opeens vandaan?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik weet het nu zeker, HTC take my money!
Nu dat Sociale TV en second screens booming zijn, lijkt het me handig om met een apparaat je tv te kunnen bedienen en gebruiken als second screen.netblade schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:01:
Alleen al om die belachelijke show zou ik al geen Samsung willen, maar uh nee ik blijf lekker bij HTC, wat een enorme berg bloatware komt er op die Samsung, en die interface blijf ik niks vinden.
Daar heb je een punt, nouja we zullen wel zien hoe dit jaar er uit gaat zien wat betreft de smartphones. Ik hoop dat HTC een flinke zak met geld heeft gereserveerd voor de marketing.SAWYER schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:04:
[...]
Nu dat Sociale TV en second screens booming zijn, lijkt het me handig om met een apparaat je tv te kunnen bedienen en gebruiken als second screen.
[ Voor 13% gewijzigd door netblade op 15-03-2013 01:06 ]
Verwijderd
De IR hype komt van de chipmaker van die IR-modules. Schijnbaar is het nu rendabel (lees: kost geen zak) om die dingen in te bouwen. Dacht dat een bedrijf met Nederlands tintje erachter zat.
Hier wat meer shots van de Galaxy S4 en de HTC One naast mekaar, wat is de One dan toch een beauty:
http://www.slashgear.com/...xy-s-4-hands-on-14273962/
Verwijderd
Ik zie die foto van de S4 nu voor het eerst. Dacht dat het de S3 was... Samsung gaat de beproefde formule van Apple achterna. Dat is nu wel duidelijk. Dat geeft weer ruimte aan HTC, Sony, Motorola en LG.alwaysleft schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:10:
Hier wat meer shots van de Galaxy S4 en de HTC One naast mekaar, wat is de One dan toch een beauty:
Wat een speelgoedtelefoon naast de Onealwaysleft schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:10:
Ik heb inderdaad wel erg het idee dat als je ze straks naast elkaar in de winkel hebt liggen en je pakt ze vast dat de One wel een stuk degelijker aandoet.
Als de S4 net zo plastic achtig aandoet als zijn voorgangers valt me dat wel wat tegen van Samsung. Doet toch wat goedkoop aan (mening!).
Eens kijken wat de benchmarks zeggen als ze tegen elkaar weggezet worden.
Als de S4 net zo plastic achtig aandoet als zijn voorgangers valt me dat wel wat tegen van Samsung. Doet toch wat goedkoop aan (mening!).
Eens kijken wat de benchmarks zeggen als ze tegen elkaar weggezet worden.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Van Samsung S4 naar HTC One! Hallo jongens & meisjes!
Al direct een eerste vraagje.
Heb op dit moment een S2 en gebruik nu sinds kort iCoyote.
Nu ben ik mij van bewust dat er met de Amoled schermen een burn-in kan komen.
Is dat bij de gewone lcd schermen ook het geval?
Ik vind de Galaxy afzeik tweets van HTC wel erg tenenkrommend trouwens.. totaal niet nodig.
idd, beetje jammer van HTCFreshnezz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:17:
Ik vind de Galaxy afzeik tweets van HTC wel erg tenenkrommend trouwens.. totaal niet nodig.
Heel amerikaans en totaal overbodig. Zouden ze boven moeten staan omdat hun toestel de Samsung overtreft. Wel leuk om te zien dat de afkeer van de plastic fantastic Samsung telefoons de HTC One en Xperia Z aanhangers verenigt
Tevens zou Samsung gewoon hetzelfde doen als HTC 'm later zou presenteren, dus who gives a f*ck 

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 15-03-2013 01:23 ]
Verwijderd
Wel grappig inderdaad. Maar uiteindelijk weten Samsung en Apple nog een 3310 te verkopen in 2013 dus de grootste blijven ze toch wel (met afstand). Toch geeft de S4 wel aan welke richting Samsung op wil. Dat is in ieder geval niet de richting van de wat veeleisender consument.
EDIT: wel klein chassis heeft die S4. Op het oog dezelfde grootte als de One maar dan met 5". Voordeel van plastic zullen e maar zeggen.
EDIT: wel klein chassis heeft die S4. Op het oog dezelfde grootte als de One maar dan met 5". Voordeel van plastic zullen e maar zeggen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 01:27 ]
HTC One 4,7": 137,4 x 68,2 x 9,3 mmVerwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:24:
EDIT: wel klein chassis heeft die S4. Op het oog dezelfde grootte als de One maar dan met 5"
Galaxy S IV 5,0": 136.6 x 69.8 x 7.9mm
Xperia ZL 5,0": 131,6 x 69,3 x 9,8 mm
En de HTC heeft een tweede speaker onderaan het toestel, that's the length
De Samsung Galaxy S4 schijnt net als de HTC een Snapdragon 600 Soc te krijgen, echter één die op 1.9Ghz loopt. De HTC One is aangekondigd met een 1.7Ghz S600 Soc.
Hoe groot achten jullie de kans dat HTC ook op 1.9Ghz gaat zitten met de One? (bijvoorbeeld door een update van de huidige specs (software??)
Hoe groot achten jullie de kans dat HTC ook op 1.9Ghz gaat zitten met de One? (bijvoorbeeld door een update van de huidige specs (software??)
[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2013 02:56 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Klein en niet erg interessant 
Nog sneller, nog meer warmte, niet fijn voor de unibody... Leuk voor OC'ers, wie haalt 't eerste de 2GHz
Nog sneller, nog meer warmte, niet fijn voor de unibody... Leuk voor OC'ers, wie haalt 't eerste de 2GHz
We beginnen naar mijn mening wel op een punt te komen waarbij meer CPU power niet zo gek veel meer toevoegt. Als alles vlot loopt en je de verschillen in fracties van seconden gaat meten zouden voor mij andere dingen de overhand krijgen qua prioriteit, batterijduur bijvoorbeeld.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Mwahhh. HTC heeft nadrukkelijk gezegd dat dit het enige toptoestel is van het jaar. Dit is namelijk al door wat sites gevraagd ivm met ervaring ervoor (Sensation XE en HTC One X+). Maar ik geloof dat zelf voor geen meter. En het zal me ook niet verbazen als ze met een +/plus variant komen. Helemaal als Samsung in sommige delen van de wereld een sneller SOC heeft. HTC loopt wat dat betreft steeds achter op de feiten.Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 02:55:
De Samsung Galaxy S4 schijnt net als de HTC een Snapdragon 600 Soc te krijgen, echter één die op 1.9Ghz loopt. De HTC One is aangekondigd met een 1.7Ghz S600 Soc.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Inderdaad, ik verwacht na de zomer toch wel een ge-upgrade variant met betere specs en nieuwere software.FrankGuthrie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:57:
[...]
Mwahhh. HTC heeft nadrukkelijk gezegd dat dit het enige toptoestel is van het jaar. Dit is namelijk al door wat sites gevraagd ivm met ervaring ervoor (Sensation XE en HTC One X+). Maar ik geloof dat zelf voor geen meter. En het zal me ook niet verbazen als ze met een +/plus variant komen. Helemaal als Samsung in sommige delen van de wereld een sneller SOC heeft. HTC loopt wat dat betreft steeds achter op de feiten.
Zit je daar dan met je One toestel van net een paar maanden oud... ik denk dat ik voorlopig nog even wacht.
Net op het "nieuws" van 3FM dat de S4 is aangekondigd. Dat laat maar weer eens zien hoe gigantisch de invloed van Samsung is. Kan me de aankondiging van de One niet heugen op het reguliere nieuws.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Klopt, dat komt waarschijnlijk omdat de S3 de meestverkochte smartphone is. Dus dat is wel nieuws.westergas schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:54:
Net op het "nieuws" van 3FM dat de S4 is aangekondigd. Dat laat maar weer eens zien hoe gigantisch de invloed van Samsung is. Kan me de aankondiging van de One niet heugen op het reguliere nieuws.
Nee, bij LCD schermen is burn-in geen probleem. Hooguit zal het backlight verslijten, maar dat gebeurd egaal en heel langzaam. (Waar bij OLED schermen individuele pixels verslijten en dit relatief snel doen, wat voor burn-in zorgt, omdat deze pixels met de tijd minder fel of feller zijn geworden dan de rest van het scherm.)frye schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:17:
Van Samsung S4 naar HTC One! Hallo jongens & meisjes!
Ja, knap gedaan idd. Da's de keerzijde van die stereo speakers aan de voorkant, denk niet dat dat veel met het materiaal te maken heeft.[b][message=39927684,noline]
Ik dacht dat de S4 niets zou brengen maar zo'n groot scherm in een relatief compacte behuizing vind ik niet verkeerd. Ik ga zeker nog steeds voor de HTC maar persoonlijk boeien die speakers me niet echt en had ik liever een groter scherm gezien zoals in de S4.
[ Voor 28% gewijzigd door westergas op 15-03-2013 09:24 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Wat ik voornamelijk grappig vind is dat de S4 in grote lijnen alleen met de HTC one vergeleken word. Ik hoor vrijwel niets over Sony, en dat zegt ook wat!
Kiek em goan!
Oké, ik hoef niet te gaan twijfelen aan de keuze voor de One nu de S4 gepresenteerd is. Nu alleen nog wachten (moeilijk pffff) tot het toestel een tijdje op de markt is (lagere prijs en wellicht 64GB versie) voordat ik tot aanschaf over ga.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat vind ik eerlijk gezegd ook mooi aan de S4. Denk verder wel dat ie voor mij iets te groot is en de One prettiger in de hand ligt, maar ik schiet de S4 dit keer niet direct af zoals de voorgaane editites.westergas schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:18:
[...]
Ja, knap gedaan idd. Da's de keerzijde van die stereo speakers aan de voorkant, denk niet dat dat veel met het materiaal te maken heeft.
Ik dacht dat de S4 niets zou brengen maar zo'n groot scherm in een relatief compacte behuizing vind ik niet verkeerd. Ik ga zeker nog steeds voor de HTC maar persoonlijk boeien die speakers me niet echt en had ik liever een groter scherm gezien zoals in de S4.
Lagen ze maar wat sneller in de winkel, wil ze echt te graag een keer werkend in handen hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 15-03-2013 10:32 ]
AmenFreshnezz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:01:
Ik weet het nu zeker, HTC take my money!
Ik heb mijn abonnement verlengd bij T-Mobile en gekozen voor de HTC One. Maar, ik kon alleen kiezen voor een branded 'T Silver' versie ipv een 'Stunning Silver' versie. Het is wel simlock vrij... Iemand enig idee hoe erg T-Mobile is met branding?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Aanvankelijk werd mij verteld dat het toestel unbranded zou zijn, maar nu is mij gezegd dat er wel software van T-Mobile op zou staan, welke is niet duidelijk. Er zou echter geen T-mobile logo op de buitenkant worden geplaatst. Ik hoop dat dat zo blijft.
Ja T-Mobile app en dat soort zooi staat er op, wat ik begreep is dit wel te verwijderen. Geen logo's op het toestel zelf is mij overigens bevestigdDoncab schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:44:
Aanvankelijk werd mij verteld dat het toestel unbranded zou zijn, maar nu is mij gezegd dat er wel software van T-Mobile op zou staan, welke is niet duidelijk. Er zou echter geen T-mobile logo op de buitenkant worden geplaatst. Ik hoop dat dat zo blijft.
Dit is te verwijderen door het toestel te flashen, dit zou je kunnen doen maar zou je garantie kunnen laten vervallen.netblade schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:08:
[...]
Ja T-Mobile app en dat soort zooi staat er op, wat ik begreep is dit wel te verwijderen. Geen logo's op het toestel zelf is mij overigens bevestigd
Kiek em goan!
Verwijderd
Apart 27 febuari heb ik een HTC One gepreorderd bij T-Mobile en ik heb wel gewoon een Stunning Silver versie. Ik hoop dat mijne dan unbranded is.. Naja wrong topic im outtChester schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:42:
Ik heb mijn abonnement verlengd bij T-Mobile en gekozen voor de HTC One. Maar, ik kon alleen kiezen voor een branded 'T Silver' versie ipv een 'Stunning Silver' versie. Het is wel simlock vrij... Iemand enig idee hoe erg T-Mobile is met branding?
Ja T-Mobile is daar bij branded toestellen nogal moeilijk in, nu had ik ook geen T versie gezien bij mijn bestelling dus misschien heb ik geluk en krijg ik een unbranded, maar ik verwacht het niet.,HesRuud schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:14:
[...]
Dit is te verwijderen door het toestel te flashen, dit zou je kunnen doen maar zou je garantie kunnen laten vervallen.
Ik heb hier ook contact over gehad met T-mobile:netblade schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:02:
[...]
Ja T-Mobile is daar bij branded toestellen nogal moeilijk in, nu had ik ook geen T versie gezien bij mijn bestelling dus misschien heb ik geluk en krijg ik een unbranded, maar ik verwacht het niet.,
"De T-Mobile versie van het toestel is een toestel wat waarschijnlijk opstart met een T-Mobile logo en voorginstalleerde T-Mobile software bevat. Verder zijn er geen verschillen tussen de toestellen."
* Señor Sjon meldt 
De S4 is niet uit de picture, maar de voordelen (SD/batterij) wegen niet echt op tegen de nadelen. Ook omdat je om het even een S3, S4 of Note2 kan kopen en op 2 meter afstand niet meer kan zien welke het is.
De S4 is niet uit de picture, maar de voordelen (SD/batterij) wegen niet echt op tegen de nadelen. Ook omdat je om het even een S3, S4 of Note2 kan kopen en op 2 meter afstand niet meer kan zien welke het is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De S4 valt mij eigenlijk flink tegen.
Dus mijn idee blijft staan om volgende week langs vodafone in eindhoven te gaan om zilver en zwart eens te vergelijken.
En dan de One bestellen
Dus mijn idee blijft staan om volgende week langs vodafone in eindhoven te gaan om zilver en zwart eens te vergelijken.
En dan de One bestellen
Ik had eigenlijk verwacht dat ze hem de Galaxy S3s zouden noemen... maar goed, die wordt het niet iig.
ff doorsparen en hopelijk kan ik hem half april kopen
ff doorsparen en hopelijk kan ik hem half april kopen
Ik heb zelf een One X 32GB en een iPhone 5. Ik kan dus wel wat vergelijken. Het moge duidelijk zijn, mijn grote voorkeur gaat naar Android. Ook ik heb de HTC One besteld.
Na het bekijken van de S4 ben ik eens te meer overtuigd dat dit de juiste beslissing is. Wat een afknapper man. Nu begin ik stilltjes aan te begrijpen waarom ze zo veel geld in reclame steken. Het is misschien kort door de bocht maar ze moeten wel. De "nieuwe" features maken mij echt echt niet warm, zelfs niet lauw.
Anyway, genoeg gezaag. Ik ga binnenkort een apetrots One owner zijn :-)
Na het bekijken van de S4 ben ik eens te meer overtuigd dat dit de juiste beslissing is. Wat een afknapper man. Nu begin ik stilltjes aan te begrijpen waarom ze zo veel geld in reclame steken. Het is misschien kort door de bocht maar ze moeten wel. De "nieuwe" features maken mij echt echt niet warm, zelfs niet lauw.
Anyway, genoeg gezaag. Ik ga binnenkort een apetrots One owner zijn :-)
Samsung is gewoon een copy van Apple aan het worden, en ze denken net zoals Apple dat ze gewoon met nagenoeg bijna hetzelfde model kunnen aankomen.Ik hoop gewoon dat dit gedrag komend jaar flink de kop ingedrukt wordt, mensen eens gaan inzien dat zulke bedrijven totaal geen evolutie of revolutie meer brengen maar juist tegen houden. Blijkbaar zijn er veel mensen die "dom" genoeg zijn en gewoon als schapen blijven volgen (door altijd maar Apple, of Samsung te roepen). Ik heb veel Samsung telefoon's gehad, maar afgezien van extra functionaliteiten in Touchwizz ziet het er nog hetzelfde uit als in Android 2.3.6 met de goedkope layout en iconen, enorm lelijk vind ik het! Waar ik me helemaal aan erger is dat klote aanraak geluid, werkelijk zoveel mensen met een Samsung telefoon heeft dat rot geluid op max staan in het OV. Krijg altijd de neiging om de telefoon af te pakken en keihard weg te gooien
Bedrijven zoals Sony met de Z en de Htc met de One, verdienen in mijn ogen veel meer credit omdat ze tenminste echt moeite doen voor hun product! En tenminste echte evolutie van hun producten brengen. Echt hun best doen om het beste uit de toestellen te halen. Zo jammer dat zoveel mensen altijd maar achter 1 merk aan lopen, en oog kappen hebben voor al het ander. Ik ben totaal geen Htc fan, of Apple, of Sony ect, maar Htc heeft met de One het echt goed voor elkaar, voor mij persoonlijk heeft het alles wat een vlaggeship moet hebben, waar Sony, Apple, Samsung voor mij falen. Ik weet waar ik het over heb, omdat ik bijna alle high-end smartphones wel gehad heb.
Bedrijven zoals Sony met de Z en de Htc met de One, verdienen in mijn ogen veel meer credit omdat ze tenminste echt moeite doen voor hun product! En tenminste echte evolutie van hun producten brengen. Echt hun best doen om het beste uit de toestellen te halen. Zo jammer dat zoveel mensen altijd maar achter 1 merk aan lopen, en oog kappen hebben voor al het ander. Ik ben totaal geen Htc fan, of Apple, of Sony ect, maar Htc heeft met de One het echt goed voor elkaar, voor mij persoonlijk heeft het alles wat een vlaggeship moet hebben, waar Sony, Apple, Samsung voor mij falen. Ik weet waar ik het over heb, omdat ik bijna alle high-end smartphones wel gehad heb.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Ach ja, het voordeel is dat straks niet 1 op de 2 gebruikers met een Z of One loopt. Die Galaxy serie is al net zo bekend in het straatbeeld als de iPhone. Enige wat zo'n telefoon dan nog interessant maakt is een grappige cover. Laat dat nou net iets zijn wat ik nooit zou willen gebruiken.Mother_Goozz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:03:
Samsung is gewoon een copy van Apple aan het worden, en ze denken net zoals Apple dat ze gewoon met nagenoeg bijna hetzelfde model kunnen aankomen.Ik hoop gewoon dat dit gedrag komend jaar flink de kop ingedrukt wordt, mensen eens gaan inzien dat zulke bedrijven totaal geen evolutie of revolutie meer brengen maar juist tegen houden. Blijkbaar zijn er veel mensen die "dom" genoeg zijn en gewoon als schapen blijven volgen (door altijd maar Apple, of Samsung te roepen). Ik heb veel Samsung telefoon's gehad, maar afgezien van extra functionaliteiten in Touchwizz ziet het er nog hetzelfde uit als in Android 2.3.6 met de goedkope layout en iconen, enorm lelijk vind ik het! Waar ik me helemaal aan erger is dat klote aanraak geluid, werkelijk zoveel mensen met een Samsung telefoon heeft dat rot geluid op max staan in het OV. Krijg altijd de neiging om de telefoon af te pakken en keihard weg te gooien![]()
Meeste mensen kopen een Samsung omdat ze al Samsung hebben of omdat veel bekenden/vrienden Samsung hebben. Zo gaat het in ieder geval in mijn omgeving. Ik stap deze keer lekker over. Heb nog een HTC kamp en een Apple kamp in mijn vriendenkring, tweede was niet wat, eerste gaat me hopelijk bevallen
nog even geduld..
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik kan bij HI een one bestellen.. Weet iemand of ik dan ook nog recht heb op de HTC media link die je bij pre orders krijgt?
dan moet je voor 27 maart (geloof ik) bestellen;)wokkelz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:51:
Ik kan bij HI een one bestellen.. Weet iemand of ik dan ook nog recht heb op de HTC media link die je bij pre orders krijgt?
Zie de officiële website voor exacte info.wokkelz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:51:
De winkels die meedoen kun je hier vinden.
De pre-order actie loopt dus vanaf 20 februari t/m 29 april 2013
Apart dat Vodafone niet, maar Belcompany wel meedoet aan die actie.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Iemand de rode HTC One al gezien? http://pdadb.net/index.ph...=htc_one_801e_32gb_htc_m7
Hier nog een paar mooie close up foto's http://www.tomshardware.c...nterview-video,21224.html
Hier nog een paar mooie close up foto's http://www.tomshardware.c...nterview-video,21224.html
[ Voor 36% gewijzigd door EzMe op 15-03-2013 17:00 . Reden: toevoeging ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
het is iig niet dezelfde.. heeft 4 krait 300 cores;)
Bedoel je in een Nederlandse winkel?EzMe schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:42:
Iemand de rode HTC One al gezien? http://pdadb.net/index.ph...=htc_one_801e_32gb_htc_m7
Dit zal wel een speciale versie zijn voor een Amerikaanse provider, volgens mij heeft Verizon altijd rode modellen? Als die al ergens anders uitkomt, zal dat dus nog wel even duren.
Klopt inderdaad dat de actie is verlengd, gelukkig HTC me al snel melden dat dit het geval was toen de eerste berichten kwamen over uitgestelde release.Fixer schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:57:
[...]
Zie de officiële website voor exacte info.
De winkels die meedoen kun je hier vinden.
De pre-order actie loopt dus vanaf 20 februari t/m 29 april 2013
Nu alleen even kijken of ze ook geluisterd hebben door Ritel.nl in de lijst te zetten bij het registeren
Edit // Hulde aan HTC dat ze meteen de hele lijst hebben aangepast en alle winkels toegevoegd hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 15-03-2013 17:58 ]
Rupsen, Rapsen.
Kid_Stevie in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"EzMe schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:42:
Verwijderd in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
CLB in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
Uhm? Dat is de Snapdragon 600 hoor, gebaseerd op 4 krait 300 coresskipe schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:16:
het is iig niet dezelfde.. heeft 4 krait 300 cores;)
Reviews:
Cnet / The Next Web / Laptop Mag / Trusted Reviews / Gizmodo
Dit is ook wel erg interessant..
Bootloader unlocken is applicaties die worden uninstalled en geen updates meer

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 15-03-2013 18:36 ]
Ach tja, ik heb hem iig ook een pre-order geplaatst, s4 valt toch tegen wat mij betreft.. kan niet wachten tot ik hem heb
Dit wordt ook mijn nieuwe telefoon!
Vind de SGSIV er niet uitzien, saai, lelijk. En dan al helemaal de TouchWiz, ziet er niet uit!
Vind de SGSIV er niet uitzien, saai, lelijk. En dan al helemaal de TouchWiz, ziet er niet uit!
idd,is ook mijn mening.Grudgie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:04:
Dit wordt ook mijn nieuwe telefoon!
zodra mijn nexus 4 de deur uit is bestel ik hem,vind het een prachttelefoon en sense 5 is knap.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ik had dit bericht ook al voorbij zien komen bij Modaco, dat je geen updates meer krijgt na het unlocken van je telefoon is niets nieuws, geen enkele fabrikant gaat op dat moment je toestel updaten.CLB schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:59:
Dit is ook wel erg interessant..
Bootloader unlocken is applicaties die worden uninstalled en geen updates meer
Overigens gaat het om deze apps die worden gede-installeerd; Calculator, Flashlight, Ringtone Trimmer en de Sound Recorder.
Dat boeit mij persoonlijk niet zo....
Cogitationis poenam nemo patitur
Zo! Dat zijn apps die je veel gebruikt, ik denk dat je daar echt nachten van wakker ligt als die eraf zijn.Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:20:
[...]
Ik had dit bericht ook al voorbij zien komen bij Modaco, dat je geen updates meer krijgt na het unlocken van je telefoon is niets nieuws, geen enkele fabrikant gaat op dat moment je toestel updaten.
Overigens gaat het om deze apps die worden gede-installeerd; Calculator, Flashlight, Ringtone Trimmer en de Sound Recorder.

HTC gaat het nog druk krijgen, aangezien er volgens mij veel mensen overstappen naar HTC. Mensen hebben gewacht tot de S4 zou uitkomen maar zijn niet tevreden met precies hetzelfde design. Ben blij dat ik een van de eerste de HTC heb besteld. Laat nu maar komen!!!
Als je je bootloader unlockt dan neem ik aan dat je ook een custom rom installeert.Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:20:
[...]
Ik had dit bericht ook al voorbij zien komen bij Modaco, dat je geen updates meer krijgt na het unlocken van je telefoon is niets nieuws, geen enkele fabrikant gaat op dat moment je toestel updaten.
Dan krijg je dus die apps gewoon weer terug.
Het zijn gewoon .apk's die je in een rom kan koken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)