[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De apps komen weer terug, bij mijn Sony XS werd wel de hele data partitie gewiped toen ik hem unlockte (werd ook voor gewaarschuwd) dus ik weet niet of HTC backup software heeft, maar anders ben je dus al je data kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
ArcticWolf schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:24:
De apps komen weer terug, bij mijn Sony XS werd wel de hele data partitie gewiped toen ik hem unlockte (werd ook voor gewaarschuwd) dus ik weet niet of HTC backup software heeft, maar anders ben je dus al je data kwijt.
Waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik heb nog nergens gelezen of je er een nieuwe accu in zou kunnen laten zetten. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Boontjes schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:44:
Ik heb nog nergens gelezen of je er een nieuwe accu in zou kunnen laten zetten. Iemand enig idee?
Wat ik wel weet is dat de One een Li-Po batterij heeft en deze gaan langer mee dan Li-Ion batterijen.
Het duurt een jaar of 5 voor er enige degradatie merkbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:20:
[...]

Ik had dit bericht ook al voorbij zien komen bij Modaco, dat je geen updates meer krijgt na het unlocken van je telefoon is niets nieuws, geen enkele fabrikant gaat op dat moment je toestel updaten.

Overigens gaat het om deze apps die worden gede-installeerd; Calculator, Flashlight, Ringtone Trimmer en de Sound Recorder.

Dat boeit mij persoonlijk niet zo....
Die AppS kunnen mij ook gestolen worden ik vind het persoonlijk bezwaarlijker dat HTC en Dynafix na een unlock garantie weigeren en er nog mee weg komen ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:20:
Ik had dit bericht ook al voorbij zien komen bij Modaco, dat je geen updates meer krijgt na het
unlocken van je telefoon is niets nieuws, geen enkele fabrikant gaat op dat moment je toestel updaten.
Ik ben er niet heel erg in thuis...
Maar bij m'n Motorola's behield ik updates? Of kwam dat omdat ik rootacces had, zonder bootloader-unlock?
Rooten zou ik ansich wel willen, custom roms hoef ik niet? Maar dan moet ik dus eerst bootloader unlocken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:04
CLB schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 00:19:
[...]

Ik ben er niet heel erg in thuis...
Maar bij m'n Motorola's behield ik updates? Of kwam dat omdat ik rootacces had, zonder bootloader-unlock?
Rooten zou ik ansich wel willen, custom roms hoef ik niet? Maar dan moet ik dus eerst bootloader unlocken?
Bij HTC was het zo dat een root ook het einde betekende aan de updates via HTC, natuurlijk kan je een RUU installeren via XDA, maar de updates via HTC zijn voorbij. Overigens staan de RUU's vaak eerder op XDA dan HTC in NL begint te updaten. Qua snelheid maakt het dus niets uit, qua support via HTC natuurlijk wel.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allright, maar je moest de bootloader unlocken om te kunnen rooten dus? Achja so be it :) Dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Rooten zelf was eerst geen probleem, je kreeg ook nog de OTA's binnen.
In het ergste geval kon je nog rootkeeper gebruiken en na de OTA de root access weer inschakelen.

Maar nu dat HTC de bootloader locked moet je voor root eerst de bootloader unlocken en dat zorgt er voor dat je geen OTA's meer binnen kunt krijgen.

Het is dus iets van de recente HTC toestellen, maar bij bijv de Sensation kun je gewoon root krijgen en OTA's blijven ontvangen.

Ik zelf zou gewoon de bootloader unlocken en een custom rom installeren welke pre-rooted is.
Mocht je het toestel terug willen sturen naar HTC kun je nog altijd een RUU er op gooien. Alhoewel een unlocked bootloader geen reden mag zijn voor garantie weigering bij hardware problemen.

Edit: Het heeft blijkbaar niet zozeer te maken met de locked bootloader maar meer met het feit dat de paritie S-on gelocked is. Voor de US One X kun je namelijk ook gewoon root access verkrijgen zonder de bootloader te hoeven unlocken. Bij de Tegra 3 versie is het echter vooralsnog niet mogelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door SAWYER op 16-03-2013 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even afwachten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 11:19

westergas

rikkie_pc

Ik denk het wel, maar of je dat zelf kan zal van je skills afhangen. Ik bedoel, zo'n apparaat moet wel open kunnen voor reparatie. Dan kan er ook een nieuwe baterij in.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Kan vrijwel niet. De accu zit recht achter het scherm, maar deze is wel (via schroeven naar binnen toe, dus niet toegankelijk voor de gebruiker zonder alle internals er uit te slopen) verbonden met het mainboard.
Zie ook deze render:
Afbeeldingslocatie: http://htc.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/02/Blog_DeveloperEdition.png

Kortom, meeste "reparatie" zal neerkomen op Apple-stijl "hier heb je een nieuw toestel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Hier een vergelijking tussen de camera's van de Galaxy S IV en de HTC One: http://gsminsider.com/201...amera-quality-comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Doncab schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:06:
Hier een vergelijking tussen de camera's van de Galaxy S IV en de HTC One: http://gsminsider.com/201...amera-quality-comparison/
Misschien topic volgen....Zijn al 2 keer gepost

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
ok, sorry gemist, wordt ook veel gepost, dus overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Hoe zit het met de (toekomstige) 4g netwerken van de providers? Moet ik daar nog rekening mee houden met de providerkeuze?

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
basbus schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:33:
Hoe zit het met de (toekomstige) 4g netwerken van de providers? Moet ik daar nog rekening mee houden met de providerkeuze?
Hoe bedoel je? KPN en Vodafone hebben hun 4G netwerkplannen/abonnementen al geïntroduceerd.
Echter de HTC One kan alle netwerk frequenties aan waar de providers mee (gaan) komen. De One zal dus zonder probleem werken op netwerken van Vodafone, T-Mobile, KPN en Tele2

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 16-03-2013 14:03 . Reden: Even iets duidelijker opgeschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Bullet NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:52:
Echter de HTC One alles aan waar de providers mee (gaan) komen.
Bedankt

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
emzed schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:26:
Paul o Brian laat trouwens mooi de verschillen in stock, sense 4.5 en sense 5 zien:

http://www.modaco.com/pag...se-you-love-to-hate-r1012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mooie nieuwe update met een moderne look dat Sense 5.0 als ik zo naar de screens kijk.

Digitaal design veranderd in rap tempo en Sense 4.x paste daar toch niet helemaal meer in. Dat doet sense 5.0 een stuk beter.

Edit: De Google apps voor iOS zijn erg mooi en modern vormgegeven trouwens, ik hoop stiekem dat Android 5.0 er zo uit gaat zien. Dat zou een enorme stap vooruit zijn namelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 16-03-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er allemaal wel erg CLB-style uit ja, mooi hoor, mooi...
Voor mij wordt het steeds meer en meer HTC One (Xperia ZL is het alternatief voor mij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:40
Ik zag deze review van Cnet nog niet in het lijstje staan

[ Voor 40% gewijzigd door Garret1410 op 16-03-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
Garret1410 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:09:
Ik zag deze review van Cnet nog niet in het lijstje staan
Jammer om te lezen dat de zwarte dus inderdaad wel snel gebruikssporen laat zien. Maar dit stuk gaat wel ver:
You might be able to keep it free of deep scratches, but you'll definitely struggle to avoid scuffs and dirty marks. When I pulled my black model out of my pocket, I was horrified at the amount of marks on it from my gold house keys. It was so easy to mark with metal objects that it basically became a pocket blackboard. The marks do come off with a bit of a spit and polish, but you really shouldn't have to do that.
Ondanks het filmpje dat hier pas langs kwam, zou ik niet verwachten dat metaal goed tegen sleutels kan... Zeker als je geen krassen om je scherm wilt hebben niet zo handig om ze met sleutels in je zak te doen. Als het met een beetje poetsen weg te krijgen is, alleen maar beter. Zolang het maar niet zoals de iPhone 5 permanent sporen achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Bij deze een topic voor alles over rooten, custom roms en mods: [HTC One] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel heel simpelweg copy-pasten... Dan kan de mijne de trashcan in dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
CLB schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:24:
Dat is wel heel simpelweg copy-pasten... Dan kan de mijne de trashcan in dus :p
Ik ga het wiel natuurlijk niet opnieuw uitvinden :+

Maar wat had jij dan? Ik heb je iig toegevoegd als auteur.
Er is nog niet veel bijzonders te posten, daarnaast is het met de AIO Toolkit kinderspel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
-aad- schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:16:
[...]

Jammer om te lezen dat de zwarte dus inderdaad wel snel gebruikssporen laat zien. Maar dit stuk gaat wel ver:

[...]

Ondanks het filmpje dat hier pas langs kwam, zou ik niet verwachten dat metaal goed tegen sleutels kan... Zeker als je geen krassen om je scherm wilt hebben niet zo handig om ze met sleutels in je zak te doen. Als het met een beetje poetsen weg te krijgen is, alleen maar beter. Zolang het maar niet zoals de iPhone 5 permanent sporen achterlaat.
Dat is wel een WTF moment. 'Mijn alu telefoon kan niet tegen mijn sleutels' No shit sherlock. Straks klaagt ie dat zijn autolak niet tegen een schuursponsje kan.

Wel bemoedigend dat ie nog enigszins heel blijft.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
Weet iemand toevallig of de One een zelfde screen protector als de Xperia Z heeft, of is het verstandig deze er direct los bij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
JDL15 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:45:
Weet iemand toevallig of de One een zelfde screen protector als de Xperia Z heeft, of is het verstandig deze er direct los bij te kopen?
De One heeft niet een vergelijkbare screenprotector die al van tevoren is opgeplakt zoals bij de Xperia Z. Of het verstandig is er direct een bij te kopen ligt natuurlijk helemaal aan hoe je zelf omgaat met je telefoon, mijn ervaring (met de One X) is dat zolang je er normaal mee omgaat (dus geen sleutels / munten in zelfde broekzak) een screenprotector eigenlijk niet eens nodig is, mijn One X heeft nog geen enkele beschadiging op het scherm....
Ik denk dus dat je daar geen enorme haast mee hoeft te hebben, maar het hangt natuurlijk helemaal van jezelf af :)

In het daarvoor bedoelde topic zijn ook nog geen screenprotectors te vinden, maar misschien kan je deze vraag daar beter in de groep gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:45:
Bedoel je met "een zelfde screen protector" de vooraf geplakte screen protector welke Sony standaard levert op zijn Smartphones?

Want dan is het antwoord nee namelijk, de One gebruikt Gorilla Glass en heeft deze screen protector dus (hopelijk) niet nodig waardoor hij er niet standaard opzit.

Nu is het ook nog maar de vraag waarom Sony deze protector gratis plakt, Sony liefhebbers zien dit graag als een extra functie maar je zou er net zo makkelijk iets achter kunnen zoeken natuurlijk, het ontbreken van een Oleophobic op het glas zou een van de redenen kunnen zijn, dit zit namelijk alleen op het filter en niet op het scherm.

Ik schaar me dan in de tweede groep, Sony plakt dat ding echt niet omdat ze ons zo aardig vinden namelijk, er moet een voor Sony goeie reden zijn, kosten besparing op het echte scherm oid.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 16-03-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Berichten betreffende accessoires voor de HTC One moeten vanaf nu in het daar voor bedoelde topic; Accessoires voor de HTC One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:55:
Nu is het ook nog maar de vraag waarom Sony deze protector gratis plakt, Sony liefhebbers zien dit graag als een extra functie maar je zou er net zo makkelijk iets achter kunnen zoeken natuurlijk.
Ik vind de folie een raadsel. Het wordt door Sony totaal niet genoemd. Gebruikers zeggen dat het dient om het glas te beschermen, maar zeggen tegelijkertijd dat de folie krasgevoelig is. De folie zou bovendien 'shatterproof' zijn, maar dan vraag ik me af: is het glas van de Xperia Z dan zo gevoelig, dat het zonder folie in allerlei stukken breekt?

De folie op de Z is voor mij een no-go. Heel raar dat zo'n high end-toestel een folie nodig heeft. Ik ben blij dat de One dit niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:33
Jammie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 04:23:
[...]
Ik vind de folie een raadsel. Het wordt door Sony totaal niet genoemd. Gebruikers zeggen dat het dient om het glas te beschermen, maar zeggen tegelijkertijd dat de folie krasgevoelig is. De folie zou bovendien 'shatterproof' zijn, maar dan vraag ik me af: is het glas van de Xperia Z dan zo gevoelig, dat het zonder folie in allerlei stukken breekt?

De folie op de Z is voor mij een no-go. Heel raar dat zo'n high end-toestel een folie nodig heeft. Ik ben blij dat de One dit niet heeft.
Het idee van het shatterproof folie van Sony is dat wanneer je toestel onverhoops toch kapot valt dat het glas op z'n plaats blijft zitten ipv losspringt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48
Jammie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 04:23:
[...]
Ik ben blij dat de One dit niet heeft.
Een af-fabriek er superstrak opgeplakte folie had ik heel erg gewaardeerd. Wil je het niet? Trek er af. Wil je het wel? Fijn dat 'ie er al bubble-loos op zit. Zie het probleem niet zo dat 'ie er bij de Z reeds op zit. Vind top :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:40:
[...]

Een af-fabriek er superstrak opgeplakte folie had ik heel erg gewaardeerd. Wil je het niet? Trek er af. Wil je het wel? Fijn dat 'ie er al bubble-loos op zit. Zie het probleem niet zo dat 'ie er bij de Z reeds op zit. Vind top :P
As hij er puur en alleen voor bescherming op zou zitten prima maar bij de Z lijkt dat niet het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind eerlijk gezegd het (dragontail)scherm van de XZ erg tegenvallen. Ik had het al eens eerder genoemd dat het glas gewoon niet stevig is en het meegeeft als je iets harder drukt. Hier hebben alle gorilla glass toestellen nooit last van gehad. Druk maar eens iets harder op de htc one x/s/v, s3, iphones, lumias en vergelijk dat met de XZ... De S4 gebruikt nog eens gorilla glass 3, wat weer een stuk steviger en krasbestendiger is dan gorilla glass 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zit er op de One Apen glas 2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deux :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh ook prima toch, veel devices met 2 gehad en kwamen eigenlijk nooit krasjes op die je bij gebruik ziet (met het scherm aan dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Pocketnow heeft wel een leuke side-by-side comparison gedaan met de Nokia PureView 808 en de iPhone 5 mbt de video kwaliteit.

HTC One vs. Nokia PureView 808:
DaylightLow-light
HTC OneVideoVideo
Nokia PureView 808VideoVideo
Side-by-SideVideoVideo

HTC One vs. iPhone 5:
DaylightLow-light
HTC OneVideoVideo
iPhone 5VideoVideo
Side-by-SideVideoVideo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:15:
Ooh ook prima toch, veel devices met 2 gehad en kwamen eigenlijk nooit krasjes op die je bij gebruik ziet (met het scherm aan dus)
Hehe, gezien je vraagstelling hoop je op 3 en vervolgens praat je 2 goed. Altijd leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 12:44
ulTimaS schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:50:
Pocketnow heeft wel een leuke side-by-side comparison gedaan met de Nokia PureView 808 en de iPhone 5 mbt de video kwaliteit.

HTC One vs. Nokia PureView 808:
DaylightLow-light
HTC OneVideoVideo
Nokia PureView 808VideoVideo
Side-by-SideVideoVideo

HTC One vs. iPhone 5:
DaylightLow-light
HTC OneVideoVideo
iPhone 5VideoVideo
Side-by-SideVideoVideo
Geluid van de One qua opnemen is echt een flink stuk beter dan bij de iPhone, vinde 808 wel mooiere kleuren weergeven indoor als de One, maargoed leuk voor shots op feestjes, ik geef er zelf niet al te veel om eerlijk gezegd, toch goed om te zien dat hij best wel degelijk presteert mocht ik ooit m'n camera niet bij me hebben en iets heel graag op de foto willen zetten dan gaat dat zo te zien wel lukken :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 15:09

kronolith

[EDIT]

Haha! Ik heb hem!!!!!

Ik ben op dit moment in Engeland, zag hem in de winkel liggen en heb hem meteen gekocht!

Eerste indruk; wat een machtig mooi apparaat! Ik zal vanavond een wat uitgebreidere review en wat foto's plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
kronolith schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:40:
Haha! Ik heb hem!!!!!

Ik ben op dit moment in Engeland, zag hem in de winkel liggen en heb hem meteen gekocht!

Eerste indruk; wat een machtig mooi apparaat! Ik zal vanavond een wat uitgebreidere review en wat foto's plaatsen!
Nice! Laat maar weten, zoals je zal begrijpen zijn we extreem nieuwsgierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi ding heh :) Wat heb je ervoor betaald? Enjoy it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ulTimaS schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:50:
Ik kan niet anders zeggen dan dat de One het hier prima doet, niet te vergeten dat de 808 Purevieuw een nog betere lens heeft dan de One.

De One blaast de iPhone overigens helemaal weg met filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

In die side-by-side comparison kun je ook wel zien dat bij beweging de 808 een beetje schommelt. Zou dat een overcompensatie zijn van de lensstabilisatie?

Geen gekke prestatie imo. Geen dealbreaker in ieder geval :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Haha! Ik heb hem!!!!!

Tof dat ze daar al in de winkel te vinden zijn, hoe liepen de verkopen daar volgens de verkoper? En ik ben erg benieuwd jaar je review _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Haha! Ik heb hem!!!!!

En waarom niet voor iedereen in dit topic gelijk een One meegenomen }:| }:|

* wontcachme gaat kronolith negeren vanaf nu

:+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:26
Serieus kronolith!?! Welke kleur heb je gekocht? Reviewen :D

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
Zag de volgende link op XDA betreffend de audio kwaliteit: http://www.engadget.com/2...ile-podcast-173-03-14-13/

Vanaf min ~35 wordt er over gepraat, klinkt heel erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Wat interessant nieuws:
HTC One pre-orders exceed target.
Bovendien gaat HTC hun marketing budget voor de eerste helft van dit jaar verdubbelen en is het de bedoeling van HTC dit jaar weer de marktleider te worden in Taiwan. Bovendien gaan ze meer focussen op online advertenties (voorheen was dit 10% van hun budget, dit wordt nu 40%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha! Ik heb hem!!!!!

Tof! Zwart of zilver?
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:04:
[...]

Hehe, gezien je vraagstelling hoop je op 3 en vervolgens praat je 2 goed. Altijd leuk ;)
Ja nou 3 heeft weer wat voordelen dus dat had ik liever gezien maar 2 is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:47:
Ik vind eerlijk gezegd het (dragontail)scherm van de XZ erg tegenvallen. Ik had het al eens eerder genoemd dat het glas gewoon niet stevig is en het meegeeft als je iets harder drukt. Hier hebben alle gorilla glass toestellen nooit last van gehad. Druk maar eens iets harder op de htc one x/s/v, s3, iphones, lumias en vergelijk dat met de XZ... De S4 gebruikt nog eens gorilla glass 3, wat weer een stuk steviger en krasbestendiger is dan gorilla glass 2.
Stevig zijn en meegeven bij druk heeft niets met elkaar te maken. Iets wat hard is zal sneller breken. Glas wat flexibel is vaak sterker. Ik zie dat met veiligheidsglas wel vaker.

Ik heb geen Z maar een xperia S en die had ook zo'n folie erover heen. Die heb ik er meteen af gehaald en nu een jaar later nog niets aan de hand op een heel klein krasje na. Ik gebruik geen hoesjes ed. dus het is best goed glas. Zeker omdat ik de telefoon toch onder wat zwaardere omstandigheden dan gemiddeld gebruik. Telefoon is voor mij een stuk gereedschap en geen sieraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Het frezen van een one body duurde toch 2 uur? Hoeveel van die freesmachines hebben ze dan wel niet (of toeleveranciers) want ook de one s is volgens mij gefreesd. Best wel bizar imho, want ook al besteed je het uit de kwaliteit moet constant en hoog zijn.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Zo daar istie dan; de eerste userreview van Nederland, haha!

Ik heb dus vandaag een witte HTC One gekocht voor 485 pond. Heb er nu een paar uurtjes mee zitten spelen en ben meer dan tevreden.

De telefoon voelt echt heel snappy; er is eigenlijk geen lag of iets in die trant te bespeuren. Vooral het multitasken is indrukwekkend; met twee vingers in de neus wisselt de One tussen 2 apps.

Dan de behuizing. Omdat deze van aluminium is straalt het absoluut luxe uit, bovendien voelt het gewoon erg prettig aan. Ik moet wel zeggen dat de achterkant redelijk snel warm wordt, dit kan bij lang gebruik wel irritant worden.

Sense 5.0 is wel behoorlijk overwhelming. Ik gebruik nu al 2 jaar Android, maar moest toch even wennen. HTC heeft echt een hoop naar eigen wens aangepast, zoals bijvoorbeeld de ontbrekende menu knop. Er zijn ook een hoop apps op geinstalleerd, en deze laten zich helaas niet allemaal even gemakkelijk deïnstalleren.

Zoë is imo niet meer dan een leuke gimmick. Het werkt goed en het resultaat ziet er best leuk uit, maar ik denk niet dat ik dit vaak zal gebruiken. De camera zelf is werkelijk prima, niets op aan te merken. Ik zal binnenkort even wat foto's maken en plaatsen.

Nog even wat plaatjes natuurlijk (geschoten met iPad3)

Afbeeldingslocatie: http://i1059.photobucket.com/albums/t440/kronolith_NL/image_zps6a50f32c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1059.photobucket.com/albums/t440/kronolith_NL/image_zps77608e29.jpg

Is het geen plaatje? ;)

Als jullie nog meer willen weten: laat maar horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:36

Grudgie

PSN: Grudgie7

Je maakt me jaloers!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
kronolith schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:02:

*verhaal*
Gefeliciteerd! Hartstikke mooi dat je 'm al hebt. Hoe zit het met het geluid dat uit de speakers komt?

[ Voor 72% gewijzigd door marijni12 op 17-03-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

marijni12 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:05:
[...]
Hoe zit het met het geluid dat uit de speakers komt?
De speakers kunnen behoorlijk hard en zijn absoluut niet zo schel als telefoonspeakers doorgaans zijn, maar verwacht geen wonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronolith schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:02:

Ik heb dus vandaag een witte HTC One gekocht voor 485 pond. Heb er nu een paar uurtjes mee zitten spelen en ben meer dan tevreden.

De telefoon voelt echt heel snappy; er is eigenlijk geen lag of iets in die trant te bespeuren. Vooral het multitasken is indrukwekkend; met twee vingers in de neus wisselt de One tussen 2 apps.

Dan de behuizing. Omdat deze van aluminium is straalt het absoluut luxe uit, bovendien voelt het gewoon erg prettig aan. Ik moet wel zeggen dat de achterkant redelijk snel warm wordt, dit kan bij lang gebruik wel irritant worden.

Sense 5.0 is wel behoorlijk overwhelming. Ik gebruik nu al 2 jaar Android, maar moest toch even wennen. HTC heeft echt een hoop naar eigen wens aangepast, zoals bijvoorbeeld de ontbrekende menu knop. Er zijn ook een hoop apps op geinstalleerd, en deze laten zich helaas niet allemaal even gemakkelijk deïnstalleren.

Zoë is imo niet meer dan een leuke gimmick. Het werkt goed en het resultaat ziet er best leuk uit, maar ik denk niet dat ik dit vaak zal gebruiken. De camera zelf is werkelijk prima, niets op aan te merken. Ik zal binnenkort even wat foto's maken en plaatsen.

Nog even wat plaatjes natuurlijk (geschoten met iPad3)

[afbeelding]

[afbeelding]

Is het geen plaatje? ;)

Als jullie nog meer willen weten: laat maar horen!
485 pond?? Das rond 560 eu?! In welke winkel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Phones4U!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Die verschepen toch niet buiten de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen op deze forum wilden 'm los hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ArcticWolf schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:25:
Die verschepen toch niet buiten de UK?
"UK Billing address (where your card is registered)

We can only deliver to your home address.
We cannot deliver to halls of residence,
universities or military barracks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:51

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:29:
Hoeveel mensen op deze forum wilden 'm los hebben?
Lees deze draad even door en je hebt je antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrom doet login zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* gezamenlijke inkoopacties zijn niet toegestaan!

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op die phones4u site een review gelezen:

Damaged HTC ONE sentbmakwana
fromLondon, UK
,15 March 2013
- See more at: http://www.phones4u.co.uk...t_arrived_P4#BVRRWidgetID

Hi I had placed a order for a HTC one Silver and I just recieved it today but it seems as if the phone has been used. The phone has glue marks on the top near the metal plate and the white surrounding.
The phone also has marks near the screen black strips which looks a little damaged.
Its a little disappointing specially when you have paid over £480 for a brand new phone.
Primary Use:Personal
Length Of Time:Less than 1 month
- See more at: http://www.phones4u.co.uk...t_arrived_P4#BVRRWidgetID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
De manier waarop het scherm was vastgemaakt was ook al de klacht van een van de eerste klanten op XDA (er zat wat ruimte tussen aan de zijkant waardoor de lijm te zien was). Hopelijk is het een zeldzaam probleem, het is in ieder geval niet te zien of te lezen in de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Ondanks de ;) We maken we hier geen afspraken om gezamenlijk een toestel in te kopen.

[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
*knip*

Zie de blauwe zinnen hier boven ;)

Bedankt voor de korte maar krachtige review in ieder geval! Ik ben heel erg benieuwd naar de batterij ook, zou je over een paar dagen daar je oordeel over willen vellen? Vooral schermtijd op een volle accu ben ik (en ik verwacht meerderen hier) benieuwd naar! Thanks in advance :).

[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Dit is ook wel interessant: omdat het touchscreen onder het HTC logo doorloopt, zijn ze op xda al aan het kijken of ze de knoppen indeling kunnen aanpassen en de home knop gewone in het midden kunnen mappen... Zou voor veel mensen volgens mij één van de grotere nadelen wegnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
luappul schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:35:
Dit is ook wel interessant: omdat het touchscreen onder het HTC logo doorloopt, zijn ze op xda al aan het kijken of ze de knoppen indeling kunnen aanpassen en de home knop gewone in het midden kunnen mappen... Zou voor veel mensen volgens mij één van de grotere nadelen wegnemen!
You're shitting me. Waarom heeft HTC er niks mee gedaan vraag je je dan toch af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronolith schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:12:
[...]

De speakers kunnen behoorlijk hard en zijn absoluut niet zo schel als telefoonspeakers doorgaans zijn, maar verwacht geen wonderen!
Hoe bevalt Blinkfeed? (de Nederlandse feeds) kun je misschien een foto plaatsen van Blinkfeed met ANP nieuws van nu? Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dit is ook wel interessant: omdat het touchscreen onder het HTC logo doorloopt
Dat is, uitgaande van de informatie nú in dat topic staat, helemaal nog niet zeker hè... Zou wel cool zijn though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 03-10 21:16
Een clickable HTC knop zou idd wel awesome zijn :D (Custom ROM's heb ik toch altijd al gedraaid :P)
(volgens het topic registreerd dit gedeelte wel touches, dus ik gok dat het ook expres niet geimplementeerd is.

Kan het zijn dat HTC de bedoeling had deze knop te gebruiken, maar dat ze het door bijvoorbeeld een bepaald patent (Windows Phone phones hebben ook een klikbaar Windows logo in het midden) hebben moeten cancellen?

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 17-03-2013 21:48 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
BorgMan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:41:
[...]

You're shitting me. Waarom heeft HTC er niks mee gedaan vraag je je dan toch af :?
Misschien omdat ze misschien willen kijken hoe multitasking gaat(2 x drukken op knop) ?? als het niet goed is komt misshien update met htc knop als multitasking button ..?

Tenminste I hope so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hell4you
  • Laatst online: 21:00
@kronolith: Hoe ervaar je de accuduur? Dan hoef ik niet direct getallen te horen, maar meer je indruk na een uurtje browsen of juist een uurtje idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Karish schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:58:
[...]

Misschien omdat ze misschien willen kijken hoe multitasking gaat(2 x drukken op knop) ?? als het niet goed is komt misshien update met htc knop als multitasking button ..?

Tenminste I hope so
Nog mooier zou zijn als we het zelf in kunnen stellen in het menu :)

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormwind65
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 04:45
DocM3 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:08:
[...]

Nog mooier zou zijn als we het zelf in kunnen stellen in het menu :)
+1 dat zou ik echt geweldig zijn, optie tussen multitask en menu knop, en ev. andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
nog voor de linustechtips fans, htc One unboxing: YouTube: HTC One Unboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:14

wontcachme

You catch me? No you wont

SmiGueL schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:46:

Kan het zijn dat HTC de bedoeling had deze knop te gebruiken, maar dat ze het door bijvoorbeeld een bepaald patent (Windows Phone phones hebben ook een klikbaar Windows logo in het midden) hebben moeten cancellen?
OF express eruit gelaten zodat mensen wat klagen erover en dat ze het met de volgende update toevoegen onder de noemer van: "we luisteren naar onze klanten en onze toestellen zijn voorbereid om hun wensen te voldoen dus we activeren een aparte knop voor het menu".

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

wontcachme schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:11:
[...]

OF express eruit gelaten zodat mensen wat klagen erover en dat ze het met de volgende update toevoegen onder de noemer van: "we luisteren naar onze klanten en onze toestellen zijn voorbereid om hun wensen te voldoen dus we activeren een aparte knop voor het menu".
Wat je dan dus bereikt is dat mensen zich afvragen waarom ze dan niet vanaf het begin konden doen?

Ik vind het nogal raar. zon loze knop, die alleen maar als logo dient...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
megadoom schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:11:
nog voor de linustechtips fans, htc One unboxing: YouTube: HTC One Unboxing
Nou vind ik Unboxing video's al redelijk sneu maar het unboxen van pers toestellen zonder retail verpakking is wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus het kan eventueel fungeren als knop joh... That's nice :)
Zal wel geimplementeerd worden met een update gok ik, anders door de community...

Ik zou wel kunnen leven met:
Home - Home
Home ingedrukt houden - Google Now
2x Home indrukken - Multitask openen

Back - terug
Back ingedrukt houden - Menu

Dat laatste is in de final versies niet meer van toepassing en dat is beetje weird...
Als het logo nou ook als button kan dienen, dan zou dat handig zijn natuurlijk :)

Ik zou het denk instellen als op de huidige HTC One X / One X+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

hell4you schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:06:
@kronolith: Hoe ervaar je de accuduur? Dan hoef ik niet direct getallen te horen, maar meer je indruk na een uurtje browsen of juist een uurtje idle.
Het lijkt op het eerste gezicht een stuk hoger dan de S3 die ik hiervoor had. Concrete cijfers kan ik nog niet geven, mn batterij is nog niet leeg geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb voor redelijk wat toestellen met keymappings geknoeid maar is dat voor touch-knoppen anders dan voor fysieke knoppen? Als het gelijk is dan is het toch zo voor elkaar? Voor alle toetsen moet een mapping bestaan ook al is het slechts een null.

Misschien iemand die een developersapparaat heeft? Daarin moet er denk ik wel wat uit de rom te halen zijn gok ik zo.

Ik ben jaloers op de One, heb nu de HOX (hoef de aankomende jaren ook niets anders meer) maar wat is dat toch ook een mooi apparaat. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Wat zitten er toch een positieve mensen op dat XDA forum... *Impossible*. Joh, wat een diep inzincht!

Het ziet er in ieder geval hoopvol uit, ook ik zou graag een extra knop er bij willen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 03-10 21:16
CLB schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:35:
Ik zou wel kunnen leven met:
Home - Home
Home ingedrukt houden - Google Now
2x Home indrukken - Multitask openen

Back - terug
Back ingedrukt houden - Menu
Home = Home
2x Home = Menu
Home ingedrukt = Google Now

Back - Back
2x Back - Multitask
Back ingedrukt - 'nog vrij voor een bepaalde app of take-instant-foto oid'

Reden:
Ten eerste heb ik dus menu en multitask omgewisseld, omdat multitask een 'soort van' back is, en omdat de menu knop altijd al rechts heeft gezeten lijkt me dit wat logischer :)
2x Back indrukken gaat sneller als een longpress, dus dit lijkt me voor multitask wel prettig werken (bij gebrek aan derde knop).

Mocht de HTC knop echt gaan werken bij Custom ROM's dan zijn er eventueel nog meer mogelijkheiden natuurlijk, zoals een 'swype' van de ene naar de andere knop ofzo :P

[ Voor 18% gewijzigd door SmiGueL op 17-03-2013 23:49 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 01-10 16:26
SmiGueL schreef op zondag 17 maart 2013 @ 23:31:
[...]

Home = Home
2x Home = Menu
Home ingedrukt = Google Now

Back - Back
2x Back - Multitask
Back ingedrukt - 'nog vrij voor evt een bepaalde app of instant-foto oid'

reden:
Ten eerste heb ik dus menu en multitask omgewisseld, omdat multitask een 'soort van' back is, en omdat de menu altijd al rechts heeft gezeten lijkt me dit wat logischer :)
2x Home indrukken gaat sneller als hem even inhouden, tevens start Google Now momenteel ook al bij een longpress.
Mocht ik voor de One gaan dan wordt dit wel even wennen na drie jaar samsung layout (menu-home-back)

HTC One vs Sony Xperia Z review :
http://www.allaboutphones...sony-xperia-z-review.html

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2013 10:14 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik beschreef de huidige situatie, niet mijn eigen gewilde configuratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
kronolith schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:57:
[...]

Het lijkt op het eerste gezicht een stuk hoger dan de S3 die ik hiervoor had. Concrete cijfers kan ik nog niet geven, mn batterij is nog niet leeg geweest ;)
Hoe is het met de warmte? Waar je het over had in je kleine review.
Wordt het heel erg heet als je bijvoorbeeld games speelt?

Bedankt voor het antwoorden alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm gezien de review op phones4u, toch maar wachten..
@kronolith , Kreeg je ook de flipcase erbij? (Ik ben namelijk ook van plan om die flipcase te halen) Zoja kan je a.u.b. wat foto's plaatsen van de case? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:47:
Denk je nou echt dat dat meegeven een slecht teken is?

Dat is juist een goed teken!

zie YouTube: Asahi Glass demos Dragontrail, a tough glass for consumer electronics

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 maart 2013 @ 01:32:
[...]

Denk je nou echt dat dat meegeven een slecht teken is?

Dat is juist een goed teken!

zie YouTube: Asahi Glass demos Dragontrail, a tough glass for consumer electronics
Wel als dat meegeven het scherm beinvloed en je kleurvervormingen krijg. Vond ik lelijk en erg frustrerend op de galaxy gio. XZ geeft dan iets minder mee, maar het probleem is er nog. Verder is het glas breken nooit een issue geweest bij mij. Ik gebruik geen hoesjes en doe zuinig met m'n telefoons. M'n telefoon een enkele keer laten vallen in de laatste 5 jaar en ik was niet eens degene die dat deed. Viel op asfalt vanaf heuphoogte en alleen een paar krasjes op de behuizing.. Gorilla glas is goed en stevig.

Iets betere schokabsorptie in ruil voor die kleurvervormingen en een goedkoper gevoel, waar je veel vaker last van heb? Ieder z'n keus, maar dat is wordt niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 13:09
Powrot schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:58:
Zag de volgende link op XDA betreffend de audio kwaliteit: http://www.engadget.com/2...ile-podcast-173-03-14-13/

Vanaf min ~35 wordt er over gepraat, klinkt heel erg goed
:o Ooh wow, goed te horen dit als muziekliefhebber!
Des te meer jammer is de afwezigheid van het micro-sdkaartlezertje. :'(
Danku vriendelijk Powrot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Gaan we nu allemaal weer richting de HTC One? De Sony Xperia Z heeft zijn eigen Ervaringen & Discussie topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kronolith Hoe ervaar je Blinkfeed? Zou je een foto kunnen posten met Blinkfeed scherm met ANP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Blinkfeed is een van de dingen die hier iig erg snel in een hoek gaat verdwijnen, zie er absoluut voor mij de meerwaarde niet van in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Heren, ik ben de komende twee weken helaas niet voorzien van internet. Kan dus even niet meer hier reageren. Succes met de zoektocht naar de One verder! :)
Pagina: 1 ... 18 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)