Wat ik me afvraag is of er nog extra content voor beschikbaar komt. Ik hoor iedereen wel roepen van "er staat alleen ANP nieuws op" maar waarom komen sites als Tweakers en Nu.nl niet met content voor Blinkfeed?netblade schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:50:
Blinkfeed is een van de dingen die hier iig erg snel in een hoek gaat verdwijnen, zie er absoluut voor mij de meerwaarde niet van in
Ik gok dat je op den duur wel je eigen RSS-feeds in Blink Feed kunt proppen...
En er zullen ook wel meer mediapartners komen die een deal sluiten met HTC, maar wanneer...?
En er zullen ook wel meer mediapartners komen die een deal sluiten met HTC, maar wanneer...?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kijk als dat gaat gebeuren vind ik het al een stuk zinvoller, maar vooralsnog is het niet echt een aanvulling voor mijtweaker2010 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:20:
[...]
Wat ik me afvraag is of er nog extra content voor beschikbaar komt. Ik hoor iedereen wel roepen van "er staat alleen ANP nieuws op" maar waarom komen sites als Tweakers en Nu.nl niet met content voor Blinkfeed?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Wat mij behalve RSS feeds ook zou overtuigen is als ik meerdere Blinkfeeds (of in ieder geval presets in het menu bovenaan) kan instellen voor het overzicht. (Bijvoorbeeld eentje puur Facebook, eentje tech nieuws, eentje algemeen nieuws, etc.)
Anders blijf ik wel bij Pulse.
Anders blijf ik wel bij Pulse.
[ Voor 6% gewijzigd door M-en-M op 18-03-2013 11:02 ]
Dat zou idd mooi zijn. Misschien komt dit pas echt op gang als Sense 5 ook naar oudere toestellen komt.CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:25:
Ik gok dat je op den duur wel je eigen RSS-feeds in Blink Feed kunt proppen...
Edit:
Hier staat Tweakers trouwens wel tussen: http://www.whizpr.nl/voor-de-pers/htc/nieuwe-htc-oneOm deze dynamische benadering voor de telefoon mogelijk te maken, biedt HTC zowel lokale als wereldwijde content uit meer dan 1.400 mediabronnen met meer dan 10.000 artikelen per dag van de meest innovatieve mediabronnen zoals Vice Media, Reuters, ANP, NRC, Tweakers, Elle.nl, Cosmopolitan.nl, Quotenet.nl, Red.nl, Menshealth.nl, Esquire.nl, Eurogamer, Deezer en UEFA.com. Voor meer informatie over HTC BlinkFeed content partners, kijk op de HTC Blog.
[ Voor 46% gewijzigd door tweaker2010 op 18-03-2013 13:29 ]
Hier wat leuke filmpjes wat de One allemaal kan, onder andere wat functionaliteiten van de camera:
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#how-tos
Haha, dat zou echt episch zijnwontcachme schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:11:
[...]
OF express eruit gelaten zodat mensen wat klagen erover en dat ze het met de volgende update toevoegen onder de noemer van: "we luisteren naar onze klanten en onze toestellen zijn voorbereid om hun wensen te voldoen dus we activeren een aparte knop voor het menu".
Ja erg leuk indd.CanonBoy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:09:
Hier wat leuke filmpjes wat de One allemaal kan, onder andere wat functionaliteiten van de camera:
Object removal en de slowmotion vond ik echt leuk...
Lollige mock-up in dat tweede filmpje:CanonBoy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:09:

('t is een uitgerekte Flyer)
edit:
Dat Zoe Share geeft toch wel een zeer gave indruk, zie hier een collage van een van de editors van Engadget op hun Expand beurs.
edit2:
Weer wat nieuws over de strategie van HTC.
De eerste "fase" van de release gaat waarschijnlijk volgende week beginnen in Duitsland, UK, Taiwan en de VS. De tweede fase begint in April. Verder blijft HTC voet bij stuk houden wat betreft hun "UltraPixels", ondanks dat hun investeerders zich zorgen maken om de keuze tegenover 8-13MP camera's van de concurrentie. Ze zijn van plan klanten te informeren ("better photos do not necessarily require higher pixels.") en zich bovenal weer te richten op "techmaniacs" (wat verklaart waarom ze meer aan internet-advertenties gaan uitgeven).
[ Voor 54% gewijzigd door M-en-M op 18-03-2013 14:28 ]
Wow, die extra's zijn wel goed en mooi uitgewerkt. Kan door de manier van presentatie komen van Samsung, want daar was ik eigenlijk niet inpressed van vrijwel dezelfde functies.CanonBoy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:09:
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
HTC One Review van IntoMobile:
http://www.intomobile.com/reviews/htc-one-review-2/
Here’s Why You Should Get the HTC One
http://pocketnow.com/2013...ou-should-get-the-htc-one
http://www.intomobile.com/reviews/htc-one-review-2/
[ Voor 65% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2013 19:26 ]
Heel tof inderdaad! Ik ben benieuwd of ze in het echt ook zo goed werken. Kan iemand met een toestel niet een paar voorbeelden online posten?Golf2vr6 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:39:
[...]
Wow, die extra's zijn wel goed en mooi uitgewerkt. Kan door de manier van presentatie komen van Samsung, want daar was ik eigenlijk niet inpressed van vrijwel dezelfde functies.
[ Voor 33% gewijzigd door DocM3 op 18-03-2013 20:40 . Reden: typo ]
Don't they have towels in the future ?
Leuk stuk welGolf2vr6 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:46:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb ergens gelezen dat je bij de One een boel cloudspace in de vorm van een Dropbox account erbij krijgt. Ik kan het alleen nergens terug vinden. Heeft iemand hier meer info over? Zou wellicht de pijn door het niet uitbereidbaar geheugen een beetje kunnen verzachten.
Daarnaast vind ik het vreemd dat veel mensen geen toegevoegde waarde in de external speakers zien. Het lijkt me juist rete handig met bijv handsfree bellen (geen carkit meer, zeker icm de goede mics!), navigatie en bijv met drie mensen rond de One conference bellen en dat dan iedereen de mensen in de video stream goed kan verstaan.
Daarnaast vind ik het vreemd dat veel mensen geen toegevoegde waarde in de external speakers zien. Het lijkt me juist rete handig met bijv handsfree bellen (geen carkit meer, zeker icm de goede mics!), navigatie en bijv met drie mensen rond de One conference bellen en dat dan iedereen de mensen in de video stream goed kan verstaan.
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Zelfde als bij vorige toestellen: http://www.htc.com/help/n...id=144659&type=1&p_id=440
Mooie aan de extra dropbox ruimte is auto-upload.
alle foto's en videos worden automatisch gesynchroniseerd zodat je bijna nooit gedoe hebt met vol geheugen door foto's en full-HD filmpjes. Dit kan je natuurlijk naar wens in/uitschakelen, en bijvoorbeeld aanpassen dat je alleen via WiFi wilt synchroniseren en niet via 3G/4G
Ik denk dat dit ook gelijk de reden is waarom HTC gebruikers wel extra dropbox ruimte krijgen, en geen SD slot.
Zelf heb ik nu de One X, maar de One komt er aan
het zal wel niet, maar hoe mooi zou het zijn als ik nu 50GB dropbox space krijg?
alle foto's en videos worden automatisch gesynchroniseerd zodat je bijna nooit gedoe hebt met vol geheugen door foto's en full-HD filmpjes. Dit kan je natuurlijk naar wens in/uitschakelen, en bijvoorbeeld aanpassen dat je alleen via WiFi wilt synchroniseren en niet via 3G/4G
Ik denk dat dit ook gelijk de reden is waarom HTC gebruikers wel extra dropbox ruimte krijgen, en geen SD slot.
Zelf heb ik nu de One X, maar de One komt er aan
Dat lukt wel hoor, heb het 3x geclaimd en werkt goed, 2x One X (mij / schoonmoeder) en m'n One X+
Zeker handig die auto-upload, functie, jammer dat je met Zoe, gelijk 20 foto's schiet, beetje crap
Zeker handig die auto-upload, functie, jammer dat je met Zoe, gelijk 20 foto's schiet, beetje crap
Ja maar zo groot zijn die foto's ook weer niet. Dus dat zou niet zoveel moeten uitmaken!
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Bij mijn S3 kreeg ik ook 50gb Dropbox. Addertje daar is/was voor 2 jaar, net als bij HTC.pt0x schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:01:
Mooie aan de extra dropbox ruimte is auto-upload.
Zelf heb ik nu de One X, maar de One komt er aanhet zal wel niet, maar hoe mooi zou het zijn als ik nu 50GB dropbox space krijg?
[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2013 10:24 ]
na 2 jaar wil het gros van de mensen toch weer een nieuw toestel.
Hier nog een koper en actieveling in deze thread
Helaas zijn de bezoekers van Tweakers niet representatief voor de gemiddelde consument. Kijk maar als er eens een poll is over social media....daar moeten de tweakers over het algemeen ook niets van weten itt de massa.yannickie111 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:54:
De poll op de frontpage geeft hoop voor HTC!
poll: Smartphone-strijd
Mensen kijken niet naar kwaliteit
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Da's waarwestergas schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:04:
[...]
Helaas zijn de bezoekers van Tweakers niet representatief voor de gemiddelde consument. Kijk maar als er eens een poll is over social media....daar moeten de tweakers over het algemeen ook niets van weten itt de massa.
Mensen kijken niet naar kwaliteit
Ik zit alleen nog te twijfelen of het zwart of zilver moet worden, maar het wordt in ieder geval een One!
Kent iemand trouwens een alternatief voor Google Music online storage? Het gaat me hierbij om een makkelijke interface waarmee ik zowel muziek kan streamen als kan opslaan en verwijderen van mijn device (pinnen). (Mag dus ook aansluiten op een gewone cloud storage.) Dit in verband met de ietwat beperkte opslag van het toestel zelf. Uit mijn eigen onderzoek komt eigenlijk alleen CloudAround, maar deze vind ik persoonlijk niet zo fijn werken. (Al zal ik er mee kunnen leven.)
Het liefst zou ik natuurlijk Google Music willen blijven gebruiken, maar dit werkt al maanden niet meer goed in Nederland, lijkt het. Bovendien eist Google bij het aansluiten van een nieuw account tegenwoordig een Amerikaans creditcard nummer.
Het liefst zou ik natuurlijk Google Music willen blijven gebruiken, maar dit werkt al maanden niet meer goed in Nederland, lijkt het. Bovendien eist Google bij het aansluiten van een nieuw account tegenwoordig een Amerikaans creditcard nummer.
heeft iemand al een HTC one demo in een winkel gespot of is het nog vroeg daarvoor?
Volgens posts in dit topic in ieder geval een zilvere en zwarte dummy bij de vodafone-shop in eindhoven.xamirz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:53:
heeft iemand al een HTC one demo in een winkel gespot of is het nog vroeg daarvoor?
Maar wie is er nou al een keertje langsgeweest, ik ben nieuwsgierig
Eigenlijk ook of het toch liever wit dan zwart gaat worden voor mij. Een opmerking ergens terug over dat de witte de designelementen beter tot zijn recht laat komen, laat me namelijk op dit moment toch twijfelen...
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Ik denk dat ik toch voor de zilvere HTC kies. Qua design is het prachtig en het alminium komt beter tot zijn recht. Zwart lijk beetje op plastic vind ik..
Ik ben gisteren weer terug gegaan naar vodafone eindhoven, omdat ik ook twijfelde.
Ze hebben ze er allebei, maar helaas neit naast elkaar, de witte in de etalage en zwarte aan de muur.
Je kunt ze dus niet naast elkaar houden.
Ik ga toch voor de zwarte, de zilveren heeft een witte plastic rand die een andere kleur is als het zilver van de rest. Ziet vreemd uit vind ik. De zwarte is gewoon helemaal zwart.
Maar de zilveren laat idd wel het scherm beter uitkomen.
Ze hebben ze er allebei, maar helaas neit naast elkaar, de witte in de etalage en zwarte aan de muur.
Je kunt ze dus niet naast elkaar houden.
Ik ga toch voor de zwarte, de zilveren heeft een witte plastic rand die een andere kleur is als het zilver van de rest. Ziet vreemd uit vind ik. De zwarte is gewoon helemaal zwart.
Maar de zilveren laat idd wel het scherm beter uitkomen.
Gevalletje accentueren en aandachttrekken vs. monolithisch uiterlijk, persoonlijk ga ik voor het laatste.BorgMan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:58:
Maar wie is er nou al een keertje langsgeweest, ik ben nieuwsgierigEigenlijk ook of het toch liever wit dan zwart gaat worden voor mij. Een opmerking ergens terug over dat de witte de designelementen beter tot zijn recht laat komen, laat me namelijk op dit moment toch twijfelen...
De zilveren is een juweeltje, maar de zwarte heeft naar mijn mening veel meer klasse. (Bovendien vind ik het witte plastic niet zo mooi, net als hierboven. Dan eindig je dus zo met drie verschillende kleuren op je toestel, zilver, wit en zwart.)
*weg*
[ Voor 109% gewijzigd door Bullet NL op 19-03-2013 13:48 ]
*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 19-03-2013 13:48 ]
*weg* zie de ander blauwe en modbreak tekst
[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 19-03-2013 13:47 ]
*weg* dit voegt helemaal niets toe aan het topic
[ Voor 79% gewijzigd door Bullet NL op 19-03-2013 13:46 ]
Krijg je een aankondiging dat het gaat verlopen of ben je gewoon inneens 50-2 GB data kwijt?Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:22:
[...]
Bij mijn S3 kreeg ik ook 50gb Dropbox. Addertje daar is/was voor 2 jaar, net als bij HTC.
Je raakt geen data kwijt, je kan gewoon geen data meer uploaden totdat je weer onder je limiet zit.JRKAP schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:34:
[...]
Krijg je een aankondiging dat het gaat verlopen of ben je gewoon inneens 50-2 GB data kwijt?
Mooi, dat hebben ze dan weer snel voor elkaar 
Is het ook al tijd voor een eigendeel voor custom roms? Wie maakt hem aan en stuurt mij even een berichtje? Dan plaats link naar dat topic in de TW.
Is het ook al tijd voor een eigendeel voor custom roms? Wie maakt hem aan en stuurt mij even een berichtje? Dan plaats link naar dat topic in de TW.
Cogitationis poenam nemo patitur
YouTube: How to add a contact - HTC One - Vodafone Tech Team
Als je in de notificatie balk kijkt zie je zo'n rondje van twee pijltjes net alsof er een ota-update is. Weet iemand hier iets meer van?
Als je in de notificatie balk kijkt zie je zo'n rondje van twee pijltjes net alsof er een ota-update is. Weet iemand hier iets meer van?
Niks over gelezen.. Kan 'n device zijn met pre-final software ofzo (die dus 'n update krijgt naar de eerste final)
ZDNet: http://www.zdnet.com/the-...r-used-review-7000012793/
ZDNet: http://www.zdnet.com/the-...r-used-review-7000012793/
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 19-03-2013 15:40 ]
Ja, zou heel goed kunnenCLB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:01:
Niks over gelezen.. Kan 'n device zijn met pre-final software ofzo (die dus 'n update krijgt naar de eerste final)
De One is hier net weg (vanmorgen teruggestuurd naar HTC), maar ik heb geen ota gehad. Wel kwam er vorige week een update van 1.28.401.3 naar 401.7; HTC had daarvoor het toestel gewisseld, omdat mijn reviewexemplaar proto was met een enkele kier en backlight bleeding.
Nu moeten ze het alleen nog voor elkaar krijgen om het buiten HTCDEV om te doen zodat er niet direct daarover gevallen kan worden met betrekking tot garantie.
Iets wat Dynafix onder andere nu doet zodat ze minder kosten hoeven maken. Oh uw bootloader is unlocked door HTCDEV en uw camera is van de telefoon afgevallen dan komt het toch echt door het unlocken hoor en moet je gewoon betalen.
Iets wat Dynafix onder andere nu doet zodat ze minder kosten hoeven maken. Oh uw bootloader is unlocked door HTCDEV en uw camera is van de telefoon afgevallen dan komt het toch echt door het unlocken hoor en moet je gewoon betalen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Kijk aan, dan moeten we nu alleen even opzoek alsof jouw review exemplaar ook daadwerkelijke de laatste software had.arnoudwokke schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:15:
De One is hier net weg (vanmorgen teruggestuurd naar HTC), maar ik heb geen ota gehad. Wel kwam er vorige week een update van 1.28.401.3 naar 401.7; HTC had daarvoor het toestel gewisseld, omdat mijn reviewexemplaar proto was met een enkele kier en backlight bleeding.
Zijn die problemen ontstaan na de revieuw of was dit vanaf het begin al zo? Zag geen gekke dingen in je review staan.arnoudwokke schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:15:
Ben trouwens ook wel benieuwd wat jij persoonlijk de fijnste en beste next gen phone vind
[ Voor 9% gewijzigd door netblade op 19-03-2013 15:35 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Geachte Meneer de moderator:Bullet NL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:46:
Mooi, dat hebben ze dan weer snel voor elkaar
[HTC One] Rooten & Custom ROM's
Wat een kleine smurf die iPhone:
http://pocketnow.com/2013/03/19/htc-one-iphone-5
[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2013 16:52 ]
Vandaag ben ik de Vodafone winkel ingelopen en hier hadden ze zowel de zwarte als silver als dummy liggen. De beste man pakte beide kleuren uit het magazijn en kon ze goed naast elkaar houden. Persoonlijk vond ik altijd de Silver het mooist, zwarte minder. Maar nu in real life waar ik ze samen naast elkaar heb kunnen houden moet ik zeggen dat mijn voorkeur meer naar de zwarte gaat. Enige waar ik me dan zorgen om maak is krassen... Anders verander ik me order direct, helaas is hier weinig over bekend. Wel zie je zweethanden/adrukken sneller..
Ook de "feel" van de telefoon is voor mij het allerbeste wat ik ooit in me handen heb gehad. De vorm ligt geweldig in de hand en het voelt als totale kwaliteit. Nog veel meer dan de Iphone, dit vanwege de lekkere vorm die goed in de hand ligt. Het gewicht is perfect! De iphone 5 voelt door het lage gewicht erg cheap, dat is met de One totaal niet zo, just right
De One geeft voor mij echt het Wauw effect, wat ik helemaal niet snel heb.
Ook de "feel" van de telefoon is voor mij het allerbeste wat ik ooit in me handen heb gehad. De vorm ligt geweldig in de hand en het voelt als totale kwaliteit. Nog veel meer dan de Iphone, dit vanwege de lekkere vorm die goed in de hand ligt. Het gewicht is perfect! De iphone 5 voelt door het lage gewicht erg cheap, dat is met de One totaal niet zo, just right
De One geeft voor mij echt het Wauw effect, wat ik helemaal niet snel heb.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Told ya
Via twitter:
Wired UK @WiredUK
You're all very close guessing the HTC One review score. Here's a hint: it's the fastest phone we've ever reviewed...
Wired UK @WiredUK
You're all very close guessing the HTC One review score. Here's a hint: it's the fastest phone we've ever reviewed...
Zei hij nou echt dat de iPhone 5 de eerste telefoon die aluminium gebruikte was en dat HTC, van alle mogelijke merken, daardoor geïnspireerd was? Dat van de diamant-geslepen randen kan ik wel begrijpen, maar verder past HTC al jaren, en volgens mij als eerste, aluminium unibodies toe.Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:04:
[...]

Dat filmpje, vanaf 15 seconden......Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:04:
[...]

Vind je het gek dat "gewone consumenten" denken dat iedereen de iPhone kopieert als grote sites dit soort domme uitspraken doen... Volgens mij is het toch echt HTC die sinds de Legend al met aluminium unibody smartphones komt... En de iPhone 5 is niet eens "all aluminium" met die stukken plastic erboven en onder, maar dat terzijde.The HTC One is inspired by the iPhone 5 and don't let any one tell you otherwise. The iPhone 5 was one of the first devices to have kind of this all aluminium construction.
Edit: wat M-en-M dus zegt
[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 19-03-2013 17:37 ]
Android Community @androids
I'm pretty damn impressed with #htcone standby battery life! #roadtrip #SlashGear @ewdi @c_davies @htc pic.twitter.com/7TuAmn4e6z
Persoonlijk vind ik er nogal wat wake-locks inzitten. Beetje tweaken dus
I'm pretty damn impressed with #htcone standby battery life! #roadtrip #SlashGear @ewdi @c_davies @htc pic.twitter.com/7TuAmn4e6z
Persoonlijk vind ik er nogal wat wake-locks inzitten. Beetje tweaken dus
[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2013 17:16 ]
Wat me verder opvalt aan dat filmpje is dat het scherm van de HTC One warmer is dan dat van de iPhone 5.
De iPhone 5 heeft een vrij koel scherm (gemiddeld 7300K), dus het begint er steeds meer op te lijken dat de meting of het toestel van Tweakers een fluke was met die absurd koele 8100K.
De iPhone 5 heeft een vrij koel scherm (gemiddeld 7300K), dus het begint er steeds meer op te lijken dat de meting of het toestel van Tweakers een fluke was met die absurd koele 8100K.
Je bedoeld Brandon van Applenow.com??M-en-M schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:01:
[...]
Zei hij nou echt dat de iPhone 5 de eerste telefoon die aluminium gebruikte was en dat HTC, van alle mogelijke merken, daardoor geïnspireerd was? Dat van de diamant-geslepen randen kan ik wel begrijpen, maar verder past HTC al jaren, en volgens mij als eerste, aluminium unibodies toe.(Eerste die ik me kan herinneren is in ieder geval de Legend.)
Zeg dat wel ja...
Ergens zo rond de 4 minuten: "We are not going to do a boot test, because the HTC One is going to win that due to fast boot"

Omdat de One gaat winnen slaan we die test maar over, top

HTC One BoomSound vs. Galaxy S 3, iPhone 5, Nexus 4
http://pocketnow.com/2013/03/19/htc-boomsound-demo
http://pocketnow.com/2013/03/19/htc-boomsound-demo
En hij draait hem niet even OM, vanwege speakers aan de ándere kant van het toestel? Iets hogere dB waarde maar het verschil in het echt is "dramatic'? Nee, serieus dude!?Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:41:
HTC One BoomSound vs. Galaxy S 3, iPhone 5, Nexus 4
Mooi, laatste keer dat ik iéts bekijk van deze "reviewer". Echt zo zonde van je tijd, absurd.
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 19-03-2013 17:45 ]
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Die vergelijking hadden ze net zo goed niet kunnen maken...
totaal geen meerwaarde hahaha
totaal geen meerwaarde hahaha
Wat een domme onzin zeg

Met ^^
Een iPad is waarschijnlijk ook net zo betrouwbaar als een degelijke decibel-meter...
Een iPad is waarschijnlijk ook net zo betrouwbaar als een degelijke decibel-meter...

Vandaag na de studie vanuit Enschede even de grens over en daar het toestel in de handen gehad.
Erg nice en in het echt lijkt mij de zwarte toch strakker dan de zilveren.

Waarom brengt HTC toch twee kleuren uit? Wordt de keuze alleen maar moeilijker.
Nexus is verkocht en ze mogen snel met de one komen.
Voor mij word het zilver,heeft persoonlijk voor mij een meer premium uitstraling.
Hopelijk komen ze binnen een paar maand niet trg met een one+ uit.
Voelde mij toch een beetje bedrogen toen ik maar net de one x had.
Voor mij word het zilver,heeft persoonlijk voor mij een meer premium uitstraling.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Pff.. ik kan ook niet wachten met het aanschaffen van dit toestel!!!
Wat ik wel aan kan zien komen is dat ze met een versie moeten gaan komen met een "normale" camera.Gunth schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:30:
Nexus is verkocht en ze mogen snel met de one komen.
De ultrapixel modules zijn best slecht leverbaar en dat gaat effect hebben op de verkoop.
De HTC One in China wordt nu al geleverd met een "normale" camera module..
Stel dat dit zo zou zijn, welke camera zien jullie dan liever in de HTC One? 13MP vs 4UP?SAWYER schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:38:
[...]
Wat ik wel aan kan zien komen is dat ze met een versie moeten gaan komen met een "normale" camera.
De ultrapixel modules zijn best slecht leverbaar en dat gaat effect hebben op de verkoop.
De HTC One in China wordt nu al geleverd met een "normale" camera module..
Dat is allemaal pure speculatie, waarom zouden we daar aan meedoen als er nog niks concreets is...
Megapixels hoef ik niet, ik wil gewoon een camera die leuk wat snapshots kan maken, dan is alles goed
Megapixels hoef ik niet, ik wil gewoon een camera die leuk wat snapshots kan maken, dan is alles goed
Oei, die videokwaliteit blijft gigantisch mooi:
Wat ze wel moeten oplossen (of misschien al gedaan hebben, want het niet bij elke review terug) zijn de hyperactieve autofocus (die gelukkig wel wordt gecompenseerd door de absurde snelheid) en dat het geluid af en toe lijkt te "knetteren".
Wat ze wel moeten oplossen (of misschien al gedaan hebben, want het niet bij elke review terug) zijn de hyperactieve autofocus (die gelukkig wel wordt gecompenseerd door de absurde snelheid) en dat het geluid af en toe lijkt te "knetteren".
Jawel, dat is vaak te zien hoor. De camera heeft er 's avonds en met HDR erg veel last van. Erg onrustig voor de ogen.M-en-M schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:52:
Oei, die videokwaliteit blijft gigantisch mooi:
[video]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Yup ik ben over !!
Na 2 jaar de Samsung galaxy SII en na volle tevredenheid toch maar over naar de HTC One Black bij belsimpel ..nu kijken of hij een beetje rap uitgeleverd wordt.
De specs zijn misschien wat minder maar de looks verkopen deze phone gewoon !
Na 2 jaar de Samsung galaxy SII en na volle tevredenheid toch maar over naar de HTC One Black bij belsimpel ..nu kijken of hij een beetje rap uitgeleverd wordt.
Specs wat minder?maxers1973 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:19:
Yup ik ben over !!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Geen verwisselbare accu,geen extra mem wanneer jij dat nodig vind, een toch twijfelbare 4 megamegamindy camera .een ietsjes tragere cpu.
Maar voor mij zijn de looks wat belangrijker ,dus een HTC zwarte One dit keer
[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 19-03-2013 19:25 ]
Wait, whut?maxers1973 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:23:
[...]
Geen verwisselbare accu,geen extra mem wanneer jij dat nodig vind, een toch twijfelbare 4 megamegamindy camera .een ietsjes tragere cpu.
Maar voor mij zijn de looks wat belangrijker ,dus een HTC zwarte One dit keer
Tragere CPU dan de S2?

S4, uiteraard

Is de zelfde CPU, maar HTC heeft hem 0,2 Ghz underclockt (omdat de unibody anders te warm wordt denk ik), maar dat betekent ook dat je het veilig kan overclocken naar 1,9Ghz (als je het root). Hadden ze ook met de HTC Sensation gedaan. De CPU kon 1,5Ghz aan maar HTC had hem op 1,2 Ghz gezet, maar als je root had, kon je veilig op 1,5 Ghz zetten.
Op een bepaald snelheid heeft het gewoon geen zin meer om de clock hoger te gooien.yeth3119 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:45:
[...]
Is de zelfde CPU, maar HTC heeft hem 0,2 Ghz underclockt (omdat de unibody anders te warm wordt denk ik), maar dat betekent ook dat je het veilig kan overclocken naar 1,9Ghz (als je het root). Hadden ze ook met de HTC Sensation gedaan. De CPU kon 1,5Ghz aan maar HTC had hem op 1,2 Ghz gezet, maar als je root had, kon je veilig op 1,5 Ghz zetten.
Tot nu zeggen alle reviews dat de HTC heel snel werkt of dat het de snelste toestel is tot nu toe.
Dan kun je de CPU wel 0,2 Ghz omhoog gooien, maar dat zal alleen in benchmarks echt merkbaar zijn.
Ik ga er van uit dat als je hem op 1,5Ghz zet, je geen verschil merkt.
Als je geen verschil merkt, kies je toch veel liever voor 1,5 of in dit geval 1,7 zodat de batterij ook langer meekan..
Dit is een HTC One topic, niet van een ander toestel.
[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 19-03-2013 20:02 ]
Bij zware belasting (games e.d.) wordt mijn S3 ook warm, dus waarom zou de S4 dat niet worden?
[ Voor 45% gewijzigd door Bullet NL op 19-03-2013 20:03 ]
Warm is okay. Te warm, hetgeen hij schreef, niet.Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:56:
Bij zware belasting (games e.d.) wordt mijn S3 ook warm, dus waarom zou de S4 dat niet worden?
Ja, maar wat is "te" warm. Jij weet ook dat de S2 (net als de S3) behoorlijk warm kan worden.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:56:
[...]
Warm is okay. Te warm, hetgeen hij schreef, niet.
Ik heb nu een Desire HD. De CPU daarvan is standaard op 1 Ghz geklokt. Door een custom rom draait hij nu op 1.2Ghz. Het snelheidsverschil is echt te merken.
Aangezien de One en de S4 dezelfde SoC hebben kun je hem overklokken. Dat hij dan iets warmer wordt, tsja, is dat erg? Ik denk het niet.
Deze disucssie past niet echt in dit topic, maar goed.
Aangezien de One en de S4 dezelfde SoC hebben kun je hem overklokken. Dat hij dan iets warmer wordt, tsja, is dat erg? Ik denk het niet.
Deze disucssie past niet echt in dit topic, maar goed.
Is zo, maar nu niet meer, underclocked naar 1000MHz, merk je toch allemaal niets van, die hertzjesGolf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:00:
Ja, maar wat is "te" warm. Jij weet ook dat de S2 (net als de S3) behoorlijk warm kan worden.
De HTC wordt helemaal niet warmer dan de S4, zelfde soc namelijk... De HTC geleid de warmte alleen maar beter af richting het huis..... In theorie koelt het toestel daar door ook weer sneller af, wat weer beter zou zijnGolf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:00:
[...]
Ja, maar wat is "te" warm. Jij weet ook dat de S2 (net als de S3) behoorlijk warm kan worden.
Verwijderd
Weet iemand hier toevallig hoe de led notificatie led lampje is ingebouwd op dit toestel ?
Is dat hetzelfde groen/oranje mini ledje net als in de HTC One x ? Sinds mijn blackberry mis ik dat ledje heel erg. Ik vond het toen super handig dat ik wist welke soort berichten(of gemiste oproep) ik had ontvangen zonder mijn scherm aan te doen.
Is dat hetzelfde groen/oranje mini ledje net als in de HTC One x ? Sinds mijn blackberry mis ik dat ledje heel erg. Ik vond het toen super handig dat ik wist welke soort berichten(of gemiste oproep) ik had ontvangen zonder mijn scherm aan te doen.
Verkopen ze ook los? Weet je dat toevallig?rjvisje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:18:
Vandaag na de studie vanuit Enschede even de grens over en daar het toestel in de handen gehad.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij achter de speakergrill zit en 3/4 kleuren kan weergeven.Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:19:
Weet iemand hier toevallig hoe de led notificatie led lampje is ingebouwd op dit toestel ?
Is al eerder besprokenVerwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:19:
(hij zit niet op dezelfde plaats, zit nu links in plaats van rechts) Helaas wel die 2 kleuren ja, slecht!
Iets langer wachten op het nieuwe wonder van HTC
http://www.nu.nl/gadgets/...rdelentekort-htc-one.html
[ Voor 23% gewijzigd door MaXeRs op 19-03-2013 20:33 ]
Frontpage ook hè...maxers1973 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:33:
Iets langer wachten op het nieuwe wonder van HTC
Woah! waar was dat? Ik wil ookrjvisje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:18:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Don't they have towels in the future ?
Van dat twee kleuren heb ik nog geen bevestiging gezien. Het is natuurlijk wel waarschijnlijk.CLB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:24:
(hij zit niet op dezelfde plaats, zit nu links in plaats van rechts) Helaas wel die 2 kleuren ja, slecht!
Maar ja, HTC heeft deze keer wel hele mooie lockscreen notifications (iOS stijl), dus dat verzacht de pijn een beetje.
Of hij gaat gewoon minder snel over op thermal throttling.Bullet NL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:
[...]
De HTC wordt helemaal niet warmer dan de S4, zelfde soc namelijk... De HTC geleid de warmte alleen maar beter af richting het huis..... In theorie koelt het toestel daar door ook weer sneller af, wat weer beter zou zijn
Niks bevestiging, het is gewoon een feit 
Ik hoop (tevergeefs) dat ze gewoon blijven knipperen en niet na 5 minuten uitgaan, zoals tot nu toe
Ik hoop (tevergeefs) dat ze gewoon blijven knipperen en niet na 5 minuten uitgaan, zoals tot nu toe
[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 19-03-2013 21:23 ]
mmm Bij de S3 kan je met de juiste kernel (oa Boeffla) van alles instellen voor de led. Ik hoop dat de dev's dat voor de HTC ook voor elkaar kunnen krijgen. Zou in principe wel moeten kunnen.CLB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:18:
Niks bevestiging, het is gewoon een feit
Waar ik eerst zeker was van aanschaf van een zilveren begin ik nu toch te twijfelen en wil ik ze eerst allebei echt even zien. Wanneer en in welke winkels verwachten jullie de modellen als eerste?
Hmm wees maar gerust, dat zal wel niet; Notificatieled-tweaks HTC One XGolf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:55:
mmm Bij de S3 kan je met de juiste kernel (oa Boeffla) van alles instellen voor de led. Ik hoop
dat de dev's dat voor de HTC ook voor elkaar kunnen krijgen. Zou in principe wel moeten kunnen.
Dat is echt jammer, waarom doen ze zoiets? En verbergen ze het zo diep? In de Desire gebruikten ze destijds wel een multicolor (iig, meer color) LED. Aan de andere kant is het waarschijnlijk maar een kleine doelgroep die er mee zit.CLB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:16:
[...]
Hmm wees maar gerust, dat zal wel niet; Notificatieled-tweaks HTC One X
En kost het ook maar een paar cent om het goed te doen... Maarja ik blijf er over zaniken, so be it
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)