[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:42
Eindelijk een mooie officiële foto van de zwarte versie:
Afbeeldingslocatie: http://one.htc.com/experienceit/gallery/img/gallery_06_lg.jpg

Uit de HTC One Experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
M-en-M schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:52:
Eindelijk een mooie officiële foto van de zwarte versie:
[afbeelding]

Uit de HTC One Experience.
Lijkt me meer een render.
Ik vind de foto's van de zwarte van allerlei events bruikbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Die zwarte ziet er zo veel mooier uit dan die van de events... dan toch maar voor de witte gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:47
YouTube: HTC One - First Impressions

Voorlopige indruk van TechnoBuffalo (denk dat hij ook de eerste unboxing postte)

HTC is trouwens blijkbaar ook met een service gestart waarbij je je One kan customizen nog voor je hem ontvangt. Je kan dan al op voorhand je accounts (emails, achtergronden, tonen, dropbox,...) instellen. Niet zo interessant voor mij in ieder geval, maar wel iets nieuws denk ik?

Meer info:
https://start.htcsense.com/#countries (customizen)
YouTube: Customize HTC One Before you get it (youtube info)

[ Voor 59% gewijzigd door modelstudent op 11-03-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
modelstudent schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:50:
YouTube: HTC One - First Impressions

Voorlopige indruk van TechnoBuffalo (denk dat hij ook de eerste unboxing postte)

HTC is trouwens blijkbaar ook met een service gestart waarbij je je One kan customizen nog voor je hem ontvangt. Niet zo interessant voor mij in ieder geval, maar wel iets nieuws denk ik?

Meer info:
https://start.htcsense.com/#countries (customizen)
YouTube: Customize HTC One Before you get it (youtube info)
Mooi dat hij zegt dat de phone zo premium is, en zo goed in je hand voelt. :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
^ Hij noemt eigenlijk geen enkel groot nadeel, hij is tot nu toe gewoon laaiend enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
yannickie111 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:39:
[...]

Lijkt me meer een render.
Ik vind de foto's van de zwarte van allerlei events bruikbaarder.
Inderdaad een render (zou wel gaaf zijn als de One kon zweven :+ ), met "officiële foto" doelde ik er meer op dat er nauwelijks materiaal vanuit HTC kwam voor de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
r132546e schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:34:
[...]

Mijn standaard Sensation gaat dus niet meer als een trein met dank aan de accu, en is nog geen 2 jaar oud, net als die van u. Daarnaast vind ik om heel eerlijk te zijn dat bij toestellen van dergelijke prijzen je geen custom rom nodig zou moeten hebben toch? Of is dit een hele rare gedachte van me?
Dat is het jammere van HTC. HTC werd door de Tweakers in eerste instantie goed ontvangen en juist die hebben ze in de steek gelaten. Denk hierbij aan de gelockte bootloaders, domweg aggresieve houding tov custom roms (htcruu), trage/onduidelijke/wel belooft niet gekregen update cycle en de verbloating van Android. Dat terwijl ze zoveel goed hebben gedaan (eigenlijk de markt naar Android open gebroken met de G1, Desire en Legend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
eindelijk ook een zwarte;
https://pbs.twimg.com/media/BFGx_jXCMAI0ErJ.jpg:large

Exemplaar van Paul O'Brien van MoDaCo
https://twitter.com/PaulOBrien

Er verscheen trouwens ook net een ss van een wifi-test op twitter.
https://twitter.com/nerdt...11231629559484417/photo/1
433Mbps...

[ Voor 63% gewijzigd door modelstudent op 11-03-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Keurig! Dat is een begin.

Die Zwarte is toch wel erg fraai, na 5 witte mobieltjes ga ik maar weer eens voor zwart.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
modelstudent schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:24:Er verscheen trouwens ook net een ss van een wifi-test op twitter.
https://twitter.com/nerdt...11231629559484417/photo/1
433Mbps...
Tijd om alvast een Asus router te bestellen 8)7

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Wel grappig om die berichten tussen O'Brian en Klug te lezen, ze willen eigenlijk elkaars kleur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
Hoofdredactrice van Engadget Mobile dpt tweet;
Myriam Joire ‏@tnkgrl
@bunjiweb @PaulOBrien @philnickinson @nerdtalker @jasongordonhk best phone I've ever used -- by a long shot. 2-button layout sucks, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
modelstudent schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 00:15:
Hoofdredactrice van Engadget tweet;

[...]
Cool, gaat toch wel echt de goeie kant op met de One. Nu nog even een tegenvallende s4 release en ze doen weer eens echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Ik zou dit jaar een telefoon overslaan en nog een jaar met mijn One X doen, maar als ik dit allemaal lees dan gaat het toch weer kriebelen.... Misschien toch maar de One X verkopen en proberen de One te kopen?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Occy74 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:50:
[...]

Tijd om alvast een Asus router te bestellen 8)7
Je zal net de non-AC versie hebben gekocht omdat ik er niet op had gerekend dat ik binnen afzienbare tijd een AC device zou kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Harmsen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 07:27:
Ik zou dit jaar een telefoon overslaan en nog een jaar met mijn One X doen, maar als ik dit allemaal lees dan gaat het toch weer kriebelen.... Misschien toch maar de One X verkopen en proberen de One te kopen?
Haha hier hetzelfde gevoel! heb voordat de vodafone red abonnementen in gingen nog een sim-only abonnement afgesloten, maar het begint weer aan alle kanten te kriebelen. Nog steeds vind ik de One X een super apparaat, maar zoiets moois als de One kan je niet zomaar laten lopen.... :9 De verleiding wordt steeds groter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 10:59
Voor mij wordt het absoluut the One. Zojuist besteld bij Amazon.de.

Ik wilde eerst release van de S4 afwachten, maar nu ik zie dat het model qua uiterlijk vrijwel niet afwijkt van de s3; dan is de keuze snel gemaakt. Snap niet hoe ze dat durven, ongeacht dat de techniek en software dik in orde zijn.. Het oog wil ook wat. Is het zelfde als bij vrouwen, loop je zelf met een mormel rond en zie je om je heen je vrienden met een leuk ding spelen, dan wekt dat jaloezie op en ga excuses verzinnen om je eigen plastic rommel te kunnen dumpen :)

Wat vind ik persoonlijk de s3 afgrijselijk lelijk, ik zou er nog niet dood gevonden mee willen worden. De hond lijkt op zijn baasje zullen we dan maar zeggen.. Het oogt zo cheap als de gemiddelde meuk die uit China komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
Oef die zwarte ziet er wel strak uit zeg. Ik zet de Xperia Z uit m'n hoofd en ga nogmaals voor HTC :+ Zal inderdaad met 2 navigatie-buttons wel wennen zijn. Gisteren m'n Sensation opgestuurd, mocht ik 'm nog werkend terug krijgen wordt het nog wel een paar maandjes wachten helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door Southern Sun op 12-03-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
wph schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:05:
[...]

Je zal net de non-AC versie hebben gekocht omdat ik er niet op had gerekend dat ik binnen afzienbare tijd een AC device zou kopen 8)7
doh :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

JDL15 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:38:
Is het zelfde als bij vrouwen, loop je zelf met een mormel rond en zie je om je heen je vrienden met een leuk ding spelen, dan wekt dat jaloezie op en ga excuses verzinnen om je eigen plastic rommel te kunnen dumpen :)
Hou zulke achterlijke opmerkingen lekker voor jezelf. Het enige mormel ben jijzelf door zo respectloos over vrouwen te praten ook al is het maar een voorbeeld. Een l*l op 2 benen noemen we dat.

ontopic, Ik heb echt enorm zitten twijfelen of het een zwarte of silver zou worden. De officiële foto's van de zwarte zien er goed uit, maar dan zie je de filmpjes, en vind ik het toch minder.. Zwarte vind ik aan de voorkant het mooist, maar achterkant minder. Ook weet ik niet hoe kras bestendig de zwarte is, ben dus maar voor de silver gegaan :) ook erg mooi :D

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42
Zelf ga ik maar weer eens voor een zwarte na een paar witte toestellen gehad te hebben.
Overigens zijn het enkel een handjevol Duitsers die de One tot nu toe uitgeleverd hebben gekregen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Even en leuke foto voor tussendoor:
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/578366_626095070740319_1910558895_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook wel gaaf en oldscool zijn (helaas onmogelijk bij aluminium unibody): transparante behuizingen. Dan kan je pas showen met je foon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Transparant aluminium is nog even wachten op Star Trek, helaas ;) Is er geen high-quality plastic dat je zou kunnen gebruiken in plaats van aluminium? Minder duur ook, zou je denken. Misschien leuk voor een lower-end telefoon...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan alsnog een unibody maken. Alle componenten op de juiste plek. Polycarbonaat gieten in het juiste vormpje en dan polijsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
BorgMan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:09:
Transparant aluminium is nog even wachten op Star Trek, helaas ;)
Nou, niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
I stand corrected. In dat geval: graag een transparante alsjeblieft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Mother_Goozz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:58:
[...]

Hou zulke achterlijke opmerkingen lekker voor jezelf. Het enige mormel ben jijzelf door zo respectloos over vrouwen te praten ook al is het maar een voorbeeld. Een l*l op 2 benen noemen we dat.

ontopic, Ik heb echt enorm zitten twijfelen of het een zwarte of silver zou worden. De officiële foto's van de zwarte zien er goed uit, maar dan zie je de filmpjes, en vind ik het toch minder.. Zwarte vind ik aan de voorkant het mooist, maar achterkant minder. Ook weet ik niet hoe kras bestendig de zwarte is, ben dus maar voor de silver gegaan :) ook erg mooi :D
Nou nou nou, mevrouw heeft lange tenen?

Het was puur metaforisch en als grap neergezet ;)

Paul O' Brien heeft op zijn twitter naast de One een speaker met beats by Dre logo, zou dat een pre order actie kunnen zijn voor UK of is dit promotiemateriaal dat zij als reviewer erbij krijgen geleverd?

Wat een heerlijke job lijkt me dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
BorgMan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:13:
I stand corrected. In dat geval: graag een transparante alsjeblieft :D
Moet je wel bereid zijn zo'n 2000 euro (of meer, als beperkte oplage) er voor te betalen. ;)
Is in ieder geval iets anders dan die stomme iPhones en Vertus die bedekt zijn met goud en diamanten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
M-en-M schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:35:
[...]

Moet je wel bereid zijn zo'n 2000 euro (of meer, als beperkte oplage) er voor te betalen. ;)
Is in ieder geval iets anders dan die stomme iPhones en Vertus die bedekt zijn met goud en diamanten. :P
€2000,- voor een high-end telefoon die transparant is, of €7900,- voor een midrange toestel welke zo vol zit met diamanten dat je meisje je toch niet meer nodig heeft? Ik zou het wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
HTC One review door The Verge http://www.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review

Valt toch wel een beetje tegen. Camera en batterijduur blijken ondermaats. Geluid en design is top.

EDIT: topic niet goed gelezen: Review is allang gemeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Garret1410 op 12-03-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
De foto samples die ik tot nu toe heb gezien vind ik toch echt niet tegenvallen. 100% gaan croppen vind ik sowieso niet van toepassing op een telefooncamera :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Deze review is nauwelijks serieus te nemen. Bij een andere test komt bv. de accuduur heel goed uit de verf: http://www.sidhtech.com/n...galaxy-s3-battery/100624/.
The Verge wordt door veel mensen op het xda-forum ook niet erg serieus genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 23:37
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One.

Helaas is de productie van de HTC One op dit moment vertraagd. Dit lijkt te komen omdat de verschillende componenten voor de nieuwe 'ultrapixelcamera' schaarser zijn dan gedacht.
Wij verwachten vanaf begin april de eerste orders, op volgorde van binnenkomst, te kunnen verwerken.

Dit bericht heb ik net ontvangen van Studentmobiel. Erg zonde, maar ik ga ervan uit dat hij het wachten waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imho wat leuke filmpjes van Androidcentral

Hier komt er nagenoeg gelijk weer een andere launcher op denk ik zo, maar toch even HTC's eigen proberen :)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 12-03-2013 17:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog een unboxing:

YouTube: HTC One Unboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere keer een wow momentje, als dat plastic van die phone afgaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:06:
[video]
Hier komt er nagenoeg gelijk weer een andere launcher op denk ik zo, maar toch even HTC's eigen proberen :)
Ze krijgen veel vragen over hoe mensen het toestel kunnen gebruiken zonder BlinkFeed.
Zijn al die vragen stellers nou echt zo bang voor verandering? Het is toch een kleine moeite om het eerst even wat dagen te gebruiken ipv zonder 1 minuutje ervaring gelijk te gaan zeuren hoe het uit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:00:
Iedere keer een wow momentje, als dat plastic van die phone afgaat :D
So true 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 16:17
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:03:
[...]

Ze krijgen veel vragen over hoe mensen het toestel kunnen gebruiken zonder BlinkFeed.
Zijn al die vragen stellers nou echt zo bang voor verandering? Het is toch een kleine moeite om het eerst even wat dagen te gebruiken ipv zonder 1 minuutje ervaring gelijk te gaan zeuren hoe het uit moet.
Wellicht gaat deze vergelijking niet helemaal op, maar ik zou toch ook graag vóór de aanschaf van mijn nieuwe auto willen weten of mijn zitpositie t.o.v. het stuur zo optimaal mogelijk aangepast kan worden zodat ik er lekker in kan rijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
CLB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:06:
Imho wat leuke filmpjes van Androidcentral
[video]

[video]

[video]
Boot time in het eerste filmpje is nog best lang. Kwam ergens anders een filmpje tegen waar het echt idioot snel ging, maar weet niet exact meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat mij niet echt om Blink Feed, dat lijkt me wel leuk, maar meer omdat andere launchers meer opties hebben, bijvoorbeeld caroussel ofzo, dat je kunt blijven scrollen door je homescreens, veranderen van namen onder applicaties en games, meer opties voor gestures en swypes (ga ik vanuit) Maar we wil see, we will see!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ah nice! Van Phonedog.com! 1 van mijn favoriete reviewers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r132546e schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:18:
[...]

Wellicht gaat deze vergelijking niet helemaal op, maar ik zou toch ook graag vóór de aanschaf van mijn nieuwe auto willen weten of mijn zitpositie t.o.v. het stuur zo optimaal mogelijk aangepast kan worden zodat ik er lekker in kan rijden. ;)
De vergelijking gaat idd niet helemaal op ;) ik zou zeggen dat het meer de metro interface van MS is. Als ik een nieuwe pc koop met de nieuwse software en ik wil die irritante metro interface zonder startknop niet... Die heb ik sowieso al geen kans gegeven want het blokkeert gewoon mn workflow. Blinkfeed van htc lijkt nog wel enige toegevoegde waarde te hebben. Ik betrap mezelf af en toe nog wel eens doelloos apps openen als ik niks te doen heb. Vaak van nieuwssites, fb en dergelijke.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
En volgens deze review is de 'boomsound' een echte verbetering: http://www.modaco.com/pag...d/htc-one-boomsound-r1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een uitgebreide camera vergelijking:
http://www.technobuffalo....phones-camera-comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
pff je kan zeggen wat je wilt, maar toch bijna ongelofelijk hoe lastig het is om de iPhone 5 te verslaan/gelijk te komen. Echt een hele goeie allrounder. Ze gooien bij Apple helemaal niet zon hype rondom de camera; maar die pakt op veel punten wel de winst.

Toch wordt het The One voor mij :) Fotos zien er ook netjes uit

[ Voor 12% gewijzigd door Kappade op 12-03-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Ik vraag me af wat de echte kleur is van dat groene Android manneke. Ik zie toch veel verschillende kleuren groen. Ik moet bekennen dat de Iphone foto's er mooi uitzien, maar wel een beetje onnatuurlijk. Alle IP5 kleuren zijn soms een beetje te.... Daardoor lijken de foto's van de One wel een beetje saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op dat de DNA bijna hetzelfde presteert op het blote oog. Kleuren, detail en scherpte zijn nagenoeg gelijk. Geen idee hoe de DNA zich verhoudt tot andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ik vind dat je de One soms meer details ziet en het soms echter lijkt dan bijv iphone 5. Je ziet hoe dicht het allemaal op elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
En nog een review, ditmaal de zwarte editie :) http://www.v3.co.uk/v3-uk/review/2254225/htc-one-review

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ook weer minder batterij leven, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
En weer een review van een grote gadget website, Engadget:

http://www.engadget.com/2013/03/12/htc-one-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Regardless of how well Samsung's soon-to-be-announced flagship does on the market, we'll continue to have a soft spot for the One. Last year, we were very impressed by the One X, but that wasn't enough. HTC pushed itself and made its sequel even more polished than the original. We love the phone's industrial design and the camera, while the Snapdragon 600 chipset and 1080p display aren't bad either. We're not sold on every aspect of Sense 5, such as BlinkFeed and the One's two-button layout, but overall the user experience is much improved. As far as we're concerned, HTC has a hit on its hands.

Wat een eind conclusie zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
alwaysleft schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:31:
[...]

Ook weer minder batterij leven, jammer
7 uur met de hele tijd netflix op replay vind ik anders wel een aardige tijd hoor.
Hij haalt gewoon de hele dag naar eigen zeggen met normaal gebruik dus ik denk dat we deze conclussie ivm de batterij even met een korrel zout moeten nemen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
De camera wordt nog beter beoordeeld dan de lumia 920. Erg fijne review om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
The One camera truly outshines almost everything else in low-light situations. It usually produces better shots at night than the Nokia Lumia 920, and comes in second only to the current imaging king, the Nokia 808 PureView.
Bron: http://www.engadget.com/2013/03/12/htc-one-review/
Erg goed dus! Alleen de Nokia 808 is beter in low-light situaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Eerder werd de 920 toch als superieur gezien. Zou HTC toch met de release de firmware hebben aangepast?

Of moeten we inmiddels concluderen dat het zo dicht bij elkaar zit, dat het om persoonlijke voorkeur gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CanonBoy schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:30:
[...]
Erg goed dus! Alleen de Nokia 808 is beter in low-light situaties!
Alleen in donker licht ja, overdag is de Lumia echt nog een pak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
^ Dat komt ook omdat de 'Ultrapixel' technologie alleen verschil maakt in het donker, voor overdag maakt het praktisch niet uit hoeveel pixels je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CanonBoy schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:33:
^ Dat komt ook omdat de 'Ultrapixel' technologie alleen verschil maakt in het donker, voor overdag maakt het praktisch niet uit hoeveel pixels je hebt.
Maar de foto's overdag vind ik gewoon goed, niet indrukwekkend goed. Wel ruim voldoende voor mijn foto eisen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:37:
Regardless of how well Samsung's soon-to-be-announced flagship does on the market, we'll continue to have a soft spot for the One. Last year, we were very impressed by the One X, but that wasn't enough. HTC pushed itself and made its sequel even more polished than the original. We love the phone's industrial design and the camera, while the Snapdragon 600 chipset and 1080p display aren't bad either. We're not sold on every aspect of Sense 5, such as BlinkFeed and the One's two-button layout, but overall the user experience is much improved. As far as we're concerned, HTC has a hit on its hands.

Wat een eind conclusie zeg :9
Nou het is positief dat wel maar het leest een beetje alsof dat wel zeer voor ze doet.

Iedereen vind hem mega snel en het scherm geweldig maar ze hebben het over "while the Snapdragon 600 chipset and 1080p display aren't bad either" i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Er was iemand die hier naar vroeg op het forum:
Call quality was solid, but what really stood out to us was what we didn't hear. At one point in a recent conversation, we told the person on the other line to excuse the UPS truck passing by right behind us; our friend couldn't even tell that anything was in the background, let alone a noisy truck.

Ook de call quality wilde nog wel eens tegenvallen bij HTC, die is nu ook gewoon goed!

En aan de conclusie te zien, slechts één nadeel (wat ook nog een heel klein nadeel is), is dit gewoon een top toestel!

[ Voor 10% gewijzigd door Óglaigh op 12-03-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:40:
[...]

Nou het is positief dat wel maar het leest een beetje alsof dat wel zeer voor ze doet.

Iedereen vind hem mega snel en het scherm geweldig maar ze hebben het over "while the Snapdragon 600 chipset and 1080p display aren't bad either" i
Het lijkt er meer op dat ze een beetje "objectief" (alsof dat mogelijk is) over te komen, beide reviewers zijn uitermate positief over het toestel op hun Twitter. Bovendien lijkt het doel van die zin meer om gewoon focus te leggen op het design van de telefoon (daar is men immers het meest uitgelaten over).

edit: Er moet ook wel gezegd worden dat de foto's van Engadget echt absurd mooi zijn. Het zal grotendeels liggen aan de fotografe, maar mooiere foto's heb ik niet eerder uit een smartphone (behalve de 808) zien komen.

[ Voor 16% gewijzigd door M-en-M op 12-03-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wow :o die zijn echt nice! (die foto's)
pfff een nieuwe tel kiezen begint steeds lastiger te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
r132546e schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:18:
[...]

Haha, met deze vergelijking zou ik mij meer zorgen maken om de 2 knoppen :-)

Over de accu duur: een 1080p scherm met een quadcore die los gaat hakt in je accu. Dat zal iedere telefoon met die resolutie voorlopig nog wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zip file foto's groot HTC One van engadget review:

http://stadium.weblogsinc...SamplesAndComparisons.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Dit zijn echt lovende reviews. Kan niet wachten totdat ik dit prachtding mag ontvangen..

Geduld is een schone zaak...

Het Zoe filmpje laat echt leuke mogelijkheden zien. Jammer dat je je eigen muziek (nog) niet kunt integreren.. Zou je mooie hangover momenten kunnen vastleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
JDL15 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:42:
Dit zijn echt lovende reviews. Kan niet wachten totdat ik dit prachtding mag ontvangen..

Geduld is een schone zaak...

Het Zoe filmpje laat echt leuke mogelijkheden zien. Jammer dat je je eigen muziek (nog) niet kunt integreren.. Zou je mooie hangover momenten kunnen vastleggen :P
De reden dat je enkel uit standaard muziek mag kiezen bij de Highlight Reels is dat de software van een vooraf bepaalde stijl en timing uit gaat bij deze muziek. Dit kan natuurlijk niet als je je eigen muziek toevoegt, dus dan zal je het moeten doen met een dia-show of zelf aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Op de Facebook-pagina van HTC staan nog een paar extra schetsen. Ook wel leuk om te zien, vooral de schets met verschillende varianten achterkanten en positioneringen van de camera en strips vind ik wel mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0p
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Ben inmiddels ruim overtuigd. Ik stap over van iOs op deze HTC One. Wat een pracht toestel. Het maakt me eigenlijk niet meer uit waar Samsung mee komt. Ook al zijn ze iets sneller. Samsung moet echt met een heel speciaal design komen met mooie materialen dat ik denk van ja dat wordt hem. Maar aangezien ik geen intertoystelefoon hoef wordt deze HTC One de nieuwe voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:03
Nu maar hopen voor HTC dat ze de marketing campagne goed op de rit hebben. Dan kan dit toestel echt het succes worden wat het verdiend. Review van engadget is lovend. Enige min punten die ik ben tegengekomen is de knoppen positionering en dat blinkfeed niet voor iedereen is weggelegd. Alle andere aspecten van de telefoon zijn gewoon super.

Denk ook niet dat Samsung met een mooier/beter toestel komt. Het is nu aan htc om het toestel goed te gaan promoten. Hoop voor ze dat het net zo'n succes wordt als de HTC Desire destijds. Gun het ze!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Iemand al iets gelezen op de headset van de One?
Zelf beschik ik nu over een iPhone en denk eraan om over te stappen op Android om iets meer te kunnen aanpassen. Qua belangrijkste apps is Android wel bij. Echter maak ik heel veel gebruik van de oordopjes van de iPhone.

Vragen over de headset van de One:
- kan ik opnemen en ophangen met een knop?
- kan ik voice dial gebruiken (of hoe het ook heet)?
- kan ik het volume bedienen als ik naar muziek luister?

Qua voorkant is dit de mooiste telefoon ooit gemaakt. Qua achterkant kies ik toch nog voor de iPhone 5.
Even afwachten wat Samsung gaat aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Wauw... Wat voor foto's produceren die andere camera's dan, dat in reviews vaak staat dat die beter zijn!? Ik vind ze superscherp en mooi van kleur! Jammer alleen dat er geen foto's waren in donkere ruimtes.
Edit: sommige van de Engadget-vergelijkingen zoomen ergens diep op in, waar de One niet erg goed uit komt. Maar dat is toch logisch? Met meer pixels kun je meer details aan. Dat was van tevoren bekend.

[ Voor 18% gewijzigd door Ippe Ziepe op 13-03-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterijgebruik / duur wordt (weer) over gezegd dat die niet lekker / fijn is... En het alarm, lekker minpunt :p

Tevens krijgt de Nexus 4 ook een 4,5 en dat is wel een heel andere klasse imho...
Zal voornamelijk komen door de lage prijs in wat landen, maar heeft wel heel wat meer minpunten denk ik zo.

Achja :) Foto's vinden ze net als Engadget ook erg mooi, altijd fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
CLB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:18:
Tevens krijgt de Nexus 4 ook een 4,5 en dat is wel een heel andere klasse imho...
Zal voornamelijk komen door de lage prijs in wat landen, maar heeft wel heel wat meer minpunten denk ik zo.
Daarom vind ik het wel een logische keuze van engadget om geen cijfers / sterretjes meer te geven voor telefoons. Er komt altijd discussie over, omdat nu eenmaal niet iedereen hetzelfde van zijn nieuwe mobieltje eist. Voor mij weegt de batterij bijvoorbeeld niet zo zwaar omdat ik bijna altijd in de buurt van een usb-poort ben, maar voor iemand die de hele dag onderweg is zal dit zeker veel minpunten opleveren. Inderdaad ook onmogelijk om een eerlijke vergelijking te maken in verschillende prijscategorieën...
Verstandig dus om te zeggen: op dit punt is de telefoon het beste / beter dan die en die, en op dit punt minder. Dan kan iedereen zijn eigen keus maken, en kies ik voor een HTC One :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Weer confirmatie dat de Lumia 920 een supercamera heeft. Alhoewel de HTC One in mijn mening een goeie tweede is:
http://pocketnow.com/2013...a-comparison#!prettyPhoto

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

De foto's van Engadget zien er echt vet uit. Je merkt dat de 808 het toch een stukje beter doet, ook overdag, vooral in de blauwe lucht is veel smoother dan de One. Maar als je weet hoe je ermee om moet gaan kan je dus blijkbaar echt goeie foto's mee maken.

De pocketnow vergelijking wordt er geen moeite ingestoken, alleen point to shoot beetje jammer.
Ik vind wel dat de One met filmen het echt goed doet, alleen de AF doet wat raar. Maar de geluidsopname is zo veel beter en helderder dan op de Lumia.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Mother_Goozz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:24:
De foto's van Engadget zien er echt vet uit. Je merkt dat de 808 het toch een stukje beter doet, ook overdag, vooral in de blauwe lucht is veel smoother dan de One. Maar als je weet hoe je ermee om moet gaan kan je dus blijkbaar echt goeie foto's mee maken.

De pocketnow vergelijking wordt er geen moeite ingestoken, alleen point to shoot beetje jammer.
Ik vind wel dat de One met filmen het echt goed doet, alleen de AF doet wat raar. Maar de geluidsopname is zo veel beter dan de Lumia.
Dat dit word gedaan vind ik juist goed, de meeste mensen zullen gewoon point to shoot doen en niet eerst 10 minuten of langer gaan kloten met instellingen om de foto perfect te krijgen voor Facebook ofzo.
Het mooie is dat het gewoon alletwee kan en er bij beide respectabele foto's uit komen al zei het ietwat roder en korreliger bij pocketnow.
Er moet een review komen met beide dingen gewoon gedaan zowel point en shoot naast elkaar als langer kloten met instellingen. Dit dan wel op gelijke objecten uiteraard. Dan kan je een goede indicatie krijgen over hoe te beide camera's tegenover elkaar presteren.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
FrankGuthrie schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:43:
Weer confirmatie dat de Lumia 920 een supercamera heeft. Alhoewel de HTC One in mijn mening een goeie tweede is:
http://pocketnow.com/2013...a-comparison#!prettyPhoto
"Alles was rood verlicht, zoals op de HTC One te zien is. De 920 zorgt ervoor dat alles er normaal verlicht uit ziet en dat vinden we eigenlijk mooier."

Nee, lekker is dat. 8)7
Al is het dus zo dat ze allebei de witbalans de andere kant op verpesten, de Lumia 920 is veel te koel, terwijl de One veel te warm is. (Al heb ik dat warme eerder niet gezien van de One, misschien valt het meer op door de vergelijking met de 920?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Bron: http://pocketnow.com/2013...a-comparison#!prettyPhoto
Heerlijke kwaliteit! Enig minpuntje is de autofocus die het zo nu en dan kwijt is, maar de IS werkt in dit filmpje goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Moet wel wennen aan de prijs van het toestel. Had bedacht 'm dit keer los te kopen, maar bijna 700 euro voor een telefoon, hallo! Jammer dat alles lease is tegenwoordig. Beter is ie het waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Southern Sun schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:43:
Moet wel wennen aan de prijs van het toestel. Had bedacht 'm dit keer los te kopen, maar bijna 700 euro voor een telefoon, hallo! Jammer dat alles lease is tegenwoordig. Beter is ie het waard :+
Amazon.de free shipping naar Nederland 599 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen KPN (en dochterbedrijven natuurlijk) heeft lease, dus alles is wel heel overdreven :)

Tevens is het toestel in het buitenland te verkrijgen voor 100 euro minder dan dat jij noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Review van The Inquier:
The Good
Superfast processing power, best smartphone display we've used, great design, plenty of storage.
The Bad
Camera is a bit disappointing.
The Ugly
Nothing.
Bartender's Score
9/10

EDIT: Sorry van de dubbelpost! Het is een zwarte by the way, leuk voor de 'ik wil een zwarte' Tweakers :+

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 13-03-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
CLB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:45:
Alleen KPN (en dochterbedrijven natuurlijk) heeft lease, dus alles is wel heel overdreven :)

Tevens is het toestel in het buitenland te verkrijgen voor 100 euro minder dan dat jij noemt...
Formuleerde het ook verkeerd. Alle providers die ik wil hebben lease, de rest die ik niet hoef niet :+

Mooi dat The Inquier ook een positieve review heeft. Slechte camera beoordeling doet er niet meer toe, genoeg samples gezien die mooi zijn. Word er steeds enthousiaster over. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 13-03-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de camera zeggen ze ook niet 'die is slecht' maar 'hij had beter moeten zijn met al dat gehype'

The HTC One is a great smartphone and easily the best smartphone HTC has ever produced.
The camera lets it down a little, but that's simply because of the hype that HTC has created around it.

We'd easily recommend this phone over the Sony Xperia Z, with the HTC One trouncing its rival when it comes to design, screen and processing power. However, it's not Sony that HTC has to worry about, it's Samsung, which is set to release the Galaxy S4 very soon.

However, if the Galaxy S4 features the same plastic build as its predecessor and Samsung's over the top Touchwiz user interface, we don't think that HTC has much to worry about. It should be Samsung that's worrying here, as the HTC One easily earns the title of the best smartphone of the year so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Tsja de camera. Als je die plaatjes bekijkt van Engadget en die vergelijkt met de 808 en DNA zie je toch echt een groot verschil in daglicht. Buiten het feit dat de One minder megapixels heeft is de foto gewoon niet scherp en erg korrelig/ravelig. Vind ik toch wel tegen vallen, dat ie het beter doet in het donker kan me dan eigenlijk gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0p
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Freshnezz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:20:
Tsja de camera. Als je die plaatjes bekijkt van Engadget en die vergelijkt met de 808 en DNA zie je toch echt een groot verschil in daglicht. Buiten het feit dat de One minder megapixels heeft is de foto gewoon niet scherp en erg korrelig/ravelig. Vind ik toch wel tegen vallen, dat ie het beter doet in het donker kan me dan eigenlijk gestolen worden.
De 808 heeft zo'n beetje de beste camera die er is dus een beetje raar om de camera dan als slecht te bestempelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Freshnezz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:20:
Dat klopt, is het logische gevolg van minder pixels. Maar je moet niet vergeten dat Engadget 100% crops gebruikt, wat best standaard is om foto's te vergelijken, maar in het dagelijkse leven vrijwel nooit wordt gebruikt. Tenzij jij ongelooflijk veel op je foto's gaat inzoomen. Als je de afbeeldingen van de One op normale grote bekijkt zijn ze gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Ik heb nou verschillende test gelezen en foto's bekeken, bij de ene zijn ze goed bij de andere slechter, de ene vind de accu slecht, de andere goed en zelfs bij het scherm zijn de meningen verdeeld, Bij Techradar zeggen ze over het scherm "doesn't stun us with its quality", en bij The Inquirer zeggen ze: "the HTC One also boasts one of the nicest displays, if not the nicest mobile display we have ever seen." Ik vraag me af hoe er zo'n grote verschillen kunnen zijn. Het lijkt erop dat persoonlijke voorkeuren ook een grote rol spelen. Het beste kun je het zelf allemaal beoordelen. Helaas kan dat pas als je hem hebt. Dus moet ik nog een paar weekjes wachten :(

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

CanonBoy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:28:
[...]

Dat klopt, is het logische gevolg van minder pixels. Maar je moet niet vergeten dat Engadget 100% crops gebruikt, wat best standaard is om foto's te vergelijken, maar in het dagelijkse leven vrijwel nooit wordt gebruikt. Tenzij jij ongelooflijk veel op je foto's gaat inzoomen. Als je de afbeeldingen van de One op normale grote bekijkt zijn ze gewoon goed.
Dat is zeker wel zo, maar of dat te rechtvaardigen is voor een telefoon van 700 eu.. ik weet het niet.. voor de rest niet echt een dealbreaker voor mij, maar ik vind het toch wel erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Doncab schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:32:
Ik heb nou verschillende test gelezen en foto's bekeken, bij de ene zijn ze goed bij de andere slechter, de ene vind de accu slecht, de andere goed en zelfs bij het scherm zijn de meningen verdeeld, Bij Techradar zeggen ze over het scherm "doesn't stun us with its quality", en bij The Inquirer zeggen ze: "the HTC One also boasts one of the nicest displays, if not the nicest mobile display we have ever seen." Ik vraag me af hoe er zo'n grote verschillen kunnen zijn. Het lijkt erop dat persoonlijke voorkeuren ook een grote rol spelen. Het beste kun je het zelf allemaal beoordelen. Helaas kan dat pas als je hem hebt. Dus moet ik nog een paar weekjes wachten :(

edit: typo
Nou je kan best veel uit filmpjes op youtube halen. En het schem is erg goed van wat ik heb gezien. De camera is best goed, maar in vergelijkingen kan je zien dat het niet de beste camera is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: HTC stelt release One in Nederland uit tot half april

Volgens mij wil HTC niet eens concurreren. Zelfs de S4 is straks nog eerder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:25:
nieuws: HTC stelt release One in Nederland uit tot half april

Volgens mij wil HTC niet eens concurreren. Zelfs de S4 is straks nog eerder uit.
Klopt, de Galaxy S4 gaat eerder uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoort hier natuurlijk: HTC One - Levertijden en prijzen

Tevens doen ze dit natuurlijk expres, wat denk jij nou :F

Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)