Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Waar kon je deze testen? Ik ben namelijk ook wel benieuwd om even te kijken hoe dit toestel nu eigenlijk qua hardware in elkaar zitCLB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:02:
Gisteren nog even de One in handen gehad en had nu wel even wat tijd om 'BoomSound' te proberen...
Maar dat is gewoon wel erg 'bizar' voor een telefoontje hoor. Ik durf wel te zeggen dat je in een huiskamertje
van 5 bij 5 meter je One aan kunt zetten en je nog leuk geluid hebt als je daar met 10 mensen zit / babbelt.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Sowieso wordt The One het voor mij 21 maart; dan mag ik verlengen. Nu een Xperia P, maar de Z weet mij niet te overtuigen. Ook geen Samsung fan dus zou gek zijn als de IV toch roet in het eten gaat gooien
[ Voor 8% gewijzigd door Kappade op 09-03-2013 14:04 ]
Waar heb je hem in je handen gehad? Ik wil graag de knoop doorhakken en de One bestellen, maar wil hem wel eens vasthouden en kijken of wit of zwart het mooiste is...CLB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:02:
Gisteren nog even de One in handen gehad en had nu wel even wat tijd om 'BoomSound' te proberen...
Maar dat is gewoon wel erg 'bizar' voor een telefoontje hoor. Ik durf wel te zeggen dat je in een huiskamertje
van 5 bij 5 meter je One aan kunt zetten en je nog leuk geluid hebt als je daar met 10 mensen zit / babbelt.
Tips waar ik ze kan zien?
Ik heb net van pdashop te horen gekregen dat er niets bekend is over een vertraagde levertijd. Als dat wel zo is, dan updaten ze gelijk de website.alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:13:
Heb van pdashop te horen gekregen en bronnen dat de HTC One pas in april uit gaat komen. Ai ai...
Hij (CLB) werkt voor Tweakers... Waarschijnlijk een (Pre)review toestel. En hij is vorig week zaterdag bij een HTC evenement geweest.yannickie111 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:26:
[...]
Waar heb je hem in je handen gehad? Ik wil graag de knoop doorhakken en de One bestellen, maar wil hem wel eens vasthouden en kijken of wit of zwart het mooiste is...
Tips waar ik ze kan zien?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dan geven ze foutieve informatie, alle nederlandse webwinkels krijgen ze ook pas begin april binnenNielsepiels schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Ik heb net van pdashop te horen gekregen dat er niets bekend is over een vertraagde levertijd. Als dat wel zo is, dan updaten ze gelijk de website.
Wat nou als Coolblue een dealtje heeft met HTC? Zou niet de eerste keer zijnalwaysleft schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:38:
[...]
Dan geven ze foutieve informatie, alle nederlandse webwinkels krijgen ze ook pas begin april binnen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
De telefoon had verbinding met een LTE-netwerk en daarmee haalde de SpeedTest-app een ping van 44 ms, 48Mb/s download en 31Mb/s upload. Ik vond het Beats-logo qua grootte erg meevallen en niet heel opvallend. Met het nieuwe homescreen heb ik niet heel lang gespeeld, maar het zag er wel nice uit.
Het enige echte minpunt was de driepunts-balk die bij apps tevoorschijn kwam.
[ Voor 5% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 09-03-2013 17:31 ]
YouTube: HTC One Unboxing
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt, dat probleem was er dus eerst ook met de One X. Je kunt de back button bij de One echter ook instellen als "Press for back, press and hold for menu". Niet de mooiste oplossing vind ik zelf, maar beter dan telkens tegen die balk aan te moeten gluren.TomasH schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:31:
(...)
Het enige echte minpunt was de driepunts-balk die bij apps tevoorschijn kwam.
Helemaal mee eens. De plaatsing van de knoppen voelde überhaupt raar aan en ik heb meerdere keren per ongeluk op het HTC-logo lopen rammenFixer schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:52:
[...]
Klopt, dat probleem was er dus eerst ook met de One X. Je kunt de back button bij de One echter ook instellen als "Press for back, press and hold for menu". Niet de mooiste oplossing vind ik zelf, maar beter dan telkens tegen die balk aan te moeten gluren.
Eigenlijk kan de O2 website het bevestigen:
Het is een soort van dezelfde actie als hier met de medialink.Bitte beachte, dass der Kopfhörer nicht in der Lieferung enthalten ist, sondern nach Erhalt des Geräts auf der Webseite www.htc.de/o2 separat bestellt werden muss.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kan je natuurlijk ook doen dat je wel "press and hold" instelt om die driepuntsbalk weg te krijgen, maar dan verder een app gebruikt om een gesture area voor onderaan omhoogslepen om het menu te activeren. Dat ga ik in ieder geval doen, een paar pixels onderaan in het midden en dan omhoog slepen vanuit het HTC logo, dan wordt dat stukje loze ruimte toch nog ergens voor gebruikt.Fixer schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:52:
[...]
Klopt, dat probleem was er dus eerst ook met de One X. Je kunt de back button bij de One echter ook instellen als "Press for back, press and hold for menu". Niet de mooiste oplossing vind ik zelf, maar beter dan telkens tegen die balk aan te moeten gluren.
C'est bonGommpie schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:51:
Weet ik, ik probeerde uit te leggen dat de Dr. Dre urBeats
net zo besteld kunnen worden als de Medialink hier in Nederland

[EDIT] Bij de weg, welke grappenmaker heeft in de Pricewatch aangegeven dat 'ie 'm heeft? Doe eens eventjes niet zo egoïstisch zijn en deel je ervaring eens!
[ Voor 49% gewijzigd door BorgMan op 09-03-2013 23:10 ]
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
https://www.dropbox.com/sh/zhcrbyvyqvahzsj/kl4bE58NVM#
YouTube: HTC One Unboxing
En nog een (lovende) review:
http://www.tabletphonex.com/htc-one-hands-on-review.html
Nog een uitgebreide foto test van de One: http://m.technobuffalo.com//videos/htc-one-camera-demo/
[ Voor 41% gewijzigd door alwaysleft op 10-03-2013 01:23 ]
De iPhone 5 vs One foto lijkt een gele gloed te hebben waar de camera van de One X ook last van heeft...alwaysleft schreef op zondag 10 maart 2013 @ 01:13:
Mooie unboxing weer: YouTube: HTC One Unboxing
Nog een uitgebreide foto test van de One: http://m.technobuffalo.com//videos/htc-one-camera-demo/
YouTube: Sample video quality from HTC ONE (2013)
YouTube: Another sample video from HTC ONE (2013)
Overdag is de kwaliteit goed, maar de focus is af en toe toch de weg kwijt. Binnen huis of in het donker is de focus helemaal de weg soms kwijt:
YouTube: HTC One - Camera Test - 3
Moet wel bij gezegd worden dat de cameraman erg onstabiel is.
[ Voor 6% gewijzigd door FrankGuthrie op 10-03-2013 01:43 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik was nooit zo van sense maar dit ziet er toch allemaal wel lekker uit.alwaysleft schreef op zondag 10 maart 2013 @ 01:40:
En hier een mooi filmje over Sense 5, super die multitasking grid!!! YouTube: HTC Sense 5 Demo
Eigenlijk dat Tiles ding (kan ff niet op de naam komen) nog het meeste. Veel mensen online zeuren erover maar Ik ga dat zeker de eerste weken eens goed proberen.
Kun je die iconen ook van je Lockscreen halen? Dat het was rustiger oogt?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weet trouwens iemand iets over het quicksettings menu dat naar beneden zou komen als je gewoon ergens in het midden een sleep beweging naar beneden maakte? Ik las dacht ik een tijdje terug daarover, maar nu lees ik alleenmaar over hoe jammer mensen het vinden dat er geen wifi/bluetooth quickbuttons in het notificatiescherm zitten. Er stond nog bij dat je moest oppassen om de sleepactie niet te dicht aan de bovenkant moest doen, anders zou het normale notificatiescherm naar beneden komen. Lijkt mij toch heel sterk dat HTC daar niet aan gedacht heeft ?
Of ze pakken met de volgende android update de Google variant; linksbovenin naar beneden slepen is notificatiecentrum, rechtsboven naar beneden = settings; wifi/bluetooth etc.
YouTube: HTC One: First Impressions of the Gorgeous Full HD SuperphoneulTimaS schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:07:
wow, dat klinkt inderdaad erg goed voor telefoon speakers.
Deze review is misschien wat eerlijker, want die echte bas zoals in dat andere filmpje geloof ik echt helemaal niks van
Dit is een hele goeie review, maar de slechtste om boomsound te vergelijken, want hij lult de hele tijd er doorheen. Ondanks dat het een goeie review was irriteerde ik me aan dat stukje.Sick Nick schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:38:
[...]
YouTube: HTC One: First Impressions of the Gorgeous Full HD Superphone
Deze review is misschien wat eerlijker, want die echte bas zoals in dat andere filmpje geloof ik echt helemaal niks vanRond 14 minuten zet ie hier ook geluid aan, op vol volume. Het is wel een hoog volume maar bij lange na niet de bas die je hoort in het andere filmpje. Beide afgespeeld hier op dezelfde 2.1 speakerset overigens
Russian Blue Neji
Kate Bush
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2181910
Heeft HTC op het laatste moment besloten om de optie tot "Long press Back for Menu" eruit te halen. Krijg je dus toch weer die balk aan de onderkant in apps zoals Facebook. Rare beslissing, hopelijk komen ze daarop terug.
Bron: http://forum.xda-develope...ad.php?t=2157153&page=183I only can compared low light pics at the moment cause no sunshine here in germany in sight...only rain and dark clouds after all, no good testing purposes for daylight photos. But for evening and night shots...the iphone 5 has no chance here cause the htc pics are much brighter and the noise level is better...overall you see many more in detail.
Snap je post niet, en wat voor een balk? Leg uit..Iemand screenshot hoe dat uit ziet?deuxani schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:17:
Hmmmm.... dat is apart om te lezen:
Heeft HTC op het laatste moment besloten om de optie tot "Long press Back for Menu" eruit te halen. Krijg je dus toch weer die balk aan de onderkant in apps zoals Facebook. Rare beslissing, hopelijk komen ze daarop terug.
Heb het opgezocht: YouTube: HTC One X 1.29 firmware update and ICS three dots
Vanaf 6,5 minuut heb ik het gezien, als dit erin zit is het een reden voor mij de telefoon niet te kopen. Wat irritant die zwarte balk!!
[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 10-03-2013 19:51 ]
Precies dat ja. Alle apps welke opties hebben weggestopt onder de menuknop krijgen dus een zwarte balk onder aan de app met drie puntjes erin om het optiemenu te kunnen tonen aangezien de HTC One dus geen menuknop heeft. Bij de Sony Xperia Z, Galaxy Nexus en Nexus 4 komen deze drie puntjes er bij de onscreen navigatieknoppen bij, de Galaxy SIII heeft een dedicated menuknop en de HTC One had dus de mogelijkheid om de menuknop te simuleren middels het lang ingedrukt van de terugknop. Dit lijkt er nu uitgehaald te zijn. Hopen maar dat het op de unlocked versies wel gewoon kan.alwaysleft schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:24:
[...]
Snap je post niet, en wat voor een balk? Leg uit..Iemand screenshot hoe dat uit ziet?
Heb het opgezocht: YouTube: HTC One X 1.29 firmware update and ICS three dots
Vanaf 6,5 minuut heb ik het gezien, als dit erin zit is het een reden voor mij de telefoon niet te kopen. Wat irritant die zwarte balk!!
Dit is echt een fail IMHO. Ik weet nu al dat ik me er gigantisch om ga ergeren...deuxani schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:25:
[...]
Precies dat ja. Alle apps welke opties hebben weggestopt onder de menuknop krijgen dus een zwarte balk onder aan de app met drie puntjes erin om het optiemenu te kunnen tonen aangezien de HTC One dus geen menuknop heeft. Bij de Sony Xperia Z, Galaxy Nexus en Nexus 4 komen deze drie puntjes er bij de onscreen navigatieknoppen bij, de Galaxy SIII heeft een dedicated menuknop en de HTC One had dus de mogelijkheid om de menuknop te simuleren middels het lang ingedrukt van de terugknop. Dit lijkt er nu uitgehaald te zijn. Hopen maar dat het op de unlocked versies wel gewoon kan.
https://docs.google.com/f...0RkhpQlE/edit?usp=sharing
De HTC One heeft duidelijk problemen met de focus. De N4 en S3 performen veel beter...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ai. Dat is ook iets waar ik me mateloos aan ga irriteren. Maar neem aan dat dat met een update wel weer is aan te passen. Hoop reviews gekeken vanavond en ik kom er niet uit vrees ik. Ik wil eigenlijk het design van de One met de UI van Sonydeuxani schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:25:
[...]
Precies dat ja. Alle apps welke opties hebben weggestopt onder de menuknop krijgen dus een zwarte balk onder aan de app met drie puntjes erin om het optiemenu te kunnen tonen aangezien de HTC One dus geen menuknop heeft. Bij de Sony Xperia Z, Galaxy Nexus en Nexus 4 komen deze drie puntjes er bij de onscreen navigatieknoppen bij, de Galaxy SIII heeft een dedicated menuknop en de HTC One had dus de mogelijkheid om de menuknop te simuleren middels het lang ingedrukt van de terugknop. Dit lijkt er nu uitgehaald te zijn. Hopen maar dat het op de unlocked versies wel gewoon kan.

WTF HTCdeuxani schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:17:
Heeft HTC op het laatste moment besloten om de optie tot "Long press Back for Menu"
eruit te halen. Krijg je dus toch weer die balk aan de onderkant in apps zoals Facebook.
Rare beslissing, hopelijk komen ze daarop terug.
Kwestie van een andere launcher installeren en zelf instellen, pimpen, modify'en wat je wiltSouthern Sun schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:00:
Ik wil eigenlijk het design van de One met de UI van Sony
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 10-03-2013 23:26 ]
In de One X is het uiteindelijk ook gekomen en aangezien de non-final firmware het al had verwacht ik eigenlijk wel dat het vrij snel weer terug is. Misschien in het begin even klagen bij HTC...CLB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:30:
[...]
WTF HTCMag hopen dat asap wordt geïmplementeerd
Maar dat geloof ik wel eigenlijk
6 uur screen-time en 12 uur up-time! Wow, dat is echt serieus goed, en dan ook nog de hele dag op mobiel netwerk in plaats van WiFi.Doncab schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:41:
Voor diegenen die iets willen weten over de accuduur: http://forum.xda-develope...p?p=38979775#post38979775
Ooh de irritante HTC Balkdeuxani schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:17:
Is dat ding op de One niet uit te zetten? Was op de OneX die ik hiervoor had namelijk wel het geval.
Eerst zelf ervaren dan geloven. Op fora (ook hier op Tweakers) wordt vaak de wereld belooft en zijn er altijd "groot gebruikers" die 2 dagen met een telefoon doen maar zelf haal ik dat nooit.Doncab schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:41:
Voor diegenen die iets willen weten over de accuduur: http://forum.xda-develope...p?p=38979775#post38979775
Als ik een dagje met de One kan doen (Als ik thuis kom aan de lader) vind ik het eigenlijk prima. Ben het na al die jaren wel gewend dat er helaas niet meer in zit.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 10-03-2013 23:42 ]
Je kunt het instellen, zoals hier te zien is:
http://youtu.be/23nQyOpixiU?t=4m14s
We zullen dus geen last hebben van de vreselijke balk die bijna elke applicatie verpest.
edit: Ik lees net op XDA dat bij de toestellen die mensen al thuis hebben, de optie er niet in zit...
Ik ga er vanuit dat dit er bij de échte final wel in zit, want dit is imo toch een must.
[ Voor 42% gewijzigd door R3NC0N op 10-03-2013 23:52 ]
Eh?
Kijk maar eens naar filmpje bovenstaand, het is een probleem voor velen.Freshnezz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:53:
Is het niet zo dat die balk alleen verschijnt als een app de menu knop (nog) niet in-app ondersteunt? Dat is toch geen probleem lijkt mij... wees blij dat die balk te zien is dan
Gelukkig kan HTC de functie weer terug brengen met behulp van een software update, en daar HTC naar mijn mening altijd goed luistert naar de community verwacht ik ook wel dat ze dat gaan doen.alwaysleft schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:01:
[...]
Kijk maar eens naar filmpje bovenstaand, het is een probleem voor velen.
Ze wisten dat het een probleem was voor velen bij de One X, waarom dan weer die fout maken?!CanonBoy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:11:
[...]
Gelukkig kan HTC de functie weer terug brengen met behulp van een software update, en daar HTC naar mijn mening altijd goed luistert naar de community verwacht ik ook wel dat ze dat gaan doen.
Mensne die dat ding nu uitgeleved krijgen hebben um al met de final software.... Zou raar zijn als dit niet zo is. Ik denk dat je teveel hoopt zet op iets wat er definitief niet inzit. Misschien bij een toekomstige update.R3NC0N schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:48:
Ik ga er vanuit dat dit er bij de échte final wel in zit, want dit is imo toch een must.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Precies, we krijgen van HTC heerlijke apps met onderaan een zwarte balk. Hoe langer ik er over nadenk, hoe dommer ik HTC vind met deze kwestie.FrankGuthrie schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:18:
[...]
Mensne die dat ding nu uitgeleved krijgen hebben um al met de final software.... Zou raar zijn als dit niet zo is. Ik denk dat je teveel hoopt zet op iets wat er definitief niet inzit. Misschien bij een toekomstige update.
Ik neem aan dat ze wel geleerd hebben van de HOX en de optie er zo snel mogelijk weer in stoppen.
Er zal uiteraard wel een tweak op XDA komen, maar voor de doorsnee consument blijft het een irritatiefactortje...
Eh?
Dan zou het heel slordig zijn als het een bug is, zodra deze bug niet wordt opgelost is het geen One voor mij...R3NC0N schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:40:
Ik hoop dat dit een bug is in de update... Waarom zou je een feature verwijderen die érg vaak gebruikt wordt?
Ik neem aan dat ze wel geleerd hebben van de HOX en de optie er zo snel mogelijk weer in stoppen.
Er zal uiteraard wel een tweak op XDA komen, maar voor de doorsnee consument blijft het een irritatiefactortje...
Verwijderd
Hou eens op met overal op te zeiken man. Wat is je probleem? Eerst in de Xperia Z thread en nu hier?alwaysleft schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:41:
[...]
Dan zou het heel slordig zijn als het een bug is, zodra deze bug niet wordt opgelost is het geen One voor mij...
Het zijn kleine dingen die een voor iemand een reden zijn om een telefoon niet te kopen. Ik hebt dat ook met de Xperia Z/ZL en One. Ik wacht nu nog de S4 af en ga dan kijken welke toestel de minste minpunten heeft of minpunten waarmee ik het best kan leven, en dan maak ik een keuze.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 01:27:
[...]
Hou eens op met overal op te zeiken man. Wat is je probleem? Eerst in de Xperia Z thread en nu hier?
Maar tot die tijd mag hij en ieder ander persoon toch aangeven wat diegene er niet goed aan vindt. Laat um lekker 'zeiken', dat is zijn goed recht.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Bambu Lab P1S Combo
Geloof mij, die balk is best irritant. Mijn broertje heeft een One X en is helemaal gek geworden van whatsapp (die dat niet ondersteunt). Voor veel mensen zelfs een reden geweest om het ding te gaan rooten.Freshnezz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:53:
Is het niet zo dat die balk alleen verschijnt als een app de menu knop (nog) niet in-app ondersteunt? Dat is toch geen probleem lijkt mij... wees blij dat die balk te zien is dan
Zou er ook helemaal gek van worden. Laten we het beste hopen.Cyleo schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:56:
[...]
Geloof mij, die balk is best irritant. Mijn broertje heeft een One X en is helemaal gek geworden van whatsapp (die dat niet ondersteunt). Voor veel mensen zelfs een reden geweest om het ding te gaan rooten.
Coolblue is nu ook aan het mailen dat hij vertraagd is, dus ben bang van niet!ronneman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:01:
Wat me opvalt is dat, ondanks de officiële melding van HTC, de meeste webshops nog een release van 14 of 15 maart hanteren. Ook eerdere navragen in dit topic van tweakers bij webshops geven aan nog geen wijziging te hebben ontvangen. Ik zelf heb ook nog geen bericht over vertraging ontvangen (belsimpel.nl). Zou er dan toch een kleine kans bestaan dat er een aantal toestellen deze kant opkomen tijdens de originele release date?
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Helaas hebben wij vandaag van HTC te horen gekregen dat dit toestel niet deze week geleverd wordt. De officiële reden van de vertraging is door HTC nog niet bekend gemaakt. We wilden u echter wel zo snel mogelijk van dit nieuws op de hoogte stellen.
Als eerste geleverd
Onze verwachting is dat uw HTC One begin april geleverd wordt. Zodra we een definitieve leverdatum weten, hoort u dit direct van ons. En zodra het toestel bij ons binnen is, heeft u 'm de volgende dag als één van de eersten in Nederland in huis.
[ Voor 32% gewijzigd door DennusB op 11-03-2013 11:06 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als je whatsapp downloadt via www.whatsapp.com/android krijg je de beta van de nieuwe 'Holo' versie van Whatsapp.. deze heeft wel de onscreen menu knop en dan zou die balk niet tevoorschijn moeten komen!Cyleo schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:56:
[...]
Geloof mij, die balk is best irritant. Mijn broertje heeft een One X en is helemaal gek geworden van whatsapp (die dat niet ondersteunt). Voor veel mensen zelfs een reden geweest om het ding te gaan rooten.
Mmm, Facebook app heeft het helaas nog wel..Freshnezz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:30:
[...]
Als je whatsapp downloadt via www.whatsapp.com/android krijg je de beta van de nieuwe 'Holo' versie van Whatsapp.. deze heeft wel de onscreen menu knop en dan zou die balk niet tevoorschijn moeten komen!
Ben meer benieuwd hoelang HTC nog bezig zal zijn met Android 4.2 voor de One.
[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 11-03-2013 11:45 ]
Rupsen, Rapsen.
Heb alle apps uitgeprobeerd wat ik gebruik, alleen Facebook app en Boat Browser krijgen dus zwarte balk...mis nog mee te leven en valt me nog mee gelukkig.Metian schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:45:
Ik maak me niet echt druk om de HTC balk. HTC kennende zal dit wel weer opgelost worden, zeker als je kijkt hoeveel er geklaagd werd bij de One X. Ik verwacht wel dat de optie om die weg te halen wel weer terug komt al dan niet standaard er in zit.
Ben meer benieuwd hoelang HTC nog bezig zal zijn met Android 4.2 voor de One.
Bam!!! Eerste grote review HTC One van theverge, een 8,3 krijgt die...had hoger verwacht:
Dat komt uit een andere review die al eerder gepost was, dit is gewoon een artikeltje over die benchmarks.Doncab schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:00:
Ook hier weer een hele goede test voor wat betreft de accuduur:
http://vondroid.com/threa...ery-endurance-tests.7258/
http://www.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review is weer beter te lezen dan die mobile shitalwaysleft schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:51:
http://mobile.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review
Bam!!! Eerste grote review HTC One van theverge, een 8,3 krijgt die...had hoger verwacht:
8.3 is toch reuzemooi, dat is 'n dikke voldoende
Display scoort een whopping 10
Klopt, maar ze waren niet bepaald laaiend over de accu. Dat is wat tegenstrijdig met eerdere berichten. Eens zien wat Tweakers over enige dagen zegt.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:54:
http://www.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review is weer beter te lezen dan die mobile shit
8.3 is toch reuzemooi, dat is 'n dikke voldoendeDe Z kreeg (terecht) een heel punt minder
De screenshots van een user op XDA liegden er niet om met 6 uur onscreen tijd, videotesten met 8,5 film aan.
2 verschillende reviewers, dus vergelijking gaat een beetje mank lijkt mij.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:54:
[...]
Dat komt uit een andere review die al eerder gepost was, dit is gewoon een artikeltje over die benchmarks.
[...]
http://www.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review is weer beter te lezen dan die mobile shit
8.3 is toch reuzemooi, dat is 'n dikke voldoendeDe Z kreeg (terecht) een heel punt minder
en hoe kan je zeggen dat de htc one terecht een punt meer krijgt, als je hem zelf nog niet hebt kunnen testen in vergelijking met de xperia z.
1 ding valt mij wel op, sony verliest een stuk scherm met de softbuttons, dus 4,7 inch vs 5 inch zal niet veel verschil zijn op het startscherm.
Vind het niet terecht dat de Z een punt minder kreeg. Dingen die ze beide niet goed doen wordt de Z zwaarder aangerekend, en de hele review van The Verge over de Z is sowieso een aanfluiting. Ik denk dat het beide prima, gelijkwaardige toestellen zijn met zo hun eigen plus- en minpunten waarbij iedereen zelf moet kijken naar welke richting de weegschaal voor hem wijst.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:54:
[...]
Dat komt uit een andere review die al eerder gepost was, dit is gewoon een artikeltje over die benchmarks.
[...]
Overigens, over het display:
It’s not notably better than the Xperia Z or the Droid DNA, but that’s not a bad thing — phone screens are getting really, really good, and the One’s display measures up in every way.
[ Voor 13% gewijzigd door Cyleo op 11-03-2013 17:33 ]
dat doe ik in 45 minuten, zo erg is het toch ook weer niet? :xI killed the battery with about ten hours of tweeting, browsing, emailing, and not that much else.
Verwijderd
Nee hoor doe wat je wilt. Maar dit gaat wel richting Apple fanboy-ism. Straks ga je ook nog hetzelfde over de S4 zeggen terwijl niemand die nog gezien of uberhaupt gebruikt heeft. Niet echt geloofwaardig he.
Inderdaad! De One X kan je op die manier in een uur leeg trekken. Als je goed luistert hoor je gewoon de batterij leeggeslurpt worden door het schermmegadoom schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:27:
toch zijn ze daar weer de batterij aan het afkraken...
[...]
dat doe ik in 45 minuten, zo erg is het toch ook weer niet? :x
Uhm? Ik weet niet waar jij het over hebt, maar dat is onzin natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:29:
Nee hoor doe wat je wilt. Maar dit gaat wel richting Apple fanboy-ism. Straks ga je ook nog hetzelfde over de S4 zeggen terwijl niemand die nog gezien of uberhaupt gebruikt heeft. Niet echt geloofwaardig.
De Z is al een tijdje op de markt, heb ik uitvoerig bekeken, getest, vastgehouden en m'n conclusies over getrokken. Elke review komt met de negatieve punten in de vorm van het scherm, helderheid en kijkhoeken.
Tevens is het mijn mening, die ik nog steeds mag uiten en ben ik in eventueel in de running voor 'n Xperia ZL
Waarom je er een SIV bij haalt is helemaal onduidelijk...
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 11-03-2013 18:09 ]
Verwijderd
De One gebruik je dus ook al net zo lang? Jij maakt de vergelijking, ik niet. Vandaar dat ik de S4 aanhaal. Die heb je net zolang gebruikt.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:08:
[...]
Uhm? Ik weet niet waar jij het over hebt, maar dat is onzin natuurlijk.
De Z is al een tijdje op de markt, heb ik uitvoerig bekeken, getest, vastgehouden en m'n conclusies over getrokken. Elke review komt met de negatieve punten in de vorm van het scherm, helderheid en kijkhoeken.
Tevens is het mijn mening, die ik nog steeds mag uiten en ben ik in eventueel in de running voor 'n Xperia ZL
Waarom je er een SIV bij haalt is helemaal onduidelijk...
Het scherm daarvan is vele malen beter dan dat van de Z. De kleuren en kijkhoeken vond ik stukken beter, evenals het 'zwart' en het contrast wat ook in de eerste testen uitstekend is. De behuizing en de bouwkwaliteit vind ik ook stukken beter, evenals het uiterlijk. De hardware in de vorm van de CPU wat is krachtiger, maar het ontbeert een MicroSD-slot bij de One, wat de Z dus 'n pluspuntje geeft. Geluidskwaliteit is met de stereo- speakers bij de One ook geen klagen, wat de Z niet heeft. Over de camera kan ik niks zeggen, heb zelf geen foto's genomen met beide toestellen in dezelfde situaties. Maar wat ik eerder zei: mijn mening, c'est ca
Zo werd er voor de Droid DNA uitgelegd dat ze standaard een filmpje laten afspelen totdat 'ie leeg is, waarna ze 'm afgeschreven. Toen werd gevraag waarom deze het daar zo slecht deed terwijl elke objectieve test juist aangaf dat hij relatief lang meeging voor filmpjes werd aangegeven dat de reviewer ook maar alle synching en connectiviteit aan had laten staan en bovendien ook "even" had gebrowsed.
edit: Ook grappig dat ze de Xperia Z "one step behind" noemen als ze eerst een maandje wachten voordat ze 'm reviewen. (Al werd dit natuurlijk al voorspeld in de threads hier en op het forum van The Verge. Eigenlijk had ik verwacht dat Sony ze gewoon geen unit had gestuurd nadat hun vorige modellen zo waren uitgescholden daar.)
[ Voor 19% gewijzigd door M-en-M op 11-03-2013 18:34 ]
CLB, kan jij of een van je collega's bij jullie volwaardige review van de One wellicht een testje doen van de microfoon/audio opname bij hard geluid? Denk aan een feestje in een club, concert of optreden?CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:23:
De One 'gebruik' ik niet, maar heb ik wel een uurtje kunnen vasthouden, testen, bekijken en bevoelen ja.
Ik ving ergens iets op over een dubbele microfoon in dit toestel maar ik ben simpelweg benieuwd of geluid vandaag de dag eindelijk goed onder video wordt gezet door HTC zonder dat het overstuurd klinkt. Ik mis dit vaak in reviews helaas, vandaar mijn vraag.
Dus dat punt vervalt al bij me, tevens zet ik bij de accuduur ook vraagtekens. Camera middelmatig in gewone dag omstandigheden geef ik ze wel gelijk in, de One maakt geen betere foto's overdag dan de iPhone 5 wat jammer is. Ook mis ik de geluidskwaliteit door de een gewone koptelefoon in de review, die moet heel erg goed zijn.
Al met al heeft HTC gewoon een top toestel neergezet, als de Galaxy S4 weer van plastic is of echt weer zo een cheap uiterlijk heeft ga ik voor deze
[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 11-03-2013 18:46 ]
I'd love to hear the explanation of how a phone that:
has a better screen (according to the review)
has a better camera (take photos the iPhone can’t, according to the review)
has better industrial design (so good the reviewer forgot he had an iPhone)
Get’s better reception that the iPhone (according to the review)
Has better noise cancellation than the iPhone (according to the review)
Has better Audio than the iPhone. (according to the review)
Is so good that the reviewer forgot he had an iPhone…
Still get’s a lower rating than the iPhone 5?
Mind-Boggling
Gelukkig is Brian Klug al bezig met een review voor Anandtech.
Als ik alle reviews zo lees denk ik wel dat ik de One ga nemen. Vooral het premium gevoel bij de telefoon, dat vind ik wel belangrijk. Ben geen fan van plastic telefoons, heb zeer goede ervaringen met de HTC Sensation. Al twee jaar oud en loopt nog als een trein, goede custom rom erop en het wil wel. Ik verwacht dat de HTC One ook zeer goed zal presteren.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Brian Klug geeft in de tweet al aan dat hij vind dat de Verge er compleet naast zit met de batterij.M-en-M schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:00:
Ook een grappig stukje uit de review van The Verge, ze raden je aan om het aspect ratio van de One aan te passen naar 4:3 vanuit de standaard 16:9, ondanks dat de sensor gebouwd is voor 16:9 en je met 4:3 dus een crop maakt.
Gelukkig is Brian Klug al bezig met een review voor Anandtech.
Zal dus echt wel beter zijn!
Maar deze telefoon verdiend gewoon een 8,8. Dat zou een mooi cijfer zijn geweest, voor de beste Android smartphone verdiend hij meer dan een 8,3CanonBoy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:49:
Dit is ook de reden dat ze bij Engadget geen cijfers meer geven voor producten: ook daar haalden de iPhones altijd hogere scores terwijl de reviews meer positief waren over andere producten.
Mijn standaard Sensation gaat dus niet meer als een trein met dank aan de accu, en is nog geen 2 jaar oud, net als die van u. Daarnaast vind ik om heel eerlijk te zijn dat bij toestellen van dergelijke prijzen je geen custom rom nodig zou moeten hebben toch? Of is dit een hele rare gedachte van me?Merfeh schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:05:
Vooral het premium gevoel bij de telefoon, dat vind ik wel belangrijk. Ben geen fan van plastic telefoons, heb zeer goede ervaringen met de HTC Sensation. Al twee jaar oud en loopt nog als een trein, goede custom rom erop en het wil wel. Ik verwacht dat de HTC One ook zeer goed zal presteren.
Wat zeggen testresultaten van nu over de prestaties van de batterij in de toekomst? Lastig puntje denk ik, zeker omdat deze niet 123 te vervangen is in de One en je mbt de leeftijd van de One X(+) slechts beperkte vergelijkingen kunt doen.
Jammer dat het weer een zilveren is trouwens, ik ben wel benieuwd naar mooie review foto's van de zwarte.
Hahaha dat laatste zinnetje van je eerste alinea is totaal misplaatst hier op een tweakforum. Er zijn hier heel wat mensen die daar wel waarde aan hechten.Donstil schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:03:
Er is altijd wat kritiek rond de reviews van The verge (Rond de hele site trouwens) maar ik vind ze altijd wel lekker lezen, of ze dan echt geheel sluitend zijn maakt me eigenlijk niet zoveel uit. De benchmarks die in de andere reviews zitten kan ik nou niet echt warm van worden, al die grafiekjes enz. Gapend saai toch?
Jammer dat het weer een zilveren is trouwens, ik ben wel benieuwd naar mooie review foto's van de zwarte.
Ik snap eigenlijk niet waarom het je niet uit maakt of een review sluitend is? Een aspect dat jij ook heel belangrijk vond was accuduur.. Dan wil je hier toch een sluitend antwoord over hebben, vooral als dit wrs je toekomstige telefoon gaat worden!
Maar goed ik ben ontzettend blij dat Brian Klug zijn review is aan het schrijven
(Goed bedoelt)
Dat een telefoon snel is geloof ik tegenwoordig wel, dat zijn ze allemaal wel in dit segment.
Over de batterij heb je wel een punt, een toestel moet het wel een dag volhouden en om dat te weten kom je toch weer bij die andere review site's. Gelukkig zit er tussen The Verge en de Bechmark reviews nog een hele hoop wat ik wel kan waarderen.
Hier ook het puntje waar ik mee zit. Vandaag m'n dode Sensation op moeten sturen van 1.5 jaar oud (volledig stock). Omdat m´n vertrouwen in HTC hierdoor toch wat minder is ben ik gaan kijken naar de Xperia Z. Mooi toestel..."helaas" zag ik vervolgens filmpjes van de One en vind ik die dus weer veel mooier qua design en scherm. Ga sowieso nog even de eerste ervaringen afwachten, maar denk toch dat het uiteindelijk de One gaat worden. Dan wordt het alleen duimen dat ie na 2 jaar nog wel in goede staat is, anders zou dat echt einde HTC betekenen voor mij. Maar vooralsnog ziet het er veelbelovend uit.r132546e schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:34:
[...]
Mijn standaard Sensation gaat dus niet meer als een trein met dank aan de accu, en is nog geen 2 jaar oud, net als die van u. Daarnaast vind ik om heel eerlijk te zijn dat bij toestellen van dergelijke prijzen je geen custom rom nodig zou moeten hebben toch? Of is dit een hele rare gedachte van me?
Wat zeggen testresultaten van nu over de prestaties van de batterij in de toekomst? Lastig puntje denk ik, zeker omdat deze niet 123 te vervangen is in de One en je mbt de leeftijd van de One X(+) slechts beperkte vergelijkingen kunt doen.
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)