[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rub3s schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:02:
[...]

De telefoon van sterker metaal dan die sleutel? Sorry, dat gaat er bij mij niet in :) (just call me stupid) . Bovendien is het filmpje ook niet van dermate kwaliteit dat het te zien is of er echt schade is aan de telefoon...

Ik zal vast negatief zijn, maar ik denk dat daar toch de telefoon beschadigd was.
Ja je bent erg negatief, je kan toch zien dat hij niet beschadigd is? Of heb je een bril nodig ? :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Rub3s schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:02:
[...]

De telefoon van sterker metaal dan die sleutel? Sorry, dat gaat er bij mij niet in :) (just call me stupid) . Bovendien is het filmpje ook niet van dermate kwaliteit dat het te zien is of er echt schade is aan de telefoon...

Ik zal vast negatief zijn, maar ik denk dat daar toch de telefoon beschadigd was.
Als ik dit filmpje zo zie (bij 480p :( ) lijkt het erop dat het materiaal (stof) dat je ziet van de sleutel afkomstig is. Het voordeel bij het anodiseren is dat de toplaag heel erg hard is (ik ga ervanuit dat het aluminium hard geanodiseerd is). Hard geanodiseerd aluminium heeft een hardheid (op de toplaag) van 60-70 HRC, bij gehard staal zit de hardheid op 55 HRC (gehard staal, dus dat met opzet harder gemaakt is). Ik kan zo geen hardheid vinden van standaard staal (waar de sleutel gemaakt van zal zijn), maar ik schat dat dit rond de 30-40 HRC zal zitten (max).

Ik de regel van slijtage verliest het zachtste materiaal altijd, dus als je in dit geval een hard geanodiseerde (denk ik) HTC one behuizing tegen een sleutel schuurt, zal de sleutel verliezen.

Maar dit blijft speculatie, ik weet niet wat voor aluminium en behandeling de behuizing heeft.

Edit: Na nog wat na gepluisd te hebben:
Zelfs als de sleutel van Roest Vast Staal (304 ga ik vanuit, best wel goede kwaliteit), heeft dit alsnog geen hardheid welke een kans maakt tegenover de anodiseerlaag. RVS 304 heeft een hardheid van 85 HRB (dit is ongeveer 4 HRC, dus alsnog kansloos.

[ Voor 13% gewijzigd door HesRuud op 06-03-2013 11:15 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

DennusB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:40:
[...]

Ja je bent erg negatief, je kan toch zien dat hij niet beschadigd is? Of heb je een bril nodig ? :?
Nou, jij bent wel heel erg positief, en makkelijk onder de indruk.

Kwaliteit van het filmpje ligt inderdaad laag. Dus ik wil het ook nog wel zien. Het niet niet het beste filmpje.Ik ben ook niet overtuigd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

DennusB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:40:
[...]

Ik kan dit op het filmpje ook niet zien. Zie alleen een zwart vlak (HTC One) waar met een sleutel (blijkbaar gemaakt van suiker) overheen word gekrast.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 04:16
Op de dag van de release mag ik verlengen, even de aankondiging van de Galaxy afwachten maar bijna al zeker dat de One 'm wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wel jammer dus, je kunt Blinkfeed niet geheel disablen....

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 06-03-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:21:
Wel jammer dus, je kunt Blinkfeed niet geheel disablen....
Ja, dat zijn dus ook mijn bevindingen... Je kan ervoor kiezen om het standaardhomescreen, het normale android home scherm maken, maar blinkfeed verwijderen kan dus niet. Vindt het een nutteloze gimmick.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
Weer een leuk filmpje.

Wie zich trouwens alvast wil inleven. De standaard wallpapers van Sense 5 zijn beschikbaar:
http://www.androidworld.n...eschikbaar-voor-download/ (zie de link in de comments) Alvast wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Kijk aan, toch press-and-hold Back voor Menu. Ook mooi dat je de dubbelklik snelheid kan aanpassen, dat irriteerde me mateloos bij de Galaxy S2 en 3 (waar een dubbelklik op de Home knop de voice control activeerde), aangezien dit er voor zorgt dat het langer duurt voordat een gewone klik geregistreerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel mooi zeg, nog niet eerder gezien nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
Hmm iets voor de T-Mobile mensen die een branded toestel hebben besteld, ik weet niet of T-Mobile dit ook bewust met dit toestel gaat doen maar bij de Sony Experia Z met T-Mobile is de LTE functie uit het menu gehaald, het zou dus kunnen zijn dat ze dat bij dit toestel ook doen. Ik hoop het natuurlijk niet.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Zou idd minder zijn ja.. HTC stock browsert is vele malen beter dan Chrome for Android.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
JKratos schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:13:
Zou idd minder zijn ja.. HTC stock browsert is vele malen beter dan Chrome for Android.
Hm het icon in de nieuwe Sense interface lijkt nog steeds op het originele browser icon van HTC, ik denk dat deze er nog wel inzit.

Edit : Hij zit er nog wel in, zodra ze de recent apps gaat bekijken zie ik een app staan genaamd Internet

[ Voor 14% gewijzigd door netblade op 06-03-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Hier een filmpje waarin de benchmarks vergeleken worden met de Samsung Galaxy note II, HTC One X, Sony Xperia Z. De HTC One komt er erg goed uit, voor wat het waard is. YouTube: Benchmark-Krieg: HTC ONE vs. Sony Xperia Z vs. Samsung Galaxy Note 2 vs. HTC X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Mooie samenvatting van de telefoon! Zeer benieuwd naar. Echter vind ook ik het wat vervelend dat BlinkFeed niet uit te zetten is, ik wil zelf bepalen wat ik op m'n homescreen heb staan in plaats van dat het door je strot wordt gedouwd. Een beetje zoals Windows 8, nu ik er over nadenk, in opzet...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

BorgMan schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 00:52:
Mooie samenvatting van de telefoon! Zeer benieuwd naar. Echter vind ook ik het wat vervelend dat BlinkFeed niet uit te zetten is, ik wil zelf bepalen wat ik op m'n homescreen heb staan in plaats van dat het door je strot wordt gedouwd. Een beetje zoals Windows 8, nu ik er over nadenk, in opzet...
Je kan volgens mij een andere screen als homescreen zetten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja of een andere launcher en/of locker gebruiken.

Het is toch Android? Ik zie het probleem niet.

(Vind het persoonlijk wel fraai trouwens, blinkfeed na unlock en onderin 4meest gebruikte AppS + app menu. Ik heb niet meer nodig)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het gaat best slecht met HTC, ik ga ze wel steunen door een One te kopen :P :

http://www.allaboutphones...u-al-zestien-maanden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
alwaysleft schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:03:

Las gisteren inderdaad ergens dat de verkopen met 90%! ofzo waren gedaald. Wist niet dat het zo erg was eigenlijk... Ik sponser ze ook maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Hier een uitgebreide hands-on vanaf MWC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
alwaysleft schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:03:

Misschien beter om het zinkend schip te verlaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Eigenlijk best jammer, want de HTC One X is absoluut geen slechte telefoon. Het overgrote deel van de markt wordt echter gedomineerd door Samsung en Apple. Echter vind ik van beide de magie enigzins verdwenen, iOS is erg beperkt en De SIII vind ik niet mooi qua uiterlijk en het pentile-scherm vind ik jammer. Ik heb een Galaxy S, een Galaxy SII en een iPhone 5 gehad, maar ik kies deze keer voor de HTC omdat het gewoon een pracht van een telefoon is, hardware, scherm, bouwkwaliteit lijkt allemaal op zeer hoog niveau te zijn. Hopelijk weten ze weer wat aandeel terug te pakken, in mijn omgeving zijn er best wel wat HTC gebruikers geweest, van voornamelijk Desire's of aanverwanten.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@catt4u

Is paar posts boven jou ook al gepost, desalniettemin een leuk hands-on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik ben erg benieuwd hoe dat 'BoomSound' in het echt klinkt, het lijkt erop dat de meesten het maar schel vinden klinken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Freshnezz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:32:
Ik ben erg benieuwd hoe dat 'BoomSound' in het echt klinkt, het lijkt erop dat de meesten het maar schel vinden klinken... :|
In 9 millimeter kun je dan ook geen baspijp kwijt... Echt mooie bas zal er nooit uit een dunne smartphone komen, denk ik. Ik zie het ook vooral zo, dat je filmpjes kunt laten zien en dat mensen ook nog kunnen verstaan wat er in het filmpje gebeurt (dat je je hand niet om het speakertje hoeft te houden en mensen het dan nog niet kunnen horen) en niet dat je een discoshow kunt houden met de One. Wil je goed geluid, zul je toch een koptelefoontje moeten inprikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Ippe Ziepe schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:38:
[...]

In 9 millimeter kun je dan ook geen baspijp kwijt... Echt mooie bas zal er nooit uit een dunne smartphone komen, denk ik. Ik zie het ook vooral zo, dat je filmpjes kunt laten zien en dat mensen ook nog kunnen verstaan wat er in het filmpje gebeurt (dat je je hand niet om het speakertje hoeft te houden en mensen het dan nog niet kunnen horen) en niet dat je een discoshow kunt houden met de One. Wil je goed geluid, zul je toch een koptelefoontje moeten inprikken.
Natuurlijk verwacht ik niet dat er een dikke bas uit komt, maar het zou voor mij echt een flinke tegenvaller zijn als het geluid zo schel is dat het niet om aan te horen is.. Leuk en aardig dat het geluid zo hard en stereo is, maar als je alleen de hoge geluidstonen kan horen is het alleen maar irritant.

Ik heb het in het verleden wel eens een slechte speaker meegemaakt met bijv. mijn oude X1 en HTC Desire. De S2 is wel redelijk qua geluid, maar ook de Xperia Z heeft een gare speaker. Blijkbaar is het nog steeds te lastig om een beetje een normale speaker in een smartphone te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

NoepZor schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:11:
Eigenlijk best jammer, want de HTC One X is absoluut geen slechte telefoon. Het overgrote deel van de markt wordt echter gedomineerd door Samsung en Apple. Echter vind ik van beide de magie enigzins verdwenen, iOS is erg beperkt en De SIII vind ik niet mooi qua uiterlijk en het pentile-scherm vind ik jammer. Ik heb een Galaxy S, een Galaxy SII en een iPhone 5 gehad, maar ik kies deze keer voor de HTC omdat het gewoon een pracht van een telefoon is, hardware, scherm, bouwkwaliteit lijkt allemaal op zeer hoog niveau te zijn. Hopelijk weten ze weer wat aandeel terug te pakken, in mijn omgeving zijn er best wel wat HTC gebruikers geweest, van voornamelijk Desire's of aanverwanten.
Het draait allemaal om marketing en de consument kent Samsung nu eenmaal ook van andere apparaten, dus wat dat betreft gaat HTC het nooit winnen. De belabberde timing van HTC (elk jaar wachten alle consumenten op Samsung tot zij hun nieuwe high-end toestel releasen) helpt hier ook al niet bij. Aan de kwaliteit ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
tweaker2010 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:08:
[...]

Het draait allemaal om marketing en de consument kent Samsung nu eenmaal ook van andere apparaten, dus wat dat betreft gaat HTC het nooit winnen. De belabberde timing van HTC (elk jaar wachten alle consumenten op Samsung tot zij hun nieuwe high-end toestel releasen) helpt hier ook al niet bij. Aan de kwaliteit ligt het niet.
Tja als HTC stopt dan ga ik weer voor de Nokia, Samsung komt er hier na 1 uitstapje nooit meer in, te plastic support ben ik ook niet kapot van. Maargoed ik ga er gewoon vanuit dat HTC hiermee een killer heeft neergezet gezien ik Samsung wel weer met zo'n plastic geval zie komen om kosten te besparen verwacht ik dat mensen toch wel even naar deze HTC gaan kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 07-03-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samsung en plastic, klopt:
CLB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
De SIV is weer van plastic omdat dat de productiesnelheid bevordert, zo kan Samsung weer miljoenen units maken in 'n korte tijd. Ook 'verwachten klanten van Samsung dat nou eenmaal' werd er gezegd :s Tevens is het nodig om zodoende de batterij te kunnen verwisselen (of dit gewoon kan met een losse achterkant van plastic, of dat het makkelijker is voor de fabrikant: Samsung, begreep ik er niet uit) en is het duurzamer materiaal zegt Samsung. Okee okee, kinda weird imho... Geef mij maar 'n uit alumium gefreesde HTC One >:) Bron: http://news.cnet.com/8301...edding-its-plastic-roots/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

netblade schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:24:
[...]

Tja als HTC stopt dan ga ik weer voor de Nokia, Samsung komt er hier na 1 uitstapje nooit meer in, te plastic support ben ik ook niet kapot van. Maargoed ik ga er gewoon vanuit dat HTC hiermee een killer heeft neergezet gezien ik Samsung wel weer met zo'n plastic geval zie komen om kosten te besparen verwacht ik dat mensen toch wel even naar deze HTC gaan kijken.
Ik vrees het ergste. "De massa" heeft namelijk geen oog voor kwaliteit.

Je moet gewoon zo goedkoop mogelijk produceren en miljarden aan marketing uit (kunnen) geven. Wat dat betreft doet Samsung het uitstekend, als je kritisch naar het product zelf gaat kijken is het niet veel bijzonders.

Hoe dan ook blijf ik HTC supporten, mooie producten maken die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:47
Ik kom zelf ook van een Galaxy Note, en denk niet dat Samsung dit zal overtreffen. Sowieso zijn features als eye-scrolling enz geen zaken waar ik echt op zit te wachten. Ik "hoop" eigenlijk ook wel dat Samsung wat faalt, zodat de smartphone concurrentie wat levendig blijft. Als je ziet dat HTC ook al in de problemen zit blijft er anders (voor mij) niet echt veel meer over, en een iPhone hoef ik ook echt niet.

Nog 7 daagjes wachten en ik haal hoogst waarschijnlijk mijn HTC One binnen. Ik denk dat ze bij HTC ook razend benieuwd zullen zitten afwachten, in de hoop een stuk van het marktaandeel terug te kunnen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
westergas schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:29:
[...]

Ik vrees het ergste. "De massa" heeft namelijk geen oog voor kwaliteit.

Je moet gewoon zo goedkoop mogelijk produceren en miljarden aan marketing uit (kunnen) geven. Wat dat betreft doet Samsung het uitstekend, als je kritisch naar het product zelf gaat kijken is het niet veel bijzonders.

Hoe dan ook blijf ik HTC supporten, mooie producten maken die lui.
Idem ik blijf ze supporten tot het eind, sinds de qteks al aan de HTC en ze bevallen me gewoon goed, ook vanuit de community goede support en tja ik ben gewoon een sense freak, het is een ontiegelijk compleet systeem en de bouwkwaliteit van de htc's hebben me sinds de Hero echt niet teleur gesteld. Ik hoop dat dit gewoon het verkoopkanon wordt waar htc al enkele jaren op wacht, ik gun het ze van harte!

Feit is dat ik nooit iets preoder zonder het in handen gehad te hebben en HTC is een van de weinige fabrikanten waarin ik dit aandurf

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 07-03-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Want S2, S3, Note en Note 2 zijn allemaal crap producten? Dat gaat mij te ver, die telefoons waren gewoon beter dan de HTC tegenhangers (uiterlijk is natuurlijk smaak en bij de OneX was misschien het scherm alleen beter).

Verder is Samsung gewoon goed in het hypen van hun producten, dat hebben ze goed afgekeken van Apple en blijkbaar werkt dat gewoon goed voor de massa. Verder smijten ze de markt vol met ook goedkope telefoons wat ook voor meer bekendheid zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Freshnezz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:53:
[...]
Want S2, S3, Note en Note 2 zijn allemaal crap producten? Dat gaat mij te ver, die telefoons waren gewoon beter dan de HTC tegenhangers (uiterlijk is natuurlijk smaak en bij de OneX was misschien het scherm alleen beter).

Verder is Samsung gewoon goed in het hypen van hun producten, dat hebben ze goed afgekeken van Apple en blijkbaar werkt dat gewoon goed voor de massa. Verder smijten ze de markt vol met ook goedkope telefoons wat ook voor meer bekendheid zorgt.
Wat je hier schrijft is zeker waar, alleen de vraag is of we er blij mee moeten zijn.
De groten worden steeds groter, en de kleintjes kleiner. Nu is de machtsstrijd tussen Apple en Samsung al zeer groot, en krijgen de kleinere, zoals HTC, weinig kans.

Ik had er vorig jaar toen de One X voor de S3 gelanceerd werd een goed gevoel bij dat HTC marktaandeel zou gaan winnen, maar helaas.
De One is gewoon weer een prachtproduct, maar toch ben ik bang dat Samsung met zijn S4 zal gaan winnen, omdat de grote massa over het algemeen nu gewoon kudde-schapen zijn, en een iPhone of Samsung-telefoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Freshnezz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:53:
[...]

Want S2, S3, Note en Note 2 zijn allemaal crap producten?
Niet crap. Maar wat mij betreft ook niets bijzonders. Die "wow" factor ontbreekt, ik wil het niet hebben.
En dat heb ik met de One X en de One wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
catt4u schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:00:
[...]

Misschien beter om het zinkend schip te verlaten :?
Ze hebben inmiddels al hun target gehaald betreft pre-orders van HTC One. Wie weet kunnen ze nu eindelijk de mensen overtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
zedzed1 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:05:
[...]

Ze hebben inmiddels al hun target gehaald betreft pre-orders van HTC One. Wie weet kunnen ze nu eindelijk de mensen overtuigen
Oh? Hoe weet je dat? Ik heb dat proberen te vinden maar ik kan dat nergens bovenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

westergas schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:39:
[...]

Niet crap. Maar wat mij betreft ook niets bijzonders. Die "wow" factor ontbreekt, ik wil het niet hebben.
En dat heb ik met de One X en de One wel.
Niet iedereen gaat voor de Wow factor, maar voor de beste prestaties. HTC maakt zeker mooie toestellen, maar Samsung performt altijd beter.

Dat de toestellen van Samsung van plastic zijn betekent niet dat ze kwalitatief niet goed zijn....Als dat zo zou zijn waren zo nooit zo goot geworden. Het is gewoon dat Samsung veel meer zijn producten promoot.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Vandaag kwam HTC met de cijfers en men heeft weer verlies gedraaid. Ik ben echter van mening dat de HTC One dit beeld gaat veranderen. Het is een prachtig toestel, handzamer dan bijvoorbeeld een Xperia Z en qua bouw is het op dit moment wel wat anders dan het 'plastic fantastic' van de SIII. De S IV zal waarschijnlijk ook niet weer denderend zijn qua gebruikte materialen. Ik vind het sowieso vreemd dat HTC niet echt succesvol is geweest met de HTC One X, One X+ en de One S. Het zijn allemaal goed gebouwde toestellen en draaien soepel. Op marketinggebied gooit HTC het overigens over een andere boeg. De naam is prominent aanwezig op de boarding tijdens de Champions League wedstrijden. Goede zaak, want men heeft zich gerealiseerd dat Samsung het puur op marketing het afgelopen jaar heeft gewonnen. Ik denk dat HTC One wel een succes wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

emporio81 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:34:
Vandaag kwam HTC met de cijfers en men heeft weer verlies gedraaid. Ik ben echter van mening dat de HTC One dit beeld gaat veranderen. Het is een prachtig toestel, handzamer dan bijvoorbeeld een Xperia Z en qua bouw is het op dit moment wel wat anders dan het 'plastic fantastic' van de SIII. De S IV zal waarschijnlijk ook niet weer denderend zijn qua gebruikte materialen. Ik vind het sowieso vreemd dat HTC niet echt succesvol is geweest met de HTC One X, One X+ en de One S. Het zijn allemaal goed gebouwde toestellen en draaien soepel. Op marketinggebied gooit HTC het overigens over een andere boeg. De naam is prominent aanwezig op de boarding tijdens de Champions League wedstrijden. Goede zaak, want men heeft zich gerealiseerd dat Samsung het puur op marketing het afgelopen jaar heeft gewonnen. Ik denk dat HTC One wel een succes wordt.
Hoe graag ik dit ook wil geloven, ik denk toch weer dat de HTC one niet genoeg gaat bieden boven de S4 om een killer te worden.

HTC had echt met iets moeten komen wat veel meer biedt dan andere toestellen. Nou hebben ze dat geprobeerd met Ultapixels, maar van wat ik tot nu toe gezien heb is dat niet veel beter dan de concurrentie.

Blinkfeed zou inderdaad voor een deel van de bevolking een aantekkingkracht hebben, maar voor mij is het een gimmick, net als ZOE en Boomsound. Misschien ben ik al wat ouder, en is het daarom niet aan mij besteed, maar als ik muziek wil luisteren, heb ik thuis veel beter boxen staan. De boxen in mijn auto zijn ookal een stuk beter.Vraag me af wanneer je dit (Boomsound) gebruik.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
De HTC One gaat echt concurreren met de S4. Uiteraard is het afwachten wat Samsung gaat presenteren, maar dat toestel schijnt weer 'plastic fantastic' te worden. Ik heb geen zin om 600 euro te betalen voor een telefoon en dan het gevoel te hebben dat ik een goedkoop ding in handen heb. Ik heb de SIII meerdere malen vastgehouden en dat gevoel kreeg ik elke keer weer. Ik begrijp die hype ook niet over Samsung. De prestaties zijn niet verkeerd, maar hun behuizing is meestal heel erg goedkoop. Ze doen het wel slim, ze proppen heel wat geld in marketing en de overgrote meerderheid denkt dat die toestellen helemaal het einde zijn. HTC heeft zich dat ook gerealiseerd en men sponsort nu de Champions League. De HTC One heeft echt een 'wow' factor en de prestaties zijn fantastisch. Alle benchmarks laten geweldige resultaten zien. Ook blinkfeed spreekt mij aan. Al het nieuws wat jou aanspreekt bij elkaar en in een oogopslag kunnen zien wat er gebeurt in de wereld. De One heeft de 'looks' en de prestaties om in ieder geval een verkoopsucces te worden voor HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sotmip
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-08 14:28
Ik heb nog steeds de HD2 en na 3,5 jaar ook nog altijd tevreden, maar zodra ik het geld heb ga ik de One halen. Eindelijk een waardige opvolger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
zedzed1 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:05:
[...]

Werk je bij HTC?
Als het waar is vind ik dit echt super goed nieuws, ik heb niks tegen samsung ansich maar zoals hier meermaals is aangegeven hou ik bij een apparaat van 600 euro niet van overmatig plastic gebruik, en deze HTC had ook voor mij de WOW factor om weer na 8 jaar zeer tevreden htc gebruiker geweest te zijn weer te kiezen voor htc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, wat verschrikkelijk kort door de bocht. De Galaxy reeks is gewoon top, dat kan je toch niet ontkennen? Elk toestel heeft goed gepresteerd! Ik vind het Calimero gehalte wel erg groot worden in dit topic. De One is hartstikke mooi, focus je daar dan op i.p.v. continu naar een ander te kijken. Het lijkt wel of je een verkapt Ajax trauma hebt ;)

En dat HTC vorig jaar te weinig aan marketing heeft gedaan is toch echt hun eigen stomme fout geweest. Daar moet je altijd voldoende budget voor vrijmaken als je op moet boksen tegen een Samsung.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Nee, wat verschrikkelijk kort door de bocht. De Galaxy reeks is gewoon top, dat kan je toch niet ontkennen? Elk toestel heeft goed gepresteerd! Ik vind het Calimero gehalte wel erg groot worden in dit topic. De One is hartstikke mooi, focus je daar dan op i.p.v. continu naar een ander te kijken. Het lijkt wel of je een verkapt Ajax trauma hebt ;)

En dat HTC vorig jaar te weinig aan marketing heeft gedaan is toch echt hun eigen stomme fout geweest. Daar moet je altijd voldoende budget voor vrijmaken als je op moet boksen tegen een Samsung.
dat wordt er niet zo zeer gedaan, maar er wordt vooral gespeculeerd of de HTC One (:9~ ) een succes gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
netblade schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:12:
[...]

Werk je bij HTC?
Als het waar is vind ik dit echt super goed nieuws, ik heb niks tegen samsung ansich maar zoals hier meermaals is aangegeven hou ik bij een apparaat van 600 euro niet van overmatig plastic gebruik, en deze HTC had ook voor mij de WOW factor om weer na 8 jaar zeer tevreden htc gebruiker geweest te zijn weer te kiezen voor htc :)
Hahahaha Nee dan had ik inmiddels mijn HTC al gehad! Ik moet net als jou jammer genoeg nog 1 week wachten

Nee hier is de bron http://www.androidworld.n...de-htc-one-het-tij-keren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoowgii
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 16:35
Verlies:s...
http://www.bloomberg.com/...-reverse-sales-slump.html
http://www.nu.nl/gadgets/...rtphonefabrikant-htc.html

Ze maken nog steeds winst (2012), hetzij 26,4 miljoen het laagste in tijden, maar wel winst en geen grote verliezen.
Wel is de omzet enorm gekromen. Ze gokken op de HTC one!
Bij mij is die gepre-orderd :D.

Sorry Bullet NL, probeerde in reactie op Emporio81 nog enigszins on-topic te reageren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoowgii op 07-03-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Discussie over de cijfers van HTC horen niet in een toestel topic!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
De Htc One is vertraagd. Pas 5 april leverbaar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:We gaan nu weer richting het onderwerp van dit topic, discussie over Samsung vs HTC worden hier niet gevoerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zicron
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
moca schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:17:
Waarop is dit gebaseerd? (Bron? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
De reviews van de HTC One zijn echt heel erg goed te noemen. Als dit toestel geen verkoopsucces wordt voor HTC, dan weet ik het ook niet meer.

[ Voor 120% gewijzigd door emporio81 op 08-03-2013 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
moca schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:17:
Denk dat dit in een ander gedeelte hoort in dit forum, daar had je het ook al neergezet en tot nu toe buiten KPN om nog geen enkele reden om dit aan te nemen.

Weet iemand hoe snel het rooten gaat bij HTC's? Heb nu een galaxy s, en heb bijna alleen maar custom roms gedraait, omdat samsungs eigen software &€)(@#%*^ is... Blinkfeed lijkt mij ook nog niet je van het,dat zou er wel af mogen misschien. verder is dit exact het toestel wat ik wil. alleen preorder ik niet, ik wacht op een eerste echte review. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Review HTC one gelezen en ik ben verkocht: http://jonchoo.blogspot.pt/2013/03/htc-one-review.html?m=1

Batterijleven is erg goed, en performance is top notch. Wat een review zeg! Super, gefeliciteerd HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
http://www.expertreviews.co.uk/smartphones/1298431/htc-one

En de reviews druppelen binnen, Expertreviews noemt het al smartphone van 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 01:16:
Review HTC one gelezen en ik ben verkocht: http://jonchoo.blogspot.pt/2013/03/htc-one-review.html?m=1

Batterijleven is erg goed, en performance is top notch. Wat een review zeg! Super, gefeliciteerd HTC! Z
Een indrukwekkende review inderdaad. Vooral de batterijduur is heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1

Batterijleven is erg goed, en performance is top notch. Wat een review zeg! Super, gefeliciteerd HTC! Z
Geweldig. Wat een super telefoon. Over de fotos zijn ze erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 13:35

Indrukwekkend zeker, maar deze resultaten zeggen niets voor de meesste mensen. Hij gebruikt ten eerste onrealistisch scenario's (700 foto's op een dag) en ten tweede krijg je geen vergelijkingsmateriaal van andere telefoons.

Ik denk dat de reviews van Anandtech, Engadget en consorten meer gaan vertellen dan deze review :) Daarnaast denk ik ook dat batterij echt heel erg veranderd met de persoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
hoezo? wat is er onrealistisch aan 700 foto's op een dag? tis toch een test...

ik vind de plaatjes wel mooi, zelfs zonder vergelijking met andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
omgwtfbbq schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:52:
[...]

Indrukwekkend zeker, maar deze resultaten zeggen niets voor de meesste mensen. Hij gebruikt ten eerste onrealistisch scenario's (700 foto's op een dag) en ten tweede krijg je geen vergelijkingsmateriaal van andere telefoons.

Ik denk dat de reviews van Anandtech, Engadget en consorten meer gaan vertellen dan deze review :) Daarnaast denk ik ook dat batterij echt heel erg veranderd met de persoon :)
Foto's maken kost heel veel accu, wat is er dan onrealistisch aan?

Trouwens in expertreview komen ze ook terug op batterijleven: The handset managed 8h 32m in our continuous video playback test, which is a strong result and bodes well for all-day battery life.

Dat zijn gewoon goede cijfers voor een smartphone, bijna net zo goed als de iPhone 5 wat een batterij kampioen is. De Snapdragon 600 zal wel wat zuiniger zijn dan de S4 pro, mooi :)
Om te vergelijken, de Xperia Z gaat maar 5,5 uur mee met de video playback testen:

http://blog.gsmarena.com/...ady-here-come-the-scores/

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 08-03-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
omgwtfbbq schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:52:
[...]

Het zijn twee uitstekende reviews ik denk dat deze reviews ook al aardig een compleet beeld vertellen.
Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat de HTC gewoon zoals een van de reviews zegt een uitmuntend toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik zie eigenlijk langzaam weer gebeuren wat er vorig jaar ook is gebeurd.... het is zo stil rond HTC. Ik zie letterlijk overal reclames, posters, abri's, reviews, tests, etc. van de Sony Xperia Z, Samsung is continu op een grootse manier aan het teasen met de Galaxy SIV, er worden op alle tech sites zoveel artikelen gepost over geruchten en op TV zijn gewoon typische Samsung reclames te zien zelfs van de Galaxy SIII, maar van HTC of de HTC One.... niets.
Ik lees net dat sommige mensen het toestel al hebben ontvangen in Duitsland. Wanneer gaat HTC beginnen met hun mega campagnes die ze beloofd hadden? 14 maart wordt de Galaxy SIV gepresenteerd en zal iedereen het daar over gaan hebben. Ik vind dit echt de mooiste Android telefoon ooit gemaakt, maar zonder marketing of hype zal het weer geen succes worden. Hopelijk zullen de positieve reviews een eigen leven gaan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 13:35
ArcticWolf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:51:
hoezo? wat is er onrealistisch aan 700 foto's op een dag? tis toch een test...

ik vind de plaatjes wel mooi, zelfs zonder vergelijking met andere toestellen.
Ik bedoelde ook de batterijtest eigenlijk :) 700 foto's maak je niet op één dag, heb jij nu een vergelijking met een dagelijks gebruikscenario voor jezelf? Er is ook geen nultest. Wat als hij die telefoon nou de hele dag niet had aangeraakt en hij was na 12 uur leeg. Is het dan nog steeds een goede batterij of niet? Ik zeg absoluut niet dat ik ontevreden ben met het resultaat, ik denk dat 9,5 uur behoorlijk goed is, maar zonder vergelijkingsmateriaal is er niets over te zeggen dat het indrukwekkend is ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
deuxani schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:39:
[...]

Ik zie eigenlijk langzaam weer gebeuren wat er vorig jaar ook is gebeurd.... het is zo stil rond HTC. Ik zie letterlijk overal reclames, posters, abri's, reviews, tests, etc. van de Sony Xperia Z, Samsung is continu op een grootse manier aan het teasen met de Galaxy SIV, er worden op alle tech sites zoveel artikelen gepost over geruchten en op TV zijn gewoon typische Samsung reclames te zien zelfs van de Galaxy SIII, maar van HTC of de HTC One.... niets.
Ik lees net dat sommige mensen het toestel al hebben ontvangen in Duitsland. Wanneer gaat HTC beginnen met hun mega campagnes die ze beloofd hadden? 14 maart wordt de Galaxy SIV gepresenteerd en zal iedereen het daar over gaan hebben. Ik vind dit echt de mooiste Android telefoon ooit gemaakt, maar zonder marketing of hype zal het weer geen succes worden. Hopelijk zullen de positieve reviews een eigen leven gaan leiden.
Euh, de enorme reclames van HTC op de TV o.a. tijdens de Europese voetbal wedstrijden de afgelopen week is jou ontgaan? Je kan geen TV kijken of je ziet HTC One voorbij komen.

Sterker, ze maakte al reclame voor de HTC One voordat dit toestel in februari was aangekondigd.

Dus dat ze niets doen is helemaal niet waar, ze gaan vast helemaal los op moment dat het toestel echt leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:54
Mooi die positieve reviews. Ik geloof direct dat de HTC One de beste android is tot Samsung met zijn GS4 komt. Die zal wel net iets sneller zijn. Nou boeien! het gaat toch ook om het gevoel wat een toestel je geeft? Snel zijn die toptelefoons allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deuxani schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:39:
maar zonder marketing of hype zal het weer geen succes worden.
Uhm so :) Dan heb je toch nog steeds een mooie en unieke telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
omgwtfbbq schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:40:
[...]

Ik bedoelde ook de batterijtest eigenlijk :) 700 foto's maak je niet op één dag, heb jij nu een vergelijking met een dagelijks gebruikscenario voor jezelf? Er is ook geen nultest. Wat als hij die telefoon nou de hele dag niet had aangeraakt en hij was na 12 uur leeg. Is het dan nog steeds een goede batterij of niet? Ik zeg absoluut niet dat ik ontevreden ben met het resultaat, ik denk dat 9,5 uur behoorlijk goed is, maar zonder vergelijkingsmateriaal is er niets over te zeggen dat het indrukwekkend is ja of nee.
Ik geloof dat je niet helemaal goed de review heb gelezen. Hij heeft hem 7uur standby gehad en had nog geen 5% batterij verlies. De batterij is dus zeker wel indrukwekkend

[ Voor 4% gewijzigd door zedzed1 op 08-03-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Nu onze Duitse vrienden hem als eerste hebben zit ik met zwart te wachten op de eerste berichten. Ik ben heel benieuwd wat er allemaal in de doos zit. Op een foto zag ik al een headset, iets wat leek op een "slip out" hoesje en iets oranje. Maar echt goed kon ik het niet zien....

edit: hier de foto

Afbeeldingslocatie: http://www.android-hilfe.de/attachments/smalltalk-offtopic/178258d1362744958-htc-one-m7-vorbesteller-diskussions-thread-dsc_0068.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door RobbieN op 08-03-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Ziet er uit als een mooie, premium doos inderdaad. En toch weer zo'n lader die iedereen al heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
BorgMan schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:32:
Ziet er uit als een mooie, premium doos inderdaad. En toch weer zo'n lader die iedereen al heeft...
En toch ben ik daar blij mee. Mijn oude telefoon (Desire HD) wil ik straks nog verkopen, het liefst met lader natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RobbieN schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:37:
Nu onze Duitse vrienden hem als eerste hebben zit ik met zwart te wachten op de eerste berichten. Ik ben heel benieuwd wat er allemaal in de doos zit. Op een foto zag ik al een headset, iets wat leek op een "slip out" hoesje en iets oranje. Maar echt goed kon ik het niet zien....

edit: hier de foto

[afbeelding]
Die oranje dingen lijken me verschillende dopjes voor op de in-ear koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Donstil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:52:
[...]

Die oranje dingen lijken me verschillende dopjes voor op de in-ear koptelefoon.
Dat lijkt me niet eens een hele gekke gedachtegang. Als je naar het Beats logo links onderin kijkt, is het ook wat oranjig terwijl we allemaal weten dat het toch echt rood is. De Beats oordopjes zijn ook rood, dus lijkt me inderdaad goed mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hmmmm... HTC had een tijdje geleden een patent genomen op een of andere Apple's techniek. Hadden ze beter niet kunnen doen, want de buildquality lijkt op die van de iPhone:
http://forum.xda-develope...p?p=38903174#post38903174

Scuffgate all over again 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
FrankGuthrie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:37:
Hmmmm... HTC had een tijdje geleden een patent genomen op een of andere Apple's techniek. Hadden ze beter niet kunnen doen, want de buildquality lijkt op die van de iPhone:
http://forum.xda-develope...p?p=38903174#post38903174

Scuffgate all over again 8)7
Het gaat een beetje ver om op basis van 1 toestel al compleet een vergelijk te maken met de Apple iPhone 5 problemen.

Overigens, http://www.o2online.de/ha...anpid=1745134272148513793

02 brengt een "eigen" versie uit met een Dr.Beats koptelefoon. Gezien wij hier een media-link krijgen denk ik niet dat deze headset ook bij ons wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Bullet NL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:44:
[...]

Euh, de enorme reclames van HTC op de TV o.a. tijdens de Europese voetbal wedstrijden de afgelopen week is jou ontgaan? Je kan geen TV kijken of je ziet HTC One voorbij komen.

Sterker, ze maakte al reclame voor de HTC One voordat dit toestel in februari was aangekondigd.

Dus dat ze niets doen is helemaal niet waar, ze gaan vast helemaal los op moment dat het toestel echt leverbaar is...
Het feit dat de reclames van de concurrenten mij wel opvallen en die van HTC niet (terwijl ik mij toch echt in de HTC doelgroep zie) is hetgeen wat mij "zorgen" baart. En ik hoor ook niemand om mij heen die zegt "owww heb je de nieuwe HTC One gezien", ik hoor mensen alleen maar over de Xperia Z of de nieuwe Galaxy S. Maar dit is dus enkel wat mij opvalt :)
CLB schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Uhm so :) Dan heb je toch nog steeds een mooie en unieke telefoon ;)
Dat is absoluut zo :D Maar ik zou niet willen dat het bedrijf die mijn telefoon heeft gemaakt en mij software support levert over de kop gaat of dat het er überhaupt slecht mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zoals ik eerder schreef, HTC is al druk bezig met een mediaoffensief, ze sponsoren zelfs het scoreboard tijdens de CL voetbal wedstrijden op TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Bullet NL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:51:
Zoals ik eerder schreef, HTC is al druk bezig met een mediaoffensief, ze sponsoren zelfs het scoreboard tijdens de CL voetbal wedstrijden op TV.
Voetbal inderdaad veel, maar voor de rest heb ik eigenlijk weinig gezien op TV e.d. Als ik het niet had gevolgd had ik nog niks van de HTC One geweten. (kijk geen voetbal). Van de One X weet ik wel dat ik veel TV-reclames heb gezien. Ik gok dat het voor de One pas komt na de lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:45:
[...]

Het gaat een beetje ver om op basis van 1 toestel al compleet een vergelijk te maken met de Apple iPhone 5 problemen.
Wel erg toevallig dat een van de eerste retail exemplaren het gelijk heeft. Begon bij de iPhone ook met enkele exemplaren maar nu heeft toch iedereen (vooral met zwarte) er wel last van,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Donstil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:07:
[...]

Wel erg toevallig dat een van de eerste retail exemplaren het gelijk heeft. Begon bij de iPhone ook met enkele exemplaren maar nu heeft toch iedereen (vooral met zwarte) er wel last van,
Ten eerste, dit lijkt een heel ander probleem. sowieso heeft het met de montage tussen scherm en aluminium te maken. En ten tweede, de krasjes aan de bovenkant lijken te zijn veroorzaakt door een niet goed afgestelde CNC machine.

Het kunnen dus aanloopproblemen zijn geweest die door het proces heen zijn geslopen. Bij de iPhone doet het probleem zich voor door slechte materiaal keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oke duidelijk, het ziet er voor mij als leek precies hetzelfde uit als de niet mooi afgewerkte randjes die ik op de iPhone 5 en iPad mini heb gezien.

vooral die Chrome rand beschadiging ziet er precies zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Dit ziet er niet goed uit!

http://forum.xda-develope...p=38903174&postcount=1602

excuses... ziet dat dit onderwerp al wordt besproken..

[ Voor 24% gewijzigd door Replay256 op 08-03-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Donstil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:42:
Oke duidelijk, het ziet er voor mij als leek precies hetzelfde uit als de niet mooi afgewerkte randjes die ik op de iPhone 5 en iPad mini heb gezien.

vooral die Chrome rand beschadiging ziet er precies zo uit.
Gelukkig wordt het jou als leek even uitgelegd dat dat niet per definitie het geval hoeft te zijn, kijk maar even boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CanonBoy schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:13:
[...]

Gelukkig wordt het jou als leek even uitgelegd dat dat niet per definitie het geval hoeft te zijn, kijk maar even boven je...
Een leek of consument leest hier niet mee (behalve ik dan ;) ) en ziet alleen een beschadiging. Daarbij komt ook dat het me geen zak uit maakt wat het is, toestellen met een prijs als deze had gewoon niet door een kwaliteitscontrole mogen komen met dergelijke problemen (net zoals met de iPhone's trouwens).

Hoe het komt is verder niet belangrijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 08-03-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Donstil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:34:
[...]

Een leek of consument leest hier niet mee (behalve ik dan ;) ) en ziet alleen een beschadiging.

Hoe het komt is verder niet belangrijk.
Uhm, maar een gewone consument kijkt ook niet op XDA of Tweakers, dus die weet ook niks van eventuele beschadigingen af. Laten we nu vooral even wachten tot er wat meer modellen worden uitgeleverd, en ga daarna pas oordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
deuxani schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:48:
[...]

Het feit dat de reclames van de concurrenten mij wel opvallen en die van HTC niet (terwijl ik mij toch echt in de HTC doelgroep zie) is hetgeen wat mij "zorgen" baart. En ik hoor ook niemand om mij heen die zegt "owww heb je de nieuwe HTC One gezien", ik hoor mensen alleen maar over de Xperia Z of de nieuwe Galaxy S. Maar dit is dus enkel wat mij opvalt :)

[...]

[...]
Als ik dit zo lees krijgt HTC er een nog groter probleem bij om te concurreren met Samsung en Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Op XDA komen nu steeds meer berichten binnen van Duitsers die de One binnenkrijgen. :) De eerste reacties zijn erg positief (waaronder over boomsound, zou zelfs een beetje bass hebben). Zie:
http://forum.xda-develope...ad.php?t=2157153&page=165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heb van pdashop te horen gekregen en bronnen dat de HTC One pas in april uit gaat komen. Ai ai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:00
Ook hier, htc one bij t-mobile vertraagd naar april. (me broer heeft er een besteld). Wat hij nu af vroeg hoe dit nu in werk gaat met die media link. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
2 april gaat die uitkomen, mijn bronnen klopten:

nieuws: HTC One komt 2 april uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Samsung lacht zich dood, want de galaxy s4 komt eind maart al in de winkels. Ai....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:29:
Samsung lacht zich dood, want de galaxy s4 komt eind maart al in de winkels. Ai....
Dat wil je wel erg graag kwijt...(in het levertijden topic precies dezelfde post)
Ik hoop dat het oplucht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Rokz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:27:
Ook hier, htc one bij t-mobile vertraagd naar april. (me broer heeft er een besteld). Wat hij nu af vroeg hoe dit nu in werk gaat met die media link. Iemand enig idee?
In de actievoorwaarden staat dat je je voor 10 april moet registreren...
Dus dat kan nog best dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je echt dat mensen het om die paar dagen gaan laten? Nee hoor, Samsung had een slag kunnen slaan als men iets eerder was, nu kiezen mensen gewoon wat ze het beste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:21
Mooi dat ze zich dood lachen, kon je je bericht niet editten? 2 min verschil.... 8)7

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Bullet NL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:14:
[...]
Het kunnen dus aanloopproblemen zijn geweest die door het proces heen zijn geslopen. Bij de iPhone doet het probleem zich voor door slechte materiaal keuzes.
Ja, echt? Werk je dan in zo'n fabriek dat je dit weet 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:13:
Heb van pdashop te horen gekregen en bronnen dat de HTC One pas in april uit gaat komen. Ai ai...
Hoe heb je het te horen gekregen? Ik heb nog niets gehoord.
Ik heb hem op de 20e besteld (dus heel vroeg) en ik hoop dat er toch een paar aan Nederland worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
RobbieN schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:00:
[...]

Hoe heb je het te horen gekregen? Ik heb nog niets gehoord.
Ik heb hem op de 20e besteld (dus heel vroeg) en ik hoop dat er toch een paar aan Nederland worden geleverd.
ehm

nieuws: HTC One komt 2 april uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Ik bedoelde, hoe heb je het te horen gekregen van pdashop. Maar je hebt gelijk, het zal ook wel betrekking hebben op mijn order. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog even de One in handen gehad en had nu wel even wat tijd om 'BoomSound' te proberen...
Maar dat is gewoon wel erg 'bizar' voor een telefoontje hoor. Ik durf wel te zeggen dat je in een huiskamertje
van 5 bij 5 meter je One aan kunt zetten en je nog leuk geluid hebt als je daar met 10 mensen zit / babbelt. :)

Pagina: 1 ... 13 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)