[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Mooi verjaardagscadeautje dit voor jou CLB :)

Ik zat eerst echt te denken aan de S4, maar nu moeten ze toch wel met ECHT iets goeds komen, wil mijn gedachte nog van One naar S4 gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Thnx voor je bevindingen! Alles wat ik nog miste in een Android GSM lijkt hier nu toch wel samen te komen.

Android + iPhone design en kwaliteit zeg maar, best of both worlds .

Edit: Heb je ook de zwarte gezien btw?

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 03-03-2013 00:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Deze telefoon is ook letterlijk, "the one". Nu maar wachten tot juni tot mijn abbo afloopt, en hopelijk de abbonementen iets goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwarte versies heb ik niet gezien :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Gisteren bij de launch event, ook even heel kort de One in mijn handen gehad. Het eerste wat me opviel was hoe dun en licht het toestel eigenlijk is ondanks dat hij vrij groot is (naar mijn idee nog net iets te groot, al was het minder dan ik van tevoren gedacht had).
Grappig is dat de dame heel erg haar best deed om mooi te verkopen waarom hij zo groot was, en dat hij nog kleiner is dan de Samsung SIII, etc zelf ook wel moest lachen omdat ze ook wel het idee had dat hij toch wel wat aan de grote/lange kant is.

Zoals CLB al zei, was het scherm inderdaad heel erg snappy. Geen enkele vertraging kunnen ontdekken aan het scrollen door het homescreen en de menu's. Ondanks dat het homescreen vol stond met allerlei widget, was het dus toch nog enorm soepel.

Het scherm zelf ziet er uiteraard erg scherp uit. Mooi kleuren. Eigenlijk weinig op aan te merken. Wat de camera software betreft heeft HTC het één en ander gekopieerd van Instagram. Ook met de camera software van HTC kan je nu snelle bewerkingen uitvoeren. Maar ze hebben ook nieuwe bewerkingsvormen toegevoegd. Zoals een foto van een gezicht wat je met 1 simpel schuifje wat kan verlengen, zoals ze vaak doen bij het retoucheren van reclame foto's. Met name een leuke functie voor de dames denk ik ;) Wat ik zo snel zag was de kwaliteit van de foto's ook wel in orde. Ondanks dat het vrij donker was. Bij een zoom in op een gezicht zag ik maar weinig ruis.

Heb hem echt maar heel kort in mijn handen gehad, maar al met al zag het toestel er dus goed uit, was the hele UI erg soepel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
CLB schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 23:35:
De HTC One is echt 'n apparaat van een hele speciale klasse zeg :9~
De afwerking van het apparaat is echt top-of-the-line. Geen kieren, geen gaatjes, maar gewoon een zeer mooi afgewerkte aluminium unibody, die lekker vasthoud, er goed uitziet en goed in de hand ligt. De afwerking is echt van de hoogste kwaliteit en m'n meisjes iPhone 5 leek stukken meer op 'n cheapass dinkytoy. [afbeelding] De body, het randje, de geintegreerde camera, het blend allemaal naadloos in elkaar over. Het scherm, wholy moly macaroni. Natuurlijk ten eerste de scherpte, 4,7" en Full HD levert een prachtig resultaat op en de helderheid... Die was echt heel hoog. M'n One X+ die ik er naast hield verbleekte gewoon en het leek net of de backlight daarvan niet aanstond. De kijkhoeken (wat ik al wist en gezien had in alle previews en hands-ons) zijn [afbeelding] just as die van de One X en One X+ die ik heb (gehad) helemaal top. Ja ik weet dat het allemaal niet heel veel uitmaakt, maar imho is dat gewoon een teken van high-end hardware, iets wat ik bij de Xperia Z mis. De grootte is nagenoeg hetzelfde als de One X / One X+ en dat is imho gewoon goed. Hij is een millimetertje smaller en iets langer, maar ja je merkt er weinig van en het ik ben al gewend aan die grootte, fijn dus. [afbeelding]
Zoals aan de foto's te zien is, waren de lichtomstandigheden verre van ideaal dus de camera heb ik niet eens bekeken, tevens had het toestel geen goede internetverbinding en om nou wat foto'tjes over te sturen via BlueTooth, uhm nee. Een 64GB versie komt er nog niet, geen idee over het hoe of wat, zelfde als de rode versie. Maar het waren meer leuke, lekkere, spontane, rollerskatende HTC-chicks dan goed ingelichte marketeers :p

Het toestel is snappy as hell, springt van de ene naar de andere applicatie en het bleef (uiteraard) allemaal vloeiend werken. De twee knoppen zijn even wennen, hoe krijg ik dat voor elkaar hoe krijg ik dat voor elkaar, waar zit de instellingenknop, hoe krijg ik ook alweer het multitask-menu'tje enzovoort enzovoort, maar dat zal een kwestie van wennen zijn en in het half uurtje wat ik met het toestel heb gespeeld verliep het allemaal wel goed. Ik zag trouwens een FM-radio voorbij komen, maar dat had iemand hier al eerder gezien in een hands-on :) Blink Feed zag er leuk uit, Sense had wat mooie aanpassingen, maar was ook weer wennen. Op m'n One X en One X+ maakte ik altijd gebruik van een andere launcher. Zo hield ik wel Sense-elementen over, maar het grootste deel van m'n gebruik was toch niet met Sense 4/ Sense 4+. Sommige dingen, zoals menu'tjes of het scrollen in de appdrawer vind ik gewoon niet mooi en daarom zal ik er ook zeker weer gelijk een andere launcher op installeren, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Boomsound heb ik niet kunnen testen door de verschillende live-dj-acts die bezig waren en ook het geluid via een koptelefoon heb ik niet kunnen testen. Camera heb ik eigenlijk niet eens bekeken, wilde even de algemene feeling van het toestel krijgen en die is dik in orde! Ja HTC heeft hier een mooi product in handen! Gewoon weer oldschool *BAM* HTC did it again!

Ben benieuwd naar wat andere eerste ervaringen van Tweakers hierzo...

Mijn One X en One X+ heb ik altijd prachtige devices gevonden en zijn dat nog steeds, maar de One is toch wel van een heel andere klasse! Chapeau HTC, nu nog 'n 64GB editie uitbrengen in Nederland bitte! _/-\o_
Geweldige hands on!! Wat een toestel, en dat scherm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Als de zilvere versie vertraagd is komt het omdat ze alle modellen voor het event van gisteravond gebruikt hebben ;) Je zag iedereen (HTC vertegenwoordigers, Mark Moons, de promo dames) met de zilvere lopen. Maar zoals hierboven al werd gezegd, wat een telefoon!! Scherm, snelheid, afwerking, allemaal echt top! Ik heb mijn volgende telefoon al gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Upbeat schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:03:
Maar zoals hierboven al werd gezegd, wat een telefoon!! Scherm, snelheid, afwerking, allemaal echt top! Ik heb mijn volgende telefoon al gevonden :D
Me2, tenzij Samsung met iets echt speciaals komt over 2 weken wordt dit mijn volgende foon, mag nu al verlengen maar ik wacht nog ff de S4 af...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Met deze mooie, korte hands-ons blijkt voor mij wel dat HTC wederom een mooie toestel weet te brengen. Ben er nu 100% over uit dat de One mijn opvolger wordt voor me huidige One X. Gelukkig ga ik automatisch al voor de zwarte, omdat zilver / wit mij gewoon niet ligt kwa telefoon.

Bedankt voor de korte reviews overigens, ook goed om te horen dat alles lekker snappy werkt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35
Die korte review van CLB heeft me echt overtuigd. Ik had 'm al in pre-order staan bij Amazon, maar ik was stiekem bang dat ik gauw naar mijn Desire Z terug zou gaan (Fysiek toetsenbord enzo). Ik heb nog 2 maanden een iPhone 4s geprobeert maar naast de One lijkt het net wat CLB zegt, een speelgoedtoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Upbeat schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:03:
Als de zilvere versie vertraagd is komt het omdat ze alle modellen voor het event van gisteravond gebruikt hebben ;) Je zag iedereen (HTC vertegenwoordigers, Mark Moons, de promo dames) met de zilvere lopen. Maar zoals hierboven al werd gezegd, wat een telefoon!! Scherm, snelheid, afwerking, allemaal echt top! Ik heb mijn volgende telefoon al gevonden :D
Heeft iemand daar tijdens het event nog over gesproken?

@CLB heb je daar nog een vraag over gesteld?

Bedankt voor de info van het HTC event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee niet specifiek gevraagd, desbetreffende personen die ik gesproken heb hadden het
heel de tijd over 32GB versies in het zilver en het zwart voor een adviesprijs van €699,00 euro :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Http://www.youtube.com/watch?v=U86k7Ilztgs

Wat een prachtig beeld! Vooral als de telefoon op een statief staat.

[ Voor 5% gewijzigd door zedzed1 op 03-03-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

CLB schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:17:
Nee niet specifiek gevraagd, desbetreffende personen die ik gesproken heb hadden het
heel de tijd over 32GB versies in het zilver en het zwart voor een adviesprijs van €699,00 euro :)
Kortom het standaard verhaaltje wat ze tijdens de debriefing hebben gekregen voorgaande aan de evenement. :9

Denk dat overigens gewoon beste is om via social media of htc chat na te vragen of klopt dat die vertraging heeft of niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Metian schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:15:
[...]

Kortom het standaard verhaaltje wat ze tijdens de debriefing hebben gekregen voorgaande aan de evenement. :9
Precies, zijn gewoon studenten die bij een bureau staan ingeschreven, ken er een aantal namelijk. Staan op het ene moment op de AutoRai en daarna weer op de vis beurs.

Kwestie van de documentatie leren en gaan met die banaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB is het mogelijk dat je zegt van welke Nederlandse uitgevers we content kunnen zien in de Blinkfeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:12:
@CLB is het mogelijk dat je zegt van welke Nederlandse uitgevers we content kunnen zien in de Blinkfeed?
http://blog.htc.com/2013/02/htc-launches-blinkfeed/

Kan hier gevonden worden, vraag me alleen of deze lijst wel compleet is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:13
Toch wel grappig dan dat iedereen met de zilveren rondloopt, terwijl de zwarte nergens te bekennen is. Ik knijp 'm wel een beetje want wil wel heel graag op launchdag m'n telefoon in handen hebben :X En ja, heel gimmicky, maar natuurlijk wil ik ook die HD link bestellen. Vooral tijdens presentaties is dat wel echt kicken...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
BorgMan schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:45:
Toch wel grappig dan dat iedereen met de zilveren rondloopt, terwijl de zwarte nergens te bekennen is. Ik knijp 'm wel een beetje want wil wel heel graag op launchdag m'n telefoon in handen hebben :X En ja, heel gimmicky, maar natuurlijk wil ik ook die HD link bestellen. Vooral tijdens presentaties is dat wel echt kicken...
Zo'n Media Link HD is wel erg duur! Als je het niet erg vindt om jouw toekomstige One via een draadje naar jouw monitor te laten lopen, kun je ook veel goedkopere alternatieven vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
thomasvant schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:48:
[...]

Zo'n Media Link HD is wel erg duur! Als je het niet erg vindt om jouw toekomstige One via een draardje naar jouw monitor te laten lopen, kun je ook veel goedkopere alternatieven kopen
Als je hem hebt ge pre-ordered (en zolang de voorraad strekt) kan je hem gratis bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
BorgMan schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:49:
[...]

Als je hem hebt ge pre-ordered (en zolang de voorraad strekt) kan je hem gratis bestellen ;)
Aha! Nou, dan zou ik hem inderdaad ook halen, ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Probleem is alleen dat je daar je IMEI voor nodig hebt. En geen telefoon in huis betekent ook geen IMEI en dus niet bestellen. Daarom hoop ik juist dat hij er snel is, want zou het zuur vinden om die boot te missen. En ja, rasechte Hollander he, gratiesch gratiesch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
BorgMan schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:52:
Probleem is alleen dat je daar je IMEI voor nodig hebt. En geen telefoon in huis betekent ook geen IMEI en dus niet bestellen. Daarom hoop ik juist dat hij er snel is, want zou het zuur vinden om die boot te missen. En ja, rasechte Hollander he, gratiesch gratiesch!
:) hahahaha Ik zit hier met exact hetzelfde gevoel...

Alleen daarom hoop ik al dat ik mijn silver op lanceerdag binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Zal er ook een dock komen met audio out? Is wel handig bij het afspelen van soundcloud en youtube via een versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zedzed1 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:55:
Http://www.youtube.com/watch?v=U86k7Ilztgs

Wat een prachtig beeld! Vooral als de telefoon op een statief staat.
Geloof jij nou echt dat dat he HTC one is...... Je ziet toch meteen aan de zoom dat dit geen smartphone is...

Goed luisteren wat je rond de 32 seconden hoort. Als je dan nog denk dat dit de One is... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door FrankGuthrie op 03-03-2013 17:20 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Hier een (goed) filmpje van een Engels sprekende Duitser.

YouTube: HTC One: First Impressions of the Gorgeous Full HD Superphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn keuze is toch ook zo goed als gemaakt, wat een prachtig toestel! Weet iemand wat het precies gaat betekenen als de HTC One die ik ga bestellen T-Mobile branded is en waarom ik dit wel of niet moet willen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom je dat niet zou moeten doen zijn logo's aangebracht op het toestel van T-mobile zelf. Er kan software van T-mobile op het toestel staan, applicaties voor en van T-mobile (en partners) en je moet vaker wachten op updates, omdat de updates van HTC zelf nog door T-mobile moeten worden voorzien van hun software. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Zoals een stuk terug op het forum al vermeld staat: Volgens T-Mobile wordt de HTC One unbranded geleverd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle reactie! Top!
Ah oke, voor de tweaker is dat dus niet een heel groot probleem, als hij met roms gaat spelen?
Scheelt me namelijk een hoop geld... dus tja die keuze... ik weet t nog niet

@Doncab
Dit gerucht zal waarschijnlijk niet kloppen...
De T-Black / T-White versie betreft een T-Mobile branded toestel. Dit toestel is Simlockvrij.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nee, niet altijd, zijn ook 'T-mobile One's' in omloop :)

En heel veel geld zal het niet schelen, volgens mij letterlijk 3 tientjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Laatst online: 09-01-2024
Dan nog een keer, dit is de mail die ik kreeg als antwoord op een vraag van mij:

U vraagt of de HTC One T-mobile branded is ,toegevoegde software heeft of dat het T-Mobile logo op de achterzijde van het toestel staat. Het toestel wordt geheel standaard geleverd zonder toevoegingen van T-Mobile.

Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Klantenservice BV

Als ie dus toch branded zou zijn gaat ie terug !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip, zie topic waarschuwing

[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 03-03-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
http://www.test-mobile.fr...920-056638/#comment-37565

Foto vergelijking Xperia Z, Note 2, iPhone 5, Lumia 920 en de One. One komt er best goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Doncab schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:28:
Dan nog een keer, dit is de mail die ik kreeg als antwoord op een vraag van mij:

U vraagt of de HTC One T-mobile branded is ,toegevoegde software heeft of dat het T-Mobile logo op de achterzijde van het toestel staat. Het toestel wordt geheel standaard geleverd zonder toevoegingen van T-Mobile.

Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Klantenservice BV

Als ie dus toch branded zou zijn gaat ie terug !
Toch vreemd, ik heb van die zelfde klantenservice via de telefoon te horen gekregen dat hij wel degelijk branded is. Welke en wanneer kon de vriendelijke dame niet zeggen. Maar er gaat sowieso een T-Mobile eigen versie komen. In een aantal webshops is dit bijvoorbeeld te zien aan de prijzen. Ze leveren bij bepaalde abonnementen een HTC One gratis mee, terwijl je voor vergelijkbare andere telefoons/abonnementen moet bij betalen voor de One.

Geloof mij nou maar, er komt een branded T-Mobile versie van de HTC One.... Uit kijken dus op moment dat je hem via en bij T-Mobile gaat bestellen. Dit geld natuurlijk ook voor een webshop die het toestel goedkoop aanbied.

Overigens, de HTC Legend en HTC Sensation zijn ook als branded versie verkocht, aan het uiterlijk was niets te zien, in het begin zat er ook geen Vodafone software in, maar naar de eerste ROM update bleek wel degelijk Vodafone meuk te worden geïnstalleerd.

Studentmobile heeft mij trouwens ook aangegeven dat deze https://www.studentmobiel.nl/htc-one (T-Mobile 38.09 per maand) 100% zeker een aparte T-Mobile versie van de One is, misschien niet direct voorzien van T-Mobile apps, maar waar de kans wel bij aanwezig is dat er in de toekomst T-Mobile apps op komen. T-Mobile is dus ook verantwoordelijk voor de ROM uitgifte en je draait niet mee met de HTC eigen versie tijdens updates.

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 03-03-2013 19:37 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
alwaysleft schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:48:

Foto vergelijking Xperia Z, Note 2, iPhone 5, Lumia 920 en de One. One komt er best goed uit :)
Belichting en kleur zijn wel in orde zo te zien maar niet bijzonder, scherpte is niet bijzonder bij veel foto`s. Ik vind het geen uitblinker wat dat betreft.

[ Voor 16% gewijzigd door Masterkale1 op 03-03-2013 20:00 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie advies is dus om een T-Mobile branded HTC One te vermijden, en te gaan voor een unbranded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
If it's possible, altijd ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:00:
Jullie advies is dus om een T-Mobile branded HTC One te vermijden, en te gaan voor een unbranded?
Mijn advies is om altijd branded telefoons te vermijden. Geen last van apps van de provider en/of updates die stuk later komen dan de un-branded telefoons.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
BorgMan schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:52:
Ik denk dat HTC dit niet kan maken. Htc heeft dus een actie om de eerste pre orders te belonen. Als ze de zilveren versie 2 weken later leveren is de actie inmiddels niet meer geldig en komen de mensen die een preorder hebben besteld niet meer in aanmerking voor de media link. Lijkt mij niet echt fair.

We zullen een van deze dagen meer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:48:

Moet zeggen dat ik zelf weinig verschil zie, alleen in de een na laatste vergelijking, lijken de kleuren van de One echt beter/realistischer dan de rest.

Deze vergelijking heeft voor mij alleen maar duidelijk gemaakt hoe goed de concurrentie is, want IMHO doet geen van de andere, Xperia Z, Note 2, Lumia 920 en iPhone 5, onder voor de kwaliteit. Vooral de laatste 3 met hun 8 megapixel Camera hebben indruk op me gemaakt.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Metian schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:20:
[...]

http://blog.htc.com/2013/02/htc-launches-blinkfeed/

Kan hier gevonden worden, vraag me alleen of deze lijst wel compleet is.
Ik vraag het me ook af. Bij Quote zeggen ze dat ze zelf ook zijn opgenomen, ook al ben ik dat nergens anders tegengekomen. http://www.quotenet.nl/Nieuws/Preview-HTC-One-54400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 16:17
Hier mijn 2 cents na meerdere malen een One in mijn handen gehad te hebben en verschillende dames gesproken te hebben op het HTC Live event van afgelopen zaterdag. Voor de duidelijkheid, ik gebruik dagelijks een Sensation en ben niets gewend van een One X of een One X+. :P

- Toestel ligt fijn in de hand, deed me een beetje denken aan mijn goede oude HD2 vriend.
- Super strak design, erg mooi geheel!
- Bedienen met 1 hand, als in met mijn duim iedere hoek van het scherm aanraken, lukt mij niet. Ik heb geen kleine handen overigens, mijn Sensation bedien ik met gemak wel op die manier, vandaar.
- Niets te weten kunnen komen over een 64gb versie.
- Naast de 32gb en de ruimte bij Dropbox krijg je ook ruimte bij Skydrive is mij verteld.
- Het is mij niet gelukt de Blinkfeed widget van het scherm af te halen, wel kan je inderdaad een ander paneel als homescreen instellen.
- De schermen/panelen zijn niet als een carrousel rond te draaien. Wil je van het meest linker naar de meest rechter moet dat dus via home of door uit te zoomen. Of dit moet je ergens als optie apart in kunnen stellen? Weet niet of de voorgaande One's dit kunnen?
- Verschillende foto's welke daar gemaakt waren bekeken. Zag er meer dan prima uit voor daar, maar ik was niet super onder de indruk. Wel goed, maar niet echt next-level. Afijn, voorbeelden zat hierboven.
- Helaas geen foto's die overdag gemaakt waren aan kunnen treffen.
- Geluid uit de speakers kan lekker hard, maar door de lawaaiige omgeving viel er qua zuiverheid niets op te maken. Had verder geen eigen headset bij me om te kunnen testen.
- Ook de KPN's Interactieve TV decoders zullen te bedienen zijn, dit had ik nog nergens eerder geconstateerd. Je kan dan meteen vanuit de gids app op een programma tikken waardoor de decoder meteen schakelt. Aldus de mevrouw.

Overall een fijn toestel, en maakt een stuk betere indruk op me dan de voorgaande One's.
De foto truukjes zagen er ook leuk uit maar zijn voor mij zeker geen selling point.

Ik twijfel zelf nog een beetje omdat ik als muziekliefhebber liever een toestel met een micro-sd lezertje heb. Snap ergens wel dat partijen meer baat hebben bij streaming diensten, maar dan nog. Misschien nog even aankijken hoe een nieuwe Samsung er uit gaat zien.

Nog even vraagje voor One X/One X+ bezitters:

Kunnen android apps/sense vandaag de dag heel android laten hangen? Dit met het oog op het loshalen van de batterij. Daarover gesproken, die van mijn Sensation is na nog geen 2 jaar redelijk aan het sterven momenteel, maar is zelf te vervangen. De One X/One X+ heeft wat dat betreft nog geen kuren vertoond over het algemeen? Ik verwacht namelijk van een toestel met een dergelijke prijs makkelijk 2 jaar te kunnen doen zonder hem op te hoeven sturen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
r132546e schreef op maandag 04 maart 2013 @ 07:17:

- De schermen/panelen zijn niet als een carrousel rond te draaien. Wil je van het meest linker naar de meest rechter moet dat dus via home of door uit te zoomen. Of dit moet je ergens als optie apart in kunnen stellen? Weet niet of de voorgaande One's dit kunnen?
Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Dit zou m.i. een behoorlijk nadeel kunnen zijn in de software, juist omdat je hierdoor snel kan multitasken etc. Ik heb ook nog nooit een Android toestel gehad, dus ben ook benieuwd of je dat kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op maandag 04 maart 2013 @ 07:38:
[...]

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Dit zou m.i. een behoorlijk nadeel kunnen zijn in de software, juist omdat je hierdoor snel kan multitasken etc. Ik heb ook nog nooit een Android toestel gehad, dus ben ook benieuwd of je dat kunt instellen.
Touchwizz (Samsung skin) doet dat wel. Stock Android en Sense afaik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
HTC heeft Sense eenvoudiger gemaakt, versie 3.5 en/of 4 kunnen ronddraaien, daarna hebben ze het er uitgehaald om Sense lichter te maken. Met een andere laucher kan je de functionaliteit weer terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:00
Ik vroeg me af. als je een branded toestel koopt, is 't dan mogelijk om gewoon de 'htc' uitgebrachte rom erop te flashen zodat je geen last meer hebt van de branding van t-mobile?

Aangezien t-mobile nu wel een mooi actie heeft lopen voor 38 euro 2 jaar lang incl gratis htc one (branded hoogstwaarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Rokz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:37:
Ik vroeg me af. als je een branded toestel koopt, is 't dan mogelijk om gewoon de 'htc' uitgebrachte rom erop te flashen zodat je geen last meer hebt van de branding van t-mobile?

Aangezien t-mobile nu wel een mooi actie heeft lopen voor 38 euro 2 jaar lang incl gratis htc one (branded hoogstwaarschijnlijk).
Je kant het toestel doormiddel van een custrom bootloader voorzien van een HTC Stock rom, dan draai je dus wel een stock rom maar krijg je geen updates vanuit HTC, je zal dan dus steeds een nieuwe rom moeten flashen op moment dat er een nieuwe versie beschikbaar komt.

Je zal ongetwijfeld begrijpen dat een custorm rom problemen kan geven bij een claim op de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Hoop niet dat HTC hetzelfde fout gaat maken als Apple met Iphone5, aluminium is erg schade gevoelig en zacht (of de verflaag) een keer en sluetel tegenaan en je ziet het aluminium door verflaag heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Replay256 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:59:
Hoop niet dat HTC hetzelfde fout gaat maken als Apple met Iphone5, aluminium is erg schade gevoelig en zacht (of de verflaag) een keer en sluetel tegenaan en je ziet het aluminium door verflaag heen.
Dit onderwerp is al eerder langs geweest bij deze thread, maar ik zal het voor je samenvatten.
Aluminum verf je niet, dat anodiseer je. Hierbij word er een oxidelaag op het alu aangebracht. Deze laag is heel erg hard (afhankelijk van het alu soort dat je gebruikt).

Apple staat bekend om het goedkope aluminium wat ze gebruiken, ook anodiseren ze niet lang genoeg (de laagdikte is niet zo dik dus krast het makkelijker). HTC staat bekend om de duurdere alu die ze gebruiken en de dikkere anodiseer laag (heb zelf een desire S die na 2 jaar nog geen kras op het alu heeft).

Kortom, ik maak mij er persoonlijk geen zorgen om. Het is sowiezo verstandig om je mobiel niet bij je sleutels in de zak te doen.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Valt wel mee hoor. Ik heb jaren een HTC Legend gebruikt (ook alu unibody) en daar zit geen krasje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
HesRuud schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:02:
[...]

Dit onderwerp is al eerder langs geweest bij deze thread, maar ik zal het voor je samenvatten.
Aluminum verf je niet, dat anodiseer je. Hierbij word er een oxidelaag op het alu aangebracht. Deze laag is heel erg hard (afhankelijk van het alu soort dat je gebruikt).

Apple staat bekend om het goedkope aluminium wat ze gebruiken, ook anodiseren ze niet lang genoeg (de laagdikte is niet zo dik dus krast het makkelijker). HTC staat bekend om de duurdere alu die ze gebruiken en de dikkere anodiseer laag (heb zelf een desire S die na 2 jaar nog geen kras op het alu heeft).

Kortom, ik maak mij er persoonlijk geen zorgen om. Het is sowiezo verstandig om je mobiel niet bij je sleutels in de zak te doen.
Dank! ik stap er net in, had niet de tijd genomen om de hele topic door te lezen, maar het is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Apple heeft qua behuizing zich in vergelijking met HTC er echt met een Jantje-van-leiden vanaf gemaakt. Vergeet niet dat HTC al jaren bezig is met een aluminium huis. Een van de USP's van HTC (de One X) daar gelaten dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:13:
[...]

Apple heeft qua behuizing zich in vergelijking met HTC er echt met een Jantje-van-leiden vanaf gemaakt. Vergeet niet dat HTC al jaren bezig is met een aluminium huis. Een van de USP's van HTC (de One X) daar gelaten dan....
Die ervaring heb ik niet, wordt mijn eerste HTC, (kom van de Iphone5) ik ben dus beetje huiverig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Het is ook maar net hoe je je telefoon behandeld, wanneer jij hem gewoon in een lege broekzak stopt en hem niet laat rondslingeren zal de kans op krassen minimaal zijn, en nooit je sleutels bij de mobiel doen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Die alu behuizing van de HTC hoef je je een stuk minder zorgen over te maken dan de iPhone.
Zelf al 2 jaar een sensation en de enige putten en krassen die erin zitten komen door een goede schuiver over een straattegel en die zijn vrij stug.
Het blijft natuurlijk Aluminium en is dus niet keihard metaal, maar voorheen zeker een stuk beter dan de behuizing van de iPhone 5

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
HesRuud schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:02:
[...]

Ik kan het voor de Desire S ook bevestigen. Ik heb er wel krassen en putten op zitten, maar dat heeft geen grote kleurverandering gegeven en dat is voor mij het belangrijkste. Putten zijn van het vallen op straat en krassen volgens mij een keer van sleutels erbij. Als je dat soort dingen niet doet zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Een maatje van me met een One X wist zelf te vertellen dat zijn hoesje om de telefoon heen het nogal bulky maakte, en dat het aluminium van de One het gebruik van een hoesje waarschijnlijk overbodig maakte aangezien het redelijk stroef materiaal is. Kan een van de gasten van het Live event dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
BorgMan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:35:
Een maatje van me met een One X wist zelf te vertellen dat zijn hoesje om de telefoon heen het nogal bulky maakte, en dat het aluminium van de One het gebruik van een hoesje waarschijnlijk overbodig maakte aangezien het redelijk stroef materiaal is. Kan een van de gasten van het Live event dat bevestigen?
Geanodiseerd aluminium is juist wat gladder. Ook heb ik een keer in een hands-on gehoord dat de One toch wel een beetje glad is (was een keer uit zijn handen gevallen 8)7 ).

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Heeft iemand eigenlijk een een slide out pouch gevonden voor de One? Ik heb nu een Desire Z met een officiële HTC pouch met zo'n pull tab. Dat vind ik zelf heel erg fijn werken en ik zoek zoiets voor de One, maar ik kan 't maar niet vinden. Het heeft mijn Desire Z al bijna 3 jaar krasvrij gehouden en ik hoop 't zelfde te bereiken met de One ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Laatst online: 10-09 16:17
HesRuud schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Geanodiseerd aluminium is juist wat gladder. Ook heb ik een keer in een hands-on gehoord dat de One toch wel een beetje glad is (was een keer uit zijn handen gevallen 8)7 ).
Door de hoekige afwerking rond de zeikant/randen van de One heb je meer grip dan bv. bij een Sensation, waar het aluminium helemaal afgerond is waardoor het soms net een stukje zeep lijkt wat dat betreft. Gladheid vond ik dus wel meevallen bij de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Laatst online: 22:44
omgwtfbbq schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:46:
Heeft iemand eigenlijk een een slide out pouch gevonden voor de One? Ik heb nu een Desire Z met een officiële HTC pouch met zo'n pull tab. Dat vind ik zelf heel erg fijn werken en ik zoek zoiets voor de One, maar ik kan 't maar niet vinden. Het heeft mijn Desire Z al bijna 3 jaar krasvrij gehouden en ik hoop 't zelfde te bereiken met de One ;)
Ik ben zelf ook al op zoek, ook naar een auto houder.
HTC zelf levert binnenkort wel deze flipcase:
http://www.htcaccessoryst...spx?i=241769&phone=246662

Lol @ Vertaalfout: Als u dit product vandaag voor 15u bestelt, kunt u met 14 dagen geleverd worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Voronwë op 04-03-2013 15:07 ]

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Wat vinden jullie van de camera van de HTC one? Ik had toch wel verwacht dat hij huidige telefoons zou evenaren. Vooral na de mooie presentatie van HTC.

Echter lijkt hij slechter uit te vallen dan de huidige Iphone 5. Lichter, zoals gezegd, maar niet per definitie mooier. Aangezien de kleuren minder diep zijn in mijn ogen.

http://www.htcone.nl/htc-...fotos-hdr-video-iphone-5/

Hierboven een link met de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

monkeyfntstc schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:03:
Wat vinden jullie van de camera van de HTC one? Ik had toch wel verwacht dat hij huidige telefoons zou evenaren. Vooral na de mooie presentatie van HTC.

Echter lijkt hij slechter uit te vallen dan de huidige Iphone 5. Lichter, zoals gezegd, maar niet per definitie mooier. Aangezien de kleuren minder diep zijn in mijn ogen.

http://www.htcone.nl/htc-...fotos-hdr-video-iphone-5/

Hierboven een link met de test.
Zou zeggen lees het topic eens door..... Is hier al heel veel over gezegd. Dit linkje is al een tijdje oud....

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Voronwë schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:00:
[...]

Lol @ Vertaalfout: Als u dit product vandaag voor 15u bestelt, kunt u met 14 dagen geleverd worden.
Ja maar zo'n flipcase vind ik dus niets :P Ik heb een premium material telefoon, dan ga ik niet met zo'n case er omheen vooral niet gebruiken maken van die premium feel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Voronwë schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:00:
[...]

http://www.brodit.com/brodit.html?pn=home even in de gaten houden, ik maak al jaren met veel genoegen gebruik van een houder van dit merk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Laatst online: 22:44
Ik heb voor mijn DHD een boel van DX.com weggehaald, maar ik heb nu problemen met die handige naam van dit mooie toestel. Overal worden de zoekresultaten behoorlijk vervuild door de andere One serie toestellen. :(

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Hierbij een leuke en erg uitgebreide review van de camera.

http://jonchoo.blogspot.n...ndonblogger+(jc's+weblog)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Bevestigd denk ik wat we al weten, kleuren zijn goed, scherpte is niet creme de la creme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
zedzed1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:37:
Hierbij een leuke en erg uitgebreide review van de camera.

http://jonchoo.blogspot.n...ndonblogger+(jc's+weblog)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Geweldig stukje!!!! Conclusie, overdag niet beter dan de iPhone 5 maar meer allebei even goed, in donkere omstandigheden beter dan de iPhone 5 en S3 van deze wereld. Maar beste all round camera blijft de Lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Wat me in het vluchtige scannen opviel is dat hij het ook heeft over blur ergens onderin de foto, iets wat al eerder in dit topic is langsgekomen. Zoals hij ook zegt hopelijk iets wat met de firmware kan worden opgelost.
Sadly it appears there is a bug with either the hardware or software, where part of the bottom half of an image would appear blurred. This might be a post-processing issue, and if it is, I hope HTC releases a fix for it soon. If previous firmware updates for the One X and 8X were of any indication, I have no doubt that HTC will issue a fix quickly.
Verder bevallen de foto's me opzich wel. Voldoende kwaliteit voor mij om voor snapshots te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
alwaysleft schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:47:
[...]

Geweldig stukje!!!! Conclusie, overdag niet beter dan de iPhone 5 maar meer allebei even goed, in donkere omstandigheden beter dan de iPhone 5 en S3 van deze wereld. Maar beste all round camera blijft de Lumia 920.
Het wel een productie versie en nog geen final versie. Dus misschien wordt het nog beter. Wel de beste review van de camera tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Eindelijk wat duidelijkere camera samples, merk toch dat ik wat scherpte mis in de foto's (dit werd ook genoemd) Ik kijk het op een scherm met resolutie van 2560x1440 valt het nog meer op denk ik :P

Valt wel op dat vaak de kleuren wel erg mooi zijn op de HTC waar andere mis gaan.
Video doet die ook erg goed, kwam deze video's tegen:
YouTube: Lumia 920 vs HTC One - 1min Optical Image Stabilisation test HTC One
YouTube: Lumia 920 vs HTC One - 1min Optical Image Stabilisation test Nokia Lumia 920

Video is gewoon vloeiend en de OIS werkt super op de One, wat me opvalt is dat bij de Htc het geluid beter is. Dit merk je voor al in de stemmen op de achtergrond vind ik.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Echt top hoe ze bij HTC bezig zijn om dit tot een succes te maken. Uiterlijk, specs, alles lijkt te kloppen aan de One. Zeg het niet vaak, maar mag het nu toch wel al zeggen....Hulde aan HTC! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hier nog een uitgebreid filmpje over de One:

YouTube: HTC ONE with Qualcomm Snapdragon 600 (ENG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0p
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Ik zit er heel erg aan te denken om mijn iphone 4 te vervangen voor deze HTC One. Wat een mooi ding.

Is er al bekend wanneer de tweakers review uitkomt? Ben erg benieuwd naar vooral de accuduur van het apparaat. Als deze slecht is, dan is het alsnog een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

r0p schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:39:
Ik zit er heel erg aan te denken om mijn iphone 4 te vervangen voor deze HTC One. Wat een mooi ding.

Is er al bekend wanneer de tweakers review uitkomt? Ben erg benieuwd naar vooral de accuduur van het apparaat. Als deze slecht is, dan is het alsnog een no go.
Zal ergens voor het midden van deze maands zijn aangezien hij midden maart geplanned staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
En toch heb ik nog weinig ervaringen of rviews gezien over de batterijduur. Dit is voor mij echt een van de belangrijkste items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Leuk filmpje over het maken van de HTC One:

YouTube: HTC One design (How they do it?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

CousinBoneless schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 07:34:
En toch heb ik nog weinig ervaringen of rviews gezien over de batterijduur. Dit is voor mij echt een van de belangrijkste items...
Ik denk dat GSM Arena in een paar dagen wel een batterijtest doet. Persoonlijk denk ik dat het wel goed goed gaat komen, de Droid DNA met groter scherm, onzuinigere SoC en kleinere batterij was ook vrij behoorlijk.

Mocht het niet direct in orde zijn, dan is er nog niet direct een man overboord want 1 of 2 updates van HTC verder is het meestal al een stuk beter. Al zou het natuurlijk leuk zijn als ze het nu vanaf de start direct goed doen. Wel zo handig voor de reviews en de verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:47
Dit zal meer dan waarschijnlijk ook wel de mijne worden, tenzij de S4 nog met enkele verbazingwekkende features afkomt. Ik heb nu ongeveer 1 jaar een Note I gebruikt, maar had ervoor ook al meer dan een jaar een Desire en was toen ook al enorm tevreden van HTC.

Punten die voorlopig bij mij de doorslag geven;
+ (aflopend) design
+ Bouwkwaliteit
+ Formaat (Note vind ik echt te groot achteraf bekeken)
+ Speakers
+ Benchmarks
+ HTC Zoe ziet er wel leuk uit om af en toe eens als bezigheid te gebruiken

Ik wacht nu nog even af tot 14 maart, maar de kans is groot dat ik deze dan bestel & mijn Note dan verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:43
wph schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:22:
Ik denk dat GSM Arena in een paar dagen wel een batterijtest doet. Persoonlijk denk ik dat het wel goed goed gaat komen, de Droid DNA met groter scherm, onzuinigere SoC en kleinere batterij was ook vrij behoorlijk.

Mocht het niet direct in orde zijn, dan is er nog niet direct een man overboord want 1 of 2 updates van HTC verder is het meestal al een stuk beter. Al zou het natuurlijk leuk zijn als ze het nu vanaf de start direct goed doen. Wel zo handig voor de reviews en de verkoopcijfers.
Jup ik snap daarom ook niet dat het altijd maar eeuwen moet duren met die updates..
Android 4.2 die dan al 4 maand uit is, of 4.2.2, die wat recenter is verbeterd namelijk wel de accuduur.. en de prestaties.

Maar ondanks dat is er geen twijfel dat ik de One ga kopen... :9~ :D

Maar dit zijn wel van die dingen waar ik graag verbetering in zie bij HTC :)

[ Voor 14% gewijzigd door SmiGueL op 05-03-2013 11:24 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

[b][message=39865909,noline]... ik heb nu problemen met die handige naam van dit mooie toestel. Overal worden de zoekresultaten behoorlijk vervuild door de andere One serie toestellen. :(
Ik word daar ook horendol van. Inmiddels gebruik ik dit en dat vul ik aan mijn bijvoorbeeld 'review' of 'carkit' of wat ook. Nadeel is dat je sites mist die over zowel de One als de One S/SV/X/... gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ippe Ziepe op 05-03-2013 11:37 . Reden: vergat de One V ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 19:37
Ik ben ook wel enthousiast over deze telefoon. Ik kan begin april verlengen en denk dat dit hem maar moet gaan worden. Enig puntje van twijfel is voor mij het formaat. Ik kom van de Incredible S af en die is toch wat handzamer. Ik hoop dat ie niet TE groot is.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, kwestie van gewenning en dat gaat echt supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:11:
Geloof me, kwestie van gewenning en dat gaat echt supersnel.
Haha same, heb nu een desire Z en ik had als eis een groot scherm te hebben ivm het ontbreken van een fysiek TB, ik hoop dat dit gaat bevallen, volgende week binnen volgens de roze vrienden van T-Mobile dus ik ben benieuwd :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Video/foto vergelijking met de iPhone 5
YouTube: HTC One Vs iPhone 5 Camera Video and Photo Quality Comparison

Vergelijking met de iPhone 5, Lumia 920, Xperia Z en de BB Z10
YouTube: Сравнение камер iPhone 5, SGS III, Xperia Z, BB Z10, HTC One и Lumia 920

Lumia 920 is een klasse apart en aboluust nummer 1. iPhone 5, Xperia Z en HTC One op nummer 2, en de Z1 op de derde plaats voor mij.

[ Voor 56% gewijzigd door FrankGuthrie op 05-03-2013 18:36 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Hij kan best wel goed tegen sleutels, geen krasjes ed.:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
CanonBoy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:30:
[video]
Ook al zie je het achteraf niet helemaal goed, geloof ik het wel na het zien van deze. Mooi filmpje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 10:06
Ben 2 dagen in engeland geweest en kon het niet laten een paar bel winkels (stikt ervan) binnen te lopen en te vragen naar de one. 1 had een promo display. Geen werkende toestellen maar kon wel mooi de kleuren vergelijken. Heb altijd zwart gehad, hou niet zo van opvallende toestellen, maar de zilveren is wel erg mooi hoor! Misschien dat ergens in NL ook al een promo display staat om te voelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Veel reclame van de One tijdens Manchester - Real....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Laatste paar wedstrijden sowieso idd. Waarschijnlijk omdat ze sinds kort ook hoofdsponsor zijn van de champions league.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

CanonBoy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:30:
[video]
Waar komt dat spoor van stof vandaan? Ik neem aan dat dat niet van die sleutel af komt? 8)7

Slecht te zien of er echt iets beschadigd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
^ Ik denk dat het wel degelijk van de sleutel komt, kan twee dingen beteken: of de HTC One is gemaakt van ontzettend goed metaal, of de sleutel is niet zo sterk.
De maker van het filmpje zegt zelf het volgende: 'Ok so I wanted to test the casing of the HTC One...theyve got that sorted!', dus ik denk dat er inderdaad geen sporen zijn achtergebleven. Wat natuurlijk erg goed nieuws is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
CanonBoy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:27:
^ Ik denk dat het wel degelijk van de sleutel komt, kan twee dingen beteken: of de HTC One is gemaakt van ontzettend goed metaal, of de sleutel is niet zo sterk.
De maker van het filmpje zegt zelf het volgende: 'Ok so I wanted to test the casing of the HTC One...theyve got that sorted!', dus ik denk dat er inderdaad geen sporen zijn achtergebleven. Wat natuurlijk erg goed nieuws is!
Belangrijkste wat wel uit het filmpje is op te maken: ook al is het stof van de telefoon, er is niet gelijk licht metaal/aluminium te zien en de telefoon blijft zwart. Als dit bij de hoeken ook zo is heeft hij in ieder geval niet het iPhone 5 probleem. Collega van me heeft een zwart iPhone 5, maar de randen zijn echt geen gezicht meer en hij heeft hem nog maar een paar maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Eindelijk een analyse van het scherm:
http://www.3dnews.ru/news/642059

Conclusie, het beste LCD scherm tot nu toe, met uitstekend contrast (nog beter dan de One X) en bijna perfecte calibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
CousinBoneless schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 07:34:
In terms of battery life the device offers decent enough performance without being anything to write home about, with a full days use possible between charges when the handset is used moderately. In fairness, getting a full day out of one lot of juice when the phone has such an impressive screen and the constantly updating BlinkFeed is pretty good really.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Video nacht
YouTube: HTC One (testovací video) - 1080p, exteriér, noc

Video daglicht
YouTube: HTC One (testovací video) - 1080p, exteriér

In gewoon daglicht performed de camera goed. In de avond zijn de kleuren en het licht wel goed, maar wat is de video schokkerig en de focus lijkt nog een probleem te zijn. Niet echt een goede low performance...

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

CanonBoy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:27:
De telefoon van sterker metaal dan die sleutel? Sorry, dat gaat er bij mij niet in :) (just call me stupid) . Bovendien is het filmpje ook niet van dermate kwaliteit dat het te zien is of er echt schade is aan de telefoon...

Ik zal vast negatief zijn, maar ik denk dat daar toch de telefoon beschadigd was.
Pagina: 1 ... 12 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)