Check thanxBloedvat schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Oh ja (en dat is een understatement)
Ik kan echt niet meer zonder. Als de lithium batterijtjes van de FCU's op zijn (omdat ik weer eens vergeten ben op te laden), dan heb ik geen zin in DCS.
Het is een uniek product (ik geloof dat ie er nog geen 500 wereldwijd heeft verkocht), maar het feit dat Miles' ze verkocht heeft aan de USAF (A-10 vliegeropleiding), wil toch wel wat zeggen.
Ik weet niet hoe het momenteel zit met levertijd, je zal er waarschijnlijk wel een hele poos op moeten wachten (je zal op de wachtlijst komen te staan denk ik) en verzendtijd van de VS naar hier is momenteel dramatisch... Maar naar mijn mening is het het wachten zeker waard.
Service/online hulp van Miles is geweldig (ik heb een paar keer met hem via Discord gechat i.v.m. wat fine tuning), daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Toen ik 't apparaatje een jaar in gebruik had, had ik een issue met mijn HMS (het sensortje dat je op je HMD plaatst). Ondanks dat we destijds niet zeker wisten of daar het issue lag, had Miles me kostenloos een nieuwe gestuurd.
Ik weet dat Schurem, ook actief hier, ook een setje heeft. Volgens mij is hij er ook wel enthousiast over.
Zat net al Miles zijn topic te kijken op DCS, 493 sets verkocht/geleverd.
Zag dat PointCTRL ook in andere flightsims bruikbaar is.
Toch maar in de richting van PointCTRL kijken in plaats van Virpil control panel, effe uitdokteren waar en hoe je moet bestellen
Die zender/camera van een PointCTRL, moet je die op je VR headset plakken of hoe zit dat
Er zit bij PointCTRL een camera/zender die je op je VR headset moet plaatsen, lijkt me op hetzelfde uit te komenocf81 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:04:
Ik heb geen VR en ook geen PointCTRL, maar ik vraag me af of ik wel een apparaat op mijn vingers wil of dat ik liever fingertracking heb op basis van camera's. Dat laatste lijkt mij flexibeler.
[ Voor 14% gewijzigd door dierkx36 op 05-10-2020 15:25 ]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.