dawg schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 02:17:
[...]
Ik gebruik Open Beta inderdaad.
Tomcat gaat ook nog wel qua complexiteit. Alle principes als radar, defensive, IFF, D/L, etc, blijven hetzelfde, alleen bediening is wat anders. Simplistisch gesteld.

De A-10C Warthog vind ik tot nog toe de lastigste, in de zin dat je echt een hele berg moet leren en niet alles gaat even intuïtief.
Desbetreffende missie is niet helemaal goed ontworpen, zo klopt de voorgeprogrammeerde radiofrequentie voor de S-3B ook niet. En aangezien het een standaard missie is heeft aanpassen geen zin want zodra er een update is ben je terug bij af. Derhalve heb ik die missie gekopieerd en aangepast, ook meteen een KC-130 i.p.v. een S-3B voor de tanker.
Duidelijk

De reden waarom de S3B in cold start niet als tanker werkte was omdat hij ook niet stond ingesteld als tanker, maar return to carrier.
Even wat anders :
Is er iemand hier handig met mission editor

Ik probeer met de nieuwe Syria map en Supercarrier een soort trainings missie te bouwen :
Bedoeling is cold-start vanaf de carrier , vervolgens via waypoints richting tanker : bijtanken, daarnaar via waypoints naar Aleppo, boven Aleppo recon, terug richting de tanker, weer bijtanken en dan terug naar het de carrier voor een CASE 1
Je begin aan het eind van de middag, eerste refuelen is nog tijdens licht, boven Aleppo zit je in de schemering/duister, 2de keer refuelen in het donker en CASE 1 is in het donker.
Het bovenstaande is me an sich redelijk gelukt, alleen om een 1 of andere reden smeert de S3B hem al terug naar de carrier voordat je de 2de keer kan refuelen.
Heb het vermoeden dat het komt door de RTB bingo fuel order, alleen vind ik het raar dat de S3B na 50 minuten al op bingo fuel zit.
(2 Hornets, jij en een wingman tanken allebei +/- 3000 lbs de eerste keer, de zeg totaal 6000lbs)
Volgende, zoals ik hier boven al heb neergezet, vlieg je met een wingman : jij lead, hij volgen.
Nu wil ik dat omdraaien : de AI als lead en jij wingman. (idee is om close formation te oefenen)
Hoe moet je dit doen
Ben al aan het zoeken geweest, maar ik kom er niet uit, dus als iemand het in hapklare brokken op dummy niveau kan uitleggen : dank je
PS
Het is de bedoeing, als ik deze missie goed heb voor de Hornet, om hem uit te bouwen/om te bouwen voor de Tomcat en Harrier.
Tomcat wil ik dan toevoegen als client (Hornet ook als client) zodat je aan het begin kan kiezen wel toestel.
(Basis voor allebei is hetzelfde)
Met de Harrier word het veel modificeren, gezien je hier de Tarawa klas voor nodig hebt en een Harrier met een veel lagere brandstof niveau opstijgt, dus eerder moet bijtanken (zorg voor later

)
[
Voor 9% gewijzigd door
dierkx36 op 24-08-2020 11:49
]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.