Paar dagen geleden met de sale de M-2000C gekocht, en ondanks dat het een frans onding is, is hij best wel vermakelijk

Even inhaken op de discussie : als je nu een Intel koopt ben je gek , sorry dat ik het zeggen
Ben een aantal weken geleden van een 9700k naar een AMD Ryzen 7 5800x overgestapt : beste upgrade in jaren.
Merk je in DCS er wat van ?
Hangt er van af waar je zit :
Om een 1 of andere manier lijkt de Supercarrier mod erg zwaar te zijn voor zowel een CPU en GPU dus daar zie ik in vergelijking met de 9700k weinig verschil ( lees van 35/38 naar 40 heel soms 45)
Waar ik tot nu toe met de 5800x de meeste winst zie is als het een scenario is die "druk" is (veel voertuigen,vliegtuigen etc) en de Syria map.
Dicht bij de grond haal ik een stabiel 45 fps met lage frametimes, op grote hoogte is 70fps te halen.
Persoonlijk denk ik dat het grote verschil met de 5800x is dat deze meer instructies per cycle kan doen als een Intel, en hij switched constant van belaste core.
Bij een Intel zie dat het de hele tijd dezelfde core is die word belast : bij de nieuwe AMD's wisselt dit (ik weet niet hoe het bij de "oudere" AMD's ook zo is)
Je ziet 3 cores die max boostclock lopen (4,85Ghz), en om de aantal tellen wisselt dit door naar onbelaste cores (draaien meestal op 3,3Ghz mee)
PS :
Dit is met een water gekoelde 2080 Ti en een Reverb G1, geen supersampling en zonder shadermod
[
Voor 4% gewijzigd door
dierkx36 op 24-11-2020 15:49
]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.