Ja vond ik ook. De radar in de Mirage2k, de MFD in de F/A-18C, allemaal een stuk bruikbaarder. Ik heb er nog wel een beetje een deadzone op zitten zodat 'ie niet wegloopt als je m inklikt, maar verder... Wereld van verschil. Makkelijk iedere cent waard.
Een andere upgrade/fix die erg de moeite waard is is je stick uit elkaar peuteren en de bal waar 'ie omheen draait met fijn schuurpapier
echt glad rond maken, een rubber ring vervangen en opnieuw invetten.
Ik deed dat met het spul van buddy fox:
https://www.buddy-fox.com/product-category/accessories/
Als je rustig en voorzichtig werkt hoef je niet bang te zijn dat je draadjes molt ofzo. Deze fix was
iets technischer dan de delta-sim slew upgrade maar minstens even hard de moeite waard.
Mijn stick werkte vloeiender, vooral net rond het midden waar het soms moeilijk was om nauwkeurig kleine inputs te geven. Ik land beter, schiet raker en heb net wat minder moeite met bijtanken in de lucht.
De extension heb ik bij VKB besteld, en de mounting heb ik zelf in elkaar geklust:
[
Voor 7% gewijzigd door
Schurem op 23-08-2019 14:19
]
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.