Sorry als mijn vraag hier niet thuis hoort, maar dit sub-forum leek mij het meest geschikt.
I.v.m. aanschaf van wat nieuwe hardware heb ik binnenkort een paar extra USB aansluitingen nodig.
Ik gebruik een ASRock Z370 Extreme4 moederbord met o.a. een USB 3.1 Type-C
Kan iemand mij een goede USB verdeelstekker aanbevelen? Is er iets specifiek waar ik op moet letten? Werkt zo'n verdeler uberhaupt wel fatsoenlijk? (Ik heb gezocht bij pricewatch, maar weet niet precies hoe die dingen eigenlijk heten, dus ik kan ze niet vinden)
- Geen voorkeur voor merk
- Prijs (liever goedkoper dan duurder natuurlijk
)
- 3 extra USB aansluitingen zou voldoende moeten zijn voor de toekomst
- Geen idee of het belangrijk is of het 3.1 poorten zijn (heb ik te weinig kennis van)
Voor wie zich afvraagt hoe ik het in hemelsnaam voor elkaar krijg alle USB poorten in gebruik te hebben:
Muis 1x
Toetsenbord 1x
Oculus Rift cv1 1x
Sensoren Rift 1x
TM Warthog HOTAS 2x
TM Cougar HOTAS 1x
tzt dus nog aan te vullen met:
PointCTRL
G27 stuurtje
I.v.m. aanschaf van wat nieuwe hardware heb ik binnenkort een paar extra USB aansluitingen nodig.
Ik gebruik een ASRock Z370 Extreme4 moederbord met o.a. een USB 3.1 Type-C
Kan iemand mij een goede USB verdeelstekker aanbevelen? Is er iets specifiek waar ik op moet letten? Werkt zo'n verdeler uberhaupt wel fatsoenlijk? (Ik heb gezocht bij pricewatch, maar weet niet precies hoe die dingen eigenlijk heten, dus ik kan ze niet vinden)
- Geen voorkeur voor merk
- Prijs (liever goedkoper dan duurder natuurlijk
- 3 extra USB aansluitingen zou voldoende moeten zijn voor de toekomst
- Geen idee of het belangrijk is of het 3.1 poorten zijn (heb ik te weinig kennis van)
Voor wie zich afvraagt hoe ik het in hemelsnaam voor elkaar krijg alle USB poorten in gebruik te hebben:
Muis 1x
Toetsenbord 1x
Oculus Rift cv1 1x
Sensoren Rift 1x
TM Warthog HOTAS 2x
TM Cougar HOTAS 1x
tzt dus nog aan te vullen met:
PointCTRL
G27 stuurtje