Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond kan ik niet.

Morgen tussen 13:00 en 15:00 kan ik wel.

Die missie klinkt iig wel leuk.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Ben ik ook wel voor in :) ook A-A cover met F-15 (of Su-27), als ik in die Huey stap ben ik degene die extraction moet hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:42
Nu nog een A-10 en iemand die kan hosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 16:34
Anders plannen we hem in voor morgenavond? zodat we wat meer mensen bij elkaar kunnen krijgen voor de verschillen rollen in deze missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Dat is ook prima :) een lijstje maken met wie wat wilt vliegen?

MBGek - UH-1H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
SgtPoen - UH-1H, Ka50(huey protection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Als jullie het morgen doen ga ik proberen er ook bij te zijn! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik had graag meegedaan maar lig met longontsteking op bed.... Voorlopig wat kalm aan vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen er nog mensen om 13:00? Ik wil dan wel een missie hosten. Rookie Terrorist van Dragon klinkt wel leuk:

Yesterday, a group of local militia assaulted and captured a delivery of discarded military vehicles.
Several BRDM, MTLB and T-55 have fallen into enemies hands, among them five Stinger-MANPADs.
Two days ago, this same group also captured six red-blue trucks loaded with explosives.
They have recently declared themselves as a terrorist organization and have threatened to use these trucks in an upcoming bomb attack.
We must find and destroy these trucks before they can be used as terrorist weapons.
Our intelligence has located the terrorist camp near a mountain lake.
The road leading to the camp features six bridges that have been turned into terrorist checkpoints with the stolen military equipment.

Als je mee wilt doen graag je kist, hot of cold, en welke munitie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Klinkt goed :)

A-10C cold 4x AGM-64D TGP en de rest GBU-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MBgek schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:33:
Klinkt goed :)

A-10C cold 4x AGM-64D TGP en de rest GBU-12
check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ju88zKd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oS53NYt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kbPXDZz.jpg

MBgek en Slamraam taking off.

Niet veel later werden we uit de lucht geschoten door Iglas.

Slamraam kreeg problemen met zijn joystick dus toen maar gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Gave screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hè-hè!!! Eindelijk mijn random crashes opgelost.. Denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Speel al een tijdje met het idee een simpele sim rig te bouwen. Uitsteeksel aan het stoel frame is om je joystick aan vast te maken, is in hoogte verstelbaar i.v.m extensions(joystick), links naast de stoel is voor de throttle.
Verder is er een mogelijkheid om rudder pedals te bevestigen op de dwarsliggers aan de voorkant.
Alles is verstelbaar, de blauwe vlakken zijn connectors, die los te draaien zijn en zo zijn de dwarsliggers op de jusite maat te schuiven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NI4tWKA.jpg

Ideeen opgedaan uit Het grote 'show je race-rig' topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

HELP. 8)7
Ik ben overgestapt van DCS v1.1.1 naar versie 1.2.14. Ik gebruik ook een Saitek X52 Pro (Saitek_X52Pro_Flight_Controller_7_0_34_109_64_Drivers_pfw & Saitek_X52Pro_Smart Technology 7_0_27_13 64Bit geïnstalleerd). Het eerste probleem dat ik tegen kom is dat mijn profiles in DCS niet meer werken (wijziging van *.lau naar *.diff.lau). Het tweede probleem dat ik tegen kom is dat de “pinky” (BTN_6) niet meer werkt. Natuurlijk staat BTN_6 als modifer in DCS.

Het probleem van de “pinky” is om alle “pinky” profiles in de Saitek software te verwijderen en dan werkt het wel in DSC. Voor A-10C heb ik alle profiles in DSC goed gezet en de Saitek software zo veel mogelijk leeg gehouden. Dit was nog niet zo zeer een probleem omdat ik dat al had in de vorige versie. Echter al mijn profiles voor FC3 staan in de Saitek software en niet in DSC.
1. Heeft iemand voor mij zijn DCS profiles *.diff.lau? (eventueel met plaatjes en voor TrackIR is geen probleem).
2. Weet iemand ook een goede oplossing voor het “pinky” probleem zodat er in de Saitek software er geprogrammeerd kan worden?

Bij voorbaat dank. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Kleine aanpassing gedaan aan de throttle mount;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gnji24i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:43:
Beste Tweakers,

HELP. 8)7
Ik ben overgestapt van DCS v1.1.1 naar versie 1.2.14. Ik gebruik ook een Saitek X52 Pro (Saitek_X52Pro_Flight_Controller_7_0_34_109_64_Drivers_pfw & Saitek_X52Pro_Smart Technology 7_0_27_13 64Bit geïnstalleerd). Het eerste probleem dat ik tegen kom is dat mijn profiles in DCS niet meer werken (wijziging van *.lau naar *.diff.lau). Het tweede probleem dat ik tegen kom is dat de “pinky” (BTN_6) niet meer werkt. Natuurlijk staat BTN_6 als modifer in DCS.

Het probleem van de “pinky” is om alle “pinky” profiles in de Saitek software te verwijderen en dan werkt het wel in DSC. Voor A-10C heb ik alle profiles in DSC goed gezet en de Saitek software zo veel mogelijk leeg gehouden. Dit was nog niet zo zeer een probleem omdat ik dat al had in de vorige versie. Echter al mijn profiles voor FC3 staan in de Saitek software en niet in DSC.
1. Heeft iemand voor mij zijn DCS profiles *.diff.lau? (eventueel met plaatjes en voor TrackIR is geen probleem).
2. Weet iemand ook een goede oplossing voor het “pinky” probleem zodat er in de Saitek software er geprogrammeerd kan worden?

Bij voorbaat dank. _/-\o_
Mijn problemen zijn opgelost. Het blijkt dat er een downloadfout zat in de Saitek software. Ik heb beide bestanden opnieuw gedownload en nu werkt alles weer prima. :) Ook het probleem met de "pinky" is hierdoor opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:31
Op de valreep nog even de FW-190 en F-86 gekocht met 70% korting. Let the dogfights begin... >:)

[ Voor 9% gewijzigd door SlaadjeBla op 04-01-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25
MBgek schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:22:

[afbeelding]
Heel erg gaaf! Ga je het express ook met wielen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ircghost schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:40:
[...]

Heel erg gaaf! Ga je het express ook met wielen maken?
Ja, heb er geen dedicated pc voor helaas, moet alleen nog iets verzinnen voor de monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
muurbeugel vertical plaatsen? :P of in hoogte verstelbaar bureau maken.. / bureau op wielen maken zodat het ook naar voren kan schuiven zodat het op de juiste positie voor je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de TS down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Laatst online: 22:31
MBgek schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:22:

[afbeelding]
Supercool. Inspirerend ook. Nooit aan die aluminium profielen gedacht als handig doe-het-zelf materiaal voor een playseat.

Ik zit alleen naar die joysticksteun te kijken, maar is dat niet wat wankel? Zie ik het goed dat dit op slechts 1 profiel steunt? Dat zou kunnen gaan draaien of wankelen als die met een connector vastzit aan een verticaal profiel.

Daarnaast is hij haaks op het verticale stuk gedraaid met een connector. Heeft dit voldoende draagvermogen? De arm is vrij lang, waardoor het moment op de connector groot zal zijn en alles wat hem vasthoudt is die ene connector aan het verticale profiel.

[ Voor 18% gewijzigd door SlaadjeBla op 04-01-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
SlaadjeBla schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:36:
[...]

Supercool. Inspirerend ook. Nooit aan die aluminium profielen gedacht als handig doe-het-zelf materiaal voor een playseat.

Ik zit alleen naar die joysticksteun te kijken, maar is dat niet wat wankel? Zie ik het goed dat dit op slechts 1 profiel steunt? Dat zou kunnen gaan draaien of wankelen als die met een connector vastzit aan een verticaal profiel.

Daarnaast is hij haaks op het verticale stuk gedraaid met een connector. Heeft dit voldoende draagvermogen? De arm is vrij lang, waardoor het moment op de connector groot zal zijn en alles wat hem vasthoudt is die ene connector aan het verticale profiel.
De profielen zijn 40x40, worden geklemt met een M8 imbus. verder denk ik dat het wel mee zal vallen, alu op alu is van zichzelf al vrij stroef.

Afbeeldingslocatie: http://www.maytec.org/_neue_daten/images/main/Framedesigner_Beispiel_06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik zit er in, werkt nu iig wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nu dus idd wel. Uurtje geleden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Laatste mogelijkheid om voor 80% bijna alles in the slaan.. 80% korting op bijna alles, 65% op de MiG...

https://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ziet er gaaf uit die seat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

De TS is even down geweest inderdaad. Ik had vanmiddag last van een internetstoring bij Tweak.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Koriel schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:36:
Laatste mogelijkheid om voor 80% bijna alles in the slaan.. 80% korting op bijna alles, 65% op de MiG...

Begin te twijfelen om de MiG te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:36:

Thanks gelijk de Mig21 gekocht :9

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=136883
Dear all,

Welcome to the very awesome (boring) very first (meagre) issue of the new monthly Leatherneck Simulations updates!

[ Voor 24% gewijzigd door Streskip op 04-01-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super sale! Tot 0900 vandaag nog..

EDIT

Correctie: UTC 0900 dus tot 1000u vandaag.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Na Afterburner heb ik trouwens ook ontdekt dat DCS crasht als je Dxtory gebruikt. Wat een gedoe... Hoe moet ik nou video's opnemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hele tijd zitten kloten met crashes.. Bleek een mod te zijn die middels edits van .LUA files de effecten van rook en explosies veranderde.. Om een of andere reden gaat dan iets fout in het geheugen. Misschien zit er door die aangepaste effecten iets van een loop in, of wordt er meer geheugen gebruikt voor die effecten dan dat DCS voorgecalculeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig geprobeerd DCS te draaien op een virtuele machine met een virtuele GPU die directx 9 ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Als het goed is komen deze week mijn Saitek rudders binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb op de valreep de Huey gekocht. Valt nog niet mee! Ben al blij dat ik em op het booreiland kon landen, met zweet in de handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittig hè, met de voetjes de boel rechtdoor laten gaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Maar erg leuk om te doen. Begin binnenkort eens aan de A10C study. Vooralsnog ook met FC3 nog best het e.e.a. te doen. Net een paar missies met de Huey gedaan, wat uiteraard 2x crash opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rotary Winged en FW is echt een verschil. Per definitie is een vliegtuig gemaakt om precies door te blijven vliegen zoals het vloog toen je de controls los liet (los van zaken als wind, balans, etc. waardoor je moet corrigeren). Een helikopter is per definitie altijd uit balans en heeft altijd een asymmetrische neiging in zijn vlieggedrag. Deze zul je dus continue moeten bijsturen anders wilt hij iets doen in een zijwaardse of draaiende richting. Behoorlijk vermoeiend in het begin. Bij Chinooks en Black Sharks is dit minder maar nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Die Huey is idd pittig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Wanneer gaan we die missie Asset Extraction doen? Had hem laatst getest en hij is wel leuk, als je als A-A de lucht in gaat spawnen er wat enemy's waar je tegen kan vechten zodat de helo's dekking hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door SgtPoen op 06-01-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SgtPoen schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:19:
Wanneer gaan we die missie Asset Extraction doen? Had hem laatst getest en hij is wel leuk, als je als A-A de lucht in gaat spawnen er wat enemy's waar je tegen kan vechten zodat de helo's dekking hebben.
Ja is goed.

Ik pak de A10C

Ik host vanavond vanaf 20:00
Volledige missiebeschrijving: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=104831

Geef aub aan in welke kist je wilt, hot of cold en welke payload, dan pas ik dat aan in de missie.
Situation:
For several years now the Russians have had an asset, code name "Rabid Bear", deep undercover in the Insurgent ranks.
Recently he has obtained documents and cartography that pinpoint several high value insurgent targets. Late last night the
asset escaped the insurgent controlled city of Coban and made his way East of the city to a bridge and is using it as cover
while he waits for extraction.

This morning, satellite photos showed a significant increase in enemy activity. They must have realized what happened.
Several groups of enemy units are set up as search parties no doubt trying to find, and most likely eliminate, Rabid Bear
before we can extract him from the area. Success of this mission will give us the intelligence we need to put a huge dent in
regional terrorism and therefore this is a joint allied forces mission.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dmKL8SA.jpg

Mission Briefing:
Two UH-60 Blackhawk helicopters (Pontiac) are standing by to depart Beslan at 0830 and make their way towards the bridge
east of Coban. They will take up a hover position just outside the valley and wait for an all-clear signal from friendly aircraft
before proceeding in for extraction.

If UH-1H (Chevy) pilots wish to take their place, we’ll ground the Blackhawks and let you boys extract the asset instead.
Chevy has a different flight plan than the Blackhawks, so pay attention to your section of this briefing.

Non-extraction aircraft are to ensure valley entrances are clear of enemy AAA, SAM and other units prior to clearing rescue
teams in to extract the asset. Aircraft are advised to return to Beslan for refueling and rearming prior to clearing helicopters
in for extraction. Stick to your flight plan: it has been designed to maximize chances for mission success.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NdZ6PrE.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ik doe mee, in de Huey, hot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
F-15, cold
wapens hang ik er zelf wel onder :P
En anders mag je hem volhangen met AIM-120's en 2 sidewinders

[ Voor 40% gewijzigd door CrashOverDrive op 06-01-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:19
Welke pedalen raden jullie aan voor een budget van 150€ - 200€? Ze zouden hoofdzakelijk gebruikt worden voor combat flight sims. Zijn die van Saitek (Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals) een goede keuze?

[ Voor 25% gewijzigd door Brick Top op 06-01-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup. De non-combat ook. Maar als je 200 wil uitgeven, check dan zeker even MFG Crosswind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:47:
Jup. De non-combat ook. Maar als je 200 wil uitgeven, check dan zeker even MFG Crosswind.
Die ziet er nice uit, gaat in ieder geval mijn Saitek combat pedals vervangen als ze een keer kapot gaan :P
http://mfg.simundza.com/mfgcrosswind.php#

Niks mis met de combat pedals, heb deze al ruim 3 jaar en doet het prima.

[ Voor 17% gewijzigd door SgtPoen op 07-01-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

kep zelf maar de sabre en mig21 gekocht, net op de valreep! ow en natuurlijk de Flanker!

Mooie dealtjes gesloten hoor!

Als ik weeer thuis ben meteen aan de slag!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die stomme Flanker ook gekocht. Voor die lullige EUR1,70 vond ik alleen de achtergrond in DCS al leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:15:
Ik heb die stomme Flanker ook gekocht.
Arme Flankertje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Saitek Drivers en SST software opnieuw geïnstalleerd en voorlopig doet mijn A-10C profiel het weer.

Had gisteravond de Asset Extraction weer gehost als GoT server en (alleen) gevlogen.

Ik ben van plan om vanavond vanaf 20:00 Asset Extraction weer te hosten als er Huey pilots zijn die mee willen doen?

Anders host ik Rookie Terrorist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:38:
Ik heb de Saitek Drivers en SST software opnieuw geïnstalleerd en voorlopig doet mijn A-10C profiel het weer.

Had gisteravond de Asset Extraction weer gehost als GoT server en (alleen) gevlogen.

Ik ben van plan om vanavond vanaf 20:00 Asset Extraction weer te hosten als er Huey pilots zijn die mee willen doen?

Anders host ik Rookie Terrorist.
Met die Huey kan ik al heel goed net niet crashen :+

Wat houdt de missie Rookie Terrorist in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=71655

Eeen lading insurgents die zich hebben verschanst bij iets van 9 bruggen in een vallei en een groot meer in de bergen.

Threats zijn wat Igla manpads en nog wat AAA, dus het is meer een missie voor A-10C.

Maar als je het gevaar niet opzoekt :9 , ten oosten blijven van het vliegveld, kan daar ongestoord gevlogen worden.

Ik wil ook wel eens iets proberen met human JTAC en dan aanstralen voor GBUs van de A-10C. Zoiets heb ik nog nooit gedaan, iemand ervaring mee?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nou als je een A-10C er hot in zou kunnen zetten, ik heb eerdaags een paar keer die Maverick training mission gedaan dus misschien bak ik er nog wel wat van :9

Anders is de F-15 nooit een probleem. Zo heel af en toe raak ik nog wat ook unguided :P

[ Voor 22% gewijzigd door Streskip op 08-01-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik zou asset extraction doen, voor iedereen wat, ik meld me weer aan als huey flight leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SgtPoen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:12:
Ik zou asset extraction doen, voor iedereen wat, ik meld me weer aan als huey flight leader.
Ok, dan StresKip F-15C. Voor het uitschakelen van de vijandelijke vliegtuigen die op een gegeven moment gaan komen. Oa MiG23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:14:
[...]

Ok, dan StresKip F-15C. Voor het uitschakelen van de vijandelijke vliegtuigen die op een gegeven moment gaan komen. Oa MiG23
Prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik had graag even gewild want begin de Huey nu wat onder de knie te krijgen. Ik red het alleen niet ivm de longontsteking, na 10min iets doen ben ik op. Misschien kom ik nog even kijken om 20u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Slam, als jij host kan je aanzetten dat je wel bij friendlies kan meekijken via f2 view? Is wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SgtPoen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:52:
Slam, als jij host kan je aanzetten dat je wel bij friendlies kan meekijken via f2 view? Is wel zo leuk.
Check.

Dus vanavond 20:00 in TS voor Asset Extraction.

Tot nu toe:

SgtPoen: Huey, voor extraction (Flight lead)
Streskip: F-15C, voor air patrolling
Slamraam: A-10C, uitschakelen AAA voordat Huey kan extracten
?
?
?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Doe mij ook maar een F15, wil wraak op die mig's, komt op een gegeven moment een stuk of 4 van die krengen met best aardige skill uit het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ik wil wel weer als Sandy, liever niet als lead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok

Ik zie net dat er een DCS update is. Dus vergeet niet te updaten voor mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ja godver had te laat eten besteld kom eraan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren na de MP sessie nog een SP gevlogen.

Ik had alle ingame bindings van de X52Pro verwijderd. Ik weet niet of dat de reden is, maar in SP werkte mn joystick + A-10C Saitek profiel weer.

Ik hoop nu echt dat het niet weer naar de **** gaat, want dit is echt frustrerend. Ik kan er maar geen grip op krijgen wat precies de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ben erg druk de laatste tijd. Weinig tijd dus, heel misschien vanavond weer.

Voor mijn zoon heb ik een TS server gehuurd.. Ik heb er ook een DCS channel op gezet voor het geval de andere server down is, of er weer jongetjes langskomen.. ;-)

koen.teamspeak.ninja // leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik heb zelf ook een TS server voor onze groep, alleen wordt deze bijna nooit gebruikt dus kunnen we daar ook wel vertoeven als we nog meer last krijgen van kindertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden jullie vervelende ventjes in je DCS kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:31
epicservers.nl mag je ook wel gebruiken in nood gevallen. DCS / ARMA / IL2 / CSGO O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als er vervelende ventjes op mijn TS3-server zitten moet je maar maar even een berichtje schieten op Steam hoor, dan kick ik ze eruit. Ik wil ook wel een paar van jullie mod-rechten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog bezig met de zoektocht naar een Warthog HOTAS en iets gevonden? Na lange tijd heeft Amazon.DE hem weer op voorraad maar nu hebben die bobo's de prijs met 70 euro's verhoogd. Waarschijnlijk zijn ze zich er van bewust dat het ding momenteel ontzettend moeilijk te krijgen is in Europa...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:24:
Na lange tijd heeft Amazon.DE hem weer op voorraad maar nu hebben die bobo's de prijs met 70 euro's verhoogd.
Amazon heeft hem niet op voorraad (en heeft hem niet 70 euro verhoogd),een handelaar die hun gebruikt om te adverteren wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, idd ja! Maar die handelaar heeft 'm nu dus terug gebracht naar 340 euries, i.p.v. 370.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Hij houdt blijkbaar het topic in de gaten :+
Toen ik net mijn post deed was de goedkoopste (op Amazon zelf na) 370. Dus hij is het afgelopen uur 30 euro gezakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een [gecensureerd wegens volstrekt irrelevante historische referenties].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Als je 'm hier besteld is ie met 1 week in huis als ik hun mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die snuiters hebben al 5 weken lang de levertijd opgeschoven toen de dagenteller op 0 dreigde te staan.. Die info die ze afgeven is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ben blij dat ik die Warthog voor de feestdagen in huis heb gehaald!

Vermaak me overigens goed met de Huey _O-
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8576/16266532521_ccf65548cc_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8631/15648440473_416eafd585_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja de Huey is erg leuk! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om als gunner vanuit de deuren te richten. Zou met de muis met alt-c moeten maar lukt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Heb je trackIR? Want dan moet je je hoofd voor de grap eens bewegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Als je track ir aiming aan hebt staan voor de huey kan je dat uitzetten met F9 in de gunner positie, dan kan je gewoon met je muis richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nee heb geen trackir...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaan we vanavond nog vliegen?

Ik kan wel hosten vanaf half negen.
Ik denk dat ik mijn joystick problemen onder controle heb, heb het profiel opnieuw gedownload en sindsdien nog geen problemen gehad.

Maar als er iemand anders is die kan hosten graag, want mocht ik mijn pc bijv nog een keer willen rebooten dan kan dat gewoon.

Anders ga ik Rookie Terrorists hosten, half negen.

Teamspeak gewoon zoals normaal: srv.tuxplace.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben er wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Server draait: Rookie Terrorists.

A-10C Ka-50 P-51D Huey zijn beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derfischmeister
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-07 12:13
Ik wil binnenkort ook gaan vliegen in DCS. Ik twijfel nog even welke Joystick ik koop. In de eerste post van dit topic wordt de X52 aangeraden. Echter is er ook de X52 pro en de X55. Tussen de X52 en X55 zit maar 60 Euro. Is het die 60 euro meer waard of is de normale X52 prima? Ik ben vooral op zoek naar de kwaliteit of het een aantal jaar mee kan. Mijn vorige Cyborg ging binnen het jaar stuk. Thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maat van me heeft de X55, die voelt meer plastic aan dan de X-52 Pro, vwb bouwkwaliteit.

Daarnaast zat er gewoon een constructiefout in die X55 van hem, waardoor de joystick niet goed heen en weer bewoog.

En nog iets, die saiteks werken volgens een onnozel principe dat de weerstand van de joystick bepaald wordt met een veer en een plastic ring. Bij de X52 pro hebben ze die ring toen van metaal gemaakt, ten opzichte van de gewone X52. Dat is soepeler.

Bij de X55 presteren ze het om die ring weer van plastic te maken, waardoor die X55 totaal niet soepel was.

Mijn advies is dus een X52 Pro, wellicht een goede tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Als gebruiker van de x52 en x55 zou ik gaan voor de x52 pro als het kan. De x52 is op zichzelf al behoorlijk goed (al is die in mijn ogen wat te licht in de weerstand), de pro is gewoon erg degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
X52 pro heeft ook een extra veer binnenin de metalen as, helpt ook weer met bewegingen. Maar die metalen ring is het beste aan de x52 pro, heb hem zelf gehad en om de zoveel tijd wat smeren was altijd voldoende:

Afbeeldingslocatie: http://i50.photobucket.com/albums/f347/Naja002/FSX/image001-Joystickspring.jpg
Hier zie je binnenin de extra veer en de grote metalen plaat onderin van de pro.

Plastic op plastic werkt gewoon niet, wanneer leren ze dat nou is :?

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 14-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derfischmeister
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-07 12:13
Bedankt voor jullie adviezen. Hier heb ik wat aan. Ik zal me binnenkort melden als ik er wat vlieguren op heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Smeren met Ballistol en een plastic zak over de joystick, dan blijft hij stofvrij en super soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Goede tip, zocht al een tijdje naar een goed middel. Maar even bestellen voor mijn groeiende collectie aan randapparatuur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
jij hebt een x55 toch? Ik zou zelf geen ballistol gaan gebruiken op plastic onderdelen, metaal op plastic geen probleem maar plastic op plastic daar is dit niet voor(denk ik tenminste).

Als je plastic op plastic wilt smeren moet je toch meer naar een vet gaan, denk aan tamiya ceramic grease.

[ Voor 27% gewijzigd door SgtPoen op 14-01-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Oh.. goed dat je het zegt dan :P. Dan toch maar even iets meer inverdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Bij de x55 zie je trouwens dat de shaft ook voor frictie zorgt, frooglesim had daar een video over gemaakt, lost die uiteindelijk op met wat vaseline. weet alleen niet wat vaseline op de lange duur doet.

je moet dus je shaft lubricaten :+

[ Voor 20% gewijzigd door SgtPoen op 14-01-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik kan mij voorstellen dat Vaseline te zuur is en/of gaat plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Dan zou ik voor dit gaan:
http://www.ebay.nl/itm/DO...Parts&hash=item3f04fd82fb

Heb bij dezelfde koper de EM-44 grease gehaald voor de warthog ptfe ring. Dit is weer metaal op plastic dus moest ik de EM-44 voor hebben. Maar volgens mij kan deze ook wel gewoon plastic/plastic hebben.
Dat is deze:
http://www.ebay.nl/itm/DO...Parts&hash=item4152094ad4

[ Voor 34% gewijzigd door SgtPoen op 14-01-2015 15:47 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 64 Laatste

Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx