Want 648 is kleiner dan 90? Volgens mij snap je niet helemaal hoe build nummers werken
Lijkt er trouwens meer op dat .90 de software release is en .648 het OS
Want 648 is kleiner dan 90? Volgens mij snap je niet helemaal hoe build nummers werken
With a DxOMark Mobile score of 67 the Blackberry Z10 is ranked toward the lower end of the DxO smartphone ranking. Its score is one point above the HTC 8X and Nokia Lumia 920 Windows phones, but it cannot keep up with the best in class such as the Nokia 808, Apple iPhone 5 or Samsung Galaxy S3.
Klopt wat je zegt, maar software versie 10.0.10.90 heeft OS versie 10.0.10.690 en is nieuwer dan 10.0.10.648Gtoniser schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:56:
[...]
Lijkt er trouwens meer op dat .90 de software release is en .648 het OS
Verwijderd
De eerste reviews zijn allemaal van de eerste week en toen waren de foto's erg donker maar daar was wel een truuk voor waardoor het al duidelijk was dat dit een software probleem was. Na de update en de update die volgende week komt is de camere een stuk beter en wordt nog beterBigs schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:30:
Ik vind het niet zo belangrijk, maar er is al eerder over gesproken dus hierbij nog een test die de camera van de Z10 vergelijkt met de concurrentie, ditmaal van een autoriteit op het gebied:
http://connect.dpreview.c...ile-report-blackberry-z10
Conclusie:
[...]
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 23:39 ]
DaveD
Van wat tweaking van de belichtingsmeter worden de foto's niet scherper hoorVerwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:19:
[...]
De eerste reviews zijn allemaal van de eerste week en toen waren de foto's erg donker maar daar was wel een truuk voor waardoor het al duidelijk was dat dit een software probleem was. Na de update en de update die volgende week komt is de camere een stuk beter en wordt nog beter![]()
zie deze link maar van een gebruiker http://saibotblog.wordpress.com/ je ziet ook duidelijk dat de update die hij na 16 maart heeft gedaan de foto's opeens ook beter zijn.
Ik heb zelf ook phote's gemaakt met de de Z10 toen ik er even mocht testen en toen viel het mij wel mee maar er waren inderdaad foto's bij die ondanks dat er veel licht was erg donker waren. Met de nieuwe update is dat gewoon weg en toch zijn er nog mensen die niet geupdate hebben en dit ook tegen komen en dan lees je weer op forums update en dan is iedereen weer blij lees je danMoo he
Trouwens wist je dat de Z10 standaard op 6 MP staat als je hem uit de doos trekt. Dat kun je wijzigen maar veel mensen weten dit niet. Kom het vaak tegen.Hoe krijg je dan 8 MP. Je moet het even op 4:3 zetten dan is het goed en heb je 8 MP.Voordeel meer diepte en scherpte in de foto's
DaveD
Dat kan.Bobo221 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:55:
Weet iemand hoe ik mijn Z10 zonder geheugenkaartje als massa opslag aan mijn computer kan hangen zodat ik mappen kan kopieren in verkenner?
Congratszzzz hoe bevalt hij tot zover ?DaveD1109 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:23:
Wopa!!! Heb hem nu ook! Is mijn eerste BlackBerry dus moet nog even wennen!
Samsung Flip 7
Moet zeggen dat het niet tegen valt!!
DaveD
Samsung Flip 7
DaveD
Samsung Flip 7
DaveD
Samsung Flip 7
DaveD
[ Voor 16% gewijzigd door emporio81 op 22-03-2013 21:34 ]
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Camera is dan ook een stuk beterSpacey23 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:15:
Ik heb vandaag via Vodafone een nieuwe update binnen gekregen. Heb nu Firmware versie: 10.0.10.99
Geen idee wat er veranderd is, behalve dat er stond dat het ten goede zou komen van de batterij. Een nog betere batterij dus
Samsung Flip 7
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 22:55 ]
Verwijderd
Dit idee krijg je inderdaad en als je op forums leest over de blackberry en er zijn ook veel voorbeelden dat het gewoon een goed toestel is maar sommige revieuws lijken zich te herhalen tot precies dezelfde punten als scherm, batterij, apps en camera.TDCCBB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:14:
Downgrade van Goldman helpt ook niet echt. Hoewel op Crackberry een interessant item staat over het hoe en waarom. Laten we de Q4 cijfers eens afwachten en zien wat er gebeurt met dit schitterende bedrijf.
Overigens lijkt het er steeds meer op dat nu.nl betaald wordt door een gigant om zo negatief mogelijk over BB nieuws te schrijven.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 22:04 ]
Verwijderd
Vodafone wil erg graag weg uit de US en het gaat inderdaad niet erg lekker met de providers maar dit zien we ook terug in de UK met al die onbeperkt bellen abo's. Ook hier is het wie wordt overgenomen zo en wie nog overblijft dan gaat het allemaal weer terug naar af.TDCCBB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:30:
Die 1 mio order blijkt dus inderdaad via Brightstar, een distri, te gaan. Lijkt erop dat de grote distri's dus beter in de cash zitten dan de grote providers. Plus dat ze hun logistiek beter op orde hebben. Het gerucht dat Verizon er geen vertrouwen in zou hebben lijkt uit de lucht gegrepen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 06:46 . Reden: Toevoegen link Crackberry artikel ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt helemaal wat je zegt. ook precies een reden waarom Vodafone ook steeds meer inkoopt via distri's. Zelf geen voorraadrisico's meer lopen heeft grote voordelen voor de cashflow.Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:08:
[...]
In Nederland krijgen we dit ook wel te zien doordat er veel investeringen worden gedaan en de opbrengst minder wordt. Vergeet niet dat elke mast al snel gemiddeld 30.000 euro kost per jaar en dat een bedrijf ook personeel heeft alleen hierdoor en bezuinigingen dit jaar verdwijnen veel banen bij de providers dit jaar. Het gaat niet om honderden maar duizenden en ook indirect weer veel mensen. De opbrengst per klant staat onder druk ten opzichte van de kosten en dat zal zeer steeds meer laten zien in beperkte service maar dat is wat de consument wil goedkoop.
Verwijderd
AmenTDCCBB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:21:
[...]
.....Wat betreft het kapot schrijven, het is ongekend hoe weinig research de meeste media zelf nog doen. Schaamteloos kopiëren, het is shocking. Wie betaald deze media, Samsung of Apple, of....?
Anyways, wel spijtig dat ik nog steeds zit te wachten op levering van mijn Z10, kan niet wachten die unit eindelijk in handen te hebben.
DaveD
Verwijderd
BIS is niet meer nodig en alleen BBM gaat nog via de server van blackberry. Email en browser gaan allemaal los via de provider zijn APN (portaal)EEE-lover schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:08:
Hoe kom je op die berekening? Ik zie na 8 maanden 57 euro staan (dus 57 minus 2,50 euro = 54,50) en dan nog 5 euro BB bundel erbij.
Waarom zou je kiezen voor de BB bundel? Dat is niet meer verplicht en volgens mij zijn de voordelen te verwaarlozen, of comprimeert die bundel het internet zo goed dat het wel zinvol is?
Samsung Flip 7
In 9 van de tien gevallen overbodig ja.LanciaThema schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:10:
Dus resumerend is dat BB bundeltje nu overbodig en kan ik gewoon uitgaan van standaard abbo.
Verwijderd
? bij prepay ?dave1972 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:50:
Op de site van vodafone moet ik 120 euro bij betalen als ik wil verlengen ???
Verwijderd
YESLanciaThema schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:10:
Dus resumerend is dat BB bundeltje nu overbodig en kan ik gewoon uitgaan van standaard abbo.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 13:36 ]
Nee bij Abbo !!! verlenging
Samsung Flip 7
Verwijderd
Samsung Flip 7
Net ff voor je getestdave1972 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:37:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe lang het duurt voordat de calculator is geopend ??....ik hoor dat het 7sec duurt ???
Samsung Flip 7
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 22:52 ]
Je foto werkt bij mij alleen als ik de link in nieuw pagina open maar dat terzijde.Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:45:
[afbeelding]
SKYPEFACEBOOK, DEEZER erbij en WHATSAPP erop en ik ben klaar.
Hier nog even een leuke reclame met aan het eind veel apps zichtbaar
[ Voor 6% gewijzigd door NvU op 28-03-2013 00:46 ]
Verwijderd
Deezer is goed en heeft pluspunten zoals makkelijker albums maken op je mobiel en ook overzichtelijker. Ze doen nauwelijks voor elkaar onder maar heb deezer toch nu hoger in mijn vaandelNvU schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:43:
[...]
Je foto werkt bij mij alleen als ik de link in nieuw pagina open maar dat terzijde.
Ik hoop heel erg dat Spotify toch nog komt voor BB10. Anders ga ik er ook zeer goed over na denken om over te stappen op Deezer.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 08:23 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 15:31 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
nu.nl moet je alles behalve serieus nemen. Hun willen alleen maar klikjes genereren, en daarvoor zijn ze bereid de meest subjectieve koppen en teksten te schrijven. ze gaan gewoon mee met de haat hype die men heeft voor Blackberry.JunkieXP schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:15:
En toch lijkt het op Nu.nl een negatief bericht te zijn. *I'm confused =|*, de Media claimt dat BlackBerry 10 slecht is en het marktaandeel nog verder afneemt, waardoor de Consument met grote passen om de Z10 heen loopt terwijl jou interpretatie positief lijkt =|!?
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Samsung Flip 7
Verwijderd
Verwijderd
Die Colin is een Apple user en is helemaal lyrisch van AppleJunkieXP schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:43:
Naja, ik probeer het met een "Onbevlekte Consumentenbril" te bekijken en zie Nu.nl als best groot, en voor velen betrouwbaar medium. Dus als een dergelijk nieuws platform, met landelijke dekking iets dergelijks roept, weet ik zeker dat dit vele Consumenten bij BlackBerry weghoudt.
Want wie is er per slot van rekening om hen het tegendeel te bewijzen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 20:16 ]
Verwijderd
Alleen de naam al doet meVerwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:11:
iig gaat tweakers.net haar review updaten, ik zal die nerd Colin blijven spammen..
op mij tweet vanmorgen
@colinvanhoek @BlackberryNL @arnoudwokke wanneer gaan jullie je voorbarige Z10 reviews nu updaten? 2 april is launch, eea is beetje anders
volgde meteen een fair antwoord van @arnoudwokke:
@E10CDM volgende week krijgen we de NL-versie (met 4g); dan doe ik tests opnieuw
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
Dat is Vodafone bedoel je? Ik dacht dat Vodafone én KPN beide dit pas halverwege 2013 werkend hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:45:
Z10 is een dual Carrier HDSPA op 3G, Voordeel hiervan is dat je dan een dubbele snelheid kan halen in je download op een 3G Netwerk. TOP of niet
Er is maar 1 provider die dit ondersteunt vanaf 2 april.
Uhm, echt een punt om je aan te irriterenjorrit91 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
Er is 1 ding in BlackBerry 10 wat echt mateloos irritant is. En dat is dat het toetsenbord bestaat uit KAPITALEN, ook als je gewoon in onderkast typt. WAAROM?!
Hmm.. mijn iPad doet dat ook niet en ik vind het wel prima zo. Het lijkt me heel onrustig als je toetsenbord voor elke hoofdletter compleet verandert.jorrit91 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
Er is 1 ding in BlackBerry 10 wat echt mateloos irritant is. En dat is dat het toetsenbord bestaat uit KAPITALEN, ook als je gewoon in onderkast typt. WAAROM?!
Dit heb ik bij BBJam Europe ook gemeld tijdens een gesprek met een van de BB managers. Zal wel even navraag doen of het misschien een optie kan worden.Thieu_ schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:14:
[...]
Uhm, echt een punt om je aan te irriteren... ik heb hem nu ruim een maand en dat is nou niet iets dat ik denk ...pff wat irriteer ik me Mateloos
[ Voor 5% gewijzigd door falcon4ever op 29-03-2013 14:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Om in aanmerking te komen voor de Limited Edition moest je een app insturen welke aan de voorwaarden voldeed. In mijn geval had ik NodeBeat en Super Hexagon ingestuurd als app. Sowieso moest je hiervoor wel een developer zijn in het bezit van een test apparaat ( Dev Alpha A of B ). Meer info: https://developer.blackberry.com/limitededition/jorrit91 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:15:
Wow, cool, weet niet of ik het voor dagelijks gebruik zou willen hebben, maar leuk hebbeding! Hoe kom je hier aan als ik zo vrij mag zijn?
Special plice for you my fliend. Nee grapje, ik ga eens proberen of ik een maandje kan leven met een Z10. Ben natuurlijk verwend met Android en Cyanogenmod...CLB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:30:
Tof hoor, zal je wel niet weg doen voor een paar tientjes
[ Voor 18% gewijzigd door falcon4ever op 29-03-2013 14:34 ]
Wat een onwijs gaaf toestel in rood!!! Ben jaloers...falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:02:
[...]
.......
Even iets anders... TNT kwam vanmorgen langs met een pakketje... de Z10 Limited Edition
DaveD
Geen flauw idee wat je hiermee bedoelt. Ik heb zojuist even m'n phone geschud maar ik hoor helemaal niks...DaveD1109 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:05:
Die van mij heb ik pas verkocht. Vond de cameralens wel heel erg rammelen. Is dat bij jullie toestellen ook zo?
[ Voor 19% gewijzigd door falcon4ever op 29-03-2013 16:42 ]
Samsung Flip 7
Ik bedoel inderdaad als je schud en als je op de achterkant naast de camera tikt. Meerdere telefoons hebben hier last van en het schijnt iets met een sensor te zijn ofzo. Mijn z10 rammelde alleen wel heel erg.falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:41:
[...]
Geen flauw idee wat je hiermee bedoelt. Ik heb zojuist even m'n phone geschud maar ik hoor helemaal niks...
Wat ik trouwens wel apart vond is dat hij eerste melde dat er geen updates waren totdat ik de (door vodafone geknipte libertel) simkaart erin stopte...
DaveD
Verwijderd
Sandisk Ultra 64GB of Kingston 64GB micro SD je moet het wel formateren in je toestel anders werkt deze niet. Je houdt daarna 59 GB over.NvU schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:50:
Volgens de wedsite van Blackberry zelf kan er in een Z10 een micro sd tot 32 GB, maar omdat het tegenwoordig niet zo heel duur meer is ( en vooral het verschil tussen 32 en 64Gb) wil ik graag 64Gb in mijn Z10 stoppen.
Nu heb ik al paar websites gelezen waar het bij werkt. Iemand al ervaring mee?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 23:44 ]
Bedankt. Dit was ook precies de MicroSD kaart die ik in mijn hoofd heb.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:30:
[...]
Sandisk Ultra 64GB of Kingston 64GB micro SD je moet het wel formateren in je toestel anders werkt deze niet. Je houdt daarna 59 GB over.
[afbeelding]
SanDisk Ultra 64GB Class 10 UHS-I microSDXC Card
Verwijderd
No Thanks,NvU schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 00:13:
[...]
Bedankt. Dit was ook precies de MicroSD kaart die ik in mijn hoofd heb.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 01:08 ]
Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:02:
[...]
Even iets anders... TNT kwam vanmorgen langs met een pakketje... de Z10 Limited Edition
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
Laten we de discussie over dev alphas en LE's even in dit topic houden:goudvisblub schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:46:
[...]
Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).
(en dan nog iets: heb jij je Dev Alpha weer ingeleverd? En zo ja; hoe?? Ik moet naar een UPS-depot op 50 km van mijn huis om hem in te leveren. Dus dat doe ik liever niet.)
zie Dev Alpha topic.goudvisblub schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:46:
[...]
Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).
(en dan nog iets: heb jij je Dev Alpha weer ingeleverd? En zo ja; hoe?? Ik moet naar een UPS-depot op 50 km van mijn huis om hem in te leveren. Dus dat doe ik liever niet.)
XBO: Michaël#3318
Gtoniser schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:42:
Is hier ook in het Duits ja. Vast weer iemand die Dutch en Deutsch door elkaar haalt.
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
Verwijderd
Herkenbaar maar volg BB10 OS al een tijdje en heb het toestel al een paar keer getest en gebruikt en ben ook z'n gekNefiorim schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:03:
[...]
En dan te bedenken dat ik een jaar geleden iedereen die nog een BB wou voor gek verklaarde
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 00:12 ]
Wow kerel, is nodebeat van jou?!!! Echt superapp!!!falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:32:
[...]
Om in aanmerking te komen voor de Limited Edition moest je een app insturen welke aan de voorwaarden voldeed. In mijn geval had ik NodeBeat en Super Hexagon ingestuurd als app. Sowieso moest je hiervoor wel een developer zijn in het bezit van een test apparaat ( Dev Alpha A of B ). Meer info: https://developer.blackberry.com/limitededition/
DohM'n libertel (nu vodafone) simkaart past niet in het slot... na 10+ jaar toch maar een nieuwe simkaart halen dan
[...]
Special plice for you my fliend. Nee grapje, ik ga eens proberen of ik een maandje kan leven met een Z10. Ben natuurlijk verwend met Android en Cyanogenmod...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq