Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 21:59
Want 648 is kleiner dan 90? Volgens mij snap je niet helemaal hoe build nummers werken :)
Lijkt er trouwens meer op dat .90 de software release is en .648 het OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind het niet zo belangrijk, maar er is al eerder over gesproken dus hierbij nog een test die de camera van de Z10 vergelijkt met de concurrentie, ditmaal van een autoriteit op het gebied:

http://connect.dpreview.c...ile-report-blackberry-z10

Conclusie:
With a DxOMark Mobile score of 67 the Blackberry Z10 is ranked toward the lower end of the DxO smartphone ranking. Its score is one point above the HTC 8X and Nokia Lumia 920 Windows phones, but it cannot keep up with the best in class such as the Nokia 808, Apple iPhone 5 or Samsung Galaxy S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Gtoniser schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Want 648 is kleiner dan 90? Volgens mij snap je niet helemaal hoe build nummers werken :)
Lijkt er trouwens meer op dat .90 de software release is en .648 het OS
Klopt wat je zegt, maar software versie 10.0.10.90 heeft OS versie 10.0.10.690 en is nieuwer dan 10.0.10.648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:30:
Ik vind het niet zo belangrijk, maar er is al eerder over gesproken dus hierbij nog een test die de camera van de Z10 vergelijkt met de concurrentie, ditmaal van een autoriteit op het gebied:

http://connect.dpreview.c...ile-report-blackberry-z10

Conclusie:

[...]
De eerste reviews zijn allemaal van de eerste week en toen waren de foto's erg donker maar daar was wel een truuk voor waardoor het al duidelijk was dat dit een software probleem was. Na de update en de update die volgende week komt is de camere een stuk beter en wordt nog beter :)

zie deze link maar van een gebruiker http://saibotblog.wordpress.com/ je ziet ook duidelijk dat de update die hij na 16 maart heeft gedaan de foto's opeens ook beter zijn.

Ik heb zelf ook phote's gemaakt met de de Z10 toen ik er even mocht testen en toen viel het mij wel mee maar er waren inderdaad foto's bij die ondanks dat er veel licht was erg donker waren. Met de nieuwe update is dat gewoon weg en toch zijn er nog mensen die niet geupdate hebben en dit ook tegen komen en dan lees je weer op forums update en dan is iedereen weer blij lees je dan 8) Moo he _/-\o_

Trouwens wist je dat de Z10 standaard op 6 MP staat als je hem uit de doos trekt. Dat kun je wijzigen maar veel mensen weten dit niet. Kom het vaak tegen.Hoe krijg je dan 8 MP. Je moet het even op 4:3 zetten dan is het goed en heb je 8 MP. ;w Voordeel meer diepte en scherpte in de foto's

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

125 reviews van gebruikers van de Z10.

http://www.telusmobility....dex.shtml#product_reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Als het goed is heb ik vanmiddag mijn eerste blackberry!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:19:
[...]

De eerste reviews zijn allemaal van de eerste week en toen waren de foto's erg donker maar daar was wel een truuk voor waardoor het al duidelijk was dat dit een software probleem was. Na de update en de update die volgende week komt is de camere een stuk beter en wordt nog beter :)

zie deze link maar van een gebruiker http://saibotblog.wordpress.com/ je ziet ook duidelijk dat de update die hij na 16 maart heeft gedaan de foto's opeens ook beter zijn.

Ik heb zelf ook phote's gemaakt met de de Z10 toen ik er even mocht testen en toen viel het mij wel mee maar er waren inderdaad foto's bij die ondanks dat er veel licht was erg donker waren. Met de nieuwe update is dat gewoon weg en toch zijn er nog mensen die niet geupdate hebben en dit ook tegen komen en dan lees je weer op forums update en dan is iedereen weer blij lees je dan 8) Moo he _/-\o_

Trouwens wist je dat de Z10 standaard op 6 MP staat als je hem uit de doos trekt. Dat kun je wijzigen maar veel mensen weten dit niet. Kom het vaak tegen.Hoe krijg je dan 8 MP. Je moet het even op 4:3 zetten dan is het goed en heb je 8 MP. ;w Voordeel meer diepte en scherpte in de foto's
Van wat tweaking van de belichtingsmeter worden de foto's niet scherper hoor :) Wat er optisch niet in zit, krijg je er met software niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Laatst online: 25-09 07:34
KPN heeft gisteren ook officieel een OS update uitgeleverd: 10.0.10.82 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:53
KPN update? Is hij bij KPN al uit dan? Ik heb ze twee dagen terug gesproken en ze hebben nog geen lever-datum :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:41
Weet iemand hoe ik mijn Z10 zonder geheugenkaartje als massa opslag aan mijn computer kan hangen zodat ik mappen kan kopieren in verkenner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Wopa!!! Heb hem nu ook! Is mijn eerste BlackBerry dus moet nog even wennen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Bobo221 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:55:
Weet iemand hoe ik mijn Z10 zonder geheugenkaartje als massa opslag aan mijn computer kan hangen zodat ik mappen kan kopieren in verkenner?
Dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
DaveD1109 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:23:
Wopa!!! Heb hem nu ook! Is mijn eerste BlackBerry dus moet nog even wennen!
Congratszzzz hoe bevalt hij tot zover ? _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
dave1972 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:43:
[...]

Congratszzzz hoe bevalt hij tot zover ? _/-\o_
Moet zeggen dat het niet tegen valt!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Krijg ook een fout melding bij het installeren van whatsapp

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Waarschijnlijk nog niet de laatste update van bb binnen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Heb net de laatste update binnen gehaald dus het moet nu werken!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Valt mij wel op dat er wat rammelt in het toestel rond de camera?? Weet dat het bij de iphone de lens was en dat het zo hoorde.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Rammelt ?....heb er wel meerdere gehoord op het CB forum maar of het ok weet ik niet ik zou m omruilen, ik persoonlijk hou niet van rammeltjes :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:54

NvU

Zijn er mensen hier die hem niet via import hebben gehaald maar gewoon "officieel" hier in Nederland? Zo ja waar? Want heb ik toch al aardig wat mensen met een Z10 voorbij zien komen maar heb nog even rond gebeld en hij is nog "nergens" te krijgen en niemand kan mij een datum vertellen alleen misschien laatste week maart of eerste week April meer niet.

Dan nog een klein vraagje ik heb nog even gezocht maar kan het niet vinden.. Kan je radio luisteren op de Z10, gewoon via frequenties en niet via stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Rammelen schijnt de cameralens te zijn. Radio ben ik niet tegen gekomen. De z10 is officieel nog niet uit hier in nederland. Toestel wat ik heb komt bij blackberry zelf vandaan en wat een geschenk. :*)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb jij de Dev BB dan die limited edition ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Nope bedrijf waar ik contacten mee heb hadden er een aantal gehad maar zij zijn volledig over gegaan op Apple.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Goed interview met Thorsten Heins, de CEO van Blackberry
http://crackberry.com/blackberry-ceo-interview

[ Voor 16% gewijzigd door emporio81 op 22-03-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Vraagje: Hebben mensen ook problemen met Android ported apps sinds de laatste update?

Bij mij crasht the player bij het opstarten van zo goed als alle apps die ik er op heb staan
(gedownload via BB World), zoals Uniwars en Kindle.

Heb al een re-install van de apps geprobeerd evenals device reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb vandaag via Vodafone een nieuwe update binnen gekregen. Heb nu Firmware versie: 10.0.10.99
Geen idee wat er veranderd is, behalve dat er stond dat het ten goede zou komen van de batterij. Een nog betere batterij dus :D

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:15:
Ik heb vandaag via Vodafone een nieuwe update binnen gekregen. Heb nu Firmware versie: 10.0.10.99
Geen idee wat er veranderd is, behalve dat er stond dat het ten goede zou komen van de batterij. Een nog betere batterij dus :D
Camera is dan ook een stuk beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hmm dat is dan echt de laatste nieuwe update...en denk ik ook de laatste voor de BIG one :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste dag Z10 was een langzame start in new york. Winkels en personeel waren niet geheel voorbereid en was wel vraag maar op vrijdag niks. Weet geen cijfers van de preorders. Vanmorgen bleek dat 60%van de winkels hun voorraad hadden verkocht op basis van 22 verkooppunten.. Moet er wel bij vertellen dat sommige winkels maar een paar op voorraad haden en sommige weer 10 of 20.

Het schijnt ook dat winkels pas deze week materiaal krijgen ter promotie. Beetje jammer. Na 1 dagen konen analisten al vertellen dat de z10 een flop was forbes weer.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Sjah vergeleken met de launches van concurrerende modellen stelt het ook niet zoveel voor allemaal. Deze Poll op de frontpage spreekt ook boekdelen: poll: Smartphone-strijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:14
Downgrade van Goldman helpt ook niet echt. Hoewel op Crackberry een interessant item staat over het hoe en waarom. Laten we de Q4 cijfers eens afwachten en zien wat er gebeurt met dit schitterende bedrijf.

Overigens lijkt het er steeds meer op dat nu.nl betaald wordt door een gigant om zo negatief mogelijk over BB nieuws te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Die 1 mio order blijkt dus inderdaad via Brightstar, een distri, te gaan. Lijkt erop dat de grote distri's dus beter in de cash zitten dan de grote providers. Plus dat ze hun logistiek beter op orde hebben. Het gerucht dat Verizon er geen vertrouwen in zou hebben lijkt uit de lucht gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:14:
Downgrade van Goldman helpt ook niet echt. Hoewel op Crackberry een interessant item staat over het hoe en waarom. Laten we de Q4 cijfers eens afwachten en zien wat er gebeurt met dit schitterende bedrijf.

Overigens lijkt het er steeds meer op dat nu.nl betaald wordt door een gigant om zo negatief mogelijk over BB nieuws te schrijven.
Dit idee krijg je inderdaad en als je op forums leest over de blackberry en er zijn ook veel voorbeelden dat het gewoon een goed toestel is maar sommige revieuws lijken zich te herhalen tot precies dezelfde punten als scherm, batterij, apps en camera.

Deze punten zijn allemaal verbeterd qua standbye tijd welke qua gesprek tijd 20% meer is dan Apple, Ook het scherm is mooier dan Apple en de camera is ook beter qua photo scherpte en diepte hoewel bepaalde foto weer wat ruis hebben is de macro camera super dan super.

Op amerikaanse forums lees je ook dat Forbes al meerdere maail negatief heeft geschreven over UK en alater over Canada en toen weer over beide landen maar elke keer zaten ze mis en nu hebben ze na 1 dag verkoop bij alleen AT en T de blackberry al wederom dood verklaard en mensen krijgen inderdaad het idee ook mede het vergelijk met Apple dat dit bedrijf daar ook iets mee te maken heeft of gewoon erg Pro Apple.

Het is erg jammer maar de Z10 is echt beter en mooier dan de Iphone 5 hoewel de maps en apps bij apple beter zijn maar dat was het want blackberry heeft het iets beter en vooral qua specs. Ik denk ook als ik zie dat de HTC one en Galaxy S4 snel komt dan een iphone 5S om de hoek loert :) .

Hub, Keyboard zijn super en camera en sociaal media verwerkt in de hub zijn het beste na de lumia 920 wat ik ben tegen gekomen qua integratie. Mensen worden helemaal gek van Apps en als je kijkt welke apps ik erop heb is dt facebook, whatsapp, tweeter en dat is het de rest is onzin zoals nu.nl of telgraaf. Deze heb ik als link staat via mijn browser. maar goed als je hele toestel met 7 schermen wil vullen met apps dan houdt het op.

Update :

--- Blackberry wordt in bijna alle artikelen kapot gemaakt met echt negatieve berichten. Nu was dit al een paar weken zo maar nu helemaal door foxbusiness - financial post en ga zo maar door. Alle artikel schrijven dat blackberry niks meer verkoopt in the UK en dat mensen hun toestellen terug brengen ivm netflix en instagram en de levensduur van de batterij. Artikelen copieren elkaar in snel tempo en zie het nu overaal terug en dit lijkt het einde van een amerikaans avontuur. Het produkt wordt ook keihard doodgemaakt _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:30:
Die 1 mio order blijkt dus inderdaad via Brightstar, een distri, te gaan. Lijkt erop dat de grote distri's dus beter in de cash zitten dan de grote providers. Plus dat ze hun logistiek beter op orde hebben. Het gerucht dat Verizon er geen vertrouwen in zou hebben lijkt uit de lucht gegrepen.
Vodafone wil erg graag weg uit de US en het gaat inderdaad niet erg lekker met de providers maar dit zien we ook terug in de UK met al die onbeperkt bellen abo's. Ook hier is het wie wordt overgenomen zo en wie nog overblijft dan gaat het allemaal weer terug naar af.

In Nederland krijgen we dit ook wel te zien doordat er veel investeringen worden gedaan en de opbrengst minder wordt. Vergeet niet dat elke mast al snel gemiddeld 30.000 euro kost per jaar en dat een bedrijf ook personeel heeft alleen hierdoor en bezuinigingen dit jaar verdwijnen veel banen bij de providers dit jaar. Het gaat niet om honderden maar duizenden en ook indirect weer veel mensen. De opbrengst per klant staat onder druk ten opzichte van de kosten en dat zal zeer steeds meer laten zien in beperkte service maar dat is wat de consument wil goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van die negatieve, voorbarige berichtgeving in de US en op nu.nl (via copy-cat redacteur Colin, nou ja, redacteur, hij kan goed overtypen..) lijkt erop dat er geen neutraal of positief artikel over BB10 en hun toestellen mag verschijnen, wie oh wie zou hier geld genoeg voor hebben om een duo-poly in stand te houden. Daarnaast moet je NOOIT Investment Bankers vertrouwen, daar hebben we de wereldwijde crises aan te danken, en zij hun vette bonussen..

Kijk maar eens op

http://crackberry.com/her...an’s-blackberry-downgrade

[note : copying link met 2x een 's erin werkt blijkbaar niet op dit forum moderators... beetje jammer]

en oordeel zelf

Btw, het lijkt erop dat stilzwijgend de officiële lunch van de Z10 in Nederland weer een (?) weekje is uitgesteld, Typhone bevestigde eerder vandaag per tweet geen levering meer in week 13 te verwachten "nog een weekje geduld.." zonder opgaaf van reden. Heb ze verzocht hun website aan te passen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 06:46 . Reden: Toevoegen link Crackberry artikel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Hier een tevreden BB gebruiker (9810 Torch een Curve + een playbook). Ook al jaren lid van KPN club qua mobiel bellen en eigenlijk wel tevreden. Mag mijn abbo weer verlengen + toestel kiezen, maar die nieuwe lease constructie plus de bijgaande kosten vind ik wel proportioneel hoger dan wat ik nu betaal. Had graag de nieuwe Z10 willen hebben. Krijg een geweldige 2,50 korting als trouwe klant. De kosten worden dan de 1e 8 maanden 27,50 p/m (22,50 abbo + BB bundel van 5 euro) maar na 8 maanden wordt het dan 53 euro p/maand (48 euro abbo + BB bundel van 5 euro). Toestelkeuze zou de Z10 zijn, maar de beste tel. medewerkster was toch wel erg geneigd om mij de Xperia kant op te sturen. Daar hebben ze een bonus van denk ik dan.

Vind het ook jammer dat de z10 wel erg veel kritiek (terecht of niet) krijgt, maar in de huidige markt krijg je maar 1 kans en dat moet goed zijn en minder is voer voor de haaien. Dit hadden ze gewoon beter moeten managen, ook qua budget marketing technisch gezien.

Zou ik na al die jaren toch over moeten naar Android (de window phone's zeggen mij eigenlijk niet zoveel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Hoe kom je op die berekening? Ik zie na 8 maanden 57 euro staan (dus 57 minus 2,50 euro = 54,50) en dan nog 5 euro BB bundel erbij.

Waarom zou je kiezen voor de BB bundel? Dat is niet meer verplicht en volgens mij zijn de voordelen te verwaarlozen, of comprimeert die bundel het internet zo goed dat het wel zinvol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:08:
[...]
In Nederland krijgen we dit ook wel te zien doordat er veel investeringen worden gedaan en de opbrengst minder wordt. Vergeet niet dat elke mast al snel gemiddeld 30.000 euro kost per jaar en dat een bedrijf ook personeel heeft alleen hierdoor en bezuinigingen dit jaar verdwijnen veel banen bij de providers dit jaar. Het gaat niet om honderden maar duizenden en ook indirect weer veel mensen. De opbrengst per klant staat onder druk ten opzichte van de kosten en dat zal zeer steeds meer laten zien in beperkte service maar dat is wat de consument wil goedkoop.
Klopt helemaal wat je zegt. ook precies een reden waarom Vodafone ook steeds meer inkoopt via distri's. Zelf geen voorraadrisico's meer lopen heeft grote voordelen voor de cashflow.

Wat betreft het kapot schrijven, het is ongekend hoe weinig research de meeste media zelf nog doen. Schaamteloos kopiëren, het is shocking. Wie betaald deze media, Samsung of Apple, of....?

Anyways, wel spijtig dat ik nog steeds zit te wachten op levering van mijn Z10, kan niet wachten die unit eindelijk in handen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:21:
[...]

.....Wat betreft het kapot schrijven, het is ongekend hoe weinig research de meeste media zelf nog doen. Schaamteloos kopiëren, het is shocking. Wie betaald deze media, Samsung of Apple, of....?

Anyways, wel spijtig dat ik nog steeds zit te wachten op levering van mijn Z10, kan niet wachten die unit eindelijk in handen te hebben.
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Heb die van mij verkocht maar het is zeker een mooi apparaat! Ik als voormallig hardcore iphone gebruiker word ook helemaal gek van de apple en samsung ophemelende reviews! Geef andere producten een kans!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EEE-lover schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:08:
Hoe kom je op die berekening? Ik zie na 8 maanden 57 euro staan (dus 57 minus 2,50 euro = 54,50) en dan nog 5 euro BB bundel erbij.

Waarom zou je kiezen voor de BB bundel? Dat is niet meer verplicht en volgens mij zijn de voordelen te verwaarlozen, of comprimeert die bundel het internet zo goed dat het wel zinvol is?
BIS is niet meer nodig en alleen BBM gaat nog via de server van blackberry. Email en browser gaan allemaal los via de provider zijn APN (portaal) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Dus resumerend is dat BB bundeltje nu overbodig en kan ik gewoon uitgaan van standaard abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Op de site van vodafone moet ik 120 euro bij betalen als ik wil verlengen ???

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
LanciaThema schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:10:
Dus resumerend is dat BB bundeltje nu overbodig en kan ik gewoon uitgaan van standaard abbo.
In 9 van de tien gevallen overbodig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:50:
Op de site van vodafone moet ik 120 euro bij betalen als ik wil verlengen ???
? bij prepay ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LanciaThema schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:10:
YES

TOESTEL LOS ; Amazon.de - Het toestel is los met gratis verzendkosten € 562,32. _/-\o_

Bij MEDIAMARKT Deutschland € 549,00

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nee bij Abbo !!! verlenging :? 119 euro bij betalen zie ik dan staan ...of ben ik nou achterlijk...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist bevestigd: vanaf 2 april is de Z10 in NL leverbaar

http://www.nu.nl/gadgets/...-nederlandse-winkels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe lang het duurt voordat de calculator is geopend ??....ik hoor dat het 7sec duurt ???

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
dave1972 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:37:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe lang het duurt voordat de calculator is geopend ??....ik hoor dat het 7sec duurt ???
Net ff voor je getest
1e x = 3,37 sec
alle keren daarna = tussen 01,23 - 01,44sec

Geen idee waarom hij daarna opeens zo snel opent. Heb de app iedere keer afgesloten. Zelfs nog even een x 8 andere apps geopent zodat hij zeker weten helemaal afgesloten is.

Dus 7sec is een tweakers.net/nu.nl verhaal , negatief en zeker op een proefmodel gebaseerd feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ok top bedankt voor je antwoordt en je test :)....ik schrok al eigenlijk toen ik dat las .... Storm in een glas water dus

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Btw zou je dat zelfde met de dailer en contacten willen proberen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.blackberryos.com/bbos-images/2013/Bell-Q10-nu3.png

SKYPE :) FACEBOOK, DEEZER erbij en WHATSAPP erop en ik ben klaar.

Hier nog even een leuke reclame met aan het eind veel apps zichtbaar

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Je foto werkt bij mij alleen als ik de link in nieuw pagina open maar dat terzijde.
Ik hoop heel erg dat Spotify toch nog komt voor BB10. Anders ga ik er ook zeer goed over na denken om over te stappen op Deezer.

Ik twijfel toch nog heel erg tussen een Q10 en een Z10. Meestal vind ik aan het begin zo'n touchscreen wel leuk om mee te spelen. Maar op de lange termijn prefereer ik daarna toch mijn qwertytoetsenbord van mn huidige BB Bold.
En om nou volgende week een Z10 te halen en dan over pak een beet 4 weken toch een Q10 te willen dat is toch wel een dure grap.
Zeker nu ik bij mijn leverancier heb gezien dat de prijs van de Q10 nog hoger ligt als die van de Z10 wat ik eigenlijk niet had verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door NvU op 28-03-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:43:
[...]

Je foto werkt bij mij alleen als ik de link in nieuw pagina open maar dat terzijde.
Ik hoop heel erg dat Spotify toch nog komt voor BB10. Anders ga ik er ook zeer goed over na denken om over te stappen op Deezer.
Deezer is goed en heeft pluspunten zoals makkelijker albums maken op je mobiel en ook overzichtelijker. Ze doen nauwelijks voor elkaar onder maar heb deezer toch nu hoger in mijn vaandel :) Maar ze doen allebei gewoon het zelfde.

Je kan Deezer gewoon downloaden en je kan gratis een account aanmaken voor 2 weken unlimited.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede cijfers van Blackberry met enige minpuntje dat er 3 miljoen minder BIS/BES abonnementen zijn maar goed de verkoop van de Blackberry Z10 na 8 februari zit boven de 1 miljoen toestellen en schatting was las ik 1,2 Miljoen maar dat is niet zeker.

Dus in nog geen 20 dagen meer dan een MILJOEN BB10 toestellen . Dit is erg positief .

Je hebt de de Z10 geen blackberry abonnement nodig en blackberry gebruikers nemen niet vanzelf spreken met een BIS abonnement maar vinden gewoon het toetsenbord lekker want je hebt ook niet echt een BIS nodig met een bold 9790 of 9900.

Nettowinst 98 miljoen dollar in de laatste quarter en 2,7 miljard cash op de bank _/-\o_

Zijn geen Apple bedragen maar goed ze zijn ook het derde wiel in de markt. (spaak) ;w

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

En toch lijkt het op Nu.nl een negatief bericht te zijn. *I'm confused =|*, de Media claimt dat BlackBerry 10 slecht is en het marktaandeel nog verder afneemt, waardoor de Consument met grote passen om de Z10 heen loopt terwijl jou interpretatie positief lijkt =|!?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
JunkieXP schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:15:
En toch lijkt het op Nu.nl een negatief bericht te zijn. *I'm confused =|*, de Media claimt dat BlackBerry 10 slecht is en het marktaandeel nog verder afneemt, waardoor de Consument met grote passen om de Z10 heen loopt terwijl jou interpretatie positief lijkt =|!?
nu.nl moet je alles behalve serieus nemen. Hun willen alleen maar klikjes genereren, en daarvoor zijn ze bereid de meest subjectieve koppen en teksten te schrijven. ze gaan gewoon mee met de haat hype die men heeft voor Blackberry.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Naja, ik probeer het met een "Onbevlekte Consumentenbril" te bekijken en zie Nu.nl als best groot, en voor velen betrouwbaar medium. Dus als een dergelijk nieuws platform, met landelijke dekking iets dergelijks roept, weet ik zeker dat dit vele Consumenten bij BlackBerry weghoudt.

Want wie is er per slot van rekening om hen het tegendeel te bewijzen?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Mwah zijn dr maar weinig die Collin serieus nemen .... mij boeit het niet Z10 is what it is !

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Btw iemand nog geprobeerd hoe lang het duurt als je op contacten drukt ze tevoorschijn komen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iig gaat tweakers.net haar review updaten, ik zal die nerd Colin blijven spammen..

op mij tweet vanmorgen
@colinvanhoek @BlackberryNL @arnoudwokke wanneer gaan jullie je voorbarige Z10 reviews nu updaten? 2 april is launch, eea is beetje anders

volgde meteen een fair antwoord van @arnoudwokke:
@E10CDM volgende week krijgen we de NL-versie (met 4g); dan doe ik tests opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:43:
Naja, ik probeer het met een "Onbevlekte Consumentenbril" te bekijken en zie Nu.nl als best groot, en voor velen betrouwbaar medium. Dus als een dergelijk nieuws platform, met landelijke dekking iets dergelijks roept, weet ik zeker dat dit vele Consumenten bij BlackBerry weghoudt.

Want wie is er per slot van rekening om hen het tegendeel te bewijzen?
Die Colin is een Apple user en is helemaal lyrisch van Apple :9~ hij zou colums moeten schrijven dan kan
hij zijn mening kwijt want het is geen goede reviewer en heb erg het idee dat hij het toestel niet eens heeft aangeraak. Ook het review hier op tweakers was zo fout :F en dan die vergelijking met het scherm. |:(

Je zou even hier lezen op de volgende site lezen met 132 gebruikers die het toestel hebben gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:11:
iig gaat tweakers.net haar review updaten, ik zal die nerd Colin blijven spammen..

op mij tweet vanmorgen
@colinvanhoek @BlackberryNL @arnoudwokke wanneer gaan jullie je voorbarige Z10 reviews nu updaten? 2 april is launch, eea is beetje anders

volgde meteen een fair antwoord van @arnoudwokke:
@E10CDM volgende week krijgen we de NL-versie (met 4g); dan doe ik tests opnieuw :)
Alleen de naam al doet me :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:56
Wat me wel zorgen baart is de dat op sommige filmpjes op YouTube soms lang duurt om een bepaalde apps te openen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
In welk opzicht baart het je zorgen? Dat is op elk OS zo dat de ene app sneller op kan starten dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke naam, Colin of Arnoud? Zijn blijkbaar vriendjes aan hun tweets te zien... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z10 is een dual Carrier HDSPA op 3G, Voordeel hiervan is dat je dan een dubbele snelheid kan halen in je download op een 3G Netwerk. TOP of niet

Er is maar 1 provider die dit ondersteunt vanaf 2 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb sinds gisteravond ook een BlackBerry Z10, zeer voordelig aan weten te schaffen in een telefoonzaak in Lelystad (de laatste die ze hadden, helaas). En ik moet zeggen, ik ben behoorlijk gecharmeerd van de bediening, het vraagt gewenning, maar het werkt uitstekend. Toch merk je af en toe lag, wat ik vrij matig vind voor een besturingssysteem waar ze zo lang aan gewerkt hebben, maar dat zal met updates wel gefixed worden. Mooi toestel verder! Binnenkort mag ie naar de volgende eigenaar, mocht iemand geinteresseerd zijn, dan hoor ik het wel!

@intricate: DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
@jorrit, richtprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:45:
Z10 is een dual Carrier HDSPA op 3G, Voordeel hiervan is dat je dan een dubbele snelheid kan halen in je download op een 3G Netwerk. TOP of niet

Er is maar 1 provider die dit ondersteunt vanaf 2 april.
Dat is Vodafone bedoel je? Ik dacht dat Vodafone én KPN beide dit pas halverwege 2013 werkend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
Er is 1 ding in BlackBerry 10 wat echt mateloos irritant is. En dat is dat het toetsenbord bestaat uit KAPITALEN, ook als je gewoon in onderkast typt. WAAROM?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieu_
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-03-2013
jorrit91 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
Er is 1 ding in BlackBerry 10 wat echt mateloos irritant is. En dat is dat het toetsenbord bestaat uit KAPITALEN, ook als je gewoon in onderkast typt. WAAROM?!
Uhm, echt een punt om je aan te irriteren :S... ik heb hem nu ruim een maand en dat is nou niet iets dat ik denk ...pff wat irriteer ik me Mateloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
jorrit91 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
Hmm.. mijn iPad doet dat ook niet en ik vind het wel prima zo. Het lijkt me heel onrustig als je toetsenbord voor elke hoofdletter compleet verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Bij een gewoon computer of notebook toetsenbord is dit toch ook het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Thieu_ schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Uhm, echt een punt om je aan te irriteren :S... ik heb hem nu ruim een maand en dat is nou niet iets dat ik denk ...pff wat irriteer ik me Mateloos
Dit heb ik bij BBJam Europe ook gemeld tijdens een gesprek met een van de BB managers. Zal wel even navraag doen of het misschien een optie kan worden.

Even iets anders... TNT kwam vanmorgen langs met een pakketje... de Z10 Limited Edition :9

Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3803-2.jpg Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3805-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3806-2.jpg Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3807-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3809-2.jpg Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3810-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://multigesture.net/wp-content/uploads/z10/IMG_3813-2.jpg

Klik op 't plaatje voor de vergroting

[ Voor 5% gewijzigd door falcon4ever op 29-03-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
Wow, cool, weet niet of ik het voor dagelijks gebruik zou willen hebben, maar leuk hebbeding! Hoe kom je hier aan als ik zo vrij mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tof hoor, zal je wel niet weg doen voor een paar tientjes :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
jorrit91 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:15:
Wow, cool, weet niet of ik het voor dagelijks gebruik zou willen hebben, maar leuk hebbeding! Hoe kom je hier aan als ik zo vrij mag zijn?
Om in aanmerking te komen voor de Limited Edition moest je een app insturen welke aan de voorwaarden voldeed. In mijn geval had ik NodeBeat en Super Hexagon ingestuurd als app. Sowieso moest je hiervoor wel een developer zijn in het bezit van een test apparaat ( Dev Alpha A of B ). Meer info: https://developer.blackberry.com/limitededition/

Doh :F M'n libertel (nu vodafone) simkaart past niet in het slot... na 10+ jaar toch maar een nieuwe simkaart halen dan :P
CLB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:30:
Tof hoor, zal je wel niet weg doen voor een paar tientjes :p
Special plice for you my fliend. Nee grapje, ik ga eens proberen of ik een maandje kan leven met een Z10. Ben natuurlijk verwend met Android en Cyanogenmod...

[ Voor 18% gewijzigd door falcon4ever op 29-03-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:02:
[...]

.......

Even iets anders... TNT kwam vanmorgen langs met een pakketje... de Z10 Limited Edition :9
Wat een onwijs gaaf toestel in rood!!! Ben jaloers... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Die van mij heb ik pas verkocht. Vond de cameralens wel heel erg rammelen. Is dat bij jullie toestellen ook zo?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
Nee, die van mij niet, alleen als ik de backcover er af haal hoor ik waar je het over hebt. Met de backplate er op hoor ik helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
DaveD1109 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:05:
Die van mij heb ik pas verkocht. Vond de cameralens wel heel erg rammelen. Is dat bij jullie toestellen ook zo?
Geen flauw idee wat je hiermee bedoelt. Ik heb zojuist even m'n phone geschud maar ik hoor helemaal niks...

Wat ik trouwens wel apart vond is dat hij eerste melde dat er geen updates waren totdat ik de (door vodafone geknipte libertel) simkaart erin stopte...

[ Voor 19% gewijzigd door falcon4ever op 29-03-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Omdat die updates door de provider gedaan worden denk ik ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:41:
[...]

Geen flauw idee wat je hiermee bedoelt. Ik heb zojuist even m'n phone geschud maar ik hoor helemaal niks...

Wat ik trouwens wel apart vond is dat hij eerste melde dat er geen updates waren totdat ik de (door vodafone geknipte libertel) simkaart erin stopte...
Ik bedoel inderdaad als je schud en als je op de achterkant naast de camera tikt. Meerdere telefoons hebben hier last van en het schijnt iets met een sensor te zijn ofzo. Mijn z10 rammelde alleen wel heel erg.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Volgens de wedsite van Blackberry zelf kan er in een Z10 een micro sd tot 32 GB, maar omdat het tegenwoordig niet zo heel duur meer is ( en vooral het verschil tussen 32 en 64Gb) wil ik graag 64Gb in mijn Z10 stoppen.
Nu heb ik al paar websites gelezen waar het bij werkt. Iemand al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) _/-\o_ :O :X 8)7 |:( O-) :F ;w PAUZE

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:50:
Volgens de wedsite van Blackberry zelf kan er in een Z10 een micro sd tot 32 GB, maar omdat het tegenwoordig niet zo heel duur meer is ( en vooral het verschil tussen 32 en 64Gb) wil ik graag 64Gb in mijn Z10 stoppen.
Nu heb ik al paar websites gelezen waar het bij werkt. Iemand al ervaring mee?
Sandisk Ultra 64GB of Kingston 64GB micro SD je moet het wel formateren in je toestel anders werkt deze niet. Je houdt daarna 59 GB over.

Afbeeldingslocatie: http://www.futureshop.ca/multimedia/Products/500x500/102/10218/10218437.jpg

SanDisk Ultra 64GB Class 10 UHS-I microSDXC Card

Leuk en positief - lees dit van zdnet

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:30:
[...]

Sandisk Ultra 64GB of Kingston 64GB micro SD je moet het wel formateren in je toestel anders werkt deze niet. Je houdt daarna 59 GB over.

[afbeelding]

SanDisk Ultra 64GB Class 10 UHS-I microSDXC Card
Bedankt. Dit was ook precies de MicroSD kaart die ik in mijn hoofd heb.

Dat artikel is ook wel leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 00:13:
[...]

Bedankt. Dit was ook precies de MicroSD kaart die ik in mijn hoofd heb.
No Thanks,

Check dit filmpje eens. Crazys Browsers Dude. op de Z10 - weird science

Zoals zo vele reviews en hier ook op Tweakers, Hell Ye it looks like a Apple iphone 5 mmmmm

Afbeeldingslocatie: http://www.inrumor.com/wp-content/uploads/2013/01/Blackberry-z10-vs-iphone5-12-1024x617.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-09 16:10
falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:02:
[...]
Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).

(en dan nog iets: heb jij je Dev Alpha weer ingeleverd? En zo ja; hoe?? Ik moet naar een UPS-depot op 50 km van mijn huis om hem in te leveren 8)7 . Dus dat doe ik liever niet.)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
goudvisblub schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:46:
[...]

Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).

(en dan nog iets: heb jij je Dev Alpha weer ingeleverd? En zo ja; hoe?? Ik moet naar een UPS-depot op 50 km van mijn huis om hem in te leveren 8)7 . Dus dat doe ik liever niet.)
Laten we de discussie over dev alphas en LE's even in dit topic houden:
Blackberry OS10 en BlackBerry 10 Dev Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
goudvisblub schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:46:
[...]

zie Dev Alpha topic.

Na 1 dagje Z10 merk ik toch dat ik op BB10 een hoop dingen mis als Android gebruiker en developer.
  • Geen widgets - Daar kan ik op zich nog wel mee leven. Sommige apps hebben active tiles en dat is wel slick
  • Google Maps - De meegeleverde maps is prut. Gelukkig werkt Google Maps wel dmv sideloading, jammergenoeg lukt het niet om ook Street View aan de praat te krijgen.
  • Google Talk - Een IM welke ik toch dagelijks intensief gebruik voor prive/werk doeleinden. Helaas lijkt de contact lijst niet altijd goed bij te werken (laat personen nog als online zien terwijl ze al offline zijn). Geen optie om je status op ontzichtbaar te zetten en geen berichten historie. Daarnaast werkt de synchronisatie blijkbaar niet zoals op andere platformen. Op Android kan ik even een berichtje op m'n computer typen en kan ik moeiteloos switchen tussen m'n telefoon en pc zonder dat de conversatie stukken mist. Best wel een dealbreaker voor mij
  • Shortcuts voor bepaalde instellingen zoals "Data Services" en "Airplane mode" zouden wel zo handig zijn
  • Dropbox - Ik weet dat het geen officiele app is maar het zou wel mooi zijn als ik zelf kan bepalen welke mappen in sync moeten blijven ipv alles. Daarnaast hoop ik op een update welke de fotos/videos die je maakt automatisch plaatst in de camera uploads map (zoals op Android)
  • Browser - Geen flauw idee hoe ik tabs moet sluiten... vind het maar lastig als er tig tabs open staan. Op een gegeven moment heb ik maar de private browsing aangezet...
  • Tweakers app - Jammergenoeg werkt de sideloaded versie niet... en ik moet toch de tech honger stillen :P
  • Geen mogelijkheid om (oude) SMS berichten te importeren/exporteren?
  • Geen mogelijkheid om (oude) whatsapp berichten te importeren/exporteren?
  • Twitter en Facebook zijn volgens mij ook geen officiele apps (maar door BlackBerry geimplementeerd). Het is niet perfect, maar goed genoeg.
  • De Hub is een vloek en zegen. Handig om snel even te zien wat er loos is, maar ook vervelend als je een tsunami van berichten binnen krijgt.
  • De e-mail app is toch niet zo handig als de Android Gmail app. Daarnaast lijkt er geen instelling te zijn om standaard naar de inbox te gaan ipv je gehele mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Krijgen jullie op Blackberry.nl ook een deels Duitse site? Of heb ik wat foute cookies? :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Is hier ook in het Duits ja. Vast weer iemand die Dutch en Deutsch door elkaar haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Gtoniser schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:42:
Is hier ook in het Duits ja. Vast weer iemand die Dutch en Deutsch door elkaar haalt.
:( Dat belooft wat... Krijg komende week ook een Z10. Mijn HTC Sensation laadt al tijden niet meer op via de micro-usb poort (kortsluiting, die poort is echt kapot) en telkens accu omwisselen is ook weer zoiets. Kijk echt uit naar de swipes enzo. Ik zie veel overeenkomsten met WebOS wat ik ook met veel plezier heb gebruikt.

En dan te bedenken dat ik een jaar geleden iedereen die nog een BB wou voor gek verklaarde :D

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z10 - S3 - 5 - photo check

Photo vergelijken

Check middeltste plaatje de kaas (kleur) en dan het zefde naast de paarse bloem helmaal rechts zit een stukje groen fruit (diepte)

Check plaate strand en dan net achter de stoel haverwege waar die mensen staan. Kijk eens naar de mensen qua scherpte en de strepen op het strand.

Check kleuren waaier en ga helemaal naar linksboven in. Te veel wit bij de toestel en daarna in het zelfde plaatje naar rechtsonder.

Check plaatje vrouwen het embleem op de borst van de linker vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:03:
[...]

En dan te bedenken dat ik een jaar geleden iedereen die nog een BB wou voor gek verklaarde :D
Herkenbaar maar volg BB10 OS al een tijdje en heb het toestel al een paar keer getest en gebruikt en ben ook z'n gek :X

Leuk filmpje met effecten die je kan verwachten in Story maker

Ook kort maar wel goed

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
falcon4ever schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:32:
[...]

Om in aanmerking te komen voor de Limited Edition moest je een app insturen welke aan de voorwaarden voldeed. In mijn geval had ik NodeBeat en Super Hexagon ingestuurd als app. Sowieso moest je hiervoor wel een developer zijn in het bezit van een test apparaat ( Dev Alpha A of B ). Meer info: https://developer.blackberry.com/limitededition/

Doh :F M'n libertel (nu vodafone) simkaart past niet in het slot... na 10+ jaar toch maar een nieuwe simkaart halen dan :P

[...]

Special plice for you my fliend. Nee grapje, ik ga eens proberen of ik een maandje kan leven met een Z10. Ben natuurlijk verwend met Android en Cyanogenmod...
Wow kerel, is nodebeat van jou?!!! Echt superapp!!!
Pagina: 1 ... 6 ... 48 Laatste