Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
Zijn er hier meer mensen waar FB niet meer werkt. Ik zit nu te hannessen met de site maar heb liever de werkende app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

soskes schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:24:
Zijn er hier meer mensen waar FB niet meer werkt. Ik zit nu te hannessen met de site maar heb liever de werkende app.
Vreemd, facebook werkt hier de laatste tijd beter dan ooit, facebook berichten komen bijna instant binnen in de hub terwijl daar vroeger nog wel is een uurtje over heen kon gaan :)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week een credit card formaat powerbank aangeschaft. Leuk ding en nu hoef ik niet in te zitten of de Z10 de dag of de volgende dag met voldoende accucapaciteit doorkomt :). http://www.pdashop.nl/pro...-card-2500-mah-zwart.html Natuurlijk een Xiaomi 5000mAh is ook een erg leuk alternatief voor zelfs iets minder geld maar ik had geen zin om zo lang te wachten op een product uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexeflex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 16:22
Ik krijg net de melding dat Blackberry 10.3.2.2474 beschikbaar is om te downloaden via software-updates, ook geeft blackberry link de update nu door. De update heeft even op zich laten wachten, maar nu eindelijk beschikbaar. :*)

Ik weet niet of dit bericht overbodig is, maar ik kreeg de melding pas toen ik handmatig op updates ging controleren. Daarom deel ik het hier even op het forum :) !

+ hier wat info over BB 10.3.2 :
http://global.blackberry....LPOS=nl:bb:software#tab-6

Kon verder nog niet zo snel meer informatie vinden..

[ Voor 24% gewijzigd door lexeflex op 08-09-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloading :).

Ik heb nu 10.3.1.1779. De versie die wordt gedownload is 10.3.2.2474.

De Amazon Store zit er nu standaard bij. Ik heb nu dus 2 Amazon Stores :P. Het blijkt extra adware die niet verwijderd kan worden :/. Het is de normale Amazon winkel.

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Browser voelt laggy aan op Tweakers :(. Tot nu toe dus niet bij met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:45:
Downloading :).

Ik heb nu 10.3.1.1779. De versie die wordt gedownload is 10.3.2.2474.

De Amazon Store zit er nu standaard bij. Ik heb nu dus 2 Amazon Stores :P. Het blijkt extra adware die niet verwijderd kan worden :/. Het is de normale Amazon winkel.
Blackberry levert de normale amazon store mee met de update?? Wat is dat voor onzin dan, ik was eigenlijk van plan om binnenkort een opvolger voor de z10 te gaan halen maar ik ga er toch nog maar even over na denken, is dit het begin van het einde? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en is niet te verwijderen evenals de Amazon appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:56:
Browser voelt laggy aan op Tweakers :(. Tot nu toe dus niet bij met de update.
crosspost: GerardVanAfoort in "Blackberry 10 OS"

Het lijkt erop dat het flink sneller laden van websites ten koste is gegaan van een vloeiende browser..
Scrollen gaat hier wat schokkerig, maar het laden gaat als een raket!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robx24
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-10-2024
bij mij blijft het installeren van de update hangen op 60%. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

robx24 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:54:
bij mij blijft het installeren van de update hangen op 60%. Wat nu?
Update neemt wel even tijd in beslag. Wel aan de stroom?

NRG

• robx24
all the time en de telefoon werkt verder gewoon...

• robx24
is tussendoor wel even een uurtje alleen op accu geweest maar stond toen al uren op installeren 60%

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Vanochtend een flinke WTF: bij het aanzetten van de hotspot kreeg ik de melding dat het gebruik van de hotspot in Nederland niet zou zijn toegestaan, waarna de htospot weer afsloot. Een reboot loste het probleem gelukkig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:26:
Ja, en is niet te verwijderen evenals de Amazon appstore.
Even hier ook maar posten :). Ik ben er uit hoe je die Amazon Apps aan kunt pakken :). Op CB kom ik net deze handig tip tegen.

Niet schrikken dat Ouderlijk toezicht je bureaublad en app indeling wijzigt. Wanneer je ouderlijk toezicht weer uitzet dan herstelt dat zich weer :). Je zet het aan, schakelt Amazon Apps uit en schakelt ouderlijk toezicht weer uit. De Amazon Apps vragen vervolgens om de betreffende toestemmingen die jij dan afwijst. De apps worden nu niet volledig geïnstalleerd waardoor ze niet actief worden. Zie voor duidelijke screenshots: http://forums.crackberry....p-store-shopping-1038172/

Games en obb bestanden:
Voor mensen die bijvoorbeeld Android Fallout Shelter willen installeren. Je kunt de app installeren via SNAP, vervolgens moet je via Reddit even de .obb downloaden. Of je kunt op een ander Android device de game downloaden en vervolgens de .obb file kopiëren naar je BB device. Het .obb bestand tref je aan in de Android/obb/[naam game] en deze plaats je vervolgens in misc/android/Android/obb/com.bethsoft.falloutshelter folder. Je moet nog wel een folder aanmaken met de betreffende game naam, in dit geval: com.bethsoft.falloutshelter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

pegagus schreef op donderdag 10 september 2015 @ 07:55:
Vanochtend een flinke WTF: bij het aanzetten van de hotspot kreeg ik de melding dat het gebruik van de hotspot in Nederland niet zou zijn toegestaan, waarna de htospot weer afsloot. Een reboot loste het probleem gelukkig op.
Ooowww, is dat alles?
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/etgdrhzw7/received_b_WVzc2_Fn_ZV9ib_G9i_X2_F0d_GFja_G1lbn_Q6_ODk1_ODc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Heeft iemand hier ook maar iets gehoord over een volgende BBOS10 toestel?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

RaJitsu schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:43:
Heeft iemand hier ook maar iets gehoord over een volgende BBOS10 toestel?
Aangezien er vanaf morgen 4 weken lang een pop up store in Frankfurt is verwacht/hoop je wel dat er iets nieuws aangekondigd of geshowd word.. http://blogs.blackberry.c...off-new-devices-pictures/ en
http://myzeil.de/2015/09/...europa-im-2-og-im-myzeil/

NRG

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:15
vandaag mijn z10 teruggebracht. helemaal dood met rode lampje.
Zelfs software terugzetten via usb lukt niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opazo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 10:15
voor wie het nog niet gezien heeft, nieuwe BB met Android staat op tweakers:
nieuws: BlackBerry-ceo John Chen toont Android-smartphone Priv - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag pas dat sommige van mn apps crashen als ik Instagram Android gebruik. Deze nam op het moment dat ik keek 500MB geheugen in beslag dat is nogal veel voor het tonen van wat plaatjes en video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mijn microfoon werkte niet meer tijdens het bellen (speaker werkte wel nog), dus opgestuurd voor reparatie onder garantie. Dit ging eigenlijk best vlug, op 22 september met bpost opgestuurd en vandaag 13 oktober heb ik de gerepareerde z10 terug. Bellen lukt weer :)

Ziet er naar uit dat ze me een andere teruggestuurd hebben, serie-nr. & IMEI is verschillend.

[ Voor 37% gewijzigd door SmokingCrop op 13-10-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
officieel in rouw gedompeld.
De headset functionaliteit werkt niet meer :-( Aangezien mijn Z10 al ruim 2 jaar oud is kan ik naar de garantie wel fluiten.... Nu beslissen of we bij BB10 blijven (mits ik de email client kan installeren van het bedrijf) of terug naar android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Z10 doet het nog prima, maar inmiddels ook de respectabele leeftijd van anderhalf jaar oud. Ik vind de Priv wel wat hebben. Zodra die in prijs zakt, en dat zal die binnenkort wel doen, overweeg ik die te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 23:23
SonyEricsson schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:19:
vandaag mijn z10 teruggebracht. helemaal dood met rode lampje.
Zelfs software terugzetten via usb lukt niet meer.
Had je daarvoor een software update uitgevoerd?? Hoe is het verder afgelopen. En hoezo teruggebracht, was hij zo nieuw dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
William_H schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:50:
[...]

Had je daarvoor een software update uitgevoerd?? Hoe is het verder afgelopen. En hoezo teruggebracht, was hij zo nieuw dan?
software update had ik inderdaad uitgevoerd een paar dagen terug. Maar alles werkte nog daarna.
Mijn z10 was 1,5 jaar oud en had nog half jaar garantie. Trouwens .... ik lees dat sommige mensen een gerepareerde z10 terug kregen. Ik heb een gloednieuwe BB Leap gekregen 8) :+
alleen ontbreekt nu mijn hdmi uitgang. (die ik sporadisch gebruik) dus zo erg is dat niet. Voor de rest wel een grotere scherm en een veel betere accuduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Droid Store werkt niet meer. Dat schiet dus weer niet op, was er net vrij blij mee om zo een beetje privacyvriendelijke apps gemakkelijk te kunnen downloaden. Welke winkel heeft je de Leap gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:45:
F-Droid Store werkt niet meer. Dat schiet dus weer niet op, was er net vrij blij mee om zo een beetje privacyvriendelijke apps gemakkelijk te kunnen downloaden. Welke winkel heeft je de Leap gegeven?
Bij coolblue :)
maar de blackberry kwam terug van BB zelf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsmoi
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Van 20 tot 26 december diverse gratis Apps in blackberry world

http://m.crackberry.com/b...kberry-10-users-dec-20-26

Dit leek me de meest geschikte thread om dit nieuws te plaatsen. Info komt van crackberry.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 10:15
itsmoi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:41:
Van 20 tot 26 december diverse gratis Apps in blackberry world

http://m.crackberry.com/b...kberry-10-users-dec-20-26

Dit leek me de meest geschikte thread om dit nieuws te plaatsen. Info komt van crackberry.com
Thanx, ik moest even zoeken om welke apps het precies gaat, maar gevonden :
http://m.crackberry.com/g...rys-festive-giveaway-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Beetje jammer dat ik die niet kon gebruiken, mijn toestel is al 3 weken weg voor reparatie..
Bol.com houdt wel netjes de status bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens een app of zoiets waarmee je telefoongesprekken kan opnemen? Ik lig in de clinch met een postorderbedrijf over garantie en wil graag alles 'zwart op wit' hebben omdat ze je vernaggelen waar je bijstaat.

Ik heb een Z10 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dat stuk even lezen en kijken waar ik het kan verkrijgen. Ik had al het een en ander zelf geprobeerd maar dat werkte voor geen meter.

Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Parrot ook geprobeerd? Volgens mij is dat de minst slechte app hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eiPionezero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 18:34
Iets anders: als ik 'disk cache' inschakel in mijn browser werkt Tweakers niet meer volledig correct. Dit probleem heb ik sinds enkele dagen. Meer mensen last hiervan?

Topic hierover: [bug] onjuist onthouden cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste apps werken iet of nemen geen actieve gesprekken op zonder de luidspreker in te schakelen. Dat is wel jammer. Ondanks dat ik de Z10 een lekker toestel vind en het OS lekker werkt, wordt mijn volgende toestel toch een Android/Windowss toestel. Ik loop nu hard tegen de beperkingen aan van de apps. ABN app is eol en werkt niet meer. Rabobank app bestaat niet ens. Android apps werken amper tot niet en Sygic wat ik voorheen altijd gebruikte werkt vaker niet dan wel. Maar ook simpele muziekspelers zijn er niet te krijgen die doen wat ik wil.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parrot neemt wel de gesprekken op zonder de luidspreker te moeten inschakelen.
De andere partij klinkt wel zachter dan jij maar m.i. nog heel acceptabel.
Nadeel van Parrot is dat de eerste seconde van het gesprek wegvalt, precies de tijd dat de ander zijn/haar naamt noemt. Ander nadeel vind ik dat er geen mogelijkheid is om telefoonnummers in te voeren die opgenomen moeten worden en de rest niet. Andersom kan het wel, alle nummers die niet opgenomen hoeven worden kun je invoeren. Alles bij elkaar niet ideaal, vandaar dat ik ook schreef 'minst slechte'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht aan Parrot voor in de auto :) Ik ga de app bekijken. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Vandaag refurbished te koop bij iBood voor 86 euro: http://www.ibood.com/extr...y-z10-grade-a-refurb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alleen zo jammer dat je een flink aantal apps mist zoals ABN AMRO app, Rabo app en straks ook nog eens Whatsapp. Nu maakt mij die Rabo app niets uit, die andere twee wel. Zo ontzettend jammer dat een aantal partijen BB de rug toedraait want wat is het een fijn OS en wat een fijne telefoon die Z10.

Ik zit nu weer op Android en wat is dat wennen zeg. En eigenlijk is het gewoon een kloten OS. Het werkt lang zo lekker niet als BB OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Voor de ABN app ben ik uitgeweken naar de android versie via snap. Dat werkt eigenlijk prima. Voor whatsapp is niet echt een oplossing. Behalve voor whatsapp heb ik eigenlijk overal wel een workaround gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Snap had ik niet eerder gehoord. Had ik dat wel dan had ik mijn toestel niet verkocht twee weken geleden. Nu ja, misschien toch weer een aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik heb gehoord dat je er tegenwoordig een kan krijgen voor 86 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Z10 heeft een scherm wat soms aan gaat tijdens het bellen. (cheek dialing)
Hier heb ik eerder last van gehad en dacht het opgelost te hebben door geen case meer te gebruiken.
(ik dacht dat de magneetjes in de case de boel verstoorden) Helaas is dat toch niet de oplossing.
Iemand een idee wat de oorzaak is? Geen screenprotector in ieder geval.
BBVE geeft aan dat alles goed is.
Ik ben i.v.m. het cheek dialing overgestapt naar een Windowsphone maar daar word ik ziek van en wil weer BB10. Zijn er de afgelopen 2 a 3 maanden firmware-updates geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxx

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:24:
[...]

Volgende week ga ik serieus nadenken of ik weer een Z10 ga kopen. Ik vond dat wel zo'n heerlijk toestel. Ik doe het nu even met een S3 van een familielid met de Cyanogenmod erop en dat is toch echt wel brak. Ook het typen is compleet ruk.
Ik denk dat BB10 op z'n laatste pootjes loopt en zelf ga ik geen BB10-smartphone meer kopen.
BB10 is zo goed (vind ik) dat het moeilijk is om daar een vervanger voor te vinden.
(ik ben zelf al de fout ingegaan door een Windows-phone te kopen, zowel WP8.1 als W10M vind ik verschrikkelijk en kan maar moeilijk geloven dat er mensen tevreden over zijn)
Hopelijk komt Sailfish op de smartphone eens goed van de grond. Dat is misschien een goede opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou BB10 op zijn laatste eind zijn? Het OS is werkelijk waar een verademing en er komen nog met regelmaat updates voor uit. Het kan nog zeker even mee denk ik.

Waar haal je dat ding trouwens voor €86,00??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Mijn advies; koop een Z30 voor 200 euro, alle voordelen en minder nadelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:45:
Waarom zou BB10 op zijn laatste eind zijn? Het OS is werkelijk waar een verademing en er komen nog met regelmaat updates voor uit. Het kan nog zeker even mee denk ik. Waar haal je dat ding trouwens voor €86,00??
Dat was vorige week een aanbieding bij ibood, maar het gaat wel om een refurbished model. Ik heb er eentje besteld, die wordt volgende week geleverd als het goed is en ik kan nauwelijks wachten. Het wordt m'n eerste BB.

Dat er een eind aan OS 10 komt heb ik ook wel eens gelezen, bijvoorbeeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:42:
[...]

Het wordt m'n eerste BB.
BB10 zit vol handigheidjes en het duurt wel even voor je ze allemaal hebt geleerd.
Eén groot nadeel; je bent meteen verpest en al het andere is daarna hopeloos onhandig.
Alles heeft z'n voor- en nadelen maar BB10 is voor mij met stip het beste.
Heb ervaring met Android, iOS, WP en dus BB10.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nauwelijks extra apps gebruik, als veel apps belangrijk voor je is, dan is BB10 waarschijnlijk niet de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapot schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:20:
Mijn advies; koop een Z30 voor 200 euro, alle voordelen en minder nadelen!
Ik zal er eens naar kijken, maar ik vond hem destijds volgens mij wat te groot. De Z10 is voor mij perfect van formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:30:
BB10 zit vol handigheidjes en het duurt wel even voor je ze allemaal hebt geleerd. Eén groot nadeel; je bent meteen verpest en al het andere is daarna hopeloos onhandig. Alles heeft z'n voor- en nadelen maar BB10 is voor mij met stip het beste.
[...]
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nauwelijks extra apps gebruik, als veel apps belangrijk voor je is, dan is BB10 waarschijnlijk niet de beste keus.
Ik begin te begriijpen wat je bedoelt. Afgelopen dinsdag werd hij bezorgd en sindsdien ben ik ermee aan het 'spelen'. Hij overtreft in alle opzichten de verwachtingen: voor een refurbished toestel ziet hij er prima uit, als nieuw zelfs zonder ook maar het kleinste krasje. De bediening is nog even wennen, maar voor de rest ben ik zeer tevreden. Prima beeldscherm wat ook in felle zon nog goed te zien is en in voor mij precies het goede formaat. De accu had misschien wat groter gemogen maar dat is het enige.

Aan de apps die in de BB World te vinden zijn verwacht ik genoeg te hebben. Ik heb een licentie voor Sygic navigatie, het zou mooi zijn als dat ook werkt op de BB maar dat moet ik nog even uitzoeken. Op crackberry heb ik al wel wat tips gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door grun93 op 23-04-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eiPionezero
Hebben mede-Z10-gebruikers weleens hun accu vervangen? Accuduur was nooit al geweldig, en na drie jaar gebruik is de accucapaciteit van mijn telefoon volgens mij wel een stukje slechter geworden helaas.

Op eBay zag ik deze replacements: http://www.ebay.com/itm/L...ckBerry-Z10-/252020416790 en http://www.ebay.com/itm/1...10-LS1-L-S1-/311756693366
Zijn dit soort replacement accu's een beetje betrouwbaar, of kan ik beter voor een originele BB accu gaan? Iets als deze: http://www.ebay.com/itm/N...301-Battery-/401207914996 of http://www.ebay.com/itm/G...ery-1800mAh-/121998388624

Voordeel van de origineel lijkt mij de hogere betrouwbaarheid. Ik heb liever geen Note 7 scenario met mijn telefoon :p
Voordeel van de namaak is de hogere capaciteit (2500mAh ipv 1800mAh opgegeven) en de lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-09 09:38
Houd er rekening mee dat voor Chinese accu's geldt dat een hogere geadverteerde capaciteit zelden echt hoger is dan origineel. Vaak is de accu even groot.

Ook geldt voor accu's (en laders) van ebay dat '100% genuine absolute OEM no fake best original BlackBerry' vaak helemaal niet zo 'genuine' is als men je doet geloven. Houd daar rekening mee. Ik weet niet of er op bijv. crackberry links staan naar echt originele spare parts, mocht dat zo zijn dan kun je beter wat meer uitgeven en een BlackBerry onderdeel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eiPionezero
Dit topic begint wel een beetje dood te gaan :'(

Ik krijg nu net bericht dat 10.3.3 beschikbaar in voor mijn telefoon. Meer mensen die 10.3.3 al geïnstalleerd hebben? Hoe doen jullie dat met Snap, dat niet meer werkt op deze versie? Ik heb niet veel Android apps, maar de drie die ik gebruik (Telegram, Aliexpress, Duolingo) zou ik wel graag up-to-date houden.

Mijn provider is btw Ben, dochter van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eager
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 11:59
Bij mij heeft mijn Z10 al drie keer geprobeerd de 10.3.3 update te installeren, maar er is niet genoeg ruimte dus wordt de installatie halverwege afgebroken. De grootte is 1,5 GB. Ik ben op vakantie en heb hier geen internet. Heb nu al drie keer een 1 GB databundel bijgekocht, die dan de volgende dag weer op is.

Is er een manier om het automatisch update proces te stoppen?

/bewerk OK gevonden:
  • Go to Settings
  • Go to Software Updates
  • At the bottom of the Software Updates page, go to Options

[ Voor 17% gewijzigd door Eager op 26-08-2017 23:51 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Whooow ... nu nog een melding? Ik had die hoop allang opgegeven voor de Passport en Leap. Allebei dus al handmatig geupdate. Maar toch nog mooi dat nu via de officiële weg de updates worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
10.3.3 nu pas officieel binnen? :-o ik dacht dat het nooit zou gebeuren.

Is het dan nu officieel over voor verdere ondersteuning?
Ik verwacht namenlijk geen 10.3.4 of 10.4 meer :-(

[ Voor 43% gewijzigd door Jeffrey88 op 29-08-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Jeffrey88 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:23:
10.3.3 nu pas officieel binnen? :-o ik dacht dat het nooit zou gebeuren.

Is het dan nu officieel over voor verdere ondersteuning?
Ik verwacht namenlijk geen 10.3.4 of 10.4 meer :-(
Dat weet neimand. Zolang er nog bedrijven zijn die BB10 gebruiken en contracten hiervoor hebben zal het wel blijven bestaan. Wat ik mij altijd afvraag is hoeveel medewerkers bij BlackBerry nog BB10 gebruiken of moesten ze verplicht allemaal over op Android?

Maar ach zolang alles werkt er gewoon gebruik van blijven maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De nieuwe iPhone X heeft geen home button meer.. in plaats daarvan hebben ze iets nieuws bedacht: vanaf de onderkant van het scherm omhoog vegen :o

Nouja beter goed gejat dan slecht bedacht :) ze hadden ook de trackpad functionaliteit bij tekstinvoer al aardig overgenomen met 3D touch dus nu alleen nog een Hub en mijn BB10 vervanger is eindelijk compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtmenning
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-01 17:13
BB Z10 WhatsApp werkt weer prima via Amazon appstore de app: -Dual Accounts for message - geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:37
Ik had mijn mams de Z10 gegeven toen ik een Passport kocht. Nu kon ze Whatsapp niet updaten. Doet Play Store het niet. Ik weet niet wat ze verder allemaal had lopen prutsen. Ik back up alle foto's en andere meuk. Laat ik een verse install doen met BlackBerry Link. Duurde lang, maar alles was gereset en weer naar de laatste update OS 10.3.3.1435. Wil ik weer de apk's installeren van Cobalt om Play Store aan de gang te krijgen, lukt het niet. Ik klik apk open, krijg melding 'Verwerken', dan 'Initialiseren', dan 'Kan deze app niet installeren'. Bij 'App-beheer' staat 'Apps uit andere bronnen toestaan' aan. Dus het zou gewoon moeten werken.
Daarnaast had ik alles op de SD-kaart eerst verwijderd en daarna de SD-kaart geformatteerd. Na formattering zie ik weer de mapfolders terugkomen. De SD-kaart is niet encrypted oid. Iemand een idee? Ik zit ook op crackberry te lezen, maar dat duurt nog wel eventjes voordat ik daar alles heb doorgespit.
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste