Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Blackberry 10 en Dev Alpha

Vandaag, 1 mei 2012, heeft RIM het Blackberry 10 OS officieel bekend gemaakt aan het publiek:

RIM heeft tijdens zijn eigen evenement BlackBerry World het nieuwe besturingssysteem BlackBerry 10 officieel aangekondigd. De op QNX gebaseerde software moet het oude BlackBerry OS opvolgen en komt begin volgend jaar.

Tijdens de presentatie van het nieuwe OS werd een prototype van een BlackBerry 10-smartphone getoond door RIM-ceo Thorsten Heins. Bij de demonstratie werd duidelijk dat op het homescreen van het nieuwe besturingssysteem vier widgets geplaatst kunnen worden. Notificaties bevinden zich aan de rechterkant van het scherm en worden met een swipebeweging tevoorschijn gehaald.

Bij het navigeren door apps worden tevens gebruikersacties in het klein aan de rechterkant weergegeven, waarna deze in volledig scherm geopend kunnen worden. Een voorbeeld hiervan is het openen van een bericht in de mail-app. Dit creëert een 'flow' waardoor gebruikers steeds naar rechts vegen wanneer zij een applicatie gebruiken, aldus Heins. Volgens de ceo worden geopende applicaties niet afgesloten: alles kan in de achtergrond blijven draaien.

Het toetsenbord op BlackBerry 10 ondersteunt ook gestures. Met een veegbeweging kan een getypt woord worden verwijderd. Tevens heeft RIM een nieuw woordvoorspellingssysteem ingebouwd. Hierbij worden voorspelde woorden boven een bepaalde letter weergegeven, waarna de gebruiker deze direct kan selecteren.

De camerasoftware beschikt over een timelapse-feature waarmee de gebruiker kan inzoomen op een bepaald deel van de foto, om zo een moment later of eerder te selecteren. Zo kan bijvoorbeeld het beeld van een seconde eerder worden geselecteerd, een functie die onder andere gebruikt kan worden als de foto een persoon toont die tijdens het nemen van de foto met de ogen knipperde.

Uit de presentatie werd duidelijk dat RIM zijn nieuwe besturingssysteem niet alleen op smartphones en tablets wil plaatsen. Volgens Heins kunnen er vele verschillende apparaten mee bediend worden, waarbij tijdens de demonstratie een auto voorzien van BlackBerry 10-hardware werd getoond.

nieuws: Eerste screenshots BlackBerry 10 verschijnen
Er zijn screenshots opgedoken van de interface van BlackBerry 10.
Hoewel fabrikant RIM het platform vorige week al heeft aangekondigd, toonde het
Canadese bedrijf maar een klein deel van de interface van zijn nieuwe besturingssysteem.

Het homescreen van BlackBerry 10 heeft veel weg van hoe Nokia dat organiseerde in MeeGo Harmattan, het OS op zijn smartphone N9. Er zijn drie startschermen; het centrale homescreen toont thumbnails van openstaande of recente applicaties. Het scherm links daarvan toont iconen voor alle apps, het scherm aan de rechterkant toont alle notificaties. De screenshots zijn gepubliceerd op het forum van Crackberry en komen volgens de poster uit een intern document van RIM.

Het lockscreen toont notificaties aan de rechterkant en kan ontgrendeld worden met een veeg naar boven. Ook tonen de screenshots integratie met Twitter en Facebook. Gebruikers kunnen bovendien aan contactpersonen hun scherm laten zien, bijvoorbeeld voor het oplossen van problemen.

RIM kondigde vorige week BlackBerry 10 officieel aan, maar liet slechts enkele elementen zien.
Zo was te zien hoe de camera bij het maken van een foto een kort filmpje maakt, waardoor bij delen van de foto een ander frame gekozen kan worden. Deze functionaliteit is gemaakt door softwaremaker Scalado, die dat aan fabrikanten verkoopt onder de naam Rewind. Ook toonde RIM het toetsenbord, waarop woorden kunnen worden ingevuld door vanaf de letter omhoog te vegen. Het toetsenbord is waarschijnlijk van Swiftkey.

De eerste toestellen met BlackBerry 10 komen dit najaar op de markt.
Tot die tijd staat RIM zo goed als stil: er komen weinig tot geen nieuwe modellen met BlackBerry 7.1
op de markt. Het laatste topmodel van RIM, de BlackBerry Bold 9900, kwam dit najaar uit.

Hiermee is ook de BlackBerry 10 Dev Alpha 'uitgebracht' alleen voor developers...
The purpose of this seeding is to give BlackBerry 10 Jam developer attendees a testing device to create excitement as they start to develop BlackBerry 10 applications alongside us.

To be clear, this is not a BlackBerry 10 device. It's the BlackBerry 10 Dev Alpha. It includes a modified version of the BlackBerry PlayBook OS which shows the path to the BlackBerry 10 OS, which has been customized to a phone. This device will allow developers to test the applications they are building with our BlackBerry 10 toolsets
met een 4,2" scherm met een 1280x768 resolutie!

The BlackBerry 10 Dev Alpha has a 4.2″ screen with a resolution of 1280×768. It has Micro USB for debugging and charging. It has a Micro HDMI port for displaying video on a television or monitor with
a HDMI port. It has Bluetooth and WiFi radios and is cellular ready (micro SIM).

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/kevin/blackberry-10-dev-alpha-010.jpg

Welke ook al eerder gespot was: nieuws: Afbeelding van eerste BlackBerry met nieuw OS duikt op

Hands-ons:
* All About Phones
* CNet
* Engadget
* In to Mobile
* N4BB
* PhoneScoop
* TechnoBuffalo
* The Verge

I like it, wat ziet het er allemaal chique uit zeg... Heb nu enkele maanden een Blackberry Playbook, terwijl ik niks met Blackberry heb voor de rest, maar die tablet bevalt me uitermate goed, is goed afgewerkt, het OS QNX werkt voortreffelijk, heeft veel mogelijkheden, bevat goede hardware en als Blackberry telefoons uit gaat brengen met die kwaliteit en Blackberry 10 stap ik waarschijnlijk gewoon lekker over na jaren te hebben geAndroid :) En dan die Dev Alpha, hmmm ziet er strak uit RIM :D

Wat vinden jullie van Blackberry 10 en van de Dev Alpha? Kom maar op RIM of dit wordt niks...

Voor de Z10 moeten we hier zijn: [BlackBerry Z10] Ervaringen en Discussie
TS is made by CLB en wordt aangepast wanneer nodig

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 30-01-2013 14:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Moooi topic, goed werk!

Ik denk dat dit heeeeel erg goed mijn nieuwe telefoon zou kunnen worden. Ik ben zelf eigenlijk als een meer dan heel erg tevreden gebruiker van mijn bb9900. Het liefst wil ik nog een versie willen zien met een toetsenbord net zoals op de bb9900. Touchscreen typen heeft nooit echt goed gewerkt voor mij.

Ik vraag me af hoe efficient de qnx based os is gemaakt, en ook hoe stabiel het is... Mutlimedia gebruik boeit me helemaal niet (daarvoor heb ik een ps vita die toch elke smartphone zwaar superieur owned op multimedia), met efficiency kijk ik eerder terug naar de accuduur (denkt terug aan zijn "never without power curve 8310").

Ik ben zeer benieuwd en hoop echt totday de eerste testvergelijking en reviews verschijnen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-06 12:19
Momenteel een iphone gebruiker, hiervoor verschillende android toestellen gehad.
Maar als dit het daadwerkelijke toestel word dan ben ik om, ik heb sinds een maandje een playbook voor erbij en deze bevalt me zelfs beter dan de ipad.

De bouwkwaliteit is super en het voelt bij de playbook gewoon "goed" als ze een mini playbook maken waar je toevallig mee kan bellen (ooo een telefoon noemen ze dat) dan ben ik verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Just my 2 cents inderdaad...
Deze Dev Alpha zal het niet worden, maar hopelijk wordt die doorontwikkeld voor de consumenten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:16:
Just my 2 cents inderdaad...
Deze Dev Alpha zal het niet worden, maar hopelijk wordt die doorontwikkeld voor de consumenten :)
Dat denk ik ook ja. Aloewel ik het al erg indrukwekkend vind uitzien... Ik hoop dat ze alleen heel wat vaart achter gaan zetten. Want zometeen komt de iphone 5 bijvoorbeeld op de markt... En dan zouden ze juist achter de feiten aan kunnen lopen. Ik zou het erg jammer vinden want ik heb toch altijd een zwak voor bb gehad. Het enigste bedrijf die het woord upport echt kent, en het enigste bedrijf die echt geeft om de veiligheid van de consument.... En dat is iets wat in de toekomst nog heeeel erg belangrijk gaat worden..

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Monkeyk2010 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:11:
Momenteel een iphone gebruiker, hiervoor verschillende android toestellen gehad.
Maar als dit het daadwerkelijke toestel word dan ben ik om, ik heb sinds een maandje een playbook voor erbij en deze bevalt me zelfs beter dan de ipad.

De bouwkwaliteit is super en het voelt bij de playbook gewoon "goed" als ze een mini playbook maken waar je toevallig mee kan bellen (ooo een telefoon noemen ze dat) dan ben ik verkocht!
ook via PB in aanraking gekomen met BB QNX. Het bevalt prima en ik zal zeker
met belangstelling kijken naar de smartphones. Omdat ze ook voor normale consumenten interessant zijn.
Wat mij in het filmpje opviel was de draadloze verbinding tussen smartphone en tv. Dat kan suggereren dat er een omap 5 processor in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Blackberry is goed bezig met os10 en de playbook. Het mooiste van playbook is dat de multitasking en de snelheid van de playbook super goed is. Het is geweldig als de kids buurman en buurman kijken en zo kunnen switchen naar een spelletje of internet om you tube filmpjes te kijken maar ook zo weer met een klik
verder kunnen gamen of buurman en buurman verder uit te kijken. OS10 is verder en met de beveiliging van
blackberry en zijn OS dan de concurrent en zoals ik al eens eerder aangaf maar de mensen moeten dit ook zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Mooi startpost. Heb vol plezier gisteren crackberry bijgehouden. Dat BB10 moet wel fantastisch worden. Heb zelf een 9900 en een Playbook. Zou graag een fysiek keyboard houden, een fysiek toetsenbord in combinatie met QNX zou een killercombo zijn naar mijn bescheiden mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-04 22:00
Ik heb expres nog geen nieuwe telefoon / abonnement gekozen omdat ik aan het wachten was/ben op BB10!
En ben dan heel blij met wat ik nu gezien heb want dit ziet er uit als het wachten waard.
Dat hele swiping/viewing/previewing heeft me helemaal overtuigt. Dat gaat stukken beter werken als statische tiles op een Windows phone. Daarnaast heb ik afgelopen weekend een tijdje met een Ipad mogen spelen maar moet zeggen dat ik de PB veel fijner vindt werken met zijn bezels en swiping actions.

Zoals verschillende mensen al aangaven: het wordt tijd dat alle ontwikkelaars en consumenten hun ogen gaan openen en de mogelijkheden van BB10 + PB gaan inzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 18:07
Ziet er allemaal goed uit. Alleen kan ik nu al verlengen :(
en ik zit nu al op een bold 9900 loving it :)

[ Voor 28% gewijzigd door RedDragon op 02-05-2012 12:15 ]

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa een BB10 device is er toch nog lang niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
nieuws: Eerste screenshots BlackBerry 10 verschijnen
Er zijn screenshots opgedoken van de interface van BlackBerry 10.
Hoewel fabrikant RIM het platform vorige week al heeft aangekondigd, toonde het
Canadese bedrijf maar een klein deel van de interface van zijn nieuwe besturingssysteem.

Het homescreen van BlackBerry 10 heeft veel weg van hoe Nokia dat organiseerde in MeeGo Harmattan, het OS op zijn smartphone N9. Er zijn drie startschermen; het centrale homescreen toont thumbnails van openstaande of recente applicaties. Het scherm links daarvan toont iconen voor alle apps, het scherm aan de rechterkant toont alle notificaties. De screenshots zijn gepubliceerd op het forum van Crackberry en komen volgens de poster uit een intern document van RIM.

Het lockscreen toont notificaties aan de rechterkant en kan ontgrendeld worden met een veeg naar boven. Ook tonen de screenshots integratie met Twitter en Facebook. Gebruikers kunnen bovendien aan contactpersonen hun scherm laten zien, bijvoorbeeld voor het oplossen van problemen.

RIM kondigde vorige week BlackBerry 10 officieel aan, maar liet slechts enkele elementen zien. Zo was te zien hoe de camera bij het maken van een foto een kort filmpje maakt, waardoor bij delen van de foto een ander frame gekozen kan worden. Deze functionaliteit is gemaakt door softwaremaker Scalado, die dat aan fabrikanten verkoopt onder de naam Rewind. Ook toonde RIM het toetsenbord, waarop woorden kunnen worden ingevuld door vanaf de letter omhoog te vegen. Het toetsenbord is waarschijnlijk van Swiftkey.

De eerste toestellen met BlackBerry 10 komen dit najaar op de markt. Tot die tijd staat RIM zo goed als stil: er komen weinig tot geen nieuwe modellen met BlackBerry 7.1 op de markt. Het laatste topmodel van RIM, de BlackBerry Bold 9900, kwam dit najaar uit.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1336395090.png

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1336395097.png

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1336395103.png

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1336395111.png

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1336395118.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OS 10 is mooi en het beste van alles. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 18:07
Als ze ook een telefoon gaan uitbrengen die er uit ziet als de alpha dev telefoon die er nu is ben ik verkocht :)

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle mensen en collega's zie ik allemaal sinds dit jaar niet meer met een blackberry. Ze hebben allemaal android en eentje een apple. Ik ken nog twee mensen met een blackberry en het lijkt er op (merk ik zelf ook zakelijk ) dat het doek langzaam valt voor blackberry. OS 10 komt gewoon te laat en men had deze voor de zomer in Europa al op de markt moeten zetten. ik zelf zit nog te wachten maar denk toch dat ik binnenkort een nieuwe android koop.

Het was allemaal mooi maar kweenie meer de hype van de nieuwe OS 10 ebt weg in de wereld.

Ik zou de DEV wel eens willen testen en uitproberen om te kijken en heb nog steeds geen nieuw toestel omdat elke android het zelfde doet net als de iphone. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 07-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/blackberry-10/blackberry-10-flow-more.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/blackberry-10/blackberry-10-notifications.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/blackberry-10/blackberry-10-message-accounts.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/blackberry-10/blackberry-10-calendar.jpg

Nog wat nieuwe screenshots van Crackberry, ziet er toch heel degelijk uit en geeft mij een beetje Playbook gevoel.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik hoop dat BB wel het toetsenbord erin houdt en dat ze zich hierin wel blijven onderscheiden. Mijn BB 9900 is echt top qua toetsen. Zie mezelf niet voortdurend mails opstellen via een touchscreen, een vast toetsenbord heeft voor mij echt de voorkeur, gezien de lengte van berichten.

[ Voor 31% gewijzigd door Le0032 op 20-06-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Touchscreen en QWERTY-eronder zoals de 9900 lijkt me echt helemaal niks:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1304427252.jpeg

Laat ze dan iets verzinnen met uitschuifbaar, dan behoud je het grote scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/files/adam/blackberry-blade.jpg

Impressie door Pixelcarve.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
wauw als ze die gaan uitbrengen dan is er nog hoop voor blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Erg mooie mockup, kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 14:38

cdoens

Peugeot-gek

Kwijl!!!
Maar helaas een mockup...

Ik ben zeer benieuwd wat BB10 gaat brengen. Ik hoop inderdaad ook op een toestel a la Torch (uitschuifbaar keyboard) want een touchscreen voor te typen is niet des Blackberries. ;)
Heeft iemand al geruchten/foto's gezien, afgezien van dat dev toestel?

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455255

Ik was zelf ook Blackberry Jam Paris heb ook een mooi dev alpha toestel hier liggen, maar wat mij heel erg opviel was dat in het promo filmpje waar duidelijk van te voren werd vermeld niet filmen en geen foto's maken nog 2 nieuwe blackberry 10 toestellen werden getoond, 1 met toetsenboard ala 9900 alleen was het scherm een stuk groter en de randen kleiner en 1 volledige touch telefoon met een gebolde zijkant.

of dat ook uiteindelijk in de winkel zal liggen weet ik niet zeker maar ze werden wel gebruikt in de promo daar voor bb10, misschien zijn het ook prototypes net als de Dev Alpha,

er rest ons niks anders dan wachten tot eind oktober voor de officiele bb10 toestellen.

De Dev Alpha toestellen krijgen een update "soon" zijn de woorden van RIM maar het gerucht gaat al eind juni begin juli om dan een Feature Full update te geven aan de dev devices,

ik ben benieuwd iig!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
nieuws: 'Eerste BlackBerry 10-toestel met toetsenbord komt begin 2013' :)
Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2012/06/blackberry-l-n-series2-1024x582.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 26-06-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OS 10 Q1 2013 - te laat en te ver. Ze moeten het laten uitkomen een maand voor apple iphone 5 maar ze hebben gewoon problemen met het programmeren. Ik wacht wel wat in de maanden uitkomt maar denk dat het moelijk wordt. Ik weet nog dat blackberry langskwam bij ons en toen zeiden we al dat blackberry achterloopt en dat men moet ingrijpen en dat men niet met crap os als nokia moest komen maar wat een drama. 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ach so? Als het de underdog is ben je wel stoer als je zo'n telefoontje hebt, 't zou me niks boeien.
Als er met die late release geen of weinig apps, games en ondersteuning komt, dan is het andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komt wel ondersteuning voor OS 10 en vindt de playbook qua werkwijze beter dan een ipad en dus de software is wel OK

Het wordt alleen maar mooier en vergeet niet dat OS 10 alles beter heeft dan android en Apple en veel verder is . als Os 10 uitkomt zijn Apple OS en Android OS al zo"n 7 jaar oud en is OS 10 NEW.

Als men dit zo weet te brengen inclusief hun beveiliging dan kan het nog wel eens goed komen anders missen ze de boot nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inmiddels zijn trouwens ook de UI guidelines voor developers uit. Met een hoop screenshots etc. http://docs.blackberry.com/en/developers/deliverables/41577/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Samsung zit nog niet te denken om OS 10 licentie te nemen voordat OS 10 daarwerkelijk af is. MMM terwijl men half jaar geleden nog een gerucht was dat men 2,5 miljard dollar wilde investeren hierin maar toen had Rim hier nog geen oren na. Maar goed blackberry heeft nog 11,5% en android 49% en begint wel erg te domineren. Is ook geen gezond ontwikkeling, wel voor google.

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En nog meer mooie informatie: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/16969
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/BB10-Londen-Rumor-a.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 06-09-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

Jammer dat er zo weinig aandacht voor is.

Want os10. Is zoveel meer vernieuwend vs android of ios.
Aangezien die nog gebruik maken va de ouderwetse home knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa er zijn ook nog geen OS10 toestellen natuurlijk, ja geruchten that's it...
Als ze uitkomen zal er wel wat meer (media)aandacht aan worden besteed, heb er zin in!

BlackBerry 10 ontwikkeling gaat langzaam maar zeker vooruit
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/BB10-Jam-Fundamenten.jpg

BlackBerry geeft eerste demo van BlackBerry 10

Nieuwe foto's BlackBerry London met OS 10 lekken uit
Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/134/79/696431921/blackberry-10-london.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/134/79/696487899/blackberry-10-london.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 18-09-2012 14:30 ]

• CLB
  • Niet online
Blackberry London of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 12:03

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Heeft wel wat weg van de nieuwere Xperia toestellen, de Dev Alpha B.

M'n interesse in BB10 is wel weer gewekt.

http://crackberry.com/hands-blackberry-10-dev-alpha-b

[ Voor 5% gewijzigd door JunkieXP op 25-09-2012 23:27 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:23
Ik heb gisteren de keynote(s) zitten kijken...het ziet er goed uit. Ik ben echt benieuwd naar de final versie en hoe het dan draait op de telefoons. Het zou eventueel mn iPhone kunnen vervangen.

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 13:11

NvU

Er zijn vandaag foto's op internet gekomen van de Blackberry met OS10 met toetsenbord :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u84777/BlackBerry_N_series_5.jpg

http://crackberry.com/lea...10-n-series-appear-online

• CLB
  • Niet online
Weirde verhouding van dat scherm zeg :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 12:03

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik vind het wel tof, jammer dat de Fysieke "Opneem" knoppen en vooral het TrackPad plaats hebben moeten maken, maar vind een vierkant scherm toffer dan zo'n "te lang" scherm.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Er is weer wat uitgelekt...
Dit keer gaat het om een topmodel, hier zijn de specs van uitgelekt als we de bron mogen geloven.
De specs klinken erg goed.

http://rapidberry.net/blackberry-10-aristo-specifications/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Er zijn wat concepten gemaakt door DigatalHomeBoy.
Wat mij betreft zien ze er prachtig uit!

http://www.digitalhomeboy.ca/?page_id=1776

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalhomeboy.ca/wp-content/uploads/2012/09/TK5_Justice_1Poster.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalhomeboy.ca/wp-content/uploads/2012/09/TK5_Justice_3Victory.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalhomeboy.ca/wp-content/uploads/2012/09/TK5_Justice_8TK3_Discovery.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door NvU op 19-10-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Mooi apparaatje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Blackberry Jam Europe 2013 is in de RAI, Amsterdam op 5 en 6 februari. Gaan er nog mensen heen? Ik was vorig jaar op Devcon Europe, zelfde locatie, was best leuk en je kreeg er een Playbook bij dus het was een geslaagde dag ;)

link: http://www.blackberryjamconference.com/europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
@ itsyaboy..
Vorigjaar wilde ik gaan, maar ben tot mijn spijt niet gegaan. Wat ik me nu (& toen ook al) afvroeg; mag je als BlackBerry fan/geïnteresseerde ook hieraan deelnemen? Of zijn deze sessies puur bedoeld voor ontwikkelaars.

Indien je ook zo mag gaan, ga ik dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ik ben absoluut geen ontwikkelaar maar was vorig jaar hartstikke welkom. Het lijkt me dat het voor BB Jam net zo is. Denk dat je gewoon even op die site moet kijken bij event info of het wat voor je is!

Weet niet of je nog student bent, maar die kunnen voor een goedkoper tarief naar binnen. Hoorde naderhand zelfs dat sommige universiteiten studenten gratis konden sturen. Weet helaas even niet meer welke universiteiten dit waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Oke!, bedankt voor je tip wat betreft studententarrief! Ik zie zojuist op de site dat een student slechts €90 betaalt.
Het lijkt me zeer interessant om tegen die tijd informatie te horen over BB10 en te "spelen" met BB10 hardware.
Denk dat je ze dit jaar wel geen Playbook/Dev Alpha weggeven. Stiekem hoop ik op een BB10 phone, al denk ik dat dat qua kosten niet te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Ik ben weer te snel geweest met een reactie. Ik lees zojuist dat wanneer men voor vrijdag a.s. (23-11-2012) aanmeld voor Blackberry Jam Europe, men een Dev Aplha B ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb je daarvoor een directe link? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
CLB schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:43:
Heb je daarvoor een directe link? :)
http://www.blackberryjamc.../europe/event-info/device

Als ik alles goed begrepen heb, kan iedereen die komt een Dev Alpha B persoonlijk ophalen. (En zich uiteraard voor 23-11-2012 heeft aangemeld)

[ Voor 7% gewijzigd door ICT-BB op 20-11-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Wow, super tof! Zou wel even goed naar de voorwaarden kijken, dat je straks niet teleurgesteld naar huis gaat :P En ze laten het je ook pas 4 februari weten of je er voor in aanmerking komt. Kan je tegen wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
itsyaboy schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:19:
Wow, super tof! Zou wel even goed naar de voorwaarden kijken, dat je straks niet teleurgesteld naar huis gaat :P En ze laten het je ook pas 4 februari weten of je er voor in aanmerking komt. Kan je tegen wachten? ;)
Je hebt gelijk, vooral met dat laatste argument (je hoort 4 februari pas of je in aanmerking komt) begin ik te twijfelen of je als student daadwerkelijk een Dev Alpha zult ontvangen.

Wachten is niet mijn sterkste punt, maar ben toch al dik een jaar geduldig aan het wachten op BB10! Voorlopig doet mn Bold9900 zijn werk ook goed! (Behalve accu duur dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
genberg23 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:40:
[...]

Je hebt gelijk, vooral met dat laatste argument (je hoort 4 februari pas of je in aanmerking komt) begin ik te twijfelen of je als student daadwerkelijk een Dev Alpha zult ontvangen.

Wachten is niet mijn sterkste punt, maar ben toch al dik een jaar geduldig aan het wachten op BB10! Voorlopig doet mn Bold9900 zijn werk ook goed! (Behalve accu duur dan).
dat je student bent maakt denk ik niet zoveel uit alleen wat is een 'qualified developer'? Maar aan de andere kant, als je toch wilt kan je het altijd proberen toch? Die deadline is snel, dus als er niet zoveel inschrijvingen zijn uberhaupt maak je misschien weer meer kans.. Ben benieuwd wat je gaat doen haha, succes!

Oh en accuduur.. Ik heb daar al een paar maanden de J series charger + extra batterij voor. Eigenlijk nog zo'n stand charger en ik ben compleet! Extra batterij is eenvoudig mee te nemen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
itsyaboy schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:57:
[...]
dat je student bent maakt denk ik niet zoveel uit alleen wat is een 'qualified developer'? Maar aan de andere kant, als je toch wilt kan je het altijd proberen toch? Die deadline is snel, dus als er niet zoveel inschrijvingen zijn uberhaupt maak je misschien weer meer kans.. Ben benieuwd wat je gaat doen haha, succes!

Oh en accuduur.. Ik heb daar al een paar maanden de J series charger + extra batterij voor. Eigenlijk nog zo'n stand charger en ik ben compleet! Extra batterij is eenvoudig mee te nemen ook.
Toch maar besloten om me "voorlopig" nog niet in te schrijven en te wachten totdat de toegangsprijs misschien nog zakt. €90,- is niet niks en leg ik liever bij aan mn BB10.

Die Jseries charger had ik ook willen aanschaven, helaas koos ik toen voor de meer fancy stand charger. Deze is wel handig en mooi, alleen onderweg heb je er niks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
-

[ Voor 255% gewijzigd door ICT-BB op 26-11-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EYE_EYE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 09:44

EYE_EYE

Tinkering till it sticks

Qualified developer is een wat lastiger term inderdaad. Ze willen vooral en beetje garantie hebben dat je ook daadwerkelijk een applicatie op het platform zult plaatsen. Als je op een of andere manier al kan laten zien dat je een mobiele applicatie hebt (maakt niet uit welk platform), dan zullen ze je als snel een device gunnen.

Mocht je nu al geïntereseerd zijn, dan kun je nu ook al aan de slag. Wat enkele voordelen heeft.

Voor mensen die graag al met development aan de slag zouden willen gaan met e BlackBerry 10. vanuit de BlackBerry Developer Group Nederland hebben we een aantal test devices te leen waarmee je je applicatie alvast kunt end-to-end testen.

Tevens helpen we je graag op weg met het ontwikkelen van je applicaties en kan je geregeld met ons contact opnemen op onze events.

Meer informatie kan je vinden op :
http://bbdevgroup.nl/
http://www.facebook.com/BBDevGroupNL?ref=hl
http://www.meetup.com/BBDevGroupNL/

We zijn ook geregeld op Appsterdam :
http://appsterdam.rs/
http://meetup.appsterdam.rs/

Have a great day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9l25ZmrELzM]

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 02-12-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinous
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-04-2020

[ Voor 106% gewijzigd door Martinous op 08-12-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriknetsch
  • Laatst online: 13-06 14:11
Hier nog een mooie afbeelding waarin het formaat goed kan vergelijken met andere toestellen van dit moment.Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u854848/bb10-iP5-920-note2.jpg

Ten eerste vind ik dat de dev alpha er ''zakelijk'' uitziet wat overigens niet erg is. De ruimte onder het scherm is van hetzelfde materiaal als de randen om de playbook wat ik erg fijn vind aanvoelen.

Voor het formaat moet je hem eerst in je handen hebben gehad natuurlijk, maar doordat het OS vooral op 1 hand touch werkt met swipen denk ik dat het formaat prima is om mee te werken.

Ben wel heel benieuwd wat tweakers voor review maakt als de eerste bb10 uit is in nederland. Ik kan in ieder geval niet wachten. Eerst bb10 uitproberen op mijn pb, als dat bevalt is het exit iphone 4s en hallo bb L serie.
Zit nederland bij de eerste launch van bb?

Wat vinden jullie van het formaat?

Hier nog een mooi filmpje over de besturing van BB10:

Bron: Crackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik kan ook haast niet wachten tot os10 er is.Android en ios kunnen me niet bekoren en ook Windows phone 8 vind ik het net niet.
In Tizen lijkt ook geen schot te zitten.
Jolla heeft ook mijn aandacht maar Blackberry met os10 lijkt me de betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dit ziet er wel heel gaaf uit. Ben een beetje uitgekeken op android en ios, wil begin volgend jaar dan ook wat anders. Denk dat het gaat tussen wp8 en dit. De notificaties hub is wel heel handig gedaan. Van beide maar even de apps afwachten. Die moeten wel voldoende aangevuld zijn in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Mooi om te zien dat er steeds meer mensen zijn die sympathie krijgen voor BlackBerry10 !!
En dan te bedenken dat vele BlackBerry een dik half jaar gelden nog dood verklaarde..

Indien de juiste (grote) apps snel beschikbaar zijn, zou dit wel eens een groot succes kunnen worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
BBM 7 is net uit, voegt WiFi bellen toe aan de functionaliteiten. Ik vermoed/hoop dat dit ook is zodat mensen met BBOS10 mensen met BB OS 567 kunnen video-bellen-zonder-video?

Had de beta versie paar keer gebruikt, werkte goed. Nu nog iets meer mensen zodat ik het meer kan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/BlackBerry_10_0.jpg

belooft veel goeds

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Met al die uigelekte zut enzovoort vond ik het tijd voor: [BlackBerry 10 L-Series] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
Een video met de 10 L:

YouTube: BlackBerry 10 L-series preview (Vietnamese spoken)

Helaas in het Vietnamees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Bevat BBX nog security features die relevant zijn voor consumenten? Tot nu toe lees ik alleen security voor zakelijke gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
WhatsApp gaat niet naar OS10 komen... Zegt AllAboutPhones.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
CLB schreef op zondag 16 december 2012 @ 10:49:
WhatsApp gaat niet naar OS10 komen... Zegt AllAboutPhones.nl
Klopt staat helaas ook op Crackberry (http://crackberry.com/no-whatsapp-blackberry-10).
Echter er staat ook dat whatsapp voorlopig nog niet wordt ondersteund. En verder staat er te lezen dat de android versie van whatsapp wel gewoon werkt op BB10.

Dus wellicht werkt die voorlopig voldoende totdat de native app vrijkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Las dat ook net! Vind dat wel heel vervelend want ik gebruik whatsapp dagelijks intensief, maar eigenlijk niet vanwege mijn eigen keuze. Bijna iedereen in mijn kring heeft geen BlackBerry (meer). Whatsapp is als cross platform heel handig maar verder vind ik het echt een bagger app.

Maar ik kijk nu al zo lang naar BBos 10 uit dat dit mijn voorkeur voor BB echt niet gaat veranderen. En wie weet wat er in de toekomst allemaal kan gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
WP7 had in het begin ook geen whatsapp app.. jammer dat het geen launch app is uiteraard maar hij komt er heus wel

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Foto's van BlackBerry 10 UI

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/Home_edited.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/BBM_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/BlackBerry_Hub_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/Cuo____c_go__i_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/clock_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/Facebook_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/File_Manager_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/Foursquare_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/Music_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/notification_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/Twitter_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/video_edited.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u7860/voice_control_edited.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
2 leuke filmpjes over een eerste browser test met de Dev Alpha B vs. Iphone 5 en HTC windows 8.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YjBppA7qDd4&feature=player_embedded]

[ Voor 50% gewijzigd door ICT-BB op 19-12-2012 16:19 ]

• iBenshi
De nieuwe BlackBerry Z10 (full touch) en X10 (keyboard) naast elkaar. Ik ga denk ik voor de X10 :)

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/cb32a8b601e098b59bb01060bc39905c/tumblr_mfk00iJ8wO1rmf15vo1_1280.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door iBenshi op 08-01-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriknetsch
  • Laatst online: 13-06 14:11
Mooi om te zien dat de browser zo snel is. Mooie is ook dat als je met simkaart (dus via bb servers) internet het nog sneller gaat en je ook nog minder data verbruikt door de bb servers. In bovenstaande video is het volgens mij via hotspot.

O kan niet wachten, heb onder de kerstboom een BB keyboard case gehad voor mijn playbook. Werkt als een trein. Hoop dat de update van BB10 eind januari voor de playbook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/542159_420862281318162_1021285419_n.jpg

Icoontjes mogen iets kleiner op de X10

[ Voor 194% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 30-12-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan wel in het L-series topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Afbeeldingslocatie: http://www.bbhub.nl/wp-content/uploads/2013/01/img-20130103-00139.jpg

Weer een nieuwe foto. Nu naast een iPhone 4S. Want! :*)

[ Voor 21% gewijzigd door iBenshi op 08-01-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
*spam*

[ Voor 116% gewijzigd door pven op 09-01-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Fixed :p

BlackBerry Jam Pass

A full conference pass includes:
BlackBerry Jam Breakout and Lab sessions and Ask The Experts
Admission to the BlackBerry Jam Appreciation Event*
BlackBerry Jam activities including Keynotes
Access to the BlackBerry Jam Space
Breaks and lunch on Tuesday and Wednesday
Complimentary access to Wi-Fi® internet in the conference center
Access to the online portal for conference content
Registration gift upon check-in onsite

M'n badge komt eraan, twv €199,00 8)7

Nog even kijken wat ik precies nodig heb, of dat ik ze nog dingen moet mailen (studentenkaartkopie enzo)

[ Voor 109% gewijzigd door CLB op 07-01-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 12:24
Hi,

Thank you for your email

Registrants of the BlackBerry Academic Program, and registered students and academics are being given comp passes to BlackBerry Jam. This pass gives you free registration, however travel and accommodations are not included.

Please visit www.blackberry.com/academic and register! Once registered please provide a copy of your student ID for verification and I will send you a comp pass.

Regards,

Ena

Je moet dus wel je Studentenpas inscannen en ff mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Dus als ik het goed begrijp kun je nu als student gratis naar BlackBerry Jam Europe in Amsterdam?
Zoja moet ik me snel registreren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Stimmt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Dat is zeer goed nieuws!
En dan te bedenken dat ik me dik een maand geleden voor €120 een kaartje had willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb niks van 'n studentenpas hoeven scannen, gewoon gezegd dat ik student ben op die en die school,
met dat en dat studentnummer en dat emailadres, c'est ca. Toen kreeg ik 'n code om m'n pass te bestellen.

Vergeet alleen niet je ID-kaart mee te nemen om je badge op te halen tijdens de Jam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
CLB schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:25:
Ik heb niks van 'n studentenpas hoeven scannen, gewoon gezegd dat ik student ben op die en die school,
met dat en dat studentnummer en dat emailadres, c'est ca. Toen kreeg ik 'n code om m'n pass te bestellen.

Vergeet alleen niet je ID-kaart mee te nemen om je badge op te halen tijdens de Jam :)
Heb je een link naar de site waarop jeje geregistreerd hebt, ik heb me namelijk geregistreerd en hoefde alleen de naam van de school te selecteren en geen studenten nummer door te geven.
Ook heb ik wel een email ontvangen, maar hierin alleen algemene info, geen code om mijn pass te bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door ICT-BB op 09-01-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Z10

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/u10880/Blackberry-z10-vs-iphone-5-02.jpg

whatsapp werkt op OS 10 - gewoon de android versie gebruiken van whatsapp 8)

check ook deze link QNX os 10 engine in een BENTLEY echt cool om te zien

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-01-2013 23:06 ]

Pagina: 1 2 Laatste