Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die witte Z10 klopt niet helemaal is een render. Geen camera rechts boven aanwezig enz. Hier nog een plaatje ook een render wss:Anoniem: 103465 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:54:
White Z10
[afbeelding]
whatsapp werkt op OS 10 - gewoon de android versie gebruiken van whatsapp
check ook deze link QNX os 10 engine in een BENTLEY echt cool om te zien
[video]

Op dat filmpje is rond 4:28 een BB Z10 te zien, het is in ieder geval geen Alpha model en hij houd zijn hand er ook beetje voor.
Ik vind dit het eerste toestel waarbij ik wit echt veel mooier vind dan zwart. Kan niet wachten.
Heb ik met de witte Sony Xperia ZLNvU schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:03:
Ik vind dit het eerste toestel waarbij ik wit echt veel mooier vind dan zwart. Kan niet wachten.
BlackBerry Z nieuws mag in: [BlackBerry 10 L-Series] Ervaringen en Discussie
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zou me niet echt druk maken om de dev alpha. Het is namelijk echt een dev toestel dus behalve de dev apps zit er niets op van facebook, email, fotoalbum of wat dan ook. Beetje mee browsen kan maar dan heb je het wel gehad. Tenzij je dus echt apps wilt maken heb je er bijna niets aan.
evenals (minimaal) twee telefoons, de Z10 en de X10. De Z10 zonder toetsenbord en de X10 met toetsenbord.
Voor de Z10 is er al 'n topic: [BlackBerry Z10] Ervaringen en Discussie
Voor de X10 is er nog geen topic, dus iemand die daar interesse in heeft, be my guest, is wel zo handig
Eventueel start ik 'm zelf wel, mits ik wat meer plaatjes / info heb
En de livestream: http://tremolo.edgesuite....ch/desktop_dvr/index.html
[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 30-01-2013 16:20 ]

Iemand die weet of de 'keynote' straks te downloaden is, kan ik het later nog is lekker nakijken!
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 30-01-2013 16:35 ]
Anoniem: 103465
In Canada, yesterday was the best day ever for the first day of a launch of a new BlackBerry smartphone. In fact, it was more than 50% better than any other launch day in our history in Canada," said Thorsten Heins, President & CEO of BlackBerry. "In the UK, we have seen close to three times our best performance ever for the first week of sales for a BlackBerry smartphone ."
Dus in UK 3x zo veel verkocht dan elke lancering ooit en in canada dus 2x zo veel. Alles is gepreorderd en in the US schijnen alle toestel zo goed als gepreorderd te zijn dit is mischien ook de reden dat de lancering daar is uitgesteld omdat er niet genoeg toestellen. Verizon was erg tevreden over de Z10 en heeft aangegeven dat de OS very slick is. Ook had men wat winkels geinterviewd waaronder ook verizon in the US en daar was men erg enthiousat over de Z10 en vooral de software.
In Canada was 50% van de preorder van gebruikers die nu android of apple gebruiken. Dat is ook positief.
De reviews van de gebruikers zijn net zoals in de UK 4.4 out of 5 sterren erg tevreden over de software, minpunten waren het wennen aan de os maar na een uurtje heb je het te pakken en kun je er niet van afblijven. Canada Telus zie link voor alle reviews 4.7 out of 5 start
In India en Indonesia ontangt de z10 zeer goede reviews ,maar ook in australie bij computerworld zegt ook "BlackBerry Z10 in-depth review: Good phone, truly great OS"" Het toestel is aldaar misbruikt
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 06-02-2013 21:22 ]
Deze vraag had ik ook lange tijd. Tot mijn grote spijt ben ik er vandaag via de crackberry forums achter gekomen dat BB10 geen data- encryptie en compresie meer ondersteund. Enkel nog voor zakelijke gebruikers via BES10.lordMocro schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:08:
Bevat BBX nog security features die relevant zijn voor consumenten? Tot nu toe lees ik alleen security voor zakelijke gebruikers.
Persoonlijk vind ik dit vrij onbegrijpelijk, aangezien dit dé elementen o.a. Zijn waar BlackBerry groot mee is geworden.
Dit betekent dan ook dat je bij aankoop van een BB10 een hoger data abonnement moet pakken.
Ik zelf was van plan een z 10 los te kopen, maar dat gaat niks worden met mn 250MB data.
BIS is nog wel mogelijk.
Ik ga het nu lezen!, ik hoop dat ik me vergist heb!!Menblack schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:40:
Lees deze post nog even: http://crackberry.com/no-...plan-blackberry-10-phones
BIS is nog wel mogelijk.
Gelezen; maar helaas heeft het artikel niet alle vragen bij mij kunnen wegnemen, bijvoorbeeld;
- wat zijn de voordelen van het houden van je huidige bis abonnement?
- als je bis hebt i.c.m. BB10 vind er dan wel gewoon encryptie plaats tussen mail verkeer etc?
- comprimeert de BB10 wel data zodra je een bis abonnement hebt?
Deze vragen heb ik op geen enkele site duidelijk beantwoord gezien, helaas..
[ Voor 41% gewijzigd door ICT-BB op 17-02-2013 21:30 ]
Binnenkort m'n App doorontwikkelen voor de Q10 =)!
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik had wel mijn app (bij toeval) gesubmit tijdens een port-a-thon en heb daar inderdaad 100$ voor ontvangen terwijl het gewoon een webworks app is
Als je bij de BB Jam was hoefde je geen punten te scoren maar kwam je sowieso al in aanmerking als je een versie voor de Q10 submitte.
[ Voor 25% gewijzigd door Gtoniser op 12-03-2013 12:53 ]
Iemand hier ervaring mee of dit nog even duurt of...?
Gewoon langs een UPS Filiaal gaan, of moet je dit nog helemaal telefonisch aanmelden? Iemand enig idee of hier nog extra kosten aan verbonden zijn?Unfortunately your current location does not qualify for the UPS pick-up option. Please contact UPS to choose a drop off location to complete your Alpha device return. UPS Location Tool
Als het goed is krijg je via de website een soort van pakbon die je op de doos moet plakken. Vervolgens kan je 'm gewoon afgeven bij een UPS drop off point. De mijne heb ik afgegeven in Amsterdam.JunkieXP schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 00:18:
[...]
Gewoon langs een UPS Filiaal gaan, of moet je dit nog helemaal telefonisch aanmelden? Iemand enig idee of hier nog extra kosten aan verbonden zijn?
Het kost verder niks (BB betaald immers de verzendkosten) het is alleen een kleine ongemak aangezien die drop off points niet overal zitten. (Die van Amsterdam zit in de buurt van station Sloterdijk)
(Regio Rdam/DH)
[ Voor 14% gewijzigd door Gtoniser op 26-03-2013 10:56 ]
Welke App heb je gesubmit @Gtoniser =)?
Kreeg trouwens een mailtje dat de LE Z10s begin volgende week verstuurd zullen worden voor Europa (of iig de eerste batch). Ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Gtoniser op 27-03-2013 13:27 ]
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/22507872/JunkieXP schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 01:28:
Ik heb via Mail de Pakbon gehad, word dus morgen een Retourtje Tilburg denk ik zo, =). Thanks voor je reactie, welke Apps hebben jullie Live staan =)?
en
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/20061846/
Ben verantwoordelijk voor deze 'native' ports
@Gtoniser
Yep, gisteren ook dat mailtje gehad. Ben ook benieuwd
Vandaag zelf m'n Pakket naar het UPS DropOff Point in Tilburg gebracht, midden op een bedrijven terein inclusief een Poort waar je jezelf moet melden en je enkel en alleen Vrachtwagens om je heen ziet.
Bleek toch aan het juiste adres te zijn, medewerker kwam naar buiten, pakketje afgegeven geen Ontvangstbewijs of niks, rare gang van zaken daaro =P. Hopelijk komt alles goed.
PS. Heb dan ook nog geen mailtje gehad omtrent verzending =(.
_________
PS2 @Falcon4Ever: zag onderstaande toevallig voorbij komen op CB, ik dacht, ik deel het even =). Goed bezig!
Super Hexagon works wonderfully.
The dev will need to do some text rearrangement since it overlaps but the game works perfectly.
[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 28-03-2013 13:44 ]
@JunkieXP:JunkieXP schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:35:
Nice Gtoniser en Falcon4Ever, vooral Super Hexagon is volgens mij een behoorlijke hoogvlieger, tof dat je daar een aandeel in hebt =).
Vandaag zelf m'n Pakket naar het UPS DropOff Point in Tilburg gebracht, midden op een bedrijven terein inclusief een Poort waar je jezelf moet melden en je enkel en alleen Vrachtwagens om je heen ziet.
Bleek toch aan het juiste adres te zijn, medewerker kwam naar buiten, pakketje afgegeven geen Ontvangstbewijs of niks, rare gang van zaken daaro =P. Hopelijk komt alles goed.
PS. Heb dan ook nog geen mailtje gehad omtrent verzending =(.
_________
PS2 @Falcon4Ever: zag onderstaande toevallig voorbij komen op CB, ik dacht, ik deel het even =). Goed bezig!
[...]
Heb je misschien de originele link (plaatje werkt namelijk niet)? Ik moet sowieso nog wat updaten aan Super Hexagon, blijkbaar werkt de Z10 toch niet helemaal zoals de Dev Alpha A/B. (Random crashes enzo).
Over UPS, yup, bij mij moest ik even een kantoortje in lopen (er was niet echt een dropoff balie) en heb 'm vervolgens maar aan een medewerker gegeven. Niks hoeven tekenen of ontvangstbewijs gekregen...
Trouwens... vanmorgen kwam tnt post even langs:
falcon4ever in "[BlackBerry Z10] Evaringen & Discussie"
[ Voor 9% gewijzigd door falcon4ever op 30-03-2013 14:05 ]
dacht dat ze volgende week pas gingen versturen... nu wil ik hem ook
Nope helemaal niks. Ik had 'm ook pas na pasen verwacht...Gtoniser schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:09:
oeh, had je ook al een bevestiging gehad dat ie verstuurd is?
dacht dat ze volgende week pas gingen versturen... nu wil ik hem ook
Antwoord op je vraag:goudvisblub schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:46:
[...]
Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).
(en dan nog iets: heb jij je Dev Alpha weer ingeleverd? En zo ja; hoe?? Ik moet naar een UPS-depot op 50 km van mijn huis om hem in te leveren. Dus dat doe ik liever niet.)
Je moet eerst een bevestiging krijgen dat je approved bent voor de LE.
Daarna moet je met de shipping info zorgen dat je Dev Alpha weer bij BlackBerry komt.
Pas als je Dev Alpha binnen is gaan ze je LE versturen. Dat is dus blijkbaar nu.
Ik heb nog niets gezien hier.
@falcon4ever
wanneer heb jij je Dev Alpha ingeleverd?
Iets meer dan een maandje in totaal. Als je de Dev Alpha niet inlevert krijg je ook geen Z10 LE (dat staat duidelijk op de website in de voorwaarden vermeld). Je app moet trouwens wel voldoen aan de eisen anders krijg je 'm sowieso niet (dus geen flut app die een website opent).goudvisblub schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:46:
[...]
Mooi zeg! Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je hem kreeg? Ik wacht nog steeds tot ze hem bezorgen...(februari aangevraagd, drie weken geleden de bezorgdetails ingevuld).
(en dan nog iets: heb jij je Dev Alpha weer ingeleverd? En zo ja; hoe?? Ik moet naar een UPS-depot op 50 km van mijn huis om hem in te leveren. Dus dat doe ik liever niet.)
25 Februari in AmsterdamGtoniser schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:04:
[...]
Antwoord op je vraag:
Je moet eerst een bevestiging krijgen dat je approved bent voor de LE.
Daarna moet je met de shipping info zorgen dat je Dev Alpha weer bij BlackBerry komt.
Pas als je Dev Alpha binnen is gaan ze je LE versturen. Dat is dus blijkbaar nu.
Ik heb nog niets gezien hier.
@falcon4ever
wanneer heb jij je Dev Alpha ingeleverd?
Ha duidelijk, dank je! Dan moet ik er toch maar eens een tripje aan wagen naar het UPS-Depot.falcon4ever schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:32:
Iets meer dan een maandje in totaal. Als je de Dev Alpha niet inlevert krijg je ook geen Z10 LE (dat staat duidelijk op de website in de voorwaarden vermeld). Je app moet trouwens wel voldoen aan de eisen anders krijg je 'm sowieso niet (dus geen flut app die een website opent).

Overigens staan mijn apps hier: http://appworld.blackberr...4/?lang=nl&countrycode=NL
De hele boel is al approved en voldoet aan de LE-eisen. Nu dat ontwikkelapparaat terugsturen....
[ Voor 17% gewijzigd door goudvisblub op 31-03-2013 00:15 ]
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
Yup, een beetje ongemak maar de nieuwe Z10 is toch wel een pareltje.goudvisblub schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:14:
[...]
Ha duidelijk, dank je! Dan moet ik er toch maar eens een tripje aan wagen naar het UPS-Depot.
Overigens staan mijn apps hier: http://appworld.blackberr...4/?lang=nl&countrycode=NL
De hele boel is al approved en voldoet aan de LE-eisen. Nu dat ontwikkelapparaat terugsturen....
Top! Kwam er trouwens ook vandaag pas achter dat er een Nederlandse en Engelse stekker/usb lader bij zatGtoniser schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:48:
Heb mijn Z10 LE #00942 ook binnen, blij mee!
Nog iets anders, is er eigenlijk een BB10 development topic? Voor de native developers is dit misschien nog wel interessant. Zelf maak ik m'n apps in openFrameworks. Een cross platform framework (Win/Lin/Mac/Android/iOS) voor het prototypen van apps maar zeer zeker ook geschikt voor echte apps/games (zie NodeBeat en SuperHexagon).
Omdat er vorig jaar (toen ik pas was begonnen met het porten van NodeBeat) nog geen plannen waren om de PlayBook en BB10 te ondersteunen vanuit de openFrameworks community, ben ik zelf druk bezig geweest om het aan de praat te krijgen. De huidige versie is vrij stabiel en bevat ook voorbeeld projecten om er snel aan de slag mee te gaan.
Voor de geintereseerden, het is vrij beschikbaar (MIT license) op github:
- ofxQNX - BlackBerry PlayBook and BlackBerry 10 add-on for openFrameworks:
https://github.com/falcon4ever/ofxQNX - Gepatche openFrameworks 0.7.4 (meest recente stabiele versie):
https://github.com/falcon4ever/openFrameworks - Project pagina:
http://www.multigesture.net/projects/ofxqnx/
[ Voor 9% gewijzigd door falcon4ever op 05-04-2013 15:22 ]
En wanneer hebben jullie de aanvraag gedaan?
Die van mij is op 9 maart bevestigd, nu maar afwachten.
Thank you for your email. The Dev Alpha C devices have started shipping in Canada only. We are waiting on customs information to begin shipping worldwide. We are hoping to begin shipping by the end of April. You will receive a shipping confirmation with a tracking number when your package ships.
Even geduld hebben dus
Zie wel wanneer de mijne binnen komt
Nee klopt geen confirmation mail gekregen.Gtoniser schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:42:
Weer geen shipping confirmation zeker?
Wat wel vreemd is dat jij hem eerder hebt aangevraagd.
Inderdaad weer geen shipping confirmation, opeens staan ze voor de deurGtoniser schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:42:
Weer geen shipping confirmation zeker?
Ok fixedJunkieXP schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:35:
"Super Hexagon works wonderfully.
The dev will need to do some text rearrangement since it overlaps but the game works perfectly."
*update*
De nieuwste versie (Super Hexagon v1.2) is nu beschikbaar in BlackBerry World!
https://epicwindmill.com/...hexagon-for-bb10-updated/

en weer een nieuwe app gesubmit:
SMS Backup
https://epicwindmill.com/...p-for-bb10-now-available/
[ Voor 68% gewijzigd door falcon4ever op 29-04-2013 22:17 ]
http://forums.crackberry....4-full-working-os-797878/
Vandaag er opgezet en werkt perfect.
Edit: Blijkbaar was hij toch al binnen, buurman kwam langs ermee. FedEx had blijkbaar gewoon niet de moeite genomen een briefje achter te laten.
[ Voor 57% gewijzigd door Gtoniser op 25-04-2013 20:26 ]
Klopt! (http://crackberry.com/lea...83-blackberry-dev-alpha-c)JunkieXP schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:18:
Inmiddels weer een update naar *.1483 (geloof ik), op *1429 kun je WhatsApp bijv. niet Installeren wat op de nieuwe Leak wel zou moeten lukken. Best relevant als je als Dev toch volwaardig gebruik wil maken van je Test device ;)!
Ga hem gelijk testen.
edit:
Hoelang duurde het bij jullie voordat je iets over de Z10 LE kreeg te horen?
Ik heb alle gegevens een week geleden ingevuld maar heb nog geen reactie.
[ Voor 15% gewijzigd door Shizzel026 op 29-04-2013 12:27 ]
Behalve een e-mail over het insturen van je Dev Alpha A/B, krijg je geen verdere informatie. Zoals eerder in dit topic staat vermeld, opeens staan ze voor je deur.Shizzel026 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:22:
[...]
Klopt! (http://crackberry.com/lea...83-blackberry-dev-alpha-c)
Ga hem gelijk testen.
edit:
Hoelang duurde het bij jullie voordat je iets over de Z10 LE kreeg te horen?
Ik heb alle gegevens een week geleden ingevuld maar heb nog geen reactie.
Yep zelfde hier, ik geloof dat we ipv de STL100-1 de STL-100-2 hadden moeten ontvangen...Gtoniser schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:26:
Ik krijg zojuist een mailtje dat ze m'n Z10 LE willen gaan omruilen omdat ik de verkeerde voor deze region zou hebben gekregen. Meer mensen dat gehad?
Ook een linkje naar cb: http://forums.crackberry....ed-edition-z10-1s-801065/
Verschillen: Wikipedia: BlackBerry Z10
[ Voor 25% gewijzigd door falcon4ever op 29-04-2013 21:31 ]
De Qualcomm Snapdragon S4 Plus zou ook een stuk sneller zijn dan de OMAP. Wel vervelend dat ik 'm dus een tijdje kwijt ben in de omwisseling. Heb m'n Z10 LE nu een maandje en ben toch wel zeer tevreden met de phone als android vervanger.Gtoniser schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:31:
Ja, die kan wel 4G in Nederland. Om nou daarvoor de toestellen helemaal om te ruilen lijkt me echter wat overdreven?
Specifications System: GSM 850/900/1800/1900 3G & 4G/LTE
Werkt dit gewoon met T-Mobile ?
Anoniem: 103465
Ja dit werkt gewoonNVE91 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:01:
Ik wil een Q10 uit de UK halen.
Specifications System: GSM 850/900/1800/1900 3G & 4G/LTE
Werkt dit gewoon met T-Mobile ?
Heeft Vodafone zijn 4G netwerk al uitgerold dan?JunkieXP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:58:
Iemand met een Dev Alpha C (SQN-3) die wel de optie heeft om 4G te selecteren? Ik niet met Vodafone en 10.1.0.1483
Ik kreeg vorige week deze mail:
Hello,
The Dev Alpha C devices do not qualify for the Limited Edition program.
Best jammer... hopen dat er een Limited Edition programma gaat komen voor de Dev C mensen.
Zal wel niet
Ik denk dat Shizzel026 hoopte dat er ook een Q10LE zou komen.Gtoniser schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:29:
De dev alpha C is voor apps met keyboards te testen, de LE is een Z10 en de Dev Alpha C door een Z10 vervangen is dus ook niet echt logisch.
Nee daar heb je inderdaad wel een punt maar ik zie BB ook niet heel snel een Q10 LE uitbrengen.Gtoniser schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:29:
De dev alpha C is voor apps met keyboards te testen, de LE is een Z10 en de Dev Alpha C door een Z10 vervangen is dus ook niet echt logisch.
Daar heb je toch niks aan, prima ding maar body is niet je van het.JunkieXP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:20:
Geruchten gaan dat je je Dev Alpha C wellicht mag houden, toch behoorlijk Limited in vergelijking met een Q10 ;)!
We wachten rustig af wat er bij BB Live gaat gebeuren.
Noem het niks aan hebben, mijn Dev Alpha C heeft m'n 9900 reeds vervangen. Of ik overstap wanneer m'n Z10LE er is, dat is nog maar de vraag! Zooooo happy met m'n DAC =)!Shizzel026 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:42:
[...]
Nee daar heb je inderdaad wel een punt maar ik zie BB ook niet heel snel een Q10 LE uitbrengen.
[...]
Daar heb je toch niks aan, prima ding maar body is niet je van het.
We wachten rustig af wat er bij BB Live gaat gebeuren.
Nee ik ben ook zeer happy met me DAC gebruik hem nu gewoon vast echt top ding.JunkieXP schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:17:
[...]
Noem het niks aan hebben, mijn Dev Alpha C heeft m'n 9900 reeds vervangen. Of ik overstap wanneer m'n Z10LE er is, dat is nog maar de vraag! Zooooo happy met m'n DAC =)!
Alleen een Q10 LE zou niet verkeerd zijn
Is er al een Tweakers.net channel voor BBM?
Nou zal ik de komende jaren de 4G abonnementen nog niet afsluiten en lijkt de Processor ook allezins acceptabel. Maar toch wringt 't.
Wat hebben / zijn jullie van plan te doen bij een -1?
Gisterochtend ook een telefoontje van TNT gekregen maar helaas gemist. Vandaag ben ik niet gebeld dus vraag me af of ik BB zou moeten mailen of dat ze wellicht 't morgen nog eens proberen... Wel een vreemde gang van zaken imoGtoniser schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:18:
Ik kreeg gisteren ineens een telefoontje van TNT Express om een afspraak te maken, weer zonder enig contact vanuit Blackberry. Heb er een mailtje over gestuurd maar toen kreeg ik terug dat het "warehouse" contact met me op zal nemen. Het zal me benieuwen.
Ok... dus blackberry heeft gewoon direct TNT express de opdracht gegeven de Z10 te komen ophalen. Moest alleen even contact opnemen met de klantenservice van TNT (order nummer was vanochtend achtergelaten op de voicemail). Dan maken ze een vrachtbrief voor je aan en gaat het pakket dus weer richting Blackburn in de UK.
[ Voor 21% gewijzigd door falcon4ever op 24-05-2013 11:42 ]
TNT Express was hier ook langsgeweest (Helaas was ik niet thuisGtoniser schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:17:
Heb mijn LE vandaag weer teruggekregen, ook weer zonder melding of wat dan ook, terwijl ik daar wel om had gevraagd.
[ Voor 13% gewijzigd door Gtoniser op 13-06-2013 16:23 ]
JunkieXP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:29:
Veel versprongen qua "Unique ID"? Hoorde sommige die juist naar 65 gesprongen waren, haha =P. Stiekem geen zin om bij een Swap met 11.999 te eindigen =P.
Nu 6624, mja, boeiendGtoniser schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:48:
Heb mijn Z10 LE #00942 ook binnen, blij mee!
Wel 4G! Met mijn 380kbit gelimiteerde internetbundel
[ Voor 5% gewijzigd door Gtoniser op 13-06-2013 16:36 ]
Dat, plus de wetenschap dat ik benieuwd ben wat er na mijn jaar abonnement weer voor nieuwe BB10 LineUp klaarstaat (Aristo? T10?) zorgen ervoor dat ik denk gewoon lekker van mijn -1 blijf genieten =P.Gtoniser schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:33:
[...]
[...]
Wel 4G! Met mijn 380kbit gelimiteerde internetbundel
[ Voor 3% gewijzigd door JunkieXP op 13-06-2013 16:50 ]