Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:12:
Z10 - S3 - 5 - photo check

Photo vergelijken

Check middeltste plaatje de kaas (kleur) en dan het zefde naast de paarse bloem helmaal rechts zit een stukje groen fruit (diepte)

Check plaate strand en dan net achter de stoel haverwege waar die mensen staan. Kijk eens naar de mensen qua scherpte en de strepen op het strand.

Check kleuren waaier en ga helemaal naar linksboven in. Te veel wit bij de toestel en daarna in het zelfde plaatje naar rechtsonder.

Check plaatje vrouwen het embleem op de borst van de linker vrouw.
Geniale link!!! Weg met die comparison reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
En bij KPN bestelt, maar nog steeds niet leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LanciaThema schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:53:
En bij KPN bestelt, maar nog steeds niet leverbaar?
Volgende week als het goed is. De leveringen in nederland zijn vanaf 4 april en dan gaat het weekend er nog over heen. Het kan zijn dat preorders dat weekend geleverd worden kweenie <+:) Dit is als het goed is voor alle providers.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Dat t maar heel snel de 26e mag zijn dan mag ik verlengen :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in real-life ervaringen; ik heb een review geplaatst op Tweakers en zo geprobeerd een iets eerlijker beeld te creëren dan wat er de afgelopen tijd op verschillende techsites verschenen is.
Zie hier:
Banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:56
jorrit91 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:56:
Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in real-life ervaringen; ik heb een review geplaatst op Tweakers en zo geprobeerd een iets eerlijker beeld te creëren dan wat er de afgelopen tijd op verschillende techsites verschenen is.
Zie hier:
Banaan.
Mooie eerlijke review en ik volg je met de prijs,die is gewoon te hoog.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry Z10 in Duitsland (achterkant met duitse kleuren van de vlag en het wapen)Afbeeldingslocatie: http://img.allvoices.com/thumbs/event/609/480/96646941-german-chancellor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Ik vind de Q10 aantrekkelijker! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
nack schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:47:
Ik vind de Q10 aantrekkelijker! ;-)
Ja Merkel begint hier en daar wat ouderdomstrekjes te krijgen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MattyBomba schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:15:
[...]

Ik had meer commentaar verwacht maar zal volgende keer een Hottie erop zetten met een Z10 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:52:
Blackberry Z10 in Duitsland (achterkant met duitse kleuren van de vlag en het wapen)[afbeelding]
De foto had ik al eerder gezien maar ik zie nu pas dat die kerel naast haar een Q10 vast heeft!!!! Dat is eigenlijk pas nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsyaboy schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:31:
[...]

De foto had ik al eerder gezien maar ik zie nu pas dat die kerel naast haar een Q10 vast heeft!!!! Dat is eigenlijk pas nieuws..
Ja klopt het is de Q10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47

Rudedadude

Maybe we were born to run

MattyBomba schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:15:
[...]

Dan zou juist een Q10 moeten helpen toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.profnews.nl/sites/default/files/styles/medium/public/images/artikel/11_03_13/nivea-q10-energy-dagcreme-profnews.jpg

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
OMG! EPIC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:14
Mooi apparaat, alleen GMAIL instellen met 2 step authentication is mij nog niet gelukt. Iemand een tip?
update: nevermind is al gelukt.

[ Voor 13% gewijzigd door TDCCBB op 04-04-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fwdmagazine.be/fwd/148483/review-blackberry-z10/

Staat op mijn verlanglijstje, enkel nog de apps voor mijn Home Theatre, en het beest komt naar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:54

NvU

Ik heb de Z10 nu ongeveer een dag in gebruik maar wat een geweldig apparaat, alleen heb ik nog wel een vraag hoe kies je toch het woord als hij iets anders voorstelt het staat boven je spatie maar ik kan nergens vinden waar ik dat woord ook kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Spatie indrukken :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Nee dan krijg je dus de optie wat je BlackBerry wil en niet wat je origineel wil type die staat boven de spatie en die krijg ik niet gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ingedrukt houden miss ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Helaas heb ik nog geen mail gehad dat mijn z10 is verstuurd ( gsmweb ) zou hem graag gaan gebruiken ter vervanging van mijn 9900 :)

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
NvU schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:19:
Nee dan krijg je dus de optie wat je BlackBerry wil en niet wat je origineel wil type die staat boven de spatie en die krijg ik niet gekozen.
Ah, kijk, gewoon door blijven typen. Beetje gebruik maken van interpunctie zou al behoorlijk wat helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:43:
Helaas heb ik nog geen mail gehad dat mijn z10 is verstuurd ( gsmweb ) zou hem graag gaan gebruiken ter vervanging van mijn 9900 :)
kijk effe op Nefiorim in "BlackBerry Z10 - Levertijden en prijzen" daar hoort dit soort info ;)

je bent niet de enige die zit te wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
NvU schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:19:
Gewoon omhoog swypen, net als die andere woorden die boven een letter staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
dave1972 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:23:
Btw zou je dat zelfde met de dailer en contacten willen proberen ?
Beetje late reactie..

Maar contactpersonen openen duurt : 1,2 seconden zoiets.. Dus dat gaat zeer snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Man man man, na een paar uurtjes spelen begin ik steeds meer van dit toestel te houden.

Al teveel ingelezen in OS10, dus heel veel verrassingen niet tegengekomen, maar damn wat gaat alles vloeiend. (komende vanaf een 9900)

update: Wat wel apart is, ik keek naar de OS versie, was een oude. Dus ik selecteer update zoeken, update niet gevonden. Ik nog een paar keer aankloten, zonder succes. Even een andere sim erin, ook geen succes.Probeer ik het later weer, zie ik ineens dat het huidige OS de meest recente is. Vaag, maar het zal wel kloppen.

[ Voor 42% gewijzigd door TDCCBB op 04-04-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:40:
Man man man, na een paar uurtjes spelen begin ik steeds meer van dit toestel te houden.

Al teveel ingelezen in OS10, dus heel veel verrassingen niet tegengekomen, maar damn wat gaat alles vloeiend. (komende vanaf een 9900)

update: Wat wel apart is, ik keek naar de OS versie, was een oude. Dus ik selecteer update zoeken, update niet gevonden. Ik nog een paar keer aankloten, zonder succes. Even een andere sim erin, ook geen succes.Probeer ik het later weer, zie ik ineens dat het huidige OS de meest recente is. Vaag, maar het zal wel kloppen.
welke OS heb je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
Heb mijn toestel deze ochtend ontvangen, en ben er helemaal mee in de wolken... Ik had het allemaal wel al gezien en gelezen op de talrijke sites waarop BB10 werd beschreven en besproken, maar het is werkelijk een fantastisch systeem. Later meer, maar ik kan dit toestel nu al aan iedereen aanbevelen. Een minpuntje... Ik heb een (Belgisch) abonnement waarbij ik gratis een Spotify Premium abonnement krijg (een tientje per maand), maar BB ondersteunt blijkbaar geen Spotify... Balen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petersamyn schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:21:
Heb mijn toestel deze ochtend ontvangen, en ben er helemaal mee in de wolken... Ik had het allemaal wel al gezien en gelezen op de talrijke sites waarop BB10 werd beschreven en besproken, maar het is werkelijk een fantastisch systeem. Later meer, maar ik kan dit toestel nu al aan iedereen aanbevelen. Een minpuntje... Ik heb een (Belgisch) abonnement waarbij ik gratis een Spotify Premium abonnement krijg (een tientje per maand), maar BB ondersteunt blijkbaar geen Spotify... Balen!!!
even naar Deezer.com en vindt ik ook beter qua album beheer. Als het goed is kun je een jaar gratis er gebruik van maken zonder reclame maar voor 5 euro zit je ook goed _/-\o_ Die gratis moet je elke 15 dagen verlengen en dat kan tot 25x dus dat is een jaar. Het wordt discovery genoemd.

Goed radio apps is nobex welke ik leuk vindt radio 538

Ik heb het toestel al paar keer getest maar moest in het begin wennen aan hoe je terugkwam van instellingen naar camera maar dat was toen gewoon klikken app zelf en als je in fotomap zit hoe kom je dan terug naar camera maar dat ging dan via gesture en camera kiezen. Toetsenbord is goed en met mijn dikke duim perfect en dat wrijven naar boven voor een geheel wordt is geweldig en zelfs een beetje speels :) Ik moet het toestel nog kopen maar is in Nederland nog niet beschikbaar. Tip foto's met 4:3 maken is betere kwaliteit. :X

Trouwens van de week was ik aan het sms-en met het toestel maar volgens mij werd er geen woorden aangegeven of lidwoorden. klopt dit met sms-en of heb ik iets uitgeschakel want heb er verder niet meer naar gekeken. :)F

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Ik was een vsn de eersten in Nederland met de z10 en heb hem verkocht omdat ik mij irriteerde aan een rammel geluid bij de camera als je ernaast op tikte en als je hem schudde. Ik mis het toestel wel en vraag mij af of ik geen brak toestel had? Hebben jullie ook een rsmmel in het toestel?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:40:
Ik was een vsn de eersten in Nederland met de z10 en heb hem verkocht omdat ik mij irriteerde aan een rammel geluid bij de camera als je ernaast op tikte en als je hem schudde. Ik mis het toestel wel en vraag mij af of ik geen brak toestel had? Hebben jullie ook een rsmmel in het toestel?
Hebben twee Z10 toestellen voor test (op het werk) maar heb dit nooit ergens gelezen behalve hier op tweakers, was ook een post van jou toen. Ik heb zitten te luisteren en flink aan het schudden geweest maar nee helaas geen geluid. Was toen ook benieuwd maar NOP.

Ik vindt de HUB geweldig en vooral het toetsenbord. Camera is goed maar zou graag met een slide beweging naar een foto willen maar goed met een klik zit je er ook. Super toestel en het voelt ook goed aan en vooral de achterkant. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:49:
[...]

Hebben twee Z10 toestellen voor test (op het werk) maar heb dit nooit ergens gelezen behalve hier op tweakers, was ook een post van jou toen. Ik heb zitten te luisteren en flink aan het schudden geweest maar nee helaas geen geluid. Was toen ook benieuwd maar NOP.

Ik vindt de HUB geweldig en vooral het toetsenbord. Camera is goed maar zou graag met een slide beweging naar een foto willen maar goed met een klik zit je er ook. Super toestel en het voelt ook goed aan en vooral de achterkant. <3
Dan ga ik maar ff zoeken! Ben het namelijk op alle punten met jou eens! 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Software 10.0.10.99
OS 10.0.10.738

Lijkt mij redelijk up to date, of heb ik het mis?

Enige wat ik wel echt een nadeel vind is het wisselen van profielen, zoals dat zo heerlijk eenvoudig was met de 9900. Nog even zien of ik daar niet een goede app voor kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door TDCCBB op 04-04-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:12:
[...]

Software 10.0.10.99
OS 10.0.10.738

Lijkt mij redelijk up to date, of heb ik het mis?

Enige wat ik wel echt een nadeel vind is het wisselen van profielen, zoals dat zo heerlijk eenvoudig was met de 9900. Nog even zien of ik daar niet een goede app voor kan vinden.
10.0.10.648 ( 2 weken oud) is die ik ken maar .738 is hoger dus nieuwer en als het goed is eind deze maand of in mei 10.1.x.x welke al klaar is maar men heeft blijkbaar veel feedback gekregen via forums en gebruikers dat men bij blackberry heeft doen besluiten om wat meer dingen aan te passen. _/-\o_

Let wel dat per land of per provider de update's anders kunnen zijn. laatste is 10.0.10.99

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:28
Ik twijfel tussen de old fashion way: Z10 Leather Pocket of de Z10 Flip Shell die wat meer mogelijkheden biedt om het toestel in bepaalde posities te leggen.

Ik kom van de 9900 af (en de types ervoor), altijd in de leren pockets gedragen. Iemand tips/aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Heb ze naast elkaar gezien. Ik vind de leather pocket zelf fijner. Hij zit ook heeeeeeeeeel "snug" om het toestel. Eerste keer moet je em er echt een beetje in duwen. Zal er niet uitglijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
EEE-lover schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:33:
Ik twijfel tussen de old fashion way: Z10 Leather Pocket of de Z10 Flip Shell die wat meer mogelijkheden biedt om het toestel in bepaalde posities te leggen.

Ik kom van de 9900 af (en de types ervoor), altijd in de leren pockets gedragen. Iemand tips/aanvullingen?
Ikzelf heb de Flip Shell, en die is heel nuttig. Door deze te sluiten, doof je het scherm uit, en bij het openen licht het scherm weer op. Bovendien gaat ie heel makkelijk open... Echter, om tekst te typen en/of foto's te nemen zit die flip shell steeds in de weg. Bovendien is het toestel heel sexy in de hand zonder die shell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
Ik heb per vergissing mijn 2000 contacten via de BBlink 2 keer upgeload. Nu slaag ik er niet om al deze contacten te wissen op mijn Z10. Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Nefiorim schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:23:
Heb ze naast elkaar gezien. Ik vind de leather pocket zelf fijner. Hij zit ook heeeeeeeeeel "snug" om het toestel. Eerste keer moet je em er echt een beetje in duwen. Zal er niet uitglijden ;)
Dank!
petersamyn schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:54:
[...]

Ikzelf heb de Flip Shell, en die is heel nuttig. Door deze te sluiten, doof je het scherm uit, en bij het openen licht het scherm weer op. Bovendien gaat ie heel makkelijk open... Echter, om tekst te typen en/of foto's te nemen zit die flip shell steeds in de weg. Bovendien is het toestel heel sexy in de hand zonder die shell...
Dank!

I will stick with the leather pocket _/-\o_ Sexy in mijn handen, niet sexy maar beschermd in mijn broekzak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petersamyn schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:57:
Ik heb per vergissing mijn 2000 contacten via de BBlink 2 keer upgeload. Nu slaag ik er niet om al deze contacten te wissen op mijn Z10. Iemand die kan helpen?
Via blackberry link alles omzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen. gaat sneller dan alles hardware matige ter verwijderen en volgens blackberry kun je maar 2000 contancten kwijt voordat je Z10 vol raakt en langzaam van je begint te kotsen :Y LOL (laatste is grapje hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de zwarte Z10 toch even opgehaald en had nog wat vvv bonnen en krijg 110 euro terug van de blackberry inruilaktie waardoor ik uiteindelijk 390 euro kwijt ben aan dit toestel. Ik heb er al mee gewerkt en gestoeid en heb nog niks nieuws ontdekt behalve dat als je via je HUB even specifiek bent gegaan naar een email account en vervolgens er weer weggaat dat je na een uur denk waar zit in nu dan in mijn HUB maar na 4x denk ik nu <OK HUB en ja hoor alles staat weer op een rij :) Was ook even vergeten hoe speels het typen was en nu lekker getest met twee talen door elkaar heen en het gaat zo lekker :) Echt dit is toch beter dan android of iphone en dan maar minder apps maar heb alles en neiuws apps boeien me niet gewoon allemaal via mijn browser.

Eerste foto was via whatsapp 72 flesjes bier en een zooi blikjes :) en eerste filmpje was van drenth die zocht een niggerkaper :) Top toestel. Ik heb os 10.0.10.90

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:05:
[...]

Via blackberry link alles omzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen. gaat sneller dan alles hardware matige ter verwijderen en volgens blackberry kun je maar 2000 contancten kwijt voordat je Z10 vol raakt en langzaam van je begint te kotsen :Y LOL (laatste is grapje hoor d:)b
2000 BBM contacten. Dat is toch wel iets anders dan gewone contacten denk ik? Bij Crackberry.com zijn ze trouwens rond 2070 uitgekomen meen ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:06:
[...]

2000 BBM contacten. Dat is toch wel iets anders dan gewone contacten denk ik? Bij Crackberry.com zijn ze trouwens rond 2070 uitgekomen meen ik :)
Ja klopt want ze namen niemand meer aan terwijl er nog duizenden toegevoegd willen worden maar denk dat het getal 2000 puur bedoeld is om je BBM zonder lag te laten verlopen. gekke is dat men gewoon videochat deden en iemand zijn toestel van afstand overnamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
Heb mijn z10 binnen gekregen nu moet ik voor 3g internet de apn instellingen veranderen maar dat gaat niet. Niet in de zin die tele 2 op de site heeft staan. De authentication type kan ik niet aanpassen zijn er meer mensen met dit soort problemen ?

Als ik roaming aan zet dan doet die het wel. raar

[ Voor 9% gewijzigd door RedDragon op 06-04-2013 21:02 ]

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Hebben nog meer mensen moeite met contactpersonen icm Whatsapp en de koppelingen die je blackberry maakt.

Ik gebruik hem nu een paar dagen. Maar ik heb problemen met mijn contactpersonen ik heb deze geïmporteerd vanaf de simkaart verliep niet helemaal soepeltjes maar uiteindelijk toch gelukt.

Maar ik zit me hier dood te ergeren dat ik het niet voor elkaar krijg om een contactpersoon toe te voegen vanuit whatsapp die ook echt herkent wordt in whatsapp. Want ik heb dit toch aardig nodig om een gesprek te starten. Ik voeg het contact toe vanuit whatsapp maar hij maakt gelijk koppelingen met contact op sim enz. terwijl er niets op deze simkaart staat ook blijft in whatsapp staan dat het geen contact is.

wordt er aardig gek van. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:27:
Heb mijn z10 binnen gekregen nu moet ik voor 3g internet de apn instellingen veranderen maar dat gaat niet. Niet in de zin die tele 2 op de site heeft staan. De authentication type kan ik niet aanpassen zijn er meer mensen met dit soort problemen ?

bij mij heb ik alles weggehaald zit bij KPN ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:04:
Hebben nog meer mensen moeite met contactpersonen icm Whatsapp en de koppelingen die je blackberry maakt.

Ik gebruik hem nu een paar dagen. Maar ik heb problemen met mijn contactpersonen ik heb deze geïmporteerd vanaf de simkaart verliep niet helemaal soepeltjes maar uiteindelijk toch gelukt.

Maar ik zit me hier dood te ergeren dat ik het niet voor elkaar krijg om een contactpersoon toe te voegen vanuit whatsapp die ook echt herkent wordt in whatsapp. Want ik heb dit toch aardig nodig om een gesprek te starten. Ik voeg het contact toe vanuit whatsapp maar hij maakt gelijk koppelingen met contact op sim enz. terwijl er niets op deze simkaart staat ook blijft in whatsapp staan dat het geen contact is.

Nee na het invoeren van mijn 06 nummer en accountnaam ging het eigenlijks goed.Alles was zoals ik het had met android.

Ik heb wel overigens mijn account van gmail ook weer gebruikt (zoals bij android) en hiervan alle contacten in mijn toestel nu ook staan, inclusief sync van mijn agenda. Die gebruikt ik daarvoor ook al en mischien dat dat goed uitgepakt heeft maar deze nummers staan nu dus ook op mijn toestel in het geheugen. Wellicht is dat de oplossing dat je ze op je toestel moet hebben???

Deezer als vervanger van spotify is goed. Het is qua album beheer een stuk beter dan spotify. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die een case of zo gekocht hebben en zo ja waar want mediamarkt of telecom winkels hebben nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:33:
Zijn er nog mensen die een case of zo gekocht hebben en zo ja waar want mediamarkt of telecom winkels hebben nog niks
Omgerekend 14 euro incl. verzenden:

http://www.amazon.co.uk/G...8-30&keywords=Z10+leather

Bevalt uitstekend! Nu ongeveer een maandje gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sydney08 op 07-04-2013 09:58 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op zondag 07 april 2013 @ 09:57:
[...]

Omgerekend 14 euro incl. verzenden:

http://www.amazon.co.uk/G...8-30&keywords=Z10+leather

Bevalt uitstekend! Nu ongeveer een maandje gebruikt.
Ja dat heb ik al gedaan bij amazon.de 32 gb kaart, anti reflect folie (for summer) en walletcase.

Wou 64 gb maar dacht ik gebruik Deezer en nobix voor muziek waarom dan zo'n grote kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Iemand Instagram al aan de praat gekregen? Niet om die filters te gebruiken, maar ik volg graag nog al wat mensen en dan is die app wel handig. Alleen als ik v1.0.310.1 sedeload geeft de app na het laden aan dat die verouderd is en een update nodig heeft eer ik verder kan.

Iemand wellicht een nieuwere versie van Instagram beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Zakken de prijzen eigenlijk na een tijdje van BB?of blijven die het zelfde zoals bv Apple.
Het toestel charmeert me wel maar als de prijzen zakken wacht ik wel even ;)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Als je maar lang genoeg wacht zakt ie vanzelf wel hahaha maar ja dan heb je weer een volgend vlaggeschip :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:26:
[...]

Nee na het invoeren van mijn 06 nummer en accountnaam ging het eigenlijks goed.Alles was zoals ik het had met android.

Ik heb wel overigens mijn account van gmail ook weer gebruikt (zoals bij android) en hiervan alle contacten in mijn toestel nu ook staan, inclusief sync van mijn agenda. Die gebruikt ik daarvoor ook al en mischien dat dat goed uitgepakt heeft maar deze nummers staan nu dus ook op mijn toestel in het geheugen. Wellicht is dat de oplossing dat je ze op je toestel moet hebben???

Deezer als vervanger van spotify is goed. Het is qua album beheer een stuk beter dan spotify. _/-\o_
Bedankt voor de reactie. Maar whatsapp zelf opzich werkt prima. op een aantal opmerkingen na die graag in verdere updates verandert zou zien. maar dat terzijde.
Het probleem is meer het adresboek van whatsapp als je een contact toevoegde aan je adresboek moet je in whatsapp dat contactboek ook updaten dit moet zowel bij vorige blackberry os 7 en lager als android. maar die optie bestaat dus niet meer of kan ik nergens vinden zodat ik zodra ik een nieuw contact toevoeg hij wel op mijn Z10 staat maar niet in whatsapp.

geen idee hoe ik dit moet oplossen. heb al wat dingen geprobeerd met als resultaat dat ik nu wat contacten kwijt ben en hij op een andere manier maar de helft van mijn contacten meer leest op mijn sim en twitter en facebook linkedin en dergelijke niet meer synchroniseert met het adres boek. wat hij eerst automatisch deed maar handmatig kan niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:54:
Zakken de prijzen eigenlijk na een tijdje van BB?of blijven die het zelfde zoals bv Apple.
Het toestel charmeert me wel maar als de prijzen zakken wacht ik wel even ;)
Ik denk dat hij niet snel in prijs naar beneden zal gaan. De productie ligt al 2x hoger voor het toestel en net zoals hier werd het toestel al een paar keer uitgesteld. Ik had het toestel begin maart verwacht maar werd dus april. Het toestel wordt beter ontvangen dan Blackberry had verwacht en OS 10.1 staat al in de steigers en wordt momenteel getest. Veel verbeteringen onder de moterkap en vooral extra toevoegingen. Ze luisteren goed naar de gebruikers :)

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ah Instagram aan de praat gekregen. Teven ING app en de ABN Amro app werkend gekregen. Nu nog Spotify en ik ben helemaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:14
Ik heb gisteren eindelijk met de Z10 gespeeld en ik ben verliefd. Ik weet alleen niet of ik moet wachten op de Q10. Raar gesprek met Vodafone lui die zeiden dat de Q10 een budget model wordt. Maar alles op Crackberry duidt er juist op dat de Q10 de nieuwe Bold word, niet de Curve :) Waarom ik een Q10 wil is omdat volgens de data over 10.1 duidelijk wordt dat ze Just-Type gaan implementeren en dat vond ik het allerfijnste aan mijn Veer.

Ik zit daarom te dubben (mede door de eerste liefde voor de Z10)

Kan iemand me vertellen over app aanbod voor de volgende taken: Runtracker, Read it Later service, RSS feeds, Podcasts.

Het liefst heb ik namelijk gewoon native apps en laat ik Google eindelijk achter me :)
Trouwens, Fruux.org heeft complete compatability met de Z10 en ga ik denk ik als task en calendar server gebruiken ipv Google .

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:41:
Ah Instagram aan de praat gekregen. Teven ING app en de ABN Amro app werkend gekregen. Nu nog Spotify en ik ben helemaal gelukkig.
Op welke site heb je de bar files gedownload.

Spotify heb ik opgezegd en gebruik nu Deezer welke ik zelfs beter vindt ivm betere album beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
De Q10 gaat een paar tientjes duurder worden dan de Z10 van wat ik heb gehoord. Overigens moet dat te checken zijn, want in de UK is ie al te preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ik weet niet of wat ik doe nu mag, lijkt me legale software, maar toch. Op de volgende sites heb ik de apps gevonden:

apps.goodereader.com
www.playbookapps.nl

Spotify opzeggen zie ik niet zo zitten, heb net alle playlists lekker ingesteld ook op mijn pc. Heeft Deezer een fatsoenlijke PC client?

[ Voor 30% gewijzigd door TDCCBB op 07-04-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Maupertus schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:22:
Ik heb gisteren eindelijk met de Z10 gespeeld en ik ben verliefd. Ik weet alleen niet of ik moet wachten op de Q10. Raar gesprek met Vodafone lui die zeiden dat de Q10 een budget model wordt. Maar alles op Crackberry duidt er juist op dat de Q10 de nieuwe Bold word, niet de Curve :) Waarom ik een Q10 wil is omdat volgens de data over 10.1 duidelijk wordt dat ze Just-Type gaan implementeren en dat vond ik het allerfijnste aan mijn Veer.

Ik zit daarom te dubben (mede door de eerste liefde voor de Z10)
Ik zit te overwegen de z10 te switchen voor de Q10 als deze uitkomt.
Ik vind de accuduur van de z10 (voor mijn doen) sub-par. Gemiddeld haal ik er 24 uur mee, soms anderhalve dag, maar ligt meer aan het tijdstip dat ik em van de lader haal.

Ik merk ook dat ik landscape modus nauwelijks gebruik, omdat ik de UI van de z10 slecht op elkaar afgestemd vind voor het switchen tussen apps en homescreen in landscape, en gebruik het eigenlijk alleen maar in portrait mode.

Ook zit ik stiekem te hopen op sleep-screen notificaties voor de Q10 gezien deze een amoled display heeft, en dit hierop mogelijk zou kunnen zijn (weet niet of BB10 deze mogelijkheid biedt).

Het qwerty toetsenbord zou ook sneltoetsen voor de hub en apps hebben, wel een fijne toevoeging.
Vind de woord voorspelling op de Q10 er ook makkelijker uitzien dan op de z10.
Heb ook vaak als ik een woord wil swypen van de spatietoets op de z10 dat ik het scherm wegswype, heel irritant. Hier zul je op de Q10 geen last van hebben.

De Q10 zou dezelfde hardware specs behalve accu, scherm en qwerty keyboard moeten hebben, en dus zeker geen budget model. Volgens mij wordt deze nóg duurder dan de z10 release prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door intricate op 08-04-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
RedDragon schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:27:

http://m.crackberry.com/h...ring-screen-blackberry-10

Probeer dat scherm eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
Nefiorim schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:06:
[...]

Nee, gewoon, 2000 contacten in outlook. Zakenrelaties, vrienden, kennissen, restaurants.... Een bestand dat ik de afgelopen 15 jaar heb opgebouwd en onderhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

TDCCBB schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:59:
Ik weet niet of wat ik doe nu mag, lijkt me legale software, maar toch. Op de volgende sites heb ik de apps gevonden:

apps.goodereader.com
www.playbookapps.nl

Spotify opzeggen zie ik niet zo zitten, heb net alle playlists lekker ingesteld ook op mijn pc. Heeft Deezer een fatsoenlijke PC client?
Nee totaal niet. Op mac helemaal niet kan je alleen een controller kopen, waar ik niets van snap.
Op Windows kan je een plugin downloaden waarmee je offline kan afspelen. Maar beide zijn echt verre van ideaal. HET punt wat mij op dit moment nog van weerhoud om van Spotify over te stappen op Deezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
Helaas kan ik daar niet vinden waar ik de authentication type kan aanpassen. Word denk ik toch contact opnemen met tele2. Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
Ik heb mijn Z10 ondertussen vier dagen, en heb deze nog niet "losgelaten". Ik wil hierbij alvast even een opsomming maken van wat ik heb geconstateerd:
* Verwachting: ik heb een smartphone nodig, overwegend omwille van communicatie (telefoon, messaging, mail, social media), agendabeheer, contactenbeheer, en (in tweede instantie) toegang tot internet en documenten. Als fototoestel, muziekbron of spelconsole wil ik het toestel wel gebruiken, maar ik hecht er minder belang aan.
+++ algemeen: prachttoestel, mooi beeld, goede klank, voelt degelijk, ligt lekker in de hand, telefoon is prima.
+++ algemene inwerkingstelling is een fluitje van een cent;
+++ installatie van mailaccounts verliep makkelijk en vlekkeloos;
+++ native apps zijn goed, en het aanbod is beter dan voorheen (o.a. gratis meegeleverde Remember (een soort van Evernote, die blijkbaar ook automatisch synct met Evernote) Docs To Go en Print To Go).
+++ diverse apps gedownload (o.a. WhatsApp) en dat ging zonder haperen en heel snel;
++- WhatsApp doet het prima (behalve een boodschap sturen naar 2 of meer contacten - dat kan niet in de recentse versie).
+++ tekstinvoer is werkelijk heel handig met de woordvoorspelling (op letter- of kolomniveau).
+++ eigen afkortingen maken is een prima tool (ik gebruik bvb @@ om mijn (lange) mailadres weer te geven)
+++ bluetooth verbinding in de auto was in 10 seconden oké.
+-- aan het eind van de dag, zeg maar na een uur of zes effectief werken, spelen, zoeken, ontdekken, bluetooth had ik nog 20% over. Dat is eigenlijk weinig, want sommige dagen ben ik buitenshuis en is opladen niet makkelijk. Ik denk dus aan de aankoop van een tweede batterij met oplaadmogelijkheden.
+++ BlackBerry Bridge is makkelijk in te stellen (in combinatie met Playbook), maar
+-- aangezien ik niet op een BIS of BES-server werk is er niets te synchroniseren met elkaar... - Hier moet ik werkelijk nog eens goed uitzoeken of ik de bedoeling van BBBridge goed heb begrepen.
--- Spotify - ik heb een abonnement op Spotify Premium (zit in mijn abo bij Base - Check 25), maar blijkbaar wordt Spotify niet ondersteund door BB... Jammer
+-- Er is een keuzemogelijkheid om in landscape of portraitmodus te werken, maar helaas is dat niet bij alle functies het geval. Dat geeft af en toe vervelden situaties, waardoor ik beslist heb om de portraitmodus te blokkeren. Jammer
+++ Als je bvb via Crackberry of andere bronnen goed uitzoekt wat de mogelijkheden zijn qua personaliseren van het toestel, dan geniet je van duizend kleine features.
++- Wil graag weten hoeveel data ik reeds verbruikt heb (om te matchen met het volume dat in mijn abo is inbegrepen), maar ik vind geen overzicht van dataverbruik...
++- Had de Flip Shell gekocht, en - alhoewel deze heel nuttig is - is het handiger om dit toestel te gebruiken zonder vastzittende hoes...
--- De synchronisatie met mijn outlook agenda en contactpersoon (op mijn pc) via BlackberryLink verliep weliswaar vlot, maar vervolgens kan je er niet veel mee. Het is dus geen éénrichtingssync (dat dachtt ik op voorhand), maar een upload en er wordt niets overschreven. Voorbeeld: Je hebt je contacten geupload, en vervolgens verander je het telefoonnummer van een der contacten op je pc (een correctie bvb). Bij een volgende "synchronisatie" worden alle contacten nogmaals op je Z10 geïnstalleerd, maar ook de foute nummer blijft op je Z10 staan. Héél jammer. Ook mijn agenda is op een rare manier ingevuld. Vrienden en familie zijn plots jarig van 23.00 uur tot 's anderendaags 23.00 uur... Dat moet ik nog even uitzoeken, maar ik wacht met smart op de echte 2-way-sync bij een volgende update van BBLink-software....

Tot zover mijn bevindingen. Globaal ben ik dus - na 4 dagen - héél tevreden. Ik vul deze review graag aan mocht ik nog andere zaken ontdekken...

[ Voor 12% gewijzigd door petersamyn op 08-04-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Voor je data monitoring, zoek eens op de app Data Monitor in de BlackBerry World. 89 cent en een prima tool om alles mee in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Bij die tool moet je wel rekening houden dat hij altijd open staat. Als je hem afsluit werkt hij niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
De afwezigheid van Spotify is inderdaad jammer maar er is een kans dat deze wel komt, alleen niemand weet momenteel wanneer. Een tijd terug had N4BB.com er een kort artikeltje over geschreven, dat ze het werkend hadden gezien maar geen foto's mochten nemen. Ze waren er echter wel enthousiast over. Sindsdien weet niemand of het nog uitkomt of niet, mensen die ge-e-maild hadden enz kregen berichten terug zoals: "momenteel hebben wij geen plannen voor...".

Tevens ben ik het inmiddels eens met het feit dat de batterij het niet altijd even lang vol houdt zoals je zou willen. Gisteren een dagje met de trein en auto geweest, en na uren muziek luisteren, browsen, facebooken en maps + sideloaded Google Maps te hebben gebruikt was hij ineens wel heel snel leeg.
Echter komt dit ook voor een deel door Google Maps denk ik, toen ik deze wou uitproberen in navigatiemodus werd hij ineens wel heel warm en begon hij veel energie te slurpen.
Tot nu toe is mijn conclusie dan ook dat sideloaded Android ports & 'slechte' Android ports kunnen lijden tot extreme battery drains. Dit komt denk ik voor een deel ook door de verouderde en lang niet optimale huidige Android player. Met een toekomstige update naar 4.0? moet dit ook beter worden lijkt mij.

Maar na ruim een maand mijn Z10 in bezit te hebben ben ik nog steeds enorm tevreden en blijf ik mij soms verbazen over de snelheid van het OS. Ook vrienden en ander mensen die mijn Z10 zien en even uittesten zijn verbaasd over de nieuwe BB, van Apple fans en Android lovers tot mensen die niet veel geven om telefoons zijn echt positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Zojuist Rabobank internet bankieren app via sideloading geinstalleerd en werkt perfect :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Net een recent filmpje van jolla sailfish te kijken. Zit toch wel met smacht te wachten op dit OS. Blackberry heeft er ontzettend veel van weg, maar vind sailfish, ondanks dat het nog niet officieel uit is, sommige functies nog wat beter geimplementeerd in het OS zitten.

(Toch maar weer een N9 op de kop tikken binnenkort :P)

http://www.google.nl/url?...XkX6FA9TxG4o9HoDGZTQciK4Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
NvU schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:47:
Bij die tool moet je wel rekening houden dat hij altijd open staat. Als je hem afsluit werkt hij niet meer helaas.
Ik ga het eens testen, dacht dat die hier wel ook werkt terwijl die afgesloten is. Zal vandaag en morgen eens als testdagen inlassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Laatst online: 14-09 11:02
Spacey23 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:19:
Zojuist Rabobank internet bankieren app via sideloading geinstalleerd en werkt perfect :)
Mag ik vragen hoe je aan de betreffende android file komt? Of hoe je deze hebt geinstalleerd? (ik ben bekend met de Sideload guide van crackberry). Het beschikbaar zijn van een rabobank internet bankieren app is voor mij namelijk het belangrijkste twijfel punt tot aanschaf van de Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

TDCCBB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:31:
[...]

Ik ga het eens testen, dacht dat die hier wel ook werkt terwijl die afgesloten is. Zal vandaag en morgen eens als testdagen inlassen.
Op Crackberry.com staat in de reacties dat Blackberry nog geen API's heeft uitgegeven voor thirdparty apps om ze in de achtergrond te laten draaien. en dus werkt hij niet als je het actieve frame afsluit.
Hier komt nog een update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Stappenplannetje posten hoe je dit voor elkaar krijgt? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:59:

apps.goodereader.com
www.playbookapps.nl

Ja gewoon via de site gaat perfect en ondertussen internet of op je PS3 lekker online met een lekker muziekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:19:
ING werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deezer is beter minder mooi qua layout maar een betere album beheer vindt ik. O en Nobex Radio lekker langs de lijn luisteren of radio 538.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ja Nobex gebruik ik al een tijdje, is top! ABN Amro App werkt ook prima trouwens. Dus mobiel bankieren kan. Wel grappig hoe de Z10 geïdentificeerd wordt bij ING.nl. OS Android, toestel Blackberry Z10.

Ik zal Deezer eens gaan bekijken, was wel gehecht geraakt aan Spotify.

Die Data Monitor lijkt inderdaad enkel te werken, wanneer je hem up and running houd in de achtergrond. Baal ik van, ik ben zo autistisch dat ik geen apps open wil hebben staan, zou ik maar aan moeten wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
gubyan schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:12:
[...]

Stappenplannetje posten hoe je dit voor elkaar krijgt? :*)
Instagram?

Sideloaden via de tools welke verkrijgbaar zijn bij Crackberry.com.
http://crackberry.com/how...your-blackberry-10-device

De versie van Instagram die daar te vinden is werkt niet in eerste instantie, maaaaaaar...

Wanneer je Instagram start en op forgot password en vervolgens op facebook login klikt, werkt het wel. Raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:04:

Ik kampte met hetzelfde probleem. Wat je moet doen is je contacten eerst naar je sim kopiëren bij instellingen en dan "refresh contacts" in Whatsapp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
nack schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:46:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan de betreffende android file komt? Of hoe je deze hebt geinstalleerd? (ik ben bekend met de Sideload guide van crackberry). Het beschikbaar zijn van een rabobank internet bankieren app is voor mij namelijk het belangrijkste twijfel punt tot aanschaf van de Z10.
Aub:

http://www.playbookapps.n...finance/34-rabo-bankieren

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Z10 overgenomen van mede tweaker jorrit91.
Ben benieuwd word mijn eerste BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Laat je bevindingen maar weten :), waarom heeft hij hem verkocht ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:14:
Laat je bevindingen maar weten :), waarom heeft hij hem verkocht ?
Weet ik niet,eigenlijk niet gevraagd :)
Volgens mij is het wsl iemand zoals ik die graag eens alles probeert.
Heb hier thuis ook ios en android en nu BB eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ok ben benieuwd naar je bevindingen ik zelf zit nog op een S3 en ik kan pas de 26e deze maand verlengen ( sucks) Gefeliciteerd met je koop in ieder geval :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Thx hoop hem deze week nog binnen te krijgen.
Zijn er hier mensen die van ios komen?
Is mail,calender en dergelijke makkelijk over te nemen in het BB os?

[ Voor 55% gewijzigd door Gunth op 08-04-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Gunth schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:21:
[...]

Weet ik niet,eigenlijk niet gevraagd :)
Volgens mij is het wsl iemand zoals ik die graag eens alles probeert.
Heb hier thuis ook ios en android en nu BB eens proberen.
Hier ook zo'n iemand, ik wil de HTC One ook nog proberen. Misschien verkoop ik de Z10 binnenkort om de One te proberen. Alleen komt er daarna niks uit wat ik heel graag wil hebben. Dus moet de One mij wel bevallen zoals de Z10 nu :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Had een preorder op de one ma was het wachten beu,en eigelijk is de prijs er ook een beetje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:41
www.blackberry10apps.nl zag ik op m'n timeline voorbij komen! Handig voor de nieuwe gebruikers :)

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Elahkneh schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:19:
www.blackberry10apps.nl zag ik op m'n timeline voorbij komen! Handig voor de nieuwe gebruikers :)
Thanks voor de link, had nog 9292 ov en metro nieuws nog niet voorbij zien komen :)
Wel weer jammer dat eerstgenoemde een traag werkende Android port is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
TDCCBB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:12:
[...]
Als ik klik op "Meldingen" dan gaat hij naar 't menu en kun je dan een keuze maken, maarrrr als je klikt op het icoontje ernaast dan switch ik tussen "Normaal" en "Onderdrukt". Misschien helpt je dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gaaf dat die Android bankieren apps werken. Ik zou liever een native app hebben, maar gezien het marktaandeel van BB10 kan dat nog wel even duren. Het enige wat ik dan nog graag zou hebben is een Zabbix client, maar daar zou deze misschien wel voor kunnen dienen.

Voelen die Android apps niet heel vreemd aan? Het lijkt me dat de interface zo afwijkt van de BB10 interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Valt mee, wat mij opvalt is hoe briljant Android apps ook verwerkt worden in het systeem zelf. Zoals bijvoorbeeld instagram, die ook prima intergreerd met je standaard foto viewer vanuit waar je direct foto's kan sharen.

Overigens is er net een update van Data Monitor geweest die schijnt nu ook gewoon afgesloten data verkeer te meten, dus we gaan weer opnieuw testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerBas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07-2024
BlackBerry heeft wel een hele goede stap gedaan om die Android apss zo goed te laten werken. Hierdoor worden de negatieve kanten van BB10 een stuk minder. Weet iemand toevallig of whatsapp het ook al doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
Heb zelf whatsapp draaien en gaat ook via de hub echt geniaal systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

TDCCBB schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:11:
Overigens is er net een update van Data Monitor geweest die schijnt nu ook gewoon afgesloten data verkeer te meten, dus we gaan weer opnieuw testen.
Werkt nog steeds niet in de achtergrond. De update heeft alleen opgelost dat na een reboot de gegevens niet gereset meer worden maar gewoon blijven staan. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Yep ik merk het. Damn dat is jammer. geen goeie Dev-er hier die zo'n app kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:25
TDCCBB schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:29:
Yep ik merk het. Damn dat is jammer. geen goeie Dev-er hier die zo'n app kan bouwen?
Ook al ben je nog zo'n goede developper, je bent altijd gelimiteerd door wat de BB API je toelaat te doen. Als je niet in de background kan runnen dan is zoiets gewoon niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:41
Whatsapp draait ook gewoon op de achtergrond toch ? Zou dus wel mogelijk moeten zijn ?

12 x 330WP | Oost/west

Pagina: 1 ... 7 ... 48 Laatste