Volgens mij werkt whatsapp met push notifications. Zodra een app is afgesloten is hij ook echt afgesloten hoewel er nog wel dingen voor die app binnen kunnen komen. Weet niet 100% hoe dat werkt maar het is iig niet hetzelfde als een background service op bijvoorbeeld Android.Elahkneh schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:09:
Whatsapp draait ook gewoon op de achtergrond toch ? Zou dus wel mogelijk moeten zijn ?
Verwijderd
Hij werkt gewoon op de achtergrond. Je krijgt berichten binnen, ook al is het programma afgesloten.Elahkneh schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:09:
Whatsapp draait ook gewoon op de achtergrond toch ? Zou dus wel mogelijk moeten zijn ?
Ik doelde eigenlijks op het feit dat het data verbuik niet word gemeten als de app niet open staat .
Dat zou toch moeten kunnen aangezien whatsapp op de achtergrond ook meeloopt.
Dat zou toch moeten kunnen aangezien whatsapp op de achtergrond ook meeloopt.
12 x 330WP | Oost/west
Heb em sinds zaterdag binnen, heel anders dan BB OS 7. Ik vind het een prettig toestel. Ben alleen nog bezig met de maps mbt routeplan ed. Zijn er betere of hoe werkt het mbt GPS??
Zijn er meer mensen die de reader / lezer functie in de browser tegen vinden vallen , eigenlijk werkt het helemaal niet (flash staat aan en desktop mode).
Ik snap echt niet waarom Blackberry die API´s niet gewoon uitbrengt. Ik heb nu naast data monitor ook BeBuzz echt een geweldige app voor het volledig aanpassen van je notificaties. Maar ook bij deze app is hij nog niet werkend in de achtergrond. En aangezien ik als een soort autistisch trekje altijd de activeframes afsluit vind ik dat erg vervelend.
Zeker omdat ik bij deze app helemaal geen notificaties meer krijg omdat je die uit moet zetten om de app goed te laten werken.
Erg jammer en hoop dat dit ook snel verandert.
Zeker omdat ik bij deze app helemaal geen notificaties meer krijg omdat je die uit moet zetten om de app goed te laten werken.
Erg jammer en hoop dat dit ook snel verandert.
Headless apps ( apps in background zonder activeframes ) duurt nog wel even denk ik, stond begin deze week nog op "onbekende opleveringsdatum". Het nadeel van dit soort mogelijkheden is echter dat elke app het zou kunnen implementeren waardoor ongezien je systeem aan het vollopen is met processes en memory. Wat het OS weer gevoeliger maakt voor crashes en memory dumps.
Ik hoop dan ook maar dat Blackberry zelf met extra managing features komt zoals een soort Task Manager, waarin je alleen non-os processen kan zien en daarbij de hoeveelheid geheugen die het in gebruik neemt. Maar dan kunnen ze net zo goed ook een eigen data monitor maken, die het liefst ook per app de gebruikte hoeveelheid data indexeert en dat je daar net als in IOS zelf limieten aan kan geven zodat je nooit teveel muziek kan gaan streamen en dergelijke.
Maar zelf zie ik liever nog eerst de 10.1 en de Android update. Best veel devs schijnen daar op te wachten voordat ze hun app weer gaan updaten dan wel een app gaan maken.
En een vraaje aan jullie: zijn er al ervaringen met de Z10 in combi met carkits / holders / mounts?
Wil zelf binnenkort eigenlijk wel een goede houder voor in de auto hebben.
Ik hoop dan ook maar dat Blackberry zelf met extra managing features komt zoals een soort Task Manager, waarin je alleen non-os processen kan zien en daarbij de hoeveelheid geheugen die het in gebruik neemt. Maar dan kunnen ze net zo goed ook een eigen data monitor maken, die het liefst ook per app de gebruikte hoeveelheid data indexeert en dat je daar net als in IOS zelf limieten aan kan geven zodat je nooit teveel muziek kan gaan streamen en dergelijke.
Maar zelf zie ik liever nog eerst de 10.1 en de Android update. Best veel devs schijnen daar op te wachten voordat ze hun app weer gaan updaten dan wel een app gaan maken.
En een vraaje aan jullie: zijn er al ervaringen met de Z10 in combi met carkits / holders / mounts?
Ik moet trouwens zeggen dat ik positief verrast ben door de batterij.
Ik gebruik mijn telefoon niet super veel, maar wel gewoon 24/7 op wifi, Facebook/email sync aan en WhatsApp op de achtergrond. De accu gaat nu al sinds zondagmiddag mee (bijna 72 uur dus), zit op de 30%.
Ik gebruik mijn telefoon niet super veel, maar wel gewoon 24/7 op wifi, Facebook/email sync aan en WhatsApp op de achtergrond. De accu gaat nu al sinds zondagmiddag mee (bijna 72 uur dus), zit op de 30%.
Geen holder/mount/carkit (krijg wel deze lader binnen: http://shop.crackberry.co...le-charger/5A47A11480.htm en zal nog wel melden hoe ie bevalt). Koppeling met mijn Pioneer headunit (met geïntegreerde Parrot) via bluetooth ging vlekkeloos. Was erg onder de indrukBig-Opti schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:00:
XBO: Michaël#3318
Dat valt bij mij dus ongelooflijk tegen. Deze ochtend om zes uur heb ik het toestel uit het stopcontact gehaald, en nu (kwart voor 2) heb ik maar 30% meer. Ik heb geen filmpjes bekeken of gedownload, geen muziek beluisterd.Gtoniser schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:47:
Ik moet trouwens zeggen dat ik positief verrast ben door de batterij.
Raar, heb je veel apps openstaan? Ik sluit altijd direct alles af.petersamyn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:48:
[...]
Dat valt bij mij dus ongelooflijk tegen. Deze ochtend om zes uur heb ik het toestel uit het stopcontact gehaald, en nu (kwart voor 2) heb ik maar 30% meer. Ik heb geen filmpjes bekeken of gedownload, geen muziek beluisterd.
Nieuwe whatsapp update is er trouwens, lost vrijwel alle problemen op die ik ermee had.
Ben toch maar aan de Data Monitor gegaan omdat ik deze maand niet heel veel data heb vanwege het omzetten. En om uit nieuwsgierigheid te kijken hoeveel data ik gebruik. Maar toen ik hem installeerde stond er al een aantal MB's.
Weet iemand waar die MB's vandaan komen? Is dat wat ik in totaal heb gebruikt tot nu toe want ik heb er alleen nog maar mee of Wifi gezeten en er staan wel aardig wat MB's bij mijn Cellular.
Weet iemand waar die MB's vandaan komen? Is dat wat ik in totaal heb gebruikt tot nu toe want ik heb er alleen nog maar mee of Wifi gezeten en er staan wel aardig wat MB's bij mijn Cellular.
Verwijderd
Whatsapp kun je gewoon downloaden via de app world :!)TweakerBas schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:49:
BlackBerry heeft wel een hele goede stap gedaan om die Android apss zo goed te laten werken. Hierdoor worden de negatieve kanten van BB10 een stuk minder. Weet iemand toevallig of whatsapp het ook al doet?
Verwijderd
Ik had na 10 uur 80% gistermiddag - heb wat mail gekregen van wehkamp en whatsapp berichten en een half uurtje radio geluisterd en wat faceboo berichten. Had eerst ook twitter erop maar krijg daar eigelijk maar 1 x in de maand nog een bericht op en de rest is volgers. Gistermiddag thuisgekome 1 1/2 uur deezer en 20 minuten ofzo angry bird. Wat geinternet en wat gechat via whatsapp/facebook en om om 00.40 had ik nog 25% maar toen ik het om 00:50 op de lader wou zetten ging het opeens na 20%petersamyn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:48:
[...]
Dat valt bij mij dus ongelooflijk tegen. Deze ochtend om zes uur heb ik het toestel uit het stopcontact gehaald, en nu (kwart voor 2) heb ik maar 30% meer. Ik heb geen filmpjes bekeken of gedownload, geen muziek beluisterd.
Super tevreden en kan er makkelijk een dag me uit de voeten en denk zelfs wel twee als ik het puur voor browsen en chat gebruik. heb alweer 13 uur achter de rug en zit nu op 70%.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 18:23 ]
Verwijderd
Filmpje van alle foto's die gepubliceerd zijn via crackberry door gebruikers.
YouTube: BlackBerry 10 - The Amazing Camera
YouTube: BlackBerry 10 - The Amazing Camera
f een vraag, als je facebook open hebt staan in active frame zie je daar dan ook live de notificaties zoals zeg maar ook bij de desktopversie van facebook ?
Samsung Flip 7
zelfde vraag ook eigenlijk voor whatsapp, stel je laat hem in active frame open staan en je krijgt een app, zie je die dan ook op dat activeframe ? ik weet dat hij de laatste laat zien maar ben benieuwd of dat als je een nieuwe app krijgt die frame mee verandert ?
Samsung Flip 7
Even voor je getest maar dit is helaas niet het geval. er komt alleen zo'n rood sterretje boven dat je een nieuw bericht hebt maar voor de rest verandert er niets aan het frame. Ook niet bij BBM. Bij facebook nog niet getest maar als ik de rest zo zie denk ik niet dat die wel doet. Helaas.dave1972 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:43:
zelfde vraag ook eigenlijk voor whatsapp, stel je laat hem in active frame open staan en je krijgt een app, zie je die dan ook op dat activeframe ? ik weet dat hij de laatste laat zien maar ben benieuwd of dat als je een nieuwe app krijgt die frame mee verandert ?
Misschien dat ze daar in update 10.1 mee komen?
hmm ok jammer maar dan is het ook niet een active frame lijkt me ? of begrijp ik het begrip active frame niet ? btw thanks voor t testen
Samsung Flip 7
Ik zag net bij een groepsbericht volgens mij wel het bericht verschijnen wacht nog even op dat een nieuw bericht krijg, want klikte te snel weg.dave1972 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:02:
hmm ok jammer maar dan is het ook niet een active frame lijkt me ? of begrijp ik het begrip active frame niet ? btw thanks voor t testen
Ik had denk net m'n ogen dicht gehad want bij whatsapp is het wel het geval dat als je een bericht krijg je de afbeelding van die persoon krijgt te zien in je active frame plus het bericht wat verstuurd is. Dus dan is het wel degelijk een active frame.dave1972 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:02:
Bij Facebook een ander verhaal daar blijft gewoon in de achtergrond staan waar ik hem heb afgesloten die doet ook verder niets zoals laatste bericht laten zien enz.
Bij mij werkt de Reader functie juist wel lekker. Heb er geen problemen mee.janzeeschuimers schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:38:
Zijn er meer mensen die de reader / lezer functie in de browser tegen vinden vallen , eigenlijk werkt het helemaal niet (flash staat aan en desktop mode).
Heb deze zelf op schiphol gescoord voor weinig (mooi toevalletje). En deze bevalt super! Mooi handig etc. So enjoy.Nefiorim schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:19:
[...]
Geen holder/mount/carkit (krijg wel deze lader binnen: http://shop.crackberry.co...le-charger/5A47A11480.htm en zal nog wel melden hoe ie bevalt). Koppeling met mijn Pioneer headunit (met geïntegreerde Parrot) via bluetooth ging vlekkeloos. Was erg onder de indruk
Probeer Waze eens. Dat is een gratis online navigatie. Je download alleen de gedeeltes van de kaart die je gebruikt. Voordeel is dat gebruikers zelf kunnen updaten , nadeel dat je er in het buitenland niet veel aan hebt.LanciaThema schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:55:
Heb em sinds zaterdag binnen, heel anders dan BB OS 7. Ik vind het een prettig toestel. Ben alleen nog bezig met de maps mbt routeplan ed. Zijn er betere of hoe werkt het mbt GPS??
Verwijderd
Update Z10 naar 10.1 23-25 april met HDR en camera update - bettere standbye time en veel meer.
vanmiddag ook even de Q10 in mijn handen gehad en had er even moeite mee maar het werkt als de Z10 en vind het keyboard er erg goed uitzien. Is een erg stoer toestel qua toetsenbord en werking het zelfde maar heb toch liever een groter scherm. Kleine scherm werkt ook goed en 3.1 inch is niet zo slecht als ik dacht.
Zal morgen kijken of ik even op BES 10 kan mee draaien in een test en even kijken hoe Balance werkt.
Ik heb vanmiddag ook gebruikers van een Z10 gesproken ze waren erg positief en heb vanmiddag wat tips en tricks doorgegeven qua beveiliging etc en dat was een leuke interactie.
Het is wel apart dan android en apple gebruikers erg negatief zijn en niemand weet bijna op de afdelingen dat ik al de Z10 heb maar het begint ze nu te dagen en krijg steeds meer mensen aan mijn bureau en dat vindt ik ook wel leuk want dan zijn ze ook geintreseerd en ze allemaal positief weg behalve de apple gebruikers sputteren wat tegen maar dan zeg ik je hebt gelijk dit is ook gek dat zo'n keyboard erop hebt en dat je zo even kan kijken welke tijd het is (peek) of even na je mail kan kijken.
Zakelijk zijn er al klanten die overstap maken van iphone naar Blackberry en voor bedrijven zit er veel voordeel in. Zo kan een bedrijf met bijvoorbeeld 6 medewerkers het toestel zo programmeren dat bepaald
apps zoals whatsapp wel werken maar kunnen ze er ook voor zorgen dat die met het programma geen bestanden kan versturen en je kan de beveiling zo maken dat whatsapp niet je email of sms door kan neuzen. Met parentcontrol kun je gedeeltelijk ervoor zorgen dat de medewerker netjes kan internetten/alleen berichten kan sturen en natuurlijk kan bellen.

vanmiddag ook even de Q10 in mijn handen gehad en had er even moeite mee maar het werkt als de Z10 en vind het keyboard er erg goed uitzien. Is een erg stoer toestel qua toetsenbord en werking het zelfde maar heb toch liever een groter scherm. Kleine scherm werkt ook goed en 3.1 inch is niet zo slecht als ik dacht.
Zal morgen kijken of ik even op BES 10 kan mee draaien in een test en even kijken hoe Balance werkt.
Ik heb vanmiddag ook gebruikers van een Z10 gesproken ze waren erg positief en heb vanmiddag wat tips en tricks doorgegeven qua beveiliging etc en dat was een leuke interactie.
Het is wel apart dan android en apple gebruikers erg negatief zijn en niemand weet bijna op de afdelingen dat ik al de Z10 heb maar het begint ze nu te dagen en krijg steeds meer mensen aan mijn bureau en dat vindt ik ook wel leuk want dan zijn ze ook geintreseerd en ze allemaal positief weg behalve de apple gebruikers sputteren wat tegen maar dan zeg ik je hebt gelijk dit is ook gek dat zo'n keyboard erop hebt en dat je zo even kan kijken welke tijd het is (peek) of even na je mail kan kijken.
Zakelijk zijn er al klanten die overstap maken van iphone naar Blackberry en voor bedrijven zit er veel voordeel in. Zo kan een bedrijf met bijvoorbeeld 6 medewerkers het toestel zo programmeren dat bepaald
apps zoals whatsapp wel werken maar kunnen ze er ook voor zorgen dat die met het programma geen bestanden kan versturen en je kan de beveiling zo maken dat whatsapp niet je email of sms door kan neuzen. Met parentcontrol kun je gedeeltelijk ervoor zorgen dat de medewerker netjes kan internetten/alleen berichten kan sturen en natuurlijk kan bellen.
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 21:15 ]
Verwijderd
Heeft iemand al de routeplanner getest. Nauwkeurigheid is goed maar ben benieuwd hoe de routeplanner werkt.
Verwijderd
Kijk even naar je instellingen in je email. Belangrijkste mail interval op 1 uur en de rest gewoon op 2 uur zetten en ze push uit bij gmail. Hotmail gaat automatisch wel en hoef je niks in te stellen. Facebook zet zoeken naar vrienden uit en eventueel berichten als je niet steeds gestoort wil worden van elke bericht (kost batterij).petersamyn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:48:
[...]
Twitter is een vreter qua batterij en heb deze eraf gegooid mede omdat ik het niet vaak gebruikt.
Whatsapp is geen probleem en een kleine tip is dat als je vaak dezelfde personen berichtjes stuurt ga gewoon naar je hub en klik een oudere bericht aan en je kan lekker wat sturen via whatsapp.
Gooi ook je lokatiebepaling uit en zo zijn er wel meer dingen. Wifi kun je ook uitzetten als je niet thuis bent.
Ik eindig op een dag van 18 uur meestal rond de 25% en laad hem elke avond op. beste tijd minimaal gebruik was 20% per 10 uur. Dus theorie met alleen email en whatsapp zou dus 50 uur zijn.
Vandaag een z10 uitgeprobeerd bij de MM. Ik vind hem te groot ivm mijn huidige 9780. Ik ga de q10 eens afwachten, ik heb geen haast...
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Nlb waar haal jij die info vandaan dat die update tussen 23 en 25 april komt ?
zou wel mooi uitkomen want de 26e heb ik mn tel
Samsung Flip 7
Verwijderd
Dit is de planning ---------------- maar dat zegt nooit iets. Dit betekend niet dat je het zo kan ontvangen. De providers moeten het ook door pushen. Wellicht moet je even je toestel backuppen en dan batterij eruit en sim kaart eruit en dan via LINK (desktop software) het toestel even opnieuw installeren en dan via link dus update doen. Dit schijnt steeds te werken.dave1972 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:42:
Nlb waar haal jij die info vandaan dat die update tussen 23 en 25 april komt ?zou wel mooi uitkomen want de 26e heb ik mn tel
![]()
Ik lees mooie dingen over 10.1 maar ik zeg altijd eerst zien en dan geloven maar HDR op de camera zou
tof zijn mede ondat de foto's scherper en meer diepte hebben dan de iphone 5. Nog meer diepte maar soms ook te harde kleuren. Dit is tijdens een schemering of stadsfoto wel erg mooi want dan knallen de kleuren en lichten eruit.

Ik las dat iemand de Z10 groot vond dan heb ik goed nieuws de Q10 is iets kleiner maar dat is niet meer dan
een duim en de Q10 is een klein beetje breeder. Als je van qwerty houdt dan is dit het toestel voor jou. De keyboard ziet er goed en solide eruit en het een stoer uiterlijk
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 08:51 ]
Ben zeer benieuwd naar de Q10. Vooral hoe de apps erop gaan werken ivm de verhouding van het scherm. Ik verlang echt weer naar een fysiek keyboard, hoewel de Z10 mij ook erg aantrek.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 08:30:
[...]
Ik las dat iemand de Z10 groot vond dan heb ik goed nieuws de Q10 is iets kleiner maar dat is niet meer dan
een duim en de Q10 is een klein beetje breeder. Als je van qwerty houdt dan is dit het toestel voor jou. De keyboard ziet er goed en solide eruit en het een stoer uiterlijk(mischien was het ook lichtinval
)
Ik ook. Heb de Q10 al in mijn handen gehad. Er fijne telefoon maar ik vond bijvoorbeeld de iconen vrij groot voor het scherm. Hopelijk veranderen ze daar nog iets aan. Voorlopig ben ik in ieder geval erg blij met mijn Z10MattyBomba schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:11:
[...]
Ben zeer benieuwd naar de Q10. Vooral hoe de apps erop gaan werken ivm de verhouding van het scherm. Ik verlang echt weer naar een fysiek keyboard, hoewel de Z10 mij ook erg aantrek.
Verwijderd
Zelfde grote als de Z10 die iconen zover ik dat kon bekijken maar je mist gewoon een lijn aan iconen.iBenshi schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:30:
[...]
Ik ook. Heb de Q10 al in mijn handen gehad. Er fijne telefoon maar ik vond bijvoorbeeld de iconen vrij groot voor het scherm. Hopelijk veranderen ze daar nog iets aan. Voorlopig ben ik in ieder geval erg blij met mijn Z10
Eindelijk de Z10 binnen, en nu 4 dagen zoet mee.
Uiterlijk mooi strak en zakelijk, voelt erg goed in de hand.
Ik wist niet zozeer wat ik kon verwachten van deze 'wederopstanding' van blackberry maar ben zeer positief verrast. Het besturingssysteem went enorm snel en voelt snappy en gebruiksvriendelijk. Wat ik wel mis ( daar zijn we weer) het gebrek aan apps. Maar langzaam komen er steeds meer mainstream apps die steeds worden geupdate. Het ziet er naar uit dat OS10 een gouden zet voor BB betekent in de smartphone wereld.
Uiterlijk mooi strak en zakelijk, voelt erg goed in de hand.
Ik wist niet zozeer wat ik kon verwachten van deze 'wederopstanding' van blackberry maar ben zeer positief verrast. Het besturingssysteem went enorm snel en voelt snappy en gebruiksvriendelijk. Wat ik wel mis ( daar zijn we weer) het gebrek aan apps. Maar langzaam komen er steeds meer mainstream apps die steeds worden geupdate. Het ziet er naar uit dat OS10 een gouden zet voor BB betekent in de smartphone wereld.
Hier ook binnen en momenteel wel tevreden maar krijg Gmail niet
Aan de praat.
Krijg altijd een foutmelding via active sync
Aan de praat.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
ik weet niet wat je gedaan hebt maar je hebt gewoon neem ik aan een email account aangemaakt?Gunth schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:43:
Hier ook binnen en momenteel wel tevreden maar krijg Gmail niet
Aan de praat.
Ik heb zelf 2x gmail 1x hotmail en provider mail en heeft alles netjes gepakt ,dus ben benieuwd ?
zet desnoods eens je toestel uit en opstarten ? wie weet
Van wat ik op crackberry lees wat betreft gmail is dat t idd wat haken en ogen heeft om direct mail te ontvangen ...of heb ik dat mis nlb ?
Samsung Flip 7
Ook ik heb gewoon via Add Account -> Email mijn gmail account toegevoegd, werkt zonder problemen en volgens mij ook gewoon met push email.
Verwijderd
BlackBerry and Verizon publishing statements early in the day, geared to neutralize the negative headlines.
Wat is er dan aan de hand vraag je je af en dat is dat veel media dezelfde reviews afgeven met de zelfde fouten die niet terugslaan op het produkt. De vraag is dan of men elkaar allemaal copiert of dat men allemaal de info krijgen om steeds weer een vergelijk te trekken met een andere merk.
Ook in forums in Amerika kom je dus gekke berichten tegen die vreemd zijn en meer bij android of apple hoort dan bij apple.
Dit is wat Blackberry allemaal gewoon pikt omdat het niet anders is en als je al op bepaalde forums Apple en Android gebruikers op je hand krijgt omdat zij het ook wel vinden opvallen dan heb je al een beetje gewonnen en het is ook reclame.
Maar wat men nu niet pikt over de zoveelste rapport die niet klopt is dat men dit soort bedrijven gaan aanklagen omdat het geld kost en dat zijn aandelen en dat is 8% koersdaling en dus een enorm bedrag en het lijkt er gewoon op dat blackberry ondersteunt wordt door de beurswaakhond, justitie en providers.
Dit wordt niet alleen een claim maar ook een waarschuwing voor alle markt onderzoekers dat men zo maar cheque kan aannemen om iets te schrijven
wat niet waar is.
UPDATE :
shareholder of Blackberry: class action Lawsuit filed against Detwiler Fenton.
Blackberry needs to make a strong statement against this company and shut them down.
Wat is er dan aan de hand vraag je je af en dat is dat veel media dezelfde reviews afgeven met de zelfde fouten die niet terugslaan op het produkt. De vraag is dan of men elkaar allemaal copiert of dat men allemaal de info krijgen om steeds weer een vergelijk te trekken met een andere merk.
Ook in forums in Amerika kom je dus gekke berichten tegen die vreemd zijn en meer bij android of apple hoort dan bij apple.
Dit is wat Blackberry allemaal gewoon pikt omdat het niet anders is en als je al op bepaalde forums Apple en Android gebruikers op je hand krijgt omdat zij het ook wel vinden opvallen dan heb je al een beetje gewonnen en het is ook reclame.
Maar wat men nu niet pikt over de zoveelste rapport die niet klopt is dat men dit soort bedrijven gaan aanklagen omdat het geld kost en dat zijn aandelen en dat is 8% koersdaling en dus een enorm bedrag en het lijkt er gewoon op dat blackberry ondersteunt wordt door de beurswaakhond, justitie en providers.
Dit wordt niet alleen een claim maar ook een waarschuwing voor alle markt onderzoekers dat men zo maar cheque kan aannemen om iets te schrijven
wat niet waar is.
UPDATE :
shareholder of Blackberry: class action Lawsuit filed against Detwiler Fenton.
Blackberry needs to make a strong statement against this company and shut them down.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 21:42 ]
Verwijderd
geen probleem mee. contacten - agenda en emails komen allemaal gewoon binnen en ook omgekeerd op mijn laptop of playbook. Alles sync geweldig. Heb het ook gelezen maar dat was meer op gebied van het een sync met je agenda of contacten wat geblokkeerd was en dat is al twee keer gebeurt door google als ik het goed heb. Maar dit is niet meer zo zover ik weet dus het zou gewoon moeten werken.dave1972 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:40:
Van wat ik op crackberry lees wat betreft gmail is dat t idd wat haken en ogen heeft om direct mail te ontvangen ...of heb ik dat mis nlb ?
Ben jij en Dev dat jij de Q10 al in handen hebt gehad.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:49:
Het is wel apart dan android en apple gebruikers erg negatief zijn en niemand weet bijna op de afdelingen dat ik al de Z10 heb maar het begint ze nu te dagen en krijg steeds meer mensen aan mijn bureau en dat vindt ik ook wel leuk want dan zijn ze ook geintreseerd en ze allemaal positief weg behalve de apple gebruikers sputteren wat tegen maar dan zeg ik je hebt gelijk dit is ook gek dat zo'n keyboard erop hebt en dat je zo even kan kijken welke tijd het is (peek) of even na je mail kan kijken.![]()
Hoe bevalt het typen?
Verwijderd
Dat typen was wel oke maar raakte ervan in de war maar je voorspellingen van woorden op het touchscreen aanklikken maar denk dat meeste qwerty lovers dat niet gebruiken omdat ze al zo snel kunnen typen.. Het toetsenbord voelde wel beter en steviger aan dan de bold 9790 en toestel is ook iets breeder. Iintricate schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:40:
[...]
Ben jij en Dev dat jij de Q10 al in handen hebt gehad.
Hoe bevalt het typen?
De Q10 voelde wat onwennig in de handen als je de Z10 hebt en is ook wat zwaarder maar ziet er erg degelijk uit en voelt als een klasse toestel zou moeten aanvoelen. Het toestel zal in mei op de markt komen hier in Nederland.
Trouwens het toestel wat ik handen had was een eindprodukt dus geen DEV.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 16:52 ]
Gmail lijkt maar niet te lukken via activesync,heb het dan maar via cal en carddav gedaan en dit werkt perfect.
Mijn icloudmail werkt goed en gaf geen problemen.
Mijn 1ste indruk is zeer goed,ik gebruik al jaren iOS en ben zeker niet teleurgesteld.
Soms een hapering hier en daar maar dat valt goed mee en tweakapps zoals wallpaper changer hd,z theme en hub++ zijn leuk om mee te werken.
Schermgrote is voor mij ideaal,iphone is iets te klein en de grote androids zijn te groot voor mij.
Dus een voorlopig tevreden gebruiker hier en met de komende updates zal het alleen maar beter worden denk ik.
Mijn 1ste indruk is zeer goed,ik gebruik al jaren iOS en ben zeker niet teleurgesteld.
Soms een hapering hier en daar maar dat valt goed mee en tweakapps zoals wallpaper changer hd,z theme en hub++ zijn leuk om mee te werken.
Schermgrote is voor mij ideaal,iphone is iets te klein en de grote androids zijn te groot voor mij.
Dus een voorlopig tevreden gebruiker hier en met de komende updates zal het alleen maar beter worden denk ik.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
welke haperingen heb je. Android apps? je herkend vaak android apps als je ervoor niet wordt gevraagd wat je wil wegvinken. Je hebt dan meestal met een port te maken en die kunnen wel eens bugs veroorzaken. Ik gebruik zo veel mogelijk native apps.Gunth schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:51:
Gmail lijkt maar niet te lukken via activesync,heb het dan maar via cal en carddav gedaan en dit werkt perfect.
10.1 wordt een echte update onder de moterkap en ben ook gek op de camere dat ik blij ben dat we HDR krijgen waarmee je super scherpe foto met veel diepte en details kunt maken en vooral snacht in drukke straten met veel verlichting worden dat altijd geweldige foto's.
BB10 mijn nieuwe Android

Hapering is een groot woord,ben een iphone gewend en merk dat dit toch niet zo vloeiend is.
Moest bb die animatie uitzetten wanneer je een app opstart zou dit ook veel schelen denk ik,zeker in snelheid.
Dat swipen is echt een topfeature,ik was deze namiddag al aant swipen op mijn iphone
[ Voor 11% gewijzigd door Gunth op 13-04-2013 17:04 ]
Van mijn werk mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu heb ik zelf al een iPhone 5, maar ben zeer geïnteresseerd in de Blackberry Z10 en de HTC One.
Nu lijkt het me een beetje overkill om een HTC One en een iPhone 5 te hebben, ze kunnen immers beiden net zoveel. (Hebben ongeveer dezelfde App's qua aanbod).
Hoe ervaren de tweakers hier BB10 tegenover IOS?
Nu lijkt het me een beetje overkill om een HTC One en een iPhone 5 te hebben, ze kunnen immers beiden net zoveel. (Hebben ongeveer dezelfde App's qua aanbod).
Enige wat ik hoop is dat ze snel die api's vrijgeven zodat je niet altijd alles open hoeft te laten in de active frame om de desbetreffende app te laten werken zoals hub++ ... Aan de andere kant zal BB ook wel hun redenen hebben om dit niet toe te laten...misschien heeft t te maken dat het anders het systeem te veel "vervuild" maar goed miss dat ze het in de toekomst nog doen. Ben trouwens benieuwd wat ze onder de motorkap hebben veranderd buiten die HDR.
Samsung Flip 7
Verwijderd
HTC one is mooier maar camera is niet zo geweldig en die nieuws sense is wel grappig maar gebruik je tochTZC-T1-FX schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:08:
Van mijn werk mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu heb ik zelf al een iPhone 5, maar ben zeer geïnteresseerd in de Blackberry Z10 en de HTC One.
niet mede omdat het ook batterij vreet. Mooi toestel maar weer android en vindt de OS van Blackberry nu toch wel beter als geheel maar er zijn een aantal dingen zoals alarm functie die wel uitgebreid mag worden of meer kleuren leds etc maar zijn allemaal dingen die allemaal later wel geupdate cq uitgebreid worden zoals HDR functie in de camera.
Verwijderd
Ik ga ervan uit de standbye-tijd en aansturing van de processor dus meer idle bij standbye. Ik denk dat men ook iets gaat doen om de keyboard op een ander manier weg te halen om bij een email of facebook bericht makkelijker bij je bijlage optie kan. Zo zijn er meer dingen voorbij gekomen op bepaalde forums en die houst blackberry erg goed in de gaten en sommige ideeen zijn goed of leuk wat je leest.dave1972 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:55:
Enige wat ik hoop is dat ze snel die api's vrijgeven zodat je niet altijd alles open hoeft te laten in de active frame om de desbetreffende app te laten werken zoals hub++ ... Aan de andere kant zal BB ook wel hun redenen hebben om dit niet toe te laten...misschien heeft t te maken dat het anders het systeem te veel "vervuild" maar goed miss dat ze het in de toekomst nog doen. Ben trouwens benieuwd wat ze onder de motorkap hebben veranderd buiten die HDR.
Het is duidelijk dat Blackberry luisterd naar zijn gebruikers dus dat komt wel goed.
Het toestel met micro sd - verwijderbare batterij, camera is allemaal dankzij vragen aan gebruikers.
Hier nog even de Q10 - toch wel hot
YouTube: BlackBerry Q10 Smartphone Interface Overview
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 21:05 ]
T zal mij benieuwen...nog een week of twee dan weten we meer
....wachten duurt lang dat dan weer wel
Samsung Flip 7
Verwijderd
Goed nieuws voor twitter liefhebbers een geheel nieuw twitter app komt eraan
Blackberry heeft een paar dagen samen gewerkt met twitter en vanavond het resultaat :
Blackberry zelf geeft het volgende aan.
BlackBerry 10 gebruikers ondervinden problemen met behulp van de Twitter-app op BlackBerry 10. We hebben gewerkt met Twitter om het op te lossen en een nieuwe Twitter-app zal later beschikbaar zijn vanmiddag op BlackBerry World voor BlackBerry-gebruikers om te zoeken naar en te werken. Twitter gebruik via de BlackBerry-hub wordt niet beïnvloed.
Blackberry zelf geeft het volgende aan.
BlackBerry 10 gebruikers ondervinden problemen met behulp van de Twitter-app op BlackBerry 10. We hebben gewerkt met Twitter om het op te lossen en een nieuwe Twitter-app zal later beschikbaar zijn vanmiddag op BlackBerry World voor BlackBerry-gebruikers om te zoeken naar en te werken. Twitter gebruik via de BlackBerry-hub wordt niet beïnvloed.
Hmm was toch alleen een fix vanwege het niet kunnen inloggen ?....of hebben ze gelijk verbeteren aangebracht...moet wel zeggen dat BB wel snel reageerd op de problemen die zich voordoen...top
Samsung Flip 7
Verwijderd
Ze hebben heel twitter aangepakt. Team van Blackberry heeft ze geholpen. Dit is wat Blackberry ook steeds roept dat men bereid is om devolopers te helpen met hun apps.dave1972 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:16:
Hmm was toch alleen een fix vanwege het niet kunnen inloggen ?....of hebben ze gelijk verbeteren aangebracht...moet wel zeggen dat BB wel snel reageerd op de problemen die zich voordoen...top
Ze hebben zelfs aangeboden toendertijd om skype, whatsapp of spotify te willen helpen mede omdat ze zelf aangegeven dat men binnen 5 dagen een werkende apps kunnen maken. Skype komt eraan en whatsapp is er al. O ja Facebook is mede ook door blackberry gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 21:24 ]
Ik ga zo s f op CB kijken wat de bevindingen zijn van de nieuwe twitter app
Samsung Flip 7
Verwijderd
Twitter is al in the Store dat is erg snel. had het pas later verwacht op de avond. Ga zo even downloaden.
is oude versie.
is oude versie.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 21:56 ]
Twitter app is al beschikbaar
Alleen de fix of ook nog andere verbeteringen ?Gunth schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:42:
Twitter app is al beschikbaar
Samsung Flip 7
Verwijderd
Als het goed is native appdave1972 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:44:
[...]
Alleen de fix of ook nog andere verbeteringen ?
Enkel de fix,wat er juist verandert is weet ik nietdave1972 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:44:
[...]
Alleen de fix of ook nog andere verbeteringen ?
Verwijderd
Morgen vroeg wel even kijken.Gunth schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:48:
[...]
Enkel de fix,wat er juist verandert is weet ik niet
Tis ondertussen al middag nlb
Samsung Flip 7
Verwijderd
iT'S THERE
het werkt en ik had eigelijks geen eens problemen maar gebruik twitter nauwelijks. Even getest maar
kan niet iets nieuws vinden maar goed wel snel opgelost bij het blackberry team. goed weer even uninstallen
Als je het niet ziet in de store. Uninstall twitter en vervolgens herstart je toestel (power knop ingedrukt houden) en na herstart even twitter opnieuw installeren. Nu zul je bovenstaande versie ook moeten tegenkomen.
Mijn toestel stat nu al bijna 36 uur aan en heb nog 25% batterij
Verwijderd
Moet je bij de nieuwe toestellen van bb ook een bb-ABO hebben of werken ze metl elk internet abonnement
Met elk inet abbo :)bb abbo is niet meer nodig
Samsung Flip 7
Verwijderd
Ok, duidelijk. Bedankt. Kun jij ook zeggen of er een krasvrij scherm op zit (gorillaglas oid). Volgens coolblue niet maar andere sites zeggen weer van weldave1972 schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:45:
Met elk inet abbo :)bb abbo is niet meer nodig
Nope geen gorilla maar wel iets anders...wat precies...al sla je me dood..maar denk dat het zowiezo wel beter is om een beschermfolie op t glas te plakken
Samsung Flip 7
Verwijderd
Ik heb folie gehaald via internet Xfolie anti reflex. zeer goed en ietsje duurder maar is goede kwaliteit.dave1972 schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:24:
Nope geen gorilla maar wel iets anders...wat precies...al sla je me dood..maar denk dat het zowiezo wel beter is om een beschermfolie op t glas te plakken
Amazon.de
Het scherm zelf lijkt op mijn playbook die elke maand wel eens stuitert zoals afgelopen zondag weer op het scherm tussen bed en nachtkastje. Stond me te scheren en hoorde een klap en toen had ik wel weer het gevoel eind tablet
uit dat het aardig stevig is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 10:46 ]
Verwijderd
kan jullie verzekeren dat het scherm van de Z10 behoorlijk stevig is, en ook de (aluminium?) behuizing btwVerwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:45:
[...]
. Het scherm van de Z10 voelt ook zo aan en ga ervan uit dat het aardig stevig is.
hierbij mijn horror-story, gepost na weekje buitenland vanwege werk

kreeg mijn pre-ordered Z10 op zaterdagmiddag 6 april binnen, inclusief "compensatie" flip-cover voor het lange wachten met dank aan typhone. Meteen aan de lader gelegd en daarna fresh install / overzetten data van mijn oude Curve 3G en prive/zakelijke outlook-account, wat wel even duurde vanwege +/- 3000 contacts..
's avonds wat foto's etc gemaakt op een feestje in de kroeg, viel me wel op dat batterij vrij heet werd (tot hoog in 30 graden) en dat batterij behoorlijk snel leeg liep. Heb nl meteen Battery Guru geinstalleerd nav goede ervaringen en soortgelijk troubleshooten met mijn twee PlayBooks..
op zondag nog hele serie "essentiel" native & ported Apps geinstalleerd, nog niks gesidelouad, en verder wat zitten spelen met BB10 en de Z10 (kids vermaken zich met de PlayBooks..)
toen besloten de Map Apps etc te testen met een rondje fietsen, en de Z10 zonder flip-shell in mijn "standaard" klem-houder gezet, die op een draaibare mount op mijn racefiets zat (kan ook op zuignap-mount in de auto). Volgens mij goed aangeklemd, maar de Z10 is iets wat breder en dunner dan de Curve 3G, dus wie weet toch niet helemaal. Zowel BB Maps als Nagogo Maps getest, laatste beviel beter
maar toen: fietste achter wat mensen en zag een bobbel/gat in wegdek laat, raakte dat vol met +30 km/h en de Z10 vloog uit de klem-houder, flipte door de lucht en kletterde "naakt" op het asfalt en stuiterde een paar keer..

ik wist zeker dat of het toestel helemaal KO zou zijn, glas gebroken / gebarsten, behuizing zwaar beschadigd oid, maar het viel REUZE mee. Geen krasje oid op het glas, is dus echt heel sterk. Voor en achterkant van behuizing ook "brand new", was het toestel ook immer, nog geen 20 uur uit de doos
natuurlijk zijn de onbeschermde hoeken wel beetje beschadigd, maar niet zo heftig als zo'n harde klap zou vermoeden. eentje heeft een kleine deuk/groef, rest is een beetje rum geworden. als je de Z10 in de flip-shell stopt, zie je er helemaal niets meer van
wat ik natuurlijk niet wist, en nog steeds niet eigenlijk, hoe grote klap de hardware hiervan heeft gekregen; het vrij hoge batterij gebruik continueerde, ben na weekje werken nog steeds de root-cause aan het zoeken, heb zojuist een security wipe gedaan en backup teruggezet, als dat niet werkt doe ik weer een security wipe en dan een clean install, is nog niet zoveel werk. Wie weet probeer ik ook "gelekte" OS update via auto-installer op Crackberry link uit, zie http://crackberry.com/lea...2-blackberry-z10-stl100-2
alles lijkt normaal te (blijven) werken, alleen heb ik wel het hoge batterijgebruik / heet worden van de Z10 bij intensief (App) gebruik, en ook sinds de drop 1 of 2x per dag een "auto-restart" na een vastloper. ben nog ebzig te onderzoeken waar dit aan ligt, kan ook het grote aantal contact ed zijn, dus als ik tijd heb doe ik een fresh install, na de eerste poging van vandaag. Als alles faalt, ik heb gelukkig garantie genomen, dus ik vraag anders gewoon om reparatie / nieuw device en neem mijn €55 eigen risico van de val voor lief. Kan het moeilijk wijten aan een "faulty unit" vers uit de doos, zeker met de beschadigingen, hoewel dat ook kan
iemand nog tips / adviezen??
Verwijderd
Het schijnt dat een een herstel van de software via Link zou moeten helpen als de software steeds reset. Het probleem wordt vaak veroorzaakt door sideloaden van omgezette android apps die niet werkzaam zijn.
Dit is dus meest voorkomende ,dit betekend dat het bij jou ook anders is.
Dit is dus meest voorkomende ,dit betekend dat het bij jou ook anders is.
zelden zo een positieve review gezien...zou bijna denken dat hij dr geld voor krijgt hahaha
YouTube: Pick of the Week: BlackBerry Z10 Review
YouTube: Pick of the Week: BlackBerry Z10 Review
Samsung Flip 7
70% van mijn facebook contactfoto's zijn niet zichtbaar bij mijn contacten.
Heeft iemand nog dit probleem of een oplossing?
Heeft iemand nog dit probleem of een oplossing?
Ik wil een Z10 in Duitsland halen, maar zag op de doos QWERTZ toetsenbord staan. Weet iemand die een Duits exemplaar heeft, of dit in Nederlands en in QWERTY is in te stellen?
Het lukt mij niet om de ING app te installeren. Wil hem downloaden vanuit de android market maar krijg dan een vage melding over een winkelmandje. Ik heb mijn gmail account gewoon ingelogd staan op de BB Z10. Iemand advies?
@hoefniks, ik heb deze als losse bar geinstalleerd verkregen via 1 van de links in dit topic.
Dus niet via de Google Store. En dan werkt die perfect.
Dus niet via de Google Store. En dan werkt die perfect.
https://www.dropbox.com/s/nhwxrvta9zbvzya/com.ing.mobile.bar
Vers uit de play store .
Niet getest , zelf klant bij de rabo ..
Vers uit de play store .
Niet getest , zelf klant bij de rabo ..
12 x 330WP | Oost/west
Dat kan je zelf instellen... Diverse mogelijkheden, ook Azerty....MTT schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:02:
Ik wil een Z10 in Duitsland halen, maar zag op de doos QWERTZ toetsenbord staan. Weet iemand die een Duits exemplaar heeft, of dit in Nederlands en in QWERTY is in te stellen?
Verwijderd
MUSIC PLAYER
Als je MP3 muziek op je Z10 zet en er verschijnt geen album cover dan kun je zelf een foto slepen naar de folder van je muziek. Hernoem de jpeg met de naam " Folder".
Als je nu weer terug gaat zie je dat je een album cover hebt.'
WIFI - ipv kabel op je pc/laptop.
Wist je dat je ook draadloos via een wifi netwerk je foto er af kan halen of via je laptop er muziek op kan zetten. Het is handig voor kleine bestanden.
Als je MP3 muziek op je Z10 zet en er verschijnt geen album cover dan kun je zelf een foto slepen naar de folder van je muziek. Hernoem de jpeg met de naam " Folder".
WIFI - ipv kabel op je pc/laptop.
Wist je dat je ook draadloos via een wifi netwerk je foto er af kan halen of via je laptop er muziek op kan zetten. Het is handig voor kleine bestanden.
Ben al uren aan het klungelen maar het lukt niet. Alle tips, Youtube filmpjes en noem maar op om Android apps op je Z10 gaan er vanuit dat je een windows pc hebt. Ik heb echter een Macbook Pro maar wil ook graag enkele Android apps op mijn Z10 zetten. Iemand een bruikbare tip?
Verwijderd
Ik heb ook een Macbook Pro en bij mij is het gelukt. Laat even weten welke stappen je hebt ondernomen en waar het misgaat, dan kan ik je wellicht helpen.
Ik loop al vast bij het proberen te openen van de Playbook Tools. Ik kan ze niet openen. Ben doende met het doorlopen van de handleiding op Crackberry, speciaal voor de Mac.
[ Voor 32% gewijzigd door hoefniks op 17-04-2013 12:59 ]
Thanks, naar deze tip was ik echt net naar opzoek.Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:05:
MUSIC PLAYER
Verwijderd
Je moet de PB-Installer openen met het schijfhulpprogramma "teksteditor" en dan het ip adres en wachtwoord invoeren/wijzigen.hoefniks schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:59:
Ik loop al vast bij het proberen te openen van de Playbook Tools. Ik kan ze niet openen. Ben doende met het doorlopen van de handleiding op Crackberry, speciaal voor de Mac.
Zo, ik heb ook mijn Z10 binnen.
Top telefoon!
Paar kleine ergernisjes tot nu toe:
- woord invoegen via spatiebalk-swipe zorgt er vaak voor dat de app minimaliseert.
- whatsapp werkt niet in de hub
- Google talk app is niet (meer) beschikbaar voor de z10
nu even kijken hoe het sideloaden van android apps in zn werk gaat.
Heeft iemand trouwens een goede runtracker app voor de bb gevonden?
Top telefoon!
- woord invoegen via spatiebalk-swipe zorgt er vaak voor dat de app minimaliseert.
Verwijderd
Android apps kan maar let wel op dat er ook veel apps zijn die je systeem instabiel maken. Denk aan een vastloper waardoor die iets verkeerd wegschrijft naar je RAM en hup reset.hoefniks schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:25:
Ben al uren aan het klungelen maar het lukt niet. Alle tips, Youtube filmpjes en noem maar op om Android apps op je Z10 gaan er vanuit dat je een windows pc hebt. Ik heb echter een Macbook Pro maar wil ook graag enkele Android apps op mijn Z10 zetten. Iemand een bruikbare tip?
Dus als je apps willen installeren zoek dan eerst goed uit ofze geheel zonder problemen werken daarnaast installeer 1 of 2 apps en kijk dan hoe dit werkt voor 2 dagen als je niet zeker bent. Maar eerst wel altijd een gehele backup zodat je alles terug kan zetten nadat je een gehele restore van je os hebt gedaan.
Apps die werken zijn ING, Rabobank maar spelletjes als angrybird.
Installeren via een mac weet ik maar heb je echt apps nodig? Ik heb genoeg aan de apps store.
Hier een lijstje werkende android apps die ik momenteel op de z10 heb :
Instagram , weerplaza , marktplaats , google navigatie , dumpert , geenstijl , uitzending gemist , reclamefolder .
Meer ben ik niet nodig ..
Instagram , weerplaza , marktplaats , google navigatie , dumpert , geenstijl , uitzending gemist , reclamefolder .
12 x 330WP | Oost/west
Verwijderd
whatsapp werkt gedeeltelijk ,want zodra je een bericht krijgt van iemand dan kun je vanuit je hub reageren en je whatsapp start binnen een knip van je vinger opMattyBomba schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:26:
Zo, ik heb ook mijn Z10 binnen.
Top telefoon!
Google talk is nog steeds te downloaden , als ook google+
Verwijderd
mmm OK .wel leuk welke apps mensen dan weer gebruiken want heb deze zelf niet nodigElahkneh schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:51:
Het gaat mij alleen om de ING app en Google navigatie. Ben bezig geweest, heb de installer aangepast, alles netjes in mapje geplaatst....juiste opdracht erachter gezet maar het lukt niet. Morgen verder. Mooie film op RTL7.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:45:
[...]
Android apps kan maar let wel op dat er ook veel apps zijn die je systeem instabiel maken. Denk aan een vastloper waardoor die iets verkeerd wegschrijft naar je RAM en hup reset.
Dus als je apps willen installeren zoek dan eerst goed uit ofze geheel zonder problemen werken daarnaast installeer 1 of 2 apps en kijk dan hoe dit werkt voor 2 dagen als je niet zeker bent. Maar eerst wel altijd een gehele backup zodat je alles terug kan zetten nadat je een gehele restore van je os hebt gedaan.
Apps die werken zijn ING, Rabobank maar spelletjes als angrybird.
Installeren via een mac weet ik maar heb je echt apps nodig? Ik heb genoeg aan de apps store.

excuus, google talk was niet te downloaden zonder simkaart.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:52:
[...]
whatsapp werkt gedeeltelijk ,want zodra je een bericht krijgt van iemand dan kun je vanuit je hub reageren en je whatsapp start binnen een knip van je vinger op![]()
Google talk is nog steeds te downloaden , als ook google+
nu inderdaad wel:)
Verwijderd
Net de nieuws serie Defiance gezien ep.1 pilot . kon wel een een goede sf serie worden 7.5 syfyhoefniks schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:55:
[...]
Het gaat mij alleen om de ING app en Google navigatie. Ben bezig geweest, heb de installer aangepast, alles netjes in mapje geplaatst....juiste opdracht erachter gezet maar het lukt niet. Morgen verder. Mooie film op RTL7.
O mischien heb je hier iets aan een walktrough voor MAC
http://crackberry.com/how...ckberry-10-phone-your-mac
Better be good!Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:37:
Net de nieuws serie Defiance gezien ep.1 pilot . kon wel een een goede sf serie worden 7.5 syfy
On a side note: 10.1 OS is nu beschikbaar voor ontwikkelaars!
Kan niet wachten totdat deze beschikbaar is en meer kleine bugs wegneemt
en hopelijk wat coole features toevoegt.
Lees t ook net idd....schijnt een stuk sneller te zijn
....hdr zit dr op copy paste in phone app ook
Samsung Flip 7
Ik kan marktplaats & reclamefolder niet vinden, op welke site zoek jij?Elahkneh schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:51:
Blackberry World wil niet laden bij mij. Hebben jullie daar ook last van?
Voor de rest werkt alles wel!
Ik zie nu net dat er ook veel meldingen zijn binnen gekomen op Crackberry.com
[ Voor 27% gewijzigd door EEE-lover op 18-04-2013 10:50 ]
Zelfde probleem hier, hij blijft op het laadscherm staan.EEE-lover schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:43:
Blackberry World wil niet laden bij mij. Hebben jullie daar ook last van?![]()
Ik haal ze zelf uit de play store en maak er een .bar vangenberg23 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:16:
[...]
Ik kan marktplaats & reclamefolder niet vinden, op welke site zoek jij?
Zal ze even uploaden!
12 x 330WP | Oost/west
Oke, hoe dat moet weet ik nog niet. Ik haal mijn adroid bar files van website's.Elahkneh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:34:
[...]
Ik haal ze zelf uit de play store en maak er een .bar van![]()
Zal ze even uploaden!
Inmiddels heb ik marktplaats al gevonden, alleen reclamefolder nog niet.
Alvast bedankt!