Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Elahkneh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:34:
[...]

Ik haal ze zelf uit de play store en maak er een .bar van :)
Zal ze even uploaden!
Hoe werkt dat dan? Ik ben wel geïnteresseerd in de EA Sports Football Club app maar kan nergens een .bar file vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ben weer even bezig geweest om te kijken of ik Sideload aan het draaien krijg. Als ik alle wijzigingen in de editor zet dan krijg ik deze melding.

Martin-Bouwmans:~ anoniem$ cd android
Martin-Bouwmans:android anoniem$ java -Xmx512M -jar BarDeploy.jar -installApp -device 169.254.0.1 -password XXXX GoogleMaps.bar
Error: Unable to access jarfile BarDeploy.jar
Martin-Bouwmans:android anoniem$

Vraag, wat doe ik nu eigenlijk fout. Ik ga er vanuit dat ik al deze handelingen gewoon op mn Macbook moet uitvoeren en dat ik niets op mn Z10 moet plaatsen? Daar waar de XXXX staan type ik mn wachtwoord natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:17
Heb je ontwikkelaarsmodus aan? zo aan het ip adres te zien niet...?

Voor de liefhebbers
https://www.dropbox.com/s....reclamefolderandroid.bar

https://www.dropbox.com/s...l.marktplaats.android.bar (laatste versie)

https://www.dropbox.com/s...m.ea.fifaultimate_row.bar EA sports football club

[ Voor 16% gewijzigd door Elahkneh op 18-04-2013 12:19 ]

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Elahkneh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:13:
Heb je ontwikkelaarsmodus aan? zo aan het ip adres te zien niet...?

Ja hoor, staat aan. Dit is het IP adres dat ik ik op mn display lees. 169.254.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Al een andere .bar geprobeerd ? er zijn genoeg die ook niet werken .. bepaalde versies van google maps kreeg ik ook niet werkend.

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
danku!! Even een vraag nu we het toch over android bar's hebben. Iemand al Shazam werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
https://www.dropbox.com/s...s.maps_v1.61403.401.0.bar

Deze maps heb ik zelf geinstalleerd , werkt voor prima voor een android app.
Shazam heb ik al meerdere malen geprobeerd , geen succes.

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Elahkneh zou je kunnen beschrijven hoe je de .bar files uit de playstore download? Zou graag de Rabobank app downloaden. Bij een bankieren app geeft het me wel een vertrouwd gevoel als ik hem zelf eigenhandig van een vertrouwde website download zie je ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke26
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-05-2022
Bedankt voor de bar files Elahkneh.
Nack is me voor, ik ben ook benieuwd hoe je de apk's uit de playstore haalt.
Zet jij de apk's ook handmatig om of via de website apk2bar.unker.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

nack schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:18:
Elahkneh zou je kunnen beschrijven hoe je de .bar files uit de playstore download? Zou graag de Rabobank app downloaden. Bij een bankieren app geeft het me wel een vertrouwd gevoel als ik hem zelf eigenhandig van een vertrouwde website download zie je ;-)
Dat kan met Real APK Leacher. Log in met je Google account, dan kan je van alle programma's die je gekocht hebt en gratis programma's de APK downloaden.
Hoe je die moet omzetten naar .bar moet je dan nog uitzoeken, maar daar is onder andere bovenstaande website voor, en je kan het ook zelf doen door Adobe AIR, Android SDK, Java SDK en Blackberry Graphical AID te installeren. Je moet dan wel signing keys aanvragen bij Blackberry (gratis).

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 18-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
https://www.dropbox.com/s/w8o01hkv19lhw4u/nl.rabomobiel.bar

Net uit de playstore gehaald , oudere versies werken niet meer ivm update :)

Ik gebruik apk downloader : http://www.howtogeek.com/...id-apps-from-google-play/

Je bent een google account nodig en een android device en klaar is kees .
Op diverse websites staan vaak oudere en niet werkende apk's , dan is dit de ideale oplossing .
Ik zet ze zelf om naar .bar , heb dev certificaten om dit te doen.
Duurt me allemaal veel te lang via apk2bar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Elahkneh op 18-04-2013 13:46 ]

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke26
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-05-2022
Bedankt voor de info, hier kan ik wat mee. En het omzetten van de apk's naar bar?
Google maps werkt bij mij niet optimaal (verliest na +- 2 min GPS signaal) hebben andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Als je er niet teveel drukte van wil hebben dan zou ik gewoon apk2bar.unker.net gebruiken.
Duurt even een minuutje langer maar dan hoef je zelf niet een halve dag te puzzelen :)

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Elahkneh super bedankt voor de info en voor de file van de App die ik vroeg.

Alleen nu wilde ik hem erop gaan zetten en nu heb ik een probleem. Ik krijg unable to acces jarfile BarDeploy.jar
Ik doe dit op een mac en het is me al eerder gelukt apps erop te zetten ik doe nu niets anders maar krijg deze foutmelding. Heb playbooktools al een keer verwijderd en alles opnieuw doorgelopen. Zelfde probleem. Iemand suggesties wat ik fout zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Telefoon al opnieuw opgestart? Ip adres al eens gewijzigd bij ontwikkelaar modus?
Of de duivel speelt ermee >:)

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 21:21
ipv. je 169.x.x.x adres het wifi adres gebruiken (Instellingen, Netwerkverbindingen, Wifi, Geavanceerd, Internetverbinding, IP-adres) dan werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Elahkneh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:41:
Telefoon al opnieuw opgestart? Ip adres al eens gewijzigd bij ontwikkelaar modus?
Of de duivel speelt ermee >:)
Opnieuw opgestart en aangepast helpt helaas niet.
eelco_akker schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:52:
ipv. je 169.x.x.x adres het wifi adres gebruiken (Instellingen, Netwerkverbindingen, Wifi, Geavanceerd, Internetverbinding, IP-adres) dan werkt het wel
Werkt ook niet zelfde melding helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks

[/quote]

Dat is mijn probleem ook de hele tijd. Heb gisteren net de laatste update op m'n MacBook gezet. Zou dat er iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:47
hoefniks schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:16:

[/quote]

Dat is mijn probleem ook de hele tijd. Heb gisteren net de laatste update op m'n MacBook gezet. Zou dat er iets mee te maken hebben?
voer je dit wel in de map uit waar die BarDeploy.jar staat? die meldingen hebben natuurlijk niets met de telefoon te maken of met developer modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Zo het is gelukt. Het super dom maar ik had een foutje gemaakt in de eerste opdracht van " cd playbook_tools" dus vandaar dat het niet werkte.

Maar helaas werkt de app niet, iemand een reden waarom de apps niet kunnen werken? ben toch wel benieuwd. Hij start wel op en je krijgt het "opstart scherm" met in dit geval het EA logo, gelijk daarna gaat het logo weg en hoort er een inlogscherm te komen maar die komt er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Dat zit hem volgens mij in de runtime van de android player .
Word tijd dat ze hem eens updaten naar 4.1 ;)

Het wil ook nog wel eens voorkomen dat een eerder versie wel werkt , dat is ook het geval bij instagram.
Marktplaats werkte eerst ook niet , na een update van de app wel .
Misschien mede omdat marktplaats ook officieel in de app world zal eindigen? :)

[ Voor 54% gewijzigd door Elahkneh op 18-04-2013 18:40 ]

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry world is weer tot leven gekomen in veel landen. Ik weet niet wat er aan de hand was maar ik denk een onderhoud mede omdat er veel apps naar Q10 moet worden geupdate en de store krijgt bij 10.1 ook een update. Ik kon er de hele dag moeizaam op en soms helemaal niet of gedeeltelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Gtoniser schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:19:
[...]

voer je dit wel in de map uit waar die BarDeploy.jar staat? die meldingen hebben natuurlijk niets met de telefoon te maken of met developer modus
Nee, ik volg gewoon de handleiding en daar staat niets in over dat de BarDeploy.jar in dezelfde map moet staan. Het lijkt me wel logisch nu ik dit zo lees. Op zoek dus naar waar ik de BarDeploy.jar kan vinden op m'n Mac. Je blijft wel lekker bezig zo..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Ik heb net een stuk gerend met de Z10.

TuneIn radio app draaiend en ook de Sports Tracker.

Over die laatste stonden veel negatieve berichten op CB maar bij mij heeft deze perfect gedraaid. GPS goed accuraat.

Het enigste wat ik miste was een zwoele stem die mijn snelheid enz. in m'n oor fluisterde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:14
Damn, mijn headset werkt niet meer. Geen een die ik aansluit, dus ik ben bang voor een kapot 3,5mm plug. Hoop nog op een software fout. Morgen maar mijn os herinstalleren. Als dat niet helpt gaat die terug.

Andere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:56:
Blackberry world is weer tot leven gekomen in veel landen. Ik weet niet wat er aan de hand was maar ik denk een onderhoud mede omdat er veel apps naar Q10 moet worden geupdate en de store krijgt bij 10.1 ook een update. Ik kon er de hele dag moeizaam op en soms helemaal niet of gedeeltelijk.
Ik heb nog steeds geen contact met BB World... Het lijkt alsof mijn toestel maar blijft zoeken naar een verbinding... (het is nu vrijdagochtend 10 na 9). Eigenaardig genoeg heb ik wel een App kunnen updaten gisteravond (nadat ik daartoe een melding had gekregen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
De aanhouder wint. Hij doet het. Heb al een paar apps erop gezet en ze werken. Dank jullie wel voor de tips. Ik ben al een poosje aan het zoeken maar het juiste linkje om de ING app te kunnen downloaden heb ik nog niet. Ik zoek fijn verder hoor maar als een van jullie hem zo kan geven????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
Een vraagje (misschien niet op het juiste forum?): Bestaat er een App - of kan die makkelijk ontwikkeld worden - waarbij je het toetsenbord eenvoudig kan omzetten naar een numeriek toetsenbord zoals de eerste generatie mobiele toestellen (met de abc onder de 2, def onder de 3,...)? Ik vind het nog steeds handig om het toestel met één hand vast te houden en met de duim van datzelfde hand tekstjes te typen. Vooral als je "bezig bent" met een bepaalde activiteit (broodje eten, taakje in de keuken, telefoneren met een vast toestel, ...) is het heel handig dat je geen twee handen nodig hebt om te smssen, mailen, whatsappen,.... Vroeger had ik een HTC HD2, en dat toestel had standaard de optie om te switchen naar een numeriek toetsenbord. Ik zou het fijn vinden indien bvb het ingedrukt houden van de komma (naast de spatiebalk) gedurende bvb één seconde, het toetsenbord zou veranderen in een klaviertje met uitsluitend de 10 cijfers (alsook * en #) zoals vroeger... Dàt in combinatie met de woordvoorspelling, of aanvulling en ik typ sneller met één duim dan velen op een groot toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
hoefniks schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:17:
De aanhouder wint. Hij doet het. Heb al een paar apps erop gezet en ze werken. Dank jullie wel voor de tips. Ik ben al een poosje aan het zoeken maar het juiste linkje om de ING app te kunnen downloaden heb ik nog niet. Ik zoek fijn verder hoor maar als een van jullie hem zo kan geven????
Volgens mij heb ik deze gebruikt: http://www.playbookapps.n...g-bankieren-voor-playbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
hoefniks schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:17:
https://www.dropbox.com/s/nhwxrvta9zbvzya/com.ing.mobile.bar

Dat is de laatste versie uit de play store

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Heb nog even een vraagje....als je facebook opent in de browser en je zet hem dan in de active frame...zie je dan wel realtime notificatie's verschijnen in de active frame ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
https://www.dropbox.com/s/nhwxrvta9zbvzya/com.ing.mobile.bar

Dat is de laatste versie uit de play store
[/quote]

Hij staat erop en doet het....bijna goed. Op mijn iPhone kon ik na een betaling verzonden te hebben terug naar het hoofdmenu. Nu gaat dat niet. Hij blijft staan in het overzicht van betalingen. Ik moet de app afsluiten met het kruisje ipv het echte uitloggen. Hopen dat dit tijdelijk is maar voorlopig ben ik tevreden. Misschien komt ING straks wel met een app voor de Z10. Dank je wel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ligt het nou aan mij of is de Z10 bij elke winkel uitverkocht? Wil hem namelijk graag een keer in de winkel proberen maar als ik er naar vraag dan is die overal zo een beetje uitverkocht...

[ Voor 5% gewijzigd door Vinand op 19-04-2013 16:46 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:46:
Ligt het nou aan mij of is de Z10 bij elke winkel uitverkocht? Wil hem namelijk graag een keer in de winkel proberen maar als ik er naar vraag dan is die overal zo een beetje uitverkocht...
Het toestel loopt redelijk en zijn voornamelijk blackberry gebruikers en iphone gebruikers die overgaan. Na een paar telefoontjes na een week zijn klanten erg tevreden en heb zelf android 4 jaar gehad en ben zelf ook tevreden over het toestel.

Je merkt nog wel dat klanten een bevestiging zoeken of het een goed toestel is maar ik denk na de update einde deze maand met 10.1.x.x dat het toestel zekers uber is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokke en Sukke ook in de APP Store en ik vind dat plaatje super van F&S - even kijken want wat zie je op dat T-Shirt - echt COOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Bij mij werkt de App world nog steeds niet, nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ik installeer gewoon apps via de website van de BB world. Dat werkt iig wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
NvU schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:25:
Bij mij werkt de App world nog steeds niet, nog meer mensen last van?
Nee, probeer dit eens:

1. Open de muziek app.
2. Klik op meer (drie puntjes).
3. Klik op BlackBerry World. ..

Toen werkte het bij mij en nu nog steeds :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sydney08 op 19-04-2013 17:29 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

MattyBomba schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:26:
Ik installeer gewoon apps via de website van de BB world. Dat werkt iig wel gewoon
Dan gaat hij gelijk naar de appworld zelf dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Spacey23 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:27:
[...]

Nee, probeer dit eens:

1. Open de muziek app.

Oh, ja dat werkt perfect. Bedankt.
Nadat ik dit heb gedaan werkt hij ook weer gewoon via het icoontje, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Nog een vraagje iemand ervarig met BeBuzz ik wil namelijk wel weer gekleurde led notificaties. Maar ben erg benieuwd of hij ook werkt bij een in een groepsbericht bij whatsapp. Ik had namelijk op mn bold een app die gewoon een rood notificatie led gaf bij een groepsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 07-10 12:56
Spacey23 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:27:
[...]

Nee, probeer dit eens:

1. Open de muziek app.

Hier kan ik dit niet selecteren (België )
Het werkt bij mij nog steeds niet.
Edit:gelukt via de games app

[ Voor 3% gewijzigd door Gunth op 19-04-2013 22:50 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Gebruikt nog iemand anders Gtalk?

Bij mij komen de berichten nog steeds op m'n telefoon aan als ik op de pc aan het chatten ben. Bij android hield m'n telefoon zich dan rustig. De BB blijft maar schreeuwen om aandacht:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/11939_138413003010383_1152312497_n.jpg

Zo even screen copie gedaan uit de appstore en via fotobewerking op deZ10 geknipt en je hebt Fokke en Sukke. Geweldig gewoon kopje `subtiele humor`

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Elahkneh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:34:
[...]

Ik haal ze zelf uit de play store en maak er een .bar van :)
Zal ze even uploaden!
Kun je de "Ziggo Visual Voicemail" App uit de Store halen en testen? Lijkt me best handig =)!

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Gelekte OS 10.1.0.1429
Voor STL 100-2, 100-3, 100-4

Voor de Spotify mensen die twijfelen over Deezer.
Via deze site kun je je playlists overzetten (Beta en weet niet of het werkt) http://spotizr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intricate schreef op zondag 21 april 2013 @ 07:56:
Gelekte OS 10.1.0.1429
Voor STL 100-2, 100-3, 100-4

Voor de Spotify mensen die twijfelen over Deezer.
Via deze site kun je je playlists overzetten (Beta en weet niet of het werkt) http://spotizr.com/
Heb ook Deezer. Zit al een week met spotify via de mail aan te geven hoe en waarom en ze waren erg benieuwd over de overstap naar Deezer. Het is of ze het niet helemaal begrijpen dat de Z10 bestaat en dat mensen dan ook nog eens overstappen. Maar heb ook aangegeven dat iik mijn mobiel veel gebruik voor streamen en ook op het werk met een KPN hotspot. Ze blijven aardig en heb ook de pluspunten van album beheer vernoemd van Deezer. Ik heb het idee dat men de kat uit de boom kijken en dat er later wel eens een spotify kan komen.

De leak heb ik ook maar eind deze maand komt er ook al een update en de os voor DEV was hoger dan de gelekte versie dus ik denk dat als de officiele uitkomt deze een veel betere versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
In principe hoeft Spotify alleen een port te maken om geen overstappers te krijgen. De Deezer app is ook een port, en geen officiële van Deezer zelf volgens mij.
Werkt aardig maar traag vind ik.

Ik heb nooit Spotify gehad en Deezer met de z10 ontdekt, bevalt prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:19:
[...].

De leak heb ik ook maar eind deze maand komt er ook al een update en de os voor DEV was hoger dan de gelekte versie dus ik denk dat als de officiele uitkomt deze een veel betere versie is.
Kun je HDR foto's posten vs normaal, of waren dat al die foto's die je laatst gepost hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Ik ben erover uit... Na de BB Z10 eindelijk in me hand gehad te hebben toch maar besloten om deze te kiezen als mijn volgende smartphone. Ik was nog hevig aan het twijfelen tussen de Xperia Z en de BBZ10 en het is toch maar de Z10 geworden...

1 vraag heb ik alleen... De accuduur is het enigste waar ik me echt zorgen om maak... Is de accuduur echt sterk? Of is de accuduur vergelijkbaar met de BB9900? Of is het iets minder? Ik twijfel nu nog of het niet verstandig is om te wachten op de Q10... Deze heeft een lagere resolutie scherm met daarbij ook nog eens eens een hogere accu capaciteit. Dus ik verwacht dat deze een flink langere tijd mee kan gaan dan de Z10.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Ik haal doorgaans 24u. Vind ik persoonlijk sub par.
Mijn profiel per dag:
Deezer streamen: 2u over wifi, 30m over 3G
Mixcloud/8track streamen 1u over wifi/3G
Foto's maken: 20 stuks met automatische upload naar box over wifi/3g
Wazzap constant aan
Half uurlijks browsen met de CB10 app
Blaq twitteren uurlijks
Browsen 10min uurlijks
Mail checken halfuurlijks 3 accounts waarvan 2 active sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:32:
Ik ben erover uit... Na de BB Z10 eindelijk in me hand gehad te hebben toch maar besloten om deze te kiezen als mijn volgende smartphone. Ik was nog hevig aan het twijfelen tussen de Xperia Z en de BBZ10 en het is toch maar de Z10 geworden...

1 vraag heb ik alleen... De accuduur is het enigste waar ik me echt zorgen om maak... Is de accuduur echt sterk? Of is de accuduur vergelijkbaar met de BB9900? Of is het iets minder? Ik twijfel nu nog of het niet verstandig is om te wachten op de Q10... Deze heeft een lagere resolutie scherm met daarbij ook nog eens eens een hogere accu capaciteit. Dus ik verwacht dat deze een flink langere tijd mee kan gaan dan de Z10.
In een weekend gaat het wel goed. Vrijdag ochtend om 6 uur van de lader en zondag om 14 uur had ik nog 5% en heb het toestel maar opgeladen. Voornamelijk 10tal foto's geplaats op facebook en 2 blogs. Heb nog een uurtje deezer aangehad tijdens de afwas :) en wat berichten whatsapp en 3sms-jes, forums bezocht via Crackberry en 11 minuten gebeld.

Op het werk doe ik er een dag mee - smorgens om 6 uur van de lader en 's avond 11-12 uur weer in de lader en dan heb ik meestal nog 20-25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intricate schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:52:
[...]

Kun je HDR foto's posten vs normaal, of waren dat al die foto's die je laatst gepost hebt?
Sorry heb het alleen gedownload maar nog niet daadwerkelijk geinstalleerd. Voor HDR zie even forum van crackberry.com. Ik wacht tot final uitkomt eind deze maand.

TIP : Het installeren is erg simpel maar zet je blackberry desktop en link uit op automatisch (wegvinken) en dan doe je backup. Toestel los koppelen. Het bestand voor je toestel downloaden en EXE starten en DOS wordt opgestart. Connected wordt er aangegeven en nu je toestel aansluiten Na 100% laden ben je klaar.

Afbeeldingslocatie: http://rapidberry.net/wp-content/uploads/2013/04/Autoloader-connected.png

info Crackberry en BB4B 0 Zie je RIM staan daarboven :) O let wel op dat de DEV versie nieuwer is.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
intricate schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:50:
Ik haal doorgaans 24u. Vind ik persoonlijk sub par.
Mijn profiel per dag:
Deezer streamen: 2u over wifi, 30m over 3G
Mixcloud/8track streamen 1u over wifi/3G
Foto's maken: 20 stuks met automatische upload naar box over wifi/3g
Wazzap constant aan
Half uurlijks browsen met de CB10 app
Blaq twitteren uurlijks
Browsen 10min uurlijks
Mail checken halfuurlijks 3 accounts waarvan 2 active sync
klinkt goed genoeg voor mij, ik kan niet wachten :)

trouwens, als ik het goed begrepen heb, heb je dus geen bb internet abbo meer nodig?

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 22-04-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:47
Vinand schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:50:
[...]
trouwens, als ik het goed begrepen heb, heb je dus geen bb internet abbo meer nodig?
Dat heb je goed begrepen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:50:
[...]

klinkt goed genoeg voor mij, ik kan niet wachten :)

Nee is niet meer nodig en je kan heel wat dingen in stellen voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Laatst online: 25-09 07:34
Rabobank heeft als eerste bank een app uitgebracht. Hopelijk volgt de resterende banken snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik heb een paar vraagjes:

Is het mogelijk een screenshot te maken met een z10? En zijn er anders apps voor die ik makkelijk kan gebruiken?

Ik maak nog wel eens effe een filmpje ergens van om wat te laten zien aan vrienden ofzo. Maar mijn camera staat op 720p het laagste wat ik kan kiezen en als ik dan nog geen 20 seconden film is het al bijna 20 MB of wel kan ik het niet versturen via whatsapp. de kwaliteit bij die filmpjes interesseert me vaak niet dusdanig iemand een idee of ik dit lager kan zetten of kan comprimeren op een of andere manier?

Daarnaast baal ik echt van spotify heb hem opgezegd en aangegeven dat ik twijfel om op deezer over te stappen ( nog niet gedaan omdat het me toch niet heel erg beviel) en of ze nog een keer met een Z10 app komen. Jammer want ik gebruikte graag spotify, en streamen is geen optie want ik had een 250mb bundel van BB wat nu een gewone 250MB is en dit gaat niet werken icm spotify. Want ik gebruik hem naar mijn idee nog niet heel veel zonder wifi en ben nu al op de 250 MB bijna, jammer dat BB met gestopt is met het speciale dataplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Screen shots is simpel. + en - volume toetsen tegelijk indrukken.

Over die filmjes resolutie ben ik ook nog niet uit. Wellicht een 3rd party app, maar niet native iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
iBenshi schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:08:
Rabobank heeft als eerste bank een app uitgebracht. Hopelijk volgt de resterende banken snel :)
Native app ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

intricate schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:44:
Screen shots is simpel. + en - volume toetsen tegelijk indrukken.

Over die filmjes resolutie ben ik ook nog niet uit. Wellicht een 3rd party app, maar niet native iig.
bedankt voor de screenshot, jammer alleen weer van dat geluid.

Ja ben al op zoek geweest voor app maar kan niet echt iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Niemand anders nog issues met de 3,5mm jack van de telefoon? Geen headset hier werkt nog. Best gaar, want het is ook mijn muziek device. Ik zal 10.1 eens proberen te laden, hopend nog steeds op een software issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Lijkt me sterk dat het iets met de software te maken heeft , neem aan dat je hem al helemaal opnieuw gereset hebt? zo ja dan vrees ik toch voor een defect, al hoop ik dat natuurlijk niet voor je :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Ik had met mijn 9700 problemen met de 3.5mm jack. Soms had ik het idee dat het de software was, maar volgens mij was het poortje ook niet helemaal zuivere koffie meer. Ik weet niet waar je hem weg hebt maar als het uit een lokale winkel komt zou ik gewoon wipen en omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ik ben nu toch wel bang voor een hardware defect. Geen reset niets werkt. Security Wipe alles geprobeerd. Het gekke is, de headphone jack kende geen issues. Het was van de ene op de andere dag ineens over. In de ochtend in de auto geen issues, in de middag naar huis wel. Damn. Ik was net gehecht geraakt aan het toestel. Nu dus de garantie afhandeling van Belsimpel eens doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:21:
Ik heb een paar vraagjes:

Daarnaast baal ik echt van spotify heb hem opgezegd en aangegeven dat ik twijfel om op deezer over te stappen ( nog niet gedaan omdat het me toch niet heel erg beviel) en of ze nog een keer met een Z10 app komen. Jammer want ik gebruikte graag spotify, en streamen is geen optie want ik had een 250mb bundel van BB wat nu een gewone 250MB is en dit gaat niet werken icm spotify. Want ik gebruik hem naar mijn idee nog niet heel veel zonder wifi en ben nu al op de 250 MB bijna, jammer dat BB met gestopt is met het speciale dataplan.
Deezer voor 10 euro kun je naast download ook je eigen muziek in albums plaatsen. Album beheer bij Deezer is beter maar tov spotify minder gelikt qua uiterlijke maar erg goed mee te werken. Gebruikt Deezer op laptop, tablet en Mobiel. De laatste het meeste onder de afwas en de pauzes op mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:33:
Ik ben nu toch wel bang voor een hardware defect. Geen reset niets werkt. Security Wipe alles geprobeerd. Het gekke is, de headphone jack kende geen issues. Het was van de ene op de andere dag ineens over. In de ochtend in de auto geen issues, in de middag naar huis wel. Damn. Ik was net gehecht geraakt aan het toestel. Nu dus de garantie afhandeling van Belsimpel eens doorlopen.
Batterij er al eens uitgehaald terwijl het toestel aan staat? Ik heb nog nergens gelezen over een defekte
headset uitgang. Ik denk toch dat het hardware is want een software probleem zou toch bekend worden..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:42:
[...]

Nee is niet meer nodig en je kan heel wat dingen in stellen voor gebruik.
klinkt goed.
Dus het enigste voordeel van de BB internet abbo is dus het feit dat deze gebruik maakt van gecomprimeerde data en de encryptie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Nee, helaas Android port maar het werkt prima. Loopt soepel op m'n Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Vinand schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:14:
[...]

klinkt goed.
Dus het enigste voordeel van de BB internet abbo is dus het feit dat deze gebruik maakt van gecomprimeerde data en de encryptie?
Een "normaal" BB internetabonnement (BIS) comprimeerd en versleuteld de data niet meer op BlackBerry 10. De zakelijke internetabonnementen (BES) doen dat nog wel. Dus voor de "gewone" gebruiker is een BIS abonnement niet echt aantrekkelijk en ben je vaak beter af met een "gewoon" internetabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:08:
[...]

Batterij er al eens uitgehaald terwijl het toestel aan staat? Ik heb nog nergens gelezen over een defekte
headset uitgang. Ik denk toch dat het hardware is want een software probleem zou toch bekend worden..
Het is mijn 4de BB, dus een Battery pull was het eerste wat in mij op kwam. Helaas vooralsnog zonder succes. Thanks voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBenshi schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:38:
[...]

Een "normaal" BB internetabonnement (BIS) comprimeerd en versleuteld de data niet meer op BlackBerry 10. De zakelijke internetabonnementen (BES) doen dat nog wel. Dus voor de "gewone" gebruiker is een BIS abonnement niet echt aantrekkelijk en ben je vaak beter af met een "gewoon" internetabonnement.
BIS ben je niet beter af omdat die ervan uitgaat dat je meestal via de portal Blackberry gaat en dus heb je voor dat geld minder MB buiten de portal om. Dus advies GEEN BIS maar gewoon een internet abonnement.

TIP voor data verbruik. Stel je positebepaling uit en zet van al je email accounts zoals gmail en hotmail de interval anders in zodat mail die je 1 x per week inkijkt ook per 24 uur een check doet. Zet gmail en hotmail gewoon alleen op push of alleen interval (keuze maken). Voor bepaald mail kun je ook contacten en agenda instellen. zet de uit of op een hoger interval want hoe vaak verander je iets in je agenda of veranderen je contacten. Hier kun je dus je interval op zetten. Dit scheelt veel onnodige data (40-80kb gemiddeleld per keer (interval) en per account en dat tikt aan. Is ook beter voor je batterij.

Twitter is een data en batterij vreter. Deze heb ik verwijders en kunt beter blaq nemen,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:55:
[...]

BIS ben je niet beter af omdat die ervan uitgaat dat je meestal via de portal Blackberry gaat en dus heb je voor dat geld minder MB buiten de portal om. Dus advies GEEN BIS maar gewoon een internet abonnement.

TIP voor data verbruik. Stel je positebepaling uit en zet van al je email accounts zoals gmail en hotmail de interval anders in zodat mail die je 1 x per week inkijkt ook per 24 uur een check doet. Zet gmail en hotmail gewoon alleen op push of alleen interval (keuze maken). Voor bepaald mail kun je ook contacten en agenda instellen. zet de uit of op een hoger interval want hoe vaak verander je iets in je agenda of veranderen je contacten. Hier kun je dus je interval op zetten. Dit scheelt veel onnodige data (40-80kb gemiddeleld per keer (interval) en per account en dat tikt aan. Is ook beter voor je batterij.

Twitter is een data en batterij vreter. Deze heb ik verwijders en kunt beter blaq nemen,
Dat is was ik zei...gewoon een normaal internet abonnement nemen ;)

Wat dataverbruik betreft: mijn BlackBerry Z10 gaat zuiniger met m'n data om dan mijn vorige iPhone (4s). De review van Tweakers gaf aan dat de BlackBerry juist veel data vreet maar ik ervaar juist het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBenshi schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:11:
[...]

...Wat dataverbruik betreft: mijn BlackBerry Z10 gaat zuiniger met m'n data om dan mijn vorige iPhone (4s). De review van Tweakers gaf aan dat de BlackBerry juist veel data vreet maar ik ervaar juist het tegenovergestelde.
Het voorbarige review van Tweakers, met een pre-release Z10 met "buggy" OS etc zou nog door Arnoud geupdated worden heeft hij plechtig beloofd. Van nu.nl weirdo Colin geen reactie ontvangen, maar die kijkt toch alleen maar door een roze Apple bril ;)

Wie weet wordt het tijd om beide heren weer eens aan hun tekortkomingen en beloftes te herinneren, wie weet met wat Twitter/emial aandacht? Hier moeten we ze niet mee weg laten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hoogstwaarschijnlijk zullen ze bepaalde zaken misschien wat nuanceren. ..lekker belangrijk wat colin er van vindt...er zijn er nog maar weinig die hem serieus nemen :)...laat blackberry het maar lekker van mond op mond reclame hebben....zag gisteren de Z10 in een commercial van saturn ...de eerste keer pas.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
dave1972 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:10:
Hoogstwaarschijnlijk zullen ze bepaalde zaken misschien wat nuanceren. ..lekker belangrijk wat colin er van vindt...er zijn er nog maar weinig die hem serieus nemen :)...laat blackberry het maar lekker van mond op mond reclame hebben....zag gisteren de Z10 in een commercial van saturn ...de eerste keer pas.
Ja, die zag ik gisteren ook. Het wordt tijd dat BlackBerry ook de officiele Keep Moving commercial uit gaan zenden. Ik zag hem afgelopen weekend al wel op de Duitse televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:31:
[...]

Het voorbarige review van Tweakers, met een pre-release Z10 met "buggy" OS etc zou nog door Arnoud geupdated worden heeft hij plechtig beloofd. Van nu.nl weirdo Colin geen reactie ontvangen, maar die kijkt toch alleen maar door een roze Apple bril ;)

Wie weet wordt het tijd om beide heren weer eens aan hun tekortkomingen en beloftes te herinneren, wie weet met wat Twitter/emial aandacht? Hier moeten we ze niet mee weg laten komen..
Ik kan je vertellen dat een iphone veel meer data vreet dat een blackberry maar zoals altijd is alles in te stellen en zo ook bij iphone. Een voorbeeld bij blackberry is nobex. Die staat standaard om mobiel verkeer dat hij mag gebruiken zet deze uit en hij maakt dan wel standaard gebruik. Het is dus altijd verstandig om je apps na tekijken hoe ze gebruik maken van data/internet en natuurlijk update's :).

Batterij onder standbye is meer dan 2 dagen als het moet maar ik gebruik het toestel daar te veel voor. :)

O ja over reclame de Z10 zit in de saturn tv commercieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ik heb arnoud getweet, even afwachten wat de reactie zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat erg goed met Blackberry in Noord Amerika (Canada,US) qua data verbruik aandeel en dit is
een grafiek vanaf het moment van lancering in Canada. Gemiddeld zat blackberry op 1.2%

Afbeeldingslocatie: http://img.blackberryos.com/bbos-images/2013/Chitika-Blackberry-Z10-uptake-d71.png

Apple 5 is 50% van de markt qua verkoop voor Apple

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:34
Na een Bold 9000 en 9780 heb ik nu de Z10. Ik ben er heel tevreden over.
Een paar dingen zouden nog beter kunnen. Op mijn vorige toestel kon je de geluidschema's uitgebreid aanpassen, zoals het volume per type melding, en wat te doen in of uit de houder. Nu is er 1 volumeknop voor alles, dus je belvolume normaal, en de geluiden van andere toepassigen een stuk zachter kan niet meer.
En BlackBerry Bridge moet hoognodig aangepast worden. Ik vond het wel zo handig om de e-mail op mijn PlayBook te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rens1967 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:
Na een Bold 9000 en 9780 heb ik nu de Z10. Ik ben er heel tevreden over.
Een paar dingen zouden nog beter kunnen. Op mijn vorige toestel kon je de geluidschema's uitgebreid aanpassen, zoals het volume per type melding, en wat te doen in of uit de houder. Nu is er 1 volumeknop voor alles, dus je belvolume normaal, en de geluiden van andere toepassigen een stuk zachter kan niet meer.
En BlackBerry Bridge moet hoognodig aangepast worden. Ik vond het wel zo handig om de e-mail op mijn PlayBook te lezen.
media geluid is zo met 10.1 gescheiden en we krijgen wellicht meer kleuren leds. Blackberry zal in de toekomst ook per app kijken of daar verschillende geluiden bij komen icm met deze leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Het aanpassen van je geluidsprofielen word in de update van 10.1 aangepast.

Hier de complete lijst van de update:

HDR Camera
New text selector tool - bigger and easier to navigate
PIN messaging
Unlock phone with just button (don't need to swipe screen)
Custom notification profiles (vibrate sequence options, custom contact notifications)
Ability to edit APN settings on unlocked devices
Smaller font size in Hub
Text highlights green instead of blue (word prediction etc)
Updated calculator app
Updates to BlackBerry Maps
Updates to BlackBerry Remember
Updates to BlackBerry World (including promo codes)
Updates to Android runtime
Type N Go
File sharing through BlackBerry Link
Ability to paste phone numbers into the dialer
Share screen uses dark theme
Updates to volume rocker actions (use for media or notification volume)

Een nieuwe review van tweakers van de z10 is dan ook het 'eerlijkst' om dit met 10.1 software te doen.
JunkieXP schreef op zondag 21 april 2013 @ 01:22:
[...]

Kun je de "Ziggo Visual Voicemail" App uit de Store halen en testen? Lijkt me best handig =)!
https://www.dropbox.com/s/2kdeg1isyz9plp1/nl.ziggo.vvm.bar

Ziggo visual voicemail , net getest en volgens mij geen problemen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Elahkneh op 23-04-2013 13:48 ]

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:34
Mooi om te zien dat BlackBerry flink ermee bezig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

De tweet van Arnoud Wokke: teleurstellend:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dit is de tweet:

heb gecheckt met BB, maar het bleek de NL-versie. Heb alle updates uitgevoerd, maar er bleek te weinig verschil voor update

Ach ja.....mij kon t toch al niet zoveel schelen wat hij en die andere badgast er van vond :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
dave1972 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:54:
dit is de tweet:

heb gecheckt met BB, maar het bleek de NL-versie. Heb alle updates uitgevoerd, maar er bleek te weinig verschil voor update

Ach ja.....mij kon t toch al niet zoveel schelen wat hij en die andere badgast er van vond :)
Hij vervolgt in een volgende tweet met , “accutesten vielen zelfs iets minder gunstig uit, maar niet signifcant.Beeld blijft hetzelfde.“

Bij werkelijk iedereen is de accuduur toegenomen na de update, maar bij Arnoud niet :? .

Blackberry voerde ook maar 60 battery optimizations door , Arnoud keep up the good work , NOT O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
janzeeschuimers schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:44:
[...]

Hij vervolgt in een volgende tweet met , “accutesten vielen zelfs iets minder gunstig uit, maar niet signifcant.Beeld blijft hetzelfde.“

Bij werkelijk iedereen is de accuduur toegenomen na de update, maar bij Arnoud niet :? .

Blackberry voerde ook maar 60 battery optimizations door , Arnoud keep up the good work , NOT O-).
Hahaha daarom ook....die goser heeft dr gewoon geen zin in ...of is bang om te falen ...but who cares..mensen die de tel willen hebben kopen hem toch wel 8)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

dave1972 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:54:
dit is de tweet:

Oh sorry, ik dacht een ik deel even snel de tweet vanaf mn ipad blijkbaar iets fout gegaan met het invoegen van een foto.

Mij interesseert het ook weinig wat die 2 er van zeggen. maar ik irriteer me mateloos aan al die mensen die met hun argumenten naar me toe komen. Als ik dan vraag naar de accuduur van hun heilige iPhone, HTC of Samsung staan ze toch te kijken als ik zeg wanneer ik hem voor het laatst heb opgeladen.

En zo met eigenlijk al zijn argumenten in de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:08:
[...]

Oh sorry, ik dacht een ik deel even snel de tweet vanaf mn ipad blijkbaar iets fout gegaan met het invoegen van een foto.

Mij interesseert het ook weinig wat die 2 er van zeggen. maar ik irriteer me mateloos aan al die mensen die met hun argumenten naar me toe komen. Als ik dan vraag naar de accuduur van hun heilige iPhone, HTC of Samsung staan ze toch te kijken als ik zeg wanneer ik hem voor het laatst heb opgeladen.

En zo met eigenlijk al zijn argumenten in de review.
De acurduur van de HTC one X en apple iphone zijn na een 24 uur bijna gelijk qua gebruik dus dat is ook allemaal niet boeien. Wat wel boeit is dat men blijkbaar een doel heeft om het produkt niet te te testen, mede omdat ze er zelf wel achter zijn dat gebruikers wereldwijd zeer tevreden zijn over het toestel behalve klanten van verizon (CDMA gedoe) .

Wat erg jammer is van deze apple lovers dat de blackberry mij het gevoel geeft van mijn eerste imac die vol zit met leuke apps zoals office, goede browser, mooi scherm en compleet photo en vooral video editing (imovie). Het is zo compleet en de camera is goed. Ik heb al wat filmpjes en foto's via facebook en blogger gedaan (heel veel) en iedereen vindt de HD kwaliteit van de filmpjes super.

En de editing is goed -simpel knippen en filmpje bakken met titel/muziek. Ik vind ook de OS gewoon goed en is vergelijkbaar met android/apple en windows qua gebruik maar dan met de puntjes op de i.
Het toetsenbord vind ik super en is in mijn ogen een grote PLUS en de hub is ook geweldig. Zit je te browsen kijk je even en zie je hallmark, oftwewel laat maar en je internet of angry bird gewoon verder.

Heb tot nu toe geen enkel probleem gehad en kan het weekend zelfs 2 dagen mee werken want dan gebruik ik hem bijna niet en dat zit hij nog op 25-35% op zondag avond . De apps zijn wel OK en er zijn genoeg alternatieven en er komen langzaam ook nederlandse apps zoals afgelopen weekend fokke/sukke ,rabobank, Dit komt ook goed en ING is ook bezig.

Apple is oud en android gaat blackberry achterna met os 5 en dat heb je dit soort reviewers die moeten toegeven dat Apple iphone 5 beter is ,Nee liever niet want een kudde dier heeft nooit een onafhankelijke mening en dus doet zo'n reviewer er niet toe en zoals ik al eens eerder aangaf zo iemand moet columns gaan schrijven zoals een de heer van het Hek.

TOP toestel en zoals ik tegen iedereen zeg mijn nieuw android plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ok, mijn toestel is retour naar Belsimpel ivm met een kapotte headphone ingang. Hoop snel op een reactie en een nieuw device. Ik had overigens een witte Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hmm that sucks

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Iemand van jullie toevallig al de app van Parkline gevonden als .bar app. Ik heb geprobeert hem via Google play binnen te halen maar krijg dan steeds de melding dat ik het winkelmandje niet geopend heb????
Parkline zelf heb ik een week geleden benaderd met de vraag of er een app voor de Z10 komt maar krijg geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:53:
Iemand van jullie toevallig al de app van Parkline gevonden als .bar app. Ik heb geprobeert hem via Google play binnen te halen maar krijg dan steeds de melding dat ik het winkelmandje niet geopend heb????
Parkline zelf heb ik een week geleden benaderd met de vraag of er een app voor de Z10 komt maar krijg geen antwoord.
De app bestaat wel en was gratis tot eind deze maand maar je kan het niet via parkline vinden maar door een andere zoekopdracht.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/537364_639660616059518_1722507096_n.jpg

http://bbry.do/11eFWr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Goed bezig nlb :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Diverse malen getracht te downloaden. Via BB World, va het linkje en via de site van Parkmobile. Krijg steeds de melding dat deze app niet geschikt is voor de Z10. Overigens is het bedrijf Parkmobile niet hetzelfde als Parkline en daar heb ik een account. Toch bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Net de Q10 in actie gezien @ CB.com.... DREWL...
Ben blij met mijn Z10 maar damn zeg, ik mis die formfactor en hardware keyboard stiekem toch ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Big-Opti schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:29:
Net de Q10 in actie gezien @ CB.com.... DREWL...
Ben blij met mijn Z10 maar damn zeg, ik mis die formfactor en hardware keyboard stiekem toch ook wel!
Oh wauw ja, ik ook! Benieuwd hoeveel die in Nederland gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Ik ga sowieso wanneer mijn portemonnee het toelaat voor de Q10. Verkoop ik de Z10 en betaal ik de rest bij. Zie alleen maar voordelen aan de Q10 tov de Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsyaboy schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:54:
[...]
Oh wauw ja, ik ook! Benieuwd hoeveel die in Nederland gaat kosten.
Ik denk in de eerst instantie 679,-- en zal dan later wel naar beneden gaan richting 629,00

Het is wel een stoer toestel en mooi keyboard en beter dan de bold 9900 alleen kan ik niet wennen aan dat het scherm kleiner is maar na een tijdje met een 3,1 inch scherm wen je er wel aan maar heb toch liever mijn Z10.

Maar voor mensen die een smartpone willen en dan ook lekker met een goede keyboard , Hij komt eraan _/-\o_

Zeer uitgebreide review http://crackberry.com/blackberry-q10-review

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8531/8676959530_983ede3246_k.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 9 ... 48 Laatste