Had eigenlijk besloten hier geen updates meer te posten vanwege het geringe aantal reacties, maar ik tik de posts toch in het engels op het BYOAC forum en het is een kleine moeite om ze te vertalen.
Na wat drama heb ik eindelijk mijn control panel geboord.
Na 2 plexigals panelen te laten sneuvelen (scheuren bij het boren) heb ik besloten polystyreen te gebruiken. Dit smelt wat makkelijker waardoor je wat voorzichtiger moet boren, maar scheurt/breekt wel een stuk minder snel.
Allereerst wat foto's van het boren van het eerste plexiglas paneel:
De template met spuitlijm op het control panel bevestigd en alle gaten voorgeboord met 3mm:
Daarna het plexiglas paneel er op geplaatst en de twee gaten van de joysticks doorgeboord zodat ik het geheel aan elkaar kon zetten met een paar boutjes:
Hierna met de schroefmachine vanaf de achterzijde alle gaatjes doorgeboord:
En toen aan de slag met de knoppen. De happ buttons gingen super, maar met het boren van de kleinere admin buttons dus tweemaal mijn plexiglas gescheurd

de 2e keer viel de schade mee, maar toch besloten het opnieuw te doen omdat het wel goed zichtbaar was.
Dus hierna, als aangegeven, een polystyreen paneel gekocht en, met het control panel als mal, alle gaten opnieuw geboord.
Volgende stap: randen frezen met de volgfrees en daarna afronden.