Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 273 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:23
Jerry schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:50:
Boomkin solo naxx:

[video]

Niet heel spannend. Probeerde er nog een beetje humor in te stoppen ;).
Volgende filmpje van Ulduar wordt een stuk interessanter ieder geval.
Kan het in iedergeval erg waarderen zulke filmpjes, erg leuk ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Vind de nerfs nog wel meevallen, 10% nerf voor affli sac damage, had eigenlijk misschien nog wel meer verwacht. Verder ziet de nieuwe bloodfear er wel stom uit, die talent gaat denk ik niemand meer nemen.

Soulleech vind ik er op papier wel leuk zien, maar dan moet het wel werken zoals ik denk dat het werkt. Dat het een stackend shield opbouwt tot je damage pakt, dan kan het leuk zijn, nu is soulleech veelal overhealing, zeker in pve.

burning embers en soulshard baseline is nice, al zijn er niet echt veel betere glyphs. Al ziet de ember tap glyph er wel nice uit voor destro.

Enige nerf die ik niet echt begrijp is de 20% minder sac damage voor Destro, deze spec heeft al moeite in de meeste content om mee te komen qua dps, behalve in een kleine pvp niche, en nu gaan ze ook nog eens de hele spec nerfen om deze kleine niche. Hopelijk komt er voor destro nog enige compensatie zodat de spec qua dps in normale content nog wel mee kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die bloodfear nerf vind ik wel ok. Ik geloof dat zo ongeveer de hele wereld al vanaf het begin riep dat die in die vorm generfed moest worden. Ook opmerkelijke nerf mbt blanket silences zoals improved counterspell & spell lock (hoewel sommigen er al jaren om vroegen). Wel raar dat ze sommige andere blankets niet aanpakken.
Feral clone ook generfed naar 30 sec CD. Op zich wel terecht, maar ze hadden het beter op een andere manier aan kunnen pakken, namelijk het instant mechanisme van de clones ipv de cd van de clones zelf. Die DR verandering is verder wel begrijpelijk, alleen DR'd clone nu met zowat alles 8)7. Shockwave nerf ook niet geheel onterecht alleen vraag ik me wel af of ik niet meer tevreden zou zijn met het verwijderen van de damage-component ervan ipv het verhogen van de CD, want die crits van die stun zijn echt bizar. En ja, displacer beast nerf...ik heb er al zoveel QQ over gelezen. Weet niet echt wat ik er van moet vinden.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:04

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dennism schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:12:

Enige nerf die ik niet echt begrijp is de 20% minder sac damage voor Destro, deze spec heeft al moeite in de meeste content om mee te komen qua dps, behalve in een kleine pvp niche, en nu gaan ze ook nog eens de hele spec nerfen om deze kleine niche. Hopelijk komt er voor destro nog enige compensatie zodat de spec qua dps in normale content nog wel mee kan komen.
raad eens wat ik speel :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48
Kaap schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:52:
[...]
Ja, daar speelde je samen met mij slimpie ;) Volgens mij hebben we later ook nog samen op zon hele drukke server gespeelt.
Echt waar? Hmm dan is mijn geheugen blijkbaar truukjes aan 't uithalen, sorry ;) Welke nickname/chars had jij ook al weer?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

MMM ik ben benieuwd naar 5.2 wil die Triceratops en Pterodactyl mounts wel hebben!

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

2 weken geleden in 370 gear aan het strugglen om lvl 90 quests te completen.

Nu in 472 gear cleave ik doorheen de daily mobs gelijk ze van boter zijn. Ligt het aan mij of hebben ze er voor gezorgd dat je veel sneller loot krijgt in de lfr ? Heb dit weekend een trinket, tierhelm, ring & weapon geloot. Heb de eerste twee raids volledig gecleared in lfr en enkel de sha of fear in die laatste.

Is de normal content vergelijkbaar met de lfr content voor de eerste raid ? Gaan deze met onze verse guild eens proberen te doen deze week denk ik. Wel grappig om met een groep mensen waarmee we vroeger steevast lol speelden iedere avond, nu bezig zijn iedereen aan het boosten naar 90 zodanig dat we kunnen raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 384763 schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:00:
Ligt het aan mij of hebben ze er voor gezorgd dat je veel sneller loot krijgt in de lfr ? Heb dit weekend een trinket, tierhelm, ring & weapon geloot. Heb de eerste twee raids volledig gecleared in lfr en enkel de sha of fear in die laatste.
Dan speel jij toch in een andere LFR dan ikzelf denk ik, ik wacht nog altijd op mijn eerste drop. En dat met twee chars *snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 12:31

junglebeast

hier staat iets

Heb deze week anders al een trinket van laatste boss in MV gekregen. En bij mijn eerste HoF chest en 2 wisdom sigils. Moet nog 2de deel van HoF doen vanavond.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-05 11:35
Met welk level/ilvl zijn de low lvl raids eigenlijk een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
maikel_rox schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:31:
Met welk level/ilvl zijn de low lvl raids eigenlijk een beetje te doen?
Welke low level raids bedoel je ? ik solo zelf elke week Tempest keep/Black Temple/SSC/MC/BWL/AQ/Onyxia en soms ook Naxx en Karazhan en als ik wat meer tanking gear zou hebben zou ik ICC en Firelands er ook bij doen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:36
Kapoen schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:22:
[...]

Dan speel jij toch in een andere LFR dan ikzelf denk ik, ik wacht nog altijd op mijn eerste drop. En dat met twee chars *snif*
En hoelang is dat al het geval met die 2 chars? Heb je ook een char die het wel hebt?

Er is namelijk een lootbug, heel zeldzaam. Onze co-GM heeft dat ook. Vorige week nog uur met GM gesproken. Zijn main is prima in orde, maar zijn alts hebben nog nooit iets gewonnen in LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben toch al een paar weken LFRs aan 't doen met mijn DK en warrior. Och, 't is niet dat ik de loot zo hard nodig heb, ik raid niet op dit moment. 't zou alleen fijn zijn moesten die charms ook eens iets opleveren ipv altijd maar goud.

En epics krijg ik toch via de rep grinds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:06
Voor het eerst 25 man raid gedaan gisteren :) Veel nieuwe mensen en voor iedereen wennen aan meer mensen, damage en abilities, maar toch 2 neer. Eerste boss met 23 man en 2e met 24, waarvan de helft undergeared, maar goed, ze zijn neer :p Garajal ging beetje mis met adds clearen, aangezien we maar 3 ranged hadden en voor veel mensen dus nieuw.

Wel meer epic dan 10 man en ook nog wat loot gewonnen, enige die ik nog miste van eerste 3 bosses.

Nu eerst kerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Kaap schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:41:
[...]

En hoelang is dat al het geval met die 2 chars? Heb je ook een char die het wel hebt?

Er is namelijk een lootbug, heel zeldzaam. Onze co-GM heeft dat ook. Vorige week nog uur met GM gesproken. Zijn main is prima in orde, maar zijn alts hebben nog nooit iets gewonnen in LFR.
is hier ook ergens een bevestiging van? Dit is n.l. de eerste keer dat ik dit hoor. Heb er zelf geen last van trouwwens, heb op beide 90's al minimaal 1 piece mogen ontvangen.

Druid gearen gaat lekker snel trouwens. heb de klaxxi exalted ring al, en de shieldwall valor ring en mis nog maar 3 pre raid 463 BiS items volgens mrrobot. Niet slecht een char die nog net geen week geleden gedinged is, en zo hardcore speel ik em nu ook weer niet. Dailies wanneer ik zin heb, en 2-3 heroics gemiddeld per dag. Ben nu bezig voor woensdag nog ff 470 te halen zodat ik de rest qua LFR ook nog ff kan doen :) Kan het makkelijk halen door wat gold te besteden en wat epics te kopen, maar het is natuurlijk leuker als het zonder kan, het blijft natuurlijk een alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dennism schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:12:
[...]

is hier ook ergens een bevestiging van? Dit is n.l. de eerste keer dat ik dit hoor. Heb er zelf geen last van trouwwens, heb op beide 90's al minimaal 1 piece mogen ontvangen.
GM bevestigde het wel dat het een bug is die zeldzaam is en alleen bij alts speelt om 1 of andere vreemde reden. Even voor de duidelijkheid, dit is geen bad luck. Zijn ene alt was 90 toen MSV beschikbaar kwam in LFR. Nog nooit iets gewonnen. Idem in HoF, TEOS en Sha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:04

vhal

ಠ_ಠ

Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Ulduar had er 14 en ICC iets van 12
De boss mechanics zijn wel weer belovend

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20
Kaap schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:45:
[...]

GM bevestigde het wel dat het een bug is die zeldzaam is en alleen bij alts speelt om 1 of andere vreemde reden. Even voor de duidelijkheid, dit is geen bad luck. Zijn ene alt was 90 toen MSV beschikbaar kwam in LFR. Nog nooit iets gewonnen. Idem in HoF, TEOS en Sha.
Het zou heel raar zijn als het een alt probleem is. Er zijn namelijk geen tags bij chars of ze nu main of alt zijn. Je hebt 11 slots per realm en geen van die 11 is op dergelijke wijze getagged. GM's bevestigen vaker dingen die onjuist zijn. RNG = RNG. Dat is hetgene waar je mee te maken hebt.
Ik heb met 1 alt heel veel geluk met Rare quality battle pets vinden, terwijl een andere alt er nog nooit 1 gevonden heeft, maar diezelfde alt heeft wel weer Rare mounts geloot.
Weer een andere alt pakt allebei en weer een andere alt geen van alle.
Hoogstwaarschijnlijk heeft de GM het zichzelf er makkelijk vanaf gebracht door een of andere smoes op tafel te leggen die "aannemelijk" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

DinX

Motormuis

Eens :)

Hoe zouden ze moeten weten wat je main of je alt is ? Of in mijn geval 2 chars die je even vaak speelt :)
Ik krijg in LFR ook best veel drops. Heb deze week 2 drops gehad op m'n DK die ik al allebei had ...

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ulduar 10 solo als boomkin (part 1):

Tweede deel komt waarschijnlijk na de kerst pas :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Volgens mij begint of mijn leeftijd mij parten te spelen, of ik kijk over dingen heen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik WoW heb gespeeld. Na de aanschaf van Pandaria wil ik dan ook weer verder en was ik net voornemens om gametime te kopen via ideal wat ik altijd heb gedaan.

Probleem/vraag: kan dit nog wel? Ik zoek me namelijk een ongeluk op die site en kan het gewoon niet vinden? Ja, ik weet het, echt een erge vraag enz, maar ik zie het gewoon echt niet!? Help iemand???

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Kan gewoon bij add gametime geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vanavond World of Warcraft Monopoly gekregen voor kerst. Erg mooi gemaakt, en leuke kans/schatkaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Kaap schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:30:
Vanavond World of Warcraft Monopoly gekregen voor kerst. Erg mooi gemaakt, en leuke kans/schatkaarten :)
Die is idd heel erg cool (heb hem zelf al een paar weken in de kast staan).
Vind de spelersmodellen ook zeer mooi.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Zethiel schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:39:
[...]

Welke low level raids bedoel je ? ik solo zelf elke week Tempest keep/Black Temple/SSC/MC/BWL/AQ/Onyxia en soms ook Naxx en Karazhan en als ik wat meer tanking gear zou hebben zou ik ICC en Firelands er ook bij doen.
Ik bedoelde voor namelijk Molten Core en een paar die daar op volgen.
Een keer eerder een raid gedaan met een stel uit m'n guild, maar die zelfde guild is 0,0 en wil toch wel raiden..
Binnenkort maar eens een realm transfer doen denk ik, nu op silvermoon.

Jammergenoeg last van schijnbaar een bug dat je niet solo in MC kan,

[ Voor 10% gewijzigd door maikel_rox op 24-12-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Dat topic gaat over BWL ?

Ik ben net nog solo in MC Blood of the Mountain gaan farmen (2 drops in 1 run, $$$ :P) :)

* DinX doet vaak solo MC. Die Blood of the Mountains verkopen tussen de 500g tot 1000g per stuk.

[ Voor 31% gewijzigd door DinX op 24-12-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Inderdaad, fout linkje. Kan de juiste niet meer vinden maar hier hebben ze het er ook over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Als je attuned bent kan je gewoon met die blood elf praten en je bent binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:41:
[...]

En de vloek is opgeheven, mijn warrior heeft een dps trinket mogen looten (die met haste en een str proc) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
maikel_rox schreef op maandag 24 december 2012 @ 23:04:
[...]
Binnenkort maar eens een realm transfer doen denk ik, nu op silvermoon.
Waarom zou je weg willen van Silvermoon :? De drukste alliance PVE server met zeer veel raidguilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Maatje zit op Dreanor bij een casual-raiding guild met aangename leden, en zoiets zoek ik een beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mooi. 30 minuten Molten Core farmen gisteren en nu 3 Blood of the Mountains verkocht voor 600g per stuk + nog een Corefire Imp pet van Magmadar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
maikel_rox schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 11:00:
Maatje zit op Dreanor bij een casual-raiding guild met aangename leden, en zoiets zoek ik een beetje..
Draenor is inderdaad de Horde variant van Silvermoon. Zitten stuk of 3 grote Nederlandse guilds en nog wat kleiner prut spul. Zover ik weet is Lelijkerds de enige guild die op raid vlak ook iets voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-03 15:03
Ik weet niet als ik het in het goede topic plaats, maar ik heb een probleem met spel World of warcraft.

Ik heb afgelopen sept. de asus N56VZ-S4044 gekocht, gisteren heb ik hierop WoW geinstalleerd. Ik gebruik voor mijn laptop een draadloze muis de Logitech M510 maar gebruik ook soms een bedraade.

Nu is het volgende het probleem wanneer ik klik op actionbutton dan moet ik wel 2-3 klikken soms voor hij erop reageert. maar ook wanneer ik vlieg kan ik niet (dalen) hij reageert dan niet op het klikken/ingedrukt houden om te dalen.

hoop dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
xtaix schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:57:
Ik weet niet als ik het in het goede topic plaats, maar ik heb een probleem met spel World of warcraft.

Ik heb afgelopen sept. de asus N56VZ-S4044 gekocht, gisteren heb ik hierop WoW geinstalleerd. Ik gebruik voor mijn laptop een draadloze muis de Logitech M510 maar gebruik ook soms een bedraade.

Nu is het volgende het probleem wanneer ik klik op actionbutton dan moet ik wel 2-3 klikken soms voor hij erop reageert. maar ook wanneer ik vlieg kan ik niet (dalen) hij reageert dan niet op het klikken/ingedrukt houden om te dalen.

hoop dat iemand mij kan helpen.
Heb je dit met beide je draad en draadloze muis?
Kan zijn dat de batterijen van je draadloze muis bijna leeg zijn namelijk.

Verder zou je even naar de key-bindings kunnen kijken, misschien dat daar iets niet helemaal lekker ingesteld staat.

Probeer het ook eens met de muistoetsen op je laptop zelf, kijk wat er dan gebeurt.

(kan je verder even niet helpen. * Renquin gaat richting kerstvreetstal.)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Controlleer ook even of je keys staan ingesteld op key press of key release, verder kan je nog hardware cursor aan of uit zetten (alles in wow) en ja, wat hierboven zegt ligt ook wel voor de hand. Batterijen en draadloos wil nog wel eens misgaan :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-03 15:03
temp00 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 17:04:
Controlleer ook even of je keys staan ingesteld op key press of key release, verder kan je nog hardware cursor aan of uit zetten (alles in wow) en ja, wat hierboven zegt ligt ook wel voor de hand. Batterijen en draadloos wil nog wel eens misgaan :)
ik heb alle keybinds op default gezet, en bij interface -> mouse heb ik alles ook uitgevinkt.
(mijn mousepad werkt wel, reageert wel met klikken en vliegen, maar muis nog steeds niet). Kan dit niet aan de USB 3.0 poort liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Zow, met de druid ook even mazzel zeg, gister op het laatste moment nog ff 470 geworden. Begon de dag met met 466 geloof ik, en ik wist dat ik nog 463 bracers moest looten en een 463 helm en nog een epic moest halen om dit te doen.

In de dungeons eerst pech, laatste boss in nizuo temple gaf geen helm, en ook de eerste in de gates instance gaf geen bracers. Daarna temple gedaan, daar dropte mijn trinket wel, zodat ik die van Archology kon vervangen maar geen ilvl increase omdat deze ook al 463 was. Daarna scholo, lilian voss was wel zo aardig om een 463 helm te droppen, en daarna zowaar dropte harlan in scarlett ook nog eens de bracers. grayshadow gloves ook laten craften en ik zat ineens op 469 ipv mijn uitgerekende 470. Lijkt erop dus dat de client 469.8 oid niet afrond op 470, wat de online reforge/gearup sites wel doen, lekker handig. Gelukkig had ik nog wat JP over, en na een item upgrade was ik dan toch 470 :)

Toen nog als een malle LFR Hof en terrace doen, met fijne queues op eerste kerst dag uiteraard. Direct op Zer'lok een neck piece mogen looten en verder in hoF nog 3 sigils,en op de windlord nog een ring die ik kan vendoren daar ik op beide slots al beter heb.

Terrace kwam ik op een 1/4 run binnen, na een wipe op tsulong denk ik. duurde 10 min voordat de grp weer vol was, Tsulong one shot, en jahoor, waar ik op mijn main na 5 weken terrace en 8 weken oid MSV nog een blue weapon heb, dropte hier direct een sha touched weapon voor me, altijd prettig. Lei shi ook gedaan, en daarna sha, hier begon het gekut, het was inmiddels al 02:30 en na een wipe omdat de tanks niet wisten wat ze deden gingen 2 healers, beide tanks en een dps weg. Na 10 min in de queue kwam er niemand bij, maar een monk gaf wel aan dat ie ook wel kon tanken, en de healers wilden wel 20 mannen met 4 healers. Ik aangegeven dat ik wel wilde proberen te tanken maar dat ik sinds vanilla Zul'gurub niet meer getanked had (en dat was op mijn warrior een van de the'kal adds in fury spec met tank gear). Na wat overleg toch maar gespecced omdat we er toch niets bijkregen. Bars ff ingericht met de basis functies en gaan. Uiteindelijk direct die eerste try gekilled, dat was wel weer ff leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Met gewone drops heb ik de laatste tijd minder geluk, maar met andere zaken loopt het wel lekker vlot:
- twee 'lost and found' pandaria wapens gevonden, het str 2h zwaard en agi polearm (op dezelfde dag)
- twee pets, de phoenix uit magister's terrace en één van de nieuwe uit Molten Core
- uit dezelfde Molten Core run: 6/8 Might, Legplates of Wrath en het legendary item van Raggy om de hamer te craften
- met nul verwachting geprobeerd om Onyxia (10 man) te solo-en en dat lukte ook nog: de quel'serrar remake en gratis 22 slot bag er bij

En dat allemaal op twee dagen, toch leuk om op die manier ook 'progressie' te maken. Jaja, transmog is leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Lost and found gaat nu wel vrij snel. De spawnrate lijkt gebuffed te zijn met 5.1, en ook de eerste groep farmers (waaronder ik) zijn allemaal wel klaar. Waar ik op mijn main 10-15 man competitie had voor de lost and found items zie ik nu op mijn alt alleen nog de fishing charm gefarmed worden.

Ony solo goede tip trouwens, ook maar es doen. kan ook wel een bag gebruiken op mijn alt.

Ook nu weer een lekkere bug, ik queue voor LFR MSV deel 1, kom in een 2/3 groep en loop naar garajal toe. Terwijl ik aan het lopen ben engagen ze de boss. Nu weet ik (want dit gebeurde me vorige week op mijn main ook al in HoF bij Garalon) dat als je locked out bent door een barrier je geen loot/gold krijgt, wel de valor en een coin optie. Dus ik leave de instance met de boss op 90% ofzo om niet loot locked te raken, ik log uit (want ik had deserter), dus ff wat op main doen. Log ik weer in en wil ik requeuen, ben ik ineens wel loot locked op garajal. Dus maar een ticket gemaakt.

[ Voor 43% gewijzigd door Dennism op 26-12-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424169

Dennism schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:28:

Ook nu weer een lekkere bug, ik queue voor LFR MSV deel 1, kom in een 2/3 groep en loop naar garajal toe. Terwijl ik aan het lopen ben engagen ze de boss. Nu weet ik (want dit gebeurde me vorige week op mijn main ook al in HoF bij Garalon) dat als je locked out bent door een barrier je geen loot/gold krijgt, wel de valor en een coin optie. Dus ik leave de instance met de boss op 90% ofzo om niet loot locked te raken, ik log uit (want ik had deserter), dus ff wat op main doen. Log ik weer in en wil ik requeuen, ben ik ineens wel loot locked op garajal. Dus maar een ticket gemaakt.
In je mailbox zit als t goed is loot van die specifieke baas vandaar dat je locked bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Anoniem: 424169 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:37:
[...]

In je mailbox zit als t goed is loot van die specifieke baas vandaar dat je locked bent ;)
Dit klopt ook nog. Raar systeem wel, als je dus blijft krijg je geen loot/goldbag maar wel valor en gold omdat je de instance klaar hebt en de coin optie. Als je niet blijft kan je dus schijnbaar wel loot krijgen (schoulders zaten in mijn mailbox). Maar geen valor/gold voor het voltooien van de run, deze staat n.l. nog op blabla voor je eerste run van de week krijg je 90 valor en xx gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 16:13
Ik zou graag advies willen over warlocks, ik zit namelijk sinds deze week op een PvP server waar ik serieus actief ben met mijn lvl 43 warlock. Zit in een leuke guild, lekker actief en into RBG, etc..

En ik ben lang nog geen lvl 90, maar zou graag willen weten wat de specs zijn. Ben namelijk als Affliction begonnen maar al snel overgestapt op Destruction en dat was al een stuk beter. Affliction was de PvP build maar schijnt nu de onderliggende build te zijn, Destruction of Demonology schijnen nu de PvP builds te zijn?
Ik heb op een PvE server nog een warlock op lvl 78 en die is Affliction en Destruction. Maar het verschil zit hem nu in het feit dat ik op een PvP server zit en tijdens het questen ook alert moet zijn en met een goeie spec wil spelen. Want met Destruction heb ik het idee dat het allemaal lang duurt, 2 sec casts is niet handig. Ook in dungeons merk je dit, voordat ik m'n Incinerate weg heb is een mob al bijna dood.

De warlocks die ik op een alt ben tegengekomen in bg's waren Destruction en waren zo goed als immortal, deze gebruiken Affliction als raidspec volgens mij. Graag zou ik willen weten welke spec waar hoort, dan kan ik me daar op richten want momenteel zweef ik overal wat tussen. Bvd! :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-05 12:54
Hey

Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij oude raids willen clearen. De reden hiervoor is ten eerste achievements en ten tweede voor tranmog gear. Ik wil alles doen misschien zelfs de proto drake achievements in ulduar of de drake achievements in ICC. Met een stuk of 3 man kunnen we al ver geraken. Het zou ook tof zijn moesten we op skype ook nog wat plezier kunnen maken ondertussen. Als je interesse hebt dan PM je me maar. (Ohja, ik speel op de horde kant op de server Quel'Thalas maar met real id zouden we wel samen in raids kunnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Freaky Maus schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:00:
Ik zou graag advies willen over warlocks, ik zit namelijk sinds deze week op een PvP server waar ik serieus actief ben met mijn lvl 43 warlock. Zit in een leuke guild, lekker actief en into RBG, etc..

En ik ben lang nog geen lvl 90, maar zou graag willen weten wat de specs zijn. Ben namelijk als Affliction begonnen maar al snel overgestapt op Destruction en dat was al een stuk beter. Affliction was de PvP build maar schijnt nu de onderliggende build te zijn, Destruction of Demonology schijnen nu de PvP builds te zijn?
Ik heb op een PvE server nog een warlock op lvl 78 en die is Affliction en Destruction. Maar het verschil zit hem nu in het feit dat ik op een PvP server zit en tijdens het questen ook alert moet zijn en met een goeie spec wil spelen. Want met Destruction heb ik het idee dat het allemaal lang duurt, 2 sec casts is niet handig. Ook in dungeons merk je dit, voordat ik m'n Incinerate weg heb is een mob al bijna dood.

De warlocks die ik op een alt ben tegengekomen in bg's waren Destruction en waren zo goed als immortal, deze gebruiken Affliction als raidspec volgens mij. Graag zou ik willen weten welke spec waar hoort, dan kan ik me daar op richten want momenteel zweef ik overal wat tussen. Bvd! :)
Ik heb recent een warlock geleveld en ik vond demonology uitstekend. Ik speelde wel geen PvP maar in PvE had je perfecte burst en genoeg AoE om overal vanboven te staan. Daarnaast is u pet enorm handig. Je kan je pet wat laten vermoorden terwijl je rustig quest items opraapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Freaky Maus schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:00:

Qua lvlen is eigenlijk Affli altijd de spec geweest, destro kan ook wel idd, maar casttimes zijn niet aaltijd leuk. Met affli is het gewoon zoveel mogelijk mods dotten en kiten/tanken met je voidwalker. Demon is ook een redelijk goede lvl spec trouwens, daar je pet zwaar vanaf een bepaald lvl. qua low lvl pvp zou ik me niet al te veel zorgen maken. pvp op low lvls is veelal ganken door hogere lvlen en geen gelijk waardige pvp, ver der zijn op low lvl alle specs vergeschikt voor pvp, voooral als je zelf begint. Tot lvl 90 zou ik me focussen of de spec die het snelst lvlt.

Op lvl 90 is het echter een ander verhaal. Affliction is op dit moment een zeer goede raidspec, maar in PVP laat het te wensen over. De dots hebben niet genoeg burst en pressure in het huidge pvp om het healers lastig te maken. Demon en destro hebben een stuk hogere burst waardoor deze op dit moment een stuk geschikter zijn voor pvp.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Dennism schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:28:

Is geen bug maar working as intended
Als je in de raid zit met de pull en ze killen hem ben je saved , regardless of je leaved , disconnect etc.
Geef je ticket dus geen kans ^^

.Quod me nutrit me destruit.

• Dennism
  • Nu online
dontcare schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:11:
[...]

Is geen bug maar working as intended
Als je in de raid zit met de pull en ze killen hem ben je saved , regardless of je leaved , disconnect etc.
Geef je ticket dus geen kans ^^
Dat geloof ik nu idd wel na de uitkomst, maar het kan natuurlijk nooit "working as intended" zijn dat als je blijft (wat ik deed op garalon) en je geen loot/gold kan krijgen maar wel de valor. Maar dat wanneer je leaved (wat ik vandaag deed op gara'jal), de loot ineens via de post aankomt, maar je geen valor krijgt. Ergens gaat er dus iets mis, daar je of loot/gold + valor moet krijgen, of niets en niet gelocked moet zijn. Heb de ticket trouwens weggedaan aangezien er loot in de mail zat, maar dat terzijde.

Dat wanneer je disconnect je wel saved wordt snap ik, maar dat is geloof ik al sinds vanilla 1.8 oid zo (volgens mij dezelfde patch waar ze raidbosses een zone wide pulse gaven in MC/BWL e.d. waarmee je direct in combat kwam om out of combat ressen tegen te gaan maar dan was je ook altijd eligible for loot (als je optijd terug komt uiteraard) of een aardige ML had die een ticket maakte.

• Renquin
Gisteravond een uurtje gequeued gedaan voor Heart of Fear LfR.
Eerst comment van iemand "I hope this queue was worth it", dus de stemming was gezet.

Gelukkig had iedereen er zin in en hebben we alles in iets meer dan een half uurtje neergehoekt.
Was het dus zeker waard, die queue.

Moest de Sha hebben voor m'n Gem Quest, dus die is nu ook binnen \o/

* Renquin is happy

Helaas verder totaal niets (4 bosses + 4 coins = 0 loot :'()

Want a cookie?!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Toch WoW maar weer even opgepakt naar een kort dipje, binnenkort maar weer eens beginnen aan de dailies om wat gear te verzamelen.

Guild issues lijken opgelost te zijn, een andere oude raiding guild op de server had moeite met raids te vullen en was hierdoor weken geleden gestopt met raiden, nu hadden wij een DPS van hun al af en toe gebruikt als invaller. Nu is deze DPS, een healer en een tank bij de guild gekomen. Hierdoor zijn alle tank en healing spots weer gevuld en hebben we nu 1 DPS te veel. Mits de DPS goed blijft, zal de mage dan mogelijk op de 'reserve' bank worden geplaatst, alhoewel hij al hard aan het werk is zijn dps te verbeteren.

Daarnaast Dinsdag een ticket naar de brawlers guild gekocht op de BMAH voor 1250g, gister rank 7 geworden. Veel van de gevechten stellen echt niets voor.. enige waar ik wat moeite mee had waren die 5 Leper gnomes. Maar na wat talent changes (HotW naar Nature's Vigil, Mass Entanglement naar Typhoon) lukte het me om vaak genoeg mijn stacks te clearen, waardoor de damage healbaar bleef.

Van de 24 gevechten.. 21 one-shots, 2 waarbij ik eenmalig doodging (bij die grote tentacle, waterlopen beest... doet raindance en torrent, ging ik dood nadat de boss neer was, omdat z'n laatste druppel van raindance mij nog raakte.... kreeg de kill niet toegekend >_>) en alleen bij de gnomes had ik 4 of 5 pogingen nodig.

Vanavond maar even wat dailies doen en dan zien hoe de rank 7 gevechten gaan.

Daarnaast is m'n warrior nu lvl 67 en loopt ie rond met 2 grote Bloodied Arcanite Reapers... te leuk voor woorden, alhoewel ik meer dmg deed met m'n tanking main hand in combo met de pvp sword. Ach, van 2.1k dps op lvl 64 naar 1.9k dps op lvl 67... ook geen ramp, gaat nog steeds snel

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Kapoen
Sabrac schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:37:
Daarnaast is m'n warrior nu lvl 67 en loopt ie rond met 2 grote Bloodied Arcanite Reapers... te leuk voor woorden, alhoewel ik meer dmg deed met m'n tanking main hand in combo met de pvp sword. Ach, van 2.1k dps op lvl 64 naar 1.9k dps op lvl 67... ook geen ramp, gaat nog steeds snel
Om die cijfers even in perspectief te plaatsen: als je in level 80 heroics (WotLK dus) 1500 dps haalde per persoon had je al een hele vlotte run ;)

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kapoen schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:09:
[...]

Om die cijfers even in perspectief te plaatsen: als je in level 80 heroics (WotLK dus) 1500 dps haalde per persoon had je al een hele vlotte run ;)
Ja ik weet het :) In TBC deden de hoge dps bij ons toen 1.5k dps op lvl 70, in SSC.. met buffs.
Nu haal ik deze nummers, albeit voor een korte period, in normale dungeons :).

Is vooral leuk omdat een kameraad van me een mage aan het levelen is en we samen dan dungeons doen.
Hij doet 2k dps, ik doe 2k dps.. boss is neer in 10-15 seconde :).

edit:

Waar ik me vooral over verbaas is de Single target DPS die Dragon roar doet..
Heb nog veel te leren als Fury maar dit is in ieder geval wat ik nu doe:

Stap 1:
* Charge de boss
* Dragon roar
* Berserker rage + Recklessness + Deadly Calm

Stap 2:

* Bloodthirst + Heroic Strike
* Raging blow (als deze procced, maar met recklessness is dat bijna altijd zo) + Heroic Strike
* Wild Strike + Heroic Strike

Stap 3:

* Bloodthirst
* Raging blow (als deze procced, maar met recklessness is dat bijna altijd zo)
* Wild Strike

* Repeat stap 3 tot de baas op low health zit

* Execute spam.

WIN :D

[ Voor 33% gewijzigd door Sabrac op 27-12-2012 10:26 ]

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Gisteren weer een stukje verder gekomen in het LFR proces, na een poosje vastgezeten te zijn op Ilvl 469 dankzij de klaxxi nu de 470 voorbij (de epic ring die je krijgt) nu kan ik meer LFR's doen ipv alleen de twee instap raids (vanavond maar eens mee aan de slag).

had tien van die "elder coins" maar die hebben helaas niks opgeleverd op wat goud na, wel al bracers een helm en een chest mogen ontvangen, helaas had ik aan de chest niks omdat ik al een epic craft chest had haha hoopte nog op een shield van de spirit kings maar ook dat mocht helaas niet zo zijn.

verder niet veel gedaan maar gelukkig 1 factie minder om rep bij te farmen :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Anoniem: 384763

[...]

Pak maar gerust 3-4 k dps :p 1500 was wat de tank deed !

Na 2 weekjes raiden (enkel LFR atm), bijna volledig in epix en de meeste reputations al waar ik ze wil.

Gisteren revered met de tillers, vandaag met de anglers, overmorgen met de golden lotus en dan kan ik de shado-pan beginnen. De serpent rep doe ik ook dertussen + archaeology daily. Toch goed voor een 2-3 tal uur per dag aan dailies :)

• Kapoen
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:27:
[...]
Pak maar gerust 3-4 k dps :p 1500 was wat de tank deed !
1500 -> 2000 dps was normaal voor chars met blauwe gear en een beetje voeling met hun spec/rotatie, met enkele epics ging men gemakkelijk over 2k en zo verder...

Na enkele maanden ging 'men' overdreven eisen stellen (niet op jou bedoeld gr00v) aan pugs waarbij men getallen sterk ging opblazen:
- tanks moesten ineens > 25k HP (en later zelfs bijna 40k) hebben, ook al deed men eerst heroic runs met 17 tot 20k HP
- 3, 4, 5k dps - alleen haalbaar voor epic geared chars

Ik ben blij dat men tegenwoordig niet begint te zeuren en zwaaien met #@!ç gearscore en allerhande meters, althans toch in de pugs die ik tot nu toe al gedaan heb.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Boomkin solo Ulduar part 2:

Stukken leuker dan deel 1. Thorim, freya, mimiron allemaal op hardmode, Yogg+1...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Paterpor
Paterpor schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:06:
Hey

Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij oude raids willen clearen. De reden hiervoor is ten eerste achievements en ten tweede voor transmog gear. Ik wil alles doen misschien zelfs de proto drake achievements in ulduar of de drake achievements in ICC. Met een stuk of 3 man kunnen we al ver geraken. Het zou ook tof zijn moesten we op skype ook nog wat plezier kunnen maken ondertussen. Als je interesse hebt dan PM je me maar. (Ohja, ik speel op de horde kant op de server Quel'Thalas maar met Real ID zouden we wel samen in raids kunnen.)
Nog even mezelf quoten, ben nog steeds op zoek naar mensen!

• Mektheb
Paterpor schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:16:
[...]

Altijd leuk :), helaas allemaal al to death gedaan :P.

Alleen DS heroic en FL heroic voor mount drops en meta achievments zou ik wel willen :)

• Paterpor
Mektheb schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:34:
[...]
Altijd leuk :), helaas allemaal al to death gedaan :P.

Alleen DS heroic en FL heroic voor mount drops en meta achievments zou ik wel willen :)
Haha maar jij speelt al wat langer dan ik :P.

Meta achievements ben ik ook altijd paraat voor!

• Renquin
Paterpor schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:16:
[...]

Als ik online ben wil ik ook wel mee hoor (kitty dps of bear tank), m'n vriendin (priest healer of priest dps) ook wel als ze er is.
Komen allebei nog een aantal achievements tekort :)

Want a cookie?!

• Dennism
  • Nu online
[...]

1.5k dps vind ik wel wat aan de lage kant voor Wotlk hoor, eind BT en Sunwell deed ik toch rond de 2300 dps met 4p T6/BT/MH gear op mijn lock. Locks in de beste sunwell gear zaten zo rond de 2900 uit mijn hoofd. Begon Wotlk op onze eerste sartharion kill zat ik al op 5k DPS en dat waas echt niet dik in de epics al. Eind wotlk zat ik dacht ik op rond de 10-12k in ICC oid.

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
Dennism schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:20:
[...]

1.5k dps vind ik wel wat aan de lage kant voor Wotlk hoor, eind BT en Sunwell deed ik toch rond de 2300 dps met 4p T6/BT/MH gear op mijn lock. Locks in de beste sunwell gear zaten zo rond de 2900 uit mijn hoofd. Begon Wotlk op onze eerste sartharion kill zat ik al op 5k DPS en dat waas echt niet dik in de epics al. Eind wotlk zat ik dacht ik op rond de 10-12k in ICC oid.
1.5k was zeer zeker niet aan de lage kant in dungeons met mensen in green / blues.
In Naxx was 3k dps met een paar epics goede dps.
Ik heb nog een filmpje van me guild op mimiron in Ulduar waar de dps rond de 4500 dps zat.
Dat het ontiegelijk hard schaalde en je op 10k dps in ICC zat klopt maar in begin van Wotlk was Sunwell gear ook beter dan de blues, plus dat je levels omhoog gaat en dus eigenlijk met dezelfde gear minder haste crit etc hebt was het op begin van Wotlk echt nog laag.

Je merkt dit ook met de overgang van Wotlk naar Cata, waar je op lvl 81 meer dps doet dan op 85 met greens door scaling.
Nu in Mop is 80-90k dps goed maar bij de laatste mop patch zou dat ook het dubbele zijn.

• Dennism
  • Nu online
Greens en leveling blue's geloof ik wel ja, heb volgens mij geen greens aangeraakt en ik geloof geen van mijn guildies ook op hun mains. Pas met heroic blue's begon ik mijn gear zo nu en dan te vervangen, en andere pieces pas in naxx/sartharion en malygos.Volgens mij heb ik tijdens het lvlen alleen mijn wapen vervangen voor dat wapen die je krijgt in de gundrak arena quest line.

Heroics runnen deden wij destijds ook nog in guildgroepjes in het begin, dus scheeld natuurlijk ook. Scaling heb ik nooit echt veel gemerkt als caster tijdens het lvlen. Mijn dps is altijd hoger geweest dan wat het in de vorige expansion was, echter voor melee e.d. is dit soms wel anders. Als caster begin je direct op top level met je hoogste spell ranks waar al een deel scaling in zit en je dus vaak aan begin van een expansion een stukje beter scaled als melee, en aan het einde wat minder aangezien je als bijv melee natuurlijk veelal xxx% weapon dmg abilities hebt, welke pas beter beginnen te scalen als je ook daadwerkelijk upgrades krijgt.

Verder speelde ik destijds nog op een stuk hoger niveau dan dat ik nu doe qua progressie, en dat zal natuurlijk ook voor een deel de hogere dps welke ik destijds zag verklaren.Destijds speelde ik echt voor de hoogste progressie haalbaar met de guild waar ik in zat, terwijl ik nu in een guild zit met vooral mensen die ik al lang ken, maar ook lang niet altijd nog een vol raid schema kunnen doen vanwege IRL.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

En zo heb je na 6 kills de Al'ar mount van KT :+ Op naar de volgende (Onyxia)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77dODFpWjOcrSI0ImLoft1UH/full.jpg

Strava

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
* Krylinck heeft de laatste tijd weinig gespeeld, maar...

Kun je die tegenwoordig soloën, of toch met meer man?

Strava

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
Gefeliciteerd met de mount! :)

Ik begin de rng nu onderhand wel echt zat te worden. Zit al sinds release van de LFR instances te wachten op een tier chest/head en een wapen voor m'n legendary gem, waarbij head alleen maar voor 4 set bonus zou zijn, heb liever de chest. Op Sha of Fear heb ik al 13 rolls gehad en op empress een stuk of 10, dus inclusief coins. Maar helemaal niets van beide.

En ik was bijna blij met Sha of Anger, ik kreeg loot, maar waren helaas waardeloze wrists...

Omdat het kerst was zal ik niet al te veel ranten, succes in het komende jaar allen ;)

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Krylinck schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:03:
* Krylinck heeft de laatste tijd weinig gespeeld, maar...

Kun je die tegenwoordig soloën, of toch met meer man?
De meeste classes kunnen oude raids wel makkelijk soloën. Tegenwoordig kan je - zonder iemand te inviten om een raid te maken - zo naar binnen wandelen. Zeker 10m is behoorlijk makkelijk

Strava

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Als ik mijn Inscribed Serpent Staff upgrade met Valor Points, kan ik die dan nog doormailen naar mijn alts, en zo ja, blijft die upgrade behouden?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• JeroenNietDoen
Erycius schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:47:
Als ik mijn Inscribed Serpent Staff upgrade met Valor Points, kan ik die dan nog doormailen naar mijn alts, en zo ja, blijft die upgrade behouden?
Volgens reacties op wowhead moet dat wel zo werken.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
vhal schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:28:
[...]

De meeste classes kunnen oude raids wel makkelijk soloën. Tegenwoordig kan je - zonder iemand te inviten om een raid te maken - zo naar binnen wandelen. Zeker 10m is behoorlijk makkelijk
Hoe heb je hem dan gesoloëd? met je hunter? dan wil ik namelijk ook wel eens een gokje wagen, je zit met die mindcontrol neem ik aan, of is dat sinds 5.1 veranderd?

• Dennism
  • Nu online
EelcoB schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:02:
[...]

Hoe heb je hem dan gesoloëd? met je hunter? dan wil ik namelijk ook wel eens een gokje wagen, je zit met die mindcontrol neem ik aan, of is dat sinds 5.1 veranderd?
MC kan vermijden door out of LoS te blijven. Of je pet dismissen en die phase bursten, is maar 1.8 miljoen hp ofzo

• EelcoB
Paterpor schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:06:
Hey

Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij oude raids willen clearen. De reden hiervoor is ten eerste achievements en ten tweede voor tranmog gear. Ik wil alles doen misschien zelfs de proto drake achievements in ulduar of de drake achievements in ICC. Met een stuk of 3 man kunnen we al ver geraken. Het zou ook tof zijn moesten we op skype ook nog wat plezier kunnen maken ondertussen. Als je interesse hebt dan PM je me maar. (Ohja, ik speel op de horde kant op de server Quel'Thalas maar met real id zouden we wel samen in raids kunnen.)
Dat wil ik ook wel, alleen speel je voor mij aan de verkeerde zijde :( Als er nog allies zijn die dit willen, dan hou ik me aanbevolen :)

• EelcoB
Renquin schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:33:
[...]

Die is idd heel erg cool (heb hem zelf al een paar weken in de kast staan).
Vind de spelersmodellen ook zeer mooi.
Ik heb een hele tijd terug de collectors edition van monopoly besteld via de USA battle.net voor mij en de broer van mn vriendin (verjaardagscadeautje). Wat het verschil is met de normale versie weet ik niet, maar hij is idd erg goed gemaakt.

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-05 10:52
Ik heb een mage. Ik wil graag met een en dezelfde knop op mijzelf slow fall kunnen casten en dit er weer afhalen. Op die manier kan ik in de lucht de slow fall even cancellen om sneller te dalen, om vervolgens weer slow fall te casten.

Tot nu toe heb ik dit:
#showtooltip Slow Fall
/cancelaura Slow Fall
/cast [@mouseover,nodead,help][nodead,help][@player] Slow Fall

Dit zorgt er ook voor dat ik de buff op een raidmember kan casten met een mouseover. Nu is het zo dat de aura niet canceld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Voor mensen die graag een gemakkelijke Feat of Strength aan hun lijstje toevoegen: veeg ff door AQ40 en loot zo'n rode bug mount. Daar krijg je dus blijkbaar ook een FoS voor, alleen jammer dat je het ding alleen in de raid kan gebruiken :(

Ik heb eergisteren AQ40 gecleared met mijn warrior en ik heb die mount toch 2x zien droppen, en daarnaast heel veel gele en blauwe versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kapoen schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:44:
Voor mensen die graag een gemakkelijke Feat of Strength aan hun lijstje toevoegen: veeg ff door AQ40 en loot zo'n rode bug mount. Daar krijg je dus blijkbaar ook een FoS voor, alleen jammer dat je het ding alleen in de raid kan gebruiken :(

Ik heb eergisteren AQ40 gecleared met mijn warrior en ik heb die mount toch 2x zien droppen, en daarnaast heel veel gele en blauwe versies :)
Er is ook een paarse mount, die is wel buiten te gebruiken.
Dropchance hiervan is echter 0,00000000000000000000000000001%

Verder is de achievement an sich gewoon cool "Because it's red".
Echt, hoe simpel en geniaal wil je het hebben :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Renquin schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:53:
[...]

Er is ook een paarse mount, die is wel buiten te gebruiken.
Dropchance hiervan is echter 0,00000000000000000000000000001%

Verder is de achievement an sich gewoon cool "Because it's red".
Echt, hoe simpel en geniaal wil je het hebben :D
die paarse kan je niet meer krijge. ( is black btw )
die kon je alleen krijgen als de Gates bij het Event open gingen en je guild samen op de Gong mepte.
Dus al sinds Vanilla niet meer te krijgen.
Hoort ook de title bij Scarab Lord..
de mount was oorspronkelijk ook een Legendary ( is nog steeds )
Die je wel kan krijgen is in het BLAUW maar dan van archeology.

http://www.wowhead.com/item=21176
This item is no longer available within the game.
Received by all who ring the Scarab Gong within 10 hours of the first person to ring it. After that, this mount is unattainable.

This mount functions as a normal mount outside of AQ40, but is limited inside AQ40 and desummons when you take any damage, or are put in to combat, just like the ones that drop off of the trash in AQ40.

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 28-12-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Is alchemy nog steeds een profession om goed gold mee te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Laatst online: 22-05 14:21
GrazendeKoe schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:23:
Is alchemy nog steeds een profession om goed gold mee te verdienen?
professions verschilt per server om gold mee te maken. Natuurlijk zijn er potions nodig voor het raiden/pvpen, dus er is zeker vraag naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ja dat was inderdaad indirect mijn vraag. Ik weet niet hoe moeilijk raiden nog is oid, omdat ik zelf alleen maar pvp. Dus ik wist niet of er nog vraag naar was.

Of beveelt iemand andere profs aan ipv alchemy om gold mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:09
Kaap schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:30:
Ik zit al heel lang te twijfelen om die aan te schaffen. Alleen ik afgelopen jaar al Monopoly Nintendo gekocht, dus het is best wel dubbel op als ik nu WoW Monopoly zou gaan kopen eigenlijk.

Voor mensen met interesse, hij is gewoon te bestellen bij Bol.com:
- http://www.bol.com/nl/p/m...edition/1004004012376840/

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 28-12-2012 10:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Dennism schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:03:
[...]
MC kan vermijden door out of LoS te blijven. Of je pet dismissen en die phase bursten, is maar 1.8 miljoen hp ofzo
Idd, je kan de LoS methode gebruiken bij 1 v/d 2 grote standbeelden of anders gewoon je pet dismissen en KT platnuken. Je pet kan soms bugged raken als je de LoS methode gebruikt hetgeen irritant is. Verder is het gewoon tank and spank. Ik zou wel adviseren om de engineer guy als eerste te doden na de weaponphase omdat die 1 minuut durende random stun ronduit irritant is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mektheb schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:05:
[...]

die paarse kan je niet meer krijge. ( is black btw )
die kon je alleen krijgen als de Gates bij het Event open gingen en je guild samen op de Gong mepte.
Dus al sinds Vanilla niet meer te krijgen.
Hoort ook de title bij Scarab Lord..
de mount was oorspronkelijk ook een Legendary ( is nog steeds )
Die je wel kan krijgen is in het BLAUW maar dan van archeology.

http://www.wowhead.com/item=21176
This item is no longer available within the game.
[...]
Ah damnit, ik was bij die opening op mijn oude server.
Heb de gong nooit aangeraakt, omdat ik dacht dat het niet meer werkte (+ dat de server een keer of 15 gecrashed is en ik toen maar naar bed ging).

Had ik toen moeten weten -.-

Naja, dan die archeology mount maaris opzoeken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Renquin schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:09:
[...]

Ah damnit, ik was bij die opening op mijn oude server.
Heb de gong nooit aangeraakt, omdat ik dacht dat het niet meer werkte (+ dat de server een keer of 15 gecrashed is en ik toen maar naar bed ging).

Had ik toen moeten weten -.-
Naja, dan die archeology mount maaris opzoeken :)
Had je die scepter om die mount te krijgen? Je kon 15 minuten nadat iemand op de gong had geslagen nog een mount krijgen maar de kans dat iemand een 2e scepter had was in die tijd nihil. De questchain was nogal een pain in the ass...

Overigens wel 1 van de betere events waar een server daadwerkelijk moest samenwerken om überhaupt AQ40 binnen te komen. Dit itt tot de hedendaagse niet bestaande sociale aspect en mentaliteit die je in WoW terug vindt. Mensen willen niet meer groepen voor dailies, er wordt amper wat gezegd in random pugs, 9 v/d 10 keer kom je een semi AFK/auto follow gast tegen in scenarios/LFR/heroics, gevloek en gescheld en alle andere meuk :+ Gelukkig is de guild het tegenovergestelde :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister even weer wat heroics onveilig gemaakt met de nieuwe dps / healer en tank van de guild..

Wel leuk opzich, dungeon in, gemiddelde dps per persoon zo rond de 80 a 90k, 10 minuten later, heroic weer uit, volgende in.. zo een paar gedaan.

Op een gegeven moment bij de Siege of Niuzoa Temple, de nieuwe dps ging van de ene groep slijmen naar de andere, dus iedereen erachter aan, 200k dps op de boss vanwege de slime stacks, dus naja.. misschien dat ie meer leuke tricks wist, dus bij de boss erna, iedereen moest naar beneden behalve de healer en die moest dan dat sticky spul gooien, dps moest gewoon door blijven dps'en en het spul ontwijken.

Op zich niets mis mee.... tenzij je dus 3 melee dps + een tank hebt.,.. demolishers komen... heel even gaat de gedachte 'kunnen die explosies ons ook damagen', de DK raakt 1 van hun... boom... 3 dps dood :P.

Hebben daar vervolgens een tijdje gelegen en toegekeken hoe de boss ons liep te T-Baggen (die flurry of blades oid cast hij blijkbaar ook op dode players).

Al met al wel weer wat lol gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyrius
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Sabrac schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:37:
Toch WoW maar weer even opgepakt naar een kort dipje, binnenkort maar weer eens beginnen aan de dailies om wat gear te verzamelen.

Guild issues lijken opgelost te zijn, een andere oude raiding guild op de server had moeite met raids te vullen en was hierdoor weken geleden gestopt met raiden, nu hadden wij een DPS van hun al af en toe gebruikt als invaller. Nu is deze DPS, een healer en een tank bij de guild gekomen. Hierdoor zijn alle tank en healing spots weer gevuld en hebben we nu 1 DPS te veel. Mits de DPS goed blijft, zal de mage dan mogelijk op de 'reserve' bank worden geplaatst, alhoewel hij al hard aan het werk is zijn dps te verbeteren.

Daarnaast Dinsdag een ticket naar de brawlers guild gekocht op de BMAH voor 1250g, gister rank 7 geworden. Veel van de gevechten stellen echt niets voor.. enige waar ik wat moeite mee had waren die 5 Leper gnomes. Maar na wat talent changes (HotW naar Nature's Vigil, Mass Entanglement naar Typhoon) lukte het me om vaak genoeg mijn stacks te clearen, waardoor de damage healbaar bleef.

Van de 24 gevechten.. 21 one-shots, 2 waarbij ik eenmalig doodging (bij die grote tentacle, waterlopen beest... doet raindance en torrent, ging ik dood nadat de boss neer was, omdat z'n laatste druppel van raindance mij nog raakte.... kreeg de kill niet toegekend >_>) en alleen bij de gnomes had ik 4 of 5 pogingen nodig.

Vanavond maar even wat dailies doen en dan zien hoe de rank 7 gevechten gaan.

Ff vraagje tussendoor... jij hebt niet toevallig in een vaag verleden gespeeld op Darkspear he? (Tauren) Warrior? :> En in de guild "Coldheart Clan" gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Thyrius schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:19:
[...]
Ff vraagje tussendoor... jij hebt niet toevallig in een vaag verleden gespeeld op Darkspear he? (Tauren) Warrior? :> En in de guild "Coldheart Clan" gezeten?
Ja, en ja, Tauren warrior :) Protection spec :P

edit:
De warrior heb ik nog, had deze toen naar Argent Dawn verhuisd om met een kameraad te spelen, later terug verhuisd naar Darkspear, met bijna al z'n gear intact..... heeft 2 levels erbij gekregen voordat ik er mee stopte

En een andere naam omdat Sabrac toen op darkspear al was ingenomen :(

http://eu.battle.net/wow/...r/darkspear/Senick/simple

[ Voor 36% gewijzigd door Sabrac op 28-12-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Ik wil ook mijn warrior gaan transferren. Kwam erachter dat deze ook nog best wat leuke transmog items heeft die helaas groterdeels ook weer te krijgen zijn uit de cata ZG dus niet echt uniek zijn. Kwam er echter wel achter dat de warblades ineens daggers zijn, en ik heb de OH sword en dat de Bloodlords defender in Cata geen glow meer heeft, en de oude wel. Dus misschien is er toch nog iets leuks mee te transmoggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Van de week zat ik met m'n feral in Mogu'shan Palace en uiteindelijk kwamen we bij de laatste boss uit. Er was al een warrior dps doodgegaan en de tank, volgens mij was het een pala, bakte er niet zoveel van en ging dus ook dood. Afijn, ik snel naar bear form en de shammy healer gooide gelijk netjes earth shield op m'n dikke beer reet :) . Gelijk ook een growl eruit gegooid (taunt die ook in feral spec voor bears beschikbaar is) en uiteindelijk na een 1-2 minuten toch de boss neergekregen met alleen shammy, hunter en ik bear tanked in feral gear + feral spec. Overigens ook nog een nature's swiftness rebirth op die warrior gedaan (tank was al ragequit), maar die gast presteerde het om nog een keer dood te gaan :F

Doordat korte tank-avontuurtje toch maar weer eens m'n echte tank-spec van stal gehaald en ik moet zeggen dat dat toch ook wel weer leuk is om te doen. Volgens mij zijn bears echt niet kapot te krijgen. Beetje savage defense ophouden, af en toe een frenzied regen spammen en dan is er natuurlijk ook nog barkskin, survival instincts, might en wat talent dingen. Best veel survival cd's. Die MoP-veranderingen waren trouwens wel ff wennen, maar ik heb wel het idee dat het idd meer active mitigation geworden (iets wat ze van plan waren te introduceren in MoP)
GrazendeKoe schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:27:
Ik heb een mage. Ik wil graag met een en dezelfde knop op mijzelf slow fall kunnen casten en dit er weer afhalen. Op die manier kan ik in de lucht de slow fall even cancellen om sneller te dalen, om vervolgens weer slow fall te casten.

Tot nu toe heb ik dit:
#showtooltip Slow Fall
/cancelaura Slow Fall

Dit zorgt er ook voor dat ik de buff op een raidmember kan casten met een mouseover. Nu is het zo dat de aura niet canceld..
En als je dit probeert:
code:
1
2
3
#showtooltip Slow Fall
/cancelaura [mod:shift] Slow Fall

Als je nu shift + je gewenste toets indrukt, canceled hij je Slow Fall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 10:25
mensen die hier een hd 7870 videokaart gebruiken en zo ja speelt hij wow op ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
als de rest van je systeem ok is, speelt deze 1920x1080 op ultra ja. WoW is de laatste tijd grafisch wel verbeterd, maar het is nog steeds nodig een goede CPU/GPU combo te hebben. Een nieuwe GPU met een veroudedre CPU zal lang niet zoveel brengen als wanneer de CPU/GPU in verhouding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
ik heb een i5 intel 2400 sandybridge op 3.1 ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Dan verwacht ik weining problemen. Al lijkt de Nvidia 660Ti het in WoW net wat beter te doen dan de HD7870. Maar beide kaarten moeten Ultra icm met die CPU makkelijk op kunnen draaien vermits je geen je niet hoger gaat dan 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Dennism schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 23:33:
Dan verwacht ik weining problemen. Al lijkt de Nvidia 660Ti het in WoW net wat beter te doen dan de HD7870. Maar beide kaarten moeten Ultra icm met die CPU makkelijk op kunnen draaien vermits je geen je niet hoger gaat dan 1920x1080.
ik heb nu een hd5450 maar daar is in pandaria op low echt geen goede fps mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Ik heb een 7850 2GB, intel 3570k, 8GB mem, 256SS en draai alles op max/ultra op 1920x1080 met een 2e scherm op 1680x1050 waar ik lekker kan browsen tijdens raiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Laatst online: 27-05 22:21
Meer mensen last van disconnect/ niet meer inloggen, problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikje1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:37

Ikje1979

Never argue with an idiot.

Blijft hier hangen op het laatste stukje van loading balk na het kiezen van een character en dan een disconnected from server. Wordt ook melding gemaakt van internetproblemen bij het loginscherm, en op de forums staat het ook vol. Waarschijnlijk dus ergens wel een serieus probleempje.

Don't judge me on my creatifity, my genie is mentaly challenged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Laatst online: 27-05 22:21
Gelukkig maar! Had het al gezien inderdaad, maar was toch bang dat ik één van de weinigen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikje1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:37

Ikje1979

Never argue with an idiot.

Don't judge me on my creatifity, my genie is mentaly challenged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ikje1979 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 09:55:
Blijft hier hangen op het laatste stukje van loading balk na het kiezen van een character en dan een disconnected from server. Wordt ook melding gemaakt van internetproblemen bij het loginscherm, en op de forums staat het ook vol. Waarschijnlijk dus ergens wel een serieus probleempje.
blijkbaar een externe ISP die problemen heeft met rerouting als ik zo de forums lees. Het probleem zou niet bij blizzard zelf liggen maar met de connectie naar hun servers.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.