[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Drie uur verder en ik sta op 486, dit gaat hem niet meer worden vanavond. Hopelijk morgen meer geluk!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Zelfs Patrons zitten op Aier ruim een uur in de queue :(
Morgen gelukkig normale tijd thuis, dus meteen opstarten rond etenstijd.

-edit-
Lijkt er op dat de estimated time niet helemaal klopt voor patrons, want wij schieten natuurlijk door de rij heen. van >1h naar 25min in 2 minuten :D

[ Voor 38% gewijzigd door FunkyTrip op 23-09-2014 20:49 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:06:
Krijg je met Patron ook dubbele Gilda Stars?
nee

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga nu denk ik proberen deze mount te breeden http://www.archeagedb.net/article/Fast_White_Bear

vooral die abilities lijken me echt vet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudolf schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:42:
[...]

log dan nu maar eens effe in. queue van 550+ met patron.
Geen problemen gehad met inloggen... niet zo gek dat het drukker is zo gelijk na een server restart 8)7

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:19:
[...]

Geen problemen gehad met inloggen... niet zo gek dat het drukker is zo gelijk na een server restart 8)7
Je hebt gelijk. Had nog niks over de restart gelezen. Om 2300 kon ik weer gewoon doorlopen. Geen queue. Heerlijk.

Vermaak me prima tot nu toe. Ben pas lvl 20. Meer aan het klooien met m'n tuintje etc dan echt aan het questen.

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:59:
Ik ga nu denk ik proberen deze mount te breeden http://www.archeagedb.net/article/Fast_White_Bear

vooral die abilities lijken me echt vet :p
Escape moet eigeinlijk BEAR HUG!<3!! heten xD

Edit: Btw waar kun je een snellere mount kopen? vooral die op een wolf lijkt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Plainside op 24-09-2014 08:12 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:11:
[...]

Escape moet eigeinlijk BEAR HUG!<3!! heten xD

Edit: Btw waar kun je een snellere mount kopen? vooral die op een wolf lijkt :P
je eerste mount krijg je eigenlijk via een quest. de andere mounts van jou faction kan je kopen voor 10s per stuk op de plekken waar je de eerste mound breed. dus humans in solzreed en de elfs in Gweonid. (ie wolven / lions zijn van het kattenras)

Ik weet dat je de andere mounts van de andere faction kan kopen in de MarketPlace voor credtis.
Maar ik weet niet of het ook mogelijk is om ze in game te halen. Die Yata weet ik eigenlijk ook niet maar die heb ik gekocht in creds store.

De snelheid van je mount wordt voornamelijk bepaald door ze level en de mount gear. Je kan bij de stablehand gear kopen om je mount extra stats te geven en waaronder dus ook movement speed

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verdorie, gisteren toch waarempel weten te spelen. Mijn allereerste traderun ooit gedaan en level 40 bereikt. Om vervolgens maar wat te gaan diepzeeduiken en uiteindelijk maar mijn flippers gemaakt voor toekomstige avonturen.

Geen idee of de queue tijden op Kryposa nu zijn opgelost maar de servermaintenance/restart gisteren gaf me iig de kans om te spelen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:13:
Verdorie, gisteren toch waarempel weten te spelen. Mijn allereerste traderun ooit gedaan en level 40 bereikt. Om vervolgens maar wat te gaan diepzeeduiken en uiteindelijk maar mijn flippers gemaakt voor toekomstige avonturen.

Geen idee of de queue tijden op Kryposa nu zijn opgelost maar de servermaintenance/restart gisteren gaf me iig de kans om te spelen.
Problemen zijn er nog steeds ;p ze gaven aan dit voor/in het weekend proberen op te lossen.
de maintenance was nog niet om dit probleem te verhelpen.

Dat deepsea mining is echt vet. Flippers moet ik ook nog maken maar is wel erg leuk gedaan allemaal

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:16:
[...]

Problemen zijn er nog steeds ;p ze gaven aan dit voor/in het weekend proberen op te lossen.
de maintenance was nog niet om dit probleem te verhelpen.

Dat deepsea mining is echt vet. Flippers moet ik ook nog maken maar is wel erg leuk gedaan allemaal
ja, ja, helemaal mee eens...
Geen flauwbenul wat het mining is haha lijkt me wel vet kan niet wachten todat ik met paypal kan betalen...

Maar hij geeft aan dat ik een Credit Card moet koppelen.
Maar volgens de Trionworlds FAQ moet het ook werken met een gekoppeld Bank Account, kan iemand dit voor mij bevestigen?

Verwijderd

Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:59:
[...]

Geen flauwbenul wat het mining is haha lijkt me wel vet kan niet wachten todat ik met paypal kan betalen...

Maar volgens de Trionworlds FAQ moet het ook werken met een gekoppeld Bank Account, kan iemand dit voor mij bevestigen?
Ik gaf al een paar pagina's eerder aan dat je mogelijk tegen dit probleem zou aanlopen en inderdaad: Sommige winkels zien een bankrekening gekoppeld aan een PayPal niet als 'even betrouwbaar' als een Credit Card waardoor ze dus ook deze rekeningen wijzigen. Heeft helaas iets te maken met het feit dat vooral Amerikaanse bedrijven echt alleen maar van de Credit Card zijn. Zoals ik een paar pagina's geleden al zei, je kunt beter een pre-paid Credit Card aan je PayPal koppelen. Dan ben je -nog- veiliger (Pre-Paid Credit Card's zijn uiteraard niet gekoppeld aan je bankrekening) en je weet zeker dat een winkel je PayPal betaling zal accepteren. ;)

Maarja, ik heb er zelf geen ervaringen mee bij ArcheAge, maar bij Wildstar bijvoorbeeld kreeg ik dus wel problemen en moest ik -echt- een Credit Card aan mijn PayPal koppelen om te kunnen betalen. Anders kreeg ik een foutmelding.

Waarom haal je niet gewoon zo'n pre-paid Credit Card? Dat is toch veel gemakkelijker? 8)7 Je kunt ze bij alle sigarenboeren halen (geldig voor 3 jaar) en je kunt je PayPal direct opwaarderen met iDeal binnen 5 minuten. Met een beetje geluk heb je dan binnen 2 uur (als je een sigarenboer in de buurt hebt ;)) een werkende PayPal account. Dat met het koppelen aan je bankrekening is zooo langzaam en ook nog eens een beetje tricky met betrekking tot beveiliging. Je creëert namelijk een achterdeur naar je betaalrekening.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 10:13 ]

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:59:
[...]

Ik heb ook via paypal betaald zonder credit card inderdaad. ;)

• Plainside

Plainside

Dus het is maar hopen dat het lukt ;-;?
En waar zou ik zo'n "debit credit card" kunnen krijgen?

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:14:
Dus het is maar hopen dat het lukt ;-;?
En waar zou ik zo'n "debit credit card" kunnen krijgen?
Primera of https://www.3vcard.nl/

[ Voor 7% gewijzigd door Lanithro op 24-09-2014 10:16 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

• Plainside

Plainside

Dankje, eerst even kijken of mijn bank koppelen werkt en anders koop ik wel een bij primera

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
sniper-cast schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:55:
[...]

Moet je hem in character selection menu zetten. :)
Helaas is dat vanaf nu niet meer mogelijk:
* Accounts will now be disconnected from the server when AFK at character selection or in character creation.
Volledige patch notes voor de update van vandaag kun je hier vinden: ArcheAge Version 1.2 Build 4.10

• Frozenhands
kladblokje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:39:
[...]

Helaas is dat vanaf nu niet meer mogelijk:

[...]

Volledige patch notes voor de update van vandaag kun je hier vinden: ArcheAge Version 1.2 Build 4.10
Dat is toch wel jammer dat ze dat hebben aangepakt haha, doen ze toch nog een beetje hun huiswerk die jongens!

Wellicht helpt dit overigens wel aan de queue tijden. Wat ik mij dan nog wel afvraag in hoeverre die reconnect bots aanwezig zijn...

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Beetje jammer dat je nu ook gedisconnect wordt als je in de character select staat.
Zet je jezelf in de que, en dan moet je maar elk half uur gaan kijken hoe ver je bent. Stel je bent net boodschappen doen en in die tijd connect je. Kom je terug ben je weer gedisconnect, kun je weer in de que staan,

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:54
Ik geloof dat de AFK kicker nu op 5 minuten is gezet.

Ook Trion heeft al gezegd dat dit wat aan de aggresieve kant is ... Maar als je wil gamen en poepen, moet je rap poepen.

• Rezje
JurGor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:01:

Ook Trion heeft al gezegd dat dit wat aan de aggresieve kant is ... Maar als je wil gamen en poepen, moet je rap poepen.
dat wordt met een RDP Programma op de tablet werken. Kun je doorspelen op de WC. :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja echt kut hoor die nieuwe timer.. ik schijt sowieso altijd gemiddeld 10 minuten.

of effe het vrouwtje helpen een spijker in de muur te slaan en je bent weer DC

• Rezje
Ik zat gister trouwens te spelen op de NA servers vanwege de hoge que op de EU servers. Daar kan je wel instant inloggen. Poppetje gemaakt en nu op de Oost kant begonnen. Moet zeggen dat ik het lekkerder vind spelen dan bijvoorbeeld een Elf, en het levelen lijkt sneller te gaan. Maar kan ook aan de server zelf liggen, die was een stuk stabieler (Geen lag spikes) dan dahuta.

Verwijderd

Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:32:
[...]

Dankje, eerst even kijken of mijn bank koppelen werkt en anders koop ik wel een bij primera
Wel zorgen dat je een 'card' koopt en geen 'voucher'. De voucher is maar 4 maanden geldig, de card 3 jaar. Verschil is dat je bij de card wat meer gegevens moet opgeven en er een saldo op moet storten bij activering. Wanneer je dat hebt gedaan voeg je de card toe aan je PayPal. Hoewel PayPal zegt dat dit 48 uur kan duren gebeurde het bij mij in enkele seconden. Vervolgens worden er twee kleine bedragen van de card afgeschreven die je in je overzicht kan terugvinden. Vul de code die bij de omschrijving van de afschrijving staat weer bij je PayPal in en je hebt meteen een verified account. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 11:35 ]

• Frozenhands
JurGor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:01:

Het is inderdaad wel vrij agressief, maar dat moet ook wel. Iedereen kende ondertussen het trucje van in karakter selectie te blijven zitten.

Wat ik nu wel zie, op mijn thuis computer is dat er geen queue momenteel is voor Dahuta. Ik ben benieuwd of dit vanmiddag ook nog is!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Keffie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:45:
[...]

Het is inderdaad wel vrij agressief, maar dat moet ook wel. Iedereen kende ondertussen het trucje van in karakter selectie te blijven zitten.

Wat ik nu wel zie, op mijn thuis computer is dat er geen queue momenteel is voor Dahuta. Ik ben benieuwd of dit vanmiddag ook nog is!
Inderdaad is het vrij agressief, maar als dat als gevolg heeft dat ik gewoon normaal kan inloggen zonder een queue wanneer ik wil, dan vind ik dat niet zo'n probleem.

• Plainside

Plainside

Ik denk dat de meeste que's nu een heel stuk korter zullen zijn.
Genoeg mensen die denken van ik zet mezelf nu in de que en speel vanavond rond 22:00 even.

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Ricmaniac schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:21:
ja echt kut hoor die nieuwe timer.. ik schijt sowieso altijd gemiddeld 10 minuten.

of effe het vrouwtje helpen een spijker in de muur te slaan en je bent weer DC
Misschien moet je straks wel stoelgang gegevens opgeven bij accountgegevens :D

Maar ehm, als dit de queue oplost, maakt het uiteindelijk niets uit of je DC, dan ben je zo weer reconnected natuurlijk. Als dit de queue echter slecht halveert, dan wordt het inderdaad anders.

• Frozenhands
Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:03:
Ik denk dat de meeste que's nu een heel stuk korter zullen zijn.
Genoeg mensen die denken van ik zet mezelf nu in de que en speel vanavond rond 22:00 even.
Precies, dat dachten heel veel mensen waarvan ik er één was, dan spelen ze uiteindelijk niet en blijven ze de queue ophouden.

De nieuwe patch heeft zeker wel potentie!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

het helpt wel.. gemiddeld nu op mijn server een queue van 800 ipv 3000 en ook gaat die stuk sneller. maarja 5 min = kick gaat me niet iets te snel XD

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/bLSku/7095a70cd8.png >.> Trion... F(..)k you!
Het lukt dus wanneer je je bank account koppelt btw haha... don't go mad now ;-;

Kan trouwens ook zijn dat ik mijn oude nummer op paypal had veranderd naar m'n huidige...

[ Voor 24% gewijzigd door Plainside op 24-09-2014 13:55 ]

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
vandaag weer de bijna "dagelijkse" traderuns voor geld..

zitten er 2 van die klote pk'ers (eigen factie) van de Friends guild in de haven te campen..
ja lekker je moet een laddertje op dus je wordt daaronder tot moes geslagen..

1 van hun kunnen pakken tijdens het opduiken van de pack van guildie werd ik door een andere even te grazen genomen..

maar eens kijken of ze er vanavond nog zitten.. dan sla ik ze de halve map door

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik snap het niet helemaal want als het je eigen faction is kan je sowieso niet aagevallen worden als je niet die oceaan debuff op je hebt of in een pvp gebied bent. er zaten gisteren 4 level 50's in de haven bij cresent throne van de enemy faction en ik lever daar me trade pack in.

Maar pas als ik op hun zou right clicken of een skill op ze gebruik kunnen hun mij aanvallen.. niet als ik zelf niet pvp flagged ben.

• Plainside

Plainside

Weet iemand toevallig hoe je je mobiele nummer in paypal moet zetten?
Paypal voegt zelf +31 toe dus ik dacht dat dan vervolgens de '0' van de '06' niet hoefde volgend met mijn nummer.
KAn iemand zeggen of dit klopt?

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:09:
Weet iemand toevallig hoe je je mobiele nummer in paypal moet zetten?
Paypal voegt zelf +31 toe dus ik dacht dat dan vervolgens de '0' van de '06' niet hoefde volgend met mijn nummer.
KAn iemand zeggen of dit klopt?
+31 6 xxxxxxxx zou correct moeten zijn

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:59:
Ik snap het niet helemaal want als het je eigen faction is kan je sowieso niet aagevallen worden als je niet die oceaan debuff op je hebt of in een pvp gebied bent. er zaten gisteren 4 level 50's in de haven bij cresent throne van de enemy faction en ik lever daar me trade pack in.

Maar pas als ik op hun zou right clicken of een skill op ze gebruik kunnen hun mij aanvallen.. niet als ik zelf niet pvp flagged ben.
ocean debuff?
  1. je hebt veilige gebieden = geen pvp/pk (groen kan rood wel slaan)
  2. je hebt hostile / warzone gebieden = pvp/pk (ook eigen factie dus)
  3. en je hebt peace time = geen pvp/pk (ook geen eigen factie)
verder is het zo dat zowel rood als groen safezones hebben (veilige gebieden)
#1 dus hier kan rood/groen je niets maken..

zoals ik naar sanddeep ging bijv kan groen je gewoon doodslaan als ze bloodlust (ctrl+f) aan hebben staan.. omdat het daar hostile/tension/war was

tuurlijk kun je wachten maar dat kost veel te veel tijd als je zoveel mogelijk runs wil doen

en in jou geval dus.. kan rood jou niet aanvallen ivm peace zone (cant instigate raid vs)
val jij mij aan dan kan ik jou ook slaan (alleen ik)

dus een boot vol guards helpt niets zolang je hun niet hit.. omdat ze je niet kunnen aanraken

[ Voor 9% gewijzigd door eehbiertje op 24-09-2014 15:23 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:16:
[...]

ocean debuff?
  1. je hebt veilige gebieden = geen pvp/pk (groen kan rood wel slaan)
  2. je hebt hostile / warzone gebieden = pvp/pk (ook eigen factie dus)
  3. en je hebt peace time = geen pvp/pk (ook geen eigen factie)
verder is het zo dat zowel rood als groen safezones hebben (veilige gebieden)
#1 dus hier kan rood/groen je niets maken..

zoals ik naar sanddeep ging bijv kan groen je gewoon doodslaan als ze bloodlust (ctrl+f) aan hebben staan.. omdat het daar hostile/tension/war was

tuurlijk kun je wachten maar dat kost veel te veel tijd als je zoveel mogelijk runs wil doen

en in jou geval dus.. kan rood jou niet aanvallen ivm peace zone (cant instigate raid vs)
val jij mij aan dan kan ik jou ook slaan (alleen ik)

dus een boot vol guards helpt niets zolang je hun niet hit.. omdat ze je niet kunnen aanraken
Ok de have was dus in sanddeep dan snap ik het al.. ik dacht in crescent throne of marianople

• Frozenhands
Ik ga denk ik mijn mening herzien over de potentie van deze update, de queues worden er niet korter op!

• Plainside

Plainside

Keffie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:22:
Ik ga denk ik mijn mening herzien over de potentie van deze update, de queues worden er niet korter op!
Tja een programmatje maken ddat elke 5min de muisbeweegt op het character scherm is niet moeilijk

• Frozenhands
Plainside schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:25:
[...]

Tja een programmatje maken ddat elke 5min de muisbeweegt op het character scherm is niet moeilijk
Yep, er zijn altijd manier om het te omzeilen!

• eehbiertje
Keffie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:42:
[...]

Yep, er zijn altijd manier om het te omzeilen!
kuch kuch bankjes in courtroom (marianople is er 1 bijv)
en niet te vergeten de training dummy's bij ynystere en memoria |:(

vind het zelf redelijk lame om te gebruiken maar ik zie massa's mensen het doen :/

• Frozenhands
eehbiertje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:44:
[...]

kuch kuch bankjes in courtroom (marianople is er 1 bijv)
en niet te vergeten de training dummy's bij ynystere en memoria |:(

vind het zelf redelijk lame om te gebruiken maar ik zie massa's mensen het doen :/
Ja, dat is één van de opties om het te doen!
Maar ik word er nu constant uit gegooid door Server Connection Loss en dan kan ik weer opnieuw verbinden.

• Plainside

Plainside

dus zojuist patron gekocht 3 man que instant join...

• Frozenhands
Ik ben de wacht rijen ook zat, Patron gekocht!

• Plainside

Plainside

Keffie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:21:
Ik ben de wacht rijen ook zat, Patron gekocht!
welcome to da hood

Edit: als je op Orchidna speeld voeg Daizuku toe :9

[ Voor 13% gewijzigd door Plainside op 24-09-2014 18:46 ]

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:54
Oh die nieuwe queue na die 5 min afk timer is lekker! Kwam net binnen op 800 en er zit me verdomme een partij vaart in!!!

Gelukkig ben ik kampioen snelkakken. Dus 5 minuten is ruim, ruim, ruim voldoende.

Verwijderd

Als je Archeage in windowed mode hebt en lekker andere dingen aan het doen bent tijdens de wachtrij, wordt je dan ook gekicked?? Of blijf je in de rij staan totdat je bij de character screen komt.

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:42:
Als je Archeage in windowed mode hebt en lekker andere dingen aan het doen bent tijdens de wachtrij, wordt je dan ook gekicked?? Of blijf je in de rij staan totdat je bij de character screen komt.
Je blijft in de que maar als je langer dan 5min op char selection staat dan moet je opnieuw beginnen

Edit: Voor de gene wie niet weten welke skills handig zijn en stuff, http://forums.archeagegam...-combinations-in-Archeage
11 builds(volgens mij van beta not sure) ik volg nmr2 en het werkt perfect.

[ Voor 22% gewijzigd door Plainside op 24-09-2014 20:11 ]

• Rezje
Goed ik zat dus in de que, kom ik thuis.. gedisconnect.. ;(

Ik connect opnieuw en huppa instant erin! Dus hij onthoud wel hoe lang je gedisconnect was, blijkbaar kun je binnen een bepaalde tijd gewoon instant terug connecten.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
fist of the empire roeiboot event

http://www.twitch.tv/thork_foe/c/5164471

Iseci

• Rezje
En 3 nieuwe servers up! Leeg, geen que dus ;)

Kom Nebe!

• Rudolf
Verleidelijk... 😃

Fresh start. Nu weet ik hoe alles werkt

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Die 3 zijn straks als eerste ook weer dood...blijf toch lekker op Aier. Al is het wel verleidelijk....rush groene questline nu en je hebt een prachtspot aan de kust ergens of beter!

Dit dus.

• Rezje
Misschien leuk voor andere nieuwe spelers.
Server: Nebe. Oost kant (Harani), Speel onder naam Mokka

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zat er ook aan te denken maar ik ben blij met wat ik nu heb.. straks krijg ik het op de nieuwe server niet voor mekaar om land te claimen :P

• eehbiertje
ergste is char creation is geblocked..

paar van mijn vrienden die tot nu toe 12 uur in queue hebben gestaan (en nog niet hebben kunnen loggen daardoor)

worden dus uitgesloten van het spelen met mij / onze guild..
blijf erbij dat ze free server transfers moeten maken..

property terug in de mailbox en account + storage overzetten..
minder wachtrij en zo kunnen mensen alsnog met hun vrienden spelen

ja ken het lege server verhaal maar genoeg f2p om het op te vullen

[ Voor 7% gewijzigd door eehbiertje op 24-09-2014 22:05 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

character transfers komen ook

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Voorlopig is forum nu weer down en kom ik het spel niet meer in na een crash :(
Hoop dat de grace period beetje lang duurt.

Dit dus.

• eehbiertje
is het bij jullie ook zo erg dat furries/harani in de meerderheid zijn?

bij ons is het in hasla 3/4vs1 lijkt het.. Zerg guilds FTW!
*afgaande op hasla farm

[ Voor 14% gewijzigd door eehbiertje op 24-09-2014 22:28 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

geen idee eigenlijk nog. ik heb bij ons het gevoel dat wij in voordeel zijn

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Rezje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:45:
Goed ik zat dus in de que, kom ik thuis.. gedisconnect.. ;(

Ik connect opnieuw en huppa instant erin! Dus hij onthoud wel hoe lang je gedisconnect was, blijkbaar kun je binnen een bepaalde tijd gewoon instant terug connecten.
Wanneer je disconnect houdt hij 10 min. je sessie vast zodat je niet weer in een queue belandt.

• Plainside

Plainside

Zit nog geen eens in een guild op het moment speel op Orchidna moet eens kijken of een wat grotere elf/human guild me op wil nemen haha

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

gisteren had ik niet de mogelijkheid om een character aan te maken op de nieuwe servers. ik kon zeg maar bij die 3 nieuwe servers niet eens op: Connect drukken

iemand enig idee of dat te maken heeft met de characters die je dan al hebt op een andere server?

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:11:
gisteren had ik niet de mogelijkheid om een character aan te maken op de nieuwe servers. ik kon zeg maar bij die 3 nieuwe servers niet eens op: Connect drukken

iemand enig idee of dat te maken heeft met de characters die je dan al hebt op een andere server?
waarschijnlijk een tijdelijk limiet zodat je op de server blijft waar je je eerste char hebt ofzo

• Damien

Damien

-iwnl-

Heerlijk gisteren, kom thuis. Log in, queue van 500, binnen 15 minuten op de server. Even later raak ik nog eenmaal geDCed omdat ik het nodig vond om een glas water in de keuken om te gooien, en dat toch even moest opruimen. Kwam helaas in de qeueu rond een uur of 20:00 van 1375. Maar ook geen ramp nog steeds binnen een uur weer terug op de server. En nu kun je zeggen, ja maar er zijn nog steeds queues, tja. Ik ben tevreden met de service die ze nu iig bieden. Eventjes wachten om je spel te kunnen spelen vind ik geen enkel probleem, zolang we het niet over dagdelen hebben.

Overigens gisteren mijn harpoon clipper en farm cart afgemaakt, weinig gelevelled verder dus niet verder gekomen dan level 41. Maar dat levellen komt vanzelf wel.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:26:
Heerlijk gisteren, kom thuis. Log in, queue van 500, binnen 15 minuten op de server. Even later raak ik nog eenmaal geDCed omdat ik het nodig vond om een glas water in de keuken om te gooien, en dat toch even moest opruimen. Kwam helaas in de qeueu rond een uur of 20:00 van 1375. Maar ook geen ramp nog steeds binnen een uur weer terug op de server. En nu kun je zeggen, ja maar er zijn nog steeds queues, tja. Ik ben tevreden met de service die ze nu iig bieden. Eventjes wachten om je spel te kunnen spelen vind ik geen enkel probleem, zolang we het niet over dagdelen hebben.

Overigens gisteren mijn harpoon clipper en farm cart afgemaakt, weinig gelevelled verder dus niet verder gekomen dan level 41. Maar dat levellen komt vanzelf wel.
ja ik had hetzelfde. queue van 1000 na me avond eten en toen zat ik er met een half uur weer in.
Dat is iets waar ik goed mee kan leven. Gaat nu alleen denk ik wel weer ietsje langer worden want ze hebben gezegt dat afk timer op 5 minuten inderdaad TE kort is. dus wordt denk ik weer 10 minuten en zal het toch wel weer wat langer duren vrees ik. maar weet niet hoeveel impact dat heeft.

Farm cart wil ik ook nog afmaken maar is erg duur joh. ik heb denk ik totaal iets van 13 levels gehaald door craften :p levelt zowat net zo snel als questen. als je labor genoeg hebt althans. Nu bijna level 40 en nog steeds niet de behoefte om echt snel naar 50 te gaan. ben gewoon rustig aan het chillen in die wereld met me farmpje en huisje haha af en toe wat varen met wat tradepacks om een beetje gold te verdienen enzo

• Rezje
Er zullen veel spelers naar de 3 nieuwe servers zijn toch. Dus ik denk dat je que alleen maar korter wordt

• Plainside

Plainside

Rezje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:39:
Er zullen veel spelers naar de 3 nieuwe servers zijn toch. Dus ik denk dat je que alleen maar korter wordt
Dat is de bedoeling.
Natuurlijk zijn er mensen die dat niet willen aangezien ze al op een andere server een character hebben

Edit: Gisteren ook aardig tijdje rond gekloot om te zien wat je waar kan kopen... kan iemand me zeggen waar je in hemelsnaam wapens kan kopen?
Bij de blacksmith heb je twee steentjes die je kan kopen en meer niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Plainside op 25-09-2014 08:47 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:37:
[...]

ja ik had hetzelfde. queue van 1000 na me avond eten en toen zat ik er met een half uur weer in.
Dat is iets waar ik goed mee kan leven. Gaat nu alleen denk ik wel weer ietsje langer worden want ze hebben gezegt dat afk timer op 5 minuten inderdaad TE kort is. dus wordt denk ik weer 10 minuten en zal het toch wel weer wat langer duren vrees ik. maar weet niet hoeveel impact dat heeft.

Farm cart wil ik ook nog afmaken maar is erg duur joh. ik heb denk ik totaal iets van 13 levels gehaald door craften :p levelt zowat net zo snel als questen. als je labor genoeg hebt althans. Nu bijna level 40 en nog steeds niet de behoefte om echt snel naar 50 te gaan. ben gewoon rustig aan het chillen in die wereld met me farmpje en huisje haha af en toe wat varen met wat tradepacks om een beetje gold te verdienen enzo
Het valt opzich nog mee, alleen die Thunderstruck log is de enorme uitgavenpost. Overigens moet ik nog wel even uitzoeken of mensen niet zomaar even je tradepacks kunnen pakken uit je karretje... Dat zou wel zuur zijn namelijk.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:46:
[...]

Het valt opzich nog mee, alleen die Thunderstruck log is de enorme uitgavenpost. Overigens moet ik nog wel even uitzoeken of mensen niet zomaar even je tradepacks kunnen pakken uit je karretje... Dat zou wel zuur zijn namelijk.
nee kan niet. 2 vrienden hebben al een cart.. wat wel kan is als jij langer dan 1 minuut uit die stoel gaat andere mensen ermee weg kunnen rijden. maar je hebt die knop owners mark en daarmee kan je die buff extenden.

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:13:
[...]

nee kan niet. 2 vrienden hebben al een cart.. wat wel kan is als jij langer dan 1 minuut uit die stoel gaat andere mensen ermee weg kunnen rijden. maar je hebt die knop owners mark en daarmee kan je die buff extenden.
Ah ok, dank je. Dat scheelt weer uitzoekwerk.

• Plainside

Plainside

Iemand toevallig nog een andere guide die gefocust is op ranged combat?
Hiermee bedoel ik er een die wat uitgebreider is dan een simpele forum post met alleen de skills gepost?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

op youtube vind je bijna van elke class al wel guides.

• Damien

Damien

-iwnl-

Er werd me trouwens aangeraden een harpoon clipper te bouwen. Echter heb ik al nadelen er van ondervonden... dat iemand op je boot springt en vervolgens de harpoon op de zeebodem schiet en vervolgens je clipper naar beneden trekt...

Echt weer mijn geluk :')

• Plainside

Plainside

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:02:
Er werd me trouwens aangeraden een harpoon clipper te bouwen. Echter heb ik al nadelen er van ondervonden... dat iemand op je boot springt en vervolgens de harpoon op de zeebodem schiet en vervolgens je clipper naar beneden trekt...

ohh dat was jij dus... sorry(jk jk)

Maar ja dat klink ontiegelijk irritant en moet je echt een m(...) voor zijn

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:02:

hahaha geweldig XD

ja dat is idd vervelend :P maar je hebt aan die harpoon clipper veel meer dan die adventurer met 1 kannon aan boord

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:04:
[...]

hahaha geweldig XD

ja dat is idd vervelend :P maar je hebt aan die harpoon clipper veel meer dan die adventurer met 1 kannon aan boord
pff ik moet echt ff grinden het weekend ff alle tweakers hier inhalen zou niet zo'n probleem moeten zijn nu aangezien ik patron ben kan ik inloggen wanneer ik wil met no que time :D

Zullen we trouwens iets van een Raidcall, Razervoice, mumble of TS opzetten voor in de weekenden?
Gewoon met z'n alle lekker communiceren zonder te typen :D

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Gister toch maar weer ArcheAge geinstalleerd, op aandringen van mijn broer die zei dat die queues korter zouden zijn door een update in het spel.

Vervolgens rond 8 uur ingelogd en de queues waren 2000. :( Nog steeds erg veel naar mijn mening, kan het misschien komen omdat ik een van de drukkere servers pak (Dahuta?)

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
kan het misschien komen omdat ik een van de drukkere servers pak (Dahuta?)
.... Ik ben geen expert, maar als ik in de Efteling in de langste rij ga staan, duurt het inderdaad het langste voordat ik met het ritje mee mag ja.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JustMU schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:43:
Gister toch maar weer ArcheAge geinstalleerd, op aandringen van mijn broer die zei dat die queues korter zouden zijn door een update in het spel.

Vervolgens rond 8 uur ingelogd en de queues waren 2000. :( Nog steeds erg veel naar mijn mening, kan het misschien komen omdat ik een van de drukkere servers pak (Dahuta?)
yup. Dahuta is samen met Kyprosa de drukste EU server.

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:56:
[...]

yup. Dahuta is samen met Kyprosa de drukste EU server.
haha ik heb nog wel een char op Dahuta, maarja ik speel nu vooral op ORchidna vanwege dat questen lijkt me gewoon fucking kut op Dahuta.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

questen in drukke gebieden is echt geen enkel probleem meer imo .. due queues is het enige echte probleem :P ik heb juist liever een drukke server zodat je wat pvp en interactie met players hebt.

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:15:
questen in drukke gebieden is echt geen enkel probleem meer imo .. due queues is het enige echte probleem :P ik heb juist liever een drukke server zodat je wat pvp en interactie met players hebt.
Eens, ik speel graag op een wat drukke server. Maar om nou elke avond in een queue te gaan staan van 2K + heb ik gewoon geen zin in. De enige dag dat ik 's middags of 's ochtends kan spelen is zondags. De rest is allemaal avond.. :(

• Rudolf
Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:15:
tis nou niet bepaald zo dat je op orchidna niemand tegen komt ;)

• Plainside

Plainside

Rudolf schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:31:
[...]

tis nou niet bepaald zo dat je op orchidna niemand tegen komt ;)
Op Orchidna kom je regelmatig iemand tegen, maar de server zelf is niet echt PVP gericht(gelukkig) zelf vindt ik dat de class die ik nu gebruik niet goed is voor pvp.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:43:
[...]

Op Orchidna kom je regelmatig iemand tegen, maar de server zelf is niet echt PVP gericht(gelukkig) zelf vindt ik dat de class die ik nu gebruik niet goed is voor pvp.
Wacht maar tot je level 30+ bereikt :P .. dan kan je niet om PVP heen. sommige quest gebieden dan zijn danger zones en op moment zijn het War zones.. dan kan je doen wat je wil maar moet je PVPen :P tenzij je wacht tot het weer at peace is

• Rezje
Start Archage bij jullie trouwens ook zo traag op vanuit de Glyph client?
Het spel zelf loopt heel goed maar gewoon het opstarten duurt 2 minuten ofso. Dat is dus nog voor het connecten naar een server.

• eehbiertje
Rezje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:55:
Het spel zelf loopt heel goed maar gewoon het opstarten duurt 2 minuten ofso. Dat is dus nog voor het connecten naar een server.
klopt je krijgt eerst zon groen schermpje..
en aan de tekst kun je zien hoe snel hij laad (van grijs naar wit)

verder moet hackshield eerst laden en alles..
agh snel genoeg om binnen 15 min weer terug te zijn na DC

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Je virusscanner zit als gek te scannen.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ja, ik start 'm vaak effe opnieuw op dan. Soms gaat hij dan sneller. Hij blijft bij mij altijd minuten hangen na de eerste poem 2 woorden.

Vandaag misschien eens een alt misbruiken. Gaan we met 4 man en iemand die de mobs killt de hele groene quest chain afmaken voor 50 gilda. Kost anderhalf uur max.
Schijnt sowieso de tip te zijn: Alles goedkoper dan 50gilda --> alt aanmaken en groene quest chain rushen, design kopen + mailen naar je main.

Dit dus.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FunkyTrip schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:52:
[...]

Ja, ik start 'm vaak effe opnieuw op dan. Soms gaat hij dan sneller. Hij blijft bij mij altijd minuten hangen na de eerste poem 2 woorden.

Vandaag misschien eens een alt misbruiken. Gaan we met 4 man en iemand die de mobs killt de hele groene quest chain afmaken voor 50 gilda. Kost anderhalf uur max.
Schijnt sowieso de tip te zijn: Alles goedkoper dan 50gilda --> alt aanmaken en groene quest chain rushen, design kopen + mailen naar je main.
is wat we hebben gedaan bij headstart om land te claimen. zitten nu op een plot met 3 medium farms en 4 kleine.. wel 1 iemand omgekocht om 1 farm plekje op te geven though die toevallig ook rushde en naast ons neer had gezet voor we met de 2e chars daar aankwamen haha

• Plainside

Plainside

Pff lastig om te spelen wanneer je een fulltime stage moet lopen... ook al staat er dat het parttime is >.>

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik zit er over te denken om op 1 van de nieuwe server te gaan spelen. Hoe is het op die servers? Ik voel er weinig voor om op een uitgestorven server te komen na een paar maanden zoals bij WoW toen ze die localisation helemaal afgerond hadden.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:55:
Pff lastig om te spelen wanneer je een fulltime stage moet lopen... ook al staat er dat het parttime is >.>
wacht maar tot je straks fulltime werkt, dat is pas hinderlijk :P beste wordt je gauw miljonair zodat je niet meer hoeft te werken

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
[...]

wacht maar tot je straks fulltime werkt, dat is pas hinderlijk :P beste wordt je gauw miljonair zodat je niet meer hoeft te werken
Haha, waarschijnlijk ga ik gewoon part time werken of op oproep beschikbaar zodat ik van afstand kan werken of dingen oplossen :9

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:40:
[...]

Haha, waarschijnlijk ga ik gewoon part time werken of op oproep beschikbaar zodat ik van afstand kan werken of dingen oplossen :9
en inkomen dan? ;p ga je het redden met een partime baantje als je straks een huisje heb en opjezelf woont? ;p of blijf je tot je 40ste thuis wonen?

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Het ligt er aan, maar op jezelf wonen zonder dat je een gezin hoeft te onderhouden kun je ook prima betalen met een parttime HBO baan. Ik heb het zelf ook een aantal jaren gedaan, omdat ik daarnaast een bedrijfje aan het opstarten was. Als startende zou ik dan 1800 netto hebben verdient bij die werkgever, maar verdiende toen 1500 netto voor 3 dagen werk. Bruto was het een flink verschil, maar netto viel het erg mee omdat je naar ratio ook meer belasting gaat betalen en minder aanspraak kan doen op toeslagen.

Ik ben nu alweer een hele tijd getrouwd en heb een kindje en dan is een fulltime baan toch wel prettig. Heb dan ook een mooi vrijstaand huis en een (zelf betaalde) Audi voor de deur.
Maar als ik alleen zou zijn? Klein, goed bij te houden appartement en een paar dagen per week werken. Waarom zou je je suf sparen?

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:49:
[...]

en inkomen dan? ;p ga je het redden met een partime baantje als je straks een huisje heb en opjezelf woont? ;p of blijf je tot je 40ste thuis wonen?
Als ik tot mijn 40ste thuis wwoon heb ik daar geen probleem mee, waarschijnlijk zal ik dan de gene zijn die betaald natuurlijk ahha.

Edit: ICT betaald redelijk goed, beter met HBO(weet nog niet of ik HBO ga doen) maar zelfs met een MBO salaris strookje kan je een goedkoop apartementje huren, kopen zou onrealistisch zijn

[ Voor 18% gewijzigd door Plainside op 25-09-2014 15:57 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hmm dan doe ik iets fout :P nee ik zou graag maar 3 dagen werken maar het geld wat je nu dan als "extra" hebt ga je wel missen.

Nog een half uurtje dan zit het er ook weer op. wil minstens 3 levels omhoog gaan vanavond. en iig 4 tradepacks runnen :p

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:58:
Nog een half uurtje dan zit het er ook weer op. wil minstens 3 levels omhoog gaan vanavond. en iig 4 tradepacks runnen :p
dit geld nu voor mij haha.
Maar ja duurt nog wel een uur+ dat ik thuis ben.
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste