[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:52:
[...]

Nou ik wordt constant gekicked hoor. Als ik 10 minuutjes ga douchen en ik kom terug ben ik alweer gekicked.
Opzich niet verkeerd. Als ik 10 minuutjes ga douchen en ik kom terug ben ik 4 plakken in de queue opgeschoven. Een kort rekensommetje leert me dan dat ik nog ongeveer 2.880 liter warm water verbruik voordat ik erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 16:31

Plainside

I browse when I'm at work

Ero-Sensei schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:03:
[...]

Opzich niet verkeerd. Als ik 10 minuutjes ga douchen en ik kom terug ben ik 4 plakken in de queue opgeschoven. Een kort rekensommetje leert me dan dat ik nog ongeveer 2.880 liter warm water verbruik voordat ik erin zit.
En je hebt een lekker geurtje dan mag ik hopen :9 :o

Kom dr zojuist achter dat je patron niet met Ideal kan betalen >.>
Moet ik eerst 2 dagen wacht totdat m'n geld op pay pal staat mag ik hopen dat die het als dollars gaar rekenen kom ik net wat goedkoper uit hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:05:
[...]

En je hebt een lekker geurtje dan mag ik hopen :9 :o

Kom dr zojuist achter dat je patron niet met Ideal kan betalen >.>
Moet ik eerst 2 dagen wacht totdat m'n geld op pay pal staat mag ik hopen dat die het als dollars gaar rekenen kom ik net wat goedkoper uit hehe.
geen bank account aan je paypal gekoppelt? ik kan gewoon betalen met paypal en dan wordt het 2 dagen later van me bank account afgeschreven.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:14:
[...]

geen bank account aan je paypal gekoppelt? ik kan gewoon betalen met paypal en dan wordt het 2 dagen later van me bank account afgeschreven.
Of met iDeal geld overmaken naar PayPal en dan alsnog via PayPal betalen? :D Ik houd er niet van als iets "online" zomaar geld kan overschrijven vanaf mijn bankrekening, dus doe ik dat ook maar niet. Ik maak wel geld over naar PayPal als ik dat een keer nodig heb, met iDeal staat dat er direct bij en kan ik elders betalen.

Ja ik weet dat 't meer handelingen zijn, maar zoals gezegd, ik wil niet dat iets "zomaar" geldt van mijn rekening kan halen, wat via online gebeurt. Zo heb ik ook geen creditcard, ik denk ook dat de drempel om iets aan te schaffen flink verlaagd wordt (tenzij een prepaid creditcard).

[ Voor 43% gewijzigd door jbdeiman op 22-09-2014 16:21 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jbdeiman schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:18:
[...]

Of met iDeal geld overmaken naar PayPal en dan alsnog via PayPal betalen? :D Ik houd er niet van als iets "online" zomaar geld kan overschrijven vanaf mijn bankrekening, dus doe ik dat ook maar niet. Ik maak wel geld over naar PayPal als ik dat een keer nodig heb, met iDeal staat dat er direct bij en kan ik elders betalen.

Ja ik weet dat 't meer handelingen zijn, maar zoals gezegd, ik wil niet dat iets "zomaar" geldt van mijn rekening kan halen, wat via online gebeurt. Zo heb ik ook geen creditcard, ik denk ook dat de drempel om iets aan te schaffen flink verlaagd wordt (tenzij een prepaid creditcard).
ja maar dan doe je dubbel op en moet je dus 2 dagen wachten voordat je met paypal kan betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:22:
[...]

ja maar dan doe je dubbel op en moet je dus 2 dagen wachten voordat je met paypal kan betalen
Dat was vorige week niet zo hoor, kon gewoon overmaken naar PayPal, stond er gelijk op (iDeal) en kon daarna ook betalen. Zoals gezegd weet ik wel dat het meer handelingen zijn, maar dat is voor mij een bewuste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
jbdeiman schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:18:
[...]

Tip als je vrij vaak met PayPal betaald: open simpelweg een nieuwe rekening speciaal voor PP, en die koppel je aan je Paypal account. Daar zet je gewoon een bedragje op, zodat er nooit iets ernstigs kan verdwijnen. Eigen rekening overboekingen via je bank gaat toch instant - heb je wel een handelingetje extra nodig wanneer je tegoed te klein is (maar zet er € 100.- op en de meeste ingame aankopen oid kan je er makkelijk van doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon beter een Pre-Paid Creditcard halen bij de lokale sigarenboer? Één keer iets op je CC zetten (iets van 20 euro ofzo) en vervolgens die CC aan je PayPal koppelen, lijkt mij een stuk handiger dan speciaal een betaalrekening bij een bank te openen voor een PayPal account. Vervolgens waardeer je je PayPal op met iDeal door middel van Money2. Zelfs al ga je nu namelijk je PayPal aan je bankrekening koppelen, sommige webwinkels accepteren dat simpelweg niet en -eisen- dat je een CC hebt gekoppeld aan je PayPal. Dan zit je nog vast met je PayPal rekening waar een bankrekening aan gekoppeld zit aangezien dat geen CC is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Mischien is het al 100x gevraagd, maar heb geen zin om alle pagina's door te nemen :D , met de toewijzing die je eenmalig aan een karakter kunt geven via de store op de site, krijgt dat karakter dan ook weer het gold dat bij de eerste levering van de founders items zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
FunkyTrip schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:56:
Inmiddels level 27 en heb nu eindelijk mijn large farm af (100 lumber). Betekent dat vanaf nu het farmen een stuk efficienter gaat. Flink wat trade runs doen voor mijn eigen clipper of misschien gewoon meteen doorsparen. Wel blij dat ik op Aier zit. Aan die filmpjes in dit topic lijken de originele 4 servers toch behoorlijk hardcore te zijn qua guilds. Professionele piraterij en grote gankguilds zijn er nog niet, dus je kunt nog redelijk ongestoord je tradepacks bezorgen.
Nieuw char aanmaken, groene quests doen met hulp, clipper design kopen en mailen naar je main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:14:
[...]

Jah maar zodra iemand je paypal heeft heeft die je bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Nou we zijn 6 uur verder en ik ben van que 2050 naar 750 opgeschoten.
Spelen op EU zit er niet meer in vanavond denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

https://twitter.com/ArcheAge/status/514135208145068032

#LizardSquad hue hue.

maarja voor de gene wie ragede toen ze uit de Que werden gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Geen last van queues. Patron + nieuwere server. Instaplay ;)

Eindelijk een huisje en een scarecrow geplaatst. Zag een vrij stuk boven tower city (?). Toch nog een hoop andere plekken afgegaan maar alles zat ram vol. Terug naar de spot die ik had gezien. Had geluk want ook daar was het nu al bijna vol. Snel maar een huisje en een beetje strategisch mijn scarecrow geplaatst.

Laat het boerenleven maar beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Nightcrowy schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:42:
Mischien is het al 100x gevraagd, maar heb geen zin om alle pagina's door te nemen :D , met de toewijzing die je eenmalig aan een karakter kunt geven via de store op de site, krijgt dat karakter dan ook weer het gold dat bij de eerste levering van de founders items zat?
Kan me niet herrineren dat ik uberhaupt Gold kreeg. Als je de credits voor de ingame shop bedoeld, nee die krijg je niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Misschien ligt het aan de pack die je aanschaft, ik had de twee optie voor ca 50 euro geloof ik, was nog in alpha periode vorig jaar, ik kreeg in ieder geval ca 30 gold erbij.
Ze hebben het erover dat je het ook aan een bestaand karakter kunt toewijzen, maar ik zie daar het nut niet van in, behalve als dat betekend dat je het gold bijvoorbeeld er ook bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Als het goed is is de nieuwe hardware aangekomen. hoop dat dat de maintenance van nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikker7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-07 15:08
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:13:
Als het goed is is de nieuwe hardware aangekomen. hoop dat dat de maintenance van nu is
"This maintenance will deploy server hardware optimizations"

Quote Originally Posted by Nephillim View Post
New server gonna be available after this maintenance ?
Not just yet, no. We've installed the new server and are validating it. It'll be live before this weekend.

http://forums.archeagegam...t-5-00-AM-GMT-%28PDT-7%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Is er al iemand die getest heeft of dx9, in plaats van dx11, betere resultaten geeft aangaande de memory leaks, ik heb er behoorlijk last van de laatste paar dagen. Lijkt ook wel of de laatste AMD driver meer problemen veroorzaakt bij me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Nightcrowy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:37:
Is er al iemand die getest heeft of dx9, in plaats van dx11, betere resultaten geeft aangaande de memory leaks, ik heb er behoorlijk last van de laatste paar dagen. Lijkt ook wel of de laatste AMD driver meer problemen veroorzaakt bij me....
Heb nog niks gemerkt van memory leaks, maar mijzelf kennende zal dat wel in het weekend gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 06:38
Als de Q problemen opgelost zijn zal ik me ook is aan deze game wagen :) . Ben stiekem wel een beetje benieuwd naar hoe het is en aangezien het F2P is maakt het ook niet uit dat ik weinig tijd heb :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:53
Bikker7 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:15:
[...]

"This maintenance will deploy server hardware optimizations"

Quote Originally Posted by Nephillim View Post
New server gonna be available after this maintenance ?
Not just yet, no. We've installed the new server and are validating it. It'll be live before this weekend.

http://forums.archeagegam...t-5-00-AM-GMT-%28PDT-7%29
Eindelijk. Hopelijk gaat er dan wat verbeteren aan die rotte queue's.

Ik speel zelf 'eerlijk', dus mag iedere avond rond 18:00 achteraan in de queue aansluiten en dan hopen dat ik voor 22:00 aan het spelen kan.

En daar word ik niet blij van. Zacht uitgedrukt.

Aan de ene kant snap ik dat gasten truucjes gebruiken om AFK in het spel te blijven, ik voel die verleiding ook wel. Aan de andere kant vind ik het een schunnige rotstreek naar je mede-gamers die ook wel eens willen spelen. En dan slaat die balans bij mij naar de 'eerlijke' weg door. Die is het smalst maar duurt het langst (zo'n 3 tot 4 uur 8)7 per avond). Karma will be a bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

JurGor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:49:
[...]

Ik speel zelf 'eerlijk', dus mag iedere avond rond 18:00 achteraan in de queue aansluiten en dan hopen dat ik voor 22:00 aan het spelen kan.

Aan de ene kant snap ik dat gasten truucjes gebruiken om AFK in het spel te blijven, ik voel die verleiding ook wel. Aan de andere kant vind ik het een schunnige rotstreek naar je mede-gamers die ook wel eens willen spelen. En dan slaat die balans bij mij naar de 'eerlijke' weg door. Die is het smalst maar duurt het langst (zo'n 3 tot 4 uur 8)7 per avond). Karma will be a bitch.
Haha mijn AFK poging was door elke 15min(+/-) even een stapje te zetten helaas waren afk kick times gezet naar 10min dus ja.... dat faalde xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

[...]

Het heeft bij mij niets te maken met eerlijk of niet. Ik vind het gewoon belachelijk dat je dit allemaal moet doen om een spelletje te kunnen spelen dat toch eigenlijk er is ter ontspanning. "Ja jongens, ik log s'morgens even remote in om er zeker van te zijn dat ik vanavond toch een KANS maak om mijn spelletje te kunnen spelen 8)7 " Let wel, ik neem het hier niemand kwalijk. Als je dat er voor over hebt moet je het ook gewoon doen. Maar momenteel vind ik Trion Worlds (uitgever van een niet te spelen game door zeer slecht management) spekken voldoende, daar hoeft een mobiele telefoonprovider (dataverkeer) of stroomleverancier(aan laten staan van computer/laptop) niet bij te komen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
[...]

Ja, leuk voor mijn mede-gamers maar ik ga in de avond niet zo lang wachten als fulltime werker. Ik zet mijn pc gewoon lekker aan overdag zodat ik in de avond na het avondeten direct aan de slag kan. Ik heb geen zin in frustraties als ik die queue de hele tijd voor mij zie.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Keffie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:59:
[...]

Ja, leuk voor mijn mede-gamers maar ik ga in de avond niet zo lang wachten als fulltime werker. Ik zet mijn pc gewoon lekker aan overdag zodat ik in de avond na het avondeten direct aan de slag kan. Ik heb geen zin in frustraties als ik die queue de hele tijd voor mij zie.
Ik geef je ook groot gelijk hoor. Echter zoals je in mijn post erboven leest, wil ik een spel spelen uit plezier en niet met frustraties of zorgen of ik de rest van de dag "online" ben zodat ik s'avonds kan spelen. Dan is het relaxte gedeelte er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Damienx2 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:02:
[...]

Ik geef je ook groot gelijk hoor. Echter zoals je in mijn post erboven leest, wil ik een spel spelen uit plezier en niet met frustraties of zorgen of ik de rest van de dag "online" ben zodat ik s'avonds kan spelen. Dan is het relaxte gedeelte er wel af.
Eens, dat mensen 's ochtends inloggen zodat ze 's avonds kunnen spelen moeten ze zelf weten. Maar ik heb daar weinig trek in, ik wil een spel kunnen spelen zodra ik daar zin in heb, of dat nou om 3 uur 's middags is of om 10 uur 's avonds. Dat er een queue kan staan bij de release okè, maar als je ziet hoe lang die queue's zijn is gewoon belachelijk.

Ik moet vanavond een re-install doen van Windows ivm een nieuwe SSD, ik ben bang dat ArcheAge daar niet op zal komen te staan. Want ik heb het nog geen minuut kunnen spelen ivm die oneindige queue's. Jammer maar helaas, dan blijf ik maar bij Guild Wars 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

JustMU schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:06:
[...]

Eens, dat mensen 's ochtends inloggen zodat ze 's avonds kunnen spelen moeten ze zelf weten. Maar ik heb daar weinig trek in, ik wil een spel kunnen spelen zodra ik daar zin in heb, of dat nou om 3 uur 's middags is of om 10 uur 's avonds. Dat er een queue kan staan bij de release okè, maar als je ziet hoe lang die queue's zijn is gewoon belachelijk.

Ik moet vanavond een re-install doen van Windows ivm een nieuwe SSD, ik ben bang dat ArcheAge daar niet op zal komen te staan. Want ik heb het nog geen minuut kunnen spelen ivm die oneindige queue's. Jammer maar helaas, dan blijf ik maar bij Guild Wars 2. :)
Dan is het goed dat er "voor" het weekend nieuwe capaciteit updates komen.
+ vandaag zal ik mijn patron halen dus moet het helemaal goed komen voor mij(1maandje maar dus maakt niet echt veel uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Plainside schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:18:
[...]

+ vandaag zal ik mijn patron halen dus moet het helemaal goed komen voor mij(1maandje maar dus maakt niet echt veel uit)
Mijn broer speelt ArcheAge al wel regelmatig (Hij krijgt wel de kans omdat hij overdag thuis kan zijn ivm met school en ik niet :9 ). Ik zal dan aan hem vragen of er nog steeds die belachelijk queue's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Plainside schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:18:
[...]

Ik heb mijn twijfels of het echt iets gaat oplossen. Voor mijn gevoel worden de queues binnenkort inderdaad minder, maar dan puur omdat mensen uitwijken naar alternatieven. Wat betreft de Patron status, het heeft mij voor Kyprosa geen enkele meerwaarde geboden. Ik sta nog steeds op plek 3000/4000 als ik s'middags inlog. Ik haak daarom ook af voor de volgende maand qua Patron status, ik bedoel of het nu plek 3000 is of 10000 spelen voor 11 uur s'avond zit er voor beide niet in, als ik e laat inlog.

Hopelijk wordt ik in het ongelijk gesteld en lossen ze nu daadwerkelijk de serverissues op maar ik heb er tot dus ver een hard hoofd in. Ik weet in ieder geval bij een volgend project van Trion Worlds haak ik af. Dat gevoel had ik al voordat ik in Archeage dook, maar mijn vrienden wisten me te overtuigen om het toch te proberen. Echter doe ik het niet nog een keer. Hoe geweldig de MMO of andere gamegenre ook mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Maar het is toch logisch dat je Patron status geen invloed heeft op de queue op Kyprosa. Dat was een van de vier servers die beschikbaar waren tijdens de headstart. Tijdens die headstart waren er al queue's van 2k waar iedereen de Patron status heeft. En nu zijn er ook nog "normale" accounts waar je alleen voordeel op zou hebben in de queue.

Serverissues? Ik vermoed dat ze een X aantal slots hebben op een server en daar gaan ze waarschijnlijk niet al te veel aan kunnen doen. Of je game ervaring zal er op vooruit gaan, je kan inloggen, maar dan krijg je het effect dat je met 100 man in de rij mag gaan staan om een quest te mogen doen.

Zelf speel ik op Aier en ik was geschokt gister avond, ik moest meer dan 5 minuten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

TheNiker2 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:07:
Maar het is toch logisch dat je Patron status geen invloed heeft op de queue op Kyprosa. Dat was een van de vier servers die beschikbaar waren tijdens de headstart. Tijdens die headstart waren er al queue's van 2k waar iedereen de Patron status heeft. En nu zijn er ook nog "normale" accounts waar je alleen voordeel op zou hebben in de queue.

Serverissues? Ik vermoed dat ze een X aantal slots hebben op een server en daar gaan ze waarschijnlijk niet al te veel aan kunnen doen. Of je game ervaring zal er op vooruit gaan, je kan inloggen, maar dan krijg je het effect dat je met 100 man in de rij mag gaan staan om een quest te mogen doen.

Zelf speel ik op Aier en ik was geschokt gister avond, ik moest meer dan 5 minuten wachten.
Eerlijk gezegd, heb ik tijdens de headstart niet in de queue gestaan... het begon eigenlijk pas op de dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:20:
[...]

Top! Lijkt me leuk. Ik heet ingame "Bru"

Ik zit trouwens nu op mijn werk met Teamviewer naar mijn PC thuis. Ik kan vanaf mijn werk inloggen op ArchAge. Iemand enig idee hoe laat ik in de que in moet gaan staan zodat ik om half 9 kan spelen? haha ;)
Nou, ik kwam er gisteren dus niet voor half 1 's-nachts op :X (slechts 6,5 uur queue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:49
Ik heb zojuist Patron gekocht maar heb net gelezen dat hij automatisch elke maand geld afschrijft van mijn PayPal rekening.

Als ik de subscription nu cancel, verlies ik dan ook gelijk de subscription die ik vandaag heb geactiveerd ?

Er staat namelijk:

Cancel Subscription

If you choose to cancel your promotional pricing subscription and later re-subscribe, the promotional pricing subscription will no longer be available.

Are you sure you want to cancel your subscription?

Ik wil namelijk niet dat hij volgende maand weer geld van mijn rekening afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
Volgens mij kun je dan beter patron met Credits kopen. Volgens mij is dat ook nog goedkoper ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Vanochtend van plan om voor het werk nog even mijn grote farm te oogsten... was er maintenance :(
Gelukkig kon ik er net op tijd in... Heerlijk! Meteen even naar de mines in Dewstone gegaan en was de eerste/enige dus in 10 minuten 300+ ore en 100+ stone verzameld. Daarna ontdekt dat een 16x16 farm extreem veel beter is dan een 4x4. Mijn hele farm tjokvol zooi. Gaat echt snel nu!
Wel jammer dat ik mijn huis er voor heb moeten opgeven want dat paste niet meer. Maar goed, in de toekomst wellicht ergens op een plek waar alleen grote huizen kunnen wel eens iets bouwen.

Zit er wel over te denken om als het niet te duur is langzaam de taal van de tegenstander te leren in de universiteit van Marionople. Misschien leuk om als tolk te spelen :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Nee dan kost het mij 20,- ipv 12,99.

Maar mijn vraag was dus als ik de subscription cancel of hij dan ook die van deze maand cancelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

mprkooij schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:19:

Maar mijn vraag was dus als ik de subscription cancel of hij dan ook die van deze maand cancelt.
Als jij betaald hebt voor deze maand kunnen ze die status niet wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

FunkyTrip schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:19:
Vanochtend van plan om voor het werk nog even mijn grote farm te oogsten... was er maintenance :(
Gelukkig kon ik er net op tijd in... Heerlijk! Meteen even naar de mines in Dewstone gegaan en was de eerste/enige dus in 10 minuten 300+ ore en 100+ stone verzameld. Daarna ontdekt dat een 16x16 farm extreem veel beter is dan een 4x4. Mijn hele farm tjokvol zooi. Gaat echt snel nu!
Wel jammer dat ik mijn huis er voor heb moeten opgeven want dat paste niet meer. Maar goed, in de toekomst wellicht ergens op een plek waar alleen grote huizen kunnen wel eens iets bouwen.

Zit er wel over te denken om als het niet te duur is langzaam de taal van de tegenstander te leren in de universiteit van Marionople. Misschien leuk om als tolk te spelen :D
Ahh dus daar leer je andere talen.
haha 2G voor half uur translatie haha XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ik wilde ook patron kopen maar ik kom gewoon 22 cent tekort op mijn paypal rekening. De directe bankoverschrijving werkt helaas niet meer omdat mijn werkgever een keertje twee weken te laat was met het overmaken van mijn declaraties. Ben die ellenlange wachtrijen echt zat en kan dit weekend lekker los want moeder de vrouw is het weekend weg.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Lanithro schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:28:
ik wilde ook patron kopen maar ik kom gewoon 22 cent tekort op mijn paypal rekening. De directe bankoverschrijving werkt helaas niet meer omdat mijn werkgever een keertje twee weken te laat was met het overmaken van mijn declaraties. Ben die ellenlange wachtrijen echt zat en kan dit weekend lekker los want moeder de vrouw is het weekend weg.
kom je 8 uur in de que kan je om 2 uur spelen tot 2 uur in de nacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
mprkooij schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:19:

Maar je houdt wel credits over:

6 maanden a 12,99 = 78,-
6 maanden a 2400 credits = 14400 credits
18,500 (15,000 + 3500 bonus) voor 100 euro = 185 credits per euro
78 euro a 185 per euro = 14430 credits, maar dat is het allergunstigste geval qua abbo. Als je in kleinere delen wil betalen, dan hou je al snel meer over en kun je zelf bepalen wanneer je het inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
Plainside schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:30:
[...]

Om 9 uur 's-ochtends is de queue maar 50 man hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Plainside schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:30:
[...]

Ik kan pas s'avonds spelen. Moeder de vrouw heeft ook nog twee kinderen uitgepoept die aandacht eten en drinken nodig hebben. Ik vrees dat ik ergens 22 cent vandaan moet toveren bij iemand die Paypal heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Lanithro op 23-09-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Lanithro schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:43:
[...]

Ik kan pas s'avonds spelen. Moeder de vrouw heeft ook nog twee kinderen uitgepoept die aandacht eten en drinken nodig hebben. Ik vrees dat ik ergens 22 cent vandaan moet toveren bij iemand die Paypal heeft.
Daarvoor heb je dus de oppas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Wel een beetje jammer dat de hacks die de Russische en Koreaanse economie in-game enigszins verraggen inmiddels nu ook op onze servers steeds vaker voorkomen. Insta-teleport-tradepack runs van het ene continent naar het ander ;(

En goldsell-spambots die nu met macro's nonstop spammen en character deleten/aanmaken voor je kan blocken ;(

Zo, weer even op de hoogte na general forum gelezen te hebben...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik hoop dat Trion in staat blijkt om daar iets aan te doen, via server-side oplossingen of goed ouderwetsch handwerck van de GM's.

XLgames heb ik niet zo'n hoge pet van op als het op hackers/spammer tegenwerken aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar de lowest pop server op EU iets wat begint met de M valt best mee met de queue,. daar was de queue 15 mensen om 9 uur savonds afgelopen zaterdag :s ..

En als je op NA speelt ook. de meeste queues daar zijn niet zo lang als in EU. EU is echt extreem.

Ik ga me vandaag denk ik even bezig houden met Deep Sea mining. Dan moet je van je clipper zo'n breathing device pakken zodat je lang onder water kan blijven en dan kan je diep onder water schatten zoeken en mines enzo. schijnt vrij goed te zijn voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Plainside schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:52:
[...]

Daarvoor heb je dus de oppas haha
Dan liggen vrees ik de scheidingspapieren klaar als ze terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
Lanithro schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:55:
[...]

Dan liggen vrees ik de scheidingspapieren klaar als ze terug komt.
Dan moet je ook alleen maar de oppas gebruiken om op te passen. En anders heb je meer tijd om ArcheAge te spelen in ieder geval. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ilantir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:56:
[...]

Dan moet je ook alleen maar de oppas gebruiken om op te passen. En anders heb je meer tijd om ArcheAge te spelen in ieder geval. :9
Haha... Maar dat is nou juist het leuke van onze oppas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:17:
Ik heb zojuist Patron gekocht maar heb net gelezen dat hij automatisch elke maand geld afschrijft van mijn PayPal rekening.

Als ik de subscription nu cancel, verlies ik dan ook gelijk de subscription die ik vandaag heb geactiveerd ?

Er staat namelijk:

Cancel Subscription

If you choose to cancel your promotional pricing subscription and later re-subscribe, the promotional pricing subscription will no longer be available.

Are you sure you want to cancel your subscription?

Ik wil namelijk niet dat hij volgende maand weer geld van mijn rekening afhaalt.
ja je kan hem gewoon cancelen. de patron voor deze maand hou je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:55:
Maar de lowest pop server op EU iets wat begint met de M valt best mee met de queue,. daar was de queue 15 mensen om 9 uur savonds afgelopen zaterdag :s ..

En als je op NA speelt ook. de meeste queues daar zijn niet zo lang als in EU. EU is echt extreem.

Ik ga me vandaag denk ik even bezig houden met Deep Sea mining. Dan moet je van je clipper zo'n breathing device pakken zodat je lang onder water kan blijven en dan kan je diep onder water schatten zoeken en mines enzo. schijnt vrij goed te zijn voor het geld.
Ja, wat trion dus niet had verwacht was dat EU zo populair zou worden.
Normaal zijn deze games meestal heel erg populair in NA en dergelijke maar van EU hadden ze niet veel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was begonnen op Eanna maar daar is zelfs als patron zijnde gewoon niet door de queue heen te komen. Ik had voor de rest toch nog erg weinig gespeeld en maar opnieuw begonnen op Orchidna... <5 player queue tijdens prime time als je patron bent :D
Samen met mij GF 4 farms en een huisje dus dat draait wel lekker nu. Was nog genoeg ruimte over toen wij onze farms en huis neerzetten al zijn we nu wel redelijk ingebouwd.

Wat je wel hebt op Orchidna, en volgens mij ook op alle andere servers, is dat je continue alle 42 talen van de Europese Unie voorbij ziet komen. En dan heb ik het nog niet eens over de discussies die daar uit ontstaan. Geeft mijn toch nu niet echt idee/gevoel dat we een community zijn of proberen te vormen op de server. Iedereen houd kosten wat het kost krampachtig vast aan zijn "recht" om zijn eigen taal te spreken wat betekend dat iedereen op zijn eigen eilandjes afgebakend met taal opereert en alles daarbuiten bestaat niet.
Vroegah was dat toch wel even een heel stuk beter moet ik zegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:33:
Wat je wel hebt op Orchidna, en volgens mij ook op alle andere servers, is dat je continue alle 42 talen van de Europese Unie voorbij ziet komen. En dan heb ik het nog niet eens over de discussies die daar uit ontstaan. Geeft mijn toch nu niet echt idee/gevoel dat we een community zijn of proberen te vormen op de server. Iedereen houd kosten wat het kost krampachtig vast aan zijn "recht" om zijn eigen taal te spreken wat betekend dat iedereen op zijn eigen eilandjes afgebakend met taal opereert en alles daarbuiten bestaat niet.
Dat recht heb je ook. Niet iedereen spreekt Engels en Engels is ook niet de officiele EU taal. Mij boeit het niet zo. Ik weet dat ik als NLer bevoorrecht ben om vrijwel vloeiend Engels te spreken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
FunkyTrip schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:51:
[...]

Dat recht heb je ook. Niet iedereen spreekt Engels en Engels is ook niet de officiele EU taal. Mij boeit het niet zo. Ik weet dat ik als NLer bevoorrecht ben om vrijwel vloeiend Engels te spreken.
En toch werkt het bij bv. WoW gewoon om als standaard Engels te spreken in General chat. In Guild of Party maakt het niks uit, maar waarom dan perse in 'geheimtaal' praten in General chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ik was begonnen op Eanna maar daar is zelfs als patron zijnde gewoon niet door de queue heen te komen. Ik had voor de rest toch nog erg weinig gespeeld en maar opnieuw begonnen op Orchidna... <5 player queue tijdens prime time als je patron bent :D
Samen met mij GF 4 farms en een huisje dus dat draait wel lekker nu. Was nog genoeg ruimte over toen wij onze farms en huis neerzetten al zijn we nu wel redelijk ingebouwd.

Haha maar goed dat ik ook een char heb om Orchidna, moet alleen nog wachten todat mijn geld op paypal staat helaas :l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik zal wel ouderwets zijn of zo, maar ik vind het raar dat een behoorlijk aantal van jullie het gewoon acceptabel vindt om de hele dag AFK op een server te hangen zodat je thuis van werk/studie meteen kan spelen, wetende dat je andere spelers die deze trukendoos niet open trekken een oor aannaait.

Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken? Niet goed voor je karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat je wel hebt op Orchidna, en volgens mij ook op alle andere servers, is dat je continue alle 42 talen van de Europese Unie voorbij ziet komen.
Heb ik geen last van though op Kyprosa, Over het algemeen zie ik alleen maar engels in nation/trade/faction chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JurGor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:23:
Ik zal wel ouderwets zijn of zo, maar ik vind het raar dat een behoorlijk aantal van jullie het gewoon acceptabel vindt om de hele dag AFK op een server te hangen zodat je thuis van werk/studie meteen kan spelen, wetende dat je andere spelers die deze trukendoos niet open trekken een oor aannaait.

In karma geloven is sowieso niet aan iedereen besteed. Echter geef de mensen eens ongelijk, als dat de optie is waarop zij hun game kunnen spelen waarvoor ze hebben betaald. Tevens kun je deze schuld eerder bij Trion leggen die a.) gewoon niet goed heeft omgesprongen met het vraag/aanbod verhaal, b.) een zeer matig AFK-systeem hanteert, c.) geen active admins online heeft om goldsellers/bots te verwijderen.

Nogmaals ik heb het er zelf niet voorover om zo een game te moeten spelen, want hoe goed ik de game ook vind ik ga mijzelf niet op extra onkosten jagen of extra energie in een spel stoppen om het te kunnen spelen in de avonduurtjes.

Maar dat neemt niet weg dat ik het de mensen die het wel doen kwalijk neem. Met karma red je het niet in deze wereld, dat mag hopelijk toch wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JurGor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:23:

Ik ben het met je eens, maar dan is het inderdaad zo dat ik liever aan mezelf denk en dan straks wel gewoon kan spelen (heb er overigens de volle mep voor betaald, archeum founder pack) als ik dat niet deed zat ik nu al 2 weken niks te doen terwijl ik er zo veel geld aan had uitgegeven. Je koopt toch ook geen dure TV in huis waar je dan 4 weken later pas op gaat kijken.

eigenlijk heb ik liever dat ze dan de game nog dicht houden voor F2P members tot ze de servers hebben gefixt. laat eerst de betalende mensen maar gewoon in de game komen dan.

je kan dit probleem niet gaan afschuiven op de spelers. Trion heeft dat gewoon slecht geregeld en hadden hier bij voorbaat anders op moeten handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:06:
[...]

Ik ben het met je eens, maar dan is het inderdaad zo dat ik liever aan mezelf denk en dan straks wel gewoon kan spelen (heb er overigens de volle mep voor betaald, archeum founder pack) als ik dat niet deed zat ik nu al 2 weken niks te doen terwijl ik er zo veel geld aan had uitgegeven. Je koopt toch ook geen dure TV in huis waar je dan 4 weken later pas op gaat kijken.

eigenlijk heb ik liever dat ze dan de game nog dicht houden voor F2P members tot ze de servers hebben gefixt. laat eerst de betalende mensen maar gewoon in de game komen dan.

je kan dit probleem niet gaan afschuiven op de spelers. Trion heeft dat gewoon slecht geregeld en hadden hier bij voorbaat anders op moeten handelen.
Dichtgooien voor F2P members? Je heb al je eigen queue, wat wil je nou. Een F2P game dichtgooien voor hun eigen doelgroep, dan zie je het echt nog minder helder dan Trion al doet :D. Kijk dat jij betaald, geeft je echt niet meer recht dan een F2P-member hoor. Je betaald namelijk niet voor de game, je betaald voor de extra's. Jij krijgt bijvoorbeeld Labour zonder online te zijn, en een F2P member niet.

Zou wat zijn dat zometeen in Nederland wegenbelastingvrije auto's niet meer op spitstijden mogen rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik schuif niets op niemand af. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat ze zelf doen.

Inclusief Trion, die inderdaad een heleboel slecht hebben geregeld. En daar is het allemaal mee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Dat heb ik weer hoor, let ik niet op heb ik een disconnect en niet op tijd er bij haha. Nu een wachtrij van 1700 man voor me... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik bedoel ook niet letterlijk dat ze dat nu nog moeten gaan doen.. maar had dan de release wat uitgesteld.

naja ik kan er ook niks anders van maken :P ik zal gewoon lekker afk blijven tot ik thuis kom zodat k gewoon in de avond kan spelen tot het probleem met de queues is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 06:38
Heerlijke weerspiegeling van onze maatschappij ikke ikke ikke en IK maar wachten in de que :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Keffie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:17:
Dat heb ik weer hoor, let ik niet op heb ik een disconnect en niet op tijd er bij haha. Nu een wachtrij van 1700 man voor me... :(
1700 valt wel mee als je er rond 17:00 in komt heb je ques van 5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ondertussen zijn de teleport hackers ook weer bezig en wordt er lekker afgebot.

Trion heeft de zaakjes niet heel erg stevig in de hand.. kuch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
JurGor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:59:
Ondertussen zijn de teleport hackers ook weer bezig en wordt er lekker afgebot.

Trion heeft de zaakjes niet heel erg stevig in de hand.. kuch..
Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Dit is puur om te grinden of spul verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ilantir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:58:
[...]

En toch werkt het bij bv. WoW gewoon om als standaard Engels te spreken in General chat. In Guild of Party maakt het niks uit, maar waarom dan perse in 'geheimtaal' praten in General chat?
Omdat WoW wel Franse, Duitse en Russische servers heeft.
AA heeft ook wel Russische servers, maar veel Russen spelen liever op de EU servers omdat hun eigen servers vol met hackers zitten.

Bij ons zitten alle Duitsers en Fransen ook op de 'gewone' servers en dus zie je Duits en Frans in de chat.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:51:
[...]

Gaat mij niet om het recht en ik zal de laatste zijn die beweert dat Engels de officiële taal is (officiële taal bestaat trouwens helemaal niet) maar om een beetje gezond verstand.. is het echt zo ontzettend veel gevraagd om er een beetje moeite en tijd er in te steken zodat we met zijn allen door een deur kunnen. Niet iedereen spreekt Engels.. echter spreekt ook niet iedereen Frans/Duits/Pools/Spaans en ga zo het hele rijtje maar af. Ten tijde van bijvoorbeeld FFXI was het de normaalste zaak van de wereld dat je je eigen probeerde verstaanbaar te maken voor de rest van de server en dus zo goed en kwaad als het ging Engels sprak. Sterker nog op midgar ten minste was het de ongeschreven regel dat alleen Engels of Japans in de chat gesproken werd. Daar hoorde je niemand over klagen en iedereen deed gewoon zijn best om met elkaar te communiceren. Wat is er gebeurd met het idee dat je MMORPG's met mensen over de hele wereld kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:27:
[...]

Gaat mij niet om het recht en ik zal de laatste zijn die beweert dat Engels de officiële taal is (officiële taal bestaat trouwens helemaal niet) maar om een beetje gezond verstand.. is het echt zo ontzettend veel gevraagd om er een beetje moeite en tijd er in te steken zodat we met zijn allen door een deur kunnen. Niet iedereen spreekt Engels.. echter spreekt ook niet iedereen Frans/Duits/Pools/Spaans en ga zo het hele rijtje maar af. Ten tijde van bijvoorbeeld FFXI was het de normaalste zaak van de wereld dat je je eigen probeerde verstaanbaar te maken voor de rest van de server en dus zo goed en kwaad als het ging Engels sprak. Sterker nog op midgar ten minste was het de ongeschreven regel dat alleen Engels of Japans in de chat gesproken werd. Daar hoorde je niemand over klagen en iedereen deed gewoon zijn best om met elkaar te communiceren. Wat is er gebeurd met het idee dat je MMORPG's met mensen over de hele wereld kan spelen..
dat is sowieso weg. MMO's is te veel veranderd sinds FFXI en dat zullen we helaas ook niet meer terug krijgen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:29:
[...]
dat is sowieso weg. MMO's is te veel veranderd sinds FFXI en dat zullen we helaas ook niet meer terug krijgen ook
Ik speel meestal MMO's en bijna altijd zie ik Nederlands en Engels het meest voorbij komen.

---
paypal is sloooooooooom }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het op dit moment met betrekking tot de lengte van queue's MET Patron status? Ik wil de game wel echt een kans geven (heel even kort wat quests gedaan op een NA server maar vond het niet echt geweldig) maar wil daarvoor wel op een EU server zitten. Enig idee hoe de situatie op Dahuta is? Ik heb niet echt problemen om een maandje Patron er tegenaan te gooien.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik heb Patron gekocht en kan nog niet echt vertellen of de Queue nou wel of niet sneller is. Het gaat gewoon even snel als geen patron.. en alsnog 1700 mensen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:13:
Hoe zit het op dit moment met betrekking tot de lengte van queue's MET Patron status? Ik wil de game wel echt een kans geven (heel even kort wat quests gedaan op een NA server maar vond het niet echt geweldig) maar wil daarvoor wel op een EU server zitten. Enig idee hoe de situatie op Dahuta is? Ik heb niet echt problemen om een maandje Patron er tegenaan te gooien.
De situatie is volgens mij; als je nu inlogd, kun je misschien voor middernacht spelen. Dat hoor ik tenminste van mijn guild maten (ikzelf ben geen patron en kan sowieso niet spelen als ik savonds inlog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilantir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:19:
[...]

De situatie is volgens mij; als je nu inlogd, kun je misschien voor middernacht spelen. Dat hoor ik tenminste van mijn guild maten (ikzelf ben geen patron en kan sowieso niet spelen als ik savonds inlog)
Okee thanks, ik wacht nog wel een week of twee dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dahuta en kyprosa zijn samen de drukste servers van EU , de queue daar is nog tergent. tot die upgrade van de servers kan je het niet echt een kans geven. tenzij je vrij bent en voor 9:00 wil inloggen ;p

======================================

Adventurers, in one hour the EU #ArcheAge servers will be offline for a server restart. Full details: http://triongam.es/XUiJzL

Zouden ze dat expres doen om de servers te cleanen met afkers ? ;p .. dus dan heb je mensne die al 4 uur in de queue zitten en moeten zo weer opnieuw queuen . als ze pech hebben en het dus niet door hebben mogen ze straks weer in de queue :/

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 23-09-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Als je met patron inlogt om 18:30 op Dahuta kom je ongv. in de qeueu op 2500 uit. Je schuift gem. 400 plaatsen per uur op.

Rond hetzelfde tijdstip kom je zonder patron uit op 3500.

Ik heb dit zelf kunnen testen aangezien ik patron status heb samen met een maat op Dahuta. Een andere maat zit ook op Dahuta maar dan zonder patron.

Zoals eerder vermeld ben ik voorstander om gewoon de betalende klant op Dahuta te laten spelen en te locken voor de gratis spelers die daar nog proberen een char aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

En dan heb je ook nog is dat patron queue sneller gaat en er dus mensen soort van "voordringen" als je geen patron bent dus dan zal je geen 400 plekken per uur opschuiven als F2P speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
xeple schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:53:
[...]

Als je met patron inlogt om 18:30 op Dahuta kom je ongv. in de qeueu op 2500 uit. Je schuift gem. 400 plaatsen per uur op.

Rond hetzelfde tijdstip kom je zonder patron uit op 3500.

Ik heb dit zelf kunnen testen aangezien ik patron status heb samen met een maat op Dahuta. Een andere maat zit ook op Dahuta maar dan zonder patron.

Zoals eerder vermeld ben ik voorstander om gewoon de betalende klant op Dahuta te laten spelen en te locken voor de gratis spelers die daar nog proberen een char aan te maken.
Wat is dat nou voor een onzin, het spel is F2P hè. Iedereen heeft dus net zoveel recht op speeltijd, of je nou betaald of niet. Als Patron zou je alleen wat in-game extra's moeten krijgen, zoals dat Labour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JustMU schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:04:
[...]

Wat is dat nou voor een onzin, het spel is F2P hè. Iedereen heeft dus net zoveel recht op speeltijd, of je nou betaald of niet. Als Patron zou je alleen wat in-game extra's moeten krijgen, zoals dat Labour.
nope. Je hebt een Patron queue en F2P queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Orchidna heb je als Patron zijnde geen wachttijd, zelfs niet tijdens de piekuren zo rond 19:00-20:00. Ik hoef dan ook geen AFK trucjes uit te halen of al vroeg in de ochtend in te loggen.Ik log in wanneer ik wil spelen en twee seconde later zit ik in game.F2P spelers zitten ongeveer een uurtje of twee in de queue op Orchidna.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Keffie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:00:
[...]

Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Dit is puur om te grinden of spul verzamelen?
Het gebruik van clientside packet hacks zodat je met een tradepack op je rug FLOEP zo naar de gilda of gold vendor kan teleporten, inleveren en FLOEP weer terug.

Variaties van dezelfde hack methode vinden op de mail.Ru servers al jaren toepassing, onder andere met instakill hack, stealth reveal radar map hack, unprotected farms radar map hack, unreportable karakter hack.

Ook tijdens alpha en beta gesignaleerd.

Helaas nog steeds niet onder controle. Clientside is gebied van XL games en die lijken het te negeren? Serverside is gebied van Trion maar die hebben aardig wat op hun bordje liggen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
ps. oh joepie, maintenance. Zat ik net wat vroeger uit werk in de queue, wellicht voor 20:00 spelen vanavond, hebbie dit weer.

Kut karma :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
JurGor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:28:
ps. oh joepie, maintenance. Zat ik net wat vroeger uit werk in de queue, wellicht voor 20:00 spelen vanavond, hebbie dit weer.

Gewoon gelijk connecten nadat hij weer online komt. 99% kans dat je gelijk erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JurGor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:28:

Als het goed is is het alleen maar een restart om de AFKers te wippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

waarom duurd een restart langer dan een half uur haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
Keffie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:00:
[...]

Dat is hoe gold sellers aan goud komen.

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:31:
waarom duurd een restart langer dan een half uur haha
Het is geen restart, het is een maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:33:
[...]

Het is geen restart, het is een maintenance.
@archeage twitter
Adventurers, in one hour the EU #ArcheAge servers will be offline for a server restart. Full details: http://triongam.es/XUiJzL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:34:
[...]
@archeage twitter
Ooh, iemand vertelde mij dat het maintenance was en daarna dus een server restart.

Je kan weer spelen! :)

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 23-09-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oooh hij is nu up :) zit erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik zit er nog niet in.

Krijg een scherm te zien met een of andere cinematic :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lol teveel ingelog.. was na 1 minuut al een queue van 1000+ server is gecrashed hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
Kan zowaar zonder queue gelijk inloggen op Melisara _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:41:
lol teveel ingelog.. was na 1 minuut al een queue van 1000+ server is gecrashed hahah
Inderdaad, ik zit ondertussen 1183 :P
Voordeel nu wel dat ik verder mijn serie The Strain kan verder kijken en daarnaast nog koken haha!

[ Voor 17% gewijzigd door Frozenhands op 23-09-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:27:
[...]

Op Orchidna heb je als Patron zijnde geen wachttijd, zelfs niet tijdens de piekuren zo rond 19:00-20:00. Ik hoef dan ook geen AFK trucjes uit te halen of al vroeg in de ochtend in te loggen.Ik log in wanneer ik wil spelen en twee seconde later zit ik in game.F2P spelers zitten ongeveer een uurtje of twee in de queue op Orchidna.
log dan nu maar eens effe in. queue van 550+ met patron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Krijg je met Patron ook dubbele Gilda Stars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:27:
[...]
F2P spelers zitten ongeveer een uurtje of twee in de queue op Orchidna.
Ik weet niet welke game jij speelt, maar ik sta als F2P vanaf 18:00 tot 23:30 in de queue.
Net ben ik uit de queue gegooid, sta er nu weer in op 3000. Ik geef op voor vanavond. |:(
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste