[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
tuinïnen schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:33:

Hoor trouwens bijzonder weinig over het spel zelf, zie er zelf niet veel toekomst in.
ja dit is eigenlijk wel jammer het spel is best uitgebreid en er is best wat te doen

gisteren helaas weer een groote battle gemist met fist of the empire waar ik inzit(begon helaas om 3uur snachts en damn queue)

flinke battle waar we ong 50 tradepacks hebben buitgemaakt

tegenstanders was zo pissed(nog zacht uitgedrukt) blijkbaar op hun twitch stream, volgende dag zijn onze website/forum en ts3 de hele dag ge-DDOSed soms zijn er blijkbaar kiddies die en niet de essentie van het spel begrijpen en nogal een slechte zelfbeheersing hebben.

Fisting the Dead destroys HAVOC's trade run
http://www.twitch.tv/thork_foe/c/5129074

FoE bomb squad
http://youtu.be/uPSlTAwb-dE

Iseci

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tuinïnen schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:33:
Dan kan je toch beter op een andere server rollen. Gewoon om toch te spelen, beetje hele weekend in de queue gaan hangen is ook bizar.

Hoor trouwens bijzonder weinig over het spel zelf, zie er zelf niet veel toekomst in.
Ja dat is erg jammer. Het spel zelf op het hele gezeik met servers en login na is echt erg goed. Ik vermaak me er TE goed mee. en zo ook veel fervent MMO vrienden van me. het is heel uitgebreid en er is zo veel meer te doen dan levelen naar 50 en end game raid te doen.

Het is nu alleen gewoon zo jammer van al dit gedoe. Het zet het spel echt niet in goed daglicht.. Maarja als er zo veel mensen zijn die dus elke dag zo lang in de queue willen zitten laat enigszins wel weer zien dat ze het echt willen spelen :P omdat het een leuk spel is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Ik speel op Dahuta en ik zoek nog een guild waarbij het niet verplicht is om op TeamSpeak te komen en een hele registratielijst in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
NoFearz schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:07:
Ik speel op Dahuta en ik zoek nog een guild waarbij het niet verplicht is om op TeamSpeak te komen en een hele registratielijst in te vullen.
Same here... is er een Nederlandse guild toevallig?

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik speel het spel ook sinds kort, en verwacht vandaag die farm quest af te kunnen maken waarbij je een donkey kunt krijgen.

Vindt het wel tof dat er een heel diep crafting/trade systeem in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zo deze ochten nu alweer 2 uur alleen maar gecraft en gefarmed.. ik ga nu de rest van de dag dedicaten aan levelen :P schiet anders nooit op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ik ga eerst maar eens flink levelen vandaag, ben nu pas 13 haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:49
En ook same here ;) ! Dus als iemand een guild heeft tell us :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is het mogelijk om een te lvlen als een cleric? En hoeveel effort kost het om laterna een school te lvlen?

Zit te denken over deze classes (onderste build van classes zijn meer endgame \ group pvp):

Cleric:
http://arche-base.com/bui...damege#10.9.4/tPgsHJlUCaE
http://archeagedatabase.net/us/calc/135648/

Hierophant:
http://archeagedatabase.net/us/calc/51637/

Dreambreaker:
http://archeagedatabase.net/us/calc/137058/
http://archeagedatabase.net/us/calc/133641/

[ Voor 17% gewijzigd door marshallq op 21-09-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
En ja hoor het is weer queue time :D 2075!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Waar ik mij echt aan erger is dat je de map niet ver kan inzoomen en de mini-map te onduidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Tja, dan moet je een casual guild zoeken.
Registratielijst doen veel guilds niet, maar teamspeak, het is nu eenmaal een pvp game en daar heb je met behulp van teamspeak gewoon betere en snellere communicatie.
Mensen, die niet op teamspeak zitten, zijn altijd te laat met allerlei dingen, als er iets snel moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
Heb me ook aangemeld, had al een keer gespeeld tijdens de closed beta, vond het niet echt heel spectaculair, maar wel geinig.

Dus nu lekker als f2p user op Melisara. Als er iemand wil levelen samen stuur maar een PM, que nr 967 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Hoevaak kan ik die "The champions of Riverspan" quest doen? De quest waarbij een kleine leger spawn om 2am en 2pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Weet iemand hoelang je AFK kan staan in de world zonder te disconnecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
zo gisteren weer een top dagje geweest met fist of the empire

http://www.twitch.tv/realblankspace/c/5157292

15 klippers voor de FoE leden(materialen allemaal gratis van de guild)

dus even 15 klippers gebouwd in 30 minuten tijd :P geheel gratis(en er komen er nog meer + een paar gallions)

daarna hebben we een epic bootrace gehad, ik hoop dat ze de stream nog neer zullen zetten :D was gewoon epic 100 members met hun roeibootje van rookborne basin met de watervallen(snel stromend water damn dat was lastig bootje spawnen en erop klimmen :D) afroeien naar het eind van de rivier.

winnaar kreeg een carrot donkey als prijs (dat ding is 500 gold op AH) 2de prijs 100 gold, 3de 50 gold.

we hebben wat afgelachen :D nu wachten op de stream zodat ik hem kan posten

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
mprkooij schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:11:
Weet iemand hoelang je AFK kan staan in de world zonder te disconnecten?
Gewoon in Character Selection gaan zitten _/-\o_ werkt voor mij, kan dan na een paar uur vrolijk verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
je kan ons joinen zijn international guild met +- 60 leden (waarvan 75% nl is)
we zitten op west en spelen redelijk casual elkaar beetje helpen geen verplichtingen..

wil je farmen doe je dat wil je helpen doe je dat (helpen = waardering en krijgt er wat voor terug op den duur natuurlijk)

mocht je interesse hebben stuur een pm naar omiga of mortem
heb je omiga te pakken zeg maar dat je via mortem komt en dat je graag een guild invite wil :)

geen verplichtingen gewoon lekker spelen en leren (mocht je dingen niet weten)
doen ook niet moeilijk over vragen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/83mAJdd.jpg

(Gelukkig heb ik Patron :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
eehbiertje schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:43:
[...]

je kan ons joinen zijn international guild met +- 60 leden (waarvan 75% nl is)
we zitten op west en spelen redelijk casual elkaar beetje helpen geen verplichtingen..

wil je farmen doe je dat wil je helpen doe je dat (helpen = waardering en krijgt er wat voor terug op den duur natuurlijk)

mocht je interesse hebben stuur een pm naar omiga of mortem
heb je omiga te pakken zeg maar dat je via mortem komt en dat je graag een guild invite wil :)

geen verplichtingen gewoon lekker spelen en leren (mocht je dingen niet weten)
doen ook niet moeilijk over vragen oid :)
Jammer dat ik de melding: "Can't whisper to a hostile faction" krijg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Keffie schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:49:
[...]

Jammer dat ik de melding: "Can't whisper to a hostile faction" krijg 8)7
hihi een pussie (letterlijk en figuurlijk dus)

jammer maar helaas |:(

misschien kunnen we sowieso wel wat opzetten qua pack exchange (kun jij rustig inleveren in je eigen haven en wij in de onze) = altijd winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Vannochtend vanaf 11:10 in de Queue op plaats 2075.

Zelfs nog gaan werken en mijn PC aan laten staan, in de hoop dat ik vanavond nog even twee uurtjes zou kunnen spelen. Zit nu op plaats 607 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
2 uur geleden (ben patron) plaatst 2552 op dahuta..

zit nu op 706..

na een hevige berekening van de queue (meerde malen gecheckt)
is de huidige rate 10 spots per minuut..

dus 706 = 71 minuten wachten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Dus als je Patron bent dan gaat het dus een stuk sneller en krijg je meer labor points enzo. Heeft het nog veel meer voordelen ? Want anders probeer ik het gewoon een maandje voor 15,-

[ Voor 10% gewijzigd door mprkooij op 21-09-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
mprkooij schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:19:
Dus als je Patron bent dan gaat het dus een stuk sneller en krijg je meer labor points enzo. Heeft het nog veel meer voordelen ? Want anders probeer ik het gewoon een maandje voor 15,-
ehm je kan het ingame ook kopen als je genoeg gold hebt (zaterdag gingen ze weg voor 50g each)
je hebt 2 apex nodig dus 100g en je hebt een maand patron..

verder kun je huizen / grond bezitten je hebt 10/5 online regen en 5/5 offline (f2p = 5/5 online 0 off)
je kan spullen op de auction house zetten..

en natuurlijk priority in queue..

verder zit ik me net te bedenken of AA ook op linux draait..
want dan maak ik van mijn Raspberry Pi gewoon een Queue boxje 8)7

door de rij heen erop uitloggen en op gewone pc inloggen (binnen 15 min)

scheelt me hoop stroom en kan rustig mijn eigen pc gebruiken zonder angst dat ik hem weg klik oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Aardig lekker gespeeld vandaag :) me main character van 32 naar 37 gedaan en net nog even 7 tradepacks ingeleverd om even snel wat gold te maken.

Tevens een Alt begonnen die is nu level 12 en daarmee wil ik criminal/pirate gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ricmaniac schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:35:
Aardig lekker gespeeld vandaag :) me main character van 32 naar 37 gedaan en net nog even 7 tradepacks ingeleverd om even snel wat gold te maken.

Tevens een Alt begonnen die is nu level 12 en daarmee wil ik criminal/pirate gaan worden
Leuk om te horen dat het bij jou wel goed gaat ;)! Hoeveel gold heb je nu in totaal als ik vragen mag :P? Gaat dat een beetje snel gold verdienen ? Ik zou echt niet weten of 100 gold snel verdiend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:35:

nice ik gisteren en vandaag weg..

gisteren 25 minuten gewacht om 5 minuten te kunnen spelen (server maint)
en sta nu vanaf 5/6 in de rij.. nog 40 min left _/-\o_

ben kippenboer :P (+ yata / geit / ijsbeer) voor de tutor cushion om harani taal te leren..

gaat redelijk rap met de eieren en als ik kan inloggen wordt het guild bij elkaar roepen 20 tradepacks maken en inleveren voor gold om apex op te kopen (is nu nog redelijk goedkoop dus kan ik direct voor het hele jaar patron status inslaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nou als je wat levelt en wat kan farmen heb je 100 vrij snel verdient.. ik was net ong per tradepack 5-8 minuten bezig en levert 5 gold per tradepack op.. dus reken maar uit :)

vind het heeel apart die lage prijzen van die apex.. aangezien je dus met 2 daagjes spelen gewoon een maand patron kan halen.. en per apex betaal je met echt geld 10 euro ps ofzo

p.s. ik zit nu op 80. en dan met morgen erbij van die tradepacks op 110 ofzo denk ik, want het geld van die tradepacks krijg je 22 uur later

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 21-09-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
ja maar er zijn whales (mensen met teveel geld) die kopen bergen apex en verkopen ze om snel aan ingame money te komen..

nouja leuk maar inflatie telt ook mee dus binnen een paar week hebben ze er niet zoveel meer aan..

en ja 100g heb je zo vandaar die 20 tradepacks = 225g +-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:39:
[...]

ben kippenboer :P (+ yata / geit / ijsbeer) voor de tutor cushion om harani taal te leren..
kan je dit verder uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
ehm ligt eraan op welk continent je zit..

maar als je op west zit (elf / human) kun je van 10 am tot 8 pm terecht in marianople university
en naar de tutor gaan met het boek The art of language..

deze wordt verbruikt en dan leer je bij de tutor 0.5% in de harani taal (werkt net zo aan de andere kant alleen weet ik niet waar je moet zijn)

dit kan maar 1x per ingame dag (4 uur) dus je kan per dag als je 24/7 online bent 2% harani taal leren..

heb je een tutor cushion voor in je huis dan kun je een tutor summonen / ding gebruiken en leer je 1% per keer (of je hier een boek voor nodig hebt weet ik niet aangezien ik dit nog niet heb kunnen testen)

des te meer % des te beter je met Reds kan praten.. (en ze verstaan) zullen altijd wat foutjes in zitten maar het is beter als..

%@#$#@#.. #$@%((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:55:
ehm ligt eraan op welk continent je zit..

maar als je op west zit (elf / human) kun je van 10 am tot 8 pm terecht in marianople university
en naar de tutor gaan met het boek The art of language..

deze wordt verbruikt en dan leer je bij de tutor 0.5% in de harani taal (werkt net zo aan de andere kant alleen weet ik niet waar je moet zijn)

dit kan maar 1x per ingame dag (4 uur) dus je kan per dag als je 24/7 online bent 2% harani taal leren..

heb je een tutor cushion voor in je huis dan kun je een tutor summonen / ding gebruiken en leer je 1% per keer (of je hier een boek voor nodig hebt weet ik niet aangezien ik dit nog niet heb kunnen testen)

des te meer % des te beter je met Reds kan praten.. (en ze verstaan) zullen altijd wat foutjes in zitten maar het is beter als..

%@#$#@#.. #$@%((
oke tof, en hoe kom ik aan: The art of language

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
die kun je craften..
http://archeagedatabase.net/us/recipe/2842/

paper kun je craften met lumber (kan recipe niet vinden zo)
*volgens mij was het 1 lumber voor 2 paper

[ Voor 14% gewijzigd door eehbiertje op 21-09-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

en die heb je zeker elke dag elke keer nodig? ;p of is 1 maken genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
eehbiertje schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:55:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja ik ben zelf ook gewoon west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
haha kreeg net deze toegestuurd..

Afbeeldingslocatie: http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/02/dmv.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je inmiddels ook al weer zien of je in de patron queue staat? Wel even zo geweest, maar ik krijg nu steeds een standaard queue scherm waarin gewoon je nummer in de rij staat.

Want ik (ook) ben rond 11.00 achteraan gesloten...nu staan er nog 294 voor me en > 1 uur geeft ie aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja je ziet nu geen verschil meer.. maar als je patron ben zit je wel in patron.. f2p queue is veel langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg..nog langer. Dan moet je dus op vrijdag in de queue om maandag te spelen O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Speel zelf niet meer, maar kijk toe hoe Trion hun versie lanceert.
Zeer en zeer slecht moet ik zeggen, het had vele malen beter moeten lopen. Ze hebben zelfs van de Russische release kunnen afkijken, en dat was al verschrikkelijk, ook queues van ~2000. Echter dat was voor de F2P/post-headstart players. Trion laat zelfs de founders in de steek.

In de Russische release hebben ze alle headstart servers gelocked zodat de 'founders' niet een in queue hoeven te zitten, nadeel was weer dat F2P + Founders werden gesplitst. De early access packs waren daarentegen vele malen goedkoper dan de 50 dollar die Trion vraagt.

Servers openen duurt ook lang, de servers liggen schijnbaar te wachten bij de douane en worden pas dinsdag geïnstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Moonborne op 21-09-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
LOL, zo toepasselijk. :*)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmm op 1 of andere manier kan ik niet inloggen.. hebben meer hier nu last van? Als ik glyph open of op de website inlog is geen enkel probleem maar als Archeage opstart dan krijg ik te zien: authentication failed. .. blabla

edit: nvm , wist niet dat er maintenance was.
En die site: Archeage-status is dan ook een lullo want daar stond dat alles up was ;p

P.S ik hoop dat dit DE maintenance was met de nieuwe hardware die de capaciteit flink moet verbeteren.. laten we er voor duimen

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 22-09-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 16:31

Plainside

I browse when I'm at work

Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:04:
Hmm op 1 of andere manier kan ik niet inloggen.. hebben meer hier nu last van? Als ik glyph open of op de website inlog is geen enkel probleem maar als Archeage opstart dan krijg ik te zien: authentication failed. .. blabla

edit: nvm , wist niet dat er maintenance was.
En die site: Archeage-status is dan ook een lullo want daar stond dat alles up was ;p

P.S ik hoop dat dit DE maintenance was met de nieuwe hardware die de capaciteit flink moet verbeteren.. laten we er voor duimen
Dat is al geweest de twee nieuwe servers waren de uitbreiding, of dat dacht it tenminste.

edit:
code:
1
On Sunday, our North American servers did get poked at by a handful of DDOSes. Europe did not. Our network folks have been working with our ISPs on this and other security topics regularly, and were able to compensate and protect your experience quickly.

[ Voor 16% gewijzigd door Plainside op 22-09-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Ik speel zelf op Aier en heb tot nog toe als patron max 3 minuten hoeven te wachten.
Het grootste probleem is dat archage bleef hangen op het groene splash screen, maar dit was snel verholpen na het dumpen van microsoft essentials.

Leuk spel. Ik vind het jammer dat ik er niet 3 specs op kan nahouden zoals in rift.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

::: (\_(\
*: (=' :') Fuck AFK!
•.. (,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸

Gaat rond mijn gedachten.
Maar in een zin wil ik het zelf ook doen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WillemAtHome schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:25:
Ik speel zelf op Aier en heb tot nog toe als patron max 3 minuten hoeven te wachten.
Het grootste probleem is dat archage bleef hangen op het groene splash screen, maar dit was snel verholpen na het dumpen van microsoft essentials.

Leuk spel. Ik vind het jammer dat ik er niet 3 specs op kan nahouden zoals in rift.
Hoe bedoel je precies 3 specs op na houden? dat je tussen meerdere classes kan switchen ofzo? ik weet niet hoe rift werkt namelijk. te lang geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:16:
[...]
Hoe bedoel je precies 3 specs op na houden? dat je tussen meerdere classes kan switchen ofzo? ik weet niet hoe rift werkt namelijk. te lang geleden :P
Het kan wel maar dan moet je constant je skills resetten en het juiste gear er voor bij je hebben.

En vanavond ga toch maar de Patron stap maken, ben de qeu's nu echt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh zeg maar dual spec.. daar wacht ik ook eigenlijk nog wel op. ik vermoed dat dat wel komt, alleen pas na een lange tijd denk ik. maar als je na lvl 30 nog van skills gaat switchen gaat het erg lastig worden om dat effectief te levelen. ben nu een primeval maar had misschien liever een Stone Arrow willen zijn. misschien moet ik alsnog ff proberen te switchen of het goed mogelijk is of niet.

Gisteren zag ik een gekke stream van een paar piraten trouwens.. was echt vet om te zien. ze hadden toen ik aan het kijken was al 67 tradepacks gestolen. en de dag was nog niet om :P maar die man deed het echt pro.. er vaarde een boot van de kus af en hij zat langs de bergen op de kust te springen en te gliden tot die bij die boot kon komen.

Toen brachten ze de tradepacks naar een huis en viel die guild die hun net beroofd hadden hun daar aan XD maar hun verdedigde super goed en hadden ze iedereen in die attack uitgemoord en van hun waren er geen 1 dood haha. A pirates life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:29:
Gisteren zag ik een gekke stream van een paar piraten trouwens.. was echt vet om te zien. ze hadden toen ik aan het kijken was al 67 tradepacks gestolen. en de dag was nog niet om :P maar die man deed het echt pro.. er vaarde een boot van de kus af en hij zat langs de bergen op de kust te springen en te gliden tot die bij die boot kon komen.

Toen brachten ze de tradepacks naar een huis en viel die guild die hun net beroofd hadden hun daar aan XD maar hun verdedigde super goed en hadden ze iedereen in die attack uitgemoord en van hun waren er geen 1 dood haha. A pirates life
Had ik ook een stukje van gezien. Maar om een goede pirate te worden heb je vooral een heel goede guild nodig maar het lijkt me wel een fijne afwisseling tussen het normaal tradepack lopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Voordeel van patron queue is dat het altijd maar iets meer dan een uurtje is > 1h. Dus dat is goed te doen. Het zijn echter wel gerekend in Archeage uren, dus het kan zijn dat je 6 uur lang in de queue staat.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:29:
Oh zeg maar dual spec.. daar wacht ik ook eigenlijk nog wel op. ik vermoed dat dat wel komt, alleen pas na een lange tijd denk ik. maar als je na lvl 30 nog van skills gaat switchen gaat het erg lastig worden om dat effectief te levelen. ben nu een primeval maar had misschien liever een Stone Arrow willen zijn. misschien moet ik alsnog ff proberen te switchen of het goed mogelijk is of niet.

Ik ben nu shadowwalker? Shadowplay + Battlerage + Auramancy(?) weet ik niet helemaal zeker.
Volg nu een build die ik random vond op het internet.
Kan helaas niet de quests vinden die je armor geven, wat nogal irritant is.

Edit:... ging ff helemaal offtopic.
Maarja wat ik zo ver zie kost je skills reseten per class ongeveer 20-30 silver, ik heb nu 1G+ maar nog steeds aardig kostig

[ Voor 5% gewijzigd door Plainside op 22-09-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

klopt daar kan je beter in het begin nog niet mee klooien :P kost je teveel. Maar straks als je trade runs kan doen dan is dat wel aan te raden voor gold income. Ik krijg vandaag dus zo'n 7 mailtjes met ong 5 gold er in :) dat is dan toch lekker voor dat uurtje dat ik er voor gebruikt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:13:
klopt daar kan je beter in het begin nog niet mee klooien :P kost je teveel. Maar straks als je trade runs kan doen dan is dat wel aan te raden voor gold income. Ik krijg vandaag dus zo'n 7 mailtjes met ong 5 gold er in :) dat is dan toch lekker voor dat uurtje dat ik er voor gebruikt heb
was ik ook zeker niet van plan haha.
Enigste probleem is dat ik meer lvls nodig ben ik heb nu 2 skill points niet gebruikt zodat ik die later goed kan alloceren de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Queue F you.....gisteren Tera Online gedownload en geprobeerd.....zonder queue`s lekker spelen in een stijl net als die van Archeage....Dus voor de mensen die opzoek zijn naar een nieuwe MMORPG ervaring zonder queues.....ga lekker Tera Online spelen en laat ze de te$#%@ krijgen bij Trion.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ghosty schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:55:
Queue F you.....gisteren Tera Online gedownload en geprobeerd.....zonder queue`s lekker spelen in een stijl net als die van Archeage....Dus voor de mensen die opzoek zijn naar een nieuwe MMORPG ervaring zonder queues.....ga lekker Tera Online spelen en laat ze de te$#%@ krijgen bij Trion.
Tera lijkt helemaal niks op ArcheAge het is een geheel andere speel stijl en het lvlen werkt anders.

Maarja Tera is inderdaad ook wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Helemaal niks op Archeage? Hoe kom je daar nou bij? Combo`s qua vechtstijl....interactieve Queues en de standaard ga naar x kill 10 en kom terug quests....lvlen werkt echt niet zo heel anders hoor....Het ligt echt niet veruit elkaar....behalve dat Archeage (endgame) iets meer PVP gericht is dan Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Ghosty schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:00:
Helemaal niks op Archeage? Hoe kom je daar nou bij? Combo`s qua vechtstijl....interactieve Queues en de standaard ga naar x kill 10 en kom terug quests....lvlen werkt echt niet zo heel anders hoor....Het ligt echt niet veruit elkaar....behalve dat Archeage (endgame) iets meer PVP gericht is dan Tera.
Combat in Tera en Archeage is niet met elkaar te vergelijken. Archeage leunt dichter tegen WoW combat aan dan tegen Tera. Maar dan nog is combat in verschillende games moeilijk objectief te vergelijken.

En die quests komen in alle grote MMO's terug die zijn gewoon niet te ontwijken als je een spel wil ontwikkelen dat niet super liniar is om via quests naar max level te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikker7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-07 15:08
Weet er nog iemand een leuke guild op Dahuta West?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Bikker7 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:11:
Weet er nog iemand een leuke guild op Dahuta West?
BATAVI ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik speel nu een aantal dagen op Dahuta West
Level 16 inmiddels. Leuk spel, maar ik merk al dat je eigenlijk wel betaald speler moet zijn. Queu's zijn echt te lang en qua farming/crafting lig ik al ver achter omdat je bepaalde dingen niet kunt of mag vanwege F2p.

Ik speel trouwens tot nu toe nog altijd alleen. Zou leuk zijn als er iemand rond mijn level mee wil spelen (casual stijl, ik werk 40u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ghosty schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:00:
Archeage staat bekend om het hele diepe farm/craft systeem, die geen enkele andere mmo heeft.
Is niet echt te vergelijken met Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tera moet je zeker niet vergelijken met ArcheAge, heb tera gespeeld toen het Pay2Play was. was leuk voor een 2 maanden maar combat is totaaal anders, crafting is totaal anders. ik vind ook niet dat het enigsinds op archeage lijkt. alleen grafisch komt het op sommige punten misschien bij elkaar in de buurt.

Ik weet wel dat ik met ArcheAge veel meer lol heb dan dat k met Tera had. Maarja ik dig dat hele combat systeem van tera ook niet in een MMO . geef mij maar gewoon tabtargeting. gewoon lekker chill ipv constant actief bewegen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:17:
Level 16 inmiddels. Leuk spel, maar ik merk al dat je eigenlijk wel betaald speler moet zijn. Queu's zijn echt te lang en qua farming/crafting lig ik al ver achter omdat je bepaalde dingen niet kunt of mag vanwege F2p.

Ik speel trouwens tot nu toe nog altijd alleen. Zou leuk zijn als er iemand rond mijn level mee wil spelen (casual stijl, ik werk 40u).
betaalde spelers staan ook lang in de queue hoor echt waar. inderdaad wel minder lang maar het is gewoon een groot probleem wat ze nu hebben. dat is straks weg als ze het EINDELIJK gefixt hebben. verder buiten queue tijd is er bijna geen verschil tussen F2P en betalende members hoor. behalve dat f2p members geen Eigen huis kunnen hebben en minder labor genereren. Maar je kan wel gewoon gebruik maken van huizen van family/guild etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:58:
[...]

betaalde spelers staan ook lang in de queue hoor echt waar.
ik heb een betaald account, maar als ik inlog heb ik 's avonds alleen maar iets van 2 mensen in de queue. Speel op een US server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mortalboy[NL] schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:00:
[...]

ik heb een betaald account, maar als ik inlog heb ik 's avonds alleen maar iets van 2 mensen in de queue. Speel op een US server.
ja klopt maar het gaat om de top servers.. de laagste server in EU heeft ook maar 15 mensen in queue rond 20:00 maar als je dan kijkt naar Dahuta of Kyprosa.. gister avond was op kyprosa de patron queue 4100+ dan weet je gewoon zeker dat je er niet meer in komt hoor die avond

p.s. Bij NA hebben ze de upgrade al uitgevoerd afgelopen week. EU moest nog vervoerd worden en dus nu nog steeds gedaan worden

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 22-09-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:01:
[...]

ja klopt maar het gaat om de top servers.. de laagste server in EU heeft ook maar 15 mensen in queue rond 20:00 maar als je dan kijkt naar Dahuta of Kyprosa.. gister avond was op kyprosa de patron queue 4100+ dan weet je gewoon zeker dat je er niet meer in komt hoor die avond

p.s. Bij NA hebben ze de upgrade al uitgevoerd afgelopen week. EU moest nog vervoerd worden en dus nu nog steeds gedaan worden
Ik probeer nu even in te loggen om mijn taxes te betalen op mijn farm en ik heb een queue van 1000 al voor me zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:58:
[...]

betaalde spelers staan ook lang in de queue hoor echt waar. inderdaad wel minder lang maar het is gewoon een groot probleem wat ze nu hebben. dat is straks weg als ze het EINDELIJK gefixt hebben. verder buiten queue tijd is er bijna geen verschil tussen F2P en betalende members hoor. behalve dat f2p members geen Eigen huis kunnen hebben en minder labor genereren. Maar je kan wel gewoon gebruik maken van huizen van family/guild etc.
Ja okee. Maar ik speel alleen. Geen guild ofso. En heb dus ook geen ruimte om een huis of farm neer te zetten. Maar heb nu nog niet het idee dat het me ergens in heeft belemmerd ofso. Maar straks op hogere levels zou het wel handig zijn om wat makkelijker te kunnen farmen etc. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tuurlijk, maar het mooie is ook dat je als f2p speler betaalde speler kan worden door ingame gold. Daar ga ik me ook sowieso op focussen als deze 3 maanden van me huidige patron voorbij is. Gewoon beetje gold regelen, 2 apex kopen in de auction house en je kan een maand patron zijn.

Ik probeer alleen nu al aardig wat APEX in te slaan want staat nu op ong 50 gold per stuk. en ik vermoed dat het wel omhoog gaat binnen kort termijn aangezien je er echt veel geld voor uit moet geven vind ik. 15 euro ofzo voor 2.. dus dat kan je zien als 15 euro voor 100gold. ik vind dat je te snel 100gold krijg wat dan al 15 euro waard zou moeten zijn haha. dus ik probeer er nu al lekker veel in te slaan dan kan k die straks duuder verkopen

[ Voor 44% gewijzigd door Ricmaniac op 22-09-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:14:
Tuurlijk, maar het mooie is ook dat je als f2p speler betaalde speler kan worden door ingame gold. Daar ga ik me ook sowieso op focussen als deze 3 maanden van me huidige patron voorbij is. Gewoon beetje gold regelen, 2 apex kopen in de auction house en je kan een maand patron zijn.

Ik probeer alleen nu al aardig wat APEX in te slaan want staat nu op ong 50 gold per stuk. en ik vermoed dat het wel omhoog gaat binnen kort termijn aangezien je er echt veel geld voor uit moet geven vind ik. 15 euro ofzo voor 2.. dus dat kan je zien als 15 euro voor 100gold. ik vind dat je te snel 100gold krijg wat dan al 15 euro waard zou moeten zijn haha. dus ik probeer er nu al lekker veel in te slaan dan kan k die straks duuder verkopen
ow dat wist ik niet! Wat zou je dan moeten kopen op de auction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Heb wat problemen met installeren van ArcheAge. Downloaden via Glyph gaat nog redelijk snel maar daarna verifying wat 20 minuten duurt. En daarna gebeurt er nog iets wat ook weer 30 minuten duurt en dan blijft het hangen. Mensen ervaring hiermee? Heb een prima systeem (vista) waar ik normaal gesproken geen slechte ervaringen heb met installeren van vergelijkbare games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Iamjev schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:42:
Heb wat problemen met installeren van ArcheAge. Downloaden via Glyph gaat nog redelijk snel maar daarna verifying wat 20 minuten duurt. En daarna gebeurt er nog iets wat ook weer 30 minuten duurt en dan blijft het hangen. Mensen ervaring hiermee? Heb een prima systeem (vista) waar ik normaal gesproken geen slechte ervaringen heb met installeren van vergelijkbare games.
Bij mij duurde het idd ook opvallend lang, maar werkte het uiteindelijk wel. Helaas nog geen minuut kunnen spelen vanwege de queues van 4800+.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Iamjev schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:42:
In Windows 8 heeft het vaak te maken met windows defender. Elke keer dat je het spel dan opstart wordt de client gescand, en kan windows heel traag worden op een of andere manier. De oplossing hiervoor is om de map van Glyph in program files in uitgezonderde bestanden te zetten.

Misschien ook zoiets op windows 7 met een of andere virusscanner?

Even taakbeheer erbij houden, en de intensieve processen in de gaten houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 22-09-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:56:
Tera moet je zeker niet vergelijken met ArcheAge, heb tera gespeeld toen het Pay2Play was. was leuk voor een 2 maanden maar combat is totaaal anders, crafting is totaal anders. ik vind ook niet dat het enigsinds op archeage lijkt. alleen grafisch komt het op sommige punten misschien bij elkaar in de buurt.

Ik weet wel dat ik met ArcheAge veel meer lol heb dan dat k met Tera had. Maarja ik dig dat hele combat systeem van tera ook niet in een MMO . geef mij maar gewoon tabtargeting. gewoon lekker chill ipv constant actief bewegen etc.
Ik wil Archeage ook echt niet bashen nu ofzo hoor omdat ik niet kan spelen.....
Ben nog steeds zeer verrast door deze game en ik wil hier super graag verder mee maar ja....
Als tussenstation is Tera gewoon vermakelijk wat jullie ook al zeggen maar het craft systeem ben ik nog niet bekend mee en in Archeage zie ik daar duidelijk een pluspunt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oh zo vat ik het ook niet op hoor. zelf bedoel ik alleen ermee dat ik het niet te vergelijken vind omdat ze een andere stijl van spelen bevatten. heb me wel vermaakt met beide maar in archeage zie ik voor mijn spel hoe ik graag een mmo speel veel meer potentie
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:27:
[...]

ow dat wist ik niet! Wat zou je dan moeten kopen op de auction?
Apex, 2 apex heb je nodig voor een maand patron status

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 22-09-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:17:

Ik ben nu rond je level en de Batavi verwelkomen je graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ilantir schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:18:
[...]

Ik ben nu rond je level en de Batavi verwelkomen je graag.
Top! Lijkt me leuk. Ik heet ingame "Bru"

Ik zit trouwens nu op mijn werk met Teamviewer naar mijn PC thuis. Ik kan vanaf mijn werk inloggen op ArchAge. Iemand enig idee hoe laat ik in de que in moet gaan staan zodat ik om half 9 kan spelen? haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:20:
[...]

Ik zit trouwens nu op mijn werk met Teamviewer naar mijn PC thuis. Ik kan vanaf mijn werk inloggen op ArchAge. Iemand enig idee hoe laat ik in de que in moet gaan staan zodat ik om half 9 kan spelen? haha ;)
Ja, dat wordt nog een verrassing voor mij vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:20:
[...]

nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
que is 2029, ik denk dat dat in 6 uur toch wel moet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:56
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:24:
que is 2029, ik denk dat dat in 6 uur toch wel moet lukken
Zit nu op 563 vanaf half 1.
Begon bij 800 ongeveer

[ Voor 5% gewijzigd door tumtum100 op 22-09-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou ik geloof dat ik het maar voor gezien ga houden met Archeage als ik die queue tijden zo hoor/lees.
Failage. Dat wordt een uninstall en dan maar weer terug naar die shitpanda's.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Er zouden morgen toch servers bijkomen? Zoiets las ik hier? Hardware lag nu bij de douane of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
DenniZ schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:31:
Nou ik geloof dat ik het maar voor gezien ga houden met Archeage als ik die queue tijden zo hoor/lees.
Failage. Dat wordt een uninstall en dan maar weer terug naar die shitpanda's.
Ik zou zeggen, wacht een weekje en kijk hoe het dan gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik denk dat ze extra de queues er in houden, zodat er meer spelers premium kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:33:
Er zouden morgen toch servers bijkomen? Zoiets las ik hier? Hardware lag nu bij de douane of iets.
laatste wat ze zeiden was dat het onderweg was. ze hebben geen datum gegeven wanneer de maintenance daarvoor zou gebeuren.
Mortalboy[NL] schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:36:
Ik denk dat ze extra de queues er in houden, zodat er meer spelers premium kopen.
dat maakt ze zelf kapot dan want ook veel patrons haken af juist door die queues

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 22-09-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Mortalboy[NL] schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:36:
En de afhakers voor lief nemen? Nee dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Zodra ik hier lees dat de queues weg zijn ga ik mij wel een poging wagen op de europese servers. Voor wie wil spelen, het kan op amerikaanse servers zonder queue, dankzij de verschillende tijdzones enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

patrickos85 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:41:
Zodra ik hier lees dat de queues weg zijn ga ik mij wel een poging wagen op de europese servers. Voor wie wil spelen, het kan op amerikaanse servers zonder queue, dankzij de verschillende tijdzones enzo :)
Ga ik dat eens proberen, thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
patrickos85 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:41:
Dat is misschien niet eens een gek idee! Voor de gene die niet kunnen inloggen op EU, dat we alvast op een USA server wat spelen. Eventueel samen op dezelfde server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Inmiddels level 27 en heb nu eindelijk mijn large farm af (100 lumber). Betekent dat vanaf nu het farmen een stuk efficienter gaat. Flink wat trade runs doen voor mijn eigen clipper of misschien gewoon meteen doorsparen. Wel blij dat ik op Aier zit. Aan die filmpjes in dit topic lijken de originele 4 servers toch behoorlijk hardcore te zijn qua guilds. Professionele piraterij en grote gankguilds zijn er nog niet, dus je kunt nog redelijk ongestoord je tradepacks bezorgen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Jaajaa, ik kan vandaag ook eindelijk spelen :D

Vanmorgen gewoon in het character selection menu gestaan voor ongeveer 7 uur lang en kan nu eindelijk spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
mprkooij schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:27:
Jaajaa, ik kan vandaag ook eindelijke spelen :D

Vanmorgen gewoon in het character selection menu gestaan voor ongeveer 7 uur lang en kan nu eindelijk spelen :P
Tot je een D.C. krijgt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Jammer gebeurt die DC rond 4-5 uur s' ochtends >.>
Ik wou dat ze dit meerdere keren per dag deden op AFK'rs er uit te kicken en actieve spelers er in laten.
1x per dag is niet genoeg, een tweaker eerder melde al dat hij een scriptje had dat die automatisch inlogt in verband met crashes.
Opzich geen gek idee maar als een random afker/gold seller dit constant doet dan zitten de servers als snel weer prop vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mee eens ja. Ik zelf ben ook erg fout bezig hoor door via teamviewer mezelf online te houden maarja, ik sluit me maar bij die foute kudde aan omdat k gewoon wil spelen savonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Plainside schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:48:
[...]

Jammer gebeurt die DC rond 4-5 uur s' ochtends >.>
Ik wou dat ze dit meerdere keren per dag deden op AFK'rs er uit te kicken en actieve spelers er in laten.
1x per dag is niet genoeg, een tweaker eerder melde al dat hij een scriptje had dat die automatisch inlogt in verband met crashes.
Opzich geen gek idee maar als een random afker/gold seller dit constant doet dan zitten de servers als snel weer prop vol.
Nou ik wordt constant gekicked hoor. Als ik 10 minuutjes ga douchen en ik kom terug ben ik alweer gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:52:
[...]

Nou ik wordt constant gekicked hoor. Als ik 10 minuutjes ga douchen en ik kom terug ben ik alweer gekicked.
klopt, afk timer is heel laag gezet door dit probleem te minimaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper-cast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Rezje schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:52:
[...]

Moet je hem in character selection menu zetten. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste