[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, hele nacht laptop aan laten staan zag ik vanochtend. Archeage stond nog open. Zat nog in queue als 600e. Dus van gisteravonf 22:00uur tot nu in de queue gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Zonde dat die labour points niet optellen door Queue tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 16:31

Plainside

I browse when I'm at work

Haha, dan zou m'n labour nu wel vol zitten waarschijnlijk.

Zit er nu ook serieus aan te denken om patron te kopen voor een maandje zodat ik kan spelen als die que's zo blijven aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wel als je patron bent :) telt gewoon door haha (wel met maar 5 ipv 10) mijn labor zit elke avond weer sowieso boven de 3k ;p en gebruik elke dag aardig wat

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Gisteren tot level 9 geraakt en ziet er wel een fijn spel uit.
Kan je als f2p een huis en een farm neerzetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Evengeduld schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:41:
Gisteren tot level 9 geraakt en ziet er wel een fijn spel uit.
Kan je als f2p een huis en een farm neerzetten of niet?
Je kan een unprotected farm neerzetten dus tenzij je een hele goede plek hebt om je farm neer te zetten en geheim te houden zal die waarschijnlijk de volgende dag vernietigd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
Plainside schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:59:
[...]

Je kan een unprotected farm neerzetten dus tenzij je een hele goede plek hebt om je farm neer te zetten en geheim te houden zal die waarschijnlijk de volgende dag vernietigd zijn
Aha goed om te weten. Misschien toch eens een subscription overwegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Evengeduld schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:08:
[...]

Aha goed om te weten. Misschien toch eens een subscription overwegen dan.
Het enige wat een f2p player niet kan hebben is een stukje land bezitten in de housing area's , dus geen huisje en geen farm. en auction house gebruiken om te verkopen. daar moet een AH license voor gekocht worden die je wel zelf weer kan kopen op de auction house ;p dus in principe blijft het enige wat je niet kan hebben een farm en een house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:49:
[...]

Het enige wat een f2p player niet kan hebben is een stukje land bezitten in de housing area's , dus geen huisje en geen farm. en auction house gebruiken om te verkopen. daar moet een AH license voor gekocht worden die je wel zelf weer kan kopen op de auction house ;p dus in principe blijft het enige wat je niet kan hebben een farm en een house.
In deze zin heeft Trion Worlds wat geweldigs opgezet.
het is een Pay 2 Play more game en niet een Pay 2 Win game zoals velen hebben geclaimed en anderen nog steeds claimen.
MAar als je veel speelt dan zul je nooit labour te kort komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

en anders koop je labor pots. Mensen begrijpen de term pay2win vaak gewoon verkeerd. er is niks in de game wat je met echt geld kan kopen dat je beter maakt dan iemand die f2p speelt. die kunnen dat ook allemaal verkrijgen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik ben erg geinterreseerd, maar na hier de problemen sinds de release te hebben gelezen wacht ik nog wel even :P
Heb Destiny nu ook nog om te spelen, dus nog geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Ik ben nog steeds geintreseerd in de game maar dat ene woordje Queue komt me echt mn strot uit :) Destiny is voor mij onderweg dus ga ik die wel spelen inderdaad. Als ik hier lees dat Queue`s zo goed als weg zijn ga ik me weer aan het Archeage avontuur wagen maar eerder echt niet meer.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Nou ik heb nu als voorwaarde gesteld, als ik dit weekend niet minimaal 8 uur kan spelen, dan is het wat mij betreft klaar met Archeage. Hoe leuk ik de game ook vind, elke dag om 16:30 inloggen en pas om 23:00 minimaal kunnen spelen met een Patron status gaat mij echt te ver. Het is simpelweg voor iemand met een baan niet te combineren. Ik hoor nu bijvoorbeeld al dat er een 1000 man queue is voor mijn server om dit tijdstip. Dus ik zie de bui alweer hangen voor vandaag.

Erg jammer dat Trion Worlds de uitgever is, ik verwacht dat dit in handen van een andere uitgever beter voor het spel zou zijn geweest. Want opzich is er met het spel op een paar kleine punten na, niets mis.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

het zal wel onmogelijk zijn om dit weekend om er in te komen... alle hordes die op de servers afstormen ima cry like a bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend zal inderdaad erger zijn dan door de weeks. las vanmorgen op fb dat ze nog wat servers gingen toevoegen (zei de CEO) .. maarja ik vrees dat er niet genoeg mensen zullen weg gaan van de huidige servers

Het zou ook al heel wat helpen als ze gewoon 2 GM's per server neer zetten die de faction chat in de gaten houden van west en east en elke goldseller gewoon kicken

zo moeilijk zou dat niet moeten zijn toch van: Rightclick name > kick with no grace buff... klaar ,mag zo'n goldseller weer in de rij

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 19-09-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:35:
Dit weekend zal inderdaad erger zijn dan door de weeks. las vanmorgen op fb dat ze nog wat servers gingen toevoegen (zei de CEO) .. maarja ik vrees dat er niet genoeg mensen zullen weg gaan van de huidige servers

Het zou ook al heel wat helpen als ze gewoon 2 GM's per server neer zetten die de faction chat in de gaten houden van west en east en elke goldseller gewoon kicken

zo moeilijk zou dat niet moeten zijn toch van: Rightclick name > kick with no grace buff... klaar ,mag zo'n goldseller weer in de rij
Mja wel handig voor mijn opnieuw tot level 9 spelen is nu ook weer niet zo een ramp :-)

Verder een vraagje je kan alle classes leren op 1 character toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Evengeduld schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:38:
[...]

Mja wel handig voor mijn opnieuw tot level 9 spelen is nu ook weer niet zo een ramp :-)

Verder een vraagje je kan alle classes leren op 1 character toch?
hoop dat er veel zijn die zo denken ;p

je kan inderdaad theoretisch alles levelen op 1 character maar het is niet handig om na level 30 nog te switchen. dan is het moeilijk om dat nog te levelen omdat je dan al zo hoog bent maar niet de skills er voor hebt om er wat mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Gelukkig ben ik dit weekend niet thuis, dus dan kani k me ook niet ergeren aan de lange queue's. :+ Hopelijk worden de queue's vanzelf korter want ik wil t spel echt graag spelen. Ik denk wel dat ArcheAge een hoop 'klanten' kwijtraakt door deze queue's. Het is dat ik nog redelijk geduld heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Tja, als het spel zichzelf enigszins serieus wil nemen zorgen ze inderdaad voor capaciteit. Een half uur wachttijd zullen weinigen over vallen, maar dit is werkelijk belachelijk. Als er in het weekend langere queue's ontstaan dan nu al het geval is gaan er toch een hoop afhaken vrees ik.

Hoeveel players zouden er nu op een server zitten? 10.000 tot 15.000 vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Je wordt gewoon verplicht om mee te doen aan die ongein om je pc aan te laten bijvoorbeeld. dat heb ik nu ook gedaan: ik logde half 7 in en was mijn server status al High.. ingelogd, teamvieuwer aangezet en af en toe via me iphone ff een stukje gliden ;p het is triest maarja, ik wil graag spelen als k thuis kom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:35:

Misschien als ze de servers nou niet limiteren dat maar een bepaald % er in kan zoals ze nu doen zou het gewoon moeten werken.
Ik weet niet precies op welk % ze het limiteren maar ik weet dat het niet in de buurt van 100% komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja maar dat deden ze dus eerst en toen had je weer te veel lag en DC's. dus er is in ieder geval iets daar wat ze niet goed geregeld hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:49:
ja maar dat deden ze dus eerst en toen had je weer te veel lag en DC's. dus er is in ieder geval iets daar wat ze niet goed geregeld hebben :p
Liever lags en DC's dan deze verdomde kut que's

edit: http://forums.archeagegam...on-and-Where-to-Find-Info

[ Voor 17% gewijzigd door Plainside op 19-09-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Nou, ik heb dan liever een queue en als ik er eenmaal inzit zonder enige issues kan spelen en mijzelf niet hoef te irriteren als ik elke keer dood ga door lag. ;w

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Keffie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:02:
[...]

Nou, ik heb dan liever een queue en als ik er eenmaal inzit zonder enige issues kan spelen en mijzelf niet hoef te irriteren als ik elke keer dood ga door lag. ;w
Er zijn mensen met een full-time baan, deze mensen hebben over het algemeen het geld waar ze naar op zoek gaan. Echter deze mensen gaan niet betalen; wat er komt geen playtime voor terug.
Dan heb je de groep die net wat verder is met computers en zodoende 's morgens inloggen en dmv Teamviewer of een equivalent daarvan zorgen dat ze online blijven.

Deze laatste groep heeft nog gelijk ook dat ze het doen, maar ondertussen zorgen ze wel voor een derving van inkomsten, aangezien er hierdoor mensen in de Queue blijven staan.
Wanneer ik dan na een paar uur queue eindelijk voor het eerst ingame kom, en ik wordt direct doodgespammed met goldsellers, begin ik toch erg te twijfelen hoe serieus dit spel zichzelf neemt. Er is niets zo makkelijk om deze goldsellers te bannen, aangezien ze notabene zichtzelf kenbaar maken.
Maar toch zaten zij erin, en zaten jij en ik stroom te verstoken voor jan lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ero-Sensei schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:08:
[...]

Er zijn mensen met een full-time baan, deze mensen hebben over het algemeen het geld waar ze naar op zoek gaan. Echter deze mensen gaan niet betalen; wat er komt geen playtime voor terug.
Dan heb je de groep die net wat verder is met computers en zodoende 's morgens inloggen en dmv Teamviewer of een equivalent daarvan zorgen dat ze online blijven.

Deze laatste groep heeft nog gelijk ook dat ze het doen, maar ondertussen zorgen ze wel voor een derving van inkomsten, aangezien er hierdoor mensen in de Queue blijven staan.
Wanneer ik dan na een paar uur queue eindelijk voor het eerst ingame kom, en ik wordt direct doodgespammed met goldsellers, begin ik toch erg te twijfelen hoe serieus dit spel zichzelf neemt. Er is niets zo makkelijk om deze goldsellers te bannen, aangezien ze notabene zichtzelf kenbaar maken.
Maar toch zaten zij erin, en zaten jij en ik stroom te verstoken voor jan lul.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb gewoon een full-time baan. Kijk als mensen nu zeuren dat ze er niet inkomen en er boos om worden dan stel ik gewoon voor om de game even een paar weken weg te leggen en later terug te komen. Als ze echt oprecht geïnteresseerd zijn in het spel dan komen ze heus wel terug, daar durf ik wel om te wedden. Als ik vanmiddag weer een wachtrij heb, wacht ik rustig af en ga ik ondertussen iets anders doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Keffie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:42:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik heb gewoon een full-time baan. Kijk als mensen nu zeuren dat ze er niet inkomen en er boos om worden dan stel ik gewoon voor om de game even een paar weken weg te leggen en later terug te komen. Als ze echt oprecht geïnteresseerd zijn in het spel dan komen ze heus wel terug, daar durf ik wel om te wedden. Als ik vanmiddag weer een wachtrij heb, wacht ik rustig af en ga ik ondertussen iets anders doen :)
Probleem dan is dat je sommige exploits misschien mis loopt lijkt me sterk dat die er zijn maar als je 2 weken later er in komt en je leert van een gold exploit waarmee je 10k gold kan krijgen in een keer tja dan sla je jezelf wel voor de kop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Bah, patron status kwijt door die stomme bug :(
Hoop dat ze dat snel oplossen!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Keffie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:42:
[...]

Haha, excuses, ik doelde niet op jouw arbeidsomstandigheden hoor, ik doelde op het gebrek aan klantgerichtheid vanuit Trion. Ik neem aan dat hun doelgroep is: mensen die kunnen en willen betalen, echter lijken ze nu vooral de goldsellers (mensen/bedrijfjes die over hun rug geld verdienen) en de mensen met veel tijd (en waarschijnlijk dus weinig geld) te belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Queue van 650 op het moment op Dahuta. Ongv. 1 uur wachten. Vraag me alleen of dat nu general of patron queue is.

[ Voor 4% gewijzigd door xeple op 19-09-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:24:
[...]

Haha, excuses, ik doelde niet op jouw arbeidsomstandigheden hoor, ik doelde op het gebrek aan klantgerichtheid vanuit Trion. Ik neem aan dat hun doelgroep is: mensen die kunnen en willen betalen, echter lijken ze nu vooral de goldsellers (mensen/bedrijfjes die over hun rug geld verdienen) en de mensen met veel tijd (en waarschijnlijk dus weinig geld) te belonen.
Ik vind je posts in dit topic eigenlijk aardig correct. Ik behoor zelf tot de doelgroep met een fulltime baan, ik heb de mogelijkheid om met behulp van laptop/vpn mijn account actief te houden gedurende de dag en zo ingelogd te zijn (of iig dichtbij de inlog als ik thuiskom) echter wil ik hier om verschillende redenen niet aan meedoen. Het is wat mij betreft not-done dat je dit soort maatregelen moet treffen om een spelletje te kunnen spelen.

En ik begrijp ook best dat meerdere servers niet de oplossing zullen zijn, echter zijn er ook andere varianten mogelijk. Maar ik krijg meer en meer het idee dat Trion het allemaal wel best vind. Ze hebben immers het geld binnen van die suckers die 150/90/45 euro hebben neergelegd (waaronder ik dus) met de valse belofte dat ze een headstart zouden kunnen maken. Ik wist dat ik in een risico investeerde op het moment dat ik de betaling deed, en ik hoef ook helemaal mijn geld niet terug. Maar dat ze het lef hebben om posts te maken over hoe ze servers nu hebben uitgebreid etc en dat de patron status een bug is, irriteert me wel matteloos.

Want laten we gewoon er niet omheen draaien. Die servers, hebben nog steeds dezelfde capaciteit als op de dag van release. Niets 10% niets 20% gewoon het vaste aantal waar ze vanaf het begin van deze release op in zijn gesteld.

Die patron status, is geen bug maar gewoon intentional gedaan om voor zo min mogelijk investeringen (nieuwe server opzetten kost meer dan toegang verlenen tot bestaande servers met een op=op principe om zo nog wat extra nieuwe spelers leeg te melken) te hoeven doen. Voor de duidelijkheid als het daadwerkelijk een bug was, dan zouden alle extra's wegvallen. Maar volgens mij kan iedereen nog rustig bouwen, kopen etc etc.

Dus Trion Worlds, proficiat jullie hebben jezelf toch netjes weten neer te zetten als een stel ongelooflijke oplichters die over de rug van vele spelers zijn winst binnen schraapt.

Het is ook dat ik het spel waardeer, en het nog een kans wil geven, want anders had ik deze oplichterspraktijken allang gedag gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xeple schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:34:
Queue van 650 op het moment op Dahuta. Ongv. 1 uur wachten. Vraag me alleen of dat nu general of patron queue is.
als je patron bent is het de patron queue XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen op de HS servers hebben land, guild, vrienden, tijd en soms zelfs echt geld geïnvesteerd in hun character. Die gaan echt niet allemaal naar een nieuwe server wanneer Trion die opent. Ik geloof dan ook niet dat de queues veel korter worden op (vooral de HS) servers wanneer Trion nog 100 servers erbij zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

xeple schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:34:
you son of a .... heb je meer geluk dan mij, voor mij zal het nog wel even duren voordat ik weer kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:36:
[...]

als je patron bent is het de patron queue XD
:+

Nu ben ik patron maar krijg ik een queue tijd te zien op het moment dat ik op connect klik (en niet het scherm waar ik mijn char zie) Ik kan dus ook op geen enkele manier zien of ik patron status heb aangezien ik het gister niet had vanwege geklooi bij Trion. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

xeple schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:40:
[...]

:+

Nu ben ik patron maar krijg ik een queue tijd te zien op het moment dat ik op connect klik (en niet het scherm waar ik mijn char zie) Ik kan dus ook op geen enkele manier zien of ik patron status heb aangezien ik het gister niet had vanwege geklooi bij Trion. :|
Ja hoor de Patron queue :').

Nou 1 ding kan ik jullie garanderen mensen! Je wachttijd in queue is >1 hour! Waar je ook staat in de queue :+.

Gelukkig hebben ze nog wel even de moeite gedaan om een iets specifiekere queue-timer erin te programmeren. Of zou het afschrikken als er staat, nog 6 uur te gaan! /sarcasm off

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:36:
Veel mensen op de HS servers hebben land, guild, vrienden, tijd en soms zelfs echt geld geïnvesteerd in hun character. Die gaan echt niet allemaal naar een nieuwe server wanneer Trion die opent. Ik geloof dan ook niet dat de queues veel korter worden op (vooral de HS) servers wanneer Trion nog 100 servers erbij zou zetten.
Veel mensen wel ja. De MEESTE mensen echter hebben tot nu toe zo weinig kunnen spelen dat ze die eerste 10 levels met graagte opnieuw doen wanneer ze weten dat ze fatsoenlijk behandeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ero-Sensei schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:52:
[...]

Veel mensen wel ja. De MEESTE mensen echter hebben tot nu toe zo weinig kunnen spelen dat ze die eerste 10 levels met graagte opnieuw doen wanneer ze weten dat ze fatsoenlijk behandeld worden.
Hey als ik in een server kan komen zou dat geweldig zijn vooral als het Dahuta is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vind ook dat ze minimaal een mini-game kunnen implementeren zolang je in de queue zit :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahahha, en dan sta je in de queue voor de minigame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ze hebben wel nieuwe MMO termen de wereld in geholpen: Pay2Queue & Free2Queue :+.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper-cast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Ze kunnen better de naam veranderen naar Queue Age :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Heb je nog meer aluhoedjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Gezien de hype die ArcheAge had onder de MMORPG community en het lage aantal servers waar ze mee zijn gestart, is er wel een reden voor een aluhoedje of twee naar mijn mening.
Nog een aluhoedje: ik krijg maar geen mail met een code die ik nodig heb om in te loggen. Ook niet met een nieuw account op een ander e-mailadres, maar reclame van Trion komt moeiteloos bij mij aan. Ook op het nieuwe nog niet geactiveerde e-mailadres.
Ik zie geen goede reden waarom het succes van ArcheAge zo genekt wordt door Trion, maar ze hadden dit veel beter kunnen aanpakken. Dat had een klein kind al kunnen inzien voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Kaw schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:40:
Gezien de hype die ArcheAge had onder de MMORPG community en het lage aantal servers waar ze mee zijn gestart, is er wel een reden voor een aluhoedje of twee naar mijn mening.
Nog een aluhoedje: ik krijg maar geen mail met een code die ik nodig heb om in te loggen. Ook niet met een nieuw account op een ander e-mailadres, maar reclame van Trion komt moeiteloos bij mij aan. Ook op het nieuwe nog niet geactiveerde e-mailadres.
Ik zie geen goede reden waarom het succes van ArcheAge zo genekt wordt door Trion, maar ze hadden dit veel beter kunnen aanpakken. Dat had een klein kind al kunnen inzien voor de release.
Ik heb dit al eerder gezeged maar aangezien ik te veel vrije tijd heb.

1 persoon meld zich aan server ontvangt de trigger om een activatie terug te sturen.\
10 personen melden zich aan de 10de persoon krijgt hem met een vertraging
100 personen melding zich aan de 100ste persoon krijgt hem met een vertraging
....
Je snapt waar dit heen gaat neem ik aan?
Als over 1000000 zich aanmelden dan zal die trigger per persoon een keer moeten lopen en ben jij bijvoorbeeld 999999 zal jij een van de laatsten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja je moet het gewoon zien als Nogmaals een queue voor iets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Het gaat er niet om hoe het technisch in elkaar zit, dat is hun probleem. Deze problemen hadden ze voor kunnen zijn, of op zijn minst oplossen. Dat lijkt maar niet te gebeuren. Ze gaan gewoon heel vreemd met hun klanten om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper-cast
Zit al sinds kwart voor 1 op het stuk select character en nog steeds niet gekickt. Zo kan je dus ook in de game blijven denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sniper-cast schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:02:
Zit al sinds kwart voor 1 op het stuk select character en nog steeds niet gekickt. Zo kan je dus ook in de game blijven denk ik :)
waarom riskeer je het haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper-cast
Ik heb nog geen 1 keer kunnen spelen gisteren van half 3 tot half 11 in de que gezetten en eergisteren ook van half 6 tot 11 uur.... |:(

Dus dan probeer ik het zomaar is een keertje en hopelijk gaat het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

chiIIed schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:17:
[...]

Heb je nog meer aluhoedjes?
Ik zou alles wat een uitgever roept gewoon geloven :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Ricmaniac schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:23:
Weet iemand van jullie misschien een top class trade route? ;p

ik maak een tradepack die in solzreed gemaakt wordt. waar kan ik hem dan het beste heen brengen voor de meeste gold
des te verder weg = beter solzreed tjah.. easy mats.. dus veel zal het niet waard zijn..

probeer sanddeep daar breng ik mijn spullen vaak heen dew liquor wat overal rond slingert :P (en nog wel eens uit een bootje wil vallen O-) ) brengt daar 9.6g op met 130%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thanks zal er naar kijken.

Echt ziek btw 1 gozer die ze medium farm naast ons heeft die had letterlijk elk fucking plekje op ze farm een trade pack liggen. die wilde even geld gaan verdienen denk ik XD lagen er zeker minimaal 40

oke what the actual fuck. Ik kijk weer ff op teamviewer (10 min later dan net) is me AA client afgesloten :S gewoon geen melding niks maar gewoon weg. snap er niks van.

Ik opnieuw inloggen, lekker Patron queuetje als 3580ste :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 19-09-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:34:

Echt ziek btw 1 gozer die ze medium farm naast ons heeft die had letterlijk elk fucking plekje op ze farm een trade pack liggen. die wilde even geld gaan verdienen denk ik XD lagen er zeker minimaal 40

oke what the actual fuck. Ik kijk weer ff op teamviewer (10 min later dan net) is me AA client afgesloten :S gewoon geen melding niks maar gewoon weg. snap er niks van.

inb4 f2player haha, zal wel niet zo zijn maar zou wel grappig zijn als het zo was haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:34:

waarschijnlijk een freedich run.. 40 x 4 = 160 gilda stars :9
van te voren craften en dan met hele guild heen en afleveren (binnen 45 min gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:35:
[...]

Ik vind je posts in dit topic eigenlijk aardig correct.Ik behoor zelf tot de doelgroep met een fulltime baan, ik heb de mogelijkheid om met behulp van laptop/vpn mijn account actief te houden gedurende de dag en zo ingelogd te zijn (of iig dichtbij de inlog als ik thuiskom) echter wil ik hier om verschillende redenen niet aan meedoen. Het is wat mij betreft not-done dat je dit soort maatregelen moet treffen om een spelletje te kunnen spelen..
Elke nieuw gelaunchde (populaire) mmorpg heeft dit probleem in de launchperiode. Er zijn meer (nieuwsgierige) spelers dan dat er servercapaciteit is. Echter is dit een piek waarbij het niet financieel verantwoord zou zijn om X aantal nieuwe servers neer te zetten. Aangezien in de loop der weken/maanden de overgrote meerderheid afdruipt.

En om dan na een 6 tal weken met allemaal halflege servers te zitten is ook not done. Mergen is ook niet altijd mogelijk en/of makkelijk, om over financiële druk nog maar te zwijgen.

Dus ik snap niet dat jij klaagt over tijdelijke queues waar zelfs WoW extreem veel last van ondervond, evenals elke andere populaire MMORPG tijdens launch.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Vanmorgen om 11:00 in de queue gegaan op dahuta, heb nu nog 250 wachtende voor me , dafuq :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

kaluro2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:55:
[...]

Elke nieuw gelaunchde (populaire) mmorpg heeft dit probleem in de launchperiode. Er zijn meer (nieuwsgierige) spelers dan dat er servercapaciteit is. Echter is dit een piek waarbij het niet financieel verantwoord zou zijn om X aantal nieuwe servers neer te zetten. Aangezien in de loop der weken/maanden de overgrote meerderheid afdruipt.

En om dan na een 6 tal weken met allemaal halflege servers te zitten is ook not done. Mergen is ook niet altijd mogelijk en/of makkelijk, om over financiële druk nog maar te zwijgen.

Dus ik snap niet dat jij klaagt over tijdelijke queues waar zelfs WoW extreem veel last van ondervond, evenals elke andere populaire MMORPG tijdens launch.
Ja want een vergelijking met een game die 8 jaar geleden is uitgebracht of een game in 2014(!!!) met meer dan genoeg voorbeelden inmiddels over "populariteit" van een game is totaal rechtvaardig. Laten we dan ook vooral niet vergeten dat het voor Blizzard destijds hun EERSTE MMO was in tegenstelling tot een Trion Worlds die inmiddels al zijn 3e MMO ingaat.

Nee je hebt een extreem goed punt aangekaart, hier hoef je absoluut niet over te klagen. Gewoon accepteren zoals het is.

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Bovendien zijn serverkosten wel een beetje relatief. 300 euro per maand voor een flink uitgevoerde server klinkt veel, maar is niets vergeleken met bijv. 1 developer. Ik weet niet hoeveel servers er nu draaien, maar ik durf te wedden dat die totale kosten vergelijkbaar zijn met het in dienst hebben van twee hoger geschoolde werknemers. Met de miljoenen die in de ontwikkeling van ArcheAge zijn gestopt is het raar dat bij een wereldwijde launch er gestart wordt met minder dan een handvol servers.
Dat zou je misschien nog kunnen doen, maar zorg dan dat je leverancier er een twintigtal achter de hand houdt wanneer het storm loopt en dat je de situatie per uur bekijkt om eventueel op te schalen indien de instroom daarom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Reorganiseren die IT afdeling daar bij Trion :)

ik denk nu serieus dat ik niet meer zal spelen vandaag na uur 140 plekken opgeschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcheAge Launch Update: Capacities, Communication, and Where to Find Info
Hi everyone, we'd like to thank you all for being a part of this absolutely massive launch of ArcheAge.

We've heard from a lot of you that ArcheAge has stirred up excitement for an MMO in a way that many of you haven't felt in a long time. When people are in and playing, we hear a lot that the game's the great, exciting experience they were waiting for.

While it's been great for many, it's been uneven for others, most notably if you're stuck waiting. (We know, we wait in the same queues you do.)

Know that we haven't been, and won't be, resting until the experience is great for everyone. We've been talking to you a lot about this on Twitter and our forums, and we wanted to thank you for your patience -- which has been extreme in some cases for sure.

I'd like to talk about what we’re doing to make sure that all of you can have that same kind of experience.

SERVER CAPACITIES AND YOU

In an ideal world, we have all the hardware we need to host the ideal number of servers, in a way that works best for everyone. We'd strike the perfect balance between launch popularity, when everyone wants to be online 100% of the time, and the settled population of more normal play patterns that will naturally come over time.

In reality, we have to plan capacity months ahead of time, based on things like web site signups, numbers of people who play in alphas and betas, how long they play, and so on. There's a fair amount of science that goes into it, and in general it's pretty accurate. We then include extra for overflow, just in case we need more.

In this case, so many entirely new people showed up that we opened not just all of our launch hardware on the first day, but the overflow hardware soon after as well. Since Head Start, we've expanded both the number of servers and the capacity of all servers steadily. We try to let you know this both on the forums and on Twitter (@ArcheAge) whenever this occurs.

Inside the business you'll hear people call this "problems of success," but make no mistake - since it negatively affects you, we remain obsessively focused on the "problem" part, not the "success" part. We treat these as high priority problems that we need to solve, as rapidly as possible.

GREAT, THANKS. THAT'S SUPER. WHAT ARE YOU DOING NOW?

Right. There are things going on both in and out of game to make things better:
1) Yes, more hardware is on its way to helping you! We're still aiming to strike the balance between short and long term and we know with certainty that more hardware is needed for both. We've heard both the "more servers" and "no more servers" crowds, and are certain we need to take steps toward more. I'm happy to share that the next round of hardware landed with our team in Texas this morning.

While I do wish that we could violate the laws of space and time to transport physical servers instantly, and help both NA and EU simultaneously, because of the way hardware is shipped out, and factors like "customs," there will be some delay between helping out the two regions. Do note that we're doing everything we can to make sure that delay is as minimal as possible. (We are aiming for days, not weeks, between.)

We'll be talking more about the details here over the coming days, in our Launch FAQ thread.
2) Note that we've been more aggressively sweeping AFKers, even manually when needed. For example, while we had said during beta that we were tentatively tolerant of AFK mount riding, we'd be keeping an eye out to see if it became a problem. Well, it's officially a problem when actual players who will be playing can't get in.

If you're not actively playing, please do be aware that you might not be there when you get back. Of course, while we do appreciate creative justifications such as "I am merely celebrating the excitement of launch by exercising my steed in a circular pattern for an extended period of time," those will still earn a quick trip to desktop.

We're also going to be setting up a more aggressive AFK timer as is suited to an over-popular launch, and ensuring that there are fewer ways to get around it. Again, this is all to create the greatest opportunity to get active human beings into the game.
3) As with any launch where you get massive numbers of new players, we need great people helping out with the typical things that happen as services scale up, which is why I wanted to talk Customer Service. You have wanted to talk with them. You've wanted to talk with them a lot. And they really do want to help.

Trion's CS team has already been expanded pretty massively, with scores of new people coming on board in the weeks leading up to ArcheAge's launch. There's a veritable dedicated army of people wanting to help. We're also happy to announce that we're ramping that up even more. As with all of our CS in the past, we're continuing down the path of natively fluent CS reps in each language we service.
4) Communication is critical during launches - We do get that. I've personally tweeted more during this launch than I think I have since Twitter existed. We're going to be redoubling our efforts, most notably on our forums, with even more people pitching in.

We had been trying to focus our updates into specific known locations, but that's not having the effect that we had hoped. We need to be in more places and threads that you're already discussing, so you can expect more of that beginning today, and in a more visibly 24/7 fashion than it might have appeared previously. We've been continuously working like crazy knocking down the types of launch issues one might expect, but if you don't see evidence of it, then it's not as helpful to you. We get that too.
Once again – Thank you all for your patience, and we have constant improvements that will continue to be rolled out. As always, to keep track of the latest details of what’s being worked on, you can find updates in the ongoing Launch FAQ update thread. We look forward to getting even more capacity up for you across the board, being more visible about it, and giving you all the great experience you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
kowapanga schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:01:
Vanmorgen om 11:00 in de queue gegaan op dahuta, heb nu nog 250 wachtende voor me , dafuq :D
Vaag.. Ik ging rond 13:00 de queue in op Dahuta en zat er om iets over 14:00 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Begrijpelijke tekst dat lange bericht. bijvoorbeeld dat het plannen maanden van te voren gebeurd aan de hand van signups en andere onderzoeken, en als je dan ineens in de laatste paar dagen zo veel sign ups erbij krijgt dan is dat wat onverwachts ja.

Hoop gewoon zooo dat het gauw over is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:00:
Begrijpelijke tekst dat lange bericht. bijvoorbeeld dat het plannen maanden van te voren gebeurd aan de hand van signups en andere onderzoeken, en als je dan ineens in de laatste paar dagen zo veel sign ups erbij krijgt dan is dat wat onverwachts ja.

Hoop gewoon zooo dat het gauw over is
snap ik ook..
maar in mijn ogen hadden ze dit aan moeten zien komen..
aangezien korea en rusland al 25 servers hebben (waarvan een paar dood zijn) dus stel 20 goed bevolkte servers

nu gaan ze dus voor NA 6 server (geloof ik) openen
dat is dus Noord amerika / zuid amerika / oceanie / en spelers uit europa op de servers..

dan heb je voor EU 4 servers (in 1e instantie)
voor europa / afrika / gedeelte rusland en stukje azie..

sorry maar snap dat je met een MMO daar niet genoeg aan hebt.. vooral als je op de forums al hoort dat mensen 2 jaar lang hierop zitten te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik ben blij dat ze zoveel moeite hebben gedaan om een mooi verhaal met excuses te typen om de achterban maar tevreden te houden. Dan hebben de mensen met een 8 uur (read iets meer dan een uur, > 1h) queue in ieder geval wat te lezen. Al die onderzoeken en dan de laatste paar dagen krijg je ineens een peak in je signups. En ipv dan maar je signups dicht te gooien omdat je de capaciteit schijnbaar niet aankunt, vang je gewoon het geld en bied je geen service.

Ik vind het een prachtig verhaal. Maar dat kan allemaal, want het is immers nog 2004 en MMO's uitbrengen is iets wat nog niet eerder is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Ok, dus als je 2 chars op de EU servers hebt, kun je nergens inloggen.

Kleine tip voor mensen: schakel over op north america en dan telt de limiet van 2 chars ineens niet meer, hij ziet in die regio's geen chars, dus kun je connecten naar nieuwe servers.

ENLA server : queue 2......
Zit nu op char selectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bangkirai schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:56:
Ok, dus als je 2 chars op de EU servers hebt, kun je nergens inloggen.

Kleine tip voor mensen: schakel over op north america en dan telt de limiet van 2 chars ineens niet meer, hij ziet in die regio's geen chars, dus kun je connecten naar nieuwe servers.

ENLA server : queue 2......

Zit nu op char selectie...
dit snap ik niet.. snap niet wat je bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik dacht ga deze game ook even proberen. Wat een queue. Zal over een paar weekjes opnieuw proberen, mits ik deze game nog herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Nou simpel, als je al 2 chars op een server in EU regio aangemaakt hebt, mag je niet connecten naar een andere server, ook al zou die een lagere queue hebben. Je kunt dan alleen nog maar op je oorspronkelijke server proberen in te loggen en dus queue van 2400+ terecht komen.

Schakel je in je glyph de regio van EU naar northamerica, dan krijg je een server lijst, die geen characters van je bevat en dan mag je ineens dus WEL chars aanmaken en op andere queues drukken.
En ja de nieuwe servers zijn dan wel behoorlijk leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

3k in que nu ben meestal op tot 4 in weekeindes dus eens zien hoe ver ik kom

[ Voor 4% gewijzigd door Plainside op 19-09-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Plainside schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:46:
3k in que nu ben meestal op tot 4 in weekeindes dus eens zien hoe ver ik kom
Daar begon ik ook, 4 uur later zit ik op 1442, gelukkig zit ik dan wel in de Patron queue :+.

En sarcastisch zeggen we dan op TS: maar het is nog maar IETS meer dan een uurtje :D.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:02:
[...]

Daar begon ik ook, 4 uur later zit ik op 1442, gelukkig zit ik dan wel in de Patron queue :+.

En sarcastisch zeggen we dan op TS: maar het is nog maar IETS meer dan een uurtje :D.
2.8k na iets minder dan een uur... sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Vanmiddag rond half twee in de queue gegaan van Dahuta en vanavond een connection time out bij het wachten, daar ging mijn hoop haha! Morgen een nieuwe poging wagen, ik ga wel DOTA2 doen vanavond haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Keffie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:34:
Vanmiddag rond half twee in de queue gegaan van Dahuta en vanavond een connection time out bij het wachten, daar ging mijn hoop haha! Morgen een nieuwe poging wagen, ik ga wel DOTA2 doen vanavond haha!
Now don't go crazy BOII~~~
Das echt klote mijn archeage craste gisteren ook rond 2-1k in que >.>

Edit: kom je thuis van het sporten en had je je pc aangelaten valt ziggo's internet verdomme weg...

[ Voor 11% gewijzigd door Plainside op 19-09-2014 22:14 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

8.5 uur queue maar we kunnen eindelijk spelen :) ...

naja ze zijn nu de NA servers upgraden en bij plaatsten. en asap willen ze EU ook doen.. beter is het daarna niet meer zoals nu

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:50:
8.5 uur queue maar we kunnen eindelijk spelen :) ...

naja ze zijn nu de NA servers upgraden en bij plaatsten. en asap willen ze EU ook doen.. beter is het daarna niet meer zoals nu
De extra servers voor EU zijn al onderweg naar het Data center in Amsterdam Whoohoo!

Bron: hun twitter :D!

Edit: bijna onder 1k in que.... normaal zou ik dit niet doen maar ik moet gewoon spelen.

Edit 2: 488 in que

Edit 3: http://puu.sh/bFXXR/d29382338a.png YAY!

[ Voor 16% gewijzigd door Plainside op 20-09-2014 02:23 ]

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
Vandaag vroeg opgestaan en er is momenteel geen wachtrij :D

Veel goldspammers in het begin. Extra zuur voor de mensen die dan in de wachtrij zitten.

[ Voor 93% gewijzigd door Nfear op 20-09-2014 08:30 ]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Net ingelicht en nog steeds geen patron :(
Big scarecrow in mijn inventory... gisteren ook een 16x16 spot naast mijn huis omdat er iemand was weggegaan en toen ik wilde plaatsen... 'non-patrons cant build'
Nu is ie weer weg natuurlijk :N

Dit dus.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahahh wauw, al 800 mensen in queue op Kyprosa, rest van de servers nog niet gelukkig.

• xeple
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:06:
Hahahh wauw, al 800 mensen in queue op Kyprosa, rest van de servers nog niet gelukkig.
60 op Dahuta nu, maar om 09:00u. nog niets.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Gister was het niet normaal. 2700 mensen in de queue (Dahuta) vanaf 15:00. Heb gewacht tot 23:00 ;w

• bangkirai
Geen queue voor mij vandaag, zit op ginkelse heide, herdenking Market Garden bij te wonen☺.
Ps: funk, kan je geen guildgenoot de farm laten plaatsen of familie lid, koop je hem daarna terug?

• Frozenhands
Nou, vandaag begonnen en heb een uurtje kunnen spelen op Dahuta. Voor de mensen die mij willen toevoegen --> Frozenhands

Nu is er een maintenance ofzo? Ik ben er iig eruit gegooid! En ik weet waarom nu.... https://twitter.com/ArcheAge/status/513241106851430401

[ Voor 19% gewijzigd door Frozenhands op 20-09-2014 10:33 ]

Verwijderd

shatigon en kryposa nu open

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/bGmjq/d205741367.png
LOL! eerste keer dat ik dit zo zie XD

• Frozenhands
Dahuta ook weer online!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zat er nadat het down ging gelukkig snel weer in , ik denk ff snel douchen (20 min) kom ik terug ben ik weer op me desktop :S ... 1500 in qeueu nu

• xeple
Die downtime was idd snel. Het had ook te maken met een zogenaamde patron fix. Dit is voor mij de 3e dag zonder patron, en ik begin het nu wel vervelend te vinden.

• mprkooij
Wat een feest alweer! Nummer 2400 in queue...

Ik ga vandaag niet meer kunnen spelen :(

Gaat dit zo blijven bij ArcheAge?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hardware is onderweg naar het datacenter in amsterdam

• mprkooij
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:15:
hardware is onderweg naar het datacenter in amsterdam
Wat bedoel je ;)?

Gaan ze de servercapaciteit uitbreiden?

• Plainside

Plainside

is al uitbereid zijn 2 nieuwe servers bij voor EU

• mprkooij
Jaa maar daardoor worden de queue's niet minder ;( ;w

15:56: (Plaats 1929 nu) zwaar triest!!! |:(

[ Voor 32% gewijzigd door mprkooij op 20-09-2014 15:57 ]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Dan kan je toch beter op een andere server rollen. Gewoon om toch te spelen, beetje hele weekend in de queue gaan hangen is ook bizar.

Hoor trouwens bijzonder weinig over het spel zelf, zie er zelf niet veel toekomst in.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
tuinïnen schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:33:
Dan kan je toch beter op een andere server rollen. Gewoon om toch te spelen, beetje hele weekend in de queue gaan hangen is ook bizar.

Hoor trouwens bijzonder weinig over het spel zelf, zie er zelf niet veel toekomst in.
zonder char transfer zit je met je founders items dan....die moet je dan missen dus veel mensen doen dat niet

Iseci

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54

Cogency

Ginnunga

Elke server moet ook echt een dedicated GM hebben om bots/farmers/goldspammers te bannen.... -,-

Vraag me af hoeveel plekken die innemen.

• mprkooij
tntkiller schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:42:
[...]

zonder char transfer zit je met je founders items dan....die moet je dan missen dus veel mensen doen dat niet
Dit en overal staat de Queue minimaal op 2000. :/

• bangkirai
tuinïnen schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:33:

Spel zelf is leuk, het is allemaal geen high tech, ultra advanced gedoe, maar op 1 of andere manier klikt het gewoon goed in elkaar.
Beetje voor farm zorgen, beetje pvp-en, in groepje dungeon doen.

Later leuke siege's etc

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
Ik heb nu ook steeds dat als ik een paar uur in de wachtrij zit dat die op een duur gewoon niet meer verder gaat, dan blijf ik 1 uur op dezelfde plek hangen.

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 12:07
Jaja, lekker in de queue. Vanavond laat wachten of morgenochtend vroeg zonder queue. Beslissingen... grmpfh.. Uitslapen of niet.

Eens kijken wat de queue nog gaat doen vanavond.
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste