[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik weet niet of deze website al eens genoemd is, maar hier staan denk ik wel goede builds tussen http://arche-base.com/builds/search

"That's what I do. I drink and I know things."

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Keffie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:00:
Ik weet niet of deze website al eens genoemd is, maar hier staan denk ik wel goede builds tussen http://arche-base.com/builds/search
Geen fan van de site.
Allerlei talen door elkaar heen.

Edit: Switched van Darkrunner naar Blighter

[ Voor 7% gewijzigd door Plainside op 25-09-2014 19:21 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat heb ik genoten deze avond :D .. we hebben met ze 5e waarvan maar 2 50's gewoon zieke tradepacks gestolen voor de haven van EZNA. enemy faction allemaal.

denk dat we iets van 6 packs hadden gestolen en sommige kwamen echt van ver. hebben gewoon 74 charcoal ermee verdient ^_^ Helaas daalt de waarde van charcoal best veel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:05:
Wat heb ik genoten deze avond :D .. we hebben met ze 5e waarvan maar 2 50's gewoon zieke tradepacks gestolen voor de haven van EZNA. enemy faction allemaal.

denk dat we iets van 6 packs hadden gestolen en sommige kwamen echt van ver. hebben gewoon 74 charcoal ermee verdient ^_^ Helaas daalt de waarde van charcoal best veel
Wat is de gemiddelde waarde er van dan ongeveer?

Zijn er trouwens nog Nederlandse guilds op Dahuta, ik ben nog opzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Keffie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:35:
[...]

Wat is de gemiddelde waarde er van dan ongeveer?

Zijn er trouwens nog Nederlandse guilds op Dahuta, ik ben nog opzoek!
Ik weet het niet meer eigenlijk. weet dat ik er een paar nodig had in de eerste week van de game. toen was het tegen de 4gold voor 3stuks ofzo.. is niet meer volgens mij. gok dat het nu 80 silver per stuk is ong.

toch 60gold. en we waren met ze 5e dus 12 gold pp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiblerBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-04 13:51
http://batavi-gaming.nl/ is actief op Dahuta, NL only guild +- 100 leden.

Pm "Tranquility"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Wil graag opnieuw beginnen op een van de andere servers die net wat drukker zijn... maarja restrictions...
Schoot gisteravond echt niks op was te moe maakte de fout om een dungeon alleen te proberen -1800 xp vervolgens telkens net met de dood kunnen ontsnappen aan mobs... jep mobs.
Daarna dus geswitched naar blighter moet alleen nog ff upgrade van leather naar plate armor dan heb ik alles op een rijtje.
Dus als je op ORchidna speel voeg Daizuku toe en als je low lvl gear(plate, sword(1H) en shield) over hebt weet je me te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
NiblerBE schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:02:

Pm "Tranquility"
Dankjewel, ik zal het vanmiddag even doen. Hopelijk is het dit keer wel mogelijk haha, faction verschil! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:53:
Wil graag opnieuw beginnen op een van de andere servers die net wat drukker zijn... maarja restrictions...
Schoot gisteravond echt niks op was te moe maakte de fout om een dungeon alleen te proberen -1800 xp vervolgens telkens net met de dood kunnen ontsnappen aan mobs... jep mobs.
Daarna dus geswitched naar blighter moet alleen nog ff upgrade van leather naar plate armor dan heb ik alles op een rijtje.
Dus als je op ORchidna speel voeg Daizuku toe en als je low lvl gear(plate, sword(1H) en shield) over hebt weet je me te vinden.
Ja nu kan je helaas niet meer de echt drukkere servers joinen door al die restricties. denk niet dat dat al the lang gaat duren.

Maar hoezo en dungeon in je eentje ? ;p
Als je bij die entrance staat en even looking for group zegt dan heb je zo een invite toch? ;p ik althans gisteren wel terwijl ik gewoon een damage dealer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:22:
[...]

Ja nu kan je helaas niet meer de echt drukkere servers joinen door al die restricties. denk niet dat dat al the lang gaat duren.

Maar hoezo en dungeon in je eentje ? ;p
Als je bij die entrance staat en even looking for group zegt dan heb je zo een invite toch? ;p ik althans gisteren wel terwijl ik gewoon een damage dealer ben.
low lvl blighter tussen lvl 20-25 als lvl 18 THEY LAUGHED AT ME :'( :'(
Maarja moet dus ff meer grinden vandaag geen bedtijden voor in het weekend dus ja dan wil ik nog wel eens tot 4-5uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik ben nu een een cleric aan het levelen (wat vrij moeilijk gaat).
Nu wil ik graag respeccen voor het levelen. Is dat makkelijk te doen? Kan je al de 3 "tiers" weggooien en een andere kiezen? En moet je alle skills opnieuw levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
hmmz ik had een cloth caster gemaakt. Sorc - Occ - Witch

gisteren effe een arch - shadow - vit gemaakt. Wat een easymode /faceroll is dat zeg ;) Archery is best overpowered imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Rudolf schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:02:
hmmz ik had een cloth caster gemaakt. Sorc - Occ - Witch

gisteren effe een arch - shadow - vit gemaakt. Wat een easymode /faceroll is dat zeg ;) Archery is best overpowered imo
Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen, ik zie genoeg archers om mij heen die moeite hebben om snel een mob neer te halen. (Ik ben rond level 25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Rezje schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:24:
Ik ben nu een een cleric aan het levelen (wat vrij moeilijk gaat).
Nu wil ik graag respeccen voor het levelen. Is dat makkelijk te doen? Kan je al de 3 "tiers" weggooien en een andere kiezen? En moet je alle skills opnieuw levelen?
ze blijven op het huidige lvl..
nieuwe skillsets moet je vanaf lvl 10 weer omhoog werken..

(ben nu met skillset 4/5/6 bezig)
zuig aardig hard in pvp maargoed dan kan ik switchen wanneer ik wil en hoe ik het wil..

verder even op nieuwe server een char aangemaakt en waarschijnlijk ga ik daar full time op spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
NiblerBE schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:02:

Pm "Tranquility"
Zucht...

Can't whisper to a hostile faction

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Keffie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:24:
[...]

Zucht...

Can't whisper to a hostile faction

:(
welke faction zit jij? human/elf of die andere XD

• eehbiertje
nou server transfer is rond.. all mijn "assets" verkocht.. huis weg voor 175g
inventory op ah gepleurd / warehous op ah gepleurd..

in totaal toch een 750/850 gold binnen gesleept..

in totaal 12 apex voor gekocht (tot nu toe)
dus ik heb de komende 6 maand "gratis" patron status :)

en speel nu op Janudar (rustig veel f2p) maar overal is ruimte net stukje halyconya prison camp land geclaimed met 2 man en morgen rustig een stad op uit bouwen met meerderen

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Nieuwe Archeage speler hier. Gisteren begonnen, nu level 18. Ik vermaak me enorm in de game. Al begrijp ik het crafting gebeuren e.d. nog niet helemaal

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Iemand nog meer dit probleem?

Wanneer ik ArcheAge start kom er steeds Login Failed te staan.

Verify username and password... :S

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Yep heb ik ook, de vorige keer dat ik deze melding kreeg waren de login server down.

Van twitter: Adventurers, we're currently looking into the issues with the EU datacenter. We appreciate all the reports!

[ Voor 42% gewijzigd door TheNiker2 op 27-09-2014 21:28 ]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Dit is toch wel heel matig....Zaterdagavond prime time en je login servers zijn down :(
Kan er wéér niet gespeeld worden :N

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik had gelukkig niet een DC op dat moment.. vrienden van me waren er allemaal uitgegooid behalve ik XD echt van me 13 vrienden in me friendlist die actief zijn waren er 0 online haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik ben nu dus eindelijk een dag vrij en ik wil ArcheAge spelen, start ArcheAge niet op. Hij blijft al tijden op het startscherm hangen bij Auroria, birthplace ...

Bekijkt t maar lekker. Ik ga het deinstalleren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JustMU schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:09:
Ik ben nu dus eindelijk een dag vrij en ik wil ArcheAge spelen, start ArcheAge niet op. Hij blijft al tijden op het startscherm hangen bij Auroria, birthplace ...

Bekijkt t maar lekker. Ik ga het deinstalleren. :(
moet je een reboot van je PC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Ricmaniac schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:09:
[...]

Of Microsoft essentials eraf gooien en een ssd kopen ;)
Gewoon FF een tijdje laten gaan hij schiet vanzelf naar het intro filmpje.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ricmaniac schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:09:
[...]

Gedaan, verder ging die niet. ;)
WillemAtHome schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:41:
[...]
Ik heb al een SSD, Microsoft Essentials is het probleem niet want eerder deed hij het nog wel. Ik heb +/- 10 min gewacht en hij kwam niet verder dan dat scherm.

Ik ben wel klaar met dit spel, ik ga mezelf wel vermaken in GW2, daar heb ik tenminste geen queues :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WillemAtHome schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:41:
[...]

hmm ik heb microsoft essentials niet en wel op een ssd.. maar dat stuk hing bij mij ook vaak vast. dan rebooten ik me pc en ging die daarna wel gelijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

duurt niet zo lang bij mij en hij staat geen eens op mijn SSD xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
@Plainside, je hoeft geen plate armor te dragen als blighter hoor, kunt net zo goed cloth of leather armor nemen. De verschillen zitten hem voornamelijk in welk type damage ze je tegen beschermen. Fevir heeft er een duidelijk en kort filmpje over gemaakt op youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Dit weekend lekker veel kunnen spelen. Mijn huisje staat, level 26 bereikt en moet alleen nog zien dat ik die big scarecrow quest afrond. Gisterochtend een poging gedaan, maar na een half uur roeien was ik net de baai uit en werd ik door een level 50 bruut afgemaakt en bestolen :P

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend veel gequest in de high level gebieden waar aardig vaak pvp is door die war zones. ben maar 2 keer gedood en zelf echt met een vriend 40 kills+ gemaakt :P ging best aardig dat questen daar haha.

Nu bijna level 48.

Gisteren ook eindelijk begonnen met vissen. vind dat serieus gewoon leuk haha. Probleem is ook weer die labor. dat gaat met vissen echt super snel.

Tijdens het vissen met een vriend ook af en toe een enemy ship voorbij zien komen met wat tradepacks erop ;p tegelijkertijd nog een tradepack kunnen stelen en ingeleverd haha om vervolgens weer rustig verder te vissen 8)7

deze week maar even 50 worden en dan is me eerste arena matches doen

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 29-09-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Nu online
Tip voor de large scarecrow quest, als je 'm in je eentje in je roeibootje wil doen: neem een doordeweekse ochtend. Of in 't weekend in de ochtend. Maakt de kans op piraterij een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Potame schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:48:
Dit weekend lekker veel kunnen spelen. Mijn huisje staat, level 26 bereikt en moet alleen nog zien dat ik die big scarecrow quest afrond. Gisterochtend een poging gedaan, maar na een half uur roeien was ik net de baai uit en werd ik door een level 50 bruut afgemaakt en bestolen :P
weet niet welke server je speelt etc. Maar als je kyprosa - west faction speelt dan kan ik je best helpen. vaar ik je er heen met me clipper tot je in range komt van die quest completion en dan als de wiedeweer weer weg varen :p

toen ik dat deed kwamen er ook 3 mensen achter me aan gliden maar konden ons gelukkig niet pakken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ik heb zaterdag mijn maand patron gestart (eigenlijk vrijdag al maar er was iets fout gegaan), maar gisteravond had ik nog steeds mijn patron nog niet. En dat terwijl ik lekker kon gaan questen afgelopen weekend. Ik hoop maar dat mijn plekje voor mijn huis niet ingenomen wordt.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Lijkt er op dat ik ook een char ga maken op Nui, paar van mijn vrienden willen daar spelen als het moet dan omoet het maar.
heb trouwens ook de char expansion slots gevonden in de market kan er nu 2 extra bij maken hehe en zit ik nog steeds niet aan mijn limiet.
maarja vanavond maar even zien hoe en wat ik nou ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 22:11
Gisteren gestart met Archeage. Eerste indruk is goed. Vooral de uitgebreide wereld bevalt me wel, er is zoveel te zien en doen :). Deze week eens kijken of de que's en lags op nui wat stabieler worden. Nog meer tweakers op deze server? IGN: Neles

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Plainside schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:47:
[...]

welke faction zit jij? human/elf of die andere XD
Ik heb ondertussen een actieve Nederlandse guild gevonden op Dahutam, met actieve teamspeak server. DutchBrotherhood heet de guild ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome

WillemAtHome

Ricmaniac schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:14:
[...]

hmm ik heb microsoft essentials niet en wel op een ssd.. maar dat stuk hing bij mij ook vaak vast. dan rebooten ik me pc en ging die daarna wel gelijk door.
Hmm heb windows 8.1 en sinds ik de glyph directory in de uizonderingen van windows defender heb staan start ie veel sneller op. Als ik taakbeheer open had zag ik ook dat een bepaalde microsoft applicatie als een gek mijn ssd aan het aanspreken was.

Owja weet iemand wat ik het beste op mijn 4x4 farm kan planten voor zoveel mogelijk lumber?

[ Voor 8% gewijzigd door WillemAtHome op 29-09-2014 14:28 ]

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Nu online
Willem,

Het beste antwoord is: de boom die precies klaar is om te oogsten als je de volgende keer inlogt.

Dus als je weet dat je vanavond plant en pas twee dagen later kan oogsten, kies dan een soort uit die er 48 uur over doet.

Of als je weet dat je 'sochtends om 8:00 plant en die dag 's avonds om 20:00 weer inlogt, pak er dan een die er 10 of 12 uur over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
JurGor schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:39:
Of als je weet dat je 'sochtends om 8:00 plant en die dag 's avonds om 20:00 weer inlogt, pak er dan een die er 10 of 12 uur over doet.
Aspen trees ftw :Y
Daarom zie je die ook zoveel. 's ochtends voor het werk even inloggen. De oogst van vannacht omhakken, nieuwe plaatsen en halverwege de avond zijn die weer klaar.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
http://massively.joystiq....-continent-is-on-the-way/

goed nieuws..

verder gaat het leuk hebben compleet dorp opgezet op janudar (halyconya prison camp)
leuke guild (ipv solo spelers) paar runs gedaan en morgen maar eens richting freedich met 25 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

damn, gisteren toch nog even kunnen spelen en ben nu level 49.5 .. was echt moeilijk om te gaan slapen haha wilde eigenlijk door gaan tot ik 50 was maar om 00:30 moest ik toch echt naar bed aangezien me wekker weer 5:50 ging

Nu echt kapot op me werk haha

Vandaag lukt het sowieso om 50 te worden :) ga het laatste gedeelte denk ik met vissen doen. gaat best lekker snel als je genoeg labor hebt. en als ik thuis kom gebruik ik wel gewoon nog een workers pot.

gisteren wel zieke verlies gemaakt door een slechte actie van mezelf. je hebt in de marketplace zo'n item van 300 creds.. ben even de naam kwijt. Maar die stond op AH voor 38/40 gold terwijl ze normaal voor 18 staan. toen werden er ineens 5 opgezet voor 25 gold, dus ik dacht hier kan ik winst mee maken.
Had ze dus alle 5 gekocht voor 25 en voor 37 er op gezet.. Helaas geen 1 verkocht want ik keek vanmorgen en toen stonden er weer heeel veel voor gewoon 18 gold.. dus alles met verlies moeten verkopen XD

De auctionhouse zelf is ook naaiend man >_> .. ik heb 2 apex verkocht, houd de auctionhouse gewoon 15.7 gold er van in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:20:
damn, gisteren toch nog even kunnen spelen en ben nu level 49.5 .. was echt moeilijk om te gaan slapen haha wilde eigenlijk door gaan tot ik 50 was maar om 00:30 moest ik toch echt naar bed aangezien me wekker weer 5:50 ging

Nu echt kapot op me werk haha

Vandaag lukt het sowieso om 50 te worden :) ga het laatste gedeelte denk ik met vissen doen. gaat best lekker snel als je genoeg labor hebt. en als ik thuis kom gebruik ik wel gewoon nog een workers pot.

gisteren wel zieke verlies gemaakt door een slechte actie van mezelf. je hebt in de marketplace zo'n item van 300 creds.. ben even de naam kwijt. Maar die stond op AH voor 38/40 gold terwijl ze normaal voor 18 staan. toen werden er ineens 5 opgezet voor 25 gold, dus ik dacht hier kan ik winst mee maken.
Had ze dus alle 5 gekocht voor 25 en voor 37 er op gezet.. Helaas geen 1 verkocht want ik keek vanmorgen en toen stonden er weer heeel veel voor gewoon 18 gold.. dus alles met verlies moeten verkopen XD

De auctionhouse zelf is ook naaiend man >_> .. ik heb 2 apex verkocht, houd de auctionhouse gewoon 15.7 gold er van in :/
Volgens mij staat dat er ook duidelijk bij dat er wat word ingehouden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:19:
[...]

Volgens mij staat dat er ook duidelijk bij dat er wat word ingehouden dacht ik.
Ja maar had niet verwacht dat het zo veel zou zijn XD, 15gold gek :P daar vermoord ik me eigen faction wel voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=42964032,noline]
Gisteren ook eindelijk begonnen met vissen. vind dat serieus gewoon leuk haha. Probleem is ook weer die labor. dat gaat met vissen echt super snel.
Sportvissen is wel leuk vooral in guild verband. Maar om zover te komen moet je eerst "normaal" vissen en dat vind ik echt het meest trieste systeem wat ik tot nu toe in een MMORPG heb meegemaakt.
Rechtermuisknop klikken, linkermuisknop klikken ergens in het water en achterover hangen en Netflix oid. kijken terwijl je labor er doorheen vliegt (niet echt een probleem voor mij aangezien ik toch maar 2-3 uurtjes kan spelen per dag) en je bag gevuld wordt met vis. Ik dacht dat vissen in WoW al zwaar versimpeld was maar in AA is het echt helemaal 0.0 tactiek, risico of kennis wat bij het vissen komt kijken. Het is gewoon een hersenloze LP sink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:05:
[...]

Ja maar had niet verwacht dat het zo veel zou zijn XD, 15gold gek :P daar vermoord ik me eigen faction wel voor 8)7
GL with the hunt >:)
maarja wees blij dat je zoveel weet te maken ik heb nog geen eens de 10G mijlpaal bereikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Pfft.. eindelijk een large scarecrow ontvangen door protectie van een guild, wil ik op zoek naar een plekje, is er geen plek meer te vinden...

ik heb nog wel een huis staan, een van 15 sterren. Volgens mij is dat huis even groot als een large scarecrow? Dan kan ik dat huis wel slopen en mijn farm er neerplempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Is dat niet zonde van je huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Dat heb ik ook moeten doen. Een huis is veel minder belangrijk dan een scarecrow. Komt later wel weer in beeld als er wat meer ruimte is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:45:
Pfft.. eindelijk een large scarecrow ontvangen door protectie van een guild, wil ik op zoek naar een plekje, is er geen plek meer te vinden...

ik heb nog wel een huis staan, een van 15 sterren. Volgens mij is dat huis even groot als een large scarecrow? Dan kan ik dat huis wel slopen en mijn farm er neerplempen.
zo hebben ik en me vrienden dat allemaal gedaan. huis weggehaald large scarecrow geplaatst.. Aan farm heb je veel meer dan huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Je kan desnoods 1 groter huis neerzetten met vrienden en daar je bedden in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Nu online
Helemaal mee eens. Eerst je farms op orde zodat je genoeg ruimte hebt voor wat je aan farmen wil doen. Ik merk voor mezelf dat de sweetspot zo ongeveer op 2 of 3 16 x 16's ligt. Ik heb nu 1 16 x 16 en 4 8 x8 's. Da's precies okee voor mij om met tax en LP rond te komen zonder LP potjes of tax certificates.

Eerst je farms dus, dan pas komt je craften ook echt op stoom en ga je op gegeven moment ook een huis willen hebben. En tegen die tijd heb je ook centen om daar in de buurt te komen.

Ik zit nu op het punt dat ik een huisje wil gaan neerplempen. Gisteren eens aan de buuv gevraagd wat ze voor haar 16 x 16 plotje wil. 100 gold vond ze niet genoeg. Ze wou 500 gold. Hatseflats.

Tja. De andere buur heeft een unfinished swept roof villa die over een dag of wat in de fik gaat. Eens kijken wat dat gaat doen. Ik heb de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:27:
[...]

Maar om zover te komen moet je eerst "normaal" vissen en dat vind ik echt het meest trieste systeem wat ik tot nu toe in een MMORPG heb meegemaakt.
nee hoor je kan direct met sportvissen beginnen als je wil..
is wel moeilijker omdat je geen experience hebt..
en het kost 100lp per X dus dure hobby maar een visje levert je zo een paar G op

(bait kun je niet maken in de trion versie 8)7 dat moet je via blue salt traders kopen in lilyut of freedich bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JurGor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:21:
Helemaal mee eens. Eerst je farms op orde zodat je genoeg ruimte hebt voor wat je aan farmen wil doen. Ik merk voor mezelf dat de sweetspot zo ongeveer op 2 of 3 16 x 16's ligt. Ik heb nu 1 16 x 16 en 4 8 x8 's. Da's precies okee voor mij om met tax en LP rond te komen zonder LP potjes of tax certificates.

Eerst je farms dus, dan pas komt je craften ook echt op stoom en ga je op gegeven moment ook een huis willen hebben. En tegen die tijd heb je ook centen om daar in de buurt te komen.

Ik zit nu op het punt dat ik een huisje wil gaan neerplempen. Gisteren eens aan de buuv gevraagd wat ze voor haar 16 x 16 plotje wil. 100 gold vond ze niet genoeg. Ze wou 500 gold. Hatseflats.

Tja. De andere buur heeft een unfinished swept roof villa die over een dag of wat in de fik gaat. Eens kijken wat dat gaat doen. Ik heb de tijd.
Ik heb het probleem dat ik nog met me farm house zit die is 24x24 XD die had ik super snel gekocht maar toen waren die plekken alsnog al bezet. (in de buurt van waar ik me farm had though) dus naja toen maar geruild voor een harpoon clipper. Maar wil nog steeds een farm house erbij hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:07
Lanithro schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:20:
Je kan desnoods 1 groter huis neerzetten met vrienden en daar je bedden in zetten.
Gaat niet. Alleen de eigenaar van het huis kan meubels neerzetten. Daarnaast krijgt alleen de eigenaar van het huis de buff (tijdens het slapen) die dus labor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 16-09 13:11
Nog (actieve) spelers in Melisara?

Ben nu level 37(zal niet lang duren voordat ik level 50 ben) en zoek nog een guild.

IGN: Whitetiger .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Is het personage dat je maakt aan een server gebonden of kan je deze ook op andere servers gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Je character is zoals bij bijna elke mmo server gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:45:
[...]

Ik heb het probleem dat ik nog met me farm house zit die is 24x24 XD die had ik super snel gekocht maar toen waren die plekken alsnog al bezet. (in de buurt van waar ik me farm had though) dus naja toen maar geruild voor een harpoon clipper. Maar wil nog steeds een farm house erbij hebben
Ha, ik zit in hetzelfde schuitje. Clipper: check. Thatched farmhouse plan: check. Maar goed, eerst een kleine hut, dan het grotere werk.

Zo hee, queue is echt veel beter dan vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

inmiddels level 50, paar keer arena nu gedaan :) is wel leuk, helaas verder geen tijd om te spelen deze avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ook begonnen met dit spel. Eerste "Kink in de kabel" Ik ben een gratiz speler (misschien betaal ik ooit nog als er wat meer tijd in heb zitten) en nu zou ik graag rommel verkopen op het AH. Maaaar daavoor moet ik dus een Auction License hebben en die kan niet meer gekocht worden op het AH.

Nu las ik dat je deze dus via een andere speler kan krijgen maar wat ik niet snap is hoe deze speler er dan aan komt en verliest die dan niet deze licence?

Alvast bedankt voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 16-09 13:11
Ryan1981 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:16:
Ook begonnen met dit spel. Eerste "Kink in de kabel" Ik ben een gratiz speler (misschien betaal ik ooit nog als er wat meer tijd in heb zitten) en nu zou ik graag rommel verkopen op het AH. Maaaar daavoor moet ik dus een Auction License hebben en die kan niet meer gekocht worden op het AH.

Nu las ik dat je deze dus via een andere speler kan krijgen maar wat ik niet snap is hoe deze speler er dan aan komt en verliest die dan niet deze licence?

Alvast bedankt voor de input.
Je kunt een auction license kopen in de store met diamanten(of hoe je de betaalde-currency ook noemt). Deze speler verliest hem dus niet, kost uit m'n hoofd 300 diamanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje

Interessant stukje. Maar ik dacht dat je maar 1 grote farm en 1 kleine farm kon bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Ik las hier gister over de quest voor een large scarecrow ergens in level 20. Inmiddels ben ik level 32 en heb ik die quest volledig gemist. Ik speel op het eastern eiland als Firran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

WhiteTiiger schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:04:
[...]

Je kunt een auction license kopen in de store met diamanten(of hoe je de betaalde-currency ook noemt). Deze speler verliest hem dus niet, kost uit m'n hoofd 300 diamanten..
Ok, en hoe zit het met Apex kopen op AH? Daarmee kun je dan patron status kopen en die geeft je dan een licence? Of werkt dat niet zo :P

Ze hebben het wel lastig gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ryan1981 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Ok, en hoe zit het met Apex kopen op AH? Daarmee kun je dan patron status kopen en die geeft je dan een licence? Of werkt dat niet zo :P

Ze hebben het wel lastig gemaakt :P
Zodra je Patron status hebt kan je inderdaad AH op, maar je kan het ook los kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Frozenhands op 01-10-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja je kan voor Gold de Apex kopen en met 2 Apex koop je een maand Patron, ook kan je inderdaad van een andere speler de Liscense voor acution house kopen. als je die dan eenmaal hebt geactiveerd dan is die weg maar kan je voor altijd shit op de auction house verkopen

Vannohctend voor me werk van build veranderd. ipv van een Primeval (archery shadowplay auramancy) overgegaan naar Stone Arrow (archery Shadowplay defence) nu moet ik eerst alleen defence nog helemaal levelen :P en me wapens wat veranderen omdat ik nu tijdens combat moet gaan switchen naar 1h/shield om sommige skills te doen.

De rest van de week maar even focussen op wat level 50 gear denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:24:
Ja je kan voor Gold de Apex kopen en met 2 Apex koop je een maand Patron, ook kan je inderdaad van een andere speler de Liscense voor acution house kopen. als je die dan eenmaal hebt geactiveerd dan is die weg maar kan je voor altijd shit op de auction house verkopen

Vannohctend voor me werk van build veranderd. ipv van een Primeval (archery shadowplay auramancy) overgegaan naar Stone Arrow (archery Shadowplay defence) nu moet ik eerst alleen defence nog helemaal levelen :P en me wapens wat veranderen omdat ik nu tijdens combat moet gaan switchen naar 1h/shield om sommige skills te doen.

De rest van de week maar even focussen op wat level 50 gear denk ik :)
hehe heb net een nieuw char op Nui lvl 17 in middels ben hem nu aan het bouwen asl een standaard ranger wat tot nu nog uit stekend werkt(Archery, Shadowplay en Vitalism).
Moet alleen nog ff de bewegingen leren van hoe en wat waarschijnlijk ga ik dan ff mijn G13 opnieuw 'programeren' zodat die volledig voor archeage kan worden gebruikt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Wat is dit spel toch enorm uitgebreid... Ik ben nu lvl27 en heb nog geen flauw idee op welke crafting specialiteiten ik me wil gaan richten... er zijn zo enorm veel mogelijkheden, en bijna allemaal lijken ze erg interessant. Neig nu nog het meest naar het farming gebeuren...
Gisteren mijn big scarecrow quest afgemaakt, echter helaas niet tot het daadwerkelijk overdragen van mijn tradepack gekomen. We waren met 8 man op 1 clipper aangekomen bij de haven, en het was net of we opgewacht werden... Nu moet ik nog beslissen of ik mijn (finished) huisje ga slopen om mijn 16x16 farm te plaatsen, of toch nog even wacht totdat er over een paar weken toch weer plekken beschikbaar komen van afgehaakte spelers.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ik realiseer me nu net dat ik een patroon volg voor in de avonden.
eerst ongveer 2 uur archeage dan vervolgens nuttelose YT videos kijken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Potame schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:
Wat is dit spel toch enorm uitgebreid... Ik ben nu lvl27 en heb nog geen flauw idee op welke crafting specialiteiten ik me wil gaan richten... er zijn zo enorm veel mogelijkheden, en bijna allemaal lijken ze erg interessant. Neig nu nog het meest naar het farming gebeuren...
Gisteren mijn big scarecrow quest afgemaakt, echter helaas niet tot het daadwerkelijk overdragen van mijn tradepack gekomen. We waren met 8 man op 1 clipper aangekomen bij de haven, en het was net of we opgewacht werden... Nu moet ik nog beslissen of ik mijn (finished) huisje ga slopen om mijn 16x16 farm te plaatsen, of toch nog even wacht totdat er over een paar weken toch weer plekken beschikbaar komen van afgehaakte spelers.
Wij hadden het anders gedaan :P .. wij waren daar heen gevaren met de klipper en het moment dat je vlakbij de kust bent krijg je die completion van die quest te zien. zodra we dat in beeld zagen keerde we snel op en vaarde we terug naar ons gebied en leverde we daar gewoon de tradepack in :P de quest gaat namelijk niet om het inleveren, je moet alleen met die pack daar naar toe brengen.

je kan iig alles zonder problemen in de toekomst naar 10k profficiency levelen. Pas daarna moet je beslissingen gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:11:
Ik realiseer me nu net dat ik een patroon volg voor in de avonden.
eerst ongveer 2 uur archeage dan vervolgens nuttelose YT videos kijken haha
nutteloze YT filmpjes zit al 4 jaar in me patroon.. elke dag denk ik van: oke over half uur ga ik slapen.. uur later ben ik nog YT aan het kijken. al die suggesties aan het einde van een vid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Fijn zo'n sweetspot, maar 2 of 3 16x16's is iets dat voor 1% van de spelers is weggelegd. Het overgrote deel van de spelers moet rondkomen met 1x 16x16 (het huisje dat ze snel konden neerpleuren, eventueel vervangen door een farm) en/of een 8x8 farm. Een groot deel patrons heeft helemaal geen farm en de prijzen voor vrijkomende farms -16x16 helemaal- stijgen razendsnel door bots/hacks.

Met 1 16x16 farm kun je overigens prima rondkomen als je casual speelt (2u per dag ofzo).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gezien de animo hier op Tweakers voor ArcheAge ook maar eens gekeken wat dit precies voor game is. Tot nu toe lijkt het me niets anders dan alle andere FTP MMO's. Tenminste, ik heb er nog niets voor betaald. Wat maakt het dat dit nu juist zo'n leuk spel is? Ik ben nu level 15 en het is gewoon questjes grinden (kill dit, kill dat, breng A naar B etc) De items zijn tot nu toe nog niet uniek en de characters ook niet lijkt me, iedereen heeft dezelfde wapens en armor. Wordt het pas leuk bij lvl 50 ofzo?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome

WillemAtHome

FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:05:
Gezien de animo hier op Tweakers voor ArcheAge ook maar eens gekeken wat dit precies voor game is. Tot nu toe lijkt het me niets anders dan alle andere FTP MMO's. Tenminste, ik heb er nog niets voor betaald. Wat maakt het dat dit nu juist zo'n leuk spel is? Ik ben nu level 15 en het is gewoon questjes grinden (kill dit, kill dat, breng A naar B etc) De items zijn tot nu toe nog niet uniek en de characters ook niet lijkt me, iedereen heeft dezelfde wapens en armor. Wordt het pas leuk bij lvl 50 ofzo?
Tja questjes grinden is onderdeel van iedere mmo en vooral een nodige toevoeging om je class te leren kennen. Het gaat bij archage vooral om de pvp en het craften en traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Totaal niet mee eens, Is veel leuker dan de gemiddelde f2p mmo's

Je hebt niet (ik althans niet) de drang om snel naar max level te gaan omdat je zo veel andere dingen kan doen. Moet er wel bij zeggen dat dat voor nu moeilijk zal zijn omdat alle gebieden voor huizen en farms al vol zijn. maar als je een leuke guild joined heb je genoeg content om je mee bezig te houden dan levelen naar max via quests wat je normaal doet in elke mmo, maar eerlijk gezegd is dat wel alelen haalbar in groeps verband vermoed ik. En dat is iets wat ik sowieso altijd doe.. speel nooit een mmo alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=42978666,noline]We waren met 8 man op 1 clipper aangekomen bij de haven, en het was net of we opgewacht werden...
Het is niet net alsof je opgewacht wordt, je wordt daadwerkelijk opgewacht.
Er zijn spelers/guilds die niets anders doen dan Netflix op het ene scherm en AA op het andere en dan net zolang wachten in de haven tot er spelers komen om hun trade quest te doen. Deze worden dan netjes 1 voor 1 er uit gepikt en afgemaakt terwijl de rest van de guild er machteloos bij staat te kijken.
Het huidige PvP systeem in de havens (safezones) is zwaar in het nadeel van de partij die de trade packs probeert in te leveren. Mijn inzien moet gewoon de speler die aanvalt automatisch direct geflagged worden voor PvP ook al is die speler in zijn "safezone". Waarom mag de ene partij zich niet verdedigen als ze door de andere partij worden aangevallen...
Ik heb al van verschillende guilds gelezen dat ze alles klaar hebben om merchant ships te bouwen maar dit niet doen om dat deze schepen totaal niet te verdedigen zijn zodra ze de haven in komen.
Ik vind het jammer dat het PvP systeem op dit vlak zo faalt, het loont nu totaal niet om trade runs met je guild te doen omdat je zodra je de haven in komt totaal en compleet op je zelf aangewezen bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een algemene vraag. ik begin nu net pas met spelen en vind het wel een leuk spelletje, vraag me alleen af op welke server de meeste van jullie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:51
Wat wel en niet leuk is, is natuurlijk nogal subjectief... Maar ik heb toch wel een paar vragen over het spel.

Net zoals FloydRaalte heb ik tot nu toe F2P gespeeld en ook mij viel op hoe gelimiteerd het spel dan is; het is dan eigenlijk een beknotte themapark MMO. Je hebt een continue gebrek aan labor points en geen toegang tot de sandbox features. Daar valt misschien via een guild wat omheen te werken, maar zijn er mensen die het spel echt lang F2P hebben gespeeld? En is het dan nog steeds een aanrader? En is de gelimiteerde hoeveelheid bouwgrond niet een probleem voor spelers die later zijn gestart?

Verder vroeg ik me af hoe actief de ontwikkeling is. Ik merk dat bots en spammmers wel erg actief zijn. Ik hoor niet veel berichten dat hier tegen opgetreden wordt en ik kan ze ook niet reporten. De manier waarop het chatvenster "werkt" helpt ook niet echt mee. Is de ontwikkeling actief en worden dit soort zaken snel aangepakt? Ik zag wel de aankondiging van een content patch, maar content is niet alles.

Hoe dan ook is het spel tot zo ver best leuk geweest. Sommige features klinken echt vernieuwend, al heb ik daar helaas nog weinig van kunnen meekrijgen door F2P. Twijfel daarom nog of ik er meer tijd en geld tegenaan zal gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 01-10-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:41:
even een algemene vraag. ik begin nu net pas met spelen en vind het wel een leuk spelletje, vraag me alleen af op welke server de meeste van jullie spelen.
Ik kyprosa, meeste hier op tweakers volgens mij op Dahuta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:45:
[...]

Ik kyprosa, meeste hier op tweakers volgens mij op Dahuta
hmm bedankt, alleen helaas zijn bijna alle server restricted. dus kan bijna nergens een character aan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

hmm bedankt, alleen helaas zijn bijna alle server restricted. dus kan bijna nergens een character aan maken
Ik speel zelf op nui. Maar ook die server begint aardig druk te worden. (Nog niet in de termen van die 2 servers) Wellicht gewoon starten op een ' rustige' server en daar een guild zoeken voor samenplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik speel op nebi...nebu.... nobi... zoiets. Zoek nog een NL guild want zo is er een beetje saai.

Edit
Server heet Nebe.
Is er een ingame manier om Guilds te checken en ervoor in te schrijven ofzo?

[ Voor 40% gewijzigd door FloydRaalte op 01-10-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:05:
Ik speel op nebi...nebu.... nobi... zoiets. Zoek nog een NL guild want zo is er een beetje saai.

Edit
Server heet Nebe.
Er is zover ik weet geen manier om dat te checken. Je zou wellicht in de chat gewoon kunnen vragen of er een NL guild is dan krijg je vanzelf reacties als mensen het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yup , je hebt geen guild finder in deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik speel ook op Nebe, Ik heb een guild met wat vrienden. Niet volledig nederlands, maar je bent welkom. We spelen het vooral voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrietzakNL
  • Laatst online: 06-09 22:38
FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:05:

Edit
Server heet Nebe.
Wij zijn gisteren met een groepje een NL Guild op Nebe gestart. Wij willen een guild worden waarbij iedereen op elkaar kan rekenen en waar teamplay bovenaan staat. Indien je intresse hebt kun je ons joinen. Mijn ingame name is FrietzakNL en de guild heet DoubleDutch.

Verder is de guild gedeeltelijk gelinkt aan de clan en hebben wij ook een teamspeak server.

Edit: onze faction is de Nuian alliance

[ Voor 3% gewijzigd door FrietzakNL op 02-10-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
FrietzakNL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:53:
[...]

Wij zijn gisteren met een groepje een NL Guild op Nebe gestart. Wij willen een guild worden waarbij iedereen op elkaar kan rekenen en waar teamplay bovenaan staat. Indien je intresse hebt kun je ons joinen. Mijn ingame name is FrietzakNL en de guild heet DoubleDutch.

Verder is de guild gedeeltelijk gelinkt aan de clan en hebben wij ook een teamspeak server.
Misschien ook handig om te vertellen voor welke faction je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Vanavond ff de guild van mijn deense maat joine, zal wel een geouwhoer worden.
Ken hem al jaren heb nog niet eerder MMORPG's met hem gespeeld maar eens even zien hoe dat speelt haha.

En voor de gene die vinden dat hun glider te sloom is je kan je glider upgraden!
Ga naar Mirage island open de kaart(M) zoek het glider gedeelte op koop daar alle upgrades(behalve de experimental glider).
Vervolgens bij een carpenty en kun je met de upgrades de glider upgraden uiteindelijk voor de best upgrade moet je wel lvl 20 voor zijn.
Totaal kosten voor de upgrades zijn 1G en 75S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Zodra je het water bereikt en rond gaat varen met je clipper wordt het verschil met andere mmorpg's gemaakt :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Nu online
Plainside schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:06:
Vanavond ff de guild van mijn deense maat joine, zal wel een geouwhoer worden.
Ken hem al jaren heb nog niet eerder MMORPG's met hem gespeeld maar eens even zien hoe dat speelt haha.

En voor de gene die vinden dat hun glider te sloom is je kan je glider upgraden!
Ga naar Mirage island open de kaart(M) zoek het glider gedeelte op koop daar alle upgrades(behalve de experimental glider).
Vervolgens bij een carpenty en kun je met de upgrades de glider upgraden uiteindelijk voor de best upgrade moet je wel lvl 20 voor zijn.
Totaal kosten voor de upgrades zijn 1G en 75S
Even een puntje van aandacht over die glider. Des te 'beter' je glider wordt, des te slechter gaat hij dalen.

Klinkt raar, maar een hele goede slider is juist heel slecht in dalen.

Enfin, je komt er wel achter als je je spiksplinternieuwe super glider van de hoogste bergtop af probeert en na 3 minuten nog steeds als een adelaar in het zwerk hangt.

AAAAAAAAAAHH!!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

JurGor schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:55:
[...]

Even een puntje van aandacht over die glider. Des te 'beter' je glider wordt, des te slechter gaat hij dalen.

Klinkt raar, maar een hele goede slider is juist heel slecht in dalen.

Enfin, je komt er wel achter als je je spiksplinternieuwe super glider van de hoogste bergtop af probeert en na 3 minuten nog steeds als een adelaar in het zwerk hangt.

AAAAAAAAAAHH!!!! |:(
hou W ingedrukt om te dalen, S om slomer te gaan A naar links D naar Rechts.
en je kan hem besturen met de muis..... just dont its horrible
En anders gewoon op R drukken en dan BAckflip doen voordat je landt moet je wel perfect time :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar hij heeft wel een punt met de high speed gliders. die dalen echt langzaam. wat ik doe is W en D bijv.. dan circuleert ie wat sneller naar beneden voor me gevoel.. maar meestal gewoon R en vlak boven de grond een backflip als shadowplay speler idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
[...]

ik heb wel interesse om te joinen. Zit nu in een engelstalige guild. BANE. Wil graag nederlands lullen :)

heb een huisje en farm kunnen plaatsen net links van two crowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrietzakNL
  • Laatst online: 06-09 22:38
Als je wilt kun je je ook registreren op onze website en zo direct de clan joinen. De website is www.doubledutchclan.nl

Dit is natuurlijk niet verplicht. Verder is het makkelijk om contact met ons op te nemen door op onze teamspeak te komen.

Adres: ts.doubledutchclan.nl
wachtwoord: dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:43:
Maar hij heeft wel een punt met de high speed gliders. die dalen echt langzaam. wat ik doe is W en D bijv.. dan circuleert ie wat sneller naar beneden voor me gevoel.. maar meestal gewoon R en vlak boven de grond een backflip als shadowplay speler idd :P
hehe live dangerous my friend :P

mijn gekochte glider daalt wel sneller of zo voelt het, ga die ook kopen in Nui aangezien die de barrel rolls ook heeft hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

[...]

Ik zal je vanavond wel proberen te benaderen ingame. Mijn ingame naam is gewoon Floyd.
FunkyTrip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Zodra je het water bereikt en rond gaat varen met je clipper wordt het verschil met andere mmorpg's gemaakt :)
We gaan het meemaken! Het is trouwens niet zo dat ik de game niet leuk vindt ofzo, het speelt prima weg, ook die AnaarB questjes wel. Vaak toch ff snel met wat onbekenden een party vormen en dan is het prima te doen. Ben rond level 20 en ik moet nu een Elite quest doen, dan moet je wel teamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn
  • Laatst online: 02-02-2022

skn

Wat is een manier om credits te kopen zonder dat daarvoor een creditcard vereist is? Ik heb wel paypal maar daar moet je ook een verificatie doen d.m.v. een creditcard, beste bullshit imo. Gaan ze dat uberhaupt nog fixen in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

skn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:40:
Wat is een manier om credits te kopen zonder dat daarvoor een creditcard vereist is? Ik heb wel paypal maar daar moet je ook een verificatie doen d.m.v. een creditcard, beste bullshit imo. Gaan ze dat uberhaupt nog fixen in de toekomst?
Bank account koppelen.
anders een debit credit card werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeamLeader
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:41:
Ik zit op Aier, Haranya , die is als het goed is open en we hebben een volledig Nederlandse guild met 100+ guildmembers.
De guild heet The Abusement Park :9
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste