[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02-2022

skn

Plainside schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Bank account koppelen.
anders een debit credit card werkt ook
Dank voor je antwoord _/-\o_ , alleen ik heb het probleem dat debit credit card dus niet werkt.. krijg een foutmelding excuses voor het ongemak blabla (wat nu al paar weken is, sinds ik het speel). Hoe kan ik eventueel mijn bank rekening koppelen? Indien dit niet te veel moeite is om uit te leggen ofc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn

skn

Plainside schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Bank account koppelen.
anders een debit credit card werkt ook
Dank voor je antwoord _/-\o_ , alleen ik heb het probleem dat debit credit card dus niet werkt.. krijg een foutmelding excuses voor het ongemak blabla (wat nu al paar weken is, sinds ik het speel). Hoe kan ik eventueel mijn bank rekening koppelen? Indien dit niet te veel moeite is om uit te leggen ofc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:17

Plainside

I browse when I'm at work

skn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:31:
[...]

moet je aangeven bij paypal, heet bankaccount koppelen ofzo weet niet precies hoe het heet maar staat in een klein balkje boven je saldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
iTeamLeader schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:02:
[...]

Ik zit op Aier, Haranya , die is als het goed is open en we hebben een volledig Nederlandse guild met 100+ guildmembers.
De guild heet The Abusement Park :9
Wie kan ik benaderen ingame voor een uitnodiging?, Mijn ign is Nightstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeamLeader
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 20:39
Nightcrowy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Wie kan ik benaderen ingame voor een uitnodiging?, Mijn ign is Nightstone
De leider van de guild heet Kyari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-06 19:28
Nieuwe patch vandaag! No more gold spammers!
Wat een rust in de chat zeg

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:42
Ondertussen op de Nui server heeft een of andere onverlaet het nodig geacht een hack te gebruiken om een hele zud hostile NPC's te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Potame schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:50:
Nieuwe patch vandaag! No more gold spammers!
Wat een rust in de chat zeg
Hahaha net nu ik een manier heb (van Frietzak afgekeken) om die goldspammers te omzeilen... namelijk een nieuwe chatgroep maken met het + tekentje. Daar alleen je chats in opnemen (rechtermuisknop op de naam) die je wilt hebben. Dus Guild, Party, Local, etc etc... kun je die faction chat met dat loze gespam dus mooi buiten laten en dan had je er geen last meer van.

Vanavond maar weer eens verder. Ik ben nu lvl 20 puur door quests te doen. Nog niets anders gedaan. Is er een bepaald level waarbij je meer kunt doen?

edit: in feite vraag ik me af wat andere mensen doen. Huisje bouwen? En dan? Achte de geraniums gaan zitten loeren wat de buurman doet? 8)7 Geintje natuurlijk, maar ik zie bijvoorbeeld mensen complete bossen planten op youtube. Why?!

[ Voor 14% gewijzigd door FloydRaalte op 03-10-2014 14:14 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrietzakNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:32
Floyd ga vanavond eens met ons mee de zee op dan zul je ook andere aspecten van het spel zien.

Zelf heb ik nu ook een grote farm (16 x 16) en staat deze ook vol met bomen. Wij zijn er namelijk mee bezig om een farm house te bouwen zodat we later makkelijker aan grondstoffen kunnen kopen voor bijvoorbeeld galeons.

[ Voor 54% gewijzigd door FrietzakNL op 03-10-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ik probeer nu met een paar vrienden samen guild op te zetten in Nui.
we zijn met 4 personen......
5 zijn nodig voor een guild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
FloydRaalte schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Vanavond maar weer eens verder. Ik ben nu lvl 20 puur door quests te doen. Nog niets anders gedaan. Is er een bepaald level waarbij je meer kunt doen?

edit: in feite vraag ik me af wat andere mensen doen. Huisje bouwen? En dan? Achte de geraniums gaan zitten loeren wat de buurman doet? 8)7 Geintje natuurlijk, maar ik zie bijvoorbeeld mensen complete bossen planten op youtube. Why?!
Vanaf level 30 word er flink gePVP'd. Zorg wel dat je niet in de "War" zones zit als je alleen lvld. Daar word je namelijk vol op geganked door 50's. Krijgen ze nog honor voor ook geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 03:17
ArcheAge is updating to Version 1.2 Build 4.11! The patch notes can be found below.

ArcheAge NA Game Update: 10/3/14 at 8:00 AM PDT (GMT-7)
ArcheAge EU Game Update: 10/3/14 at 5:00 AM GMT (PDT+7)

Quote Originally Posted by Scapes View Post
GAMEPLAY
* Chatting in the Faction, Shout, Trade, Need Party, and Nation chat channels is now restricted to characters that are level 15 and higher.
* The Kraken has toughened its tentacles and now can only be damaged by siege weapons (including ship cannons). Prepare for a harder encounter with the terror of the deep, adventurers!
* Healer weapons have been added to quest rewards.
* Healer weapons have been added to Hasla weapons, redeemable using [Faded Compassion Token]s.
* Warehouses can now be expanded to a maximum of 130 slots.

INTERFACE
* Only active trial participants may speak in Trial chat.
* Some mount icons have been updated to differentiate them.
* Added a space between the colon and text in whispers for better legibility.

UPCOMING
* The [Seal-Point Sabrefang] battle pet is refusing to grow up and become an adult sabrefang. XLGAMES is teaching it that all little battle pets need to grow up some day. Be sure to hold onto your [Seal-Point Sabrefang], it's being fixed!

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Laatst online: 23-07-2024
FloydRaalte schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Hahaha net nu ik een manier heb (van Frietzak afgekeken) om die goldspammers te omzeilen... namelijk een nieuwe chatgroep maken met het + tekentje. Daar alleen je chats in opnemen (rechtermuisknop op de naam) die je wilt hebben. Dus Guild, Party, Local, etc etc... kun je die faction chat met dat loze gespam dus mooi buiten laten en dan had je er geen last meer van.

Bomen kun je omhakken = hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

tntkiller schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:47:
ArcheAge is updating to Version 1.2 Build 4.11! The patch notes can be found below.

ArcheAge NA Game Update: 10/3/14 at 8:00 AM PDT (GMT-7)
ArcheAge EU Game Update: 10/3/14 at 5:00 AM GMT (PDT+7)

Quote Originally Posted by Scapes View Post
GAMEPLAY
* Chatting in the Faction, Shout, Trade, Need Party, and Nation chat channels is now restricted to characters that are level 15 and higher.
* The Kraken has toughened its tentacles and now can only be damaged by siege weapons (including ship cannons). Prepare for a harder encounter with the terror of the deep, adventurers!
* Healer weapons have been added to quest rewards.
* Healer weapons have been added to Hasla weapons, redeemable using [Faded Compassion Token]s.
* Warehouses can now be expanded to a maximum of 130 slots.

INTERFACE
* Only active trial participants may speak in Trial chat.
* Some mount icons have been updated to differentiate them.
* Added a space between the colon and text in whispers for better legibility.

UPCOMING
* The [Seal-Point Sabrefang] battle pet is refusing to grow up and become an adult sabrefang. XLGAMES is teaching it that all little battle pets need to grow up some day. Be sure to hold onto your [Seal-Point Sabrefang], it's being fixed!
Hmm ziet er interesant uit, vooral blij dat trial nu echt alleen voor trials is altijd leuk om ff te lezen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
nog mensen die op janudar spelen?

hebben vandaag een 70 tradepacks gecraft..
galleon is al bijna binnen :D

hebben enorm veel ruimte (ongeveer 20 16x16 farms)
en gaan leuk met de guild..

wat ben ik blij dat ik van dahuta afgestapt ben hier naar toe.. (en heeft me ook nog eens 7 maand patron opgeleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ja ik. Maar ben erg casual speler. Zoek nog wel een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
tijdje niet gepost over de dingen die we doen in fist of the empire....

alweer een mass giveaway gehad met clipper 25+ clippers door de guild gedoneerd aan guildmember (mats) gratis en voor niks :D

vanochtend heeft outcry guild via een spy een zooi tradepacks gejat van de farm....huilen we daarom..NOPE "dont get mad get even"

http://www.reddit.com/r/a...etrayed_my_guild_ollo_na/

en zo jatten we dubbel zoveel terug.....we have moles too :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Lector schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:10:
[...]Ja ik. Maar ben erg casual speler. Zoek nog wel een guild.
stuur "arjan" of "delcos" een pm dan sturen we je een invite..

maakt niet uit of je casual / nieuw / pro bent iedereen is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Login servers weer down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn

skn

Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Laatst online: 30-05 13:27
Hier ook down, is er ergens iets van een online status die je kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
het zijn weer alleen de europese loginservers die plat liggen...selecteer rechtsboven in glyph usa en je kan gewoon spelen op de usa servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ja USA servers, daar hebben we niks aan.
Lekker zo op je vrije zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mredd69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07 19:01
Eu server krijgt een restart om de servers weer online te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik had hier gister ook al last van. Error 2024. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 14:03
eehbiertje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:22:
nog mensen die op janudar spelen?

hebben vandaag een 70 tradepacks gecraft..
galleon is al bijna binnen :D

hebben enorm veel ruimte (ongeveer 20 16x16 farms)
en gaan leuk met de guild..

wat ben ik blij dat ik van dahuta afgestapt ben hier naar toe.. (en heeft me ook nog eens 7 maand patron opgeleverd)
Ik speel ook op janudar. IGN is kokkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
kokkie1 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Ik speel ook op janudar. IGN is kokkie.
welke kant zit je?
net weer een alliance run gedaan leuk veel vechten (rood / en pkers)

en opeens was het jail time! NOT GUILTY -55 points :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Afgelopen dagen met de guild een paar trade runs naar freedich island gedaan. Wat een geweldig gezicht is dat als we daar met 3 gallions, 2 merchant ships en een hele buts clippers aan komen zeilen! Wat een armada!
We gaan meestal rond de zelfde tijd weg vanuit solzreed, en daar maken kleinere guilds ook gebruik van door achter onze vloot aan te zeilen. Dan land je dus in 1 klap met 80 man op Freedich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Potame schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:17:
Afgelopen dagen met de guild een paar trade runs naar freedich island gedaan. Wat een geweldig gezicht is dat als we daar met 3 gallions, 2 merchant ships en een hele buts clippers aan komen zeilen! Wat een armada!
We gaan meestal rond de zelfde tijd weg vanuit solzreed, en daar maken kleinere guilds ook gebruik van door achter onze vloot aan te zeilen. Dan land je dus in 1 klap met 80 man op Freedich.
1 man gilda trader of ieder zijn eigen packs?

gisteren ook weer wat afgeleverd.. maar mensen dachten wat packs te kunnen stelen..
iedereen die niet bij de alliance hoorde 8)7 |:( en dood (ook eigen factie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
eehbiertje schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

1 man gilda trader of ieder zijn eigen packs?

gisteren ook weer wat afgeleverd.. maar mensen dachten wat packs te kunnen stelen..
iedereen die niet bij de alliance hoorde 8)7 |:( en dood (ook eigen factie)
1 iemand leverde ze in ja, om nog een merchant ship erbij te kunnen halen.
De hoeveelheid pirates valt me eigenlijk nog heel erg mee, maar ik verwacht ook niet veel tegenstand als je met zo'n grote groep aankomt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 05-07 14:03
eehbiertje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:58:
[...]

welke kant zit je?
net weer een alliance run gedaan leuk veel vechten (rood / en pkers)

en opeens was het jail time! NOT GUILTY -55 points :9
Ik ben een level 14 elf. Ben net begonnen en dit is mijn eerste mmo waarbij ik naar max. level wil gaan. Ben nu een beetje op mijn gemak de wereld aan het bekijken en de verschillende systemen aan het verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Mocht iemand van jullie nog geïnteresseerd zijn in nieuw land, dan weet je hierbij waarom dat niet lukt tenzij je hacks gebruikt of euro's er tegenaan gooit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uoD7JXk.png

Nieuw dieptepunt in HackAge. Er was al een hackje (simpele edit van een bestand) waarmee je de confirmation box voor het plaatsen van een huis uitschakelde, maar deze automatiseert het hele proces.

Ook aardig is het modje dat de tijdsduur van auctions op het AH weergeeft.

Teleports, ESP map, check.

Trion staat erbij en kijkt ernaar. Dit spel gaat compleet naar de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
[HD] FoE vs. We Are Legend

YouTube: [HD] FoE vs. We Are Legend

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
JurGor schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:22:
Mocht iemand van jullie nog geïnteresseerd zijn in nieuw land, dan weet je hierbij waarom dat niet lukt tenzij je hacks gebruikt of euro's er tegenaan gooit:

[afbeelding]

Nieuw dieptepunt in HackAge. Er was al een hackje (simpele edit van een bestand) waarmee je de confirmation box voor het plaatsen van een huis uitschakelde, maar deze automatiseert het hele proces.

Ook aardig is het modje dat de tijdsduur van auctions op het AH weergeeft.

Teleports, ESP map, check.

Trion staat erbij en kijkt ernaar. Dit spel gaat compleet naar de knoppen.
Hier was ik dus ook al achter na 2 keer proberen een farm plek te krijgen voor mijn big scarecrow waarbij er instant een huis geplaatst wordt door een speler die niet in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
fist of the empire mansion....blijkt dat we net niet de eerste zijn op de NA servers helaas maar toch :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/33ZhKCG.png

http://imgur.com/a/dK649

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:04

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dragoons is 1 grote guild op mijn server Kyprosa, Die hadden vorige week ook hun mansion afgemaakt, best vet om te zien :)

Ik ben even wat motivatie kwijt in archeage omdat k ineens weer helemaal addicted ben aan me ps4 ;p level 50 geworden 2 weken terug en weinig meer gedaan daarna. Moet echt even super rijk worden en geen 40 uur meer te hoeven werken :P dan heb ik tjid voor beide

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:21:
Dragoons is 1 grote guild op mijn server Kyprosa, Die hadden vorige week ook hun mansion afgemaakt, best vet om te zien :)

Ik ben even wat motivatie kwijt in archeage omdat k ineens weer helemaal addicted ben aan me ps4 ;p level 50 geworden 2 weken terug en weinig meer gedaan daarna. Moet echt even super rijk worden en geen 40 uur meer te hoeven werken :P dan heb ik tjid voor beide
Ik ben dan nog geen level 50, maar ik ben benieuwd welke dingen mij vooral gaan bezig houden nadat ik level 50 ben geworden. Ik denk alle side-quests te gaan doen enzo, farm uitbreiden en wellicht sportvissen? Daarnaast volop dungeons te gaan lopen om mijn gear te upgraden!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 26-06 16:24

Damien

-iwnl-

Ik ben eigenlijk wel klaar met Archeage, en eigenlijk nog niet eens door het spel zelf maar met name door uitgever Trion. Ik haal het toch nogmaals aan ondanks dat het al meer dan genoeg besproken is, maar de launch was dramatisch en nu dat sinds enkele weken is opgelost kom ik erachter dat men dus zeer brakke anti-cheat software draait waardoor het voor jan en alleman de mogelijkheid biedt om dit spel te spelen met 3rd party software.

Wat levert dit op?

- Ongebalanceerde economie (men kan immers traderuns doen dmv teleports) alles wordt belachelijk duur omdat gold in overvloed is en dus zijn waarde verliest, waardoor het voor de eerlijke spelers lastiger wordt om iets te bemachtigen via het AH;
- Stukken grond met gemak bemachtigen zoals ook al eerder is beschreven in deze thread;
- Auctions geautomatiseerd beheren;

Ik denk dat ik zo nog wel even kan doorgaan met de ruime mogelijkheden van 3rd party programs, en zodra iemand hier melding van maakt op het officiele forum krijgt hij gewoon een ban aan zijn kont ipv dat men daadwerkelijk stappen onderneemt.

Bij mij komt er geen spel meer in wat wordt uitgegeven door Trion Worlds, bedrijven zoals dat mogen wat mij betreft zo snel mogelijk opdoeken. Alleen geld vangen om vervolgens een waardeloze service te bieden gaat mij net iets te ver.

En het is allemaal erg jammer want qua concept zit Archeage erg goed in elkaar. Maar deze uitgever heeft het er eigenhandig van gemaakt dat dit spel binnen de kortste keren door iedereen aan de kant wordt gelegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 09-10-2014 12:03 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Damienx2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:01:
Ik ben eigenlijk wel klaar met Archeage, en eigenlijk nog niet eens door het spel zelf maar met name door uitgever Trion. Ik haal het toch nogmaals aan ondanks dat het al meer dan genoeg besproken is, maar de launch was dramatisch en nu dat sinds enkele weken is opgelost kom ik erachter dat men dus zeer brakke anti-cheat software draait waardoor het voor jan en alleman de mogelijkheid biedt om dit spel te spelen met 3rd party software.

Wat levert dit op?

- Ongebalanceerde economie (men kan immers traderuns doen dmv teleports) alles wordt belachelijk duur omdat gold in overvloed is en dus zijn waarde verliest, waardoor het voor de eerlijke spelers lastiger wordt om iets te bemachtigen via het AH;
- Stukken grond met gemak bemachtigen zoals ook al eerder is beschreven in deze thread;
- Auctions geautomatiseerd beheren;

Ik denk dat ik zo nog wel even kan doorgaan met de ruime mogelijkheden van 3rd party programs, en zodra iemand hier melding van maakt op het officiele forum krijgt hij gewoon een ban aan zijn kont ipv dat men daadwerkelijk stappen onderneemt.

Bij mij komt er geen spel meer in wat wordt uitgegeven door Trion Worlds, bedrijven zoals dat mogen wat mij betreft zo snel mogelijk opdoeken. Alleen geld vangen om vervolgens een waardeloze service te bieden gaat mij net iets te ver.

En het is allemaal erg jammer want qua concept zit Archeage erg goed in elkaar. Maar deze uitgever heeft het er eigenhandig van gemaakt dat dit spel binnen de kortste keren door iedereen aan de kant wordt gelegd.
Ik ben van mening dat het een beetje kort uit de bocht is wat je nu allemaal roept.

Ja, ze hebben problemen gehad tijdens de launch met wachtrijen. Ja, er zijn methodes om niet eerlijk aan het spel mee te doen, wees eerlijk welk spel heeft dit nou niet?

Ik heb ook Rift, van Trion Worlds gespeeld wat mij zeker een jaar heeft vastgehouden en daar was ook het één en ander over op te merken maar ondanks dat bleef ik toch spelen.

& weet je waarom ik bleef spelen? Vanwege de community. Momenteel speel ik op Dahuta in een Nederlandse guild die vooral via TeamSpeak speelt, echt geweldig, ik lach mij compleet suf soms. Dit maakt het voor mij heel erg leuk, omdat je het met landgenoten speelt en een leuke tijd hebt.

Ik hoop dat mensen zoals jij nog meer het spel aan de kant gaan leggen, dan blijven de echte liefhebbers over en daar zijn er genoeg van! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wat jij dus zoekt is contacten, dat heeft dus niets te maken met het spel opzich, waar ook mijn post op gericht is. Andere uitgevers hebben inderdaad ook problemen met 3rd party programs, maar zijn daar iig actiever mee bezig dan Trion die alleen 1x in de week op hun bankrekening kijkt en alle mensen die erover klagen instant banned op het forum.

Enige argument wat ik dus nu van je hoor om het te blijven spelen is omdat het een leuke interactieve mirc channel icm Skype/TS(voor de jongeren onder ons, een channel/chatroom waar je met zijn allen lekker slap kunt ouwehoeren) is waar je lekker kunt ouwehoeren. Nou prima, ik zeg ook niet dat je dat niet moet gaan doen. Ik zeg alleen dat dit SPEL zijn SPELELEMENTEN verliest dmv wederom zwak optreden van Trion. Volgens mij is dat gewoon een terechte conclusie.

Je hebt nu letterlijk NIETS aangeroepen over de punten die volgens jou de kort door de bocht zijn. Wordt de ingame economie niet vergalt? Dan graag even een uitleg waarom niet. Als ik op Kryposa 10 man zie staan om een veldje om het over te nemen (bijna timed out) en de seconde dat hij vrij is staat er instant een huis op, dan is dat kort door de bocht?

Kortom blijf rustig doorspelen, ik zeg ook absoluut niet dat je moet stoppen. Maar kom dan met argumenten waarom het spel volgens jou momenteel niet vergalt wordt, want een community vind je in elke game. Dat is niet verbonden aan game-elementen.

[ Voor 34% gewijzigd door Damien op 09-10-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Dat is uiteraard niet de voornaamste reden waarom ik blijf spelen de community, daar zijn nog genoeg andere dingen aan toe te voegen, moet ik dat ik die allemaal specifiek benoemen om jou tevreden te stellen?

Waarom ik jouw mening kort door de bocht vind is omdat je geen enkele bronvermeldingen geeft waaruit blijkt dat Trion niks tegen de cheats/exploits doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Keffie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:00:
Dat is uiteraard niet de voornaamste reden waarom ik blijf spelen de community, daar zijn nog genoeg andere dingen aan toe te voegen, moet ik dat ik die allemaal specifiek benoemen om jou tevreden te stellen?

Waarom ik jouw mening kort door de bocht vind is omdat je geen enkele bronvermeldingen geeft waaruit blijkt dat Trion niks tegen de cheats/exploits doet?
Het feit dat al sinds de launch hetzelfde account op bijvoorbeeld Kyprosa gebruik maakt van de house grabber hack is volgens jou geen bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Keffie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:00:

Het is lastig om bronvermeldingen te geven van posts die simpelweg worden verwijderd door de actieve mods van Trion op het officiele forum he? :')

Want als ik je link naar een Reddit post ga je daar waarschijnlijk weer van roepen dat het niet op het officiele forum stond.

Of wil je liever gelinkt worden met youtube filmpjes hoe de exploits momenteel worden uitgevoerd op de live servers? Maar eerlijk gezegd boeit het me ook niet of je wel of niet overtuigt bent. Ervaar hetzelf zou ik zeggen en als je dit spel over een jaar nog speelt dan zat ik waarschijnlijk helemaal fout en is Trion Worlds wel degelijk een betrouwbare uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Is er een alternatief? Welke MMO zouden we dan moeten gaan spelen en is nog we de moeite waard, zonder hacks, met een actieve uitgever etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Trion kan helemaal niets doen tegen de 3rd party software. Ze kunnen hooguit XL games smeken er absoluut iets tegen te doen.

Wat ze wel kunnen doen is meer GMs aannemen om bots actiever in game te bannen en betere customersupport leveren. Maar ja, ze zijn hopeloos onderbemand. Kwestie van veel te veel hooi op de vork willen nemen. En jammer natuurlijk dat ze dat van die hacks/cheat al wisten omdat dit al 2 jaar plaatsvindt op de Koreaanse en Russische servers. Sterker nog, dat hadden we zelf ook wel moeten weten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

FunkyTrip schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:32:
Trion kan helemaal niets doen tegen de 3rd party software. Ze kunnen hooguit XL games smeken er absoluut iets tegen te doen.

Wat ze wel kunnen doen is meer GMs aannemen om bots actiever in game te bannen en betere customersupport leveren. Maar ja, ze zijn hopeloos onderbemand. Kwestie van veel te veel hooi op de vork willen nemen. En jammer natuurlijk dat ze dat van die hacks/cheat al wisten omdat dit al 2 jaar plaatsvindt op de Koreaanse en Russische servers. Sterker nog, dat hadden we zelf ook wel moeten weten.
Trion levert de software via haar eigen netwerk, ze zouden alleen al via Glyph kunnen scannen en preventief bannen. Het is wat makkelijk om te roepen dat een uitgever niets kan. Het is momenteel een verschil tussen kunnen en willen. En wat dat betreft worden er elke keer mooie excuses verzonnen voor Trion om niet te presteren. Kijk naar de launch. "Jongens we kunnen de enorme aantal aanvragen niet aan". In zo'n geval moet je de beslissing maken of je tijdelijk een stop op je registratie zet om zo snel mogelijk meer capaciteit binnen te halen of je laat iedereen wel toe met de gedachte erachter dat je weet dat het de komende weken aan klachten gaan regenen omtrent login-queues. Maar de laatste optie levert wel voor een launch de meeste opbrengsten op.

Nu met de hacks, zoals je al aangeeft waren ze hiervan op de hoogte vanuit ervaringen met de Koreaanse en Russische launch. Daar kun je actief op inspelen door te zorgen dat je bij je eigen client fatsoenlijke anti-cheat software klaar staat zodat je het in ieder geval voor het grootste deel opvangt. Tuurlijk cheat-software wordt continu doorontwikkeld, maar om nou helemaal NIETS ertegen te doen en alles maar laten geworden is toch echt wel aan te rekenen bij Trion. XL Games ontwikkeld het spel en geeft beschikking over de code, de beveiliging echter ligt bij Trion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 20:18
Ik kon net niet meer minen omdat mijn labor points op waren, hoe kun je zien hoeveel labor points je nog hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
tumtum100 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:22:
Ik kon net niet meer minen omdat mijn labor points op waren, hoe kun je zien hoeveel labor points je nog hebt?
links onderaan je scherm bij de xp bar

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
hackers / glitchers en mensen die exploits gebruiken zul je altijd houden...

zolang mensen goud blijven kopen schiet het niets op.

archeage heeft 2 miljoen spelers (of nouja accounts) laat 1.5 miljoen eens spelen..

dit is een boel in een maand tijd als je het mij vraagt..
geen wonder dat de servers het amper houden (vooral in het begin)

merk wel dat het op "nieuwe" servers rustiger is dan de oude qua glitching en exploiting

anyways wij gaan leuk op de nieuwe server en speelt zo veel beter dan op dahuta

Afbeeldingslocatie: http://assets.enjin.com.s3.amazonaws.com/users/11654210/pics/full/2929219.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
tntkiller schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:31:
[...]

links onderaan je scherm bij de xp bar
Danku ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

[b][message=43028914,noline] XL Games ontwikkeld het spel en geeft beschikking over de code, de beveiliging echter ligt bij Trion.
XLGames verplicht Trion om het (eveneens Koreaanse) Hack Shield te gebruiken. Link naar de post is ondertussen natuurlijk allang weg. Niemand behalve de mensen bij Trion/XLGames zelf weten wat er precies overeengekomen is maar ik het is duidelijk dat als je als uitgever iemands anders zijn product uit geeft je niet zomaar naar eigen inzicht dingen mag/kan aanpassen. Als ik zie hoe het ging/gaat met Rift en hoe het nu gaat met Arche Age krijg ik toch wel het idee dat Trion hier en daar wel wordt belemmerd door de denkwijze en/of limitaties vanuit XLGames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik roeptoeter al sinds mei hier en op Trion's forums dat er hacks zijn, welke hacks dat zijn en dat er iets aan gedaan moet worden. Ik ben nog nooit gebanned.

Iedereen die denkt dat het met die hacks voor hem of haar wel losloopt kijkt niet vooruit. Dat loopt niet los. Nu heb je nog lol maar over een tijdje loop je er keihard tegenaan dat alle valsspelers het voor jou onmogelijk hebben gemaakt om verder te komen. Game over.

Trion staat inderdaad met de broek op de enkels als het om clientside gaat.

Enige dat Trion heeft is serverside, de data die daar binnenkomt, en die sweepen op verdachte activiteiten. Met een hoop valse positieven. Tja. Dat moet het dan maar redden?

GM's heeft Trion niet. CS lui die 'GM' heten, maar niet als taak hebben om actief in het spel op zoek te gaan naar bots en hack gebruikers. Dat is wat mij betreft ondermaats.

Ik geef geen cent meer aan dit spel totdat de boel significant verbetert. Ondertussen heb ik wel genoeg credits en patronage om het nog een hele tijd uit te zingen. En genoeg land om me met mijn spelpatroon bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Maar nog eenmaal ter verduidelijking, ik roep niemand op om ineens ook te stoppen of wat dan ook. Ik heb echter aangegeven dat ik weinig zin heb om een spel te spelen die zoals hierboven al aangegeven wordt binnen de korste keren wordt gedomineerd door een erg grote cheatende community. En dan zeg ik niet dat er hier mensen op het forum aan deelnemen en die zullen ook allemaal best een leuke groep mensen hebben om mee samen te spelen, echter neemt dat niet weg dat er momenteel al teveel geruineerd wordt in het spel om het straks nog leuk speelbaar te houden.

En voordat ik weer de vraag krijg omtrent andere MMO's. Nee ik heb geen alternatief voor jullie, ik heb tijden geen MMO's meer gespeeld na Ragnarok/WoW/Rift/Guild Wars 2 en zag juist een leuke nieuwe MMO in Archeage, echter moet het niet verpest worden om zo'n knullige reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Laatst online: 19-06 13:35
Ik ben gister ook gestart met archeage level 14 momenteel op de Nebe server tot nu toe is het erg verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:13:
Maar nog eenmaal ter verduidelijking, ik roep niemand op om ineens ook te stoppen of wat dan ook. Ik heb echter aangegeven dat ik weinig zin heb om een spel te spelen die zoals hierboven al aangegeven wordt binnen de korste keren wordt gedomineerd door een erg grote cheatende community. En dan zeg ik niet dat er hier mensen op het forum aan deelnemen en die zullen ook allemaal best een leuke groep mensen hebben om mee samen te spelen, echter neemt dat niet weg dat er momenteel al teveel geruineerd wordt in het spel om het straks nog leuk speelbaar te houden.

En voordat ik weer de vraag krijg omtrent andere MMO's. Nee ik heb geen alternatief voor jullie, ik heb tijden geen MMO's meer gespeeld na Ragnarok/WoW/Rift/Guild Wars 2 en zag juist een leuke nieuwe MMO in Archeage, echter moet het niet verpest worden om zo'n knullige reden.
Zit ArchLord 2 niet in de pijpleiding? Numero 1 was een ontzettende grindfest maar wellicht is numero 2 beter :) Is van Webzen, net zulk op geldbeluste tyfus wolven als Tirion en de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:13:
En dan zeg ik niet dat er hier mensen op het forum aan deelnemen en die zullen ook allemaal best een leuke groep mensen hebben om mee samen te spelen, echter neemt dat niet weg dat er momenteel al teveel geruineerd wordt in het spel om het straks nog leuk speelbaar te houden.
1 op de 10 MMORPG's koopt online gold bij 3rd parties. Het is een behoorlijk taboe om daar over te praten omdat de goldbuyers de werkelijke oorzaak zijn van het probleem, dus zal niemand het toegeven, maar als je een middelgrote guild van 50 spelers hebt zitten er dus zeker 5 bij die hun gold elders halen dan uit in-game activiteiten.

Kan alleen het onderzoek niet meer vinden op het net.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
eehbiertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:37:
archeage heeft 2 miljoen spelers (of nouja accounts) laat 1.5 miljoen eens spelen..

[afbeelding]
Denk dat dit aantal veel kleiner is. Hooguit een paar duizend spelers online per server. Stel dat 20% van de playerbase online is op een willekeurige avond, vermenigvuldigen van aantal servers * paar duizend * 5 en je hebt een ruwe schatting van het daadwerkelijke aantal spelers. Trek daar van af al de bots die nog niet als zodanig herkend zijn en continue opnieuw subben en het werkelijk aantal actieve spelers zal eerder een paar honderd duizend zijn dan 1.5 miljoen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-07 12:17
Is hier ook iemand met char genaamd Koetje? die op dahuta zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Alle nieuwe spelers op de server Aier zijn van harte welkom in onze nederlandstalige guild "The Abusment Park". voor een invite benader je het beste even Kyari. Het is een gezellige guild die van alles onderneemt en hulp is altijd aanwezig voor wat dan ook. See you ingame ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-07 00:48
is er ook een Nederlandse guild op de server Janudar? ben begonnen op deze server omdat de anderen allemaal in een queu zaten. had gehoopt op mogelijkheid om server transfer te doen zodra het iets rustiger werd, maar die optie blijkt nog niet aanwezig te zijn.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

We zijn gisteren begonnen met een paar vrienden om eens te kijken of AA zou bevallen en ik moet zeggen, we zijn aangenaam verrast.

Na de afgelopen 15 jaar echt te veel rotzooi gevonden te hebben en met weemoed terug te denken aan Ultima Online (de oudjes onder ons dan) hadden we de afgelopen maanden niet veel meer geprobeerd en waren een aantal van ons weer WoW ingedoken. Wellicht heeft AA de kans om ons daaruit te halen, ik wel voorlopig iig al weet ik niet of de rest dat ook zal doen of in de nieuwe WoW expansie aan de gang gaat.

Mijn char zit op Aier, en dan een Harani met Occultism, Sorcery en Dark Shadow voor wat escaping. Of dit een goede combinatie is maakt me niet veel uit, ik speel spellen tegenwoordig voor maximaal plezier ipv cookie cutter builds te volgen. Op deze manier heb de afgelopen 2 jaar erg veel plezier gehaald uit Path of Exile en Diablo.

NightCrowy, is het voor Harani en Firrans ook mogelijk om te joinen? Of is het puur Elfs en Nuians?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
huntedjohan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:33:
is er ook een Nederlandse guild op de server Janudar? ben begonnen op deze server omdat de anderen allemaal in een queu zaten. had gehoopt op mogelijkheid om server transfer te doen zodra het iets rustiger werd, maar die optie blijkt nog niet aanwezig te zijn.
zitten wel met een paar nl'ers in een guild op janudar (oceanic systems)
maar is voornamelijk international..

weet dat er op de rode kant (east) genaamd "Vliegende Hollanders"
en op west (nuia) een guild genaamd "Flying Dutchman"

ook super originele naam enz ;) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
http://www.reddit.com/r/a...t_on_freedich_orchidnaeu/

Super dik gevecht op Freedich.

Video komt er nog aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ngangatar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:19:

NightCrowy, is het voor Harani en Firrans ook mogelijk om te joinen? Of is het puur Elfs en Nuians?
Heey Ngangatar, het is een Harani en Firrans georiënteerde guild, dus je bent van harte welkom hoor ;)
Voor een invite kun je Kyari of Nighthealy benaderen, wat ook kan is je ign hier even achter laten dan invite ik je als ik online ben.

Tot snel ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nightcrowy schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Heey Ngangatar, het is een Harani en Firrans georiënteerde guild, dus je bent van harte welkom hoor ;)
Voor een invite kun je Kyari of Nighthealy benaderen, wat ook kan is je ign hier even achter laten dan invite ik je als ik online ben.

Tot snel ingame :)
Thanks, ik ga ff overleggen en wellicht kan je er een stuk of 5 toevoegen de komende dagen, de een wat fanatieker dan de ander :). Meestal voeren we ons eigen Guild, maar omdat deze game nieuw is lijkt een bestaand guild wel leuk om elkaar op weg te kunnen helpen.

Ons groepje bestaat overigens wel uit gamebejaarden :).

Mijn IGN is overigens Ngangatar :P

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Gisteren heerlijk avondje meegemaakt. Na een week zoeken en loterijen verliezen (heb inmiddels een merktekentje waar de accept button verschijnt) won ik eindelijk een 16x16 farm vlak bij een specialty workbench. Zat maar 1 huis tussen. Die kwam ook vrij een dag later, maar de loterij verloor ik. De persoon die won had achter mij nog 2 16x16 farms en een 16x16 huis, die 24x24 gemaakt kon worden. Dus ik beetje mee aan de praat als nieuwe buurman. Toffe peer. Hij wilde mij dat huis wel verkopen voor slechts 100g (koopje...tegen de kust aan, tegen de specialty bench...da's normaal 100en gold). Dus hij gunde me even tijd om de 100g bij elkaar te sparen.

Bleek dat ie voor zich zelf geconcludeerd had dat hij eigenlijk te weinig tijd heeft voor AA en omdat ie mij zo aardig vond, gaf hij me al zijn 4 land. Dus nu de trotse bezitter van 2 huizen en 3 16x16 farms direct aan de kust + traders...gratis en voor niets (ok ok, 20g appraisal, en inmiddels 1 huis + farm aan een guildie gegeven) _O_

Over een kickstart gesproken :D
Vandaag ook de 16x16 farm er vlak naast vrij gekomen, direct ook aan de traders, maar daar deden ong. een paar dozijn spelers mee aan de loterij haha. Uiteindelijk gewonnen door een gast waar ik ook mee aan de praat raakte. Trade run meegedaan en meteen guilds geallied. AA is soms best leuk :Y

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 18-10-2014 17:02 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
@ Funkytrip

Hoe kun je mee doen aan die loterijen en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
[Archeage] 14 FoE 1 Fishing boat vs. 20 Reds w/ 12 boats

YouTube: [Archeage] 14 FoE 1 Fishing boat vs. 20 Reds w/ 12 boats

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
ik heb nu een garden design en een scarecow design. als ik nu 1 maand patron betaal en daarna patron af ga, behoud ik dan die garden en farm? of raak je die kwijt zodra je patron af ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

huntedjohan schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:35:
ik heb nu een garden design en een scarecow design. als ik nu 1 maand patron betaal en daarna patron af ga, behoud ik dan die garden en farm? of raak je die kwijt zodra je patron af ben?
Non patron spelers kunnen geen land bezitten dus alles wat je nu hebt qua land en huizen raak je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
huntedjohan schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:36:
@ Funkytrip

Denk dat een speler X amount of gold vraagt per "lot" en dan een random eruit pikt..
slim plan trouwens :o dubbele gold income en geen gejank..

overigens eergisteren een gek gevonden die 1400g wou betalen voor een galleon design.. 8)7 8)7

was aan het sparen voor een merchant (25 packs left)
gelukkig heb ik nu nog wat gilda over en 1400g :P waarvan een gedeelte verdeeld is onder onze districten voor lp pots en aankopen ;) (even vertaald naar apex kosten 10 per apex 1400g is dus 140 euro)

paar lp pots kopen en als het goed is heb ik alsnog eind van de week mijn merchant :D

[ Voor 39% gewijzigd door eehbiertje op 19-10-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:54
eehbiertje schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Denk dat een speler X amount of gold vraagt per "lot" en dan een random eruit pikt..
slim plan trouwens :o dubbele gold income en geen gejank..

overigens eergisteren een gek gevonden die 1400g wou betalen voor een galleon design.. 8)7 8)7

was aan het sparen voor een merchant (25 packs left)
gelukkig heb ik nu nog wat gilda over en 1400g :P waarvan een gedeelte verdeeld is onder onze districten voor lp pots en aankopen ;) (even vertaald naar apex kosten 10 per apex 1400g is dus 140 euro)

paar lp pots kopen en als het goed is heb ik alsnog eind van de week mijn merchant :D
1400G is een normale prijs voor een galleon design. Tevens is 1400g nou ook weer niet zo heel veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
als je bezig ben met trade run en je ga dood, en verlies dus je trade pack. hoe kun je dat dan terug vinden? ik was echt 3-5 minuten afk terwijl ik in mn roeibootje zat, en kom terug, dood. nu had ik heel kort een doodskop mark op mn map, maar al snel nadat ik daarheen was gaan roeien verdween de mark. hoe kan ik nu ooit weten waar mn trade pack ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
huntedjohan schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:48:
als je bezig ben met trade run en je ga dood, en verlies dus je trade pack. hoe kun je dat dan terug vinden? ik was echt 3-5 minuten afk terwijl ik in mn roeibootje zat, en kom terug, dood. nu had ik heel kort een doodskop mark op mn map, maar al snel nadat ik daarheen was gaan roeien verdween de mark. hoe kan ik nu ooit weten waar mn trade pack ligt?
Had kan ook zijn dat deze gejat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
huntedjohan schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:36:
@ Funkytrip

Met loterij bedoel ik het 'spel' waarbij er tien spelers om de farm heen staan terwijl de demolition timer afloopt en vervolgens allemaal als een gek gaan spammen op de muisbutton om hun eigen farm op de vrijgekomen ruimte te plaatsen. Dan moet je toevallig net geluk hebben (of hele lage latency of een cheathack) om de grond te winnen. Ik noem het een loterij :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 618799

Ik heb het eigenlijk wel gezien nu, meegedaan met de beta en het meeste in AA wel geprobeerd. In het begin zag het er erg veelbelovend uit maar ik ga nu merken dat het spel vrij eentonig word ( voor mij dan, dit is uiteraard mijn persoonlijke ervaring ). Bomen planten, kappen, fruit telen, verkopen, weer planten kappen, etc.
Ik ben niet echt een PvP-er, hoewel ik het leuk vind ben ik er niet continu mee bezig als ik ingelogd ben..
Quest lijn is vrij kort en stelt niet veel voor...en al de issues die zich afspelen mbt bots, cheaters, etc. En de niet zo beste afhandeling van problemen door Trion...al dit bij elkaar ga ik weer eens verder kijken naar een andere MMO. Jammer, mijn verwachtingen waren hoog maar het spel boeit me niet echt meer.
Ik speel nog meer MMO's, zoals bijvoorbeeld LOTRO en ze blijven me na jaren nog steeds bezig houden. AA kan mijn 'attention span' (wist even niet hoe ik dit in NL's moest zeggen, lol) niet echt vasthouden.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 618799 op 20-10-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
chiIIed schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:23:
[...]

1400G is een normale prijs voor een galleon design. Tevens is 1400g nou ook weer niet zo heel veel..
ik vind het veel (dahuta is galleon 400 en merchant 600) maargoed heb de gilda's al weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
FunkyTrip schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:44:
[...]

Met loterij bedoel ik het 'spel' waarbij er tien spelers om de farm heen staan terwijl de demolition timer afloopt en vervolgens allemaal als een gek gaan spammen op de muisbutton om hun eigen farm op de vrijgekomen ruimte te plaatsen. Dan moet je toevallig net geluk hebben (of hele lage latency of een cheathack) om de grond te winnen. Ik noem het een loterij :)
haha oke :P toch vind ik mijn plan ook niet verkeerd :o

*oeps dubbele post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:35
Anoniem: 618799 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:56:
Ik heb het eigenlijk wel gezien nu, meegedaan met de beta en het meeste in AA wel geprobeerd. In het begin zag het er erg veelbelovend uit maar ik ga nu merken dat het spel vrij eentonig word ( voor mij dan, dit is uiteraard mijn persoonlijke ervaring ). Bomen planten, kappen, fruit telen, verkopen, weer planten kappen, etc.
Ik ben niet echt een PvP-er, hoewel ik het leuk vind ben ik er niet continu mee bezig als ik ingelogd ben..
Quest lijn is vrij kort en stelt niet veel voor...en al de issues die zich afspelen mbt bots, cheaters, etc. En de niet zo beste afhandeling van problemen door Trion...al dit bij elkaar ga ik weer eens verder kijken naar een andere MMO. Jammer, mijn verwachtingen waren hoog maar het spel boeit me niet echt meer.
Ik speel nog meer MMO's, zoals bijvoorbeeld LOTRO en ze blijven me na jaren nog steeds bezig houden. AA kan mijn 'attention span' (wist even niet hoe ik dit in NL's moest zeggen, lol) niet echt vasthouden.
'aandachtsspanne' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
wie kent het fenomeen dat het spel zichzelf gewoon spontaan afsluit? ik krijg dat steeds vaker. zonder aanleiding, zonder reden en zonder melding word mn spel compleet afgesloten en kom ik terug in windows bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
hmmzz..

ingame aangeven dat ik nog tot half december patron heb en dan effe € 12.99 incasseren voor nieuwe patron. Wat een smeerlappen.

Meteen gecanceld die meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Rudolf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:32:
hmmzz..

ingame aangeven dat ik nog tot half december patron heb en dan effe € 12.99 incasseren voor nieuwe patron. Wat een smeerlappen.

De ingame patron tijd klopt niet, je moet op de website kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Rudolf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:32:
hmmzz..

Heerlijk die kortzichtigheid :-) Verder kijken dan dat je neus lang is! ;-)
huntedjohan schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:46:
wie kent het fenomeen dat het spel zichzelf gewoon spontaan afsluit? ik krijg dat steeds vaker. zonder aanleiding, zonder reden en zonder melding word mn spel compleet afgesloten en kom ik terug in windows bureaublad.
Ja, soms heb ik ook wel is een crash maar dan krijg ik netjes een boodschap er van. Gelukkig staat alles op een SSD schijf en heb ik het spel weer snel gestart!

[ Voor 41% gewijzigd door Frozenhands op 21-10-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
De laatste hack-rumors zijn ook wel weer leuk. Schijnt dat ze nu gewoon items kunnen creeren of upgraden naar mythic zonder ingredienten. Zo jammer.

Inmiddels level 42 en mezelf van een farm cart voorzien. Ben wel bang dat de endgame me niet zo veel zal boeien. Benieuwd wat Auroria brengt als de kleinere guilds zich moeten gaan verenigen om daar voet aan wal te kunnen zetten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ja dat gaat wat worden denk ik, zullen een aantal kleinere opgaan in een grote guild waarschijnlijk.
Vandaag nog heel chill een tuintje naast pc neer gezet, was echt niet direct weg door hackprogramma's die meelopen op afstand ofzo, denk dat het allemaal reuze meevalt, ik heb nog geen enkele hinder ondervonden op Aier dus.... Moet zeggen dat de forum's ook erg negatief zijn op dit moment en iedereen maar met iedereen aan het meepraten is zonder enig verstand van zaken....
Valt me erg tegen van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Nightcrowy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:53:
Ja dat gaat wat worden denk ik, zullen een aantal kleinere opgaan in een grote guild waarschijnlijk.
Vandaag nog heel chill een tuintje naast pc neer gezet, was echt niet direct weg door hackprogramma's die meelopen op afstand ofzo, denk dat het allemaal reuze meevalt, ik heb nog geen enkele hinder ondervonden op Aier dus.... Moet zeggen dat de forum's ook erg negatief zijn op dit moment en iedereen maar met iedereen aan het meepraten is zonder enig verstand van zaken....
Valt me erg tegen van de spelers.
Ja, dat is dus de kortzichtigheid van de mensen die er maar van uitgaan dat het zo is als iemand anders het beweert. Ik vind het altijd discutabel als iemand iets beweert zonder enige bronvermelding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 618799

Heerlijk die kortzichtigheid :-) Verder kijken dan dat je neus lang is! ;-)
Helemaal niks kortzichtigheid, Trion maakt er een zootje van, er zijn meer mensen die problemen hiermee hebben, kijk maar op het officiele forum, ik ben er ook één van. Ik heb mijn abonnement een week geleden beeindigd, zelfs een bevestigings email van Trion gekregen op de 18e dat mijn abonnement gecancelled is.

En toch hebben ze 59,95 van mijn paypal rekening afgehaald vandaag, ik heb PayPal gevraagd om het terug te halen maar een standaard antwoord teruggekregen dat het geen ongeauthorizeerde transactie is.
Ja, ik weet het ik had mijn betalingmethode moeten verwijderen van Glyph, ben ik vergeten maar dat geeft hen niet het recht om dan zomaar geld te incasseren.

Nu moet ik het via Trion zien te regelen maar Trion kennende gaat dat héél lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/63fajc2yj/Screen_Shot0105.jpg

zo ziet het er nu bij ons uit :9

3 maal raden wat hier gaat gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Kortzichtig? Heb m'n Patron al 2 weken geleden opgezegd en toch wordt ie weer afgeschreven. En een ingame timer die al een maand de verkeerde datum aangeeft en jij (keffie) vindt dat gewoon kunnen, want op de website staat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Rudolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:39:
Kortzichtig? Heb m'n Patron al 2 weken geleden opgezegd en toch wordt ie weer afgeschreven. En een ingame timer die al een maand de verkeerde datum aangeeft en jij (keffie) vindt dat gewoon kunnen, want op de website staat het wel goed.
Ja, kortzichtig je hebt het goed gelezen ;)

Als het toch afgeschreven wordt neem je toch contact op met de leverancier van je product (ik mag hopen dat je dit gedaan hebt?). Als het op de website goed gaat, dan kan je er vanuit gaan dat dat goed is. Hou in je achterhoofd dat het maken van iets, niet altijd zonder fouten is en iets wat heel menselijk is, is fout maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Rudolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:39:
hier moet je niet teveel opletten..

de afschrijving is een nieuwe maand patron die ingaat.. (gratis 30 dagen van trion als je headstart had)

heb zelf 6 maand patron gekocht met apex (ingame verkregen) maar hier werd de datum ook niet correct weergegeven..

[12:21:57 PM] GM Obalistar: Alright, do not fret about the in-game time. We have the correct time on your account, and that is what matters. If anything were to happen, you could come back to us and we can easily fix the issue.

dus surf even naar http://www.trionworlds.com en login en ga naar archeage bekijk daar hoeveel tijd je nog hebt.. mocht hier wel opeens extra tijd bij staan dan weet je dat er iets niet klopt

[ Voor 10% gewijzigd door eehbiertje op 22-10-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Zijn er hier nog lui die op Kyprosa spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:54
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:30

Oxigeon

En zo is dat!

Zie eigenlijk vandaag dit topic vast voor het eerst. Over +/- 3 kwartier heb ik de game ook binnen. Zijn er servers waar veel Nederlanders spelen? Of kan ik ook gewoon op Kyprosa zoals hierboven spelen en gewoon kijken wie ik tegen kom?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Volgens mij heb je op alle servers wel nl-ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Frozenhands schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

Ja, dat is dus de kortzichtigheid van de mensen die er maar van uitgaan dat het zo is als iemand anders het beweert. Ik vind het altijd discutabel als iemand iets beweert zonder enige bronvermelding..
http://www.reddit.com/r/a...eage_with_minimum_effort/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ik neem mijn woorden deels terug. Gisteren is netjes mijn patron status gecanceld en het bedrag teruggestort.

Toch ben ik wel van mening dat er momenteel te veel mis is met archeage om het fatsoenlijk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Snap niet dat mensen zeuren om het spel.. Ze hebben veel mensen gebanned(https://www.thebuddyforum...m/archebuddy-ban-reports/)

Ik heb helemaal geen last van de hackers en bots waar iedereen zo over zeurt..
Heb lvl 50 primeval/darkrunner en een lvl 50 hierophant. Ik ben patron en heb geen farm.
Heb 4 hasla wapens, heb 7 GHA parts 4 leather en 3 plate. En heb 600g op moment zonder traderuns of een farm. Heb me nog geen eens druk gemaakt om gold te maken. Die 600g is gewoon van questen en juiste dingen verkopen op AH. Als je je gewoon niet druk maakt om de rest heb je zoveel plezier aan dit spel :) want het heeft echt zoveel meer te bieden dan alleen maar een farm te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
matrix14 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:15:
Snap niet dat mensen zeuren om het spel.. Ze hebben veel mensen gebanned(https://www.thebuddyforum...m/archebuddy-ban-reports/)

Ik heb helemaal geen last van de hackers en bots waar iedereen zo over zeurt..
Heb lvl 50 primeval/darkrunner en een lvl 50 hierophant. Ik ben patron en heb geen farm.
Heb 4 hasla wapens, heb 7 GHA parts 4 leather en 3 plate. En heb 600g op moment zonder traderuns of een farm. Heb me nog geen eens druk gemaakt om gold te maken. Die 600g is gewoon van questen en juiste dingen verkopen op AH. Als je je gewoon niet druk maakt om de rest heb je zoveel plezier aan dit spel :) want het heeft echt zoveel meer te bieden dan alleen maar een farm te hebben...
Ik geloof inderdaad dat de meeste klachten komen door die automatische landgrabbers. Ik speel het zelf zonder patron dus ik ben sowieso niet met land bezig. Meest vervelende wat ik tegen kom zijn de gold spammers. En ik ben één keer een botter tegen gekomen die geautomatiseerd en onzichtbaar een trade run aan het doen was, dat verneukt de economie natuurlijk wel redelijk. Probeer met 600G maar eens de materials bij elkaar te krijgen voor de grootste schepen en zo bijvoorbeeld =).

Voorlopig vermaak ik mij in ieder geval nog prima met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
East of West faction? Ik ben bijna 50 en begin nu met zoeken naar een guild.
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste