Pirate faction^^
Hah. Daar ben ik voorlopig nog niet aan toe. Eerst beetje gear verzamelen en warring met de factions =). Maar misschien komen we elkaar ooit nog tegen, wil uiteindelijk wel pirate gaan.chiIIed schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:37:
Pirate faction^^
[EU][WEST][Nebe] Buste Houders (Dutch/NL)
Hi Guys,
{BH} is een kleine groep actieve spelers lvl ~45. Onze farms en huizen staan in Dewstone Plains op de Nebe server. We zijn nog op zoek naar een paar andere vriendelijke spelers om te farmen. craften en traden. Wellicht gaan we na lvl 50 ook wat meer pvp doen.
Ben je 25+, check ons dan in game via de users "Isolabella" en "Bhflappy".
Website/TS: www.bh-clan.nl
Hi Guys,
{BH} is een kleine groep actieve spelers lvl ~45. Onze farms en huizen staan in Dewstone Plains op de Nebe server. We zijn nog op zoek naar een paar andere vriendelijke spelers om te farmen. craften en traden. Wellicht gaan we na lvl 50 ook wat meer pvp doen.
Ben je 25+, check ons dan in game via de users "Isolabella" en "Bhflappy".
Website/TS: www.bh-clan.nl
Als ik bot programs tegenkom geef ik ze aan en de volgende ochtend zijn ze al verwijderd en krijg ik per juiste aangifte 25 labor cadeau, ze zijn er goed mee bezig en omdat dit een sandbox is hebben ze gewoon wat zaken qua impact niet juist in geschat, maar ze pakken de boel goed op nu hoor
Ik speel nu al sinds early headstart en heb behalve de irritante chat geen enkele hinder ondervonden. Alle spelers in mijn guild, ca 150 hebben dezelfde ervaring gelukkig. Alle servers zijn goed gevuld en de economie is gezond op de diverse AH's.
Dus... die zeurpietjes kunnen wat mij betreft gewoon lekker therapeutisch een boek over Trion/Archeage gaan schrijven in een hutje op de heide zonder internet en dit forum en de game niet langer lastig vallen met hun negatieve slecht onderbouwde kritieken.
Trion en spelers doen hun ding en dat is fun hebben, doe mee of leave it alone
Als er nog spelers zijn die een leuke guild zoeken op Aier, wij zijn een NL/BE guild die van alles wat doet dagelijks en veel plezier hebben vooral. We zijn bezig met de voorbereiding op de openstelling van Auroria en zouden graag nog enthousiaste spelers erbij hebben.
Je kunt ons vinden op: http://tapark.enjin.com/home of je neemt ingame contact op met Kyari of Nightstone, je kunt hier ook je ign achterlaten dan neem ik contact met je op ingame.
Ik speel nu al sinds early headstart en heb behalve de irritante chat geen enkele hinder ondervonden. Alle spelers in mijn guild, ca 150 hebben dezelfde ervaring gelukkig. Alle servers zijn goed gevuld en de economie is gezond op de diverse AH's.
Dus... die zeurpietjes kunnen wat mij betreft gewoon lekker therapeutisch een boek over Trion/Archeage gaan schrijven in een hutje op de heide zonder internet en dit forum en de game niet langer lastig vallen met hun negatieve slecht onderbouwde kritieken.
Trion en spelers doen hun ding en dat is fun hebben, doe mee of leave it alone
Als er nog spelers zijn die een leuke guild zoeken op Aier, wij zijn een NL/BE guild die van alles wat doet dagelijks en veel plezier hebben vooral. We zijn bezig met de voorbereiding op de openstelling van Auroria en zouden graag nog enthousiaste spelers erbij hebben.
Je kunt ons vinden op: http://tapark.enjin.com/home of je neemt ingame contact op met Kyari of Nightstone, je kunt hier ook je ign achterlaten dan neem ik contact met je op ingame.
Wat ik me afvraag en het veel zie is dat mensen met hun mount automatisch rondjes om hun as heen lopen om zo easy te lvlen met de mount, kunnen deze mensen er ook voor gebannt worden want ik report ze wel altijd.
Je hebt in je skillsmenu bij tabje basic een functie staan om spelers te reporten, als je die functie gebruikt (speler selecteren en op knop drukken) dan heeft de speler 23 uur om zich te melden. Als het juist is krijg je daar een mail van ingame en 25 laborpoints cadeau. Wees wel voorzichtig want misbruik van die functie wordt ook gestraft.
Wat me steekt is dat het grootste deel van de hacks/bots allang bekend waren van KR/RU versie en van Alpha. En dan nu, eindelijk, een behoorlijke banwave.matrix14 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:15:
Snap niet dat mensen zeuren om het spel.. Ze hebben veel mensen gebanned(https://www.thebuddyforum...m/archebuddy-ban-reports/)
Ik heb helemaal geen last van de hackers en bots waar iedereen zo over zeurt..
Heb lvl 50 primeval/darkrunner en een lvl 50 hierophant. Ik ben patron en heb geen farm.
Heb 4 hasla wapens, heb 7 GHA parts 4 leather en 3 plate. En heb 600g op moment zonder traderuns of een farm. Heb me nog geen eens druk gemaakt om gold te maken. Die 600g is gewoon van questen en juiste dingen verkopen op AH. Als je je gewoon niet druk maakt om de rest heb je zoveel plezier aan dit spelwant het heeft echt zoveel meer te bieden dan alleen maar een farm te hebben...
Last van de bots/hack users? Nou, ze verknallen de economie en dat gaat iedere speler een keer merken. Soms lijkt het in je voordeel te werken (influx chinese worker compensation pots voor weinig gold gekocht met illegale credits), maar uiteindelijk keert het zich tegen je. Die 600g van je klinkt leuk maar je gaat er steeds minder mee krijgen en die inflatie is voor een belangrijk deel het gevolg van de grote hoeveelheden gold die de hack users/bots de economie in pompen.
Als ik vanavond inlog heb ik ook geen directe last van de hack users/bots hoor. Ik block een paar goldspammers en doe lekker mijn ding. Als ik er al last van heb (bijvoorbeeld PvP-er die radar gebruikt om alles te kunnen zien incl stealth) dan valt me dat niet meteen op omdat er ingame ook stealth detection is. Maar dat betekent nog niet dat het super belangrijk is voor een -spel- dat iedereen met dezelfde regels speelt.
Een MMORPG is en blijft een spel. Aan de basis van een spel ligt het principe van het level playingfield: iedereen speelt volgens dezelfde regels. Hack users/bots overtreden/negeren regels. Uiteindelijk heeft, hoe indirect wellicht, iedere reguliere 'eerlijke' (vaag begrip in ArcheAge
Trion is in elk geval bezig aan een inhaalslag. Hun maatregelen tegen bots hebben als eerste zichtbare resultaat dat de botters andere dingen gaan doen: archeum trees kopen voor gilda en verkopen bij seller bijvoorbeeld. Trion heeft die route snel dicht gegooid.
Ook hun customer service lijkt een stuk beter op stoom te komen. Vorige week duurde het nog een paar dagen voor je iets op een ticket terug kreeg. Gisterenavond had ik binnen anderhalf uur een hele reeks adequate reacties en acties van een CS GM.
En het blijft een spel waar ik me uitstekend mee vermaak.
Ook hun customer service lijkt een stuk beter op stoom te komen. Vorige week duurde het nog een paar dagen voor je iets op een ticket terug kreeg. Gisterenavond had ik binnen anderhalf uur een hele reeks adequate reacties en acties van een CS GM.
En het blijft een spel waar ik me uitstekend mee vermaak.
Wij zijn <Sellswords> op de Kyprosa server, een Mercenary PvP guild. We hebben +- 100 members, zijn social en mature, meerdere Galleons, tradeships e.d en hebben een aantal sterke klanten die ons inhuren voor contracts.
Als het je wat lijkt om een Mercenary te zijn en betaald te krijgen voor PvP, neem dan contact op met Ladrann of Greyshield - West faction.
Als het je wat lijkt om een Mercenary te zijn en betaald te krijgen voor PvP, neem dan contact op met Ladrann of Greyshield - West faction.
vandaag voor de 2e x 50 geworden (6 skills op 50)
nadeel is dat ik nu door alle "normal" quests heen ben en voor de laatste 4 skills volledig op farming / crafting moet gaan lvlen...
of alle daily's moet gaan pakken maar dat is ook teveel werk (en mobs van lvl 40- geven geen xp)
nadeel is dat ik nu door alle "normal" quests heen ben en voor de laatste 4 skills volledig op farming / crafting moet gaan lvlen...
of alle daily's moet gaan pakken maar dat is ook teveel werk (en mobs van lvl 40- geven geen xp)
Levellen is zoiezo sneller via Crafting, ikzelf level op het moment mijn skills met fishing, vocation potion erbij en per 5 seconden is het 550 XP, als je dan nog wat labor pots erbij gebruikt ben je binnen no time Archemaster
Nou, toch ook maar even gewaagd aan ArcheAge met een maat van me. Samen nu allebei zo rond de 20 met onze eerste chars. We hebben ons redelijk ingelezen, maar er blijft nog een boel te ontdekken. Helaas natuurlijk op de "harde" manier uit moeten vinden dat Patron status eigenlijk gewoon een dikke noodzaak is. We zijn dus allebei van mening dat het spel helemaal niet free-to-play had moeten zijn, maar gewoon standaard met een betaalmodel. Nu is het zo schijnheilig dat je na een uur spelen precies snapt waarom Patron zijn eigenlijk gewoon nodig is...
Onze ervaringen zijn verder eigenlijk wel goed; ik vind het bijvoorbeeld een erg leuk systeem met craften en gatheren. We doen allebei wat andere resources, dus we pakken beiden alles op en verdelen dan, zodat we maximale mats hebben. Valt me wel op dat veel recipe's (ook de begin-recipe's) al vaak zo veel mats (dust bijvoorbeeld) nodig hebben, dat je ze echt niet makkelijk voor level 20 maakt.
Ik vraag me dus vooral af hoe crafting is bedoelt. Is crafting meer een level 50 ding? Doe je het vooral erbij en niet zozeer om je character te verbeteren? Oh, en als laatste... kan je ook items "disenchanten" zonder die stomme, single-use, stenen? ;-)
Oh, ik speel Requiem. Vindt het erg leuk en gaat prima!
Onze ervaringen zijn verder eigenlijk wel goed; ik vind het bijvoorbeeld een erg leuk systeem met craften en gatheren. We doen allebei wat andere resources, dus we pakken beiden alles op en verdelen dan, zodat we maximale mats hebben. Valt me wel op dat veel recipe's (ook de begin-recipe's) al vaak zo veel mats (dust bijvoorbeeld) nodig hebben, dat je ze echt niet makkelijk voor level 20 maakt.
Ik vraag me dus vooral af hoe crafting is bedoelt. Is crafting meer een level 50 ding? Doe je het vooral erbij en niet zozeer om je character te verbeteren? Oh, en als laatste... kan je ook items "disenchanten" zonder die stomme, single-use, stenen? ;-)
je kan met Apex patron aanschaffen. Die gaan bij ons op de server voor ongeveer 150 gold weg. Als je dus een beetje slim traderuns en dingen verkoopt kan je gratis spelen...
Dit was ook mijn evaring.. questen gaat goed maar 3x minen en je hebt geen labor points meer, daarna moet je de ores nog omsmelten wat ook labor points kost en om het uiteindelijk item te maken kost het natuurlijk ook labor points. Ik ben er alweer mee gestoptCoreantes schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:20:
Nou, toch ook maar even gewaagd aan ArcheAge met een maat van me. Samen nu allebei zo rond de 20 met onze eerste chars. We hebben ons redelijk ingelezen, maar er blijft nog een boel te ontdekken. Helaas natuurlijk op de "harde" manier uit moeten vinden dat Patron status eigenlijk gewoon een dikke noodzaak is. We zijn dus allebei van mening dat het spel helemaal niet free-to-play had moeten zijn, maar gewoon standaard met een betaalmodel. Nu is het zo schijnheilig dat je na een uur spelen precies snapt waarom Patron zijn eigenlijk gewoon nodig is...
Het craften is idd niet bedoeld voor de free to play spelers. En zoals bedoeld is het spel een stuk makkelijker als je gewoon patron hebt. Focus je je echter vooral op PVP dan is het spel prima te spelen als gratis gebruiker. Maar met patron zal altijd makkelijker zijn.Coreantes schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:20:
APEX gaat bij ons nu voor 100G over de toonbank, vond ik al duur aangezien ik er anderhalve week terug nog 80 voor betaald heb =(.Lanithro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:32:
je kan met Apex patron aanschaffen. Die gaan bij ons op de server voor ongeveer 150 gold weg. Als je dus een beetje slim traderuns en dingen verkoopt kan je gratis spelen...
1 APEX is trouwens net niet genoeg voor patron status.
200 G is op zich best bij elkaar te krijgen met wat behoorlijk wat tijdsinvestering en dan ben je gratis een maand patron. Trucs als multiboxen nog even daargelaten.
Ben je eenmaal patron, dan wordt alles een stuk makkelijker doordat je meer LP te besteden hebt.
Craften is een apart ding. Patron is P2craft, wat mij betreft. En veel proficiencies zijn enkel in hoge graad bereikbaar via een guild. Selfsupported crafting is niet echt een korte termijn doel voor ArcheAge.
Vanavond de patch die Auroria opent. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen...
Ben je eenmaal patron, dan wordt alles een stuk makkelijker doordat je meer LP te besteden hebt.
Craften is een apart ding. Patron is P2craft, wat mij betreft. En veel proficiencies zijn enkel in hoge graad bereikbaar via een guild. Selfsupported crafting is niet echt een korte termijn doel voor ArcheAge.
Vanavond de patch die Auroria opent. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen...

server first
duurde 20 minuten voor ik in kon loggen....net na het planten verloor een ally hun pack aan een andere guild en die logde uit met de pack...
gelukkig was er nog een andere guild die hebben we maar vermoord en hun tradepack gebruikt voor de ally kasteel.
bleek dezelfde guild te zijn die de pack stal maar steeds de pack drager uitlogde zodra hij werd gespot....uiteindelijk maakte ze een fout en kregen we de pack terug
vervolgens crasht mijn client en kan nu niet meer inloggen
maar goed we hebben onze kasteel.
[ Voor 16% gewijzigd door tntkiller op 05-11-2014 08:35 ]
Iseci
Wel jammer dat dit dan weer 's nachts moet. Als je als 'normaal' werkend burger vanavond inlogt is alle actie weer voorbij.
EU Auroria launch is uitgesteld totdat de problemen op de US servers opgelost zijn.
Nog geen nieuwe datum+tijd bekend.
Nog geen nieuwe datum+tijd bekend.
Ik ben der klaar mee! Trion is het grootst aan het verprutsen nu.. ze lijken geen verbeterslag te maken.
Rift online(Trion) heeft dezelfde problemen op moment. instabiele servers, zomaar rollbacks en niet luisteren naar de community. Deze updates slaan nergens op en zijn gewoon cashgrabs(gliders etc)
Ik ga mn spullen maar proberen te verkopen en stoppen voordat ik er nog meer tijd in stop.
Back naar diablo 3! en maar wachten op de volgende mmo wss black desert online
Rift online(Trion) heeft dezelfde problemen op moment. instabiele servers, zomaar rollbacks en niet luisteren naar de community. Deze updates slaan nergens op en zijn gewoon cashgrabs(gliders etc)
Ik ga mn spullen maar proberen te verkopen en stoppen voordat ik er nog meer tijd in stop.
US servers nog altijd nagenoeg niet bereikbaar... afgelopen 10 uur 1x in kunnen loggen, na 30 minuten weer een disconnect en nog altijd geen succes.
Land in Auroria is ook zo ongeveer binnen 1 minuut allemaal volgestampt nadat de lodestones opgemined waren...

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Kan iemand op de US server me vertellen wat de ingrediënten van de farm wagon op dit moment zijn?
`matrix14 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Ik ben der klaar mee! Trion is het grootst aan het verprutsen nu.. ze lijken geen verbeterslag te maken.
Ik zei het op voorhand al na mijn Rift/Defiance ervaringen. Toch de gok genomen omdat de guildies daar ook heen gingen. Inmiddels ben ik nu ook 2 weken gestopt vanwege dezelfde redenen.
EU Auroria release staat nu op donderdag 6 november vanaf 11:00 GMT. Verwachting is dat de boel 6 uur in onderhoud staat.
Iedereen die meedoet veel succes en pret met het claimen van het kasteel. Dat is een onderdeel dat prima werkt, zolang je niet van de server af gegooid wordt, dus veel lol ermee!
Tja en plots, afhankelijk van server grijp je overal naast vanwege hack usertjes, of heb je een kwartier of meer de tijd om iets neer te plempen. YMMV.
Iedereen die meedoet veel succes en pret met het claimen van het kasteel. Dat is een onderdeel dat prima werkt, zolang je niet van de server af gegooid wordt, dus veel lol ermee!
Tja en plots, afhankelijk van server grijp je overal naast vanwege hack usertjes, of heb je een kwartier of meer de tijd om iets neer te plempen. YMMV.
- 1x Farm wagon design (50 gilda op Mirage Isle)bangkirai schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:11:
Kan iemand op de US server me vertellen wat de ingrediënten van de farm wagon op dit moment zijn?
- 4x strong wheels (4x archeum log, 1x sturdy ingot per)
- 1x solid shaft (2 thunderstruck trees)
- 1x high power engine (5x flaming log, 30x silver ingot, 30x gold ingot, 1x archeum ingot
- 1x cart bucket (2x leather, 2x copper ingot)
- 1x al voltooide farm cart
bedankt, maf dat ze die archeum logs nergens genoemd hadden.
Ik was van plan deze game even te proberen, maar nu ik dit allemaal zo lees laat ik het maar voor gezien.
Gewoon proberen. Als je niet zo'n die-hard bent is het spel prima om te genieten is mijn ervaring.Azerox schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:01:
Ik was van plan deze game even te proberen, maar nu ik dit allemaal zo lees laat ik het maar voor gezien.
hah! Net voordat de patch live gaat nog een Thunderstruck tree weten te bemachtigen op m'n farm
Die kan ik morgen voor grof geld verkopen!
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Goed, ik liet een paar posts hierboven nog weten te zijn gaan spelen... mijn ervaringen na ongeveer een week zijn ronduit dramatisch! Uiteindelijk dus wel Patron aangeschaft, omdat crafting nou eenmaal erg leuk is. Werkt okay, maar het zit raar in elkaar en het duurt in de meeste profs behoorlijk lang voordat je er wat interessants voor jezelf/profitable voor AH van kan maken... of ik moet het nog niet ontdekt hebben?
Het grootste probleem is traderuns voor de quests: ik heb er 3 avonden over gedaan om de quest te completen voor de 16x16 farm... ben 4 keer afgemaakt door pirates, PK'ers en what not! Ik was er al bijna klaar mee tot iemand mij op een boot hielp. De quest gehaald (binnen de zone aangekomen), maar weer afgemaakt terwijl ik bij de trader stond. OMG!
Hartslag weer terug, helemaal zennnnnnnnn en op zoek naar een patch om die scarecrow neer te zetten. Zonder kennis van zaken gewoon in het eerste gebied begonnen en natuurlijk kom ik er na twee avonden achter dat ALLES vol is.... en zie ik na wat speurwerk dat dit eigenlijk een heel gewone situatie is.
De game heeft serieuze tekortkomingen en het spelgenot is bij mij na een week helemaal verdwenen. Meer werk dan ontspanning, dus als je een leuk spel zoekt, zoek wat anders... ik ben weg!
Het grootste probleem is traderuns voor de quests: ik heb er 3 avonden over gedaan om de quest te completen voor de 16x16 farm... ben 4 keer afgemaakt door pirates, PK'ers en what not! Ik was er al bijna klaar mee tot iemand mij op een boot hielp. De quest gehaald (binnen de zone aangekomen), maar weer afgemaakt terwijl ik bij de trader stond. OMG!
Hartslag weer terug, helemaal zennnnnnnnn en op zoek naar een patch om die scarecrow neer te zetten. Zonder kennis van zaken gewoon in het eerste gebied begonnen en natuurlijk kom ik er na twee avonden achter dat ALLES vol is.... en zie ik na wat speurwerk dat dit eigenlijk een heel gewone situatie is.
De game heeft serieuze tekortkomingen en het spelgenot is bij mij na een week helemaal verdwenen. Meer werk dan ontspanning, dus als je een leuk spel zoekt, zoek wat anders... ik ben weg!
Op Aranzeb (US) is de complete thunderstruck markt ingestort, mocht dat op EU servers ook gebeuren, zou ik ze nog even een paar weken bewaren.Potame schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:03:
hah! Net voordat de patch live gaat nog een Thunderstruck tree weten te bemachtigen op m'n farmDie kan ik morgen voor grof geld verkopen!
http://forums.archeagegam...ring-the-night-of-04NOV14
hele writeup van de castle adventure van fist of the empire and LOTD inc video
wat een verhaal en ik was erbij(had ook inlog problemen maar ik kwam erdoor toenze in de mijnen waren en kon doorspelen tot net nadat LOTD hun castle claimde toen crashte AA en kon ik niet meer inloggen)
wat een verhaal en ik was erbij(had ook inlog problemen maar ik kwam erdoor toenze in de mijnen waren en kon doorspelen tot net nadat LOTD hun castle claimde toen crashte AA en kon ik niet meer inloggen)
Iseci
En jij speelde in die chaos met een Geforce 8800GTS ??tntkiller schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:09:
Klinkt allemaal wel epischtntkiller schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:09:
Alleen altijd wel jammer dat het gepaard gaat met veel lag en inlog problemen
Tja, AA heeft stevig de wind tegen op dit moment. Als nu in dit spel stapt, en je wil land, zal je het serieus aan moeten pakken. Je hebt een aantal opties:
1) Je sluit je aan bij een guild en die laten je op het land van de guild werken. Kan je uiteindelijk op wat voor manier dan ook aan je eigen land komen, ondertussen ben je niet landloos.
2) Je gebruikt public farms/temporary scarecrow farms (telkens 1 week plaatsen) en maakt tradepacks die je binnen zelfde continent vervoert voor goud. Genoeg sparen en al snel een eerste 8 x 8 je. Voor je alt ook zo eentje. Langzaam maar zeker doorsparen voor de 16 x16. Solo optie die veel tijd zal vergen.
3) Je koopt Apex en verkoopt die voor goud. Snelle route, maar je moet het maar willen. Op Dahuta gaan 16x16's voor heel wat 100en aan goud weg. Een apex voor 100-130 goud.
4) Je gaat alle plots langs en noteert welke plots er vrij gaan komen. Dagelijks. Je zet wekkers. Je gebruikt bijvoorbeeld een plakkertje om te markeren waar je moet gaan klikken bij de demolition. En als er dan een plot gedemo-ed wordt, klikken klikken als een gek. Als je wint, schelden alle omstanders je uit voor hacker, maar je hebt je plot! Als er 10 medestanders zijn en jij speelt eerlijk, is je winstkans afhankelijk van de server (druk of niet zo druk) tussen de 5 en 0,1 %. Maar jij ben NL-er en je server staat in A'dam dus je ping is goed - toch?
Heel belangrijk is je serverkeuze. Ga je voor guilds, met anderen spelen, dan kan je nog wel voor een high pop server gaan. Ga je vooral solo spelen, denk dan goed na voor je een high pop server kiest, want dan ga je een uphill battle tegmoet.
I speel casual, solo. Maar ik was erbij met headstart en heb dus gewoon al land. Niet veel, 4 kleine scarecrows, 1 grote en 1 huisje. Maar meer dan genoeg om me een uurtje per avond mee te vermaken. Als ik nou zou beginnen, dan zou ik op de server waar ik nu zit ook best de moed kunnen verliezen.
Aan de andere kant, gisterenavond nog werd er voor 35 gold een kleine scarecrow aangeboden. Da's 't begin van je imperium he? Spul produceren waarmee je tradepacks maakt als begin werkt best redelijk. Of tussenproducten zoals ground grain, chopped produce. Als je dan eenmaal baitworms kan maken, schijnt dat ook okee te zijn. Of hengels. Soup verkoopt bagger. Wapens en armor zijn niet iets wat je solo casual wil doen, da's voor hardcore guild members met een leuke supply line.
Logs brengen nauwelijks nog wat op omdat iedereen loggen 1) efficient vindt (weinig gedoe) en 2) voor de Thunderstruck tree gaat (1.200 gold zo in den pocket katschieng!). Ik zie ook veel mensen vee houden. Zelf doe ik daar niets mee. Beetje markt kijken en zien wat er loopt en niet loopt.
Persoonlijk vind ik die eerste overzeese tocht een geweldig, geniaal spelconcept. Nu al een paar keer gedaan (alpha, beta, release) en het blijft spannend om met een L15 karakter in de roeiboot of op de ezel het ruime sop te kiezen en te kijken of je de L30+seabugs en de vriendelijke vrienden van eigen/tegenstander/piraten factie uit de weg kan blijven.
Protip: maak je pack en ga op het strand staan. Wacht effe. Dikke kans dat er nog een einzelgänger met ook een pack langsloopt die wel een clipper heeft. Lift mee. De liften die in /faction worden aangeboden zijn zelden te vertrouwen maar de toevallige eenzame voorbijganger met hetzelfde doel is een ander verhaal. Of: ga 's ochtends vroeg op pad.
Nog een protip: de large scarecrow quest is al afgerond zodra je de haven in zicht hebt. Je hoeft je pack -niet- daadwerkelijk daar in te leveren. Als de quest 'completed' zegt en het doel verandert in terugkeren naar de blue salt persoon, omdraaien met die boot en je pack in een andere haven afleveren. Die andere havens worden minder 'bewaakt' door ander spelers dus meer kans op succesvol inleveren van je pack.
Tot slot: ook zonder land kan je veel pret hebben met dit spel.
1) Je sluit je aan bij een guild en die laten je op het land van de guild werken. Kan je uiteindelijk op wat voor manier dan ook aan je eigen land komen, ondertussen ben je niet landloos.
2) Je gebruikt public farms/temporary scarecrow farms (telkens 1 week plaatsen) en maakt tradepacks die je binnen zelfde continent vervoert voor goud. Genoeg sparen en al snel een eerste 8 x 8 je. Voor je alt ook zo eentje. Langzaam maar zeker doorsparen voor de 16 x16. Solo optie die veel tijd zal vergen.
3) Je koopt Apex en verkoopt die voor goud. Snelle route, maar je moet het maar willen. Op Dahuta gaan 16x16's voor heel wat 100en aan goud weg. Een apex voor 100-130 goud.
4) Je gaat alle plots langs en noteert welke plots er vrij gaan komen. Dagelijks. Je zet wekkers. Je gebruikt bijvoorbeeld een plakkertje om te markeren waar je moet gaan klikken bij de demolition. En als er dan een plot gedemo-ed wordt, klikken klikken als een gek. Als je wint, schelden alle omstanders je uit voor hacker, maar je hebt je plot! Als er 10 medestanders zijn en jij speelt eerlijk, is je winstkans afhankelijk van de server (druk of niet zo druk) tussen de 5 en 0,1 %. Maar jij ben NL-er en je server staat in A'dam dus je ping is goed - toch?
Heel belangrijk is je serverkeuze. Ga je voor guilds, met anderen spelen, dan kan je nog wel voor een high pop server gaan. Ga je vooral solo spelen, denk dan goed na voor je een high pop server kiest, want dan ga je een uphill battle tegmoet.
I speel casual, solo. Maar ik was erbij met headstart en heb dus gewoon al land. Niet veel, 4 kleine scarecrows, 1 grote en 1 huisje. Maar meer dan genoeg om me een uurtje per avond mee te vermaken. Als ik nou zou beginnen, dan zou ik op de server waar ik nu zit ook best de moed kunnen verliezen.
Aan de andere kant, gisterenavond nog werd er voor 35 gold een kleine scarecrow aangeboden. Da's 't begin van je imperium he? Spul produceren waarmee je tradepacks maakt als begin werkt best redelijk. Of tussenproducten zoals ground grain, chopped produce. Als je dan eenmaal baitworms kan maken, schijnt dat ook okee te zijn. Of hengels. Soup verkoopt bagger. Wapens en armor zijn niet iets wat je solo casual wil doen, da's voor hardcore guild members met een leuke supply line.
Logs brengen nauwelijks nog wat op omdat iedereen loggen 1) efficient vindt (weinig gedoe) en 2) voor de Thunderstruck tree gaat (1.200 gold zo in den pocket katschieng!). Ik zie ook veel mensen vee houden. Zelf doe ik daar niets mee. Beetje markt kijken en zien wat er loopt en niet loopt.
Persoonlijk vind ik die eerste overzeese tocht een geweldig, geniaal spelconcept. Nu al een paar keer gedaan (alpha, beta, release) en het blijft spannend om met een L15 karakter in de roeiboot of op de ezel het ruime sop te kiezen en te kijken of je de L30+seabugs en de vriendelijke vrienden van eigen/tegenstander/piraten factie uit de weg kan blijven.
Protip: maak je pack en ga op het strand staan. Wacht effe. Dikke kans dat er nog een einzelgänger met ook een pack langsloopt die wel een clipper heeft. Lift mee. De liften die in /faction worden aangeboden zijn zelden te vertrouwen maar de toevallige eenzame voorbijganger met hetzelfde doel is een ander verhaal. Of: ga 's ochtends vroeg op pad.
Nog een protip: de large scarecrow quest is al afgerond zodra je de haven in zicht hebt. Je hoeft je pack -niet- daadwerkelijk daar in te leveren. Als de quest 'completed' zegt en het doel verandert in terugkeren naar de blue salt persoon, omdraaien met die boot en je pack in een andere haven afleveren. Die andere havens worden minder 'bewaakt' door ander spelers dus meer kans op succesvol inleveren van je pack.
Tot slot: ook zonder land kan je veel pret hebben met dit spel.
Mooi verhaal JurGor.
Wat ik me afvroeg. Je krijgt een 8x8 en een 16x16 farm via de quests. Hoe kom je dan aan meer farms? Maak je daar een alt voor aan of kun je gewoon designs bijkopen?
Wat ik me afvroeg. Je krijgt een 8x8 en een 16x16 farm via de quests. Hoe kom je dan aan meer farms? Maak je daar een alt voor aan of kun je gewoon designs bijkopen?
Ik ben ook maar eens begonnen, op de Janudar server (volgens mij is die relatief rustig). Voorlopig wel leuk alleen ik vind het een rare regeling dat je je PC overnacht aan moet laten staan terwijl je karakter op een dummy staat te meppen als je wilt craften. Inmiddels een ezeltje bij mekaar gequest, nu is het de vraag hoe een n00b het snelst aan genoeg gold komt voor 2x APEX
In elk geval bedankt voor de tips JurGor, het lijkt er op dat de roeiboot nemen voor die quest toch kan, misschien probeer ik dat nog een keertje, vooral een andere haven pakken om af te leveren klinkt als een mooie truuk
In elk geval bedankt voor de tips JurGor, het lijkt er op dat de roeiboot nemen voor die quest toch kan, misschien probeer ik dat nog een keertje, vooral een andere haven pakken om af te leveren klinkt als een mooie truuk
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Wat goed verkoopt is raw stone en is ook relatief makkelijk te bemachtigen. Je moet alleen als F2P speler wel een auction house licence weten te scoren.
[ Voor 3% gewijzigd door Potame op 06-11-2014 14:09 ]
Is een auction house licence permanent of tijdsgeldig?Potame schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:08:
Wat goed verkoopt is raw stone en is ook relatief makkelijk te bemachtigen. Je moet alleen als F2P speler wel een auction house licence weten te scoren.
volgens mij permanent, maar ik heb Patron dus weet het niet zeker.
had nog niet echt opgemerkt dat ik me sig moet veranderenRezje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:46:
[...]
En jij speelde in die chaos met een Geforce 8800GTS ??
Iseci
Zojuist de laatste South park gekeken en dat sums about up what Archeage is all about
Dit dus.
Als je een farm plot verkoopt via appraisal certificates dan verkoop je de scarecrow ook mee. Een andere manier is inderdaad via alts.Rezje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:44:
Mooi verhaal JurGor.
Da's wel de andere kant van de medaille ja. Genoeg gasten die er een paar honderd of een paar duizend dollar tegenaan gooien en in een mum van tijd hun 16x16's, 24x24, farm truck en merchant clipper voor elkaar hebben.FunkyTrip schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:09:
Zojuist de laatste South park gekeken en dat sums about up what Archeage is all about
Moeten ze vooral doen, als ze daar pret mee hebben.
Ondertussen speel ik casual en heb ik er sinds mijn begin-investering (archeum founder pack en 5 apex) geen stuiver meer in gestoken. Ik kom verder in het spel en verdien genoeg om voorlopig patron te blijven zonder mijn portemonnaie nog 'n keer te trekken.
En ik heb speldoelen die nog maaanden ver liggen. De een noemt dat 'grind', de ander is blij dat er nog wat te bereiken valt. Ik ben geen walvis (whale, geeft vet geld uit) en ook geen olifant (elephant, raast als een dolle stier door content).
Maar er zitten amorele trekjes aan op deze manier ('freemium') geld verdienen. Tja. Aan de andere kant, er zijn ook mensen die amoreel veel geld teveel hebben. Ik doe gewoon en dan doe ik al gek genoeg.
Ik sta elke keer op het punt te stoppen en log alleen nog maar in voor een trade run soms en mijn taxes. Maar onze eigen guild viel een paar dagen terug uit elkaar en toen werd ik lid van een andere guild. Deze heeft nu een castle op onze server, dus wellicht dat ik toch nog even blijf.
Dit dus.
speel al haast niet meer..
ivm verbouwing tijdje alleen de het nodige farming kunnen doen..
nu toch wel elke dag even mijn dingetjes doen maar verder ook niets..
aangezien ik archemaster wil halen (alle skills op 50) was ik dus blij met auroria want nieuw gebied = nieuwe questen..
niet dus
nouja nog 3x20 en 1x 50 lvls te gaan.. verder heb ik de game een beetje voor mijzelf verpest om 250 gilda's voor 1400g te verkopen (kan kopen wat ik wil op ah) en daardoor gaat alles ook redelijk rap (ipv run voor spullen te doen koop je het gewoon op de ah)
ivm verbouwing tijdje alleen de het nodige farming kunnen doen..
nu toch wel elke dag even mijn dingetjes doen maar verder ook niets..
aangezien ik archemaster wil halen (alle skills op 50) was ik dus blij met auroria want nieuw gebied = nieuwe questen..
niet dus
nouja nog 3x20 en 1x 50 lvls te gaan.. verder heb ik de game een beetje voor mijzelf verpest om 250 gilda's voor 1400g te verkopen (kan kopen wat ik wil op ah) en daardoor gaat alles ook redelijk rap (ipv run voor spullen te doen koop je het gewoon op de ah)
Thunderstruck trees markt is COMPLEET ingestort, in ieder geval op de NA servers. Blijkbaar heb je kans op een Rumbling Archeum Tree uit de Flashing Racing Kit beschikbaar in de cashshop - deze tree groeit volledig in 1 uur, heeft daarvoor geen water uit Auroria voor nodig en heeft schijnbaar een 10% kans om thunderstruck te worden. Thunderstruck trees gingen op Aranzeb (NA) gisteren nog voor gemiddeld 1100 tot 1400 goud per stuk, nu voor 200 tot 300 goud per stuk.
siriouz schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:21:
Thunderstruck trees markt is COMPLEET ingestort, in ieder geval op de NA servers. Blijkbaar heb je kans op een Rumbling Archeum Tree uit de Flashing Racing Kit beschikbaar in de cashshop - deze tree groeit volledig in 1 uur, heeft daarvoor geen water uit Auroria voor nodig en heeft schijnbaar een 10% kans om thunderstruck te worden. Thunderstruck trees gingen op Aranzeb (NA) gisteren nog voor gemiddeld 1100 tot 1400 goud per stuk, nu voor 200 tot 300 goud per stuk.
Trinopls
Door de influx van archeum wordt er wel weer grcraft en os niet iedere farm vol met bomen.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Ik wist niet dat dit spel al uit was voor EU en free to play was!
Vol ongeduld het spel binnengetrokken, mannetje gemaakt.
Na 5 seconden ingame: "you have been disconnected by a gamemaster".
Lolwut?
Herloggen... geen oplossing.
Nieuwe mannetje maken ... geen oplossing
Amerikaanse server proberen ... geen oplossing
Snap ik niet. Ik dacht echt dat dit een top game was. Ik heb nog net kunnen zien dat de chat vol spam stond...
Wachten op Life is feudal dan maar... .
Lolwut?
Snap ik niet. Ik dacht echt dat dit een top game was. Ik heb nog net kunnen zien dat de chat vol spam stond...
TS trees lopen op EU servers net zo. De P2W tree viert hoogtij. OPUN CREDIT CARD!siriouz schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:21:
Ondertussen lijkt het qua server status drukker dan een week geleden.
De markt voor land lijkt ietwat geopend. Er zijn veel meer mensen plots aan het verkopen.
chat spam valt mee, vaak bij inloggen 1 spammer blocken en dan is het weer opgelost. Disconnects heb ik ook wel eens gehad, als Admin runnen kan mogelijk helpen (maar dat was wel een andere melding dan 'disconnected by gamemaster'Deetje schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:45:
Ik wist niet dat dit spel al uit was voor EU en free to play was!
Lolwut?
Snap ik niet. Ik dacht echt dat dit een top game was. Ik heb nog net kunnen zien dat de chat vol spam stond...![]()
Inmiddels 20 euro geinvesteerd voor een maandje Patron en extra inventory. Ik kon de kleine farm gewoon ergens neerploppen op de eerste plek waar ik het probeerde dus dat valt alweer mee na al die verhalen over landtekorten.
Nu met AH toegang kan ik raw stone verkopen en dat levert nog prima bedragen op, de volgende maand Patron bij mekaar sparen gaat wel lukken verwacht ik
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Nou, ik had dus gisteren zowaar een heuse [Thunderstruck Tree] te pakken! Een Traveller's tree op een van mijn small scarecrows in Mahadevi!
Het moest natuurlijk zo zijn dat ik die net krijg als de markt helemaal in gekakt is. Een week geleden was die nog 1.200 gold waard. Nu heb ik er logjes van gemaakt en er eentje ingezet om met reut die ik op voorraad had een Farm Cart van de maken.
De overige 3 gingen voor 80 gold per stuk van de hand en daar heb ik 2 APEX van gekocht. En met die credits er een maandje Patron aan vastgeplakt. Kwam ik met wat ik nog had staan verdikkeme net 5 (5!!) credits tekort voor nog een maandje.
Land markt op Dahuta is wezenlijk veranderd. Prijzen voor land dalen behoorlijk. Veel aanbieders die dagen met hetzelfde plotje leuren. Meer bijzondere dingen zoals 2 16x16 plots naast elkaar of een 24x24 zijn nog aardig vast in prijs.
Een 8x8 krijg je denk ik voor een prikkie. Gisterenavond iemand die 'm voor 10 gold aanbood. Beetje 'too good to be true', dat dan weer wel.
Het moest natuurlijk zo zijn dat ik die net krijg als de markt helemaal in gekakt is. Een week geleden was die nog 1.200 gold waard. Nu heb ik er logjes van gemaakt en er eentje ingezet om met reut die ik op voorraad had een Farm Cart van de maken.
De overige 3 gingen voor 80 gold per stuk van de hand en daar heb ik 2 APEX van gekocht. En met die credits er een maandje Patron aan vastgeplakt. Kwam ik met wat ik nog had staan verdikkeme net 5 (5!!) credits tekort voor nog een maandje.
Land markt op Dahuta is wezenlijk veranderd. Prijzen voor land dalen behoorlijk. Veel aanbieders die dagen met hetzelfde plotje leuren. Meer bijzondere dingen zoals 2 16x16 plots naast elkaar of een 24x24 zijn nog aardig vast in prijs.
Een 8x8 krijg je denk ik voor een prikkie. Gisterenavond iemand die 'm voor 10 gold aanbood. Beetje 'too good to be true', dat dan weer wel.
Netjes! Ik had voor de ts tree crash al bingo op mijn plot. Nu heb ik via die rumbling saplings er 3 bij gekregen. En mijn wagon gebouwd.JurGor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:18:
Nou, ik had dus gisteren zowaar een heuse [Thunderstruck Tree] te pakken! Een Traveller's tree op een van mijn small scarecrows in Mahadevi!
Gister ook een 24x24 met thatched farmhouse gekocht voor 200 GP en een TS tree. De koop was gedaan en er bleek een ts tree op het perceel te staan die de verkoper over het hoofd had gezien. Dus voor 200 GP een afgebouwde 24x24.
Nu maar weerbcentjes gaan verdienen en terug naar de hasla grind.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Ik merk het aan de prijs voor logs op de AH. Krabbelt langzaam omhoog.WillemAtHome schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:08:
Door de influx van archeum wordt er wel weer grcraft en os niet iedere farm vol met bomen.
Maarruh, op welke server zit jij dat je voor 500G (200G + TS) een 24x24 kan kopen?
[ Voor 13% gewijzigd door JurGor op 12-11-2014 10:01 ]
Ik zit op Aier. Volgens mij is er een kleine leegloop gaande. Vooral omdat BL 3 van de vier castles heeft en een ongelooflijk grote actieve guild is. Nuians hebben geen kans. Op maandag ochtend een volledige raid om Hanur (of hoe heet dat beest in Hasla) neer te halen. Dan heb je toch best veel actieve leden. Ikzelf zit in Tyrion.JurGor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:00:
[...]
Ik merk het aan de prijs voor logs op de AH. Krabbelt langzaam omhoog.
Maarruh, op welke server zit jij dat je voor 500G (200G + TS) een 24x24 kan kopen?
Hij stond voor 599 te koop, heb ook een cert aangeleverd (30 gp) omdat ik niet graag gescammed wordt.
Het is inderdaad een vrij goede koop. Stone bricks gaan voor 20 gp per 100 en daar heb je er al 10 van nodig. Of voor 1920 labor van minen tot verwerkt in je huis het zelf doen. Hij staat dan wel weer in Noord oost windscour savanna een klein endje wandelen van de crafting stations.
Sowieso zijn stone bricks en raw stone een goede graadmeter voor de economie, omdat iedereen altijd teleport is er een constante vraag. Daarnaast worden ze gebruikt in bouwwerken en nog een boel andere zaken. Ik ben nog steeds op zoek naar de manier om grote sommen geld te verdienen zonder er bijster veel voor te doen. Ik denk dat ik maar advocado's ga verbouwen of cherrys omdat deze voor best veel in de ah staan.
Als je echt lui wilt zijn; doe larderpacks op je land. Op een 16x16 kan je 8 larders kwijt, een larder duurt 3 dagen voor dat 'ie klaar is maar dan kan je wel flink cashen. Als ik van Sanddeep naar Gweonid Forest ga met een larder, krijg ik er zo'n 18 goud voor per pack. Momenteel doe ik dat met 2 16x16 farms, een in Sanddeep en een in Solzreed - binnenkort nog een 16x16 in Halcyona en Gweonid erbij.WillemAtHome schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:50:
[...]
Ik zit op Aier. Volgens mij is er een kleine leegloop gaande. Vooral omdat BL 3 van de vier castles heeft en een ongelooflijk grote actieve guild is. Nuians hebben geen kans. Op maandag ochtend een volledige raid om Hanur (of hoe heet dat beest in Hasla) neer te halen. Dan heb je toch best veel actieve leden. Ikzelf zit in Tyrion.
Hij stond voor 599 te koop, heb ook een cert aangeleverd (30 gp) omdat ik niet graag gescammed wordt.
Het is inderdaad een vrij goede koop. Stone bricks gaan voor 20 gp per 100 en daar heb je er al 10 van nodig. Of voor 1920 labor van minen tot verwerkt in je huis het zelf doen. Hij staat dan wel weer in Noord oost windscour savanna een klein endje wandelen van de crafting stations.
Sowieso zijn stone bricks en raw stone een goede graadmeter voor de economie, omdat iedereen altijd teleport is er een constante vraag. Daarnaast worden ze gebruikt in bouwwerken en nog een boel andere zaken. Ik ben nog steeds op zoek naar de manier om grote sommen geld te verdienen zonder er bijster veel voor te doen. Ik denk dat ik maar advocado's ga verbouwen of cherrys omdat deze voor best veel in de ah staan.
Weet iemand of een glider een timer heeft? Ik heb nu twee keer tijdens een lange vlucht gehad dat de glider plotseling inklapte, zonder dat ik iets deed. Mijn karakter viel vervolgens ten prooi aan de zwaartekracht. Hij kon na lang zoeken in luciferdoosjes begraven worden 
Verder zie ik de prijzen voor APEX als een waanzinnige stijgen. Toen ik een week of wat geleden begon was het 125 gold, nu zie ik al 170. Is dit normaal? zakken die prijzen ook nog wel eens of is dat een eeuwig stijgende lijn? Ik heb nu genoeg gold voor 1 (dure) APEX en twijfel of ik er zsm 1 moet aanschaffen gezien die al maar stijgende prijs.
Verder zie ik de prijzen voor APEX als een waanzinnige stijgen. Toen ik een week of wat geleden begon was het 125 gold, nu zie ik al 170. Is dit normaal? zakken die prijzen ook nog wel eens of is dat een eeuwig stijgende lijn? Ik heb nu genoeg gold voor 1 (dure) APEX en twijfel of ik er zsm 1 moet aanschaffen gezien die al maar stijgende prijs.
2 minuten. 3 Minuten zoals Elohsa zegt. Dit zie je ook onder je character balk. Als je je muis er overheen houdt zie je de exacte tijd.Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:43:
Weet iemand of een glider een timer heeft? Ik heb nu twee keer tijdens een lange vlucht gehad dat de glider plotseling inklapte, zonder dat ik iets deed. Mijn karakter viel vervolgens ten prooi aan de zwaartekracht. Hij kon na lang zoeken in luciferdoosjes begraven worden
Timer van een glider is 3min.
Maar omdat hij meteen naar 2m59s springt zie je in je buffbar maar 2m staan
Maar omdat hij meteen naar 2m59s springt zie je in je buffbar maar 2m staan
Ok dus ik speel al een tijde op de amerikaanse server Ollo maar heb nu de laatste paar dagen dat ik zo tussen 18:00 & 22:00 hele hoge latency heb of zelfs niet eens kan inloggen in glyph. (UPC)
Europese server lijkt geen probleem te zijn. Ook doet de rest het ok. Archeagespy zegt dat mijn verbinding met de US server slecht is maar die met EU goed.
Dusss als dit niet op redelijke termijn opgelost is ga ik mijn US gold omzetten in Apex en swappen naar de EU server. De vraag is dus welke
Alvast bedankt voor de tips.
Europese server lijkt geen probleem te zijn. Ook doet de rest het ok. Archeagespy zegt dat mijn verbinding met de US server slecht is maar die met EU goed.
Dusss als dit niet op redelijke termijn opgelost is ga ik mijn US gold omzetten in Apex en swappen naar de EU server. De vraag is dus welke
Alvast bedankt voor de tips.
verwacht dat er weer een grote ban ronde aankomt
2 exploits gaande die behoorlijk erg zijn dus dat ziet er niet goed uit
2 exploits gaande die behoorlijk erg zijn dus dat ziet er niet goed uit
Iseci
Trion heeft besloten dat de Founders/Starters geen 10% korting over de aankopen krijgen die ze met hun credits in de Marketplace gedaan hebben.
Dit hebben ze wel beloofd.
Ik ben klaar met Trion. Wat een slecht bedrijf. Ze krijgen geen en-ke-le cent meer van me.
Ik blijf lekker spelen hoor, zolang ik het red - Apex moet niet veel duurder worden.
Maar wat zorgt Trion slecht voor hun Founders/Starters. Die zijn kennelijk weinig waard voor ze. Ze houden liever de whales te vriend. De rest mag gerust even spelen maar moet eigenlijk maar zo snel mogelijk nokken zodra ze geen geld meer uitgeven.
Leuk spel maar het business model erachter laat een vieze nasmaak na.
Dit hebben ze wel beloofd.
Ik ben klaar met Trion. Wat een slecht bedrijf. Ze krijgen geen en-ke-le cent meer van me.
Ik blijf lekker spelen hoor, zolang ik het red - Apex moet niet veel duurder worden.
Maar wat zorgt Trion slecht voor hun Founders/Starters. Die zijn kennelijk weinig waard voor ze. Ze houden liever de whales te vriend. De rest mag gerust even spelen maar moet eigenlijk maar zo snel mogelijk nokken zodra ze geen geld meer uitgeven.
Leuk spel maar het business model erachter laat een vieze nasmaak na.
Vorige week lvl 50 geworden met een melee class. Nou gelijk niks meer te doen.
Parties zoeken geen melee voor dungeons zoals GHA en verder is er eigenlijk ook niks meer te doen. Helaas.
Parties zoeken geen melee voor dungeons zoals GHA en verder is er eigenlijk ook niks meer te doen. Helaas.
Nog even een tipje voor de doorzettende spelers die dit nog niet wisten:
Als je Patron bent loont het de moeite om ook een character op de NA server te maken en 'loyalty points' te farmen. Die bouwen namelijk apart van elkaar op in NA en EU.
Vervolgens kan je met die loyalty points weer spul verkopen op de AH en daar weer Apex voor kopen en die omzetten in credits die juist weer wel ook voor EU gelden.
Uiteraard bouw je daar ook LP op waar je evt ook wat mee kan doen voor extra Apex. Het is maar hoeveel tijd je erin wil steken.
Dit 'double dippen' is NIET verboden door Trion. Profiteer ervan zolang het werkt.
Als je Patron bent loont het de moeite om ook een character op de NA server te maken en 'loyalty points' te farmen. Die bouwen namelijk apart van elkaar op in NA en EU.
Vervolgens kan je met die loyalty points weer spul verkopen op de AH en daar weer Apex voor kopen en die omzetten in credits die juist weer wel ook voor EU gelden.
Uiteraard bouw je daar ook LP op waar je evt ook wat mee kan doen voor extra Apex. Het is maar hoeveel tijd je erin wil steken.
Dit 'double dippen' is NIET verboden door Trion. Profiteer ervan zolang het werkt.
Stop nu officieel met ArcheAge. Te grote time sink om ook maar iets te kunnen bereiken. Vind het nog steeds prachtig om in de mooie wereld rond te lopen, maar MMO's zijn gewoon niet meer voor mij weggelegd denk ik. Na 1 a 2 maandjes heb ik het wel weer gehad. Wel zonde van de 150e patron natuurlijk.
Elke keer als ik in mijn karretje of bootje een tradepack wegbreng en staar naar het scherm, of een quest wegklik en mindless mobs kill denk ik bij mezelf 'verloren tijd, ik had ook een leuke serie kunnen kijken wat een blijvende herinnering geeft, of mijn gitaarskills kunnen oefenen, ook iets blijvends'. Dan realiseer ik me dat de mens graag vasthoudt aan routine van domme saaie dingen doen omdat er aan het eind een 'beloning' is. Maar in een MMO is dat een trap. Als je stopt met het spel is alles weg. Vandaar dat mensen ook zo moeilijk van WoW overstappen. Omdat ze er al zoveel in geinvesteerd hebben en zich dan pas realiseren dat het allemaal maar weinig waarde had op het moment dat je stopt. De mooie herinneringen blijven vast wel, maar op duizenden uren investering had je vast mooie herinneringen kunnen kweken. Ik kan nog maar een paar leuke dingen herinneren van de paar jaar die ik doorbracht in WoW.
Als iemand op Orchidna (oostkant) speelt en interesse heeft in 3 16x16 gelinkte area's (2 farms + 1 huis ,die met wat werk naar 24x24 te upgraden valt) direct aan de Solis Headlands specialty bench, contacteer Sylva.
Elke keer als ik in mijn karretje of bootje een tradepack wegbreng en staar naar het scherm, of een quest wegklik en mindless mobs kill denk ik bij mezelf 'verloren tijd, ik had ook een leuke serie kunnen kijken wat een blijvende herinnering geeft, of mijn gitaarskills kunnen oefenen, ook iets blijvends'. Dan realiseer ik me dat de mens graag vasthoudt aan routine van domme saaie dingen doen omdat er aan het eind een 'beloning' is. Maar in een MMO is dat een trap. Als je stopt met het spel is alles weg. Vandaar dat mensen ook zo moeilijk van WoW overstappen. Omdat ze er al zoveel in geinvesteerd hebben en zich dan pas realiseren dat het allemaal maar weinig waarde had op het moment dat je stopt. De mooie herinneringen blijven vast wel, maar op duizenden uren investering had je vast mooie herinneringen kunnen kweken. Ik kan nog maar een paar leuke dingen herinneren van de paar jaar die ik doorbracht in WoW.
Als iemand op Orchidna (oostkant) speelt en interesse heeft in 3 16x16 gelinkte area's (2 farms + 1 huis ,die met wat werk naar 24x24 te upgraden valt) direct aan de Solis Headlands specialty bench, contacteer Sylva.
Dit dus.
Ik geef je groot gelijk! Ik speel lekker GTA 5 met vrienden nu lekker lachen en kloten. Geen push om te MOETEN spelen en heb nu ook weer veel meer tijd voor andere dingen zonder dat rpg gebeuren.
Heb alles weggegeven zodat ik geen reden kan bedenken om nog terug te gaan
Heb alles weggegeven zodat ik geen reden kan bedenken om nog terug te gaan
Hier zelfde verhaal... Alles verkocht en daar wat Apex voor gekocht mocht ik in de toekomst toch weer 's willen spelen.
Er was gewoon niets te doen op max level wat mij wist te boeien. Na 30x hetzelfde trade rondje te hebben gelopen is de lol er wel af. En de guild waar ik in zat was verschrikkelijk... bij de "leiders" zaten een paar russen die het nodig vonden om tijdens raids constant russisch te praten met elkaar. Wat ik ook niet snapte is dat de Tank aggro moest opbouwen door zichzelf te healen... ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van tanken in dit spel, maar toen ik de raidleader daar op aansprak werd ik gekicked.
Heb m'n wow toontje maar weer eens afgestoft na 1,5 jaar
Eens kijken of ik me daar nog een beetje mee kan vermaken.
Er was gewoon niets te doen op max level wat mij wist te boeien. Na 30x hetzelfde trade rondje te hebben gelopen is de lol er wel af. En de guild waar ik in zat was verschrikkelijk... bij de "leiders" zaten een paar russen die het nodig vonden om tijdens raids constant russisch te praten met elkaar. Wat ik ook niet snapte is dat de Tank aggro moest opbouwen door zichzelf te healen... ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van tanken in dit spel, maar toen ik de raidleader daar op aansprak werd ik gekicked.
Heb m'n wow toontje maar weer eens afgestoft na 1,5 jaar
Ik heb het ook wel gehad met Archeage, ik had gehoopt dat dit een goede vervanger zou zijn voor Warhammer Online maar het komt niet in de buurt hiervan. Kan iemand een mmo aanraden die goede PvP biedt (geen Rift, GW2, TESO, Aion).
Pathfinder Online
Zit in alpha, grafisch niet een hoogstandje. Maar ze richten zich voor nu alleen op features.
Wordt de meest uitgebreide MMO ooit. Alles wordt opgebouwd ingame. Voor wat ik nu begrijp is dat er maar een aantal starters steden zijn en thats it.
Zit in alpha, grafisch niet een hoogstandje. Maar ze richten zich voor nu alleen op features.
Wordt de meest uitgebreide MMO ooit. Alles wordt opgebouwd ingame. Voor wat ik nu begrijp is dat er maar een aantal starters steden zijn en thats it.
[ Voor 27% gewijzigd door Ryatzu op 09-12-2014 16:20 ]
Qua graphics en mood is Black Desert Online juist weer om naar uit te kijken. Maar dat zal vast ook wel een full pvp Korean Grinder zijn uiteindelijk. Maar fuck, die graphics zijn echt next gen MMOGRyatzu schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:20:
Pathfinder Online
Dit dus.
Er zijn op dit moment geen andere mmorpgs die echt uitblinken het is wachten tot 2015 waar Skyforge uitkomt de next gehypte mmo
Ik kijk soms even op de archeage forums nog en echt hilarisch om te zien hoe trion de ene fout na de andere maakt en er geen fuck om geeft. Slechtste trion team ooit..
Ik kijk soms even op de archeage forums nog en echt hilarisch om te zien hoe trion de ene fout na de andere maakt en er geen fuck om geeft. Slechtste trion team ooit..
Dat is het probleem juist, mensen raken gehyped om mmo's die er mooit uit zien en waar er veel mooie dingen worden getoond/gezegt. Uiteindelijk is vaak de uitvoering ......matrix14 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:47:
Er zijn op dit moment geen andere mmorpgs die echt uitblinken het is wachten tot 2015 waar Skyforge uitkomt de next gehypte mmo
Skyforge, eerste opzicht leuk. Maar geen mmo waar je lang blijf rond hangen.
Echt serieus als ze guildwars 1 een graphics makeover zouden geven ga ik het zo weer een jaar spelen. Gamemechanics gezien was dat een uber game! Zoveel builds die mogelijk waren en de storyline was perfectRyatzu schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:48:
[...]
Dat is het probleem juist, mensen raken gehyped om mmo's die er mooit uit zien en waar er veel mooie dingen worden getoond/gezegt. Uiteindelijk is vaak de uitvoering ......
Skyforge, eerste opzicht leuk. Maar geen mmo waar je lang blijf rond hangen.
Toch bijzonder dat dit enkele maanden geleden al hier gepost werd en destijds door iedereen werd afgebrand. En toch vind ik het jammer want Archeage had opzich best een goede toekomst kunnen hebben.matrix14 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:47:
Echter met een uitgever die alleen maar groen denkt, red geen enkele MMO het, hoe interessant ze het ook laten lijken.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
AA zag er mooi uit EN de features waren ook zeer veelbelovend. Als er morgen een MMOG uitkomt met de housing/farming/naval combat/vrije skillsetkeuze/labor features van AA, maar met de polish, endgame en achievement functionaliteit van WoW, dan wordt dat de MMOG der MMOGs.Ryatzu schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:48:
[...]
Dat is het probleem juist, mensen raken gehyped om mmo's die er mooit uit zien en waar er veel mooie dingen worden getoond/gezegt. Uiteindelijk is vaak de uitvoering ......
De hele uitwerking eromheen was echter nogal ondoordacht. Alles zat zo vol met loopholes en no way to fix.
Dit dus.
Dan raad ik je echt aan om Pathfinder Online in de gaten te houden. Zo'n beetje alles wat je net opnoemde. Ze hebben niet voor niets een miljoen binnengehaald met hun kickstart pagina.FunkyTrip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:26:
[...]
AA zag er mooi uit EN de features waren ook zeer veelbelovend. Als er morgen een MMOG uitkomt met de housing/farming/naval combat/vrije skillsetkeuze/labor features van AA, maar met de polish, endgame en achievement functionaliteit van WoW, dan wordt dat de MMOG der MMOGs.
De hele uitwerking eromheen was echter nogal ondoordacht. Alles zat zo vol met loopholes en no way to fix.
Anoniem: 350749
Ik heb het eigenlijk wel gehad met MMORPG's die als 'main focus' PvP hebben, ook ik heb de fout gemaakt om een founders edition van Archeage te kopen ( gelukkig de goedkoopste ) en net zoals bijv. Age of Conan en andere games trekken zulke games een bepaalde groep 'spelers'aan die eigenlijk alleen maar wil cheaten, hacken en meer van zulk kinderachtig gedrag, dat is waarschijnlijk ook een gevolg van de meeste MMO's nu F2P zijn. Misschien ben ik gewoon niet geschikt om zulke online games te spelen. Pathfinder Online belooft veel en ik hoop dat het de game wordt die de backers verwachten maar als ik de term "PvP based" zie dan ga ik geen moeite meer doen om er in te duiken. Ik speel nog steeds Lotro, maar na zoveel jaren begint dat nu echt een beetje te vervelen. Ik hoop nog steeds op een MMORPG zoals PO, maar dan niet gefocused op PvP en zeker niet met een F2P optie, maar dat is denk ik 'wishful thinking'
Als er mensen zijn die gestopt zijn met Archeage en een mij een donatie willen doen. Stuur gerust een mailtje naar Nibler op de server Dahuta.
Momenteel zit ik in een redelijk nieuwe actieve guild op Dahuta, "Fury". Hier zitten ook een hoop nederlanders in, overblijfsels van Batavi/The Remains. Mocht je interesse hebben, stuur een pm naar Jack. De fun die je hebt in Archeage hangt veel af van de Guild waar je in zit. Je kan maar heel weinig alleen doen...
Momenteel zit ik in een redelijk nieuwe actieve guild op Dahuta, "Fury". Hier zitten ook een hoop nederlanders in, overblijfsels van Batavi/The Remains. Mocht je interesse hebben, stuur een pm naar Jack. De fun die je hebt in Archeage hangt veel af van de Guild waar je in zit. Je kan maar heel weinig alleen doen...
Een miljoen is peanuts in MMOG wereld. Voorlopig komt het grafisch uit 2006 en dat kan echt niet meer in 2014.Ryatzu schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:37:
Dan raad ik je echt aan om Pathfinder Online in de gaten te houden. Zo'n beetje alles wat je net opnoemde. Ze hebben niet voor niets een miljoen binnengehaald met hun kickstart pagina.
Overigens speel ik Pathfinder D&D, dus ik hou het wel degelijk in de gaten. Maar de youtube filmpjes stemmen me weinig hoopvol.
Dit dus.
Ik zit op de Amerikaanse server Ollo en daar is het druk! Tot nu toe nog niets betaald voor het spel. Vind het nog steeds leuk.
Ben niet meer ingelogd sinds half december noch allerlei compensatie dingen geclaimed. AA geuninstalled. Lees nog wel eens de fora, maar denk niet dat ik ooit nog ga installeren.Ryan1981 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:18:
Ik zit op de Amerikaanse server Ollo en daar is het druk! Tot nu toe nog niets betaald voor het spel. Vind het nog steeds leuk.
Een wijze les die me 150 euro heeft gekost.
[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 26-01-2015 15:51 ]
Dit dus.
Jup zelfde probleem heb ik. dag 150 euro. maar wel een hele wijze les erbij.FunkyTrip schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:51:
[...]
Ben niet meer ingelogd sinds half december noch allerlei compensatie dingen geclaimed. AA geuninstalled. Lees nog wel eens de fora, maar denk niet dat ik ooit nog ga installeren.
Een wijze les die me 150 euro heeft gekost.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
o7 mede ollo speler....ik zit zelf in de west faction in the fist of the empireRyan1981 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:18:
het is nog steeds wel leuk al neemt de activiteiten wat af de laatste tijd en inflatie maakt alles duur(behalve de regrades nu dan
Iseci
Ik speel op Dahuta (main) en Ezi (labor/loyalty points alt). Inflatie maakt Apex idd duur, maar verhoogt ook de opbrengsten uit wat ik verkoop. De balans maakt dat ik sinds Oktober gratis speel en dit nog heel lang vol kan houden.
De economie van AA is erg veranderd sinds november vorig jaar.
Land is niet langer superwaardevol. Plots gaan voor 150 gold of zo van de hand. Gisteren was er gewoon een 16x16 vrij beschikbaar naast mijn huis. Bizar, die had 12 uur vrij gestaan. Ik wist wanneer de demo was maar dacht dattie toch wel gesnatched zou worden dus was niet voor de plot gegaan.
Plots bewerken is alleen economisch zinvol als je geen (maar dan ook echt geen) workers compensation potions koopt. Workers compensation pots zijn gewoon te duur.
Voor een casual speler als ik werkt het eigenlijk prima. Chars op EU en US server, dus 10.000 LP pool. Op beide servers genoeg land zodat ik zonder tussenkomst AH/shop tax kan betalen en land in bewerking kan houden. En van de labor die ik over hou craft ik of gather ik. Vind ik leuk.
Ik vermaak me dus prima en die 200 euro die ik er ooit in heb gestoken is wat mij betreft okee besteed als ik kijk naar uren entertainment.
Maar het blijft gewoon zooo jammer hoe Trion/XLgames ArcheAge niet tot het potentieel hebben kunnen stijgen dat het heeft. En dat allemaal voor korte termijn geld graaien.
De economie van AA is erg veranderd sinds november vorig jaar.
Land is niet langer superwaardevol. Plots gaan voor 150 gold of zo van de hand. Gisteren was er gewoon een 16x16 vrij beschikbaar naast mijn huis. Bizar, die had 12 uur vrij gestaan. Ik wist wanneer de demo was maar dacht dattie toch wel gesnatched zou worden dus was niet voor de plot gegaan.
Plots bewerken is alleen economisch zinvol als je geen (maar dan ook echt geen) workers compensation potions koopt. Workers compensation pots zijn gewoon te duur.
Voor een casual speler als ik werkt het eigenlijk prima. Chars op EU en US server, dus 10.000 LP pool. Op beide servers genoeg land zodat ik zonder tussenkomst AH/shop tax kan betalen en land in bewerking kan houden. En van de labor die ik over hou craft ik of gather ik. Vind ik leuk.
Ik vermaak me dus prima en die 200 euro die ik er ooit in heb gestoken is wat mij betreft okee besteed als ik kijk naar uren entertainment.
Maar het blijft gewoon zooo jammer hoe Trion/XLgames ArcheAge niet tot het potentieel hebben kunnen stijgen dat het heeft. En dat allemaal voor korte termijn geld graaien.
Ik zit idd east, ik heb zelf een guild aangemaakt (the source) waar ik het enige lid van ben omdat ik te onregelmatig speel om echt nuttig te zijn voor een guild en ik het eigenlijk wel fijn vind om een freelancer te zijn 
Fist of the empire heeft mij idd wel regelmatig naar het nui beeld gestuurd
Je naam komt me bekend voor trouwens
Heb jij ooit een MysticWizard gezien in Caernord? 
Fist of the empire heeft mij idd wel regelmatig naar het nui beeld gestuurd
Je naam komt me bekend voor trouwens

tntkiller schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:36:
[...]
o7 mede ollo speler....ik zit zelf in de west faction in the fist of the empire
het is nog steeds wel leuk al neemt de activiteiten wat af de laatste tijd en inflatie maakt alles duur(behalve de regrades nu dan)
Valt deze game aan te raden?
Ziet er op zich wel grappig uit :-)
Persoonlijk zou ik het niemand aanraden, maar het is free to play, dus gewoon proberen zou ik zeggen.lindseysew schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:49:
Ik vind dat de publisher (trion) te weinig doet aan de klachten die iedereen heeft. Bovendien kost het met een abo nog steeds extra geld om alles te kunnen doen. Dat vind ik niet de juiste insteek.
Het ziet er niet grappig uit; het ziet er fabelachtig schitterend uit, vooral het water (waar je met je eigen schip op kunt varen).lindseysew schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:49:
Maar aanraden? Nee. Probeer het gratis uit, bedenk dan dat je om wat te kunnen bereiken je moet subben + extra geld uitgeven voor goodies.
Dit dus.
Weet waar je aan begint.lindseysew schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:49:
Het is in de kern een PvP spel. En er zijn best wat spelers die maar 1 doel hebben: jou je leven zuur maken. Als je daar niet tegen kan, blijft dan weg.
TRION wil vooral geld aan je verdienen. De ergste moneysink is crafting van end gear. Als je end gear wil, moet je eigenlijk gewoon flink lappen. Dus ga niet spelen met het idee dat je ooit end gear krijgt, tenzij je UPON CREDIT CARD wil doen. Zelf doe ik dus niets met gear. Echt, end gear craften is ziek.
Een speler die voor veel geld de beste gear heeft gekocht gaat jou bijna altijd verslaan. Als je dat zo oneerlijk vindt dat je er boos van wordt, begin er dan niet aan.
Maar los van dat, het is een schitterend spel en je kan er een hoop lol in beleven. Alleen jammer dat het businessmodel zo immoreel is als de pest.
Ouch.... Dat is dus idd niet grappig 
Subben en dan nog meer geld investeren om van de game te genieten? Nee bedankt xD laatmaar
haha.
Bedankt voor de informatie :-)

Subben en dan nog meer geld investeren om van de game te genieten? Nee bedankt xD laatmaar
Bedankt voor de informatie :-)
Poeh klinkt wel erg negatief hoor, ik speel dit spel nog steeds met veel plezier. Het is ideaal als je niet belachelijk veel tijd hebt om te spelen, want de labor punten regenereren terwijl je aan het werk bent. Labor punten heb je nodig voor alles wat met crafting te maken heeft, en om gold te verdienen. Speel je erg veel, dan ga je je ergeren aan gebrek aan labor.
Het is een sandbox type spel dus je met er zelf wat van maken. Gear van goede kwaliteit waarmee je alle end game content kan doen en meedoen aan mass PVP is voor iedereen gewoon te krijgen door dungeons te runnen. Wil je de allerbeste gear zodat je alle 1on1 pvp wint dan wordt het wel of heel erg lang grinden of betalen. Dit spel is naar mijn mening ook alleen leuk als je in een guild zit. Als je het irritant vindt dat anderen 'beter' in pvp zijn omdat ze dikke gear hebben gekocht, begin er dan niet aan.
Zelf speel ik al maanden na een eenmalige investering van 20 euro. Je kan een tweede karakter in de US aanmaken en dan de labor punten die je daarmee offline genereert omzetten in geld door te minen. Van dat geld kan je makkelijk het abonnement betalen door APEX te kopen. APEX koop je van ingame gold van andere spelers, je kan op die manier alle content uit de cash shop in principe krijgen zonder daadwerkelijk geld te investeren. Gaat natuurlijk wel stukken sneller als je gewoon cash neerlegt.
Recente verbeteringen:
-Deflatie! alles is veel goedkoper en de ingame manieren om gold te verdienen zoals fishing en trade runs zijn weer functioneel. APEX is ook weer te betalen van ingame gold (250 gold ongeveer, waren 700+)
-Gold buyers zijn hard aangepakt, er zijn ook minder bots en bijna geen gold spammers meer op de chat.
-Extra content: je kan nu tot level 55 in plaats van 50 en er is de library, waar je ook onderdelen vindt voor nieuwe obsidian wapens. De nieuwe wapens zijn in tegenstelling tot wat er tot nu toe te craften ook niet random, je weet wat je krijgt
Toekomstige verbeteringen:
- Offline labor gelijk aan online labor (half april) dan hoef je niet meer 24/7 je PC aan te laten staan om genoeg labor te genereren, dat systeem vond ik ook echt belachelijk.
- Meer archeum (het schaarse ingredient voor alle crafted gear) Dan kunnen gewone stervelingen ook crafted gear krijgen.
Het is een sandbox type spel dus je met er zelf wat van maken. Gear van goede kwaliteit waarmee je alle end game content kan doen en meedoen aan mass PVP is voor iedereen gewoon te krijgen door dungeons te runnen. Wil je de allerbeste gear zodat je alle 1on1 pvp wint dan wordt het wel of heel erg lang grinden of betalen. Dit spel is naar mijn mening ook alleen leuk als je in een guild zit. Als je het irritant vindt dat anderen 'beter' in pvp zijn omdat ze dikke gear hebben gekocht, begin er dan niet aan.
Zelf speel ik al maanden na een eenmalige investering van 20 euro. Je kan een tweede karakter in de US aanmaken en dan de labor punten die je daarmee offline genereert omzetten in geld door te minen. Van dat geld kan je makkelijk het abonnement betalen door APEX te kopen. APEX koop je van ingame gold van andere spelers, je kan op die manier alle content uit de cash shop in principe krijgen zonder daadwerkelijk geld te investeren. Gaat natuurlijk wel stukken sneller als je gewoon cash neerlegt.
Recente verbeteringen:
-Deflatie! alles is veel goedkoper en de ingame manieren om gold te verdienen zoals fishing en trade runs zijn weer functioneel. APEX is ook weer te betalen van ingame gold (250 gold ongeveer, waren 700+)
-Gold buyers zijn hard aangepakt, er zijn ook minder bots en bijna geen gold spammers meer op de chat.
-Extra content: je kan nu tot level 55 in plaats van 50 en er is de library, waar je ook onderdelen vindt voor nieuwe obsidian wapens. De nieuwe wapens zijn in tegenstelling tot wat er tot nu toe te craften ook niet random, je weet wat je krijgt
Toekomstige verbeteringen:
- Offline labor gelijk aan online labor (half april) dan hoef je niet meer 24/7 je PC aan te laten staan om genoeg labor te genereren, dat systeem vond ik ook echt belachelijk.
- Meer archeum (het schaarse ingredient voor alle crafted gear) Dan kunnen gewone stervelingen ook crafted gear krijgen.
Te weinig te laat, ben ik bang.
Heb het vanaf closed beta tot aan januari gespeeld. Maar na alle exploits en random bans zijn er zoveel mensen weggetrokken dat er gewoon niks te doen was. Zeeën waren leeg, freedich was empty, Mensen deden alleen arena voor honor of farmville spelen.
Piraten factie liep daarom leeg, ben toen maar gestopt. Had geen zin om pirate faction te rebuilden. Kyprosa heb ik het dan over. En dat was dus de aller drukste server, zal niet weten hoe erg het eraan toe was op de wat kleinere servers.
Misschien dat ik weer even een kijkje neem
Heb het vanaf closed beta tot aan januari gespeeld. Maar na alle exploits en random bans zijn er zoveel mensen weggetrokken dat er gewoon niks te doen was. Zeeën waren leeg, freedich was empty, Mensen deden alleen arena voor honor of farmville spelen.
Piraten factie liep daarom leeg, ben toen maar gestopt. Had geen zin om pirate faction te rebuilden. Kyprosa heb ik het dan over. En dat was dus de aller drukste server, zal niet weten hoe erg het eraan toe was op de wat kleinere servers.
Misschien dat ik weer even een kijkje neem
Ik vermaak me op dit moment goed met ESO. Wel jammer. Heb toch in een korte tijd aardig wat centen in dit spel gestoken, en toch kon het me al een paar weken na de launch niet meer boeien. Begon met toch te irriteren aan die Aziatische stijl.
Ik vond het wel leuk zolang het duurde, vooral dat varen op die prachtige zee en het volplanten van mijn farm. Voor de rest mist het spel gewoon een ziel. En een ziel is wel wat een MMOG nodig heeft.
Dit dus.
loop nu ook op de laatste loodjes met trions laatste fuckup.... dolphingate
trion dach hé laten we de mensen proberen terug te lokken met wat goedies...allemaal leuk en wel maar als die goedies 100+ dollar waarde hebben en je de betalende leden niks geeft schop je natuurlijk tegen de loyale patron tegen een wel heel zere been.
ben je loyaal betalend patron ben heb je recht om nu boos te zijn...
trion dach hé laten we de mensen proberen terug te lokken met wat goedies...allemaal leuk en wel maar als die goedies 100+ dollar waarde hebben en je de betalende leden niks geeft schop je natuurlijk tegen de loyale patron tegen een wel heel zere been.
CLAIM YOUR FREE ARCHEAGE GIFT
As a big thank you for your patronage of ArcheAge, we’ve added a free in-game gift to your account.
All-new Gold Secrets Pack
Cyanfin - an aquatic dolphin mount!
Ebongleam Dynasty Robes - Lunar New Year costume
Glider Customization: Starlit Wings
1 Lucky Sunpoint
1 Lucky Moonpoint
1 Lucky Starpoint
Ayanad 7-day Pass: First Floor Lobby
Ayanad 7-day Pass: Second Floor Lobby
Ayanad 7-day Pass: Third Floor Lobby
Don’t delay! Unclaimed gifts expire March 31st.
To claim your gift, click here to log in to Glyph, select “ArcheAge Gift” from the ArcheAge Store page, and follow the checkout steps in the product description (don’t worry – it’s free!).
Enjoy your treasure chests, the trip to Level 55, and everything that awaits in the new Secrets of Ayanad update!
- The ArcheAge Team

Iseci
Wacht even, wie heeft die spullen wel gekregen? Want ik heb als actieve patron helemaal niks ontvangen...tntkiller schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:28:
loop nu ook op de laatste loodjes met trions laatste fuckup.... dolphingate
[...]
[afbeelding]