ik kon ook geen scare crow neerzetten als f2p'er... volgens mij kan dit als de game live is wel.Baroshir schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:08:
Gisteravond en vanochtend de beta geprobeerd, gisteren wel lekker dringen in de low level gebieden en specifiek als je 1 mob moet killen. Gelukkig waren anderen ook slim genoeg om even een raid party op te zetten en zo gelijk 20 man tegelijk door de quest heen te krijgen...
Speel op zich redelijk weg, maar er mist iets. Ik weet niet precies wat het is, maar er ontbreekt een bepaald gevoel bij. Ben pas tot level 12 gekomen en dan merk je eigenlijk al dat je als F2P speler niks te zoeken hebt op craft gebied, je hebt net genoeg LP om al je spullen te ID'en dus blijft er niks over om nog mee te farmen of minen. Het idee achter de "120 classes" bevalt me op zich wel, het is ook niet erg moeilijk om je classes te wisselen zodra je weet waar de skill master zich bevindt.
Wellicht komt het "gevoel" doordat het een beta is, maar voorlopig is dit het voor mij nog niet. Wie weet nog eens uitproberen als het definitief uit is!
Voor zover ik heb gelezen kan dat niet, maar zelfs als het wel kan dan moet je continu LP proberen op te sparen om te kunnen farmen. Gezien je geen LP krijgt als je offline gaat als F2P wordt dat toch lastiger.. Of je moet een bot gebruiken om niet afk te worden getagged, maarja dat is nou ook weer niet echt wenselijk.Rudolf schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:46:
[...]
ik kon ook geen scare crow neerzetten als f2p'er... volgens mij kan dit als de game live is wel.
heuh, Archeage lelijk noemen? Het is een van de mmorpg's met de beste graphics tot nu toe.Rudolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:58:
paar uurtjes gespeeld nu.. eerste uur had ik echt iets van wtf is dit? alsof je 10 jaar terug de tijd in gaat, zo slecht. Maar nu begint het toch wel leuker te worden. Heb alleen echt geen idee wat een goede combinatie van classes is. Ben maar wat aan het doen.
Speel het nu een half uurtje en vind de besturing en interface lekker soepel. Geeft een WoW gevoel. Alleen nog even uitvogelen hoe ik mijn hp en enemy hp kan verschuiven...
Dit dus.
Nee lelijk niet. Maar met 100 man achter de zelfde 5 mobs aan liggen rennen deed me een beetje aan vroeger denken. eerste 10 levels waren niet echt leuk om te doen.
Shift+drag.FunkyTrip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
Alleen nog even uitvogelen hoe ik mijn hp en enemy hp kan verschuiven...
Apart, ik heb nergens last van. Level 7 of 8 nu en nog geen enkele keer op zoek hoeven gaan. Alleen jammer dat iedereen er hetzelfde uitziet.Rudolf schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:36:
Nee lelijk niet. Maar met 100 man achter de zelfde 5 mobs aan liggen rennen deed me een beetje aan vroeger denken. eerste 10 levels waren niet echt leuk om te doen.
Dit dus.
dat valt na lvl 10 ofzo wel mee. dan krijg je je eerste armor setje en dan moet iedereen kiezen tussen cloth / leather / heavyFunkyTrip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:01:
[...]
Apart, ik heb nergens last van. Level 7 of 8 nu en nog geen enkele keer op zoek hoeven gaan. Alleen jammer dat iedereen er hetzelfde uitziet.
Verwijderd
Na lvl 20 komt er nog meer verschil tussen.
Dat Labor Points is wel irritant, zelfs met Patron status. Mogen ze van mij weghalen
Dat Labor Points is wel irritant, zelfs met Patron status. Mogen ze van mij weghalen
@baroshir
vergeet niet dat het pas rond lvl 20/25 echt begint op de zee heb je geen lp nodig (behalve inleveren van trade packs en het opduiken van treasure chests)
mocht je een boot bij elkaar hebben (met hulp van je guildie's) dan kun je aan de piraterij gaan..
het crafting gedeelte is leuk maar met het huidige lp systeem amper tot niet te doen..
zit je een paar uur op zee dan heb je redelijk wat lp bij elkaar gesprokkeld
in het begin zul je het enorm veel nodig hebben terwijl het later minder en minder wordt.. (ivm het hebben van items)
vergeet niet dat het pas rond lvl 20/25 echt begint op de zee heb je geen lp nodig (behalve inleveren van trade packs en het opduiken van treasure chests)
mocht je een boot bij elkaar hebben (met hulp van je guildie's) dan kun je aan de piraterij gaan..
het crafting gedeelte is leuk maar met het huidige lp systeem amper tot niet te doen..
zit je een paar uur op zee dan heb je redelijk wat lp bij elkaar gesprokkeld
in het begin zul je het enorm veel nodig hebben terwijl het later minder en minder wordt.. (ivm het hebben van items)
http://youtu.be/kADOYTMxMgI?list=UUBD0VcC6xTqK9E5KNhjmvkg
vrijdag pvp met de guild waar ik in zit....ik was daar bij(ik zat op de gallion.)
2 volle raids tegen een stuk of 3 guild dus was iets van 100 tegen 100
veel bloed
en een gezonken gallion van de vijand.
vrijdag pvp met de guild waar ik in zit....ik was daar bij(ik zat op de gallion.)
veel bloed
Iseci
Ik vind ArcheAge ook geen grafisch pareltje. Ik vind Aion nog mooier en die is op de Cry Engine 1 gemaakt.Ik heb alles op High staan en nog is de render distance niet heel erg ver.FunkyTrip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
heuh, Archeage lelijk noemen? Het is een van de mmorpg's met de beste graphics tot nu toe.
Speel het nu een half uurtje en vind de besturing en interface lekker soepel. Geeft een WoW gevoel. Alleen nog even uitvogelen hoe ik mijn hp en enemy hp kan verschuiven...
Ik heb nu twee rassen en classes geprobeerd. Elf en die Katachtigen. Maar bij beide starting zones voelt de wereld nogal statisch aan. Het leeft niet, er gebeurd niets. Er lopen geen kinderen rond. De wereld leeft niet.
Ben nu bijna level 20 en tot nu toe ervaar ik het vooral als een grindfest...
Heb me nog niet volledig ingelezen bij elke quest en cinematic, dat is voor de release.
Moet wel zeggen dat ik me voorlopig erg vermaak, maar alleen is maar alleen.
Ik denk als je het volledige potentieel eruit wil halen dat je toch een vaste groep of actieve guild nodig ga hebben. Had getracht Mortem aan te spreken maar jullie zitten bij de andere factie met deze guild.
Verder heb ik enkele grafische minpunten, ik draai het spel nu op DX11 - Alles op Max - 1920x1080 - en dat gaat lekker alleen heb ik sommige textures die soms niet doorkomen (Screenshotje volgt nog)
Als ik mijn lappy dan aansluit op mijn monitor, onder dezelfde settings heb ik wat last flikkeringen. Het probleem is opgelost als ik hem opnieuw opstart onder DX9.
Of als ik de resolutie lager zet op DX 11 settings maar dan heb ik meerdere textures die niet goed / of wat later doorkomen.
Had vernomen op de fora dat hier meerdere mensen last van hadden, en dat XL bezig was met hier een patch voor uit te draaien.
Tot nu toe toch heel veel plezier gehad, ik hoop binnenkort iemand tegen te komen om samen te levelen.
Heb me nog niet volledig ingelezen bij elke quest en cinematic, dat is voor de release.
Moet wel zeggen dat ik me voorlopig erg vermaak, maar alleen is maar alleen.
Ik denk als je het volledige potentieel eruit wil halen dat je toch een vaste groep of actieve guild nodig ga hebben. Had getracht Mortem aan te spreken maar jullie zitten bij de andere factie met deze guild.
Verder heb ik enkele grafische minpunten, ik draai het spel nu op DX11 - Alles op Max - 1920x1080 - en dat gaat lekker alleen heb ik sommige textures die soms niet doorkomen (Screenshotje volgt nog)
Als ik mijn lappy dan aansluit op mijn monitor, onder dezelfde settings heb ik wat last flikkeringen. Het probleem is opgelost als ik hem opnieuw opstart onder DX9.
Of als ik de resolutie lager zet op DX 11 settings maar dan heb ik meerdere textures die niet goed / of wat later doorkomen.
Had vernomen op de fora dat hier meerdere mensen last van hadden, en dat XL bezig was met hier een patch voor uit te draaien.
Tot nu toe toch heel veel plezier gehad, ik hoop binnenkort iemand tegen te komen om samen te levelen.
Heb zelf alles op very high staan. Maar goed, ik vergelijk het alleen op basis van mijn eigen ervaringen met SWTOR, TESO en natuurlijk WoW. En ik vind Archeage beter qua graphics dan deze games.Lanithro schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Ik vind ArcheAge ook geen grafisch pareltje. Ik vind Aion nog mooier en die is op de Cry Engine 1 gemaakt.Ik heb alles op High staan en nog is de render distance niet heel erg ver.
Ik heb nu twee rassen en classes geprobeerd. Elf en die Katachtigen. Maar bij beide starting zones voelt de wereld nogal statisch aan. Het leeft niet, er gebeurd niets. Er lopen geen kinderen rond. De wereld leeft niet.
'Levende' mmorpg's ben ik sowieso al lang niet meer tegengekomen. Alles is altijd veel te ruim opgezet en NPCs lopen alleen maar wat voor de vorm rond.
Dit dus.
Soms moet ik dit soort battles weer even zien en weet ik weer waarom ik Archeum heb gekocht.tntkiller schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:26:
http://youtu.be/kADOYTMxMgI?list=UUBD0VcC6xTqK9E5KNhjmvkg
veel bloeden een gezonken gallion van de vijand.
Zit nu een maand in Alpha maar man ik kan maar geen zin vinden in het solo levelen in AA. Wat een enorme saaie bende is dat zeg echt om te
deze game is ook niet gemaakt om solo te doen, het kan wel maar het is zo saai als wat.xeple schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:14:
[...]
Soms moet ik dit soort battles weer even zien en weet ik weer waarom ik Archeum heb gekocht.
Zit nu een maand in Alpha maar man ik kan maar geen zin vinden in het solo levelen in AA. Wat een enorme saaie bende is dat zeg echt om teBegrijp me niet verkeerd, ik weet waar de kracht ligt van deze game maar man wat is solo levelen een drama. Ik zit er aan te denken om gewoon te stoppen en rond de 16e september wanneer hij launched gewoon met de guild in een groep te levelen want dit is niks
join een guild die een doel heeft, bij ons sta je op lvl 20 ofzo al met een zooi kannonsballen als op de gallion al te schieten op de enemie
er is zat te doen om je labor te verbranden in onze gigantische farm de small en large scarecrow is voor de guild dan denk je dan ben ik mijn 2 farm kwijt dat is wel zo maar bij ons worden je 4 traderuns packs voor je gemaakt, je clipper...mats van de guild...gallion als goed bent is op rekening van de guild.
iedereen die bij de start van de cbt3 heeft nu wel zijn clipper we hebben 2 gallions en onze guild heeft gefocussed op een paar mensen die produceren dus die hebben nu hoge lvl om goede dingen te produceren zoals voor cooking alchemy en weaponsmiths(de main farmer is bij geheel geleveled tot 40+ alleen op xp van farmen.
Iseci
Dit weekend ook weer een leuk tijd beleefd.
1. grote farm quest gedaan met men roeibootje (Aaah inktvis!).
2. wat bloemetjes geplukt die niet van mij waren (Ah zo ziet die jail eruit)(wel mooi teruggegeven, was een NL'er)
3. illegaal wat boompjes geplant, toen ze rijp waren stonden er nog 3 andere houthakkers. (Dieveuh!)
Voor de rest ben ik op zoek naar een NL guild die zowel PVE en PVP doet, we zijn met een stuk of 6 vrienden die vooral focussen op craften/PVE en die wat ondersteuning nodig hebben voor PVP.
1. grote farm quest gedaan met men roeibootje (Aaah inktvis!).
2. wat bloemetjes geplukt die niet van mij waren (Ah zo ziet die jail eruit)(wel mooi teruggegeven, was een NL'er)
3. illegaal wat boompjes geplant, toen ze rijp waren stonden er nog 3 andere houthakkers. (Dieveuh!)
Voor de rest ben ik op zoek naar een NL guild die zowel PVE en PVP doet, we zijn met een stuk of 6 vrienden die vooral focussen op craften/PVE en die wat ondersteuning nodig hebben voor PVP.
Ja dat is leuk allemaal, maar alles wordt gewipedtntkiller schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:40:
[...]
join een guild die een doel heeft, bij ons sta je op lvl 20 ofzo al met een zooi kannonsballen als op de gallion al te schieten op de enemie,
er is zat te doen om je labor te verbranden in onze gigantische farm de small en large scarecrow is voor de guild dan denk je dan ben ik mijn 2 farm kwijt dat is wel zo maar bij ons worden je 4 traderuns packs voor je gemaakt, je clipper...mats van de guild...gallion als goed bent is op rekening van de guild.
iedereen die bij de start van de cbt3 heeft nu wel zijn clipper we hebben 2 gallions en onze guild heeft gefocussed op een paar mensen die produceren dus die hebben nu hoge lvl om goede dingen te produceren zoals voor cooking alchemy en weaponsmiths(de main farmer is bij geheel geleveled tot 40+ alleen op xp van farmen.
tja als je toch test moet je alles testen...en het is voorbereiding op livexeple schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:16:
[...]
Ja dat is leuk allemaal, maar alles wordt gewipedDus waarom nu nog veel tijd en energie erin stoppen als we over een maand echt van start kunnen gaan ?
Iseci
Ja bij ons wordt er getest in de cbt's omdat we dan iedereen kunnen mee laten testen. Dedicated crafters + gatherers, en speciale requirements voor op je farm etc. mensen die hun LP burnen op coin purses. Lvl 1-10 practice om zo asap je scarecrow + het beoogde land te kunnen claimen en zo snel mogelijk clippers te kunnen bouwen, allemaal voor launchtntkiller schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:24:
[...]
tja als je toch test moet je alles testen...en het is voorbereiding op live
In CBT 3 hadden we binnen 24 uur al 3 clippers en gelijk 280 tradepacks laten inleveren door 2 mensen. Ging echt super snel omdat iedereen wist wat hij of zij op z'n farm moest planten.
De weg naar piraat zit vol avontuur.
http://www.reddit.com/r/archeage/comments/2ehbiz/well_that_was_a_fun_beta/
http://www.reddit.com/r/archeage/comments/2ehbiz/well_that_was_a_fun_beta/
Een paar dagen de beta gespeeld en uiteindelijk het gold pack besteld. Na tegenvallende games als GW2, ESO, Rift en SWTOR eindelijk iets wat een beetje in de buurt komt van Warhammer Online :-)
Tot zover heb ik nu mee gedaan met de laatste 2 beta's. Zoals eerder gezegt is alleen lvlen erg moeilijk. Ik ben nu tank specced met battlerage/defence/shadowplay, maar 2 mobs is al erg moeilijk om te overleven, ondanks dat ik behoorlijk kan stunnen/trippen met de build die ik heb. Boven de 30 krijg ik een stuk meer dmg binnen dan met lagere lvls.
Zijn hier nog mensen die Alpha spelen?
Had trouwens vernomen dat de release vermoedelijk eind september zou plaatsvinden, heb dit nog niet bevestigd gezien door Trion of XL.
Had trouwens vernomen dat de release vermoedelijk eind september zou plaatsvinden, heb dit nog niet bevestigd gezien door Trion of XL.
Ik lees op het officiele forum dat archeage momenteel van steam af is gedonderd. Dus let op als je goedkoop een key voor steam wilt kopen zoals ik. Beter even wachten op meer duidelijkheid.
Op Reddit valt er veel te lezen over dat Trion Worlds accounts gehackt zijn waar er vervolgens giftversies mee zijn aangeschaft. Misschien heeft dit ermee te maken.Rudolf schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:04:
Ik lees op het officiele forum dat archeage momenteel van steam af is gedonderd. Dus let op als je goedkoop een key voor steam wilt kopen zoals ik. Beter even wachten op meer duidelijkheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 27-08-2014 15:06 ]
Trion Worlds beweert zelf niet gehacked te zijn, voor wat het waard is: http://forums.archeagegam...Unauthorized-TransactionsNoFearz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:05:
[...]
Op Reddit valt er veel te lezen over dat Trion Worlds accounts gehackt zijn waar er vervolgens giftversies mee zijn aangeschaft. Misschien heeft dit ermee te maken.
Maar dat hackers ArcheAge accounts op de korrel hebben dat is overduidelijk.
Als de Beta servers offline zijn, fröbel ik op Alpha.Boempatat schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:18:
Zijn hier nog mensen die Alpha spelen?
Dit weekend komt Trion met een 'big announcement' tijdens PAX prime. Wie weet over ArcheAge?
Mijn huisje door de beta's heen.
Cb3

Cb4

Jailtime...

Uurtje voordat de beta afliep heb ik 10k carpentry weten te bereiken, dus in de open beta maar even mijn t5 scepter maken en een t3 bed
Mocht iemand nog 500 bricks hebben, hou ik me aanbevolen...
Cb3

Cb4

Jailtime...

Uurtje voordat de beta afliep heb ik 10k carpentry weten te bereiken, dus in de open beta maar even mijn t5 scepter maken en een t3 bed
Mocht iemand nog 500 bricks hebben, hou ik me aanbevolen...
[ Voor 21% gewijzigd door chiIIed op 27-08-2014 21:09 ]
Waarom heeft iedereen dezelfde cloak aan eigenlijk?
Volgens mij de cloak die premium users krijgen als ze een account aanschaffen (+3 op alle stats ofzo)Rudolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:30:
Dit dus.
Heb ook Archeum pack gekocht maar heb zo geen cloak, dacht dat we die bij release pas kregen.FunkyTrip schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:09:
[...]
Volgens mij de cloak die premium users krijgen als ze een account aanschaffen (+3 op alle stats ofzo)
Ben benieuwd voor die speciale aankondiging op PAX vandaag
Hoelaat ongeveer? De verwachtingen zijn toch dat ze de releasedate bekend gaan maken?Boempatat schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:13:
[...]
Heb ook Archeum pack gekocht maar heb zo geen cloak, dacht dat we die bij release pas kregen.
Ben benieuwd voor die speciale aankondiging op PAX vandaag
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Elk moment dacht ik.Potame schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:07:
[...]
Hoelaat ongeveer? De verwachtingen zijn toch dat ze de releasedate bekend gaan maken?
Release/Open Beta date

Ik gok open beta 4 september.Boempatat schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Elk moment dacht ik.
Release/Open Beta date
Headstart 12 en launch 16.

+7 stats to all. Een van de betere cloaks en redelijk makkelijk te verkrijgen.Rudolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:30:
Toch goed gegoktxeple schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:31:
[...]
Ik gok open beta 4 september.
Headstart 12 en launch 16.
weet niet of het leuk / handig is om met een groep op een bepaalde server te gaan spelen.
aangezien het een "team" based game is haal je hier wel voordeel uit.
onze guild zat vol met 60 nederlanders (en houden met +- 30 man een beetje contact nu)
ons doel met release is om georganiseerd wat op te zetten met een focus op Trading / Crafting / Farming
zodat we het moeilijkste in het begin al gedaan hebben (als er nog geen honderden boten / piraten zijn)
aangezien het een "team" based game is haal je hier wel voordeel uit.
onze guild zat vol met 60 nederlanders (en houden met +- 30 man een beetje contact nu)
ons doel met release is om georganiseerd wat op te zetten met een focus op Trading / Crafting / Farming
zodat we het moeilijkste in het begin al gedaan hebben (als er nog geen honderden boten / piraten zijn)
De Batavi guild zoekt nog nieuwe members. Misschien is het een idee om de guilds samen te smelten?
Facebook groep: BATAVI
Website (in aanbouw): http://www.batavi-gaming.nl/
Hebben de GoT'ers hier eigenlijk al een server besloten enzo op release? of was er nog helemaal geen plan van niemand
Hier ben ik ook benieuwd naar. In de beta zat ik zelf op Shatigon, omdat deze het drukst was.Ricmaniac schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:01:
Hebben de GoT'ers hier eigenlijk al een server besloten enzo op release? of was er nog helemaal geen plan van niemand
ArcheAge Launch Date Announced

To all of Erenor’s intrepid adventurers, be you fierce warriors, brave explorers, fearsome pirates, or skilled crafters: we welcome you as a member of ArcheAge’s launch community! Revealed this evening in Seattle at PAX Prime 2014 to an audience of your fellow players, Trion Worlds and XLGAMES are proud to officially announce that ArcheAge will launch on Tuesday, September 16.

Our road to launch starts with Open Beta commencing on Thursday, September 4 at 10:00 AM PDT and run to the same time on Monday, September 8. Open Beta will be available to all new and veteran players with no invitation required. If you’ve played during Closed Beta, your character will be waiting for you and your timers on crops and taxes will pick up right where they left off. Following Open Beta, we will be wiping all servers in preparation for ArcheAge’s Head Start, a four-day advance play window granted to all Founders. Head Start starts on Friday, September 12 at 10:00 AM PDT and culminates with ArcheAge’s official launch. All progress from Head Start will carry over to launch.
It’s important to note that this announcement does mark the end of Alpha. The Alpha and Omega servers will be permanently brought down Sunday, August 31 at 12:00 AM, but not without due fanfare. Starting this Saturday at 6:00 PM PDT, our diligent Alpha testers should check their in-game mail, keep a weather eye on the horizon, and be ready for anything…
Not yet a Founder? Claim access to Head Start and begin your adventure in ArcheAge four days early with special in-game loot! Silver, Gold, and Archeum Founder’s Packs will be available all the way through to launch on September 16. You can prepare for Open Beta now by using Glyph to update or install ArcheAge. If you have more questions about ArcheAge, please visit our updated FAQ.
Thank you for joining us on this journey, ArcheAge adventurers. The world of Erenor is about to open and we’re glad you’re here!
The ArcheAge Team
release date announcement

To all of Erenor’s intrepid adventurers, be you fierce warriors, brave explorers, fearsome pirates, or skilled crafters: we welcome you as a member of ArcheAge’s launch community! Revealed this evening in Seattle at PAX Prime 2014 to an audience of your fellow players, Trion Worlds and XLGAMES are proud to officially announce that ArcheAge will launch on Tuesday, September 16.

Our road to launch starts with Open Beta commencing on Thursday, September 4 at 10:00 AM PDT and run to the same time on Monday, September 8. Open Beta will be available to all new and veteran players with no invitation required. If you’ve played during Closed Beta, your character will be waiting for you and your timers on crops and taxes will pick up right where they left off. Following Open Beta, we will be wiping all servers in preparation for ArcheAge’s Head Start, a four-day advance play window granted to all Founders. Head Start starts on Friday, September 12 at 10:00 AM PDT and culminates with ArcheAge’s official launch. All progress from Head Start will carry over to launch.
It’s important to note that this announcement does mark the end of Alpha. The Alpha and Omega servers will be permanently brought down Sunday, August 31 at 12:00 AM, but not without due fanfare. Starting this Saturday at 6:00 PM PDT, our diligent Alpha testers should check their in-game mail, keep a weather eye on the horizon, and be ready for anything…
Not yet a Founder? Claim access to Head Start and begin your adventure in ArcheAge four days early with special in-game loot! Silver, Gold, and Archeum Founder’s Packs will be available all the way through to launch on September 16. You can prepare for Open Beta now by using Glyph to update or install ArcheAge. If you have more questions about ArcheAge, please visit our updated FAQ.
Thank you for joining us on this journey, ArcheAge adventurers. The world of Erenor is about to open and we’re glad you’re here!
The ArcheAge Team
release date announcement
Iseci
Verwijderd
Ik heb nog al wat problemen gehad om Archeage op te starten in de beta ik hoop dat ze dat met de launch opgelost hebben.
Start Glyph... komt onmiddellijk met een authentication error, kan wel kloppen ik heb wachtwoord nog niet eens in kunnen typen.
Vervolgens krijg ik 7 van de 10 keer een authentication error als het spel opstart wat resulteert in een spel dat nergens meer op reageert en met Alt+F4 afgesloten moet worden. Als ik dan eindelijk na 6 maal opnieuw opstarten eindelijk is een keer geen authentication error krijg en dus in het spel zit zijn alle display settings gereset en komt het spel met de melding dat je opnieuw moet opstarten om alle instellingen van kracht te laten worden... yeah right.
De features van Archeage klinken allemaal best interessant maar hoe interessant het spel ook is uiteindelijk wordt een heel groot gedeelte van hoe een MMORPG aanvoelt bepaald door de spelers.... gezien mijn ervaringen de afgelopen jaren heb ik daar heel weinig vertrouwen in.
Ik ben nog een MMORPG speler "van de oude stempel" en het aantal spelers die dezelfde ideeën hebben over hoe te spelen worden met de dag minder.
Des al niet te min ga ik het toch gewoon proberen al was het alleen maar omdat mijn vriendin helemaal gek is van Archeage.
Start Glyph... komt onmiddellijk met een authentication error, kan wel kloppen ik heb wachtwoord nog niet eens in kunnen typen.
Vervolgens krijg ik 7 van de 10 keer een authentication error als het spel opstart wat resulteert in een spel dat nergens meer op reageert en met Alt+F4 afgesloten moet worden. Als ik dan eindelijk na 6 maal opnieuw opstarten eindelijk is een keer geen authentication error krijg en dus in het spel zit zijn alle display settings gereset en komt het spel met de melding dat je opnieuw moet opstarten om alle instellingen van kracht te laten worden... yeah right.
De features van Archeage klinken allemaal best interessant maar hoe interessant het spel ook is uiteindelijk wordt een heel groot gedeelte van hoe een MMORPG aanvoelt bepaald door de spelers.... gezien mijn ervaringen de afgelopen jaren heb ik daar heel weinig vertrouwen in.
Ik ben nog een MMORPG speler "van de oude stempel" en het aantal spelers die dezelfde ideeën hebben over hoe te spelen worden met de dag minder.
Des al niet te min ga ik het toch gewoon proberen al was het alleen maar omdat mijn vriendin helemaal gek is van Archeage.
Verwijderd
Mag het hopen van niet al zullen ze bij Trion niets laten als het betekend dat ze meer geld kunnen binnen harken.Rudolf schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:48:
Komt deze crap ook naar de westerse versie:
http://youtu.be/5LxUNx9vnnQ
denk het wel maar goed er is ook al een racewagen in de huidige versie die je kan krijgen dus zo bijzonder is het nietRudolf schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:48:
Komt deze crap ook naar de westerse versie:
http://youtu.be/5LxUNx9vnnQ
Iseci
Zelf speel ik het spel nog steeds met veel plezier, mede dankzij m'n guild
Verwijderd
Hey! Ik ben van plan om ook aan Archeage te beginnen zodra het spel uitkomt. Op welke server enzo gaan jullie spelen, en is iedereen welkom?NiblerBE schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:00:
De Batavi guild zoekt nog nieuwe members. Misschien is het een idee om de guilds samen te smelten?
nederlandstalig? (ivm site 4 belgen 21 nederlanders)NiblerBE schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:00:
of zijn buitenlanders ook welkom?
bij ons liggen de plannen in ieder geval al klaar (met een kleine selectie actieve internationale spelers)
dus ben benieuwd wat we voor elkaar gaan krijgen met zijn allen
Hallo allen! Ik ben ook nog flink aan het twijfelen om een Founders Pack te halen, de hoofd reden hiervoor is dat ik nog geen guild heb om mee te spelen wat toch wel alles een stuk makkelijker maakt in game.
Er zijn dus geen concrete plannen om een GoT Guild te creëren? Dan join ik liever een Guild die al bestaat zoals BATAVI als dat mogelijk is
.
Er zijn dus geen concrete plannen om een GoT Guild te creëren? Dan join ik liever een Guild die al bestaat zoals BATAVI als dat mogelijk is
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:15:
[...]
Hey! Ik ben van plan om ook aan Archeage te beginnen zodra het spel uitkomt. Op welke server enzo gaan jullie spelen, en is iedereen welkom?
Hey, iedereen is welkom als je aan volgende punten voldoent.cyntax schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:34:
Hallo allen! Ik ben ook nog flink aan het twijfelen om een Founders Pack te halen, de hoofd reden hiervoor is dat ik nog geen guild heb om mee te spelen wat toch wel alles een stuk makkelijker maakt in game.
Er zijn dus geen concrete plannen om een GoT Guild te creëren? Dan join ik liever een Guild die al bestaat zoals BATAVI als dat mogelijk is.
ARE YOU A BATAVI?
- ben je minimaal 16 jaar?
- spreek je nederlands (BE/NL)?
- werk je graag in een team?
- gebruik je graag skype/teamspeak?
Voorlopig even lid aanvragen bij de fb groep, website/forum is nog under construction
https://www.facebook.com/groups/1482538492004739/?fref=ts
Verwijderd
Ik zie trouwens dat Archeage niet meer via steam verkrijgbaar is, is het nu alleen nog maar verkrijgbaar via hun site?
yupVerwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:00:
Ik zie trouwens dat Archeage niet meer via steam verkrijgbaar is, is het nu alleen nog maar verkrijgbaar via hun site?
reden is waarschijnlijk(al is het niet officieel gegeven) de steam gift systeem, mensen kochten met bvb gestolen CC archeum accounts en verkochten die op G2A..
dus hebben ze archeage van steam gehaald.
Iseci
Aangemeld, thanksNiblerBE schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:11:
[...]
[...]
Hey, iedereen is welkom als je aan volgende punten voldoent.
ARE YOU A BATAVI?
Voorlopig even lid aanvragen bij de fb groep, website/forum is nog under construction
Hebben jullie hier een beetje verstand van Pirates in Archage. Ik begrijp dat je zo kan spelen dat je een Piraat/crimineel wordt maar ik wil graag weten wat voor nadelen dat heeft. Ik weet bijvoorbeeld dat je niet meer een boerderij bijvoorbeeld kan hebben enzo. Maar welke voordelen en nadelen heeft het precies?
Kan niet echt duidelijk informatie hierover vinden maar het idee lijkt me echt vet
Kan niet echt duidelijk informatie hierover vinden maar het idee lijkt me echt vet
http://pirate.outcrygaming.com/Ricmaniac schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:26:
Hebben jullie hier een beetje verstand van Pirates in Archage. Ik begrijp dat je zo kan spelen dat je een Piraat/crimineel wordt maar ik wil graag weten wat voor nadelen dat heeft. Ik weet bijvoorbeeld dat je niet meer een boerderij bijvoorbeeld kan hebben enzo. Maar welke voordelen en nadelen heeft het precies?
Iseci
Ik ben ook wel benieuwd naar Nederlandse (tweakers) guilds. Is er een onofficiele NL Server uitgekozen?
Hey Lanithro,Lanithro schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:06:
Ik ben ook wel benieuwd naar Nederlandse (tweakers) guilds. Is er een onofficiele NL Server uitgekozen?
Voorlopig is er nog geen tweakers guild/onofficiele NL server. Er zijn wel al enkele NL guilds, eentje van "eehbiertje", meer info bij hem en "BATAVI" de guild waarmee ik in het Archeage avontuur stap.
MEER INFO:
ARE YOU A BATAVI?
Klopt het dat wij als founders van founderpack ook moeten wachten tot de datum van open beta?
ja... maar we hebben wel een headstart van 4 dagen bij liveRicmaniac schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:29:
Klopt het dat wij als founders van founderpack ook moeten wachten tot de datum van open beta?
Iseci
Ik ben inmiddels lid geworden.NiblerBE schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:44:
[...]
Hey Lanithro,
Voorlopig is er nog geen tweakers guild/onofficiele NL server. Er zijn wel al enkele NL guilds, eentje van "eehbiertje", meer info bij hem en "BATAVI" de guild waarmee ik in het Archeage avontuur stap.
MEER INFO:
ARE YOU A BATAVI?
Verwijderd
Err ik zie even niet wat het aanschaffen van een founders pack te maken heeft met het wel of niet lid zijn van een guild of hoe het helpt om lid te worden van een guild.cyntax schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:34:
Persoonlijk vind ik €45 veel te veel geld om alleen 4 dagen eerder kunnen beginnen. NU zijn head starts sowieso niet aan mijn besteed daar ik simpelweg te weinig tijd heb om ook echt een head start te hebben. Met FFXIV had ik die head start maar binnen enkele dagen vloog iedereen mij al links en rechts voorbij omdat ik minder tijd heb dan de rest.
Headstart = landgrab
Maakt niet uit of je daarna minder tijd hebt dan de rest, je spotjes heb je binnen.
Maakt niet uit of je daarna minder tijd hebt dan de rest, je spotjes heb je binnen.
Het is niet alleen dat he. Je krijg meer dingen dan 4 dagen eerder spelen, afhankelijk van de pack die je koopt. die founder pack die ik had geeft me ook 3 maanden soort van premium membership.. kan je ook los kopen maar zou je duurder uit zijn. het geeft je ook credits voor de in game store. je krijgt een aparte cape voor founders only volgens mij.. het zijn gewoon zulke dingetjes waardoor ik dat wel wil hebben
ik kan me voorstellen dat veel mensen er nit zoveel geld voor willen neerleggen als het een F2P game is.
Alhoewel ik denk van wat ik heb gezien dat archage makkelijk tussen de betalende mmo's had kunnen zitten.
Alhoewel ik denk van wat ik heb gezien dat archage makkelijk tussen de betalende mmo's had kunnen zitten.
Ik heb vorige week een beta key gehad, helaas op de laatste dag, ik kreeg de game maar niet gedownload, telkens als hij klaar was kreeg ik een patch error, waardoor ik de game opnieuw moest downloaden, resume ging niet dus alles verwijderen en opnieuw proberen, 4 keer gefailed.
Meer mensen hier last van? ik ga morgen met de open beta het weer proberen, thanks.
Is er ergens trouwens een Wiki of een first run guide of is de ingame tuturial voldoende ?
Meer mensen hier last van? ik ga morgen met de open beta het weer proberen, thanks.
Is er ergens trouwens een Wiki of een first run guide of is de ingame tuturial voldoende ?
Ik heb ook zoiets gehad ja. Google even op de error code die je kreeg, bij mij was het opgelost door alles (Glyph en de game) op de C schijf te installeren - schijnt een bekend probleem te zijn.Distrax1988 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:12:
Ik heb vorige week een beta key gehad, helaas op de laatste dag, ik kreeg de game maar niet gedownload, telkens als hij klaar was kreeg ik een patch error, waardoor ik de game opnieuw moest downloaden, resume ging niet dus alles verwijderen en opnieuw proberen, 4 keer gefailed.
Hm games op C ben ik nooit zo voorstander van maar goed voor de Beta ga ik het proberen, staat hij in iedergeval op een SSD , bedankt.
Glyph is trouwens echt helemaal kut. Als ik via de glyph client een game update (archage bijv) doen me andere games zoooo traag. ook al staat die op een andere HDD/SSD en dan sluit ik glyph en pof. alle problemen weg.
Laden jullie de game trouwens gewoon voor de EU beta servers? of hebben jullie een andere region geselecteerd?
Laden jullie de game trouwens gewoon voor de EU beta servers? of hebben jullie een andere region geselecteerd?
Glyph is inderdaad een rot ding. Toen ik AA voor het eerst downloade met Glyph liep mijn computer na een tijdje gewoon vast omdat ik nog een ander game aan't spelen was en Chrome open had.Ricmaniac schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:30:
Glyph is trouwens echt helemaal kut. Als ik via de glyph client een game update (archage bijv) doen me andere games zoooo traag. ook al staat die op een andere HDD/SSD en dan sluit ik glyph en pof. alle problemen weg.
Na dit enkele keren voor te hebben heb ik uiteindelijk besloten om het maar gewoon s'nachts te laten downloaden, aangezien ik anders niks meer op mijn PC kon doen tot het gedownload was.
Tot nu toe ver weg het slechtste MMO "platform" dat ik ooit gebruikt heb. Nooit zo'n problemen gehad met de Battlenet Launcher, NCLauncher of zelfs PWE's ARC platform.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Verwijderd
Om even het goedkoopste founder pack als voorbeeld te nemen.Ricmaniac schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:05:
Het is niet alleen dat he. Je krijg meer dingen dan 4 dagen eerder spelen, afhankelijk van de pack die je koopt. die founder pack die ik had geeft me ook 3 maanden soort van premium membership.. kan je ook los kopen maar zou je duurder uit zijn. het geeft je ook credits voor de in game store. je krijgt een aparte cape voor founders only volgens mij.. het zijn gewoon zulke dingetjes waardoor ik dat wel wil hebbenik kan me voorstellen dat veel mensen er nit zoveel geld voor willen neerleggen als het een F2P game is.
- 30 dagen patron komt overeen met het "standaard" maand abonnement wat je kan nemen voor patron status a 13 euro per maand.
- 3000 credits a 13 euro
totaal zou ik dus om hetzelfde los te kopen 26 euro kwijt zijn wat inhoud dat ik 19 euro (extra) moet betalen voor 4 dagen head start en een glider... Je bent dus niet duurder uit door gewoon een "standaard" abonnement te nemen.
Persoonlijk vind ik die founder packs echt zwaar overpriced..
Ik vind het prima dat mensen bereid zijn om hun portemonnee wijdt open te trekken voor (collectable) items maar moet dit niet beargumenteren met dat het goedkoper zou zijn want dat is gewoon niet zo.
Verwijderd
Is wel zo als je een key koopt, hoewel dat momenteel lastig kan zijn vanwege dat de game tijdelijk niet meer op Steam staat.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:24:
[...]
Ik vind het prima dat mensen bereid zijn om hun portemonnee wijdt open te trekken voor (collectable) items maar moet dit niet beargumenteren met dat het goedkoper zou zijn want dat is gewoon niet zo.
Maar ik vind die packs ook vrij prijzig.
heb "niblerbe" een pm gestuurd met de vraag of hij ons wil informeren op welke server hun gaan spelen.NiblerBE schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:44:
[...]
en of we misschien een alliance aan kunnen gaan..
dit om het feit dat ik een boel "high ranking / guild leader" vrienden gemaakt heb waarmee we waarschijnlijk een international guild op gaan starten..
zodoende kunnen we onze groepen mergen en hebben de nederlanders van mijn groep een keuze wat ze willen doen (en spelen we toch samen in feite)
mocht iemand interesse hebben om onze community te joinen (fb groep voor de handigheid)
www.tiny.cc/archeage
zijn op dit moment met een paar man aan het bekijken hoe we het willen gaan aanpakken en wat ons voornamelijk doel is..
waarschijnlijk gaan wij richting Trading guild idee (heb een manier om razend snel aan tradepacks te komen) en deze verhandelen op Freedich island voor *Gilda stars* en farmen om de mats voor overige trade packs te verkrijgen.
Gilda stars =
Betaal methode voor blueprints voor schepen/huizen/voertuigen
normaal inleveren = 1 gilda star / freedich = 4 gilda stars (meer risico op piraten enz)
over het abbonement / patron verhaal.. de founder packs werden voor 33 euro op g2a aangeboden (nu lees ik dat dat niet helemaal fris was)
ze willen/gaan in Archeage ook een PLEX systeem zoals bij EVE Online intregreren (genaamd APEX)
dus mocht je een tijdje spelen dan kun je je Patron ook op AH kopen (mits het betaalbaar is)
[ Voor 10% gewijzigd door eehbiertje op 03-09-2014 22:16 ]
Patch 1.2 build 4.7:
ArcheAge Version 1.2 Build 4.7: Patch Notes
NEW OPEN BETA FEATURES
* Farm Cart: A new type of player-crafted wagon has been added that carries two resource packs to fill the gap between the donkey and the larger Farm Wagon. It also comes with a horn for maximum beepage.
* AFK Kick has been implemented: Characters will be logged out after 45 minutes of [Away] status. Characters who are in the middle of crafting or fishing should not be kicked.
* Auction House: All accounts have the ability to bid on and win auctions by default. The ability to post auctions on the Auction House is unlocked in one of two ways:
- Accounts that are under Patron status, or have had Patron in the past, have permanent access to post auctions.
- Accounts that have never had Patron status can unlock the permanent ability to post auctions by consuming the Auction License item on any character.
GENERAL
* The drop rate of Sunlight Archeum has been increased, and we will be evaluating the levels of Sunlight, Moonlight, and Starlight Archeum for further drop rate adjustments.
* Quest rewards no longer consume Labor points when identifying them.
* Mana consumption at lower levels has been reduced (this is a change made as part of Korea version 1.7 that is being included in our build).
* Mounts have been standardized into speed tiers - 9.0m/s and 10.0m/s - with the exception of Donkeys, which retain their existing speeds (7.2m/s unencumbered).
* The Skills UI now only displays the skills available with the level 50 cap.
* Updated the contents of the Explorer's Chest and Merchant's Chest (obtained through Loyalty Tokens) to remove Hereafter Stones from the reward list... and added some other new goodies.
* Crafted "dye" items that used to function as both crafting components and costume dyes now function as crafting components only.
* Reduced the amount of Honor granted from Rift daily quests.
* Tempering Burnish item price increased to 10 gold.
UI / INTERFACE CHANGES
* Updated icons for Marketplace and Marketplace Mail.
* Fixed the display of degree, minute, and second markers on Treasure Maps.
* Polishing work on French and German versions: Fixing some cut-off words on the UI, fixing character name length restrictions (2 to 26 characters allowed).
* Fixed a case where some map tooltips displayed in French while the client was in German mode.
* Fixed a bug where accounts with zero credit balance could not spend Loyalty Tokens.
POST-LAUNCH FEATURES
We'd like to extend a thank-you for helping to test the below features in earlier Alpha and Beta phases. In keeping with the pacing of ArcheAge releases in other regions, the following has been set up for launch and will be unlocked over time:
* Auroria and Diamond Shores content is unavailable. NPCs and interactable objects have been disabled, houses and farms cannot be placed, and castle locations are currently un-claimable.
* The Mirage Isle Fishing Tournament and Arena Rankings are not currently running.
* Submarines are unavailable for crafting at this time.
* The Red Dragon is temporarily on vacation from Karkasse Ridgelands.
* Hasla weapons beyond the first tier will be available in a future update.
NOTES
* This patch is about 800MB large from the CBE4 client and is available for download now from Glyph. Note that Open Beta begins September 4 at 10:00 AM PDT.
archeage ligt op dit moment op zijn gat dus kan niet patchen..goede timing 
We're routing around a Comcast maintenance right now. Network engineers got paged when their maint made the internet go away. They're all over it.
Iseci
Gelukkig is het geen 8 Gb of (slik) 24 Gb patch dit keer. Dat hebben ze wel flink verbeterd.
why? wat voor nut heeft dit? dus ik kan geen huis bouwen op Auroria tot release? (en als je er al een gedeelte hebt staan dan?)Auroria and Diamond Shores content is unavailable. NPCs and interactable objects have been disabled, houses and farms cannot be placed, and castle locations are currently un-claimable.
Je kan nog geen huizen/farms/castle's maken op Auroria om zo te voorkomen dat er een "Zerg" Guild is die het snelst lvl 50 is en alle castles claimed. Deze content zal pas op een later tijdstip beschikbaar worden (wrs maand na headstart/release) waardoor je dus een soort release voor Auroria gaat krijgen.
Dat is imho een perfect idee. ik hoopte al dat iets als dit ging gebeuren.. anders krijg je van die beaters (sword art online watchers will know)
Ik ga morgen denk ik even streamen op Twitch. Voor de mensen die nog even willen kijken of het wat is, kom kijken op twitch.tv/boxkeeperplays
http://www.archeagestatus.com/ EU login is vanavond toch om 7 uur?
is er al wat bekend over de severs? zeg maar unnofficial german of french servers? en dus tevens waar veel nederlandsers zullen gaan?
is er al wat bekend over de severs? zeg maar unnofficial german of french servers? en dus tevens waar veel nederlandsers zullen gaan?
http://archeage.guildex.org/servers/eu
Shatigo = Spaans
Kyprosa = Duits/Engels
Eanna = Duits/Engels/Grieks
Dahuta = Engels/Frans
There you go
Shatigo = Spaans
Kyprosa = Duits/Engels
Dahuta = Engels/Frans
There you go
[ Voor 31% gewijzigd door NiblerBE op 04-09-2014 16:08 ]
Uhu, geruchten zijn dat het 4+ maanden gaat duren voordat het open is. Zelf denk ik eerder aan 2. Nog veel te lang. Desondanks kan je als 'hardcore' guild genoeg mats hebben om binnen 2 weken een kasteeltje te hebben. Enige wat er nu gebeurt is dat de 'casuals' 'kans' hebben op een kasteel.Ricmaniac schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:59:
Dat is imho een perfect idee. ik hoopte al dat iets als dit ging gebeuren.. anders krijg je van die beaters (sword art online watchers will know)
Persoonlijk hoeft voor mij zo'n kasteel niet, meer nadelen dan voordelen imo.
Had liever gezien dat ze auroria open maakten met release en dan alleen het kastelensysteem op slot hadden oid. Had graag heel hasla overgeslagen en gelijk auroria gear gemaakt. Hasla farmen duur pauper lang, terwijl in auroria we met een uurtje klaar waren voor ons allen. Verder kreeg je met auroria mobs 4k+ exp, perfect om je mount/skilltree's mee te levelen.
Zit zelf nog een beetje rond te zoeken naar een semi hardcore PvP guild. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag
heb alleen op hasla een tijdje gefarmed voor weapon mats (lvl 40 met 50ers)chiIIed schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:05:
[...]
Had graag heel hasla overgeslagen en gelijk auroria gear gemaakt. Hasla farmen duur pauper lang, terwijl in auroria we met een uurtje klaar waren voor ons allen.
heb daar verder niets van gear gezien en zag op auroria dat je gear kon craften met "scraps" maar geen wapens..
zodoende ging ik er vanuit dat wapens > hasla en kleding > auroria is...
dit is dus niet zo? (want auroria is een stuk rustiger om te farmen
Nee, Hasla is alleen voor wapens en schild + luit. Doelde in mijn post ook wapens, had ik er bij moeten zeggen.eehbiertje schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:10:
[...]
heb alleen op hasla een tijdje gefarmed voor weapon mats (lvl 40 met 50ers)
heb daar verder niets van gear gezien en zag op auroria dat je gear kon craften met "scraps" maar geen wapens..
zodoende ging ik er vanuit dat wapens > hasla en kleding > auroria is...
dit is dus niet zo? (want auroria is een stuk rustiger om te farmen)
Editje: Voor de duidelijkheid dan
Hasla, alleen wapens plus schild en luit
Auroria, alles.
[ Voor 7% gewijzigd door chiIIed op 04-09-2014 16:15 ]
ahh oke dacht al.. dan weet ik waar ik heen gachiIIed schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:13:
[...]
Nee, Hasla is alleen voor wapens en schild + lute. Doelde in mijn post ook wapens, had ik er bij moeten zeggen.
hoe zit dit? op het moment aangegeven guilds? (of die een profiel gemaakt hebben? aangezien mijn guild en de grootste Gondor er niet bij staan)NiblerBE schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:04:
http://archeage.guildex.org/servers/eu
Shatigo = Spaans
Kyprosa = Duits/Engels
Dahuta = Engels/Frans
There you go
heb toen de servers down waren kyprosa en shatigon een char gemaakt op dahuta (heerlijk spelen zonder al die duitsers en het geflame en getroll in chat)
[ Voor 3% gewijzigd door eehbiertje op 04-09-2014 16:18 ]
Denk dat de guilds zelf een profiel hebben aangemaakt.eehbiertje schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:15:
[...]
ahh oke dacht al.. dan weet ik waar ik heen ga
[...]
hoe zit dit? op het moment aangegeven guilds? (of die een profiel gemaakt hebben?)
heb toen de servers down waren kyprosa en shatigon een char gemaakt op dahuta (heerlijk spelen zonder al die duitsers en het geflame en getroll in chat)
Zit zelf op kyprosa in de beta en het geflame/getroll vind ik altijd wel komisch tijdens het onderhouden van mijn farm
moet zeggen dat ik vaak ook zelf een faction troll chatter ben.. als ik me verveel / aan het varen ben..
alienware / germans again en wow first mmo werken altijd..
zit je in een guild? stuur me anders vanavond even een pm
(mortem)
mocht iemand nog wat "muziek" zoeken richting rock / metal / klassiekertjes stuur me een pm (desnoods wil ik ze hier wel posten)
heb een paar dagen geleden aardig wat deuntjes gemaakt en opgeslagen en kan ze zo kopieren en plakken
alienware / germans again en wow first mmo werken altijd..
zit je in een guild? stuur me anders vanavond even een pm
mocht iemand nog wat "muziek" zoeken richting rock / metal / klassiekertjes stuur me een pm (desnoods wil ik ze hier wel posten)
heb een paar dagen geleden aardig wat deuntjes gemaakt en opgeslagen en kan ze zo kopieren en plakken
[ Voor 33% gewijzigd door eehbiertje op 04-09-2014 16:23 ]
vreemd.. vanmorgen nog even geupdate (meestal dag voor beta)
nu is er weer een nieuwe update..
nouja ben benieuwd
en heb er weer zin in
nu is er weer een nieuwe update..
nouja ben benieuwd
I'm in
.. kijken of we piraat kunnen worden voor de einde van open beta
ff kijken hoe dat is
en disconnected...loginservers down
maar goed ze blijkbaar sinds vannacht last van ddos attacks.
Iseci
same here.. toch level 2 geworden XDtntkiller schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:23:
en disconnected...loginservers down
Dit is wel met recht een echte stress test. Eigenlijk hadden ze het gestaffeld moeten openen en niet zoals nu iedereen tegelijk.
Dit dus.
Verwijderd
Mag toch hopen dat dit niet bij het begin van de headstart en/of launch gebeurt. Anders heb je een hoop boze mensen
Verwijderd
Haha, denk je?tntkiller schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:45:
er zijn grote ddos attack gaande
http://map.ipviking.com/
Gister avond ook maar eens de beta gedownload. Helaas nog geen tijd gehad om te spelen. Maar het lijkt me wel een leuke game. Ik zal dit topic eens doorlezen om te kijken of ik wat meer informatie op kan doen.
Gisteren prima vermaakt 4 uurtjes in de Beta, begin was het erg bugged athans dat dacht ik, wel bewegen maar me toon bewoon niet, later bleek dit lagg te zijn en op level 10 waar het dus al minder druk was stukken beter te gaan.
Voor nu even wennen maar het voelt wel goed aan, het gevoel wat ik lang al niet meer gehad hebt.
Voor nu even wennen maar het voelt wel goed aan, het gevoel wat ik lang al niet meer gehad hebt.