[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calderas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 22:41
Gisterenavond toch een paar uurtjes de CB2 kunnen spelen en ik moet zeggen dat het best wel fun is. Nog niet echt veel kunnen testen (level "8") maar de algemene indruk is toch positief.
Het questen is standaard mmo pickup en return stuff, voorlopig toch, maar wel mooi gepresenteerd en de questopdrachten zijn leuk om te lezen. Je ziet dat ze moeite gedaan hebben om het toch in een ander jasje te steken.
Je eerste mount krijg je al op level 5 die je moet voederen en grootbrengen, nice!
De graphics met de cryengine 3 zijn zoals verwacht mooi en ik krijg toch een vlotte 60fps met de occasionele drop naar 45 in een druk gebied.
Het vechten als ranger is dynamisch maw je kan kiten a volonté en het combosysteem maakt het allemaal wat interactiever.
In het skillsysteem is er diversiteit genoeg om het interessant te houden dus vanavond nog wat extra uurtjes verder testen, yep deze heeft potentie hopelijk verkloot het laborsysteem niet alles in de long run...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
heb CB2 gespeeld.
na een paar uur online helemaal hooked.

na 2 dagen met een beetje hulp aangezien ik geen patron ben.
mijn boot kunnen craften. wezen schatduiken aardig wat spullen / gold binnen gehaald

er is zoveel te doen en te beleven en zit al jaren op een fatsoenlijke mmo zoals deze te wachten waar gewoon bijna "alles" mogelijk is..

moet wel zeggen dat ik zeker de founder pack van 45 euro ophaal omdat je aardig rap door je labor points heen gaat (als je je pc niet aan laat s'nachts)

*vind het verder ook vreemd dat hier totaal nog geen item over geweest is op Tweakers want dit gaat een enorm grote MMO worden heb ik het idee.

[ Voor 12% gewijzigd door eehbiertje op 04-08-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
nou dat was weer eens vanouds plezier hebben in een MMO.

ok een paar dingen waren wat minder zoals de labor point maar dat tweaken ze nog en de "ik heb een IQ van 10 en wijs me waar ik naar toe moet" quest pijlen en markers.....

ik heb 3 chars naar lvl 20 geleveled en geeindigd met een paladin (battlerage/Vitalism/defence)(die waarschijnlijk omgevorm word naar healer endgame (Templar (Vitalism/Auramancy/Defense))

heb nog niet veel gedaan met crafting en exploratie maar kijk er al naar uit :)

dent er aan om de basic founder pack to kopen(de rest is veelst te duur imo(Archeum Pack 135€ auw) mede omdat ook hier weer de belachelijke dollar>euro conversie maar goed die 4 dagen headstart is best handig + wat ingame cash en patron status voor 1 maand.

het is zeker een game waard om te spelen en al helemaal met een groep dus zou er zeker een tweakers guild moeten komen :D

kortom ik heb me kostelijk vermaakt en dat is al een tijdje geleden met een MMO.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Greetings from Trion Worlds:

Thank you for your purchase! Please retain this receipt for your records.

You have been charged by Trion Worlds for the following order:

Order items:

SILVER FOUNDER’S PACK

toch maar de de founder pack gekocht de game was goed....en volgende week is de volgende beta ds heb ik maar plek zeker gesteld :D

http://forums.archeagegam...8CBE3-Starts-August-14%29

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ga hem ook aanschaffen.

De afgelopen beta was de eerste die ik heb gedaan, en ben al verkocht.
Sindsdien veel filmpjes gekeken, en de reddit van AA in de gaten gehouden, maar dit maakt het wachten alleen nog erger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Gister Archeum gekocht voor €61,- via een gift trade mannetje op steam. Kon het niet laten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
CBT2 recap

CBT2 was 4 times as many players as CBT1

Expect some fun stuff at PAX

Skillqueues are coming, no ETA yet (going to take a while)

No labor required anymore for quest rewards, should be in for open beta

No ETA for new races / new areas

Servers will be located in texas and amsterdam

French and German localizations upcoming. Language can be switched independently of server you are on

Alpha is crowded which is why Omega was added

Omega was meant to be located in EU but due to hardware restrictions didn't happen

Auctionhouse will be shared amongst NA servers and amongst EU servers, separated by region

Pre-paid patrontime will start ticking down at launch, not at headstart

More anti-bot and anti-spam tools being tested in CBT3. These tools are being deployed to alpha+beta too

Wordfilter should keep improving (so you can finally see "morning" e.g.)

CBT4 will happen, no date yet

Open beta after that, founders will have patron status in open beta

At the end of open beta all servers will go down in preparation for headstart. Servers are being wiped at this point

At the end of headstart servers will go down once more in preparation for launch, this should be a short downtime only

Settings not persisting between game restarts is recognized as issue

Credits for the in-game shop can be purchased for next beta. These credits can be used now and will be re-funded for headstart (if you are in it) or else for launch

Free players will be able to own houses and farms via APEX

APEX will be in for launch, possibly already for open beta. APEX are tradable on the auctionhouse

In-game gold price of APEX will be purely determined by player demand and supply

Wagons will be dyable at some point (no ETA)

New glider models incoming

Founder's pack items should be available by open beta (coding for it not finished yet)

Alpha and Omega will be going down for open beta, since the hardware is needed for launch. At least one of those two servers will come back up as test server later on if and when needed

Existing closed beta servers will persist by name for launch (player data will be wiped)

Server transfers will be possible post-launch (no ETA yet)

afk kick timer prolly not coming before OBT

OBT build will be as close to the launch build as possible

ArcheAge will be available on Steam

Next build will arrive on alpha before it hits beta servers

You can gift a founders pack to a friend from the trion website

Feedback is mostly taken from AA forums, so go give it there

Labor potions are under discussion with XL Games, no details yet

You can use skins you like for other gear, and keep transferring the skin to new gear as often as you like

More costumes will appear in the shop

No plans for addon support in the near future, possibly later

Beta invite does not entail headstart access, that only comes with a founder's pack

No roleplaying servers at launch, maybe later on

More contests are going to happen (akin to recent emblem contest)

Level cap at launch will be 50

Trion is considering to limit access to castle building at launch to give more people an even chance at having a shot at them apart from the alpha pros.

Tractor collision problem is being communicated to XL Games for a fix

Dragging your ship onto land or taking airship rides with it is not planned to be disabled

Archeum drop rates and crafting system is being discussed with XL games

Launch will be with version 1.2

After launch work will start to update to 1.7, but translation into 3 different languages is time-consuming especially having to start from korean

Trion is happy with the trial-system as is, since they want it to be open to player decisions (including bribes or whatever else players may think of)

Founder's pack items: in the archeum pack the crest brainstorm (1) and lockboxes (6) are per account, everything else is per character

Pricing of items in the marketplace is still being tweaked. Mirage Isle prices are considered pretty much set

No current plans to introduce body customization

If your patrons status expires, you have two weeks to regain patron status to be able to pay taxes for property. If you miss that timeline your property will be up for grabs

Trion would like to expand the distance at which sails appear on the horizon, discussion with XL Games in regards to that is ongoing

http://www.twitch.tv/trionworlds/b/555642676

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
IK KAN NIET WACHTEN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
heb al 3 keys binnen voor de volgende beta (alienware north america had het iets te vroeg op hun site gezet)

zelf founder pack gehaald vorige week.
ben benieuwd hoe de aankomende beta gaat worden.

zie zelf wel een paar + en - punten in de CBT2 Recap..
de afk kick gaat een minder goed punt zijn mocht deze komen (wel beter voor het mileu)

maar de labor point regen is gewoon niet goed genoeg om redelijk te kunnen spelen zoals het hoort..
aangezien teveel dingen ermee verbonden zijn.. en farmen / gatheren / craften gaat voor non patron spelers dan ook een hele klus worden..

verder kwam ik zelf tot de ontdekking aangezien schatduiken ook de nodige tradepacks opleveren (roeiboot mensen die gepakt worden door jellyfishes / seabugs)

dat ik voor het omhoog bringen van schatten en inleveren van tradepacks ook opeens labor points nodig had.. (waarvan ik voorheen meende ze niet nodig te hebben)

of dit door mijn crime points kwam of dat ik dit elke x over het hoofd gezien heb weet ik zo niet.. (tradepack = 60lp treasure = *25/30lp) mocht iemand dit wel weten dan hoor ik het graag

Mochten er mensen op de Kyprosa Server spelen en een NL guild willen joinen ;) stuur even een pm hier of ingame naar Mortem

[ Voor 5% gewijzigd door eehbiertje op 11-08-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
http://archeage.browserga...blood-bounty-abholen.html
E-mail adres opgeven en key ontvangen voor 14-08 t/m 18-08.

Meer info :
http://www.archeagegame.c...eage-closed-beta-event-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een key ontvangen voor aankomende beta. Eens kijken of het bevalt alvorens ik er geld voor ga neerleggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
YDZ3-EMQT-PM63-7K7N-9LC9

3JGH-6WNZ-K9LR-2GEL-DJFH

*zijn van alienware key giveaway begin van de week.. aangezien dit te vroeg gepushed was weet ik niet 100% zeker of ze werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Over vanwege officiele invite.

Congratulations on your beta key for Archeage!
Your key is: H6F7-GNFY-3GKZ-DTGQ-D97J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
ActualFantasy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:29:
Over vanwege officiele invite.

Congratulations on your beta key for Archeage!
Your key is: H6F7-GNFY-3GKZ-DTGQ-D97J
Dank! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
http://www.mmorpg.com/giv...Event-3-Blood-Bounty.html

Nog 2000 over, gratis mmorpg.com account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik denk dat iedereen en zijn moeder voor CB3 is uitgenodigd :P.
Van het weekend maar even kijken wat het is. Aan de meeste reviews/impressies te zien, moet je er wel geld tegenaan gooien om een beetje nuttige dingen te kunnen doen. Hoeveel geld is natuurlijk de grote vraag, altijd lastig te bepalen bij een F2P MMO.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik was één van de weinigen die nog niet mee mocht spelen, nu dus wel :D
Die keys komen wel op zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik heb zojuist 3JGH-6WNZ-K9LR-2GEL-DJFH gebruikt.

Bedankt eehbiertje

damn wat waren die keys op die sites snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
@OmegaOne

geen probleem

nog meer mensen beta keys nodig? hebben rond de 20 over in de "Guild"

[ Voor 12% gewijzigd door eehbiertje op 14-08-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:46
Ja ik zou er wel 1 willen.
Het spel ziet er mooi uit dus zal het wel eens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Laatst online: 01-09-2024
@eehbiertje

Als je er nog een over hebt mag je hem naar mij sturen ;)
Deze MMO heeft veel meer te bieden dan de standaard MMO dus zeker de moeite waard om er naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Ivm officiële invite:

F3DX-RG9Q-L2GM-2RP2-69EL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:40
Thanks! *O* *O* Rot gezocht naar een key maar was telkens overal te laat :(

• SiameseDwerg
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nog even en dan is het zover :) Kan niet wachten om na het werk te gaan spelen. Maar we moeten inderdaad met een Tweakers guild komen en gewoon de grootste van de server worden :)

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig nog een werkende key over? Mijn dank zou groot zijn.

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ook ik heb een key, ik ga het allemaal meemaken ;)

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Als er iemand nog ene key over heeft houd ik mij ook zeker aanbevolen!

• eehbiertje
mocht iemand op kyprosa (server) zo hulp nodig hebben / dingen willen weten

ingame = mortem
nl guild = nederlanders (yeah i know maar is toch beta)

hebben ook teamspeak 3 server aanstaan (mocht dat makkelijker zijn)

[ Voor 18% gewijzigd door eehbiertje op 14-08-2014 15:27 ]

• DST990
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 17:14
Iemand nog een betakey over? :p

• Ruudox
Denk het niet:P

ik zou het ook graag even willen proberen en dan pas beslissen of in een founder pack ga kopen of niet.

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Dit is echt niet te spelen... Moet je in het begin een monster killen waar er maar heel weinig van spawnen en daar staan echt 1000 mensen niet normaal. Ik check dit morgen wel

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Het is echt knetters druk man. Ik heb maar een beetje zelf wat door het land gedwaald. Maar het spel ziet er wel vet uit zeg. Denk dat ik mij hier wel mee kan vermaken.

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Heb ik net €44,99 op mijn PayPal account gezet om de silver versie te kopen, blijkt dat je daarnaast ook een creditcard aan je account gelinked moet hebben om PayPal te kunnen gebruiken 8)7
...die ik dus niet heb
Beetje jammer van Trion.

Verwijderd

Lowizi schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:09:
Heb ik net €44,99 op mijn PayPal account gezet om de silver versie te kopen, blijkt dat je daarnaast ook een creditcard aan je account gelinked moet hebben om PayPal te kunnen gebruiken 8)7
...die ik dus niet heb
Beetje jammer van Trion.
Gewoon via steam kopen dan? :P

Heeft iemand toevallig nog een extra key over? Vriend van me wil het uiteindelijk toch proberen. :)

• Lowizi
  • Laatst online: 07-09 09:39
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:17:
[...]

Gewoon via steam kopen dan? :P

Heeft iemand toevallig nog een extra key over? Vriend van me wil het uiteindelijk toch proberen. :)
Oh dat meen je niet, issie daar ook te koop?!
Thx voor de tip! Inmiddels via Steam gekocht, ben benieuwd :>

[ Voor 8% gewijzigd door Lowizi op 14-08-2014 22:39 ]

Verwijderd

Zit ook op kyprosa , ign Casah.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik moet toegeven dat het questen best lekker loopt. Je vloeit snel van de ene plek naar de andere en hoeft niet teveel op 1 plek te blijven grinden. Je wordt ook beloond door van het pad af te gaan en wat te exploren. Zo kreeg ik een extra coin door een toren te beklimmen en te praten met iemand die daarboven zat :).

Ik heb een Archery + Witchcraft + Shadowplay gekozen als mijn eerste character. Meeste is instant dus kan je lekker door blijven schieten terwijl je de mob kite. De combo's geven een leuk effect dat je verschillende abilities van die trees kan combineren.

Het draait ook lekker soepel, zelfs met 100 mensen op je scherm blijft de FPS rond de 60. Alles op max (2x post AA) behalve shadows. De CryEngine is goed geoptimaliseerd.

Het enige nadeel is het Labor Points systeem. Dat je ook moet gebruiken om bepaalde quest rewards te kunnen openen. Hierdoor moet je goed opletten dat je niet teveel dingen in de wereld harvest anders heb je niet genoeg labor points over om je quest rewards te kunnen gebruiken :X. Het systeem is prima voor housing/farming/etc, maar ik zou het niet zo implementeren voor quest rewards. Hopelijk wordt dat nog verbeterd/veranderd.

Morgen maar weer even verder kijken. Tot nu toe ziet het er goed uit.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiameseDwerg
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het ziet er heel goed uit, alleen de begin areas zijn echt chaos, letterlijk honderden mensen die beesten aan het afslachten zijn. De oplossing om daar snel weg te komen is natuurlijk even een raidgroep joinen zodat je in ieder geval de quest kan afmaken.

Dat laborpoints systeem moet inderdaad worden aangepast want als crafter zijnde moet je in het begin toch beestjes doodmaken want het geld moet toch ergens vandaan komen.

Het doet me in ieder geval een beetje denken aan het begin van SWG alleen de inpact is nu minder groot, simpelweg omdat we verwende gamers zijn. Maar dat er zoveel mensen online zijn tijdens een beta heb ik al tijden niet meer gezien.

Het spel zelf is nog wel echt beta, het is goed speelbaar maar af en toe hoor je een npc chinees praten. Misschien dat het erbij hoort maar ik denk zelf van niet.

Ik ben benieuwd wanneer het spel echt begint ik ben nu level 12 en alles is tot nu toe een grote tutorial, je leert hoe je een mount kan opvoeden,hoe je supplies kan kopen,hoe je kunt farmen etc.

Maar het pluspunt is na de speelsessie van gisteren van 4 uurtjes is dat ik me nog niet heb verveeld. Dus dat is mooi aangezien ik daar enorm veel last van heb gehad met de nieuwe mmos van de laatste tijd.

Helaas nu weer op het werk maar strakjes gaan we er weer tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lowizi schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:09:
...die ik dus niet heb
Beetje jammer van Trion.
Koop gewoon een Pre-Paid Creditcard en koppel het aan je PayPal, dan gewoon elke keer je PayPal opwaarderen via iDeal. Veiligste manier van betalen. Die dingen kosten niet meer dan 10 euro bij je lokale sigarettenboer (permanente Pre-Paid CC met een geldigheid van 3 jaar, niet de vouchers kopen maar een echte kaart) en je bent meteen van een hoop 'Merica CC of PayPal only gezeur af.;)

Tsja..ik heb ArcheAge nog niet gespeeld en ik denk dat ik toch echt ga wachten tot de volledige release. Ik vind 50 euro voor een paar maandjes Beta en 2 maanden premium toch een beetje gortig voor een spel waarvan ik niet 100% zeker weet of het een klapper gaat worden. Het ziet er allemaal wel erg goed uit en ik heb wel vertrouwen in Trion maar ik kijk toch echt even de kat uit de boom. Wildstar was voor mij ook al een enorme fail dus ik ga niet snel weer 50 euro neer splashen voor een MMO. =P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
Om het even duidelijk te krijgen. Er komt alleen een wipe wanneer de headstart van start gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
NoFearz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:07:
Om het even duidelijk te krijgen. Er komt alleen een wipe wanneer de headstart van start gaat?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
NoFearz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:07:
nee

na closed beta is er een wipe en na open beta is er weer een wipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
eehbiertje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

nee

na closed beta is er een wipe en na open beta is er weer een wipe :)
Eerste keer dat ik dat hoor. Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Laatst online: 17-11-2024
tot wanneer is er maintenance op de servers? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
LOVE deze game lol

vooral in a pvp met een paar gallions over de zee en jagen op tradeships :D

insta addict :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Laatst online: 30-06-2024
Heb me er dit weekend ook maar aan gewaagd.
Heb ook de Archeum Pack gekocht, en zit op Kryposa. In-game name Boempatat.

Ben nu level 10 maar heb nog niet alles ten volle gaan ontdekken.
Heb toch nog enkele vragen:

Wnr sluit de Beta juist?
Blijft Alpha gewoon live?
Ik heb geen extra items gekregen na de aanschaf van het pakket:
- Titel TrailBlazer?
- 6 Daru Chests
- Glyder
- Desert Assassin Platemail
- 10 Pet Healing Potions
- Founder Cloak

Heb wel de Patron status en de gems gekregen maar verder niets...

Heb het aangeschaft via steam, maar had problemen tijdens het spelen en heb een clean, stand-alone install gedaan.

Weet iemand toevallig waar ik dit moet activeren om deze rewards te claimen?
Moet ik ergens mijn key nog ingeven?

Moet verder zeggen (al heb ik nog niet heel erg veel gespeeld) dat ik echt terug het gevoel heb alsof dit mijn eerste MMO is, het slorpt je helemaal op !

Laat ons hopen dat deze een blijvertje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Boempatat schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:49:
Heb me er dit weekend ook maar aan gewaagd.
Heb ook de Archeum Pack gekocht, en zit op Kryposa. In-game name Boempatat.

Ben nu level 10 maar heb nog niet alles ten volle gaan ontdekken.
Heb toch nog enkele vragen:

Wnr sluit de Beta juist?
Blijft Alpha gewoon live?
Ik heb geen extra items gekregen na de aanschaf van het pakket:
- Titel TrailBlazer?
- 6 Daru Chests
- Glyder
- Desert Assassin Platemail
- 10 Pet Healing Potions
- Founder Cloak

Heb wel de Patron status en de gems gekregen maar verder niets...

Heb het aangeschaft via steam, maar had problemen tijdens het spelen en heb een clean, stand-alone install gedaan.

Weet iemand toevallig waar ik dit moet activeren om deze rewards te claimen?
Moet ik ergens mijn key nog ingeven?

Moet verder zeggen (al heb ik nog niet heel erg veel gespeeld) dat ik echt terug het gevoel heb alsof dit mijn eerste MMO is, het slorpt je helemaal op !

Laat ons hopen dat deze een blijvertje is
alpha blijft 24/7 live behalve op open beta test geloof ik dan hebben ze de hardware nodig en als het goed is gaat na live de alpha over in een test server..(alpha is over het algemeen hetzelfde het is vaak voldoen om de beta map te renamen naar alpha en dan alpha server kiezen in glyph zodat je niet de hele client hoeft te downloaden

je items krijg je als de game live gaat...je krijgt wel je patron status in beta/alpha als je founder heb en je credits(die krijg je terug als de game live gaat..

steam start glyph op dus meestal moet je daar keys invoeren(maar sinds je al founder status heb is die key al ingevoerd...)

het spel is super moet ik zeggen...zit zelf in fist of the empire op de NA server en man wat een gevecht gisteren rond de 50 tegen rond de 80 man van diverse guild(ze hadden hulp ingeroepen) kortom het was een bloedbad met FOE als overwinnaar :)

http://www.twitch.tv/thork_foe/c/4931589

http://www.twitch.tv/thork_foe/c/4931704

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Bedankt voor de reactie tntkiller, je hebt me gerust gesteld :p

Weet er iemand trouwens tot hoe laat juist de Beta online blijft vandaag?
Is het 19u of 22u ?

Hoop nog een paar uurtjes mee te prikken voor ik weer opnieuw op de Alpha over ga :D
PS: Had wel gemerkt dat in de Beta sommige textures op de grond niet goed laden, soms was het een blurry groene patch dat gras moest voorstellen, iemand daar last van ?

Alles is up-to-date kwestie van drivers, en heb alles draaiende op Max + DX11

[ Voor 33% gewijzigd door Boempatat op 18-08-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Boempatat schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:03:
Bedankt voor de reactie tntkiller, je hebt me gerust gesteld :p

Weet er iemand trouwens tot hoe laat juist de Beta online blijft vandaag?
Is het 19u of 22u ?

Hoop nog een paar uurtjes mee te prikken voor ik weer opnieuw op de Alpha over ga :D
PS: Had wel gemerkt dat in de Beta sommige textures op de grond niet goed laden, soms was het een blurry groene patch dat gras moest voorstellen, iemand daar last van ?

Alles is up-to-date kwestie van drivers, en heb alles draaiende op Max + DX11
schakel over op dx9... dx11 heeft nogal wat problemen die ze moeten fixen.

speel zelf op dx9 en zie niet echt verschil en heb geen grafisch fouten meer en geen crashes.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Bijna het hele weekend gespeeld en alleen maar wezen lvlen. Zoveel nog niet gezien, maar voor het eerst sinds lange tijd zit ik erover na te denken weer een MMO te kopen/subscriben.

Afgelopen weekend voor het eerste meegedaan met de Beta, maar het speelt zo lekker weg. Over het algemeen weinig problemen tegengekomen qua bugs e.d. Mijn eerste class begon ik met vitalism, auramancy en sorcery. Best leuk spelen, maar extreem squishy. Erna battlerage, defence + witchcraft(dacht ik) gedaan, en ik ros overal zo makkelijk doorheen, niet normaal. Enige nadeel van mijn spec is dat ik behoorlijk snel mijn 'mana' op maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 15:36
Ik draai dx11 sinds de laatste update met die shader cache fix probleemloos, max settings, op mijn gaming laptop van 2 jaar oud.

Ik speel alpha en EU-closed-beta. Groot verschil in latency. Alpha servers staan in USA en dat speelt best aardig, soms wat laggy. EU-closed-beta servers staan in Amsterdam en dat speelt heerrrrrlijk.

Grote fan van archery + shadowplay. Nog niet uit wat ik er daarna aan plak, ook omdat ik nog geen chars op L50 heb. Maar archery + shadowplay levelt heerlijk weg.

Sinds de laatste updates loop ik tegen een aantal dingen aan:
- labor points zijn heel limiterend, vooral als je F2P wil spelen, maar ook als je patron bent moet je ipv in alpha strategisch omgaan met je LP. Je zal moeten plannen als je workers compensation pots of tax certs uit de shop/AH wil vermijden.
- mana is zooo snel verbruikt. als je lekker wil slachten zonder downtime heb je pots en food nodig.
- langer op vakantie gaan dan 2,5 week = doei property! en nee, mijn 4 kg laptop gaat niet mee op vakantie.
- gold spamming op alpha is nog steeds blergh.
- hackers schijnen wel heel gebrand op ArcheAge accounts.
- 'illegal' farming (buiten public/private farms) is nog steeds niet te doen.

Ik ben heel benieuwd hoe Trion de hackers gaat aanpakken. Als ik de posts van BigDataDude op het officiële forum lees denk ik dat er best wat mogelijk is. Maar de situatie op de mail.ru servers laat zien dat de code van XL games zo lek is als een mandje met de bodem eruit. Release zal het leren.

Ik ben heel benieuwd hoe het hele LP verhaal inclusief de potions uit gaat pakken. Hoe 'pay to craft and own land (= zo ongeveer bijna win)' wordt het allemaal?

Ten slotte vraag ik me af hoe lekker de communicatie tussen Trion Worlds en XL games verloopt. Het is nogal een cultuurkloof. Koreanen bedoelen andere dingen dan Amerikanen als ze 'ja' of 'nee' zeggen. En als ik het verloop van de alpha zo bekijk heb ik het idee dat elkaar 'begrijpen' een belangrijk onderdeel was van het alphaproces.

En ja, het speelt heerlijk weg. Toch wel het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
zover ik had gehoord schijnt het dat ze er aan werken dat je tax meer kan stacken meerdere weken

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
tntkiller schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:24:
[...]

schakel over op dx9... dx11 heeft nogal wat problemen die ze moeten fixen.

speel zelf op dx9 en zie niet echt verschil en heb geen grafisch fouten meer en geen crashes.
Ben gisteren nog tot lvl 10 gegaan, met dx9 Maxed settings en liep als een trein.
Toch raar dat ie bij mij niet werkt op dx11 of iig sommige textures niet goed laad.

Het ziet er trouwens naar uit dat we niet lang zullen moeten wachten op volgend test weekend !

http://www.archeagegame.c...heage-closed-beta-event-4

[ Voor 18% gewijzigd door Boempatat op 19-08-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
wat dat is wel heel snel.
Volgend weekend maar even een andere class proberen weet nog niet welke ik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
tntkiller schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:18:
zover ik had gehoord schijnt het dat ze er aan werken dat je tax meer kan stacken meerdere weken
Als ik me niet vergis is het een feature van 1.7. Maar die is nog niet vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
ging er eerlijk gezegd vanuit dat volgende week weer beta was (weekend niet thuis)

nouja mazzel voor de eigenaren van die secret tree farm met 100+ bomen (die klaar zijn als server weer up gaat)

heb me goed vermaakt afgelopen beta
veel duiken zoals gewoonlijk paar goede/jackpot treasure chests gevonden (10g item erin)
verder trade packs afleveren (die ik gratis verkregen heb ghegheghe)
en hiermee +- 400 gold verdiend (inleveren voor charcoal en verkopen op ah)

nu maar hopen dat het net zo leuk gaat met de headstart bij de release (omdat de prijzen absurd hoog zijn ivm schaars aanbod in het begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Afbeeldingslocatie: http://www.archeagegame.com/wp-content/uploads/2014/08/AA_Beta4_EN_952x414.jpg

http://www.timeanddate.co...ic?p0=137&iso=20140822T10

das redelijk rap :D

[ Voor 46% gewijzigd door tntkiller op 21-08-2014 22:42 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
JurGor schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:32:
[...]

Als ik me niet vergis is het een feature van 1.7. Maar die is nog niet vertaald.
ok kan maar goed ze werken eraan...

weet niet zeker of het al kan maar het zou mooi zijn dat guildies/family je tax zou kunnen betalen voor als je weg bent

BTW even een vriendelijke en noodzakelijke tip voor iedereen.........................

RIFT mobile authenticator...gebruik het mensen worden links en recht gehacked..

en zorg ervoor dat op je account als je iets betaald heb je je betaal info weer verwijderd mede omdat bvb met paypall trion en handig systeem heeft van 1clickbuy zonder dat je appart in hoeft te loggen bij paypall handig voor trion maar ook voor hackers die meteen je rekening kunnen plunderen

android
Google Play: RIFT Auth

iphone
https://itunes.apple.com/...nticator/id429973392?mt=8

[ Voor 48% gewijzigd door tntkiller op 19-08-2014 18:50 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik maar eens een Silver founder pack kopen van deze game nadat ik maandag/dinsdag mijn nieuwe game systeem hier thuis heb staan. Lekker alles op ultra want deze game ziet er echt goed uit moet ik zeggen. Iemand een server/guild die ik kan joinen begin volgende week? Zou fijn zijn als ik wat mensen heb die ik wat kan vragen in het begin en waar ik later meer mee kan doen haha!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Leuk dat de vierde beta zo snel volgt, dat betekent dat de release snel is als ik de spelers mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:57:
Ik ga denk ik maar eens een Silver founder pack kopen van deze game nadat ik maandag/dinsdag mijn nieuwe game systeem hier thuis heb staan. Lekker alles op ultra want deze game ziet er echt goed uit moet ik zeggen. Iemand een server/guild die ik kan joinen begin volgende week? Zou fijn zijn als ik wat mensen heb die ik wat kan vragen in het begin en waar ik later meer mee kan doen haha!:D
wij hebben een NL guild op de kyprosa server met 40/50 man +-
mocht je interesse hebben je bent welkom om te joinen..

(doen s avonds meestal raid's/piraterij in grote groepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
eehbiertje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

wij hebben een NL guild op de kyprosa server met 40/50 man +-
mocht je interesse hebben je bent welkom om te joinen..

(doen s avonds meestal raid's/piraterij in grote groepen)
Heb wel intresse :) , ben gisteren wel helemaal opnieuw begonnen
Zit de guild op Alpha ?
Wie mag ik aanspreken voor een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
wij zitten op de beta servers (helaas)

mocht je interesse hebben dan kun je mortem aanspreken (ben ik zelf)
mocht ik niet aanwezig zijn doe even een gil in faction chat en vraag naar de nederlanders guild..
heb iedereen invite rechten gegeven..

simpele naam voor nu ivm beta..
proberen groep mensen samen te krijgen om met release van alles en nog wat te gaan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door eehbiertje op 20-08-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Is er een onofficiële server gekozen waar de meeste Nederlanders heen gaan? (net zoals in GW2) Is het daarnaast ook mogelijk om gratis van server te wisselen als je al een character hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silver pack ook gekocht. Meegedaan aan beta 3 en moet zeggen dat ik het een top game vind. Zoveel te doen ingame. Heb me nog niet kunnen focussen op de professions wat ik deze beta wil gaan doen.

Heb veel mmo's gespeeld de laatste 2 jaar maar daar was ik al snel op uitgekeken maar deze is top.

Speel ook op kyprosa server en zal je toevoegen mortem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
De Nederlanders guild zit op het westelijke continent (Nuians en elfs). Wist niet of het al gezegd was maar ik kon het niet zo gauw vinden in het topic.

Ben zelf ondertussen een lvl 41 skullnight (catpeople). Lvl samen met een daggerspell wat wel lekker doorloopt.

Zaten tijdens cb3 in hellswamp maar kwamen niet echt veel reds tegen, wel een paar <Nederlanders> maar die vluchten toen wij hun kant op liepen :(. Laatste dag van cb3 aangekomen in sanddeep maar nog niet veel reds tegen gekomen. Lvlen jullie allemaal op het oostenlijke continent ofzo :D?

PvP gaat erg lekker, met mijn stunlocks/cc en tankiness en mijn maatje zijn damage hebben we tot nu toe altijd nog gewonnen, mits het eerlijk was (gelijke lvls +- 1 á 2 lvls, 2v2 of 2v3). Ook al wel meegemaakt dat we 2reds zo vaak hadden geganked dat ze guildies erbij haalden :D. Hebben toen maar gerecalled :X .

Vind het wel jammer dat in een game waar het voornamelijk om PvP gaat, mensen lopen te campen bij shrines/guards of proberen te ontsnappen. Begrijpelijk.. maar jammer.

• eehbiertje
chiIIed schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:59:
De Nederlanders guild zit op het westelijke continent (Nuians en elfs). Wist niet of het al gezegd was maar ik kon het niet zo gauw vinden in het topic.

Zaten tijdens cb3 in hellswamp maar kwamen niet echt veel reds tegen, wel een paar <Nederlanders> maar die vluchten toen wij hun kant op liepen :(.
misschien wel handig om te vermelden idd |:(

haha :) heb je namen? O-)
ben zelf nog maar 15 min in hellswamp geweest (naar aanleiding van een secret tree farm tip)
YouTube: Archeage - Largest Secret Tree Farm >> tot 3.00 dan kijkt hij naar de plek :9

hoogste persoon in onze guild is 41 geloof ik.. zit zelf beetje vast qua lvls ivm het feit dat er zoveel side activities zijn en gilda stars / geld prioriteit heeft..

heb al wel gemerkt dat je voor sport fishing (grote vissen) nu bait buckets moet halen in ruil voor vocation badges (700/1400) dus denk dat dit nog wel een paar geirriteerde situaties op gaat leveren 8)7
maar daarintegen kun je wel 30 minuten op 1 spot vissen..

• JurGor
Voor degenen die graag pielen met graphics in dit Cryengine 3 spel: sweetFX is inmiddels aan de praat gekregen zonder problemen met Hackshield voor Radeon beeldplankjes.

http://www.reddit.com/r/a...ng_for_those_who_want_it/

Voor mij is het resultaat alsof er een licht grijs waasje ineens van het beeldscherm weg is gehaald. Net even iets scherper, goed te zien op rotsen en hout, en vooral ook in de verte.

• chiIIed
eehbiertje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:58:
[...]

haha :) heb je namen? O-)
ben zelf nog maar 15 min in hellswamp geweest (naar aanleiding van een secret tree farm tip)

hoogste persoon in onze guild is 41 geloof ik.. zit zelf beetje vast qua lvls ivm het feit dat er zoveel side activities zijn en gilda stars / geld prioriteit heeft..
Nee, Ze waren iig hoog lvl 30.

• tntkiller
ArcheAge CBE3 Recap Livestream

Afbeeldingslocatie: http://www.archeagegame.com/wp-content/uploads/2014/06/ArcheAge_blog_header_2_720x332.jpg

Join Lead Producer Victoria "FireCait" Voss, Associate Producer Amanda "Amary" Fry, and Senior Community Relations Manager Evan "Scapes" Berman on the Trion Worlds Twitch channel for a post-Closed Beta Event livestream. We'll be talking about how our third event went, what we learned, and what's coming in Closed Beta Event 4 and beyond. We'll also showcase some of the great videos that were captured during the third event and discuss our upcoming Trion Worlds party at PAX.

ArcheAge CBE3 Recap Livestream
Twitch Channel: http://www.twitch.tv/trionworlds
Start Time: Thursday, August 21 at 3:00 PM Pacific
Duration: 45 minutes

Iseci

• tntkiller
Launch restrictions

Here is something from alpha forum that every player should know
Quote Originally Posted by Scapes
Good questions, here are your answers.
  • Each account will start with two character slots. You can purchase additional slots up to a maximum of six characters per account, with a limit of four per server.
  • Auction House will be live at launch. Each shared AH database will cover four servers. Specific groupings to come.
  • Auroria will be closed at launch (no claiming castle, no sieging castles). This will allow for an even playing field when we do open this content.
  • The fishing contest will not be active at launch.
  • The arena rankings will not be active at launch
.
  • The player-run nation system is not yet in our version.

Iseci

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
ik heb een beta key maar ik snap niet hoe ik de beta download via glyph. Als ik op download druk gebeurt er niks

*nmvd... weer eens te vroeg met roepen ;)

glyph opnieuw starten deed wonderen

[ Voor 27% gewijzigd door Rudolf op 21-08-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo te zien nog niet gepost, maar wellicht interessant voor de mensen die nog geen beta access hebben gehad en toch nog willen proberen, er zijn momenteel nog beta keys te verkrijgen via mmorpg.com. Momenteel nog zo'n 10.000 en ze gaan er nog niet erg hard doorheen, dus probeer het zou ik zeggen!

http://www.mmorpg.com/giv...-4-Conflict-Conquest.html

Ik ga het dit weekend ook maar eens proberen, hoor veel goede buzz eigenlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Wat vinden jullie van de hele F2P vs P2P discussie op het archeage forum? Op het forum wordt geklaagd dat P2P spelers te veel voordelen zouden hebben t.o.v. F2P spelers. Met name de Labor Points. Craften zou bijna onmogelijk zijn voor F2P-spelers.

Ik ben zelf van mening dat als het spel goed is, ik er graag 13 euro p/m voor neer leg en dat ik dan ook wel wat voordelen mag verwachten t.o.v. mensen die het gratis spelen. Ik vind wel dat als ik het maandelijkse bedrag betaal dat dan ook alle content voor mij beschikbaar moet zijn en dat ik dan niet via de store nog extra content moet unlocken. (weet niet of dit zo is, heb me er niet in verdiept.)

Ik ben een beetje verbaasd dat F2P-spelers van mening zijn dat ze alles moeten krijgen wat P2P-spelers ook krijgen. Want anders is de game niet eerlijk...wtf..

link naar forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Damn zie net dat we pas rond middernacht kunnen starten met spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
Rudolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:07:
Ik ben een beetje verbaasd dat F2P-spelers van mening zijn dat ze alles moeten krijgen wat P2P-spelers ook krijgen. Want anders is de game niet eerlijk...wtf..
Ik vind wel dat je als F2P speler alles wat impact op gameplay heeft ook moet kunnen krijgen.

Ik heb zelf AA nog niet kunnen spelen, dus kan uiteraard geen oordeel over AA geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Laatst online: 01-09-2024
Baroshir schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:01:
Zo te zien nog niet gepost, maar wellicht interessant voor de mensen die nog geen beta access hebben gehad en toch nog willen proberen, er zijn momenteel nog beta keys te verkrijgen via mmorpg.com. Momenteel nog zo'n 10.000 en ze gaan er nog niet erg hard doorheen, dus probeer het zou ik zeggen!

http://www.mmorpg.com/giv...-4-Conflict-Conquest.html

Ik ga het dit weekend ook maar eens proberen, hoor veel goede buzz eigenlijk. ;)
Bedankt voor de tip _/-\o_ ik ga vanavond kijken of het een spel voor mij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Wat vinden jullie van de hele F2P vs P2P discussie op het archeage forum? Op het forum wordt geklaagd dat P2P spelers te veel voordelen zouden hebben t.o.v. F2P spelers. Met name de Labor Points. Craften zou bijna onmogelijk zijn voor F2P-spelers.

Ik ben zelf van mening dat als het spel goed is, ik er graag 13 euro p/m voor neer leg en dat ik dan ook wel wat voordelen mag verwachten t.o.v. mensen die het gratis spelen. Ik vind wel dat als ik het maandelijkse bedrag betaal dat dan ook alle content voor mij beschikbaar moet zijn en dat ik dan niet via de store nog extra content moet unlocken. (weet niet of dit zo is, heb me er niet in verdiept.)

link naar forum
Ik ben van mening dat P2P spelers toegang mogen krijgen tot
- meer content
- allerlei game enhancing dingetjes (meer bag space, snellere flight paths weetikveelwat)
- meer keuze in locatie van je huis, meer grond space e.d.

Ik vind daarentegen niet dat P2P een dusdanig concurrentievoordeel moeten krijgen tov F2P spelers dat de laatste groep eigenlijk niet in staat meer is mee te komen in de ratrace van de economie.

Maar ik heb geen idee in hoeverre dat is. Tevens vind ik dat P2P en F2P de beschikking moeten hebben over dezelfde wapens, feats, classes. Al mag er voor de F2P wel een veel langer traject afgelegd worden om dit te krijgen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Mocht er iemand een beta key willen voor dit weekend: http://www.mmorpg.com/giv...-4-Conflict-Conquest.html
Go get 'em guys! :D
Er zijn er nog 9,987 over op het moment zo te zien.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ik heb de beta key ontvangen d:)b
Zie net ook de beta 3 key in mijn spam folder zitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Boempatat schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:13:
Damn zie net dat we pas rond middernacht kunnen starten met spelen :(
Timer

????????
Wat vinden jullie van de hele F2P vs P2P discussie op het archeage forum?

link naar forum
In mijn opinie is er geen f2p. Het is free to try out. Je krijgt net genoeg labor binnen om questgear te openen (wie bedacht dat trouwens 8)7 ) en om traderuns te doen. Mocht je de game zodanig leuk vinden ben je eigenlijk wel verplicht om te subben. Met APEX kan dat natuurlijk veranderen, maar wie weet hoe duur/goedkoop dat zal zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door chiIIed op 22-08-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Ereaser schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:48:
Ik heb de beta key ontvangen d:)b
Zie net ook de beta 3 key in mijn spam folder zitten :X
Je kan er altijd eentje aan een maat geven of zo. :)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
3 PM stond er op twitter (in Amerika) is hier toch middernacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
KnightX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:53:
[...]

Je kan er altijd eentje aan een maat geven of zo. :)
Kan die dan met een beta 3 key ook aan beta 4 mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Afbeeldingslocatie: http://www.archeagegame.com/wp-content/uploads/2014/08/AA_Beta4_EN_952x414.jpg

10am.

Jij bent niet in de war met de CBE3 recap?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Ereaser schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:57:
[...]

Kan die dan met een beta 3 key ook aan beta 4 mee doen?
Het is het proberen waard. Ik ben zelf bij beta 1 of 2 gestart en heb sindsdien altijd een uitnodiging gekregen voor de volgende beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
chiIIed schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:59:
[afbeelding]

10am.

Jij bent niet in de war met de CBE3 recap?

Twitter
_/-\o_

Dat zal het geweest zijn... 8)7
Super, toch nog Beta vnv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Trion slaat wat mij betreft een hele vervelende koers in met hun cash shop in ArcheAge:

http://forums.archeagegam...uin-The-Game-At-This-Rate

Hopelijk heeft iemand een foutje gemaakt of besluiten ze heel snel dat deze test niet geslaagd is of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
JurGor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:20:
Trion slaat wat mij betreft een hele vervelende koers in met hun cash shop in ArcheAge:

http://forums.archeagegam...uin-The-Game-At-This-Rate

Hopelijk heeft iemand een foutje gemaakt of besluiten ze heel snel dat deze test niet geslaagd is of zoiets.
Kan je alles uit de cashshop ook gewoon zelf craften? want dan zie ik het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Rudolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:02:
[...]

Kan je alles uit de cashshop ook gewoon zelf craften? want dan zie ik het probleem niet zo.
probleem is als je crafted dingen in de cashshop gooi spelen geen moeite meer nemen om het te craften en de devs geld jatten van de crafters......heel slecht idee om dit te doen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
tntkiller schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:54:
[...]

probleem is als je crafted dingen in de cashshop gooi spelen geen moeite meer nemen om het te craften en de devs geld jatten van de crafters......heel slecht idee om dit te doen
is dat echt zo? ik zou zelf namelijk nooit geld uit geven aan items. Volgens mij is het in EVE al jaren mogelijk om met echt geld, items te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Rudolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:57:
[...]

is dat echt zo? ik zou zelf namelijk nooit geld uit geven aan items. Volgens mij is het in EVE al jaren mogelijk om met echt geld, items te kopen.
het enige wat je in eve met echt geld kan kopen is plex...ja het is imo een p2w item maar toch

heb nog nooit een titan gezien in de aurum store van eve..jij wel?

ik speel al 5+ jaar eve online misschien moet je je eens inlezen wat er gebeurde toen hilmar(greed is good) P2W wilde introduceren in eve online....

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ik geloof je :)

zal wel mijn naïviteit zijn...

ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die 50-100 euro per maand in een game pompen om zo snel mogelijk de beste items te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Rudolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:22:
Ik geloof je :)

zal wel mijn naïviteit zijn...

ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die 50-100 euro per maand in een game pompen om zo snel mogelijk de beste items te hebben.
ken er zat die het doen...persoonlijk ik zelf zou buiten de abo geen geld uitgeven maar bvb in eve online ken ik iemand die voor 2000 euro aan plexen kocht om die voor isk ingame te verkopen.

er zijn gekken met teveel geld op de wereld(helaas ben ik er niet een van :P)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Iemand toevallig nog last van kleine flikkeringen bij het aansluiten van laptop op monitor op 1920 x 1080 framerate ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
paar uurtjes gespeeld nu.. eerste uur had ik echt iets van wtf is dit? alsof je 10 jaar terug de tijd in gaat, zo slecht. Maar nu begint het toch wel leuker te worden. Heb alleen echt geen idee wat een goede combinatie van classes is. Ben maar wat aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik heb de beta binnen aleen geen tijd om te spelen :/ pas zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnightX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:30:
Mocht er iemand een beta key willen voor dit weekend: http://www.mmorpg.com/giv...-4-Conflict-Conquest.html
Go get 'em guys! :D
Er zijn er nog 9,987 over op het moment zo te zien.
Dank je, hij is meteen aan het installeren, even kijken of hij echt zo cool is als ik denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Gisteravond en vanochtend de beta geprobeerd, gisteren wel lekker dringen in de low level gebieden en specifiek als je 1 mob moet killen. Gelukkig waren anderen ook slim genoeg om even een raid party op te zetten en zo gelijk 20 man tegelijk door de quest heen te krijgen...

Speel op zich redelijk weg, maar er mist iets. Ik weet niet precies wat het is, maar er ontbreekt een bepaald gevoel bij. Ben pas tot level 12 gekomen en dan merk je eigenlijk al dat je als F2P speler niks te zoeken hebt op craft gebied, je hebt net genoeg LP om al je spullen te ID'en dus blijft er niks over om nog mee te farmen of minen. Het idee achter de "120 classes" bevalt me op zich wel, het is ook niet erg moeilijk om je classes te wisselen zodra je weet waar de skill master zich bevindt.

Wellicht komt het "gevoel" doordat het een beta is, maar voorlopig is dit het voor mij nog niet. Wie weet nog eens uitproberen als het definitief uit is!
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste