na BrBa de beste serie gemaakt! zit echt prima in elkaar!CeesKees schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:41:
Dit schijnt ook een pareltje te zijn.
IMDB: The Missing (TV Mini-Series 2014)
(The Missing)
www.degroot-it.nl
na BrBa de beste serie gemaakt! zit echt prima in elkaar!CeesKees schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:41:
(The Missing)
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Goeie tip zeg.CeesKees schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:41:
(The Missing)
[ Voor 16% gewijzigd door thechib12 op 22-02-2015 16:39 ]
Misschien handig om aan te geven waar je in een serie bent afgehaakt. Na een aflevering, een heel seizoen of anders.thechib12 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:48:
Series waarbij ik ben afgehaakt:
Dexter
Suits
The Wire (sorry!)
Oz
Hell on Wheels
Arrow
Wat ik zoek is een spannende serie die me geboeid houdt. Het liefste een die niet is gecancelled! Eigenlijk vind ik alles mooi, behalve de series die heel traag gaan. Wat ik niet zoek is een serie die elke aflevering een compleet nieuw verhaal heeft (Zoals CSI). Wat ik mooi vind is een historische serie, zoals Vikings en Spartacus vond ik echt vet!
[ Voor 12% gewijzigd door Arrogant op 22-02-2015 17:12 ]
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Je hoort er vermoedelijk weinig meer over omdat de serie al zo oud is, en alweer zo'n jaar of tien van de buis. Goede acteurs; onder andere Michael Hall die later excelleerde als Dexter.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:43:
Een serie die ik eigenlijk ook iedereen wil aanraden, Six Feet Under Hier hoor je eigenlijk niemand over, zeer goede serie met veel donkere humor.
- Black Sails > historisch, actie, spanning en intrige. Ook wel redelijk wat dialoog (ben je zo te zien niet zo'n fan van maar als je het in Prison Break en Lost kan hebben ...).thechib12 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:48:
Ik heb eindelijk een weekje vakantie dus het is weer tijd voor een weekje binge-watching. Ik zoek alleen weer een nieuwe serie!
Wat ik heb gezien heb:
(* vond ik erg goed)
Band of Brothers
Blue Mountain State
Breaking Bad
Californication
Game of Thrones
Homeland
Jericho
Lost *
Prison Break *
Sons of Anarchy *
Spartacus *
The 100
The Last Ship
The pacific
The Walking dead
Under The Dome
Vikings *
Series waarbij ik ben afgehaakt:
Dexter Aflevering 3, het pakte me gewoon niet
Suits Aflevering 5, het was alleen maar gepraat, het was wel leuk een grappig maar het pakte me niet.
The Wire (sorry!) Aflevering 2, Veel te veel gepraat en weinig actie
Oz
Hell on Wheels, Pakte me niet.
Arrow, Pakte me niet
Wat ik zoek is een spannende serie die me geboeid houdt. Het liefste een die niet is gecancelled! Eigenlijk vind ik alles mooi, behalve de series die heel traag gaan. Wat ik niet zoek is een serie die elke aflevering een compleet nieuw verhaal heeft (Zoals CSI). Wat ik mooi vind is een historische serie, zoals Vikings en Spartacus vond ik echt vet!
Puike serie tot nu toe, zijn 3 afleveringen uitgezonden en als ik er een cijfer aan moet geven dan zou een 8 wel op zijn plaats zijnThriller revolving around Alex O'Connor who is both a decorated American war hero and a CIA analyst. He loves his family but both of his parents and his only sister are part of a newly reactivated Russian sleeper cell that had been dormant. Once both his parents are pulled back in, the stakes rise as they are coerced into spying on their son and turning him against his country.
Smiling as the shit comes down...
*Anger Management | Arrow (afgehaakt vanaf ergens einde van seizoen 3; vond het eerst tof dat je steeds meer over zijn tijd op het eiland te zien kreeg maar nu wordt iedereen gewoon superheld?) |
*Banshee | *Breaking Bad |
*Chuck (begin bijna aan seizoen 4) | *Community |
Covert Affairs (bezig met laatste seizoen) | Da Vinci's Demons |
*Dexter | *Game of Thrones |
*Homeland | *House of Cards |
How I met your mother | Person of Interest |
*Psych | Scrubs |
Shameless | Suits |
*The Big Bang Theory | The Blacklist |
*The Crazy ones | *The Mentalist |
Turn | *Two and a half men |
*White Collar |
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Buitenlandse TV Series 2014-2015 ?wizzlewaxx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:21:
Het valt me op dat er weinig gesproken word over de serie: The Americans...
Ben net klaar met alle afleveringen die tot nu gemaakt zijn, maar wat een goede serie zeg! Het moet je wel liggen uiteraard, maar spannend is ie zeker!
Ook meteen een verzoek aan de mensen die deze serie ook volgen... Is er een andere serie die aardig in de buurt komt? Series als Homeland, Tyrant, Breaking Bad, Banshee etc heb k allemaal al gezien... Verder houd ik er van een beetje thriller in de serie te zien met wat misdaad en drama :.. Van alles wat dus. Iemand een tip?
In dezelfe categorie als de Deense "The Killing". Inderdaad sterk verhaal. Seizoen twee met die cliffhanger?Zamorano schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:21:
[...]
Goeie tip zeg.
Binnen drie dagen er doorheen gejast.
Sons of Anarchy!Grudgie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:49:
Hier mijn lijstje met series die ik kijk of al heb gekeken.
Band Of Brothers (Ook al is het maar 1 seizoen, blijft een geweldige serie)
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Chicago Fire
Dexter
Game Of Thrones
Gotham
Hannibal
Homeland
House Of Cards
How To Get Away With Murder
Orange Is The New Black
Penoza
Ray Donovan
Suits
The Blacklist
The Following
The Sopranos
True Detective
Android developer & dürüm-liefhebber
SherlockGrudgie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:49:
Hier mijn lijstje met series die ik kijk of al heb gekeken.
Band Of Brothers (Ook al is het maar 1 seizoen, blijft een geweldige serie)
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Chicago Fire
Dexter
Game Of Thrones
Gotham
Hannibal
Homeland
House Of Cards
How To Get Away With Murder
Orange Is The New Black
Penoza
Ray Donovan
Suits
The Blacklist
The Following
The Sopranos
True Detective
[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 15-03-2015 11:19 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dont work hard, just party!
Luther is inderdaad geweldig, ijzersterk neergezet door Idris ElbaRamzzz schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:17:
In de tussentijd kijk ik samen met mijn vrouw - zij is inmiddels ook wel een beetje 'hooked' - (weer) naar Luther. Ik dus inmiddels voor de 2e keer. Het blijft een lekker sinistere serie
Mejor así
Ik vindt het derde seizoen eigenlijk heel erg matig. Niet echt spannend meer, vrij somber en een hoop geleuter. Het eerste seizoen vond ik wel heel erg goed. Ik vrees dat ik ga afhaken... Maar er zijn meer shows die ik momenteel niet echt spannend meer vindt (Person of Interest, Arrow).wizzlewaxx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:21:
Ben net klaar met alle afleveringen die tot nu gemaakt zijn, maar wat een goede serie zeg! Het moet je wel liggen uiteraard, maar spannend is ie zeker!
Ook meteen een verzoek aan de mensen die deze serie ook volgen... Is er een andere serie die aardig in de buurt komt? Series als Homeland, Tyrant, Breaking Bad, Banshee etc heb k allemaal al gezien... Verder houd ik er van een beetje thriller in de serie te zien met wat misdaad en drama :.. Van alles wat dus. Iemand een tip?
[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 26-03-2015 17:43 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik zou niet ze snel van alles weggooien, maar deze zijn - imho - wel heel aardig (**) tot zeer goed (***).Protax schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:35:
Beste mensen,
Gaarne jullie advies, ik heb op mijn NAS werkelijk waar zoveel series (compleet) staan, dat ik niet meer weet wat ik moet kijken. Buiten de "standaard" series als de Walking Dead/Suits/Vikings etc. heb ik gewoon nog zoveel klaarstaan dat ik eigenlijk een shift moet maken, wat ik wel en wat ik niet moet kijken (en verwijderen).
Dus mijn vraag aan jullie, wat is de moeite waard, en wat niet?
Nog nooit gekeken:
The Wire***
Under the Dome
Strike Back
The Strain**
Scorpion
Satisfaction
Marvel's Agent Carter
Marco Polo
Manhattan
Legends
The Leftovers
The Knick
House Of Cards
Helix
Hannibal**
Gotham
The Following**
Empire
Elementary**
The Bridge
Bloodline
Backstrom
The Americans
12 Monkeys
Ooit aan begonnen, nog veel te kijken:
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
Masters of Sex
The Last Ship
Sherlock***
Arrow
Hell On Wheels
Person Of Interest
Revolution
Ben benieuwd wat direct shift delete is, en wat zeker de moeite waard is om aan te beginnen![]()
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 03-04-2015 08:54 ]
Ik heb ze even geranked en erbij gezet wat ik zou doen als ik diskspace nodig zou hebbenProtax schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:35:
Beste mensen,
Gaarne jullie advies, ik heb op mijn NAS werkelijk waar zoveel series (compleet) staan, dat ik niet meer weet wat ik moet kijken. Buiten de "standaard" series als de Walking Dead/Suits/Vikings etc. heb ik gewoon nog zoveel klaarstaan dat ik eigenlijk een shift moet maken, wat ik wel en wat ik niet moet kijken (en verwijderen).
--KNIP--
Ben benieuwd wat direct shift delete is, en wat zeker de moeite waard is om aan te beginnen![]()
Alvast bedankt!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| 1 The Wire kijken 2 Marco Polo kijken 3 Person Of Interest kijken 4 Gotham kijken 5 Revolution kijken 6 Arrow kijken 7 Elementary kijken 8 Legends kijken 9 The Leftovers Kijken 10 Empire bewaren als vuller 11 12 Monkeys bewaren als vuller 12 The Last Ship bewaren als vuller 13 The Following bewaren als vuller 13 Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. bewaren als vuller 14 The Bridge bewaren als vuller 15 The Americans bewaren als vuller 16 Backstrom Delete 17 Hannibal Delete 18 Helix Delete 20 Scorpion Delete 20 Marvel's Agent Carter Delete 21 Under the Dome Delete ? Strike Back Niet gezien ? The Strain Niet gezien ? Satisfaction Niet gezien ? Manhattan Niet gezien ? The Knick Niet gezien ? House Of Cards Niet gezien ? Masters of Sex Niet gezien ? Sherlock Niet gezien ? Hell On Wheels Niet gezien ? Bloodline Niet gezien |
The Americans is gewoon een van de betere series.wizzlewaxx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:21:
D
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zonder jouw smaak te kennen is dat maar moeilijk te zeggen. Misschien van alles de ratings opzoeken op een of andere site en op die volgorde kijken?Protax schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:35:
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
IMHO absoluut kijken, mits het je genre is:Protax schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:35:
Beste mensen,
[...]
Alvast bedankt!
Idd eerst Breaking Bad kijken.dutchgio schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:23:
Mwah, zitten vast wel verwijzingen en humor uit BB etc. In.
Ik zou eerst Breaking Bad kijken, tegen de tijd dat je die dan gehad hebt zijn er ook veel meer afleveringen Better Call Saul..
👉🏻 Blog 👈🏻
een The Pretender gevoel."Legends" centers on a deep-cover operative named Martin Odum, who has an uncanny ability to transform himself into a different person for each job. But his own identity comes into question when a mysterious stranger suggests that Martin isn't who he thinks he is.
Hij lijkt me wel leuk, maar ik heb net wat reviews gelezen en de veel mensen vinden dat de serie niet echt een verhaal heeft. Ze vinden het allemaal een goede serie, maar hekelen gebrek aan politiewerk en samenwerking en de vele valse sporen. Klopt dat of ervaar jij dat niet? En met wat voor soort serie kan ik hem vergelijken? Bijvoorbeeld Luther, Midsomer Murders, een willekeurige Veronica-serie?Ramzzz schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:17:
Ik heb net in een paar dagen de serie Whitechapel (slechts 4 seizoenen helaas) zitten kijken. Heerlijk sfeertje, leuke murder mysteries. Aanrader!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Luther, qua Londense sfeer, werkwijze. Veel flashbacks, red herrings.Ample Energy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:04:
[...]
Hij lijkt me wel leuk, maar ik heb net wat reviews gelezen en de veel mensen vinden dat de serie niet echt een verhaal heeft. Ze vinden het allemaal een goede serie, maar hekelen gebrek aan politiewerk en samenwerking en de vele valse sporen. Klopt dat of ervaar jij dat niet? En met wat voor soort serie kan ik hem vergelijken? Bijvoorbeeld Luther, Midsomer Murders, een willekeurige Veronica-serie?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Top, dan gaat mij dat ook wel lukken. Luther is een superserie, maar de sfeer was te duister voor mijn ouders. Ze konden Sherlock wel waarderen, dus misschien zit dit er mooi tussenin.Ramzzz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:42:
[...]
Luther, qua Londense sfeer, werkwijze. Veel flashbacks, red herrings.
Verder gaat het een beetje richting Sherlock.
Ik heb me er prima mee vermaakt!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Jazekersdk1985 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:25:
Is better Call Saul nog wat? Na 5 minuten zwart wit beeld dacht ik het zal wel (breaking bad wel helemaal gekeken).
Wij zijn nu dus een beetje serieloos en zijn op zoek naar wat nieuws in het grote bos.White Collar
The Unit
The 100
Castle
The Mentalist
Under the Dome
The Following
Game of Thrones
The Walking Dead
Banshee
The Blacklist
Chicago P.D
Elementary
The Last Ship
Revolution
Suits
Ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben aan de hand van bovenstaand lijstjeDexter
Breaking Bad
House of Cards (Kijk ik alleen, erg leuk)
Lillyhammer
Better Caul Saul (Kijk ik alleen bij gebrek aan beter)
[ Voor 3% gewijzigd door CrazyFool op 16-04-2015 20:22 ]
Oh Daredevil is zóoo goed.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:38:
Orange is the new Black, iZombie (net nieuw), DareDevil (ook nieuw).
JustifiedCrazyFool schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:14:
Ik zoek nog enkele tips voor serie's om samen te kijken met mijn vrouw.
Onderstaande serie's hebben we beiden met plezier naar gekeken. (Willekeurige volgorde)
[...]
Wij zijn nu dus een beetje serieloos en zijn op zoek naar wat nieuws in het grote bos.
Serie's die we hebben gekeken maar ons beiden niet konden boeien waren
[...]
Ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben aan de hand van bovenstaand lijstje
beetje in hetzelfde straatje, Broadchurch en The Bridge. Ik heb van beide genotenslooffmaster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:27:
[...]
In dezelfe categorie als de Deense "The Killing". Inderdaad sterk verhaal. Seizoen twee met die cliffhanger?
[ Voor 7% gewijzigd door CrazyFool op 30-04-2015 19:18 ]
Inderdaad een leuke serie voor tussendoor.CrazyFool schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:13:
Iedereen nog bedankt voor de tips.
Ik ben inmiddels samen met mijn vrouw begonnen met kijken naar Forever.
Erg leuke serie, af en toe wel wat simpel, maar kijkt lekker weg zonder al te veel moeten nadenken.
Serie gaat over een man met het eeuwige leven in onze huidige tijd.
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 07-05-2015 22:17 ]
Die kans is 100% helaas, de serie is gecancelled na 1 seizoen. Als je deze serie leuk vond is het wellicht een idee de al wat oudere maar eigenlijk nog iets betere voorloper New Amsterdam op te snorren. Ook helaas maar 1 seizoen.Zamorano schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:39:
[...]
Helaas is de kans wel aanwezig dat het voor Forever maar bij één seizoen blijft.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
De 'nieuwe' Twin Peaks. Vooralsnog lijkt het een beetje tegen te vallen. Morgen is episode 2 te zien in Amerika, geen idee wanneer de tweede in Nederland is?rimave schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:56:
Gevonden! Deze bedoel ik: Wayward Pines (http://www.foxtv.nl/waywardpines)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
....en wij wat interpunctie van jouw kantthibautb schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:43:
Ik heb wat nieuwe interessante zomerseries nodig om te volgen, momenteel heb ik the last ship true detective falling skies hald and catsh fire penny dreaful rizzole n Isles extan hannibal en under the dome, vind ik allemaal onintressant. Ik hou van wat actie zoals bv bij arrow, person of interest, flash.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Fargo?Ricloo86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:32:
Enige tijd geleden met mijn vriendin de serie Suits begonnen, is leuk om te kijken maar, de maar, merk dat we niet echt de drang (zoals ontzettend nodig moeten plassen en geen P-plek vinden en dan die ontlading) hebben om verder te komen.
Wat is een leuke serie om samen te kijken zodat we die drang wel weer krijgen?(walking dead, SoA, GoT, Homeland en Vikings heb ik al gezien en willen serie kijken die we beide niet hebben gezien)
Mejor así
Ik kijk nu Better Call Saul met mijn vriendin, bevalt ons beide erg goed. Ik heb BB wel al gezien, zij nietRicloo86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:32:
Enige tijd geleden met mijn vriendin de serie Suits begonnen, is leuk om te kijken maar, de maar, merk dat we niet echt de drang (zoals ontzettend nodig moeten plassen en geen P-plek vinden en dan die ontlading) hebben om verder te komen.
Wat is een leuke serie om samen te kijken zodat we die drang wel weer krijgen?(walking dead, SoA, GoT, Homeland en Vikings heb ik al gezien en willen serie kijken die we beide niet hebben gezien)
Een van de beste series ooit. Drama, zwarte humor, acteurs die kunnen acteren. Meeleven met de uiteenlopende personages. Voor Amerikaanse begrippen, in elk geval destijds, aardig schoppen tegen heilige huisjes. Mooie beelden, mooie nummers in de soundtrack.Ndrenth schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:26:
Voor de mensen die even een break willen van de actie/geweld/sci-fi/fantasy raad ik 'six feet under aan'. Met in de hoofdrol Michael c. hall (Dexter) vóór dat hij Dexter speelde. Erg underrated, vind toch wel als je een beetje series kijkt dat je deze een kans moet geven =)
[ Voor 32% gewijzigd door SeismicCharge op 21-05-2015 11:00 ]
Jah, ik kan zo nog wel 10 series opnoemen die vreemd genoeg nog niemand gezien heeft maar je wel gezien moet hebben. Met films heb je er ook zo 100 opgenoemd. Om die reden staat The Sopranos dus nog niet bepaald hoog op mijn todo lijstjeSeismicCharge schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:52:
[...]
Een van de beste series ooit. Drama, zwarte humor, acteurs die kunnen acteren. Meeleven met de uiteenlopende personages. Voor Amerikaanse begrippen, in elk geval destijds, aardig schoppen tegen heilige huisjes. Mooie beelden, mooie nummers in de soundtrack.
De beste serie ooit is wat mij betreft Sopranos. Een serie met zoveel lagen. De gewelddadige belevenissen van een mafia-familie bovenop, maar zoveel meer daaronder. Over alles is nagedacht.
Vreemdgenoeg zijn er mensen die 'm nog nooit gezien hebben. Maar ik ben wel jaloers op die mensen, jullie hebben iets schitterends in het vooruitzicht! Inmiddels heb ik de hele serie ongeveer 3x gezien (onlangs nog de laatste drie seizoenen er doorheen gejaagd). Met de afloop in je achterhoofd krijgen gebeurtenissen, opmerkingen of zelfs blikken in eerdere afleveringen een hele nieuwe lading.
Genieten, genieten.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Vandaag. Wordt in een aardig deel van de wereld tegelijk (op dezelfde dag dan) uitgezonden.B2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:57:
[...]
De 'nieuwe' Twin Peaks. Vooralsnog lijkt het een beetje tegen te vallen. Morgen is episode 2 te zien in Amerika, geen idee wanneer de tweede in Nederland is?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik vind het echt mhaw. Kruising Haven/Truman Show/Lost.. Geforceerd spannend.Bastien schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:59:
[...]
Vandaag. Wordt in een aardig deel van de wereld tegelijk (op dezelfde dag dan) uitgezonden.
Op zich goed dat je Sopranos uitstelt, want als je er mee begint valt alles erna toch tegenikbenerniet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:33:
[...]
Jah, ik kan zo nog wel 10 series opnoemen die vreemd genoeg nog niemand gezien heeft maar je wel gezien moet hebben. Met films heb je er ook zo 100 opgenoemd. Om die reden staat The Sopranos dus nog niet bepaald hoog op mijn todo lijstjeEr zijn namelijk genoeg series die ik eerst nog moet/wil zien.
Inderdaad. De Sopranos is een uitmuntende serie en ik kijk nagenoeg alle afleveringen een keer per jaar. Overigens vind ik The Wire en Oz net iets beter, maar het verschilt niet veel.SeismicCharge schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:05:
[...]
Op zich goed dat je Sopranos uitstelt, want als je er mee begint valt alles erna toch tegen.
Maar het is geen serie die 'niemand gezien' heeft. Het was razend populair en heeft diverse onderscheidingen gewonnen. Alleen het werd uitgezonden tussen 1999 en 2007, dus de nieuwe lichting Netflixers en Popcorners van nu wisten destijds amper wat divx of usenet was en speelden misschien nog met Duplo. Maar het blijft een tijdloze topper en ik heb sinds die tijd alleen Breaking Bad gezien als iets wat in de buurt komt.
Ik hoor idd veel goeds over deze serie, hele goede cast ook.nwagenaar schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:32:
[...]
Inderdaad. De Sopranos is een uitmuntende serie en ik kijk nagenoeg alle afleveringen een keer per jaar. Overigens vind ik The Wire en Oz net iets beter, maar het verschilt niet veel.
Over gangster-series gesproken, een andere goede tip is Peaky Blinders. Het is een serie gemaakt door de BBC - volgens mij wordt het uitgezonden door BBC First - , bevat enkele beroemde acteurs maar het acteurwerk is werkelijk subliem. Ik heb afgelopen weekend beide seizoenen in 1 keer uitgekekenHet 3e seizoen zou in september 2016 moeten beginnen.
Orphan Black?Ricloo86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:32:
Eens! Meest geweldige serie ooit!raydekok schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:58:
The wire. The best ever. De moeder der series. Wij kijken ook veel scandinavische series
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Happy Valley komt een tweede seizoen van dit najaar. Broadchurch moet ik trouwens nog bekijken, staat al enige tijd op de nas.B2 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:01:
Gisteravond n.a.v. dit topic begonnen aan Broadchurch. Veelbelovend! Vorig jaar zomer hebben we Happy Valley gekeken, ook al zo'n mooie Engelse serie.
[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 25-05-2015 12:04 ]
Californication en Shameless US zijn wel aan te raden. Niet echt sitcoms maar meer comedy/drama zoals Entourage / oitnbRockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Ik zoek ook een nieuwe comedy serie/feelgood serie om te kijken waar je lekker kan om lachen
Al gezien :
Friends
Joey
The Office US
Brooklyn Nine Nine
Big Bang Theory
Silicon Valley
Derek
The Middle
Orange is the new Black
Modern Family
New Girl
Entourage
Unbreakable Kimmy Schmidt
Iemand enig idee ?
Community lijkt me wel wat maar ik weet niet of dat echt lachen is zoals Modern Family en Friends.
Verwijderd
EpisodesRockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Ik zoek ook een nieuwe comedy serie/feelgood serie om te kijken waar je lekker kan om lachen
Al gezien :
Friends
Joey
The Office US
Brooklyn Nine Nine
Big Bang Theory
Silicon Valley
Derek
The Middle
How i met your mother
Orange is the new Black
Modern Family
New Girl
Entourage
Iemand enig idee ?
Community lijkt me wel wat maar ik weet niet of dat echt lachen is zoals Modern Family en Friends.
Malcolm in the MiddleRockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Al gezien :
Friends
Joey
The Office US
Brooklyn Nine Nine
Big Bang Theory
Silicon Valley
Derek
The Middle
How i met your mother
Orange is the new Black
Modern Family
New Girl
Entourage
Iemand enig idee ?
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Als je van een beetje sci-fi houdt is het een leuke wegkijkerD-e-n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:54:
Mijn vriendin en ik hebben ons erg vermaakt met Orphan Black, Fringe, Dexter, Masters of Sex, Six Feet Under, Orange is the new black, True Blood en vonden Under the Dome en Terra Nova ook nog wel te behappen als tussendoortje.
Nu zag ik op Netflix Continuum voorbij komen. Is dat wat? Andere Netflix tips zijn uiteraard welkom!
PSN: MrMistral
raydekok schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:58:
The wire. The best ever. De moeder der series. Wij kijken ook veel scandinavische series
Verwijderd
Reno 911Rockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Al gezien :
Friends
Joey
The Office US
Brooklyn Nine Nine
Big Bang Theory
Silicon Valley
Derek
The Middle
How i met your mother
Orange is the new Black
Modern Family
New Girl
Entourage
Iemand enig idee ?
Verwijderd
Still standing en Happy endings lijken mij goed bij deze lijst passen.Rockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Al gezien :
Verwijderd
dikke aanrader dat broadchurch (al is het thema van seizoen 1 wel zwaar, seizoen 2 heb ik nog niet gezien), ik ga zelf die happy valley checken.Paul Hewson schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:43:
[...]
Happy Valley komt een tweede seizoen van dit najaar. Broadchurch moet ik trouwens nog bekijken, staat al enige tijd op de nas.
My Name is EarlRockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Iemand enig idee ?
Big SchoolRockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
Al gezien :
Friends
Joey
The Office US
Brooklyn Nine Nine
Big Bang Theory
Silicon Valley
Derek
The Middle
How i met your mother
Orange is the new Black
Modern Family
New Girl
Entourage
Iemand enig idee ?
Ben ook begonnen met Broadchurch. Maar t'is wel heeeeeeeeeel erg depressief en de spanning ontbreekt me dan net iets teveel. Heb nu 3 afleveringen gezien en behalve intens rouwende mensen heb ik nog niet het gevoel dat we wat opschieten.B2 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:01:
Gisteravond n.a.v. dit topic begonnen aan Broadchurch. Veelbelovend! Vorig jaar zomer hebben we Happy Valley gekeken, ook al zo'n mooie Engelse serie.
Dat is wel vaker zo met Engelse series.. Iets teveel gewend aan de instant actie van de Amerikanenchowmonkey schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:01:
[...]
Ben ook begonnen met Broadchurch. Maar t'is wel heeeeeeeeeel erg depressief en de spanning ontbreekt me dan net iets teveel. Heb nu 3 afleveringen gezien en behalve intens rouwende mensen heb ik nog niet het gevoel dat we wat opschieten.
Arrowthechib12 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:21:
Aangezien het vorige topic gesloten is hierbij een nieuwe.
Linkje naar het oude topic:
Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen...
Ik zelf zoek ook nog een serie om te volgen
De series die ik heb gezien zijn (van het beste naar wat minder)
Prison Break
Breaking Bad
Colditz
Game of Thrones
Spartacus
Lost
Handige linkjes :
Buitenlandse TV series: Topicreeks: Buitenlandse TV Series
Buitenlandse TV series zomer 2011: Topicreeks: Buitenlandse TV Series zomer
De basis voor elk serie topic op GoT: http://wdhd.nl/shows
-ChiB
Edit1: Linkjes toegevoegd
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 26-05-2015 21:04 . Reden: Je kunt ook ook gewoon wel je houden aan de regels, of zelf betere series gaan maken en gratis maken als je dat niet wilt ;) ]
https://www.twitch.tv/roffaboys
Zeker seizoen 1 is erg sterk, ik zou er absoluut aan beginnen!danielafcax schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:38:
Wat vinden jullie van de series The Blacklist, Homeland en Hawaii Five-0(2010)?
Homeland heb ik nog niet gezien, met de andere twee ben ik helemaal bij (In amerika).
Is Homeland werkelijk zo goed als ze zeggen?
To dare is to do
Verwijderd
Nee beslist niet. Ik kijk vrijwel nooit naar Amerikaanse series. Wel veel Skandinavisch.B2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:10:
[...]
Dat is wel vaker zo met Engelse series.. Iets teveel gewend aan de instant actie van de Amerikanen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq