"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 08:12

GeeBee

Oddball

Ramzzz schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Luther. 'Nuff said. ;)

Maar als je van kwalitatief goede series houdt, hoop ik dat je je afkeer (?) van Amerikaanse series opzij gezet hebt, en The Wire al gezien hebt, ongeveer de beste politieserie ever.
Dan mag Homicide niet ontbreken. Dat is dan écht de beste ooit. 😄
Een oudje, maar wel een golden oldie.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ga Bosch een kansje geven. :)
GeeBee schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:39:
[...]

Dan mag Homicide niet ontbreken. Dat is dan écht de beste ooit. 😄
Een oudje, maar wel een golden oldie.
Deze?

[ Voor 61% gewijzigd door Ramzzz op 12-10-2014 11:06 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:11
Iedereen bedankt voor hun bijdrage, heb er een aantal in de queue staan :)
Ramzzz schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Luther. 'Nuff said. ;)

Maar als je van kwalitatief goede series houdt, hoop ik dat je je afkeer (?) van Amerikaanse series opzij gezet hebt, en The Wire al gezien hebt, ongeveer de beste politieserie ever.
Ik heb geen afkeer van Amerikaanse series hoor, volg ik er meer dan genoeg van. The Wire staat trouwens al enige tijd klaar om gekeken te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:17

Niku

Alagaesii

De serie is hier al even niet meer genoemd, maar Sons of Anarchy is echt een enorme aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Wharfedale schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:05:
Ik zoek een nieuwe serie om te volgen.

De volgende series vond/vind ik goed:
Hello ladies!
South Park
New Girl
Happy Endings
Brooklyn Nine Nine
Cuckoo
Game of Thrones (natuurlijk!)
The Big Bang Theory
2 Broke Girls (voor op een katerdag)
Family Guy
How I Met Your Mother
The Office
Summer Heights High (eigenlijk alles van Chris Lilley)
Eastbound Down
Entourage
The Goodwin Games
Silicon Valley

Ik heb al enkele tips van andere mensen geprobeerd maar die vielen tegen:
Perfect Couples
Mom
Trophy Wife
Looking

Ik zoek dus een vrij luchtige komische serie. Iemand een idee?

[...]

Silicon Valley is een goede suggestie. Spijtig genoeg al gezien, vergeten te noteren.
Full house vond ik als kind wat tegenslagen.
Liever een nieuwere reeks.
Probeer eens:
Call Me Fitz
Moone Boy
The IT Crowd
Mad Dogs
Veep
Lilyhammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Nee ik bedoelde Homicide: Life on the street
http://www.tv.com/shows/homicide-life-on-the-street/

Mét detective Munch :) die nu in Law and Order speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Leo1010 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:27:
Tip voor een andere Vlaamse serie, Crimi Clowns.
Andere leuke vlaamse series:
Quiz me Quick

Clan (vond ik super!!!)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

GeeBee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Nee ik bedoelde Homicide: Life on the street
http://www.tv.com/shows/homicide-life-on-the-street/

Mét detective Munch :) die nu in Law and Order speelt.
d:)b Gaan we naar op zoek!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invix
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10-2024
Een aantal series welke ik gezien heb. Ik heb ze niet op volgorde gezet..

Falling skies
Heroes
Legend of the seeker
Merlin (eerste instantie niet heel goede special effects, maar word steeds beter..)
Person of interest
White collar
Misfits (brits)
Arrow
Torchwood (Brits. niet heel super, maar voor af en toe is het leuk)

oudjes:
- Ik vond John Doe ook leuk.. maar op de één of andere manier zijn ze nooit door gegaan.
Daardoor is het niet de moeite om te kijken eigenlijk..
- The invisible man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Bedankt; naam klonk bekend, dus meteen op het IMDB linkje geklikt en inderdaad zoals gehoopt gebaseerd op de thrillers van Michael Connelly en een goede rating (weinig votes tot nu toe, maar toch); ik ga 'm kijken :)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-10 15:32
Twylight schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:20:
The Wire is alleen beschikbaar in 4:3 SD kwaliteit. Dat is voor mij al een reden om het niet te kijken :P
Jammer, ik ga nog wel een poging wagen.
The Shield was dacht ik ook alleen 4:3 en dat vond ik een fantastische serie...maar die serie heb ik destijds ook gekeken op een kleine niet-breedbeeld TV...
En de versie die ik heb heeft ook nog eens verschikkelijke groen omrande subs... :X

Edit:
Had de serie al eens gezien. Blijkbaar niet blijven hangen...

[ Voor 6% gewijzigd door technorabilia op 14-10-2014 18:24 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een leuke TV-Serie om te volgen. Nu heb ik er al een aantal de afgelopen tijd gevolgd maar ik kan de helft steeds niet afmaken doordat er veelste veel drama in voor komt.

Zo heb ik:
- Breaking Bad ter nauwe nood toch af kunnen kijken (skylar, de zus en dat manke jong verpeste het grotendeels voor me)
- Sons Of Anarchy begon heel tof maar kwam al gauw weer bij het probleem dat er alleen maar drama, janken en vreemdgaan in voorkwam wat voor mij het tempo totaal uit de serie haalde.
- Walking Dead idem dito, eerste paar seizoenen waren leuk, totdat ik bij die gouverneur kwam, veelste veel drama weer, wat daarvoor al enorm veel van was.
spoiler: title
gaat eindelijk zijn vrouw dood, begint die Andrea weer te huilen

Is er een serie momenteel waarbij er gewoon veel actie, of een hoog tempo is zonder al dat geneuzel erom heen of wordt dat tegenwoordig lastig?

Mijn excuus als ik bot overkom, dat is niet de bedoeling, ik ben alleen al die drama zo zat.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben ook op zoek naar iets nieuws in de richting van CSI, The Last Ship, The Following & Dexter. Mag een combo zijn of een genre zijn wat er bij past :) Ben benieuwd :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

xavento schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:50:
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een leuke TV-Serie om te volgen. Nu heb ik er al een aantal de afgelopen tijd gevolgd maar ik kan de helft steeds niet afmaken doordat er veelste veel drama in voor komt.

Zo heb ik:
- Breaking Bad ter nauwe nood toch af kunnen kijken (skylar, de zus en dat manke jong verpeste het grotendeels voor me)
- Sons Of Anarchy begon heel tof maar kwam al gauw weer bij het probleem dat er alleen maar drama, janken en vreemdgaan in voorkwam wat voor mij het tempo totaal uit de serie haalde.
- Walking Dead idem dito, eerste paar seizoenen waren leuk, totdat ik bij die gouverneur kwam, veelste veel drama weer.

Is er een serie momenteel waarbij er gewoon veel actie, of een hoog tempo is zonder al dat geneuzel erom heen of wordt dat tegenwoordig lastig?

Mijn excuus als ik bot overkom, dat is niet de bedoeling, ik ben alleen al die drama zo zat.
Ga elke Transformer film kijken, maar dan elke keer uurtje. Heb je ongeveer 12 x een uur = tv seizoen. Totaal geen drama, geen saaie karakterontwikkeling. Gewoon een paar robots die elkaar willen vermoorden zonder je weer wie wie is en waarom wat gebeurd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Helaas de meeste al gezien, en kan echt geen seconde meer naar Shia LaBeouf kijken :P

Er hoeft ook zeker niet puur alleen maar actie en geweld in te zitten. Een verhaal mag er zelfs zeker in zitten, maar het liefst wel 1 die redelijk weinig drama heeft.

Edit: Hmm, mischien dan toch maar the walking dead een poging geven. Ik lees dat seizoen 4 weer erg goed moet zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door xavento op 20-10-2014 17:08 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 12-10 17:59
S04 had zeker een aantal sterke episodes. Vooral die waarin je Bob Stookey moederziel alleen ziet rondstruinen. Mooie muziek en een sterke indruk van eenzaamheid in een zombie-tijdperk. Vond ik een hoogtepunt.
Ook seizoen vijf begint lekker trouwens.

Z-Nation heb ik ook een kans gegeven en episode 2 was al beter dan de eerste. Ben nu bij vier en het verveelt nog niet.

Verder ben ik pas net bij S03 van Justified dus kan nog even vooruit :D

[ Voor 9% gewijzigd door QwaftZefoni op 20-10-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Arrow is dan misschien een aanrader? Zeker als je een beetje van Marvel en DC films en series liefhebber bent... The Flash is ook net gestart in de US en ziet er ook veelbelovend uit. Agents Of Shield heb je dan ook nog...

Breakout Kings misschien? Ben ik zelf nog niet aan begonnen maar blijkt ook wel aardig te zijn... Vikings is er ook nog een.

Dat is wat ik mij zo even kan bedenken... maar aan die drama ontkom je sowieso niet echt tegenwoordig. Iedere serie probeert tegenwoordig wel een paar extra lagen in te brengen die meestal op drama leunen. Ik mis wat dat betreft ook nog wel eens de vaak karig geproduceerde maar met actie doorspekte series uit de late jaren '80 en midden '90... ook al die series van tegenwoordig hebben een dikke rode draad waardoor het vaak ook niet meer leuk is om te kijken als je een paar afleveringen hebt gemist. Ik deel dat gevoel wel een beetje met je, alhoewel ik zeker niet vies ben van een beetje drama want Breaking Bad kan ik geen genoeg van krijgen bijvoorbeeld. Maar gewoon weer eens een goede good guys vs bad guys met veel geknal en weinig gelul mag er wel weer eens komen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 20:18
Hallo iedereen,

Zo heb ik:
- Walking Dead idem dito, eerste paar seizoenen waren leuk, totdat ik bij die gouverneur kwam, veelste veel drama weer, wat daarvoor al enorm veel van was.

Ik snap wat je bedoelt, toch ontkom je er niet helemaal aan bij dit soort series. Maar probeer "The Americans" eens, dat heeft karakter opbouw maar niet te zijig en van tijd tot tijd degelijk actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Thanks beide, dan ga ik die maar is proberen.

Ik denk dat ik gister iets te overdreven geschreven heb. Het is meer dat het tegenwoordig lijkt alsof de drama in series veel belangrijker is dan de actie scenes. Waar zelfs soms volledige afleveringen aan toegewijd zijn. Vindt ik erg jammer.
Wat MicGlou zegt zou wel weer eens mooi zijn inderdaad. Een tv serie die net zoals vroeger lekker veel actie had met het verstand op nul mag ook wel weer eens terug komen. Ik ben namelijk bang dat als het zo doorgaat wij net zo goed GTST kunnen gaan kijken ;)

Maar alle gekheid ter zijde, ik ga Breakout Kings en The Americans maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spartacus kijken, drama is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik hou er zelf niet van en afgehaakt na 8 afleveringen maar als ik Xavento zo hoor is " " op het lijf geschreven. Serie over een kerel die uit de gevangenis is ontsnapt (of gewoon vrij komt) en zich dan voordoet als hoofdagent in een stadje. Er wordt lekker veel gestompt en geschopt, verder weinig drama dus veel plezier :-) Begonnen in 2012/2013 volgens mij.

Moet je alleen nog erachter komen hoe de serie heet maar dat weten de andere in dit topic wel.. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Hallo iedereen,

Zo heb ik:

Eventueel kan ik je ook nog Banshee aanraden, een in mijn ogen zeer vermakelijke verstand op 0 serie. Pas 2 seizoenen bezig en het kijkt lekker weg.

Edit: Ohw dat is overigens deze serie:
Schimanski81 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:08:
Ik hou er zelf niet van en afgehaakt na 8 afleveringen maar als ik Xavento zo hoor is " " op het lijf geschreven. Serie over een kerel die uit de gevangenis is ontsnapt (of gewoon vrij komt) en zich dan voordoet als hoofdagent in een stadje. Er wordt lekker veel gestompt en geschopt, verder weinig drama dus veel plezier :-) Begonnen in 2012/2013 volgens mij.

Moet je alleen nog erachter komen hoe de serie heet maar dat weten de andere in dit topic wel.. :-P

[ Voor 20% gewijzigd door Alvanosa op 22-10-2014 14:10 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Banshee inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:38:
Spartacus kijken, drama is minimaal.
Spartacus was erg tof, totdat er noodgedwongen van Spartacus acteur gewisseld werd. Die 'nieuwe' is het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Niku schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Spartacus was erg tof, totdat er noodgedwongen van Spartacus acteur gewisseld werd. Die 'nieuwe' is het gewoon niet.
Je gaat er aan wennen in de loop van het seizoen. Ik was er in eerste instantie ook heel sceptisch over, maar hij pakt het later erg goed op.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Laatst online: 08:49
Het probleem van de meeste Series is dat de eerste paar seizoenen wel origineel zijn, maar je gewoon merkt dat als een serie aanslaat, er steeds nieuwe seizoenen bijverzonnen worden.

Dit heb je bij:
The Walking Dead
Arrow
Homeland
Lost
etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is ook niet zo gek. Als je een trouw kijkerspubliek hebt, is het zonde om te stoppen. Tenzij je al echt een afgerond verhaal hebt, natuurlijk. Bij TWD heb je de comics van Robert Kirkman. Zolang hij genoeg originele verhalen schrijft en de fans blijven kijken, zal TWD niet zomaar stoppen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
Geen drama? Veel actie?

24? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Lanithro schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:14:
[...]

Je gaat er aan wennen in de loop van het seizoen. Ik was er in eerste instantie ook heel sceptisch over, maar hij pakt het later erg goed op.
Ben het blijven kijken, maar vond het echt helemaal niks. Mening natuurlijk, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:29
xavento schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:27:
Thanks beide, dan ga ik die maar is proberen.

Ik denk dat ik gister iets te overdreven geschreven heb. Het is meer dat het tegenwoordig lijkt alsof de drama in series veel belangrijker is dan de actie scenes. Waar zelfs soms volledige afleveringen aan toegewijd zijn. Vindt ik erg jammer.
Wat MicGlou zegt zou wel weer eens mooi zijn inderdaad. Een tv serie die net zoals vroeger lekker veel actie had met het verstand op nul mag ook wel weer eens terug komen. Ik ben namelijk bang dat als het zo doorgaat wij net zo goed GTST kunnen gaan kijken ;)

Maar alle gekheid ter zijde, ik ga Breakout Kings en The Americans maar eens proberen.
Fargo al overwogen? Die vond ik echt fantastich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Pierre Sec schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
Fargo al overwogen? Die vond ik echt fantastich!
Ziet er inderdaad goed uit, thx for the tip.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Schimanski81 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:08:

Aflevering 1 tm 3 gezien, maar wat mij betreft niet geschikt voor tijdens het eten. 😄
Lekker stompen en schoppen... Tja, maar dan wel hard tegen hard gevechten met veel krakende botten en het nodige bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:01
Ik heb onderstaande series al volledig bekeken:

- Prison Break (al twee keer volledig gekeken, 1e seizoen absoluut de beste, rest prima doordat het geen traag verhaal word)
- Lost (begin is geweldig, mysterieus, hoe verder hoe slechter, totdat je wel kijkt, maar het niet meer volgt)
- Soprano's (teveel saaie stukken)
- Breaking Bad (na de 'scheiding' helemaal top)
- Penoza (nooit gedacht dat een Nederlandse serie zo goed zou kunnen zijn)

Er zijn dus nog voldoende series om te volgen, waarbij ik direct een voorraadje heb aangeschaft. Ga er mede dankzij dit topic vanuit dat ze aardig in mijn straatje passen, Sons of Anarchy, 24 & Hell on Wheels. Met al deze seizoenen, voorlopig wel uit de zorgen. Nu nog bedenken waarmee te beginnen, waarbij ik vooral neig naar Hell on Wheels.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Constantine S1E1 is beschikbaar :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ga jij de eerste paar seizoenen nog maar eens kijken dan. Dat gezeik en gejank van vrouw en dochter was uitermate frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik kan alleen maar Mad Men aanraden.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 12:36

SkyStreaker

Move on up!

Ik zocht laatst naar een beetje leuke serie naast die van Person of Interest en heb Scorpion gevonden... 1e seizoen is pas begonnen en moet zeggen dat het mij goed bevalt.

Hebben mensen nog andere aanraders met thematiek als POI en Scorpion?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:56:
[...]

Ehm, ga jij de eerste paar seizoenen nog maar eens kijken dan. Dat gezeik en gejank van vrouw en dochter was uitermate frustrerend.
Als dat je dwars zit kan je beter je TV uit laten ;)

Toch wel een vermakelijke serie, vooral de eerste 4 seizoenen geloof ik (nogal lang geleden)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 23:13
The Knick?
Vind het geweldig tot nu toe (3 afleveringen). Beetje sterke maag wel nodig

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Z Nation
You're the Worst
The Walking Dead
Under the Dome
True Detective
Top Gear (US)
Top Gear
Taxi Brooklyn
Survivor's Remorse
Suits
Stalker
South Park
Sons of Anarchy
The Simpsons
Silicon Valley
Sherlock
Scorpion
Revenge
Pretty Little Liars
Person of Interest
Partners (2014)
Our Zoo
The Office (US)
NCIS: New Orleans
Mr Selfridge
The Mentalist
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
Marvel's Agent Carter
Madam Secretary
Mad Men
Legends (2014)
The Last Ship
Justified
Intruders
How to Get Away With Murder
Homeland
Hawaii Five-0
Halt and Catch Fire
Grey's Anatomy
Gracepoint
Gotham
Gossip Girl: Acapulco
Game of Thrones
Forever (2014)
The Flash (2014)
Fifth Gear
Fast N' Loud
Fargo
Family Guy
Falling Skies
Elementary
The Driver
Downton Abbey
CSI: Cyber
Chrisley Knows Best
Chicago P.D.
Castle (2009)
Brooklyn Nine-Nine
Breaking Bad
Bones
Boardwalk Empire
The Blacklist
The Big Bang Theory
Awkward.
The Americans (2013)
The Affair
The 100

Alle series die ik heb, ik bekijk er een 20 tal echt van, het zijn er in totaal 70, hebben jullie nog ideeën? Ik maakt niet uit wat voor series, ik wil gewoon een heel groot aanbod aan series hebben bij plex...
bedankt! O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:54
Als je gewoon maar een groot aanbod in je plex wilt hebben kan je alle series uit http://www.tvrage.com/ toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Onderstaand lijstje zal een en ander dubbel hebben maar ook een hoop wat je nog niet hebt.

On that note, iemand nog suggesties voor mij? Actie, Avontuur, Fantasy, Scifi, Misdaad, etc

Jericho
Legend
Justified
Human Target
Relic Hunter
The Lost World
The Tribe
The Young Indiana Jones Chronicles
Attack on Titan
Dragonball (original, Z en GT)
Gosick
Gundam (00, 08th MS Team, Seed, Wing, Stardust Destiny)
Shaman King
Spice And Wolf
Batman The Animated Series
Family Guy
Top Cat
Dastardly and Muttley
Scooby Doo Where are You
Silver Surfer The Animated Series
Spiderman The Animated Series
The Mask The Animated Series
The Real Ghostbusters
Wacky Races
X-men The Animated Series
A Bit of Fry & Laurie
Are You Being Served
Black Adder
Black Books
Fawlty Towers
MASH
The Muppet Show
A Touch of Frost
A-Team
Bones
Boston Legal
Breaking Bad
Brotherhood
Burn Notice
Castle
Cold Case
Columbo
Criminal Minds (& Suspect Behaviour)
Drive
Elementary
Fringe
Human Target
Hustle
Inspector Lynley
Inspector Morse
Jekyll
John Doe
Judge Deed
Law & Order (Alle series)
Leverage
Lie to me
Magnum PI
Midsommer Murders
Monk
Murder She Wrote
Murdoch Mysteries
NCIS (& Los Angeles)
New Amsterdam
Numb3rs
Persons of Interest
Persons Unknown
Poirot
Raines
Shark
Sherlock
Sons of Anarchy
The Border
The Defenders
The Last Enemy
The Mentalist
The Shield
Weeds
White Collar
Angel
Being Human
Buffy the Vampire Slayer
Chuck
Da Vinci's Demons
Eli Stone
Flash Forward
Game of Thrones
Lois and Clark The New Adventures of Superman
Merlin
Reaper
Rubicon
Sanctuary
Smallville
Spellbinder
The 4400
The Cape
The Chronicle
The Dresden Files
The lost room
The Nine
The Pretender
The Sentinel
The Walking Dead
Tremors the series
The Phantom
Vikings
Dads Army
Deadwood
Robin Hood
Spartacus
Zorro 1957
An Idiot Abroad
Auction Hunters
By Any Means
Deadliest Warrior
Family Guns
Gangland
Hardcore Pawn
Karl Pilkington The Moaning of LIfe
Long way down
Long way round
Mythbusters
Naked And Afraid
Naked And Marooned
Pawn Stars
Stephen Fry in America
Top Gear
M*A*S*H
Heroes
Tru Calling
Orphan Black
Sleepy Hollow
Vice
Nazi Megastructures
Mob City
Ripper Street
Shipping Wars
Andromeda
Battlestar Galactica
Caprica
Cleopatra 2525
Doctor Who 2005
Doctor Who - Peter Davidson
Doctor Who - Tom Baker
Eleventh Hour
Eureka
Firefly
Invasion
Star Trek - DS9
Star Trek - Enterprise
Star Trek - The Original series
Star Trek - The next generation
Star Trek - Voyager
Stargate - SG-1
Stargate - Atlantis
Stargate - Universe
Terminator - The Sarah Connor Chronicles
Threshold
Torchwood
The Chicago Code
Whitechapel
Ripper Street
Nikita
Grimm
The Blacklist
Arrow
Boardwalk Empire
Marvels Agents of Shield
Elementary
Brooklyn Nine Nine
American Dad
The Glades
Under the Dome
Vegas
Zero Hour
The Tunnel
The Borgias
Borgia
Serangoon Road
Revolutiom
Hell on Wheels
Falling Skies

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puckeduck
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 11:58
Leo1010 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:14:
On that note, iemand nog suggesties voor mij? Actie, Avontuur, Fantasy, Scifi, Misdaad, etc
Misschien is Dexter wat voor je? The X-Files en Twin Peaks zijn trouwens ook aanraders. Die zijn van al wat langer geleden, maar zeker nog de moeite waard om eens te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Dexter heb ik gezien, X-Files staat klaar, Twin Peaks is nu aan het downloaden.

Weet iemand iets in de adventure richting? The Lost World, Young Indiana Jones, dat soort dingen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
Leo1010 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:22:
Dexter heb ik gezien, X-Files staat klaar, Twin Peaks is nu aan het downloaden.

Weet iemand iets in de adventure richting? The Lost World, Young Indiana Jones, dat soort dingen.
Terra Nova?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Leo1010 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:14:
Onderstaand lijstje zal een en ander dubbel hebben maar ook een hoop wat je nog niet hebt.

Once upon a time al gezien? Bevat eigenlijk bijna alles van je bovenstaande lijstje ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 12:23
thibautb schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:11:

Alle series die ik heb, ik bekijk er een 20 tal echt van, het zijn er in totaal 70, hebben jullie nog ideeën? Ik maakt niet uit wat voor series, ik wil gewoon een heel groot aanbod aan series hebben bij plex...
bedankt! O-) O-)
Groot aanbod is ook wel eens vervelend hoor, ik zit op 210 series (Zoals The Walking Dead) 54 shows (zoals Top Gear/Qi/Tonight Show) en 15 Docu's (zoals through the wormhole)

En dan heb ik onlangs nog heel veel weggegooid, want je hebt ook de ruimte er voor nodig (2x een NAS met 14tb) en het allemaal bijhouden maakt verhaallijnen wel eens verwarrend, al kan ik er wel heel erg van genieten om iets te starten waar ik al meerdere seizoenen van heb, en dan in ene een grote bingewatch sessie te houden :)

Ik heb dan wel geen tv abbonement meer, maar ik heb er geen series op staan die ik puur heb omdat ik er series op wil hebben staan, het zijn echt nog wel dingen die ik wil zien of heb bekeken.

Ik mis in ieder geval in je lijstje veel jeugdsentiment (macgyver/a team) en zo te zien ben je pas dit jaar een beetje begonnen (hoop nieuwe series maar weinig series van voorgaande jaren op de bekende na)

@Leo1010

De serie Crusoe uit 2008 is misschien wel wat voor je, ander soort adventure als wat je opnoemt, maar ik heb er onwijs van genoten destijds. Onbewoond eiland en groot budget = hele gave set

Terra Nova was voor mij een enorme tegenvaller, begon redelijk met veel potentie, maar eindigde als een familie show.

[ Voor 7% gewijzigd door OneSixthRoy op 27-10-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Roy Visser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:59:
En dan heb ik onlangs nog heel veel weggegooid, want je hebt ook de ruimte er voor nodig (2x een NAS met 14tb) en het allemaal bijhouden maakt verhaallijnen wel eens verwarrend, al kan ik er wel heel erg van genieten om iets te starten waar ik al meerdere seizoenen van heb, en dan in ene een grote bingewatch sessie te houden :)
Haha, Plex server met 12TB opslag hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Roy Visser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

Groot aanbod is ook wel eens vervelend hoor, ik zit op 210 series (Zoals The Walking Dead) 54 shows (zoals Top Gear/Qi/Tonight Show) en 15 Docu's (zoals through the wormhole)

Ik heb dan wel geen tv abbonement meer, maar ik heb er geen series op staan die ik puur heb omdat ik er series op wil hebben staan, het zijn echt nog wel dingen die ik wil zien of heb bekeken.

Ik mis in ieder geval in je lijstje veel jeugdsentiment (macgyver/a team) en zo te zien ben je pas dit jaar een beetje begonnen (hoop nieuwe series maar weinig series van voorgaande jaren op de bekende na)

@Leo1010

De serie Crusoe uit 2008 is misschien wel wat voor je, ander soort adventure als wat je opnoemt, maar ik heb er onwijs van genoten destijds. Onbewoond eiland en groot budget = hele gave set

Terra Nova was voor mij een enorme tegenvaller, begon redelijk met veel potentie, maar eindigde als een familie show.
Ja, idd, ik ben eind augustus. begonnen, the a team en zo ben ik er nu aan het opzetten, maar daar zijn heel wat bestanden die niet helemaal downloaden,
ik wil graag zo veel mogelijk series omdat ik mijn plex aan heel wat andere mensen geef die dat dan ook kunnen bekijken, en opslag maakt voor mij niets uit, ik kan er nog een 18 tal schijven bij doen voordat hij vol staat maar dan heb ik wel nog een 15 tal sata poorten over, heb nu maar 4x3tb schijven met elke maand eentje dat er bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:59
Heeft er iemand nog een tip voor mij? Ik ben nu bezig met Fargo en the 100, en wil daarna wel weer iets nieuws

Een lijst van series die ik gezien heb. In volgorde van awesomenes:

- Suits
- Breaking Bad
- Band of Brothers
- Prison Break (eerste seizoen, rest was minder)
- Blue Mountain State
- House of Cards
- Lie to me
- Terra Nova
- Orange is the new black
- Rome
- Spartacus
- Walking dead (eerste 2-3 seizoenen, daarna werd het minder)
- Friends
- White Collar (eerste 2-3 seizoenen, daarna werd het minder)
- Homeland
- How i met your mother
- Lost
- The Pacific

(nu valt een groot gat)

- Person of interest
- Blacklist
- Lillyhammer
- Arrow
- Under the Dome
- Defiance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 12:23
Nikita zou ik je aanraden, en daarnaast Chuck, Chuck is awesome!

Nikita is wat serieuzer werk en vooral de middelste seizoenen zijn heel erg tof, en Chuck is gewoon awesome, lekker luchtig, hoog nerd gehalte en Yvonne Strahotski (al heeft Nikita op dat gebied ook niet te klagen)

Beide zijn vooral Actie en Spionenwerk (aan je lijstje te zien vind je comedy ook belangrijk, Chuck kijkt wat dat betreft heerlijk weg) , wil je iets totaal anders proberen (je hebt er ook wat serieuze series tussen staan) dan kun je Halt and Catch Fire eens proberen of misschien zelfs Last Resort (is gecancelled maar wel afgerond verhaal)

En dan ben ik zelf onlangs begonnen aan Ray Donovan, als je fan bent van Grand Theft Auto, dan is ook dat een aanrader.

Het is moeilijk om iets specifieks te roepen aan de hand van je lijstje, als je zegt waar je echt trek in hebt, dan kan ik veel specifieker dingen roepen iig, ik kijk nogal veel :P

Trailers van genoemde series

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7KeQC_JQfhE]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kCY9bJvjd20]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r36OT6TsHOw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zit ook met een welke serie nu probleem, heb sinds een maandje een netflix account en so far:

Penny Dreadfull
American horror story s01
Fargo
en Orphan Black s1 en s2

gekeken, maar heb geen idee wat nu. Breaking Bad mee gestart maar ..meh, Walking Dead heb ik op android gespeeld en goede game maar de serie trekt me niet echt. gisteren begonnen met de ep1 van Hemlock Grove, maar boeit vooralsnog niet echt.

Nog andere goede series, Sherlock holmes, midsomer murders/lewis/Morse/endeavour, the bridge etc etc alles al van gezien, dus goede (bij voorkeur engelse) detectives doen het ook altijd goed, het verschrikkelijk overdreven amerikaanse valt sowieso af zoals NCIS ed. Eigenlijk alles wat continu rondrent met pistooltjes en auto's die boem zeggen ben ik ontgroeit. :p

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 28-10-2014 19:49 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 23:12

StrongArmLance

Endless flow

Ik ben begonnen met Fringe kijken, het is best leuk geloof ik :) In ieder geval vrij spannend of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Fringe is een brilliante serie, al is het laatste seizoen wat overdreven.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:47:
Zit ook met een welke serie nu probleem, heb sinds een maandje een netflix account en so far:

Penny Dreadfull
American horror story s01
Fargo
en Orphan Black s1 en s2

gekeken, maar heb geen idee wat nu. ...
Wikipedia: Utopia (UK TV series)

Die serie is heerlijk. Compleet van de pot gerukt, maar ook weer geweldig Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 23:12

StrongArmLance

Endless flow

NoFearCreations schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:25:
Ik word er wel vrolijk van, maar ik moet nog wennen aan wat karakters die wat geforceerd overkomen, meer dan bij pak 'm beet 'Lost' ( wat een toeval, zelfde maker ;) )

Maar het ziet er naar uit dat ik deze helemaal uit ga zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
StrongArmLance schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:49:
[...]

Ik word er wel vrolijk van, maar ik moet nog wennen aan wat karakters die wat geforceerd overkomen, meer dan bij pak 'm beet 'Lost' ( wat een toeval, zelfde maker ;) )

Maar het ziet er naar uit dat ik deze helemaal uit ga zitten.
Zeker een goede serie... Ik bleef maar kijken nar die serie. Alleen het laatste seizoen was duidelijk om alle losse eindjes vast te knopen. Deze kan je overslaan in princiepe.

spoiler:
Als je wilt weten wie die 'hoeden' zijn, dan moet je seizoen 5 kijken.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:25:
vond ik ook.

Is trouwens een leuk fringeboek te koop op amazon.com, echt heel heel gaaf.
http://www.amazon.com/Fri...4&sr=8-16&keywords=fringe

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Flagg schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:47:
d. Eigenlijk alles wat continu rondrent met pistooltjes en auto's die boem zeggen ben ik ontgroeit. :p
True Detective

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mee eens echt een geweldige (mini) serie, of het nou door de acteurs komt of het verhaal of beide... ik heb ze eerst elke week gekeken en daarna nog 1 keer allemaal aan 1 stuk door.

American horror story is trouwens erg goed, S1 en S2 zijn erg goed, S3 met die heksen was niet onaardig maar haalde het niet bij 1 en 2, S4 is nog even afwachten kan er moeilijk in komen.

The Knick kan ik wel waarderen maar het einde van het seizoen vond ik wat minder.

Person of Interest heb ik ook helemaal gekeken en bevalt me ook nog goed.

Als je een beetje van historische series houd is Turn ook wel redelijk.

Dominion en The 100 zijn ook niet onaardig.

Een serie die helaas gecanceld is en die ik wel erg vet vond was Defying Gravity had deze serie graag door zien gaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 11-10 22:57

lordsnow

I know nothing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Comedy ja, werd niet voor niets op MTV uitgezonden :D . Friday Night Lights behoort wel to m'n favoriete(re) series iig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ prutser: Met Dominion ben ik gestopt. Een stuk of vijf afleveringen gezien, maar daarna werd het m.i. nog steeds niet beter of samenhangender. Ieder zijn smaak natuurlijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 11-10 19:09

MikeVM

- Baloo -

voor mensen die graag naar suits, madmen, house of cards kijken. kan ik The Newsroom aanraden

en ook voor alle andere Serie-kijkers trouwens, na de eerste aflevering zal je al doorhebben of het iets is voor jou of niet.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeVM op 01-11-2014 14:35 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Beste mensen ik heb een vraagje.

Vroeger, op Cartoon Network of op Fox Kids kwam er een cartoon met een piloot die een vliegtuig vloog in China. De setting was ergens tussen 1ste en 2de wereldoorlog en ze zijn een keer in een aflevering naar Shanghai geweest.

Productie kwaliteit was beduidend hoger dan zeg Wacky Races en dat soort dingen.

Dat is helaas alles wat ik er nog van weet. Weet er iemand welke serie ik het over heb?

Edit:
Mogelijk dezelfde animatie stijl als Where on Earth Is Carmen Sandiego?

[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 01-11-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 20:49
Ik ben ook op zoek naar een paar tips.
Wat ik tot nu toe heb gezien:

Utopia (channel 4)
Homeland
Breaking Bad
Suits
White Collar
Banshee
Sherlock
Luther
Orange is the new black
House of Cards
Ray Donovan
24
Hannibal
Fargo
True Detective
Agents of Shield
Arrow
The Flash
Black Mirror
Elementary
The Blacklist
Gotham

Wat ik hier qua tips eruit heb gehaald is nog Orphan Black maar daar ben ik nog niet mee begonnen.
Als jullie nog meer tips hebben graag!!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Inmiddels de 4e aflevering gezien... Het einde, man. :/ Deze serie is zeer, zeer goed gespeeld wat mij betreft. De emotionele pijn die Constantine af en toe doormaakt is in deze aflevering gewoon te proeven.

Als je een goede occulte serie zoekt, dan heb je hem hier in Constantine zeker gevonden.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
MikeVM schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:35:
voor mensen die graag naar suits, madmen, house of cards kijken. kan ik The Newsroom aanraden

en ook voor alle andere Serie-kijkers trouwens, na de eerste aflevering zal je al doorhebben of het iets is voor jou of niet.
Superserie inderdaad, maar na seizoen 1 heb ik helaas geen aflevering meer te pakken gekregen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
MikeVM schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:35:

Dit is een troll neem ik aan?

Ken genoeg voorbeelden waar ik ff door moest bijten en vervolgens wel helemaal op ging in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Ik ben nu The Strain aan het kijken, ook een mooie serie, ben nu bij ep5.

The Walking Dead volg ik ook, jammer dat het over 2 afleveringen alweer afgelopen is voor dit jaar.

Orange is the new black zit ik ook op te wachten alweer haha. Vind ik ook een super serie.

Iemand hier nog een paar aanbevelingen voor mij voor een nieuwe serie die ik kan volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Leo1010 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:34:
Beste mensen ik heb een vraagje.

Vroeger, op Cartoon Network of op Fox Kids kwam er een cartoon met een piloot die een vliegtuig vloog in China. De setting was ergens tussen 1ste en 2de wereldoorlog en ze zijn een keer in een aflevering naar Shanghai geweest.

Productie kwaliteit was beduidend hoger dan zeg Wacky Races en dat soort dingen.

Dat is helaas alles wat ik er nog van weet. Weet er iemand welke serie ik het over heb?

Edit:
Mogelijk dezelfde animatie stijl als Where on Earth Is Carmen Sandiego?

spoiler:
:+

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hey Tweakers,

Ik zoek een nieuwe comedy serie om te volgen

Wat ik erg leuke comedy's vind
Friends
Modern Family
How i met your mother
Weeds

Ik heb al verschillende comedy series gezocht zoals Lilyhammer, new girl, drop dead diva of Toren C .

Iemand nog verder ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-10 19:18
Entourage, House of Lies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 16:36
Rockvee2 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:59:
Hey Tweakers,

Friends
Modern Family
How i met your mother
Weeds

Ik heb al verschillende comedy series gezocht zoals Lilyhammer, new girl, drop dead diva of Toren C .

Alpha House
Your the worst
Married
Veep
Maron
Louie
Legit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dank je ik ga daar eens voor kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
en ook misschien brooklyn 99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben ook toe aan ff iets nieuws, maar weet niet goed wat.

Wat ik al kijk (in volgorde van awesomeness):

True Detective
Sons of Anarchy
Game of Thrones
Penny Dreadful
Sherlock
Suits
Person of Interest
The Walking Dead
Hannibal
Mad Men
Homeland
The Blacklist
The Mentalist
Manhattan
Orange is the New Black
Bleach

Wat ik nog semi-kijk als er niets anders is:
Under the Dome
The Strain
Extant

Al gezien (weer in aflopende score):
The Wire
Breaking Bad
The Sopranos
The Shield
The White Queen
This is England
Luther
Fringe
Deathnote
Alles Star Trek vanaf TNG
Dexter
Camelot
Lost
Merlin
Prison Break
Ringer
Sanctuary

Series waar ik ben afgehaakt/niet leuk genoeg vond:
Terra Nova
Breakout Kings
Arrow
The Borgias
The Following
The Tudors
24
Orphan Black
The Killing
The Gates
Bates Motel
Castle
Almost Human
Arrow
The Newsroom

Wat ik al wil gaan kijken/proberen:
Constantine
House of Cards
Gotham

Heeft iemand nog suggesties naast deze drie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zamorano schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:18:

*knip*

Forever

Weinig mensen zijn op de hoogte van deze serie. De hoofdrolspeler heeft een Sherlock Holmes-achtige vibe :).

Scorpion

Aardige serie, niet hoogstaand, maar leuk voor tussendoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 25-11-2014 21:54 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Laatst online: 11-10 09:27
Hij staat al in je laatste 3, ik ben zelf met Constantine bezig. Het wordt steeds beter... het begin was een beetje iffy maar de laatste twee aflevering waren al een stuk beter. De scriptschrijvers hebben iig duidelijk de comics erbij gehad, ze volgen redelijk de hellblazer verhaallijn. Zal verder niet teveel zeggen, ben wel een beetje benieuwd wat je ervan vind... zonder wat prijs te geven, ik ben positief maar heb wel wat sterke kritiek over een aantal zaken.

Ik zie geen Boardwalk Empire in je lijstje? Misschien Lilyhammer? Is wel even wennen want er wordt heel veel Noors gesproken, maar wel een toffe serie... ik heb het zelf altijd als een soort spinoff van The Sopranos beschouwt alhoewel het dat niet is. En mijn persoonlijke tip is Trailer Park Boys... maar daar moet je echt van houden, zeer absurde komedieserie die onlangs weer nieuwe seizoenen zijn gaan produceren na 7 jaar afwezigheid.

[ Voor 15% gewijzigd door MicGlou op 25-11-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bedankt voor de tips.
Forever spreekt me zeker aan, daar ga ik eens een paar afleveringen van proberen. Ioan Gruffudd blijft voor mij toch altijd Horatio Hornblower, maar goed. :+
Scorpion was ik eerder tegen gekomen, maar overtuigde niet echt.

Boardwalk Empire ooit mee begonnen, maar na een aflevering of 7 ben ik afgehaakt. Het greep me niet echt, denk dat het ook aan de periode ligt waarin het zich afspeelt.

Lilyhammer kan leuk zijn. Kan scandinavische series meestal ook wel waarderen.

Comedy waag ik me zelden aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 25-11-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Hey Tweakers,

Friends
Modern Family
How i met your mother
Weeds

Moone Boy (met Chris O'Dowd van The It Crowd)
Call Me Fitz (met Jason Priestley 90210 in een onverwachte rol, althans voor mij)
Big School (met Philip Glenister van o.a. Life on Mars en Mad Dogs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Kijk eens aan, door mee te lezen alweer vijf series gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gisteren de eerste aflevering van Constantine gekeken. Beviel goed, ga ik zeker mee verder.

Klein stukje van Forever gekeken daarna (voor ik slaap kreeg) en ik denk dat dat ook wel een blijvertje is. :)

Samen met Gotham en House of Cards nog achter de hand, ben ik voorlopig weer voorzien van een fix. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zijn er nog meer series als Constantine, en dan bedoel ik occult. Geen grimm of vampire-zooi :) Ben dan ook erg blij met Constantine en het acteer-niveau van de acteur zelf, maar heb dorst naar meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SkyStreaker schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:35:
Zijn er nog meer series als Constantine, en dan bedoel ik occult. Geen grimm of vampire-zooi :) Ben dan ook erg blij met Constantine en het acteer-niveau van de acteur zelf, maar heb dorst naar meer!
Echt vergelijkbaar niet.
Penny Dreadful komt er het dichtst bij van de series die ik ken. Ook zeker een aanrader.
Hannibal, True Detective, ... maar dat is minder fantasy-occult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Voor de mensen die Utopia hebben aangeraden, bedankt :P.
Vage serie, maar wel zo vaag dat het weer interessant wordt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
Lanithro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:31:
[...]

Zeker een goede serie... Ik bleef maar kijken nar die serie. Alleen het laatste seizoen was duidelijk om alle losse eindjes vast te knopen. Deze kan je overslaan in princiepe.
Ik vond het dus wel fijn dat ze in elk geval aan elkaar geknoopt werden. Ik kan me nog steeds kwaad maken over het laatste seizoen Lost. Dat was pas overbodig!

Op dit moment kijk ik met mijn vriendin overigens Fargo en dat is briljant. Het wordt gedurende het seizoen steeds beter tot nu toe.

Hiervoor hebben we samen gekeken naar series als Dexter, Fringe, Borgen, True Blood, Masters of Sex, Orange is the New Black Sherlock en comedy's als Big Bang Theory en New Girl. Seizoen 1 van Under the Dome vonden we allebei ook wel aardig.

Het gaat de laatste maanden hard dus tips zijn altijd welkom. Ik zag Orphan Black en Utopia voorbij komen, in welke categorie moet ik die schalen? Een vriend postte The Affair op Facebook. Kent iemand dat?

Zelf ga ik binnenkort beginnen aan seizoen 4 van American Horror Story. Die vind ik helemaal geweldig met seizoen 2 als hoogtepunt. Afhankelijk van the "scary" factor kijkt mijn vriendin ook mee. Seizoen 1 heb ik haar niet aangedaan :)

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:59

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Da Vinci's demons is ook een serie die onder veel radars doorschiet maar behoorlijk goed is.
Zeker de mensen die Assassin's creed hebben gespeeld zullen de vergezichtjes leuk vinden ;)

En voor de SF fans is Continuum ook een aanrader.

[ Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 27-11-2014 14:36 ]

Dit dus.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

SkyStreaker schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:35:
Ik heb pas 1 aflevering van Constantine gezien dus mijn beeld is nog niet compleet, maar die aflevering deed me erg aan Supernatural denken. Het duurde wel even voor die serie z'n vorm vond, het eerste seizoen kan je wel overslaan als Grimm je niet ligt.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:31
Ik heb net breaking bad af, en heb nu moeite met het vinden van een nieuwe serie. Niets lijkt me evenveel aan te spreken :p

Ik dacht zelf misschien aan House of cards of Under the dome. Echter lopen deze beide nog, ik vind het leuker als de serie al gedaan is zodat je hem in 1 keer kan uitkijken.

Game of thrones wil ik ook nog wel proberen, alleen spreekt de setting me niet zo direct aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anton.net schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 21:10:
Ik heb net breaking bad af, en heb nu moeite met het vinden van een nieuwe serie. Niets lijkt me evenveel aan te spreken :p

Ik dacht zelf misschien aan House of cards of Under the dome. Echter lopen deze beide nog, ik vind het leuker als de serie al gedaan is zodat je hem in 1 keer kan uitkijken.

Game of thrones wil ik ook nog wel proberen, alleen spreekt de setting me niet zo direct aan.
Genoeg goede series die al (zo goed als) afgelopen zijn. Misschien The Sopranos, The Wire, The Shield of Sons of Anarchy proberen? Dat zijn IMHO heerlijke series om lekker veel achter elkaar te kijken. :)

Under the Dome is wel een ander soort serie (en van mindere kwaliteit) dan die andere twee die je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 12:42
The Wire moet ik ooit ook nog aan beginnen, net zoals Sons of Anarchy (gedeelte van s1 gezien)... Maar ik loop inmiddels al zo ver achter met mijn 'normale' series dat ik er niks bij kan gebruiken :+ Ik heb nog dik 30 uur aan series in mijn bibliotheek ;) staan die ik nog moet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:52
House of Cards heeft mij toch wel positief verrast. Het moet je wel liggen dit 'zakelijke' genre (als ik het zo mag noemen).

Suits wil ik nog eens gaan volgen.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30
Niemand hier kijkt person of interest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

walletje-w schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:16:
Niemand hier kijkt person of interest?
Ja hoor, hier een kijker. Ik vind het een erg vermakelijke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 11:44
Anton.net schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 21:10:

Boardwalk Empire? Is net afgelopen, dus je kunt 5 seizoenen achter elkaar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Ik begin tegenwoordig eigenlijk wel een totaal beeld te krijgen hoe een crime serie er meestal uitziet, eerste serie heel mooi en normaal, tweede serie half mooi en normaal, en dan komt ineens het probleem, bv: Red John. En dan zitten ze een aantal series achter het probleem, om het opgelost te krijgen en dan is het gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Peaky Blinders!! Supervette serie! Als je van Boardwalk Empire houdt, dan is het zeker een aanrader om Peaky Blinders te kijken :)

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Hey Tweakers,

Friends
Modern Family
How i met your mother
Weeds

Beetje late reactie dus hopelijk lees je nog mee, maar ik heb als tip Death in Paradise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zamorano schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:18:

True Detective
Sons of Anarchy
Game of Thrones
Penny Dreadful
Sherlock
Suits
Person of Interest
The Walking Dead
Hannibal
Mad Men
Homeland
The Blacklist
The Mentalist
Manhattan
Orange is the New Black
Bleach

Wat ik nog semi-kijk als er niets anders is:
Under the Dome
The Strain
Extant

Al gezien (weer in aflopende score):
The Wire
Breaking Bad
The Sopranos
The Shield
The White Queen
This is England
Luther
Fringe
Deathnote
Alles Star Trek vanaf TNG
Dexter
Camelot
Lost
Merlin
Prison Break
Ringer
Sanctuary

Series waar ik ben afgehaakt/niet leuk genoeg vond:
Terra Nova
Breakout Kings
Arrow
The Borgias
The Following
The Tudors
24
Orphan Black
The Killing
The Gates
Bates Motel
Castle
Almost Human
Arrow
The Newsroom

Wat ik al wil gaan kijken/proberen:
Constantine
House of Cards
Gotham

Utopia (channel 4), helaas wel gecancelled na 2 seizoenen maar geen extreem open einde, dus alsnog leuk om te zien.

Black Mirror
Les Revenants (The Returned), 2e seizoen komt in 2015
Southcliffe (vond deze niet extreem goed maar aangezien je Luther en True Detective leuk vindt kan deze er wel bij)
Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.