thibautb schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:11:
Alle series die ik heb, ik bekijk er een 20 tal echt van, het zijn er in totaal 70, hebben jullie nog ideeën? Ik maakt niet uit wat voor series, ik wil gewoon een heel groot aanbod aan series hebben bij plex...
bedankt!

Groot aanbod is ook wel eens vervelend hoor, ik zit op 210 series (Zoals The Walking Dead) 54 shows (zoals Top Gear/Qi/Tonight Show) en 15 Docu's (zoals through the wormhole)
En dan heb ik onlangs nog heel veel weggegooid, want je hebt ook de ruimte er voor nodig (2x een NAS met 14tb) en het allemaal bijhouden maakt verhaallijnen wel eens verwarrend, al kan ik er wel heel erg van genieten om iets te starten waar ik al meerdere seizoenen van heb, en dan in ene een grote bingewatch sessie te houden
Ik heb dan wel geen tv abbonement meer, maar ik heb er geen series op staan die ik puur heb omdat ik er series op wil hebben staan, het zijn echt nog wel dingen die ik wil zien of heb bekeken.
Ik mis in ieder geval in je lijstje veel jeugdsentiment (macgyver/a team) en zo te zien ben je pas dit jaar een beetje begonnen (hoop nieuwe series maar weinig series van voorgaande jaren op de bekende na)
@Leo1010
De serie Crusoe uit 2008 is misschien wel wat voor je, ander soort adventure als wat je opnoemt, maar ik heb er onwijs van genoten destijds. Onbewoond eiland en groot budget = hele gave set
Terra Nova was voor mij een enorme tegenvaller, begon redelijk met veel potentie, maar eindigde als een familie show.
[
Voor 7% gewijzigd door
OneSixthRoy op 27-10-2014 22:00
]