Californication is wel vet hoor...lekker zwarte humor en leedvermaak
Bartske schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:27:
Ik zoek een nieuwe comedyserie om te volgen. Gewoon niet te ingewikkeld en het liefst een beetje korte afleveringen (20-30 min). Series die ik al kijk/heb gekeken zijn (van de comedyseries dan)
- Himym
- The big bang theory
- Brooklyn nine nine
- South Park
- Family Guy
- Simpsons
Ben nu de pilot van Californication aan het kijken maar ben nog niet volledig overtuigd.
- Enlisted
- Go On (helaas maar één seizoen)
- Mike & Molly
- Mom
- New Girl
- Raising Hope
- Super Fun Night
- The neighbors
- The Middle
- Trophy wife
Testing, one, two ...
Je moet enkele afleveringen kijken, het duurt even alvorens je de serie kan waarderen.Bartske schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:27:
Ben nu de pilot van Californication aan het kijken maar ben nog niet volledig overtuigd.
DjVe schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:34:
Californication is wel vet hoor...lekker zwarte humor en leedvermaak

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 25-08-2014 17:53 ]
Couples is een geweldige serie, Friends maar dan op zijn Brits en een pak volwassener.Bartske schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:27:
Ik zoek een nieuwe comedyserie om te volgen. Gewoon niet te ingewikkeld en het liefst een beetje korte afleveringen (20-30 min). Series die ik al kijk/heb gekeken zijn (van de comedyseries dan)
- Himym
- The big bang theory
- Brooklyn nine nine
- South Park
- Family Guy
- Simpsons
The Green Wing is ook ongelooflijk grappig als je van absurde situaties houdt.
Je kunt ook nog kijken naar Intelligence en Revolution.larsiey schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:35:
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie.
Een klein beetje Sci-Fi zoals The Tomorrow people.
Wat ik tot nu toe heb gezien:
- Arrow
- Game Of Thrones
- Prison Break
- The 100
- The Blacklist
- The TomorrowPeople
- Under the Dome
Bedankt voor de input! Ik ga eerst californication een kans geven maar anders zal ik naar de andere suggesties kijken!
Gaat imo redelijk snel zeker als er stukken in voor komen die erg veel lijken wat er bij jou gebeurdXWB schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:53:
[...]
Je moet enkele afleveringen kijken, het duurt even alvorens je de serie kan waarderen.
[...]
Volg momenteel You're the worst, zocht wat nieuws (naast Ray Donovan) en mijn broer raadde dit aan. Gewoon grappige droge serie die lekker wegkijkt. Jammer dat de afleveringen maar ~25 minuten zijn!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gister klaar met The last ship, heel veel is on-break en ik zoek nu zelf ook iets om te kijken. Wat ik al gezien heb is een hoop, hier een kleine lijst:
-HIMYM
-Breaking bad
-Dexter
-Game of Thrones
-Prison break
-NCIS (enige csi dat kijkbaar is vind ik)
-House of cards
-Fargo
-Jericho
-Terminator the sarah connor chronicles
-The last ship
-Walking dead
-Terranova(geweldige serie, jammer dat ze gestopt zijn na 1 seizoen)
-Stargate atlantis
-Alle tekenfilms(South park, simpsons ect.)
-Suits
-Falling skies
-Big bang theory
-Men at work
-Band of brother, the pacific, generation kill
-En ik kan nog wel even door gaan.
Hier een greep uit series waar ik aan begonnen was maar niet leuk vond:
- Orange is the new black
- Revolution(gestopt halverwege het laatste seizoen)
- The Wire
- Rome
- Homeland(ook halverwege gestopt)
Mijn eisen op dit moment voor een serie zijn:
-Spanning
-Meer als 1 seizoen
-Genre: Geen horror
-Geen politie vrouw in de hoofdrol(Zeg maar ala homeland)
-Geen britsen serie(word na een aantal afleveringen helemaal moe van dat accent.
Ik zat zelf te denken aan under the dome of the blacklist(die 2e trekt me denk ik meer). Het liefsts vind ik iets dat op NL netflix staat, maar dat is geen eis.
-HIMYM
-Breaking bad
-Dexter
-Game of Thrones
-Prison break
-NCIS (enige csi dat kijkbaar is vind ik)
-House of cards
-Fargo
-Jericho
-Terminator the sarah connor chronicles
-The last ship
-Walking dead
-Terranova(geweldige serie, jammer dat ze gestopt zijn na 1 seizoen)
-Stargate atlantis
-Alle tekenfilms(South park, simpsons ect.)
-Suits
-Falling skies
-Big bang theory
-Men at work
-Band of brother, the pacific, generation kill
-En ik kan nog wel even door gaan.
Hier een greep uit series waar ik aan begonnen was maar niet leuk vond:
- Orange is the new black
- Revolution(gestopt halverwege het laatste seizoen)
- The Wire
- Rome
- Homeland(ook halverwege gestopt)
-Spanning
-Meer als 1 seizoen
-Geen britsen serie(word na een aantal afleveringen helemaal moe van dat accent.
Ik zat zelf te denken aan under the dome of the blacklist(die 2e trekt me denk ik meer). Het liefsts vind ik iets dat op NL netflix staat, maar dat is geen eis.
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 08:25 ]
The Blacklist kan ik zeker aanraden, heb het eerste seizoen redelijk snel afgekeken en dat doe ik niet snel. De rest van mijn aanraders heb je al gezien.\
Oh, Extant is wel een redelijke serie. Goed geproduceerd, goede acteurs, verhaal is ok. Het lijkt alleen soms wat over geproduceerd, heel Amerikaans ook, beetje langdradig en teveel emoties. Als je daar doorheen kijkt is het wel weg te kijken
Oh, Extant is wel een redelijke serie. Goed geproduceerd, goede acteurs, verhaal is ok. Het lijkt alleen soms wat over geproduceerd, heel Amerikaans ook, beetje langdradig en teveel emoties. Als je daar doorheen kijkt is het wel weg te kijken
[ Voor 45% gewijzigd door TTLCrazy op 26-08-2014 10:32 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
A-Team van Arne Dahl is een aanrader als je van Scandinavische series houdt.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
En Suits, ik had genoten van Suits en vond House of Cards ook erg goed
Gang Related is ook erg goed. De eerste paar afleveringen moet je een beetje doorheen en niet heel bijzonder maar daarna wordt het steeds beter.
Terry O'Quinn van Lost is ook van de partij en blijft een goede acteur.
Terry O'Quinn van Lost is ook van de partij en blijft een goede acteur.
[ Voor 30% gewijzigd door MikeOO op 26-08-2014 08:35 ]
Blacklist maar een kans geven denk ik dan. Suits en house of cards heb ik al gezien. Scandinavische series trekt me niet. En gang related had ik nog niet van gehoord, eerste impressie is wel goed.
Under de Doom zoals je eerder aangaf te willen kijken is ook zeker een aanrader.garriej schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:35:
Blacklist maar een kans geven denk ik dan. Suits en house of cards heb ik al gezien. Scandinavische series trekt me niet. En gang related had ik nog niet van gehoord, eerste impressie is wel goed.
Maar ze speelt gelukkig wel goed en ziet er nog erg prettig uit ookVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:47:
Geen vrouwelijke politie in de hoofdrol en dan The Blacklist aanraden. Mhmm
Ja maar stukjes gezien van de blacklist, dat ziet er opzich prima uit. Ik krijg het gevoel dat niet alles constant alleen maar om haar draait(en anders is ze prima om een aantal uur tegen aan te kijken
), maar dat kan ik fout hebben. Ik heb gewoon een slechte ervaring met vrouwen in politie series in de hoofdrol. The blacklist is niet echt een politie serie natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 09:09 ]
Vooral later in het seizoen draait het eigenlijk alleen maar om haar. En het is een crime drama, fbi, politie vrijwel hetzelfde (in tv series dan).garriej schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:57:
Ja maar stukjes gezien van de blacklist, dat ziet er opzich prima uit. Ik krijg het gevoel dat niet alles constant alleen maar om haar draait, maar dat kan ik fout hebben. Ik heb gewoon een slechte ervaring met vrouwen in politie series in de hoofdrol. The blacklist is niet echt een politie serie natuurlijk.
Dan kan je beter series zoals Criminal Minds, NCIS LA of Elementary kijken.
Jammer dat je je soort aan echt Engels, series zoals Spooks, Strike Back of Sherlock zijn briljant
Die acteur van Sherlock is wel echt een enorme baas natuurlijk, misschien die maar een kans geven. Na The last ship merk ik dat ik me minder erg stoor aan het accent(door de vrouwelijke dokterKenzi schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:14:
[...]
Vooral later in het seizoen draait het eigenlijk alleen maar om haar. En het is een crime drama, fbi, politie vrijwel hetzelfde (in tv series dan).
Dan kan je beter series zoals Criminal Minds, NCIS LA of Elementary kijken.
Jammer dat je je soort aan echt Engels, series zoals Spooks, Strike Back of Sherlock zijn briljant
Criminal minds trekt me niet echt, NCIS LA mis ik gibbs ^^ en elementary ken ik eigenlijk nog niet.
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 09:17 ]
Dat is altijd een pluspunt natuurlijk, maar geen must hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:00:
Je zoekt dus geen goede serie maar gewoon "een" serie met een lekker wijf erin?
garriej schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:23:

Dat is geen accent, dat is gewoon Engels.
Misschien ben je iets teveel gewend aan vettig ahwmygawd-murricah-engels, maar dat is dus het accent.
Punctuality is the politeness of kings
Dat is inderdaad waar, geef mij maar het brute, steker klinkende murica accent. Het is net als met vlaams, daar kan ik ook niet normaal naar luisteren, veelte zacht en vriendelijk vind ik het klinken, dat heb ik dus ook met Engels.dreamscape schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:20:
[...]
![]()
![]()
Dat is geen accent, dat is gewoon Engels.
Misschien ben je iets teveel gewend aan vettig ahwmygawd-murricah-engels, maar dat is dus het accent.
The Blacklist draait inderdaad wel om de vrouwelijke hoofdrolspeler. Dat vind ik wel een minpunt inderdaad. Maar ze valt wel tegenaan te kijken verder en haar mannelijke tegenspeler is erg goed.
James Spader is de enige reden dat ik de serie kijk, daar moet je de vrouwelijke hoofdrolspeler en de onwaarschijnlijke acties die ze uithaalt wel voor doorstaan.TTLCrazy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:34:
The Blacklist draait inderdaad wel om de vrouwelijke hoofdrolspeler. Dat vind ik wel een minpunt inderdaad. Maar ze valt wel tegenaan te kijken verder en haar mannelijke tegenspeler is erg goed.
Bijna klaar met seizoen 1 van Once Upon a Time. Wat een leuke serie om te volgen. Zit er helemaal in. Echter zie ik hem niemand aanraden hier.
Firefly ook pas afgekeken en moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. Zeker gezien de hoge imdb rating. Was leuk om te kijken maar kon mij niet meetrekken in het verhaal. Het waren eigenlijk continue losse episodes die op zich zelf stonden ipv een echte en goede verhaallijn er in. De enige lijn is van de zus van de dokter maarja daar is uiteindelijk ook niets mee gebeurd (ivm het stoppen van de serie wellicht). Had wel gehoopt dat ze iets bijzonders ging kunnen.
Firefly ook pas afgekeken en moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. Zeker gezien de hoge imdb rating. Was leuk om te kijken maar kon mij niet meetrekken in het verhaal. Het waren eigenlijk continue losse episodes die op zich zelf stonden ipv een echte en goede verhaallijn er in. De enige lijn is van de zus van de dokter maarja daar is uiteindelijk ook niets mee gebeurd (ivm het stoppen van de serie wellicht). Had wel gehoopt dat ze iets bijzonders ging kunnen.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Dude, Season 1 is de coolste, als je dat al niks vindt move on :-)Bartske schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:27:
- Himym
- The big bang theory
- Brooklyn nine nine
- South Park
- Family Guy
- Simpsons
Het is misschien geen serie, maar als je Firefly net hebt gekeken kan ik je Serenity (film vervolg) aan raden.thewizard2006 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:44:
Bijna klaar met seizoen 1 van Once Upon a Time. Wat een leuke serie om te volgen. Zit er helemaal in. Echter zie ik hem niemand aanraden hier.
Men At work is geniaal, Californication is wel comedy, maar wat donkerder en er zitten ook zeker wel hele serieuze momenten in, beetje zoals weeds zeg maar(als je dat kent).Bartske schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:27:
- Himym
- The big bang theory
- Brooklyn nine nine
- South Park
- Family Guy
- Simpsons
Gister ook die nieuwe serie op netflix gekeken: bojack horseman, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, heb wel moeten lachen om sommige momenten.
[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 10:57 ]
Continuum ?garriej schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:23:
Gister klaar met The last ship, heel veel is on-break en ik zoek nu zelf ook iets om te kijken. Wat ik al gezien heb is een hoop, hier een kleine lijst:
<knip>
-Spanning
-Meer als 1 seizoen
Meer dan een seizoen, Sci-Fi, verhaal met aardig wat twists, geen Britse serie (Canadees).
Wel een 'politie'-vrouw (maar daarom kun je de serie echt wel kijken)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Kan iemand mij vertellen of je in Dexter moet groeien? Ik heb nu de eerst 3 afleveringen gekeken maar vond het niet heel leuk terwijl veel mensen het wel aanraden. Moet ik nu nog verder kijken?
Imo is Seizoen rete irritant in het begin maar wordt het geleidelijk aan beter. Daarna zijn het echt knallers van afleveringen en seizoenen (op de laatste 2 seizoenen na; die zijn wel van mindere kwaliteit maar nog steeds goed om je te vermaken)
Ik stoorde mij in S01 voornamelijk aan Debra, maar ook dat wordt beter
Ik stoorde mij in S01 voornamelijk aan Debra, maar ook dat wordt beter
Het wordt geleidelijk opgebouwd naar een hoogtepunt, zo ongeveer het een-na laatste seizoen. Daarna is het een aflopende curve met meer van hetzelfde, waar het einde nogal een dieptepunt is...
Goede serie, maar wel met een paar minpuntjes..
Goede serie, maar wel met een paar minpuntjes..
Dat is toch de enige reden waarom mensen Continuum kijken?dizzytal schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:44:
[...]
Continuum ?
Meer dan een seizoen, Sci-Fi, verhaal met aardig wat twists, geen Britse serie (Canadees).
Scifi is wel erg schaars dus als je er een soft spot voor hebt dan is het makkelijk kiezen
Ik zet hem op het lijstje, bedankt!dizzytal schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:44:
[...]
Continuum ?
Over Dexter, je moet er wel in groeien, je gaat steeds meer van het karakter "houden". Dexter staat bij mij nog steeds in de top 3 allertijden. Ik vond het in het begin ook een "wat een vaag verhaal" en "dafuq" gehalte hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 12:47 ]
Zonder terug te hebben gelezen (shame on me), maar zijn Legends, The Leftovers en The Lottery hier al langsgekomen? Legends kijkt weg als een film, Lottery heeft een zeer interessant verhaal en Leftovers ben ik gewoon benieuwd hoe een en ander zich ontwikkelt.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja kan toch even de zoekfunctie rechtboven gebruiken. Zet de titel erin en je weet in 1x of het al besproken is. Daar hij is namelijk voor en kost minder tijd dan een vraag stellen die mogelijk al meerdere keer gesteld isAllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:44:
Zonder terug te hebben gelezen (shame on me), maar zijn Legends, The Leftovers en The Lottery hier al langsgekomen? Legends kijkt weg als een film, Lottery heeft een zeer interessant verhaal en Leftovers ben ik gewoon benieuwd hoe een en ander zich ontwikkelt.
MikeOO schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:06:
[...]
Ja kan toch even de zoekfunctie rechtboven gebruiken. Zet de titel erin en je weet in 1x of het al besproken is. Daar hij is namelijk voor en kost minder tijd dan een vraag stellen die mogelijk al meerdere keer gesteld is
offtopic:
Dat had inderdaad gekund, maar is gelijk een van de beperkingen van mobiel website bezoek. Dergelijke acties doe je dan minder snel
Dat had inderdaad gekund, maar is gelijk een van de beperkingen van mobiel website bezoek. Dergelijke acties doe je dan minder snel
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
En seizoen 1 is klaar. Erg leuk tot nu toe al moet ik zeggen dat ze de ontrafeling en climax wel erg snel hebben afgehandeld. Daar hadden ze imo wel iets meer mee kunnen doen.thewizard2006 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:44:
spoiler:
Het gehele seizoen is het geheimzinnig etc en in de laatste episode ineens BAM alles komt terug, ineens geloofd ze, vecht met een draak etc.
Vanmiddag maar beginnen aan seizoen 2
Ik heb mezelf niet onder controle, ik kon het niet laten om op de spoiler te klikkenthewizard2006 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:07:
[...]
En seizoen 1 is klaar. Erg leuk tot nu toe al moet ik zeggen dat ze de ontrafeling en climax wel erg snel hebben afgehandeld. Daar hadden ze imo wel iets meer mee kunnen doen.spoiler:Het gehele seizoen is het geheimzinnig etc en in de laatste episode ineens BAM alles komt terug, ineens geloofd ze, vecht met een draak etc.
Vanmiddag maar beginnen aan seizoen 2
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 27-08-2014 10:14 ]
Alsnog de moeite waard om te gaan kijken imogarriej schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:14:
[...]
Ik heb mezelf niet onder controle, ik kon het niet laten om op de spoiler te klikkenen ik moet nog beginnen aan de serie
Dank voor het aanraden van the blacklist allen, vermaak me de eerste 7 afleveringen nog steeds erg goed mee.
Verwijderd
Goedenavond allemaal :-),
Lees hier al tijdje mee en ben nu zelf opzoek naar een nieuwe serie want kan momenteel niet meer echt iets vinden. Vooral de genres romantiek/drama/thriller spreken me aan. De volgende series heb ik al gezien, de score erachter is om een beetje een indruk te geven.
Suits 10
Band of Brothers 10
The Vampire Diaries 9
Sons of Anarchy 9
Dexter 9
House of Cards 8,5
Lost 8,5
Breaking Bad 8,5
Prison Break 8,5
The Sopranos 8
Game of Thrones 7,5
Homeland 7
Revenge 7
The Pacific 7
Arrow 6
The Walking Dead 5 (enkel seizoen 1 was goed)
The Strain ... tot nu toe leuk maar ben bang dat het beetje de kant van Arrow inslaat en enkel nog maar actie uit voorkomt.
Hannibal pas een aflevering gezien maar weet niet of dit wel iets voor mij is.
Lees hier al tijdje mee en ben nu zelf opzoek naar een nieuwe serie want kan momenteel niet meer echt iets vinden. Vooral de genres romantiek/drama/thriller spreken me aan. De volgende series heb ik al gezien, de score erachter is om een beetje een indruk te geven.
Suits 10
Band of Brothers 10
The Vampire Diaries 9
Sons of Anarchy 9
Dexter 9
House of Cards 8,5
Lost 8,5
Breaking Bad 8,5
Prison Break 8,5
The Sopranos 8
Game of Thrones 7,5
Homeland 7
Revenge 7
The Pacific 7
Arrow 6
The Strain ... tot nu toe leuk maar ben bang dat het beetje de kant van Arrow inslaat en enkel nog maar actie uit voorkomt.
Heb je The Last Ship al geprobeerd?
Actie, drama, thriller.
Actie, drama, thriller.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Vergeten bij te vermelden, maar het liefst wel een serie waar al een seizoen of 2 van uit isJorgen schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:29:
Heb je The Last Ship al geprobeerd?
Actie, drama, thriller.
Als je de afdeling drama/romantiek/thriller leuk vindt en aangezien je TVD op de lijst hebt staan, zou je misschien eens naar Pretty Little Liars kunnen kijken. Die zijn op dit moment al bezig met seizoen 5, mijn inziens wordt het inmiddels een beetje teveel uitgemelkt (teveel van hetzelfde), maar de eerste 3 seizoenen zijn zeer spannend.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
West Wing en/of White Collar al geprobeerd?
The Americans, Hell on Wheels, The Following, American Horror Story en wellicht Outlander (is nieuwe serie) en Downton Abbey.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:12:
Goedenavond allemaal :-),
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Goedennacht tweakers, ik ben op zoek naar een sterke serie. Series die ik tot zover heb gezien:
Erg goed:
Hannibal (het denkwerk wordt niet voor je gedaan, hoge mate van suggestiviteit en interessante plotwendingen).
Breaking Bad (de transformatie van WW over de series sprak me erg aan, daarnaast de inventiviteit van zijn oplossingen)
Sherlock (Het hoge tempo en informatiedichtheid van de serie sprak me erg aan, daarnaast wordt alles niet zo voorgekauwd aan de kijker gepresenteerd. Humor en cinematografie spraken me ook erg aan. Als laatste is het leuk om te zien hoe het oude verhaal in een nieuw jasje gegoten is)
Wel Oke:
Orphan Black
Blacklist
Iemand suggesties?
Erg goed:
Hannibal (het denkwerk wordt niet voor je gedaan, hoge mate van suggestiviteit en interessante plotwendingen).
Breaking Bad (de transformatie van WW over de series sprak me erg aan, daarnaast de inventiviteit van zijn oplossingen)
Sherlock (Het hoge tempo en informatiedichtheid van de serie sprak me erg aan, daarnaast wordt alles niet zo voorgekauwd aan de kijker gepresenteerd. Humor en cinematografie spraken me ook erg aan. Als laatste is het leuk om te zien hoe het oude verhaal in een nieuw jasje gegoten is)
Wel Oke:
Orphan Black
Blacklist
Iemand suggesties?
Kijk op het moment naar:
Extant (verrassend leuk)
Blacklist (komt eindelijk op Netflix
)
Continuum
en uiteraard Suits wacht met smart tot seizoen 4 op Netflix of Amazon prime terecht komt.
Extant (verrassend leuk)
Blacklist (komt eindelijk op Netflix
Continuum
en uiteraard Suits wacht met smart tot seizoen 4 op Netflix of Amazon prime terecht komt.
Ik mis hier toch echt boardwalk empire en true detective tussen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:12:
Suits 10
Band of Brothers 10
The Vampire Diaries 9
Sons of Anarchy 9
Dexter 9
House of Cards 8,5
Lost 8,5
Breaking Bad 8,5
Prison Break 8,5
The Sopranos 8
Game of Thrones 7,5
Homeland 7
Revenge 7
The Pacific 7
Arrow 6
Heeft iemand Lilyhammer al gezien, is stiekum toch best leuk.
Mijn lijstje, maar met tips in dit geval:
Actieve series die ik nog kijk:
- GoT
IMHO een van de best geproduceerde/gecaste series ooit met veel wtf momenten (behalve als je de boeken gelezen hebt, dan heb je die wtf-momenten al gehad
)
- Walking dead
Al seizoenen lang vermakelijk. Behalve het laatste seizoen. Maar ik geef het nog wel een kans.
- Utopia
ECHT geniaal. Ik had niet gedacht dat seizoen 2 net zo goed (beter?) zou kunnen zijn als S1. Nergens anders mee te vergelijken. Wel een beetje bloederig af en toe. Ook een ijzersterke cast. Die Britten doen het inmiddels beter dan de Amerikanen als het gaat om topseries. Ik kan niet vertellen waar het over gaat zonder te spoileren, helaas
- Sherlock
Net als Utopia geniaal, je moet alleen wel wakker zijn om de serie goed te volgen. De manier van filmen, de cast, het whodunnit genre, de muziek, alles is zo strak en origineel. Te weinig afleveringen in een jaar helaas, maar allemaal steengoed.
True Detective
- afgekeken, doordacht, goed geacteerd, maar mij te langzaam. Hopelijk wordt s2 iets minder traag
Recent gestopt met kijken:
- continuum, falling skies
voor beide series geldt dat naar mijn mening het concept is uitgemolken. Gecompliceerde onlogische verhaallijnen, verschillende settings, "schiet niet op"-gevoel. Interesse verloren, zou alleen nog willen weten hoe het afloopt. Als ik dat gevoel heb dan duurt een serie te lang.
- Once upon a time
S1 was erg leuk daarna snel bergafwaarts. Lijkt niet meer zo doordacht.
- Under the Dome
Begint ook leuk, je wilt weten wat het mysterie is maar het duurt weer allemaal zo lang.
Oudere series:
- firefly, BSG
Ik ben een SiFi fan dus ja
SiFi schiet helaas te kort tegenwoordig maar beide series zijn goed kijkbaar en leuk.
Gestopt binnen 1 seizoen:
- Dexter, Fringe, the Strain, From dusk till dawn, Arrow, Revolution
Series beginnen allemaal leuk maar houden me dan op een of andere manier niet vast.
Grootste tegenvaller ooit:
- LOST
Hopelijk hoef ik niet te zeggen waarom
Hopelijk komt er binnenkort nog iets leuks, want zoals je kunt zien is er nu geen enkele serie die ik kijk, omdat alles wat ik nog kijk nu niet draait.
Actieve series die ik nog kijk:
- GoT
IMHO een van de best geproduceerde/gecaste series ooit met veel wtf momenten (behalve als je de boeken gelezen hebt, dan heb je die wtf-momenten al gehad
- Walking dead
Al seizoenen lang vermakelijk. Behalve het laatste seizoen. Maar ik geef het nog wel een kans.
- Utopia
ECHT geniaal. Ik had niet gedacht dat seizoen 2 net zo goed (beter?) zou kunnen zijn als S1. Nergens anders mee te vergelijken. Wel een beetje bloederig af en toe. Ook een ijzersterke cast. Die Britten doen het inmiddels beter dan de Amerikanen als het gaat om topseries. Ik kan niet vertellen waar het over gaat zonder te spoileren, helaas
- Sherlock
Net als Utopia geniaal, je moet alleen wel wakker zijn om de serie goed te volgen. De manier van filmen, de cast, het whodunnit genre, de muziek, alles is zo strak en origineel. Te weinig afleveringen in een jaar helaas, maar allemaal steengoed.
True Detective
- afgekeken, doordacht, goed geacteerd, maar mij te langzaam. Hopelijk wordt s2 iets minder traag
Recent gestopt met kijken:
- continuum, falling skies
voor beide series geldt dat naar mijn mening het concept is uitgemolken. Gecompliceerde onlogische verhaallijnen, verschillende settings, "schiet niet op"-gevoel. Interesse verloren, zou alleen nog willen weten hoe het afloopt. Als ik dat gevoel heb dan duurt een serie te lang.
- Once upon a time
S1 was erg leuk daarna snel bergafwaarts. Lijkt niet meer zo doordacht.
- Under the Dome
Begint ook leuk, je wilt weten wat het mysterie is maar het duurt weer allemaal zo lang.
Oudere series:
- firefly, BSG
Ik ben een SiFi fan dus ja
Series beginnen allemaal leuk maar houden me dan op een of andere manier niet vast.
- LOST
Hopelijk komt er binnenkort nog iets leuks, want zoals je kunt zien is er nu geen enkele serie die ik kijk, omdat alles wat ik nog kijk nu niet draait.
Verwijderd
Kan me hier wel een beetje in vinden. Enkel vind ik het wel vreemd dat je The Strain nu al opgeeft terwijl we pas bij aflv 7 zijn? En dit terwijl je The Walking Dead wel goed vindt, seizoen 1 en 2 is nog om aan te zien maar daarna gaat deze serie toch erg bergafwaarts. Toch raad ik je aan om Dexter toch nog een kans te geven, want geloof me als je er eenmaal inzit kijk je het ineen stuk door.Mfpower schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:05:
- LOST
Ben nu zelf bezig met Hannibal wat vele mensen toch een goede serie vinden, maar ben nu bij aflevering 5 beland maar op een of andere manier trekt het me gewoon niet, kan me gewoon niet vinden in de personages maar waarschijnlijk komt dit ook pas na seizoen 1 omdat nu allemaal nog vrij mysteries is, maar dat is dus nog wel even doorzetten.
@Taygeta, The Boardwalk empire waarmee kan ik dit vergelijken beetje in de stijl van Sopranos? Breaking Bad?
Ik mis in de diverse lijstjes toch wel "The Americans", redelijk spannende spionage-serie.
Bij Hannibal geniet ik (ook) van het acteerwerk, de prachtige aankleding, de bizarre beelden en het geweldige geluid. Realisme en duidelijkheid zijn geen sleutelwoorden voor die serieVerwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:26:
Ben nu zelf bezig met Hannibal wat vele mensen toch een goede serie vinden, maar ben nu bij aflevering 5 beland maar op een of andere manier trekt het me gewoon niet, kan me gewoon niet vinden in de personages maar waarschijnlijk komt dit ook pas na seizoen 1 omdat nu allemaal nog vrij mysteries is, maar dat is dus nog wel even doorzetten.
Meer Soprano's dan Breaking Bad. Maar ook een vleugje House of Cards en Deadwood. Complexe relaties, politiek spelletjes, manipulatie en het acteerwerk van Steve Buscemi.@Taygeta, The Boardwalk empire waarmee kan ik dit vergelijken beetje in de stijl van Sopranos? Breaking Bad?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik heb de topicwaarschuwing niet gelezen.
[ Voor 98% gewijzigd door Mx. Alba op 05-09-2014 15:12 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Legends?
Ik zou Fringe toch wel verder kijken als ik jou was. Het is een erg sterke serie die alleen maar beter wordt. In het begin stoorde ik me aan de hoofdrol speelster, maar dat valt later niet meer op.Mfpower schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:05:
- LOST
Ik had hetzelfde bij Breaking bad. Dat werd voor mij ook pas leuk halverwege seizoen 2. Maar ik ben blij dat ik het toch heb gedaan want wat is dat een geniale serie!!!
@Rooke:
Probeer eens Vikings, Teen Wolf, The 100.
[ Voor 6% gewijzigd door Lanithro op 04-09-2014 11:40 ]
Verwijderd
En ik quote en heel A4'tje om drie zinnetjes toe te voegen...
Yes! Je hebt "The Office" US niet gezien?
Dat is dan mijn aanrader aan je. Het is een reele comedie, een van de beste series die ik ooit in mijn leven heb gezien!
Yes! Je hebt "The Office" US niet gezien?

[ Voor 71% gewijzigd door Mx. Alba op 05-09-2014 15:12 ]
Hi all,
vermits ik aan het laatste seizoen bezig ben van Suits zoek ik al een opvolger!
Favoriete series zijn Leverage, Suits en Prison Break.
Iemand een aanrader?
Iemand een aanrader?
The last ship is ook wel cool en duidelijk seizoen 2 in de maak
Deze week aan begonnen en is inderdaad wel grappig op de `america fuckyeah` na dan.wvkreg schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:37:
The last ship is ook wel cool en duidelijk seizoen 2 in de maak
Maar dat vond ik niet in hetzelfde straatje als Suits etc passen, daarom noemde ik hem niet
@Mattehh; White Collar, The Good Wife, The Newsroom, House of Cards?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Kijken er hier nog mensen Person of Interest? Bijna iedereen die ik het aanbeveel kent het niet, terwijl ik het toch een erg goede serie vind.
Boardwalk Empire en True Detective idem. Zwaar onderwaardeerde series.
[ Voor 16% gewijzigd door Momentumlol op 15-09-2014 17:10 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Ik vond True Detective flink tegenvallen. Had ´m blind gekocht.. Begon echt super tof, cast is ook gewoon geweldig.. Maar die laatste aflevering.. Sloeg echt helemaal nergens op. Liet echt een vieze nasmaak achter, en ik twijfel of ik seizoen 2 ga pre-orderen.
Make lovecraft not warcraft.
Ben zoekende naar voornamelijk Britse series, mogen gerust mini series zijn in de lijn van:
A Touch of Frost
Mad Dogs
Life on Mars
Prey
Ashes to Ashes
IT Crowd
Moone Boy (Geen Britse serie maar Ierse serie)
Sharpe
Hornblower
Over het algemeen vind ik de kwaliteit van een Britse serie hoger dan een Amerikaanse serie. Iemand tips?
A Touch of Frost
Mad Dogs
Life on Mars
Prey
Ashes to Ashes
IT Crowd
Sharpe
Hornblower
Over het algemeen vind ik de kwaliteit van een Britse serie hoger dan een Amerikaanse serie. Iemand tips?
Shameless (het origineel)
Broadchurch (zelf niet gezien maar goede dingen over gelezen)
Hotel Babylon
Midsomer Murders
Vooral met die laatste kun je wel weer even vooruit (17 seizoenen).
Broadchurch (zelf niet gezien maar goede dingen over gelezen)
Hotel Babylon
Midsomer Murders
Vooral met die laatste kun je wel weer even vooruit (17 seizoenen).
[ Voor 4% gewijzigd door sebasd op 16-09-2014 07:44 ]
Broadchurch is zeer zeker de moeite waard, goed verhaal, geweldig acteerwerk en een prachtige locatie
Luther? Sherlock holmes?Paul Hewson schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:56:
Je zou ook Spooks kunnen proberen
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Crisis is wat mij betreft ook noemenswaardig. Aardig wat plotwendingen.
Ik heb er met veel plezier naar gekeken.
Hornblower is echt een geniale serie. Goed gemaakt en goed verhaal. Heb die serie al denk ik 6 keer gezien, en als hij morgen op TV komt kijk ik hem zo weer. Maar probeer ook een Dalziel en Pascoe.
[ Voor 11% gewijzigd door Lanithro op 16-09-2014 10:19 ]
Ik ben er nu mee bezig. Erg spannende serie! 't Viel me ook op dat er op GoT weinig over gesproken is. Het zit goed in elkaar en elke aflevering is van begin tot eind boeiend. Knap.Vircos schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:08:
Crisis is wat mij betreft ook noemenswaardig. Aardig wat plotwendingen.
The Hour vond ik zelf ook een geweldige serie!Paul Hewson schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:56:
Ben zoekende naar voornamelijk Britse series, mogen gerust mini series zijn in de lijn van:
A Touch of Frost
Mad Dogs
Life on Mars
Prey
Ashes to Ashes
IT Crowd
Sharpe
Hornblower
Mejor así
Je zou kunnen kijken naar "Our Friends in the North" al een wat oudere serie (jaren 90)Paul Hewson schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:56:
Ben zoekende naar voornamelijk Britse series,
IMDB: Our Friends in the North (TV Mini-Series 1996)
Dat is wel drama en grijpt terug op politieke ontwikkelingen uit engeland in de jaren 60-80. Maar wel een hele goede cast.
Ik neem aan dat je fawlty towers al gezien hebt (behoeft geen uitleg)
[ Voor 5% gewijzigd door mr_petit op 16-09-2014 11:39 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Misschien House of Cards? Vind ik echt een geweldige serie tot nu toe. 2 Seizoenen op Netflix. Daarnaast zou je Homeland misschien nog kunnen volgen, vind ik iets minder het laatste seizoen (ze willen er geen eind aan maken) maar nog steeds vrij leuk om te volgen.Mattehh schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:35:
Hi all,
Iemand een aanrader?
Ik vind de Engelse politieserie 'Suspects' vooralsnog erg plezierig wegkijken. Het is allemaal vrij free-format opgenomen, wat het erg natuurlijk doet overkomen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik zoek een nieuwe serie om te volgen.
De volgende series vond/vind ik goed:
Hello ladies!
South Park
New Girl
Happy Endings
Brooklyn Nine Nine
Cuckoo
Game of Thrones (natuurlijk!)
The Big Bang Theory
2 Broke Girls (voor op een katerdag)
Family Guy
How I Met Your Mother
The Office
Summer Heights High (eigenlijk alles van Chris Lilley)
Eastbound Down
Entourage
The Goodwin Games
Silicon Valley
Ik heb al enkele tips van andere mensen geprobeerd maar die vielen tegen:
Perfect Couples
Mom
Trophy Wife
Looking
Ik zoek dus een vrij luchtige komische serie. Iemand een idee?
Full house vond ik als kind wat tegenslagen.
Liever een nieuwere reeks.
Hello ladies!
South Park
New Girl
Happy Endings
Brooklyn Nine Nine
Cuckoo
Game of Thrones (natuurlijk!)
The Big Bang Theory
2 Broke Girls (voor op een katerdag)
Family Guy
How I Met Your Mother
The Office
Summer Heights High (eigenlijk alles van Chris Lilley)
Eastbound Down
Entourage
The Goodwin Games
Silicon Valley
Ik heb al enkele tips van andere mensen geprobeerd maar die vielen tegen:
Perfect Couples
Mom
Trophy Wife
Looking
Silicon Valley is een goede suggestie. Spijtig genoeg al gezien, vergeten te noteren.Jorgen schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:22:
Hoe nieuw moet het zijn?
oud Full House, The Cosby Show, of nieuw bijv.Silicon Valley?
[ Voor 25% gewijzigd door Wharfedale op 18-09-2014 19:30 ]
Hoe nieuw moet het zijn?
You are the worst?Wharfedale schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:05:
[..]
Outlander?Paul Hewson schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:56:
A Touch of Frost
Mad Dogs
Life on Mars
Prey
Ashes to Ashes
IT Crowd
Sharpe
Hornblower
Min of meer actueel met de (gefaalde) Schotse onafhankelijkheid. Is wel een beetje een vrouwenserie maar zit wel goed in elkaar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Peaky Blinders?Paul Hewson schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:56:
Community?Wharfedale schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:05:
La la la la la la la la la
Person of Inteest is zeker in het laatste seizoen een stuk beter geworden. Als dat niet was gebuert had ik het ws ook opgegeven moet ik zeggen.Momentumlol schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:09:
Kijken er hier nog mensen Person of Interest? Bijna iedereen die ik het aanbeveel kent het niet, terwijl ik het toch een erg goede serie vind.
Extant heb ik gevolgd maar mijn god wat is dat een amerikaanse drama serie gemaakt voor mevrouw halle Berry zeg, kwaliteit wel goed, maar verhaal is slopend langzaam en uitgemolken. Ben er dus ook ook uitgestapt.
The walking dead was ik gestopt na seizoen 2 omdat het wel wat veel van hetzelfde werd (stop nou eens met die gevangenis en uitmelken van die locatie) en ik werd de governor helemaal zat.
spoiler:
Vanaf dat moment vind ik de serie er stukken beter op worden.
gelukkig sterft hij in afl 5 of zo van sezoen 4
Ik zie in je lijstje Modern Family niet staan. Als je dan een luchtige komische serie zoekt is dat wel de serie die de afgelopen jaren met veel prijzen aan de haal is gegaan. Je moet er van houden, maar het is wel een leuke serie.Wharfedale schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:05:
Hello ladies!
---KNIP---
Looking
[...]
Silicon Valley is een goede suggestie. Spijtig genoeg al gezien, vergeten te noteren.
In categorie luchtig (en komisch) kun je ook nog proberen:
Chuck
Psych
Hung (minder luchtig, meer donkere humor)
zoek nog wat series om te volgen, degene die ik nu bekijk:
-castle
-the mentalist
-person of interest
-sillicon valley
-taxi brooklyn
-hawai five o
-suits
-the 100
-Family guy
-under the dome
-the big bang theory
-Breaking bad (maar die is nu al afgelopen.)
-....
-castle
-the mentalist
-person of interest
-sillicon valley
-taxi brooklyn
-hawai five o
-suits
-the 100
-Family guy
-under the dome
-the big bang theory
-....
"Halt and Catch Fire" is echt goed vind ik. Eerste seizoen is in de zomer afgelopen, tweede seizoen komt er in het voorjaar pas aan. Is nog vrij onbekend zo te zien, niemand heeft er tot nu toe van gehoord
.
Suits kijk je al, dat is ook een leuke serie.
Suits kijk je al, dat is ook een leuke serie.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
brooklyn 99 vind ik erg grappig... en als je er van houdt, trailer park boys zijn terug!thibautb schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:43:
zoek nog wat series om te volgen, degene die ik nu bekijk:
-castle
-the mentalist
-person of interest
-sillicon valley
-taxi brooklyn
-hawai five o
-suits
-the 100
-Family guy
-under the dome
-the big bang theory
-....
Verwijderd
Uncle als britse komedie-serie is zeker ook een aanrader...
Parks and recreation is ook leuk, is een Amerikaanse serie in de stijl als The Office..
Parks and recreation is ook leuk, is een Amerikaanse serie in de stijl als The Office..
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 23:30 ]
Ik kijk nu "Eigen Kweek". Een Vlaamse serie over een aardappelboer die wiet gaat kweken. Het is vrij korte serie met maar 6 afleveringen maar het zit goed in elkaar en is erg vermakelijk. Je moet wel niet bang zijn voor Vlaamse accenten, ik denk dat noorderlingen ondertiteling nodig zullen hebben. Steenkolenengels moet je trouwens ook niet bang voor zijn.
grappig detail: de wietboer lijkt wel wat op Fred Teeven
Zoek de echte Fred
grappig detail: de wietboer lijkt wel wat op Fred Teeven
Zoek de echte Fred
![]() |
![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 09-10-2014 16:06 ]
LoL, ik zie geen verschil.....
Wel grappig, al kan imo niets tegen "Weeds" op
Wel grappig, al kan imo niets tegen "Weeds" op
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Tip voor een andere Vlaamse serie, Crimi Clowns.
Het gaat over een familie/groep clowns. Hoofd clown Ronny Tersago "Clown Norry" is een paar jaar eerder in een schandaaltje verwikkeld geweest met een minderjarig meisje wat zijn carrière getorpedeerd heeft en de groep moet het nu hebben van onder andere optreden op verjaardagen van "Hollandse kut kaaskoppen".
Nu heeft hij destijds schulden moeten maken bij heler Jos den dief om het schandaal af te wikkelen en doet nu dus freelance klussen voor hem. Het verhaal start midden in de nacht in een Saturn winkel waar ze aan het inbreken zijn.
De zoon van Ronny, Wesley (Johnny de Mol) steelt onder andere een aantal Nikon camera's waar mee hij de dagelijks bezigheden van de groep begint te filmen.
Wesley is student aan de Amsterdamse Film School er is echter een probleem, hij is weg gestuurd wegens "normoverschrijdend gedrag" echter weten zijn ouders en omgeving dit niet en denken zij dat hij aan zijn eindwerk bezig is. Wesley is ook parttime drug dealer.
De serie is zogezegd samengesteld uit beeld materiaal gefilmd door Wesley Tersago.
Het gaat over een familie/groep clowns. Hoofd clown Ronny Tersago "Clown Norry" is een paar jaar eerder in een schandaaltje verwikkeld geweest met een minderjarig meisje wat zijn carrière getorpedeerd heeft en de groep moet het nu hebben van onder andere optreden op verjaardagen van "Hollandse kut kaaskoppen".
Nu heeft hij destijds schulden moeten maken bij heler Jos den dief om het schandaal af te wikkelen en doet nu dus freelance klussen voor hem. Het verhaal start midden in de nacht in een Saturn winkel waar ze aan het inbreken zijn.
De zoon van Ronny, Wesley (Johnny de Mol) steelt onder andere een aantal Nikon camera's waar mee hij de dagelijks bezigheden van de groep begint te filmen.
Wesley is student aan de Amsterdamse Film School er is echter een probleem, hij is weg gestuurd wegens "normoverschrijdend gedrag" echter weten zijn ouders en omgeving dit niet en denken zij dat hij aan zijn eindwerk bezig is. Wesley is ook parttime drug dealer.
De serie is zogezegd samengesteld uit beeld materiaal gefilmd door Wesley Tersago.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Inderdaad ook een geweldige serie. Eigenlijk nergens mee te vergelijken. Op een bepaalde manier doet het me aan Quentin Tarentino denken. Een mix van totaal over-the-top, bot geweld en absurd realistisch.
Luther. 'Nuff said.Paul Hewson schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:56:
A Touch of Frost
Mad Dogs
Life on Mars
Prey
Ashes to Ashes
IT Crowd
Sharpe
Hornblower
Maar als je van kwalitatief goede series houdt, hoop ik dat je je afkeer (?) van Amerikaanse series opzij gezet hebt, en The Wire al gezien hebt, ongeveer de beste politieserie ever.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 11-10-2014 09:53 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Als de wire genoemd wordt, dan noem ik als second best: the shield. Beiden must sees. En beiden beter dan de gemiddelde Amerikaanse show van vandaag de dag (uitzonderingen daargelaten).Ramzzz schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:53:
Maar als je van kwalitatief goede series houdt, hoop ik dat je je afkeer (?) van Amerikaanse series opzij gezet hebt, en The Wire al gezien hebt, ongeveer de beste politieserie ever.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2014 10:21 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:20:
Als de wire genoemd wordt, dan noem ik als second best: the shield. Beiden must sees. En beiden beter dan de gemiddelde Amerikaanse show van vandaag de dag (uitzonderingen daargelaten).

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.