"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fargo is voor iedereen een aanrader, vond de originele film ook al zeer geslaagd.
Het verhaal is niet hetzelfde als de film, maar er wordt wel naar bepaalde gebeurtenissen gerefereerd.
Vind overigens de meeste films van de Joel en Ethan Coen erg goed.

Denk dan aan: The Big Lebowski, No Country for Old Men, Burn After Reading, True Grit en Inside Llewyn Davis.

Maar goed dit is natuurlijk het tv-serie topic, dus allemaal Fargo kijken ;)

Andere aanrader is trouwens nog True Detective, echt een fantastisch eerste seizoen.
Kan niet wachten op de volgende!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
ik heb net seizoen 2 van homeland afgekeken op netflix. echt een geniale serie. nu ben ik begonnen met house of cards... echter ik word er niet zo ingezogen als dat ik direct bij homeland had.
is er iemand die homeland heeft gekeken enz egt "die serie meot je echt erna kijken" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je allemaal al gezien dan?

House of Cards is overigens wel.echt een geweldige serie. Gewoon voor volhouden en doorkijken zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 09-10 08:32
zelf de game of thrones series, band of brothers sserie, breaking bad serie en nu dan homeland serie. de "grote" namen zeg maar. Orange is the new black hoorde ik ook, maar op de 1 of andere manier heb ik zo een gevoel dat dat meer voor vrouwen is. (zal er hopelijk naast zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE aanrader ontbreekt zie ik:

SOPRANOS. Niet voor niets gekozen tot beste drama serie allertijden (nee niet Breaking Bad). Geweldige serie waar je echt voor moet gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:26
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:54:
DE aanrader ontbreekt zie ik:

SOPRANOS. Niet voor niets gekozen tot beste drama serie allertijden (nee niet Breaking Bad). Geweldige serie waar je echt voor moet gaan zitten.
Niet bepaald brits, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar reageer ik toch ook helemaal niet op? ;) Reageer op die lijst erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:58:
[...]

Daar reageer ik toch ook helemaal niet op? ;) Reageer op die lijst erboven.
Had ik dus niet door he 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

het derde seizoen van Suits is genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

jaydenjarno schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:31:
zelf de game of thrones series, band of brothers sserie, breaking bad serie en nu dan homeland serie. de "grote" namen zeg maar. Orange is the new black hoorde ik ook, maar op de 1 of andere manier heb ik zo een gevoel dat dat meer voor vrouwen is. (zal er hopelijk naast zitten)
Dat dacht ik persoonlijk ook altijd. Maar geloof me, je gaat van OstnB geen spijt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Iemand nog tips voor een nieuwe serie?

De laatste jaren o.a. gekeken:

- The Wire (Erg goed)
- Lost (nooit afgekeken, gestopt in seizoen 3, te langdradig)
- Dexter (gestopt in seizoen 3, te eentonig)
- The Shield (Goed en afgekeken)
- Game of Thrones (erg goed, wacht nu op nieuw seizoen volgend jaar)
- Sopranos (gestopt in seizoen 2, niet mijn ding)
- The Walking dead (gestopt in seizoen 3, te eentonig)
- Under the dome (seizoen 1 niet afgekeken, vond er niets aan)
- Prison Beak (erg goed en afgekeken)
- Breaking Bad (goed, ben nu 5de seizoen aan het kijken)

Seizoen 5 van breaking bad ben ik binnenkort klaar met kijken en dan wil ik weer iets nieuws.
Waar ik niet naar op zoek ben zijn Sitcoms of Cartoons, daar houd ik niet van. Waar ik ook niets aan vind zijn series als CSI, House e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 13:36

Barbas

Gallego!

Wellicht Banshee? Serie van HBO over een ex gedetineerde die de identiteit van een sherrif aanneemt. Ray vind ik zelf ook een erg sterke serie.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:29
Krukar schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:35:
Iemand nog tips voor een nieuwe serie?
Fargo! Ik ben afgehaakt bij Prison Break en overgestapt op Fargo. Heerlijke serie!
Ik merk dat ik vooral vatbaar ben voor de sfeer in een serie. Bij PB ontbreekt het hieraan voor mij. Er zal niets mis zijn met het verhaal, maar daar kijk ik niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Fargo staat inderdaad ook nog op mijn lijst maar ben er nog niet aan toegekomen. Is de sfeer vergelijkbaar met de film?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Vorige week Sleepy Hollow gekeken. Best leuk. Inmiddels ook begonnen met Hemlock Grove. Niet direct aangrijpend maar je wilt toch verder kijken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
The Killing, eerste de Deense of Amerikaanse kijken? Of sowieso alleen de Deens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De USA versie was wel leuk, maar ze hebben het enorm opgerekt. Was een enorme anti-climax, nu je alles achter elkaar kan kijken zal het wel beter zijn. Vond het wel leuk, mooie sfeer.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
MrVegeta schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:23:
De USA versie was wel leuk, maar ze hebben het enorm opgerekt. Was een enorme anti-climax, nu je alles achter elkaar kan kijken zal het wel beter zijn. Vond het wel leuk, mooie sfeer.
Opgerekt als in meer minuten om hetzelfde te vertellen? Je zou eigenlijk verwachten dat de Amerikaanse versie juist wat meer tempo heeft (wat mij op zich wel meer boeit over het algemeen).

Zit best wel te dubben welke ik als eerste zal starten. Wellicht moet ik er maar gewoon een kiezen en als ik niet gepakt word na 3 / 4 afleveringen over stappen op de andere :P Ik hoop dat het een serie is waar de verslavingsfactor erg hoog ligt in ieder geval, ben benieuwd bij welke van de 2 die kans het grootst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Meer afleveringen, 2 seizoenen waar de Denen er maar 1 gebruiken. En op zich is dat nu je alles achter elkaar kan kijken niet zo vervelend. Maar toen ik het keek en de finale een red haring was. Was dat nogal "kut".

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Die Amerikaanse heeft toch 4 seizoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 16:02
Joster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:05:
Die Amerikaanse heeft toch 4 seizoenen?
Klopt.
Seizoen 1+2 is 1 verhaal, seizoen 3 en 4 hebben een eigen.
4 is er sinds 1 augustus, is het laatste seizoen en kent ook maar 6 afleveringen.

Blijf het wel een aanrader vinden. Het is een 'lekker' sfeertje die wel blijft boeien.

[ Voor 12% gewijzigd door RiCk op 04-08-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:29
Resteleiro schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:25:
Fargo staat inderdaad ook nog op mijn lijst maar ben er nog niet aan toegekomen. Is de sfeer vergelijkbaar met de film?
Late reactie, excuses. Ik heb de film (nog) niet gezien. Staat inmiddels wel op mijn lijstje maar kan je dus nog geen antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zoek weer 'ns wat nieuws, ben op zoek naar series die enigszins lijken op de volgende series die ik erg leuk vond:

- Luther
- True Detective
- Utopia (channel 4)
- Fargo

Hoeft niet per se crime te zijn ;). Andere aanbevelingen zijn ook welkom, hou ook wel van dingen als Arrested Developement. Heb grotere series als Breaking Bad en Prison Break al gezien (maar het kan ook zijn dat ik een serie niet heb gezien, schroom niet met aanbevelen). Zoek eigenlijk gewoon wat goeds (en redelijk recents) weer, maakt me verder niet heel veel uit wat voor genre.

Zit zelf te denken om misschien met iets als Real Humans, Black Mirror of misschien Under The Dome te beginnen, iemand ervaring met deze series? Geloof dat Real Humans wel erg goed is.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 06-08-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 13:58
Bij deze een paar die ik zelf momenteel volg ... o.a. crime series ...
Justified
Longmire (net seizoen 3 afgerond)
Murder in the first
Satisfaction
The strain
Taxi Brooklyn (wegkijkertje)
The Lottery
Partners (net nieuw met o.a. Kelsey Grammer)
Extant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Thomasx4 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:14:

Zit zelf te denken om misschien met iets als Real Humans, Black Mirror of misschien Under The Dome te beginnen, iemand ervaring met deze series? Geloof dat Real Humans wel erg goed is.
Real Humans ken ik niet, Under The Dome past niet in je lijstje, maar Black Mirror! Black Mirror! Black Mirror! Ga het snel kijken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Breaking bad
Game of thrones
Spartacus had ik niet verwacht dat dit vet zou zijn (puur vanwege decoor style), maar heeft mij iig aangenaam verrast en is daarom een aanrader.
Orange is the new black is ook echt geniaal. Heeft mij aardig verrast en leek mij helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb 1 aflevering van continuum geprobeerd, concept is leuk maar uitwerking meh. Ben nu aan Black Mirror begonnen, die is wel leuk :). Begin misschien later met Twin Peaks, lijkt me ook wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Mirror is niet echt een serie an sich. Het zijn gewoon 6 aparte verhalen.
Blijf maar ver weg van "Under the Dome".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 15:00
The americans schijnt ook wel een goede serie te zijn. Is nu ook op netflix.

Daarnaast staan Orphan black en Jericho op mijn wishlist. Die laatste is een post apocalyptische setting, schijnt volgens imdb wel ok te zijn.

Mensen ervaring met deze series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Laatst online: 12-10 17:23

zaiziks

Da da da

Is niet heel slecht, maar verwacht geen topwerk. Af en toe een plothole, maar het is interessant genoeg om te kijken :) wordt tegen het einde helaas wel wat minder. En de vijf, zes aflevering van seizoen twee vond ik ook niet echt de moeite. Wel honderdduizend keer beter dan Revolution (als je dat kent).

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 18:06

DjVe

Hatsaflats!

Jerhico is prima te kijken en zit prima in elkaar. The last ship is in dat genre ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Shodan schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:53:
The americans schijnt ook wel een goede serie te zijn. Is nu ook op netflix.

Daarnaast staan Orphan black en Jericho op mijn wishlist. Die laatste is een post apocalyptische setting, schijnt volgens imdb wel ok te zijn.

Mensen ervaring met deze series?
Jericho heb ik gekeken. Wel een geinige serie met hier aan daar wat mysterie en goede karakters. Zit genoeg spanning in en kijkt lekker weg.

[ Voor 15% gewijzigd door garriej op 07-08-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:53:
Jericho op mijn wishlist. Die laatste is een post apocalyptische setting, schijnt volgens imdb wel ok te zijn.
Daar heb ik zo van genoten. Twee keer gezien zelfs, en dat doe ik echt heel heel zelden. Seizoen 2 wat later erbij gekomen is is ook tof, niet even snel afraffelen.

Een van de leukste series ooit die ik gezien heb, dat Jericho. De acteurs geven ook antwoord op vragen via twitter als je ze stelt, dat heb je bij veel andere series eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik zoek weer 'ns wat nieuws, ben op zoek naar series die enigszins lijken op de volgende series die ik erg leuk vond:

- Luther
- True Detective
- Utopia (channel 4)
- Fargo

Hoeft niet per se crime te zijn ;). Andere aanbevelingen zijn ook welkom, hou ook wel van dingen als Arrested Developement. Heb grotere series als Breaking Bad en Prison Break al gezien (maar het kan ook zijn dat ik een serie niet heb gezien, schroom niet met aanbevelen). Zoek eigenlijk gewoon wat goeds (en redelijk recents) weer, maakt me verder niet heel veel uit wat voor genre.

Je zegt dat je grote series heb gezien maar ik wil je voor de zekerheid toch even naar dexter wijzen, die past wel goed in je lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Sherlock is mijn aanrader, echt een heerlijke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Outlander is nu ook net uit, een verfilming van de Reiziger-reeks van Diana Gabaldon.

Ziet er ernaar uit dat de boeken goed gevolgd worden :)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

garriej schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:11:
[...]

Je zegt dat je grote series heb gezien maar ik wil je voor de zekerheid toch even naar dexter wijzen, die past wel goed in je lijstje.
En Hannibal.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dexter ben ik toch niet zo'n fan van. Kijk nu Black Mirror, ga denk ik hierna op aanbevelen van een vriend aan Real Humans beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 14:02
Crossbones (2014–)Crossbones (2014–)
IMDb: 6.5 | Genre: Adventure, Drama | Runtime: 60min.
Plot: Set during the golden age of piracy in the 1700s and centers on legendary pirate Blackbeard.
Erg leuke serie! Lijkt erg op het sfeertje in Assassin's Creed: Blackflag. John Malkovich vind ik een hele goede rol spelen. Eigenlijk de gehele cast vind ik wel aardig. Verhaallijn is ook boeiend genoeg. De scenes met de diverse schepen zijn erg spectaculair. Ik geniet ervan :) Er zijn in totaal 9 aflevering van seizoen 1 uitgebracht. Ik lees echter net dat ze gestopt zijn! :(
IMDb -- Crossbones (2014–) Wikipedia -- Crossbones (2014–) Bekijk trailer van Crossbones (2014–) op YouTube Bekijk showinfo van Crossbones (2014–) Schrijf zelf een recensie over Crossbones (2014–)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

[ Voor 15% gewijzigd door Lud0v1c op 07-08-2014 18:41 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjdecocq
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07-2019
Ray Donovan imdb ) (S1, S2)
The Walking dead imdb (S1, S2, S3, S4, S5)
Hemlock Grove imdb (S1)
The Leftovers imdb (S1)

Dat zijn series die ik aan t kijken ben, of al gekeken heb. Allemaal zeer de moeite waard

Ray Donovan:
Veel actie, niet traag, kijkt lekker weg ook al heb je bijvoorbeeld geen zin om seizoen 1 helemaal te kijken.

The Walking Dead:
Veel seizoenen dus je kan ff vooruit :) , Vooral eerste 2 seizoenen vond ik echt super spannend, daarna vlakt het even wat af, maar is het nog steeds echt een fantastische serie.

Hemlock Grove & The Leftovers
Ben ze allebei nog aan t kijken, maar ik moet zeggen de "the leftovers" is echt gruwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

Daar heb ik zo van genoten. Twee keer gezien zelfs, en dat doe ik echt heel heel zelden. Seizoen 2 wat later erbij gekomen is is ook tof, niet even snel afraffelen.

Een van de leukste series ooit die ik gezien heb, dat Jericho. De acteurs geven ook antwoord op vragen via twitter als je ze stelt, dat heb je bij veel andere series eigenlijk nooit.
Cool, eens kijken of ik de vrouw over kan halen dan...

En de andere series? The americans en Orphan black? Krijgen op rotten tomatoes goede cijfers voor wat het waard is.

Maar eerst fargo kijken, daar heb ik nog niks slechts over gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-10 17:59
Rexus schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:27:
Sherlock is mijn aanrader, echt een heerlijke serie.
+1 aangenaam verrast deze serie!
Jammer dat Netflix maar 2 seizoenen heeft op moment.

Fargo is ook een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Pjdecocq schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:03:
The Leftovers imdb (S1)

Dat zijn series die ik aan t kijken ben, of al gekeken heb. Allemaal zeer de moeite waard

b]The Leftovers[/b]
Ben ze allebei nog aan t kijken, maar ik moet zeggen de "the leftovers" is echt gruwelijk!
Thanks! Denk dat ik een poging ga wagen om The Leftovers eens te bekijken. Klinkt interessant en spreekt me erg aan. :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Leftovers is moeilijk in te komen, maar na een paar afleveringen begint het wat meer op zijn plaats te vallen. Verder wel goed geacteerd en het is spannend.

Verder druppelen de eerste afleveringen van Hells on Wheels seizoen 4 binnen. Die ga ik van het weeekend even checken.

Momenteel kijk ik dus:

The Leftovers (SE1)
The 100 (SE1)
Falling Skies (SE4)
The Strain (SE1)
24 (SE9)
The Last Ship (SE1)

[ Voor 44% gewijzigd door DjVe op 08-08-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

DjVe schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:33:
Leftovers is moeilijk in te komen, maar na een paar afleveringen begint het wat meer op zijn plaats te vallen. Verder wel goed geacteerd en het is spannend.
Dat begreep ik inderdaad al van een collega hier op het werk. Voornamelijk omdat ze in het begin nog niet zozeer ingaan op wat er gebeurd is maar hoe de karakters met de ontwikkelingen omgaan. Ben benieuwd.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-08 13:44

- Luther
- True Detective
- Utopia (channel 4)
- Fargo
Dit zijn nog enkele top series die in jouw lijstje passen. Allé, volgens mij dan toch.
Series van uitmuntende kwaliteit. :9
  • Bron/Broen - Crime - Deens/Zweeds versie. Uitmuntend! Knap, spannend verhaal en cinematografie om je vingers van af te likken :9~
  • Sherlock (BBC) - Mijn persoonlijke favoriet hoewel Bron dicht in de buurt komt. Alweer cinematografie om je vingers van af te likken :9~
  • Homeland (SHO) - Uitermate spannend en goed doordacht verhaal. _/-\o_
  • House of Cards (NETFLIX) - Politieke crime? 8)7 Geweldige serie maar als je een nextflix abonnement hebt zal je het mss al gezien hebben ;)
  • Forbrydelsen (the killing); originele Deense versie - Ik ben niet zo een fan van de cinematografie en toch kijk ik er naar, een hele prestatie is dat van de show! :+ Het is het waard.
  • Quirke (BBC) - 3 delige serie zoals Sherlock. Een beter verhaal dan de gemiddelde serie enja sorry, alweer cinematografie om je vingers van af te likken :9~
  • Den som dræber (those who kill); originele versie - Heel goede spannende reeks waarbij er elke aflevering een ander plot is maar waar het toch niet gerusht voelt.
En dan een serie die ik nog niet gezien heb, Unsere Mutter, Unsere Vater...
Check het eens uit op IMDB, het staat alleszins op mijn verlanglijstje.

En nu! Ik ben ook nog opzoek achter zo een series dus als iemand mij ook wat sugestie's zou kunnen doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Okay, hij is niet van zeer hoogstaand niveau, maar hier thuis waren we ook op zoek naar wat nieuws. Daarbij is ons oog gevallen op de nieuwe familie-drama van ABC: Chasing Life. Het kijkt lekker weg en slaagt er zeker in om de verschillende relaties tussen alle characters interessant te houden.

http://www.tv.com/shows/chasing-life/

Drama met een behoorlijke dosis humor. We kijken sowieso het eerste seizoen af, daarna zien we of we 'm oppakken in een tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Niemand noemt hier Boardwalk Empire die serie is zeker het bekijken waard en loopt al enkele seizoenen (laatste seizoen moet nog uitkomen) zeker een aanrader wat mij betreft.

Ben zelf rond zwerfende wat nieuwe series betreft. Heb helaas nog geen nieuwe top serie kunnen vinden. Wellicht dat ik Homeland Seizoen 2 toch maar een kans ga geven ondertussen.

Top wat mij betreft:

The Wire
Battlestar Galactica
Game of Thrones
Breaking Bad
Spartacus
Fargo
House of Cards
Boardwalk Empire
Banschee
True Detective
Vikings

Goed te doen wat mij betreft:
Orphan black
Black Sails
The walking dead

[ Voor 86% gewijzigd door JT888 op 10-08-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Dimitri.vdv schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:59:
[...]
En dan een serie die ik nog niet gezien heb, Unsere Mutter, Unsere Vater...
Die is goed ja!

Boardwalk Empire blijft ook mooi, maar daar spaar ik wel wat afleveringen van op (heb seizoen 3 af geloof ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Joster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

Opgerekt als in meer minuten om hetzelfde te vertellen? Je zou eigenlijk verwachten dat de Amerikaanse versie juist wat meer tempo heeft (wat mij op zich wel meer boeit over het algemeen).

Zit best wel te dubben welke ik als eerste zal starten. Wellicht moet ik er maar gewoon een kiezen en als ik niet gepakt word na 3 / 4 afleveringen over stappen op de andere :P Ik hoop dat het een serie is waar de verslavingsfactor erg hoog ligt in ieder geval, ben benieuwd bij welke van de 2 die kans het grootst is.
Benieuwd of je al begonnen bent :P ? Zou eerst de deense kijken maar het ligt er ook aan denk ik of je wel of niet vaker scandinavische series kijkt (genoeg mensen die er gewoon niet naar kunnen luisteren dat scnadinavisch gebrabbel). Kon me nog herrineren dat hier iemand de amerikaanse de hemel in prees zonder de deense ooit gezien te hebben of ook maar de intentie daartoe (omdat amerikaanse series meer aantrokken). Nou heb ik er een paar (stukjes van) op FOX gezien en herken het verhaal wel maar kan me minder boeien, misschien ook wel door het grauwe/grainy beeld dat ze gebruiken ... Ga er een andere keer nog maar eens goed voor zitten. Wat dat betreft is de remake van The Bridge (aanvankelijk iig) interessanter imo ...
Las toevallig nog in de "welke en wat vond je ervan" van iemand die beide versies had gekeken dat ie The Killing USA beter vond een 10 gaf, maar de rest van de serie waren ook allemaal amerikaanse series ( ;) )

Overigens is het deense seizoen 1 20 aflv. van 60 minuten en de USA is 26 aflv. van 45 minuten (als je het wekelijks had gevolgd dan was het wel "uitgerekt" ja)

De volgende deense hitserie zou The Legacy (Arvingerne) moeten worden las ik maar ziet er uit alsof het in de lijn van Bloedverwanten en De Erfenis ligt en dan sla ik het over. Zo ff aflv. 1 (be)kijken ...

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 12-08-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
Doe jezelf een plezier en kijk naar de Deense. Ik vind dat bij Amerikaanse remakes zoveel emotie uit de personages word gehaald en laat net dat de kracht van deze hele show zijn! De Show toont de sociale impact van moord op de gewone mens. Hoe voelen de ouders zich? kan de politie zijn werk achterlaten thuis? Hoeveel levens worden geruïneerd door 1 moord?

Dit is waarschijnlijk de meest waarheidsgetrouwe crime-solving show die ik ooit heb gezien. En neem maar van mij aan dat het dat alles behalve saai maakt.
spoiler: niet echt een spoiler maar afin, ik zou het niet graag lezen als ik het nog niet gezien had
Ik heb tijdens het 1ste seizoen niet minder dan 8 mensen verdacht van de moord! nee wacht, 9! :p De paranoia zit overal.
Het twist en draaid in elke aflevering en je zit gefrustreerd en vol spanning te kijken en dan is dat uur weer gedaan, en nog eens en nog eens ;)

Ik zei het hiervoor al, ik ben niet echt een grote fan van de cinematografie (ik ben van mening dat het beter kon, hoewel het nu ook wel de juiste sfeer schept) maar je word zo in het verhaal gezogen dat het me gewoon helemaal ontging! - Afin, khoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt ;)

En mensen, ik ben nog opzoek achter zo een shows om naar te kijken (zie vorige comment) dus als je er nog weet... Voor de duidelijkheid, ik ben niet geïnteresseerd in Brain-off shows tenzij het iets is als Top Gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Ja, zelf heb ik de Deense allang gezien, voor het (internationaal) gehyped begon te worden. Vind het ook wel een van de betere series en idd is dat uur zo omgevlogen :) . Eigenlijk vond ik seizoen 2 iets beter nog, misschien meer actie, maar is inmiddels alweer een hele tijd geleden.

Zag je lijstje, met hoge lat :D . Den som draeber ook al meerdere keren gezien, wordt weer op België uitgezonden. Goed te doen met zo weinig afleveringen ... Alleen Sherlock nog niet gekeken

Johan Falk vond ik op zich ook wel goed te kijken enThe Eagle maar (Falk iig) heeft wel duidelijk minder lagen; krijgt ook best lage cijfers zag ik. Silent Witness is ook wel interessant maar vanaf waar moet je beginnen aangezien het al 15 seioenen loopt. Is vlgns mij ook geen doorlopend verhaal type serie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
apis29 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:56:

Zag je lijstje, met hoge lat :D . Den som draeber ook al meerdere keren gezien, wordt weer op België uitgezonden. Goed te doen met zo weinig afleveringen ... Alleen Sherlock nog niet gekeken

Johan Falk vond ik op zich ook wel goed te kijken enThe Eagle maar (Falk iig) heeft wel duidelijk minder lagen; krijgt ook best lage cijfers zag ik. Silent Witness is ook wel interessant maar vanaf waar moet je beginnen aangezien het al 15 seioenen loopt. Is vlgns mij ook geen doorlopend verhaal type serie ...
Sherlock nog niet gezien?! Dan weet je ook weer wat doen s 'avonds :D
Silent Witness heeft me nooit echt kunnen boeien maar das misschien omdat mijn ouders daar al jaren naar kijken :+ Johan Falk ga ik eens chekken, Nu ga ik aan Borgen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
boardwalk empire is inderdaad een prima serie. Echter, moet ik ook toegeven dat de serie een beetje ingezakt is na de finale uit seizoen 2. Seizoen drie had echter wel weer een mooie finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-09 15:32
naruto ( heef een 600-700 episodes en een 16 films dus dan ben je wel een jaartje zoet 2-3 episodes per dag )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 23:33
Vandaag 24 afgerond en wat een deceptie, waarschijnlijk het slechtse seizoen van allemaal. Ondertussen kijk in naar:

Suits
Scandal

Een beetje armoede qua series; ik heb veel series gezien, top series waren Dexter, Hannibal, Sherlock, etc maar het is nu komkommertijd.

... Nog niks gevonden maar houd de suggesties hier in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In oktober start The Walking Dead weer. Verder kijkt The Last Ship wel lekker weg en is ook de Strain spannend. Misschien zit daar iets tussen voor je.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het valt me op dat Firefly serie + film weinig voorbij komt als 'goede' serie, want goed blijft natuurlijk ook smaak/voorkeur.

Haven b.v. vind ik ook wel vermakelijk.
Elementary was ook wel leuk.
Banshee voorbij zien komen maar niet vaak.
Justified was erg goed in het begin, latere seizoenen wat minder.
The Last ship ben ik nu aan het volgen, niet onaardig maar wel hoop 'we are USA blabla' daar moet je even doorheen zien te kijken.

Laatst heb ik nog Space above and beyond gekeken, oude serie maar zeker niet onaardig.
Een tijd terug nog Star Trek (The next generation?) gekeken, de Jean Luc Picard series om het zo maar te zeggen, DS9 en Voyager daarna..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 17:59
ST:TNG kijk ik elke zaterdag rond 18:20 op de Belg.

Had iemand Life (twee seizoenen) en Chase (1 seizoen) al gen0emd?

Na veel genieten met Fargo en True Detectives toch maar weer een new-to-me detective serie opgepakt: Justified. Longmire hou ik dus nog even achter voor een later moment. Eerste paar ep's daarvan bevielen met wel. Mooie muziek en scenery met een redelijk verhaallijn leek 't.

Ik wacht met smart op nieuwe ep's van Vikings, Black Sails, The Walking Dead en Game of Thrones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 10:43
Senaxx schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:29:
Ik heb ongeveer 25 series in me lijstje staan en ik zal ze niet allemaal noemen, maar een leuke nieuwe serie dit seizoen is Elementary.

Elementary
Gaat over Sherlock Holmes en Watson die per episode een misdrijf moeten oplossen. Het is niet gebaseerd op de Britse versie aangezien een licentie deal was afgeketst. Maar ik vermaak mij toch zeer zeker met deze nieuwe serie. Af en toe lekkere sarcastische humor / opmerkingen dus zeker een blijvertje voor me.
Heb season 1 net afgekeken en ik kan zeggen hij heeft niet teleur gesteld. Hoop dat netflix snel season 2 online zet

Waarschijnlijk ga ik binnenkort beginnen aan de walking death serie.
Daarnaast heb ik nog wat oude series klaar liggen airwolf,knightrider etc.

[ Voor 9% gewijzigd door lordgandalf op 20-08-2014 15:54 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

prutser001 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:39:
Het valt me op dat Firefly serie + film weinig voorbij komt als 'goede' serie, want goed blijft natuurlijk ook smaak/voorkeur.
Is zelfs een van de beste series ooit IMHO.
Maar met 12 afleveringen is helaas ook niet echt een serie te noemen.

Daarna is het ook wel een moeilijke serie om te peilen voor iemand, soort sci-fi zonder de sci :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
heuveltje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
*Firefly*

Daarna is het ook wel een moeilijke serie om te peilen voor iemand, soort sci-fi zonder de sci :P
Vaak gebruikte typering die ik wel treffend vind: space western

Firefly is eigenlijk een bewerkte wilde westen en amerikaanse burgeroorlog maar dan in de ruimte. Wel heel leuk gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
...

Wash: Psychic, though? That sounds like something out of science fiction.
Zoë: You live in a spaceship, dear.
Wash: So?
:P

(uit Objects in Space, met Out Of Gas IMHO de beste twee eps :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:13
Heb firefly geprobeerd, maar kon er niet warm van worden :(.

Ik miss een SG-1 SG-A / BSG etc achtige serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Er zijn weinig series die ik gezien heb, om een of andere reden zijn er veel series die mij niet zo bevallen. Heeft er iemand nog suggesties?

1. Breaking Bad vond ik ge-wel-dig!
2. The Mentalist vind ik een leuke serie, niet te serieus, gewoon een luchtige serie die leuk is om te kijken
3. Silicon Valley vond ik een erg leuke serie
4. Under The Dome vond ik wel leuk in het begin, maar het verhaal werd erg snel slap en storend bijna.
5. Rick & Morty was wel geinig, maar ik ben niet echt op zoek naar nog tekenfilmpjes ;)

Game of Thrones heb ik twee seizoenen gekeken, maar op den duur verloor ik een beetje de kijklust en ben ik gewoon gestopt. Arrow vond ik vréselijk, ik weet dat je een serie niet om één aflevering mag veroordelen maar dat macho "ik ben de held"-gedoe vond ik echt storend.

[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 20-08-2014 19:08 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Laatst online: 12-10 15:17
Mavamaarten schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:05:
Er zijn weinig series die ik gezien heb, om een of andere reden zijn er veel series die mij niet zo bevallen. Heeft er iemand nog suggesties?

1. Breaking Bad vond ik ge-wel-dig!
2. The Mentalist vind ik een leuke serie, niet te serieus, gewoon een luchtige serie die leuk is om te kijken
3. Silicon Valley vond ik een erg leuke serie
4. Under The Dome vond ik wel leuk in het begin, maar het verhaal werd erg snel slap en storend bijna.
5. Rick & Morty was wel geinig, maar ik ben niet echt op zoek naar nog tekenfilmpjes ;)

Game of Thrones heb ik twee seizoenen gekeken, maar op den duur verloor ik een beetje de kijklust en ben ik gewoon gestopt. Arrow vond ik vréselijk, ik weet dat je een serie niet om één aflevering mag veroordelen maar dat macho "ik ben de held"-gedoe vond ik echt storend.
The 100 misschien? Vind ik zelf wel leuk en seizoen 2 is in de maak.
Prison Break heb ik in de vakantie gezien, een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand hier die The Killing kijkt/heeft gezien? Ik heb de Deense variant Forbrydelsen gezien en die heeft 2 seizoenen waarbij als ik het goed heb seizoen 1 bij de Killing in 2 seizoenen is gedeeld. Oftewel, Seizoen 1 van Forbrydelsen is gelijk aan The Killing seizoen 1+2. Forbrydelsen seizoen 2 hebben we nog niet helemaal gezien dus is niet erg om opnieuw te kijken maar ik weet niet of dat seizoen (is een compleet andere case) overeenkomt met The Killing seizoen 3.

Iemand die beide series kent en mij kan aangeven of ik met seizoen 3 van The Killing moet beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:44
deadwood
hell on wheels
the strain

• apis29
  • Niet online
Aghanim schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:35:
Iemand hier die The Killing kijkt/heeft gezien? Ik heb de Deense variant Forbrydelsen gezien en die heeft 2 seizoenen waarbij als ik het goed heb seizoen 1 bij de Killing in 2 seizoenen is gedeeld. Oftewel, Seizoen 1 van Forbrydelsen is gelijk aan The Killing seizoen 1+2. Forbrydelsen seizoen 2 hebben we nog niet helemaal gezien dus is niet erg om opnieuw te kijken maar ik weet niet of dat seizoen (is een compleet andere case) overeenkomt met The Killing seizoen 3.

Iemand die beide series kent en mij kan aangeven of ik met seizoen 3 van The Killing moet beginnen?
Forbrydelsen heeft 3 seizoenen waarvan idd seizoen 1 overeenkomt met seizoen 1+2 van de USA versie. Heb zelf de USA versie niet gekeken maar als ik de episode beschrijving lees komt Forbr. S2 meer overeen met S4 van The Killing. S3 van Forbr. lijkt dan weer (vaag) meer op S3 van The Killing ... . Maar het lijkt meer een eigen kant op te gaan dan een kopie van de deense ...

edit:
In a May 2013 interview, Sud stated her inspiration for the third season came from Streetwise (1988), Mary Ellen Mark's book of photographs about teenaged runaways in Seattle.
Zal geen spoiler meer zijn dus :) (had/heb zelf eigenlijk geen trek om seizoen 1 en 2 van de usa te gaan kijken aangezien het verhaal min of meer hetzelfde is maar als zo te zien seizoen 3 en 4 een heel ander verhaal zijn, net als bij The Bridge (al schiet me nu een overeenkomst te binnen), ga ik het maar eens op de watchlist zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Zoek ook nog wat leuks om te volgen, nu bezig met the last ship. 24 seizoen 9 net klaar mee.
Moet wel goede actie / thriller zijn, liefste niet een hele lange serie van 4 a 5 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 11-10 11:42
Kan iemand mij een serie aanraden?
Op zich ben ik best fan van kostuum films.

Game Of Thrones ken ik al en vind ik briljant.
Borgias vond ik oke, maar was afgehaakt. Als je zaken seksueel/expliciet wilt brengen, dan wil ik ook tieten zien. En verhaal vond ik niet zo leuk.
Rome vond ik ook erg goed.
Vrouwlief heeft een voorkeur voor Engelse kostuum drama's, maar op Pride & Prejudice nonsens zit ik niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
Ik weet niet zeker wat je ermee bedoeld maar vallen series als: Boardwalk Empire, Downton Abbey, Mad Men, Masters Of Sex en Parade's End daar niet onder? ... Die laatste kan je mss best wel laten vallen want dat is Pride & Prejudice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:14:
Kan iemand mij een serie aanraden?
Op zich ben ik best fan van kostuum films.

Game Of Thrones ken ik al en vind ik briljant.
Borgias vond ik oke, maar was afgehaakt. Als je zaken seksueel/expliciet wilt brengen, dan wil ik ook tieten zien. En verhaal vond ik niet zo leuk.
Rome vond ik ook erg goed.
Vrouwlief heeft een voorkeur voor Engelse kostuum drama's, maar op Pride & Prejudice nonsens zit ik niet te wachten.
The Tudors ;) (Rome, Da Vinci's Demons misschien maar dat is vast al eens op de buis voorbij gekomen ...) The White Queen lijkt toch nog wat geworden te zijn.
Had op HBO vlgns mij nog een mini serie gezien in een soortgelijke setting als Downton Abbey maar dan wat vlotter/juicier (edit: Parade's End zo te zien).
The House of Elliot maar dat zal vast niet in de smaak vallen :D ...

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 22-08-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Jullie moeten gewoon allemaal Ray Donovan gaan kijken. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Momentumlol op 22-08-2014 22:44 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[b][message=42682078,noline]omenteel kijk ik dus:

The Leftovers (SE1)
The 100 (SE1)
Falling Skies (SE4)
The Strain (SE1)
24 (SE9)
The Last Ship (SE1)
Ik heb Falling Skies inmiddels ook weer bij S4 opgepakt, maar het begin is overduidelijk slechter dan de vorige seizoenen. De kijkcijfers voor S4 zijn ook ingestort dus ik ben vast niet de enige met die mening.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Momentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:43:
Jullie moeten gewoon allemaal Ray Donovan gaan kijken. _/-\o_
d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:55
R3M1 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:25:
Vandaag 24 afgerond en wat een deceptie, waarschijnlijk het slechtse seizoen van allemaal. Ondertussen kijk in naar:

Suits
Scandal

Een beetje armoede qua series; ik heb veel series gezien, top series waren Dexter, Hannibal, Sherlock, etc maar het is nu komkommertijd.

... Nog niks gevonden maar houd de suggesties hier in de gaten.
House of Cards al gezien? Past erg goed bij de series die je nu volgt. Ik volg de omgekeerde route.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie.
Een klein beetje Sci-Fi zoals The Tomorrow people.

Wat ik tot nu toe heb gezien:

- Arrow
- Game Of Thrones
- Prison Break
- The 100
- The Blacklist
- The TomorrowPeople
- Under the Dome

[ Voor 14% gewijzigd door larsiey op 23-08-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
larsiey schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:35:

- Arrow
- Game Of Thrones
- Prison Break
- The 100
- The Blacklist
- The TomorrowPeople
- Under the Dome
Fringe heeft imho wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 09:53
larsiey schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:35:

- Arrow
- Game Of Thrones
- Prison Break
- The 100
- The Blacklist
- The TomorrowPeople
- Under the Dome
Haven is een leuke Sci-Fi achtige serie (Geen echte sci-fi, maar word uitgezonden op Syfy), zijn inmiddels 4 seizoenen van uit.
Als je Lost nog niet hebt gezien zou ik die zeker kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En als je Fringe kan pruimen is The Strain wellicht ook wat voor je..

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:23
XWB schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:46:
[...]

En als je Fringe kan pruimen is The Strain wellicht ook wat voor je..
The Strain is gewoon smerig :+

en toch wacht ik elke week met heel veel plezier weer op de nieuwe aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

larsiey schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:13:
[...]
The 100 misschien? Vind ik zelf wel leuk en seizoen 2 is in de maak.
Prison Break heb ik in de vakantie gezien, een aanrader!
Ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien en ik vind het vreselijk 8)7
Ze hebben de technologie om mensen in de ruimte in leven te houden, om "the 100" hun gezondheid te monitoren, maar ze kwamen niet op het idee om een geiger-teller in hun armband te bouwen. Gezien de omstandigheden op aarde lijkt mij dat wel een érg domme zet.

Verder ook belachelijk dat àlle gevangenen die nu op aarde zitten gewoon ronduit idioot dom zijn. Het verhaal zou me op zich nog wel interesseren, moest het een beetje geloofwaardig zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Wognummer schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:52:
[...]

Net de trailer van The Strain gezien, horror daar begin ik niet aan. Gewoon vies om naar te kijken.

Is zal eens kijken als The Fringe wat voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Fringe is ontzettend goed, zeker wanneer je van mysterie houdt. De karakterontwikkeling in deze serie is ook erg goed uitgewerkt, en de verschillende zij-verhalen maken de serie nooit vervelend.

[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 23-08-2014 23:42 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
The Strain heb ik idd onlangs gedownload, eerste episode gezien maar toch won the Last Ship qua aandacht op dat moment. Haven ben ik ook maar ff aan het downloaden.

House M.D. zie ik overigens ook niet zo vaak in lijstjes voorkomen maar kan hem wel aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Valt wel mee. Vooralsnog zie ik deze serie meer als mysterie dan horror. Maar dat kan nog veranderen :p
:Y

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de betere SciFi:

The 4400
Taken
Eureka (voor de humor)
Extant (Nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben zelf pas begonnen aan Stargate (eerst de film, nu SG1, bijna seizoen 3 af). Vind het op zich wel even grappig. Overigens is de eerste epsiode van Doctor Who series 8 een paar uur geleden uitgezonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 24-08-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor de liefhebbers van BBC - politie series ...

Happy Valley

IMDB: Happy Valley (TV Mini-Series 2014)

in één ruk uitgekeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:38

B2

wa' seggie?

FreshMaker schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 06:14:
Voor de liefhebbers van BBC - politie series ...

Happy Valley

IMDB: Happy Valley (TV Mini-Series 2014)

in één ruk uitgekeken ...
Zo, heb inmiddels alle afleveringen binnen, subs erbij, die gaan we deze week eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Het enige irritante van The Strain is dat elke keer als ik die vent zie, dan moet ik gelijk denken aan 'Schnaider' van Salt.... dit zal niet voor iedereen zo zijn maar toch...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bvelleko schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:49:
The Strain heb ik idd onlangs gedownload, eerste episode gezien maar toch won the Last Ship qua aandacht op dat moment. Haven ben ik ook maar ff aan het downloaden.

House M.D. zie ik overigens ook niet zo vaak in lijstjes voorkomen maar kan hem wel aanraden.
Haven is wel een leuke serie ja, keek het altijd toen ik nog syfy had. Op netflix nog niet aan toe gekomen om verder te kijken ... (als het er nog op staat tenminste; had abo tijdje gestopt)
House is ook wel een leuke serie op zich, kijk het ook meestal als het voorbij komt maar om het van s01e01 opnieuw te gaan kijken... Nu toevallig wel op FOX van begin af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Amanoo schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 00:12:
Ik ben zelf pas begonnen aan Stargate (eerst de film, nu SG1, bijna seizoen 3 af). Vind het op zich wel even grappig. Overigens is de eerste epsiode van Doctor Who series 8 een paar uur geleden uitgezonden.
Ik heb alleen SG atlantis gezien, ik ben normaal niet zo van de scifi maar ik heb van die serie heel erg genoten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
prutser001 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:50:
[...]

Het enige irritante van The Strain is dat elke keer als ik die vent zie, dan moet ik gelijk denken aan 'Schnaider' van Salt.... dit zal niet voor iedereen zo zijn maar toch...
Grappig, ik moet steeds aan House of Cards denken wanneer ik hem zie :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Weliswaar niet Engelstalig, maar wel heel erg goed; IMDB: Les revenants (TV Series 2012– )

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 11-10 11:42
apis29 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:36:
[...]

The Tudors ;) (Rome, Da Vinci's Demons misschien maar dat is vast al eens op de buis voorbij gekomen ...) The White Queen lijkt toch nog wat geworden te zijn.
Had op HBO vlgns mij nog een mini serie gezien in een soortgelijke setting als Downton Abbey maar dan wat vlotter/juicier (edit: Parade's End zo te zien).
The House of Elliot maar dat zal vast niet in de smaak vallen :D ...
Bedankt vanavond The White Queen even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik ben gister aan The last ship begonnen, heb nu 7 afleveringen gezien, wat een goede serie zeg. Veel beter dan dat ik had verwacht. Echt een aanrader voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-10 15:57
Ik zoek een nieuwe comedyserie om te volgen. Gewoon niet te ingewikkeld en het liefst een beetje korte afleveringen (20-30 min). Series die ik al kijk/heb gekeken zijn (van de comedyseries dan)

- Himym
- The big bang theory
- Brooklyn nine nine
- South Park
- Family Guy
- Simpsons

Ben nu de pilot van Californication aan het kijken maar ben nog niet volledig overtuigd.

[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 25-08-2014 17:30 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.