Huh ? Je moet natuurlijk wel voldoende resonators bij je hebben, da's het makkelijkst. want wachten elke keer om te hacken schiet echt niet op en bovendien raakt de portal 'burned out' en kun je een aantal uur niet meer hacken..
Ik ga meestal op de fiets. Vijandige portal eerst hacken, dan aanvallen, vervolgens resonators plaatsen en nogmaals hacken.mir4dor schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:55:
Zo, net weer een neutrale portal ontdekt hier in de buurt en gecaptured. Ik heb slechts twee resonators kunnen plaatsen, kon niet vanuit de auto en het was koud, plus ik stond echt in zo'n buurtje beetje opvallend gedrag te vertonen.
Hoe doen jullie dit ? Na twee resonators geplaats te hebben heb je die cool-down van 5 minuten, wat doe je in die vijf minuten ? Beetje rondjes lopen of wachten. Ik bedoel, het staat best raar: zooitje kl*te weer en dan sta je daar als volwassen kerel een kwartier met je phone te spelen![]()
Ik ben ook nog naar mijn eerste portal gereden die ik gisteren heb gecaptured. Ik kon, wachtende op het verkeerslicht, vanuit de auto m'n resonators bijvullen. Lekker makkelijk.
Ziet er niet verdacht uit, alleen als je bij aanvallen alle resonators naloopt misschien.
Geocaching ziet er verdachter uit vind ik.
Tips:
- Ga zo dicht mogelijk bij resonators staan om ze aan te vallen.
- Niet bursters gebruiken hoger dan het level resonator, da's zonde.
- Bij plaatsen resonators zo ver mogelijk van de portal gaan staan (35m)
- Plaats resonators via Upgrade.
[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 03-02-2013 17:10 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Bedankt voor de antwoorden en tips. Ik heb niet voldoende resonators dus ... Ben dit hele topic opnieuw aan het lezen om zodoende meer te leren.
Ben ik de enige die snakt naar beter weer ? Ik zit er zelfs sterk over te denken om weer een fiets te kopen na een jaar of 18. Lijkt me toch een stuk makkelijker dan de auto steeds te pakken.
Ben ik de enige die snakt naar beter weer ? Ik zit er zelfs sterk over te denken om weer een fiets te kopen na een jaar of 18. Lijkt me toch een stuk makkelijker dan de auto steeds te pakken.
Daily driver; MB R171 SLK280
Actief in zwolle, iemand samenwerken?
Whatsapp groep maken zoals Geerttt?
Pm me
Whatsapp groep maken zoals Geerttt?
Pm me
Tip 1 is niet meer van toepassing bij hogere level busters. De range is zodanig dat ze efficiënter zijn als je met je ko nt op de portal staat. Als je op de resonator staat, dan beschadig je de resonators aan de andere kant minimaal, die moet je dus ook nog helemaal plat gooien. Met je kont op de portal dan verlaag je alle resonators. En meestal vuur ik een aantal hoge xmps af en werk het dan af met steeds lagere.jelmervos schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:08:
[...]
Tips:
- Ga zo dicht mogelijk bij resonators staan om ze aan te vallen.
- Niet bursters gebruiken hoger dan het level resonator, da's zonde.
Bij lvl7 portals vuur ik liever op grote afstand al 1 resonator weg, zodat ie direct zakt qua level (kost je wel behoorlijk wat xmps). Want een zap van een lvl7 of 8 portal is behoorlijk om zo zonder xm te zitten.
Ey Geerttt, Mijn nick ingame is C70, je hebt me al benaderd via de comm, toch ? helaas gebruik ik geen whatsapp, maar via de comm gaat toch ook prima ? Ik zit in Enschede, maar hoop snel LVL 5 te worden, dus verdere links zijn binnenkort hopenlijk mogelijk.
Ik was gisteren in Ootmarsum en dat is werkelijk een groene hel ! om de 25 meter ofzo een groene portal ! Echt voer voor de iets hogere levels en.of een kwestie van heul veel bursters sparen !
Ik was gisteren in Ootmarsum en dat is werkelijk een groene hel ! om de 25 meter ofzo een groene portal ! Echt voer voor de iets hogere levels en.of een kwestie van heul veel bursters sparen !
Krypt schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:37:
[...]
Oeps.. sorry. Heb er wat groen doorheen gegooid.
Rare vogel in spe
Geen whatsapp? Zonde! Kan ik je niet verleiden om alsnog whatsapp te installeren?MEN-O schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:59:
Ey Geerttt, Mijn nick ingame is C70, je hebt me al benaderd via de comm, toch ? helaas gebruik ik geen whatsapp, maar via de comm gaat toch ook prima ? Ik zit in Enschede, maar hoop snel LVL 5 te worden, dus verdere links zijn binnenkort hopenlijk mogelijk.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Waarom zou je Whatsapp gebruiken wanneer je een Google spel op een Android mobiel aan het spelen bent waarbij Google een gratis (Whatsapp is niet gratis na 1 jaar!) alternatief heeft in de vorm van Google Messenger (onderdeel van G+) ??? Google Messenger werkt zelfs nog prettiger dan Whatsapp omdat je die ook op je tablet kunt gebruiken. Het is gekoppeld aan je Google account, en niet aan je SIM-kaart mobiele nummer.geerttttt schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:21:
Geen whatsapp? Zonde! Kan ik je niet verleiden om alsnog whatsapp te installeren?In de whatsapp groep zit nog iemand uit enschede, dus dat is wel leuk!
Sowieso is het eigenlijk wel een must om ook actief op G+ te zijn als je Ingress medespelers wilt vinden, screenshots delen, gezamenlijk acties plannen, DecodeIngress volgen voor pass-codes (die AP, XM, resonators, bursters en shields geven).
Ik heb nu al 3 jaar Whatsapp en nog nooit ervoor betaald.. en praktisch iedereen heeft whatsapp, ook mensen op andere telefoons. Dus een grotere doelgroep.. Maar doe vooral wat je zelf handig vindHaay schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:05:
[...]
Waarom zou je Whatsapp gebruiken wanneer je een Google spel op een Android mobiel aan het spelen bent waarbij Google een gratis (Whatsapp is niet gratis na 1 jaar!) alternatief heeft in de vorm van Google Messenger (onderdeel van G+) ???
heb zelf overigens onlangs de tutorial doorgelopen, nu nog echt aan de slag

Mensen op andere telefoons hebben geen Ingress 
Ikzelf communiceer voor Ingress eigenlijk alleen via GTalk, G+ en in de COMM
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Idem. Daarvoor heb ik GTalk en G+ eigenlijk nooit gebruikt, maar nu bevalt het wel.Janoz schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:20:
[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 04-02-2013 09:42 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Zelf communiceer ik voor ingress eigenlijk ook vooral op G+, GTalk en de COMM, en af en toe in persoon met de buurmanJanoz schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:20:

Mochten er nog resistance members problemen hebben om in de G+ resistance-groep van NL te komen, stuur me dan vooral een DM, dan kunnen we dat nog wel voor je regelen. Ik baal wel een beetje dat ik de codefrenzy van dit weekend gemist heb, maar ik had 6 weken geleden geluk.
Tja, en dan ben je blij dat je als beginner je eerste twee neutrale portals hebt toegeeigend, krijg je een paar mailtjes dat je resonators zijn weggeblazen (L4/5)
Volgens het mailtje was dat om 1:09 en mijn andere portal om 3:10 ...
Wie heeft er nu de tijd om dit op zondagnacht te plegen ?
Anyways, weer wat ontdekt: in de auto net binnen het bereik van een vijandige portal een snelle hack uitgevoerd. Een portal key en AP gescoord
Anyways, weer wat ontdekt: in de auto net binnen het bereik van een vijandige portal een snelle hack uitgevoerd. Een portal key en AP gescoord
Die tijden kloppen niet, zijn van een andere tijdzonemir4dor schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:53:
Tja, en dan ben je blij dat je als beginner je eerste twee neutrale portals hebt toegeeigend, krijg je een paar mailtjes dat je resonators zijn weggeblazen (L4/5)Volgens het mailtje was dat om 1:09 en mijn andere portal om 3:10 ...
ik speel ook het ook, echter de gevonden portals verdwijnen als ik het spel uitzet. Ik kom zo niet door de tutorial heen. Nu lees ik hier dat je portals kan doorgeven, waar kan ik het doen? Wil graag door de tutorial heen en met het spel beginnen.
V-Strom 650
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
ik heb een vraag, ik ben nu lvl 4 heb lvl 4 3 en 2 xmp bursters.
als ik bij een portal sta hoe kan ik dan aangeven welke level bursters ik wil gebruiken?
Ik wil bijv beginnen met lvl 2 en dan die van lvl 3 nu begint hij bij de hoogste bursters.
als ik bij een portal sta hoe kan ik dan aangeven welke level bursters ik wil gebruiken?
Ik wil bijv beginnen met lvl 2 en dan die van lvl 3 nu begint hij bij de hoogste bursters.
Burp
Je kunt je inventory openen, een burster selecteren en op "Fire" drukken
[enlightened] Dus ik gister in mijn 106 richting een dorpje zo'n 6km hier vandaan om 3 witte portals te hacken, er eenmaal gekomen waren er ook nog eens 3 andere portals om te hacken. Na de eerste ronde door het dorp alle portals gehackt en besloten nog een rondje langs alle portals te maken samen met een andere ingresser. Laptop (als powerbank, rottige smartphone accu's..) op de achterbank door het dorp. Maarja dan sta je dus voor de tweede keer, op zes plekken in een klein dorp stil, twee gasten in een auto met 2 telefoons en een laptop te kijken en druk overleggen. Zo ongeveer bij elke stop zijn er lampen gaan branden en is mijn kenteken opgeschreven, dat kan niet anders. Kortom: geen spel voor in een dorp, vooral niet als je elke dag (onderweg van werk - school - huis) op de zelfde plek stopt en even later weer verder rijd. Dit gaat nog leuke nieuws items opleveren!
tip: woon je in een dorp of dunbevolkte omgeving, als er mensen gaan kijken vertel even dat je met een GPS spel bezig bent en leg het uit.. voorkomt een hoop onrust in zulke gehuchten als hier!
tip: woon je in een dorp of dunbevolkte omgeving, als er mensen gaan kijken vertel even dat je met een GPS spel bezig bent en leg het uit.. voorkomt een hoop onrust in zulke gehuchten als hier!
ik denk dat dit nog wel de nodige reacties gaat opleveren inderdaad...
Gelukkig woon ik meer richting/in de randstad, dus hier zullen ze wat minder snel raar opkijken, maar toch sommige plekken zijn bijna een soort 'bedevaarts' oort geworden
Gelukkig woon ik meer richting/in de randstad, dus hier zullen ze wat minder snel raar opkijken, maar toch sommige plekken zijn bijna een soort 'bedevaarts' oort geworden
Burp
Hmm, ik ben nog wachtend op een mail of invite, maar dit lijkt me een geniaal spel voor op de motor. Lekker toeren, en stiekem ook nog een doel hebben
I'm an Ironman!
Ik zit in het noorden des lands, op Ameland. Momenteel 5 portals hier.
Nou is het zo dat ik van plan ben een link te maken met Holwerd. De plaats waar de boot aanlegt op de vaste wal. Maar nou zit die portal daar in het water, daar kan je dus niet bij. Waar zou je dat kunnen melden?
edit: Thanks Janoz, portal reported.
Nou is het zo dat ik van plan ben een link te maken met Holwerd. De plaats waar de boot aanlegt op de vaste wal. Maar nou zit die portal daar in het water, daar kan je dus niet bij. Waar zou je dat kunnen melden?
edit: Thanks Janoz, portal reported.
[ Voor 6% gewijzigd door MetZyZteM op 05-02-2013 22:41 ]
http://support.google.com/ingress
Rechts boven "Contact us" -> Report an issue with a portal -> Portal located in the wrong place
Rechts boven "Contact us" -> Report an issue with a portal -> Portal located in the wrong place
Dat is een goeie ! Nooit aan gedacht haha.dummiedoosje schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:14:
Laptop (als powerbank, rottige smartphone accu's..)
Mijn Asus N55SF heeft een USB powerfunctie, zelfs wanneer die uit staat.
Tja, zo hebben we allemaal onze ongemakken. Ik haal het echt niet in mijn hoofd om 's avonds in het donker in een park in Amsterdam nieuw-west een portal te gaan staan hacken. Best veel portals alhier, een luxe-probleem dusMaarja dan sta je dus voor de tweede keer, op zes plekken in een klein dorp stil, twee gasten in een auto met 2 telefoons en een laptop te kijken en druk overleggen. Zo ongeveer bij elke stop zijn er lampen gaan branden en is mijn kenteken opgeschreven, dat kan niet anders. Kortom: geen spel voor in een dorp, vooral niet als je elke dag (onderweg van werk - school - huis) op de zelfde plek stopt en even later weer verder rijd. Dit gaat nog leuke nieuws items opleveren!
Ik heb zin in het voorjaar en die fiets die gaat er echt komen
Argh. In Nijverdal en Rijssen zijn echt alle portals van me afgepakt. Heel nijverdal en Rijssen zijn nu groen bezet! En almelo,wierden, enter en alles eromheen zijn ook een groene bende.
HELP! wie zit er nog meer in die regio? Dit loopt echt uit de klauwen!
HELP! wie zit er nog meer in die regio? Dit loopt echt uit de klauwen!
Oost west, 127.0.0.1 best!
Kan iemand mij een invite sturen? jmeijer19@gmail.com Ben wel benieuwd naar dit spel...
BF1: Don-Panio
Voor invites kun je terecht in Het grote Ingress invite topic.Preddie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 07:25:
Kan iemand mij een invite sturen? jmeijer19@gmail.com Ben wel benieuwd naar dit spel...
Het grote Ingress invite topic
Burp
Ik kan ook niet wachten op mooier weer! Kan ik mijn rondes op de racefiets of al hardlopend combineren met het onderhouden en hacken van portalen. Normaal ben ik niet zo'n gamer maar dit is echt iets wat mijn interesse wekt. Sinds vorige week in het bezit van de galaxy S3 en dat werkt goed.mir4dor schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 22:11:
[...]
Dat is een goeie ! Nooit aan gedacht haha.
Mijn Asus N55SF heeft een USB powerfunctie, zelfs wanneer die uit staat.
[...]
Tja, zo hebben we allemaal onze ongemakken. Ik haal het echt niet in mijn hoofd om 's avonds in het donker in een park in Amsterdam nieuw-west een portal te gaan staan hacken. Best veel portals alhier, een luxe-probleem dus![]()
Ik heb zin in het voorjaar en die fiets die gaat er echt komen
Leuke info na een hang-out me de Niantic devs:
http://www.reddit.com/r/I...nfo_from_ingress_hangout/
Cowgirl App! just finished up a G+ hangout with Niantic people Brian Rose, Brandon Badger, and Anne Beuttenmüller. I'm sure someone will have this info up in a much prettier format, but I figured I'd go over a few interesting bits, starting with the most interesting (to me).
The team has "a lot of cool ideas" for missions tab. Custom missions for large cities, scavenger hunts, tasks, trophies, and achievements. Also possible plans to expand levels past 8. Mentioned an example of an exploration "trophy" such as collecting important keys in famous cities (Paris was the example).
In the future, more tactical decisions, more shield types, a "rock paper scissors" dynamic. A lot of room for exploration.
Talked about how they deal with cheating right now. NIA OPS and an automated algorithm that detects cheating. Proprietary stuff. Combination of human investigation and technical tools, will improve in the future. Says they're being pretty conservative at the moment - as they get more data, they'll start handing out more severe punishment. They stress to submit any suspected cheating. The more reports they get, the better they can deal with it.
Looking into Inventory management, NFC integration mentioned as an idea - Brandon Badger suggested that the possibility of transferring items to physical objects such as NFC bracelets could be a cool thing.
iOS version is on roadmap, but they're not there yet. Field Trip being developed.
The team is working really hard right now. No. 1 priority is to improve infrastructure, open it up to wider playerbase. Working really hard on improving gameplay and fixing bugs.
Brian Rose skims Reddit. Hi Brian!
Feel free to add if I missed anything.
Grappig, ik heb een portal welke verkeerd stond laten verplaatsen. Toch blijven de links staan:

ik ben heel benieuwd naar dit spel hij lijkt me echt geweldig.
weet iemand of en waneer dit naar ios komt?
weet iemand of en waneer dit naar ios komt?
Grappig. Ik rijdt twee keer per dag onder het Lelylaan station door en daar staat een portal binnen bereik. Op de terugweg naar huis lukt het me altijd om te hacken, op de heenweg moet ik hopen dat het eerste verkeerslicht op rood staat en dan kan ik 'm ook hacken.
Zo kom ik voorlopig aan mijn ap,resonator's, bursters en portal key's. Gaat niet snel maar ik kom elke dag met "buit" thuis
Zo kom ik voorlopig aan mijn ap,resonator's, bursters en portal key's. Gaat niet snel maar ik kom elke dag met "buit" thuis
(Moved)
Klopt. Portal keys die je van die portal hebt van voor de verplaatsing zijn nu ook waardeloos geworden. Die linken nog naar de oude locatie maar kan daar geen fix op krijgen.
Klopt. Portal keys die je van die portal hebt van voor de verplaatsing zijn nu ook waardeloos geworden. Die linken nog naar de oude locatie maar kan daar geen fix op krijgen.
Dus zodra die link weg is valt er ook niet meer te linken en is de portal dus echt weg, als ik het goed begrijp..
De portal niet, alleen de key schijnt waardeloos te zijn.
Hoe wel er ook berichten zijn dat een portal een paar meter verplaatst is, dat ie dan nog wel werkt. Het is dus even proberen.
Hoe wel er ook berichten zijn dat een portal een paar meter verplaatst is, dat ie dan nog wel werkt. Het is dus even proberen.
Ik heb die twee keys die ik had van verplaatste portals gedumpt nadat ze na 3 dagen proberen nog steeds niet werkten.
Burp
Ik zat vanochtend in de metro vlakbij Kralingse Zoom en mijn ingress toonde de Portal daar boven bij de bushalte. Maar vlak bij de Portal lag een object dat ik aan kon klikken. Kreeg een vage tekening te zien en een knop acquire.
Kon er vanuit de metro niet bij dus vanavond toch maar ff uitgestapt en dat ding gepakt.
Kom het alleen niet tegen in mijn inventory dus nu weet ik nog niet wat het is.
Wel al een keer eerder bij een Portal een document gekregen maar die kwam wel in de inventory terecht.
Iemand zoiets al eens tegen gekomen? Helaas geen screenshot gemaakt.
Kon er vanuit de metro niet bij dus vanavond toch maar ff uitgestapt en dat ding gepakt.
Wel al een keer eerder bij een Portal een document gekregen maar die kwam wel in de inventory terecht.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
ik gok dat het media geweest is.
Staat in je inventory achter de portal shields en voor je keys.
Er staat documentatie in, ik gooi ze meteen weer weg, meeste staat al online
Tenzij het echt rare media is, maar dat heb ik nog nooit gehad.
Staat in je inventory achter de portal shields en voor je keys.
Er staat documentatie in, ik gooi ze meteen weer weg, meeste staat al online
Tenzij het echt rare media is, maar dat heb ik nog nooit gehad.
[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 13-02-2013 21:17 ]
Burp
Nee was geen media. Want die vind je inderdaad in je inventory. Dit geval dus niet!
Nee, balen dat ik niet ff dat screenshot heb gemaakt.
Misschien al voorbereidingen voor een volgende fase in het spel.
Misschien al voorbereidingen voor een volgende fase in het spel.
Ik heb drie weken geleden een portal suggestie gestuurd en kreeg net bericht van Super-Ops: "succes !"
Betekent dus dat mijn portal met een beetje mazzel live wordt binnenkort.
Technische vraag: ik heb de foto genomen vanaf mijn balkon, zeven hoog, ik kijk uit op een kunstwerk.
Ik begrijp dat de portal live word op de plek waar je de foto hebt genomen. Er kan dus eigenlijk niemand "bij", ook niet op de begane grond want die wordt "verstoord" door een parkeerdek op de 3e ...
Kan ik nu heel handig mijn resonators plaatsen zodat er eigenlijk niemand anders "bij" kan of werkt dit niet zo ? Ik kan even vragen of ik bij de buren op het balkon mag om mijn resonators te plaatsen natuurlijk
Technische vraag: ik heb de foto genomen vanaf mijn balkon, zeven hoog, ik kijk uit op een kunstwerk.
Ik begrijp dat de portal live word op de plek waar je de foto hebt genomen. Er kan dus eigenlijk niemand "bij", ook niet op de begane grond want die wordt "verstoord" door een parkeerdek op de 3e ...
Kan ik nu heel handig mijn resonators plaatsen zodat er eigenlijk niemand anders "bij" kan of werkt dit niet zo ? Ik kan even vragen of ik bij de buren op het balkon mag om mijn resonators te plaatsen natuurlijk
Nee, volgens mij gebruikt de GPS-code geen hoogte in de ingress locatie. Anders krijg je allemaal van die grapjassen die van uit een heli, skilift, luchtballon of dak van een hoog gebouw portals gaan toevoegen. Er staan al heel veel portalen die onbereikbaar zijn, ik denk dat dit eerst verholpen moet worden. (inclusief jou ideemir4dor schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:21:
Ik heb drie weken geleden een portal suggestie gestuurd en kreeg net bericht van Super-Ops: "succes !"

Bijvoorbeeld hier in het noorden van Groningen bij de zeehondencrèche te Pieterburen, drie witte portals op het terrein waar je alleen bij kunt komen door een kaartje te kopen: geen open publieke locatie dus.
het zal nog een week of 2/3 duren voordat het portal in de game zit, vaak wordt de locatie aangepast zodat het portal daadwerkelijk op het object komt.mir4dor schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:21:
Met geluk kan het ook zijn dat je portal er al binnen 2/3 dagen bij staat, meestal doen ze een update ronde waarin alle gesubmitte portals in 1 keer worden toegevoegd aan de game. (paar weken geleden waren er rond rotterdam ineens 5/6 nieuwe portals bij)
Burp
In mijn ervaring komt er telkens aan het eind van de maand een grote groep nieuwe portals bij. Dat was zo eind december, en eind januari. Hopelijk dus over 2 weken weer een massa nieuwe portals erbij.
Het is ook niet echt eerlijk te noemen, een portal op je eigen balkon.
Ik heb die foto genomen toen ik net met Ingress bezig was. Later heb ik hetzelfde kunstwerk nog eens gesubmit maar dan de foto gewoon buiten voor het kunstwerk zelf genomen, ben benieuwd.
Ik heb die foto genomen toen ik net met Ingress bezig was. Later heb ik hetzelfde kunstwerk nog eens gesubmit maar dan de foto gewoon buiten voor het kunstwerk zelf genomen, ben benieuwd.
Je kunt ook gewoon de GPS coordinaten van de foto aanpassen voordat je hem opstuurt. Dat heb ik wel met mijn submissions gedaan (geosetter is een erg handig tooltje daarvoor). Ik heb met die tool gewoon de coordinaten exact op het item neer gezet. Zeker wanneer je een groot object op de foto zet is dat wel zo logisch.
Het zou een portal key kunnen zijn (groene sleutel) een burster (oranje driehoekig iets), een resonator (rood meen ik?) of een media item (blauwe kubus) En kijk anders nog eens goed of je iets onbekends in je inventory ziet inderdaad.Stormtrooper schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:56:
Ik zat vanochtend in de metro vlakbij Kralingse Zoom en mijn ingress toonde de Portal daar boven bij de bushalte. Maar vlak bij de Portal lag een object dat ik aan kon klikken. Kreeg een vage tekening te zien en een knop acquire.
Was het geen van allen en nog steeds niet terug te vinden in de inventory. Mocht ik het weer tegen komen maak ik zeker eerst een screenshot.
Wat je ook kunt doen hij het insturen van een foto, de draft bewaren in Gmail.
Vervolgens de exact coordinaten uit Google Maps halen en die in de Subjectline achter de portal naam zetten tusen haakjes.
Bijv: Kerk Amsterdam West (52.383119, 4.850606)
Helpt de OPS bij het plaatsen.
Vervolgens de exact coordinaten uit Google Maps halen en die in de Subjectline achter de portal naam zetten tusen haakjes.
Bijv: Kerk Amsterdam West (52.383119, 4.850606)
Helpt de OPS bij het plaatsen.
It's always DNS...
dummiedoosje schreef in het Ingress invite topic:
Ben het er volledig mee eens !
Ikzelf ben een hardwerkend persoon, de 40 reeds voldoende gepasseerd maar vind dat ik nog genoeg XM in me donder heb om iets als Ingress te spelen ! Zoals anderen smacht ik naar beter weer, ik heb alvast een battery-pack aangeschaft en koop binnenkort een fiets (zo kost een gratis app toch nog wat
)
Met deze donkere dagen kan ik dus alleen iets doen in het weekend, als ik geen verplichtingen elders heb.
Ik heb 1 keer een neutrale Portal ontdekt, resonators geplaats en thuis de ingress-map bekeken. Dit duurde welgeteld 24 uur, daarna stonden er L 4-5 Resonators op de door mij ontdekte Portal. Bummer natuurlijk !
Ik hoop dat Niantic met nieuwe dingen komt, iets van een quest voor lower-levels of noem het maar. Nu lijkt het spel mij vooral "voordelig" voor forensen (O.V.) of mensen die geen werk hebben (of heel veel vrije tijd) of jongeren zonder werk-schoolgaand (?)
Hopend dat mijn Portal- sugestions live worden zodat ik het hondje uitlatende nog iets kan betekenen verblijf ik ...
En dan nog: voorlopig L1 met nu 4160 AP
Excuses maar wilde dit toch even hier onder de aandacht brengen.Ja vind het ook niet helemaal gek, in west Europa is het over het algemeen koud. Veel spelers vinden het leuk om aan dit spel te beginnen, tot dat alle portals in hun omgeving over genomen zijn door lvl 6/7/8 spelers, niks tegen te beginnen dus. Om hier voor, op je fietsje door de stad te crossen s'avonds laat met - 4 op de thermometer is nu ook niet echt de intentie van het gamen denk ik.
Ik vraag me dus af waar Niantic Projects nu mee bezig is. Werken aan de verbetering van de app? Werken aan het spelers bestand? of werken ze aan de portals, er zijn in ieder geval wel zo' n 40 tot 60 mensen mee bezig dus ik ben benieuwd hoe, en wat dit spel nog zal gaan brengen.
Ikzelf ben een hardwerkend persoon, de 40 reeds voldoende gepasseerd maar vind dat ik nog genoeg XM in me donder heb om iets als Ingress te spelen ! Zoals anderen smacht ik naar beter weer, ik heb alvast een battery-pack aangeschaft en koop binnenkort een fiets (zo kost een gratis app toch nog wat
Met deze donkere dagen kan ik dus alleen iets doen in het weekend, als ik geen verplichtingen elders heb.
Ik heb 1 keer een neutrale Portal ontdekt, resonators geplaats en thuis de ingress-map bekeken. Dit duurde welgeteld 24 uur, daarna stonden er L 4-5 Resonators op de door mij ontdekte Portal. Bummer natuurlijk !
Ik hoop dat Niantic met nieuwe dingen komt, iets van een quest voor lower-levels of noem het maar. Nu lijkt het spel mij vooral "voordelig" voor forensen (O.V.) of mensen die geen werk hebben (of heel veel vrije tijd) of jongeren zonder werk-schoolgaand (?)
Hopend dat mijn Portal- sugestions live worden zodat ik het hondje uitlatende nog iets kan betekenen verblijf ik ...
Of mensen die wonen/werken in een gebied met veel portals. Tijdens mijn lunchloopje kom ik een stuk of 15 portals tegen. Zeker nu op dit moment de tegenstander de overhand heeft valt er met een actie van 3 kwartier wel 20k AP te verdienen.mir4dor schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:04:
......Nu lijkt het spel mij vooral "voordelig" voor forensen (O.V.) of mensen die geen werk hebben (of heel veel vrije tijd) of jongeren zonder werk-schoolgaand (?)
Ik denk dat zolang je in een actieve stad zit, je nog steeds in het begin kan levellen vooral door links te leggen en uiteindelijk fields. Ik ken iemand die vooral door dat goed te doen al level 4 is geworden.
Zeker als je level 1/2 bent tikt dit hard door. Daarna kom je langzamerhand op een level dat je wat portals kan neerhalen. In sommige steden helpen ze juist beginners door portals over te nemen en maar één resonator te plaatsen, zodat een lager level teamgenoot het kan afmaken. Vaak doen de level 8 gebruikers dit gezien zij toch weinig aan de AP hebben.
Een andere manier, zoals bij mij toen is gedaan, was dat ik met een level 4-5 collega mee was gegaan. Hij haalde de portals neer, ik mocht ze vullen. Zo kom je ook al snel verder als je dat een avondje doet.
Zeker als je level 1/2 bent tikt dit hard door. Daarna kom je langzamerhand op een level dat je wat portals kan neerhalen. In sommige steden helpen ze juist beginners door portals over te nemen en maar één resonator te plaatsen, zodat een lager level teamgenoot het kan afmaken. Vaak doen de level 8 gebruikers dit gezien zij toch weinig aan de AP hebben.
Een andere manier, zoals bij mij toen is gedaan, was dat ik met een level 4-5 collega mee was gegaan. Hij haalde de portals neer, ik mocht ze vullen. Zo kom je ook al snel verder als je dat een avondje doet.
Morgen maar eens de binnenstad in, route uigezet en delen van de ingress/intel map in de gallery gezet zodat ik ze makkelijk kan vinden.
Btw: Mind units: Enlightened 100% Resistance 0%. Huh ?
[EDIT] Nou, dat was niet voor niets vandaag ! Weer eens lekker in het centrum van A'dam geweest en het weer was werkelijk geweldig te noemen.
Portals hacken, lopen, erg veel lopen. Terrasje pakken en weer portals hacken, etc. etc. Ik had voor vandaag nog maar 4660 AP, nu 13150 (level 2) Een batterij-pack heb je dus echt wel nodig als je constant de app open hebt staan opzoek naar portals.
Sta ik een portal te hacken, zie ik twee gasten druk met hun phone in de weer en te overleggen. Dus ik spreek de nu al legendarische vraag uit: "blauw of groen ?" Het antwoord was blauw, ik ben groen. Kennis gemaakt en ja, ik ken deze namen van bij mij in de buurt, kom ze veel tegen op de Intel-map.
Die zijn serieus ! Rugzak vol profiant mee en op de fiets.
Eenmaal thuis gekomen zie ik dat die gasten echt al de hele dag bezig zijn in Amsterdam
Maargoed, nu begint het leuk te worden voor mij. Level 2 en een shitload aan goodies die je krijgt als je portals hackt, friend or foe
Volgend weekend doe ik het nog eens dunnetjes over, ik heb een hoop "laten liggen" zie ik nu ...
Btw: Mind units: Enlightened 100% Resistance 0%. Huh ?
[EDIT] Nou, dat was niet voor niets vandaag ! Weer eens lekker in het centrum van A'dam geweest en het weer was werkelijk geweldig te noemen.
Portals hacken, lopen, erg veel lopen. Terrasje pakken en weer portals hacken, etc. etc. Ik had voor vandaag nog maar 4660 AP, nu 13150 (level 2) Een batterij-pack heb je dus echt wel nodig als je constant de app open hebt staan opzoek naar portals.
Sta ik een portal te hacken, zie ik twee gasten druk met hun phone in de weer en te overleggen. Dus ik spreek de nu al legendarische vraag uit: "blauw of groen ?" Het antwoord was blauw, ik ben groen. Kennis gemaakt en ja, ik ken deze namen van bij mij in de buurt, kom ze veel tegen op de Intel-map.
Die zijn serieus ! Rugzak vol profiant mee en op de fiets.
Eenmaal thuis gekomen zie ik dat die gasten echt al de hele dag bezig zijn in Amsterdam
Maargoed, nu begint het leuk te worden voor mij. Level 2 en een shitload aan goodies die je krijgt als je portals hackt, friend or foe
[ Voor 74% gewijzigd door mir4dor op 17-02-2013 18:41 ]
Aardige aktie in rotterdam... Resistance kan weer aan t werk
@mir werkt verslavend zoda je een hoger level hebt dan wordt het ook makkelijker om portals neer te halen. Was zaterdag ook in het centrum en had n 15 minuten 14.000 ap.
@mir werkt verslavend zoda je een hoger level hebt dan wordt het ook makkelijker om portals neer te halen. Was zaterdag ook in het centrum en had n 15 minuten 14.000 ap.
[ Voor 59% gewijzigd door Wii4all op 17-02-2013 20:55 ]
Burp
Zie één pagina terug, mijn post.mir4dor schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:04:
[...]
Excuses maar wilde dit toch even hier onder de aandacht brengen.
Ikzelf ben een hardwerkend persoon, de 40 reeds voldoende gepasseerd maar vind dat ik nog genoeg XM in me donder heb om iets als Ingress te spelen ! Zoals anderen smacht ik naar beter weer, ik heb alvast een battery-pack aangeschaft en koop binnenkort een fiets (zo kost een gratis app toch nog wat)
Ofte:
Nieuwe plannen van de dev's.
Heb ik jou ook ontmoet gisteren?Wii4all schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:53:
Aardige aktie in rotterdam... Resistance kan weer aan t werk
And it was fun!!
nee ik was er niet bij.
ik kwam savonds thuis en wilde wat remote gaan rechargen toen ik ineens wat groene lucht zag
Inmiddels is alles weer rustig blauw
ik kwam savonds thuis en wilde wat remote gaan rechargen toen ik ineens wat groene lucht zag
Inmiddels is alles weer rustig blauw
Burp
Hoera! Zojuist tijdens de lunchpauze L6 geworden. Dankzij een paar uurtjes intensief Ingress spelen afgelopen zaterdag (in Blaricum, Laren en Huizen) waar ik zo'n 63 duizend AP binnenharkte, en zojuist een hard gevecht in het centrum van Lelystad waarmee ik de resterende paar duizend AP scoorde eindelijk L6.
Vrees dat L7 worden nog wel een flinke tijd gaat duren!
Ruwweg: van L6 naar L7 kost je evenveel tijd als van L1 naar L6.Haay schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:24:
Ja, en nee.jelmervos schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:38:
Ruwweg: van L6 naar L7 kost je evenveel tijd als van L1 naar L6.
Ja, omdat je voor L6 300.000 AP nodig hebt en voor L7 600.000 AP, dus een verdubbeling van de hoeveelheid AP die je moet verdienen.
Nee, omdat hoe hoger je in level wordt, hoe sterker en effectiever je gebruik kunt maken van je bursters. Voor een L1 of L2 zijn L4 en hogere portals zonder hulp van een (hogere level) medespeler bijna niet neer te halen. Dus blijven dan effectief alleen L1 en L2 portals over als valide doelwitten. Hierdoor ben je redelijk beperkt in je doelwitten. Als L4, L5 of L6 speler heb je steeds sterkere wapens tot je beschikking waarmee lage-level portals in no-time neer haalt, en ook hogere level portals zijn niet veilig voor je.
Je kunt als hogere level speler dus in dezelfde tijd meer acties doen en dus meer AP verdienen dan als lagere level speler. Bij mij ging van L5 naar L6 dan ook sneller dan van L1 naar L5.
Vanaf L4/L5 kun je misschien grotere wapens gebruiken, maar het is een stuk lastiger ze te krijgen. Tot L5 kun je in je eentje een portal maken die 1 level lager is. Als je L6 wordt dan kun je echter nog steeds maximaal een L4 portal maken. Als L6 moet je wel meer samenwerken om uberhaupt voordeel te kunnen halen uit je hogere level. Je kunt wel L6 zijn, maar als je alleen maar L4 busters hebt ben je nog niet beter dan een L4 speler (muv de extra XM die je mee kunt dragen)
Ja, klopt, dat is helemaal waar. Een probleem waar ik als L5 speler al tegenaan liep. Wanneer je geen farm van gelijk (of hoger) level in de buurt hebt waar je vrijwel dagelijks resonators en bursters kunt farmen, terwijl de tegen partij dat wel heeft, dan kun je wel een level hoger zijn dan de tegenstanders, maar trek je aan het kortste eind.Janoz schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:10:
Vanaf L4/L5 kun je misschien grotere wapens gebruiken, maar het is een stuk lastiger ze te krijgen. Tot L5 kun je in je eentje een portal maken die 1 level lager is. Als je L6 wordt dan kun je echter nog steeds maximaal een L4 portal maken. Als L6 moet je wel meer samenwerken om uberhaupt voordeel te kunnen halen uit je hogere level. Je kunt wel L6 zijn, maar als je alleen maar L4 busters hebt ben je nog niet beter dan een L4 speler (muv de extra XM die je mee kunt dragen)
In je eentje kun je gewoon weinig uitrichten tegen beter georganiseerde tegenstanders.
Ik zie regelmatig codes voorbij komenop decodeingress. Wel eens geprobeerd, maar deze werken nooit. Ben ik dan te laat? of werken ze maar voor 1 persoon?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Passcodes bedoel je? Die zijn gelimiteerd in gebruik (en tijd?). Je moet er heel snel bij zijn, soms lukt het.leuk_he schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:18:
Ik zie regelmatig codes voorbij komenop decodeingress. Wel eens geprobeerd, maar deze werken nooit. Ben ik dan te laat? of werken ze maar voor 1 persoon?
Beter is zelf deze passcodes ontdekken, volgens mij via Media. Dan ben je altijd de eerste.
Dan ben je te laat. Een passcode werkt maar voor een x-aantal activeringen. Zodra de code 'op straat' ligt gaan mensen het massaal invoeren en is het een kwestie van minuten tot de code z'n limiet aantal activeringen bereikt heeft en ongeldig wordt.leuk_he schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:18:
Er zijn nog redelijk wat onopgeloste passcode puzzels. Als je een goede decoder bent kun je je daar op storten en proberen ze zelf op te lossen.
Hier is de sectie met Unsolved passcodes:
https://plus.google.com/u...d5-4e4b-aea0-d7a27e70fef6
[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 21-02-2013 08:29 ]
passcodes idd. voor items. zoiets:jelmervos schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:21:
[...]
Passcodes bedoel je? Die zijn gelimiteerd in gebruik (en tijd?). Je moet er heel snel bij zijn, soms lukt het.
Beter is zelf deze passcodes ontdekken, volgens mij via Media. Dan ben je altijd de eerste.
http://decodeingress.me/2013/02/11/passcode-darkness-noise/
Geen invites idd, die zie ik alleen uigedeeld worden Random (hoe ik hem gekregen heb), en via knappe graphics.
[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 21-02-2013 11:41 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Ik ben zelf geabboneerd op de site, zodat ik vrij snel de codes via mail krijg. Deze kan je dan copy/pasten in je ingress scanner. Zolang het niet tijdens het slapen gebeurd, ben ik er tot nu toe vaak op tijd bij. Voor de zekerheid ook Google Play: Ingress Passcodes geinstalleerd.
Soms is de mail sneller, en soms de app.
Soms is de mail sneller, en soms de app.
Bedankt voor de tip Serhat, de app heeft me gisteren twee keer geholpen op tijd te zijn
Hier ook ! De derde keer dat ik een melding kreeg was ik te "laat" (ik was net zo snel als de eerste twee keer maargoed ...)Coocoocachoo schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:25:
Bedankt voor de tip Serhat, de app heeft me gisteren twee keer geholpen op tijd te zijn
Rijd ik vanochtend van huis weg, ik zet altijd de app even aan om weer vol XM te krijgen, zie ik dat mijn ingediende portal live is geworden (nog neutraal). Geen tijd natuurlijk, moet naar mijn werk. Ik denk: vanmiddag maar ... Mooi niet, hangen al L7 resonators op, bummer
[EDIT] Die portal die ik dus vanaf mijn balkon kan hacken heeft mij een L2 media item opgeleverd, top secret document. Wat kan ik daar mee eigenlijk ?
[ Voor 11% gewijzigd door mir4dor op 22-02-2013 19:09 ]
Die media moet je decoden. Maar geen idee hoe.
PS, veel portals vrijdag online gekomen!
PS, veel portals vrijdag online gekomen!
Wanneer had je die nieuwe portal ingediend?mir4dor schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:13:
[...]
Rijd ik vanochtend van huis weg, ik zet altijd de app even aan om weer vol XM te krijgen, zie ik dat mijn ingediende portal live is geworden (nog neutraal). Geen tijd natuurlijk, moet naar mijn werk. Ik denk: vanmiddag maar ... Mooi niet, hangen al L7 resonators op, bummer
[EDIT] Die portal die ik dus vanaf mijn balkon kan hacken heeft mij een L2 media item opgeleverd, top secret document. Wat kan ik daar mee eigenlijk ?
Op 4 januari ingediend. Op 13 februari een melding dat ie is geaccepteerd en uiteindelijk op 22 februari "live" geworden.Bld- schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:55:
[...]
Wanneer had je die nieuwe portal ingediend?
Je kan dus stellen dat het een beste tijd kan duren ...
Ok, dan weet ik ongeveer wanneer mijn submits verwerkt wordenmir4dor schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:00:
[...]
Op 4 januari ingediend. Op 13 februari een melding dat ie is geaccepteerd en uiteindelijk op 22 februari "live" geworden.
Je kan dus stellen dat het een beste tijd kan duren ...
Ik heb net een invite ontvangen en moet nu kiezen tussen the resistance en the enlightend. Iemand in omgeving Nijmegen die interesse hebben in een nieuw lid?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Afgelopen vrijdag werd ook een door mij aangevraagde Portal live. In de ochtend geen tijd maar tegen de avond was hij nog leeg. En richting huis was er nog een nieuwe. Portal ertussen, in handen van de smurven en gelinkt, heb ik nu gesloopt. Dat alles was vandaag genoeg om vandaag naar level 3 te gaan. Tot nu toe helemaal alleen gedaan.
Beide natuurlijk wel... Kies een leuke uit..arjanpvt schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:15:
Ik heb net een invite ontvangen en moet nu kiezen tussen the resistance en the enlightend. Iemand in omgeving Nijmegen die interesse hebben in een nieuw lid?
Je moet zelf kiezen waarvoor je wilt spelen.arjanpvt schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:15:
Niemand kan die keuze voor je maken.
Lees het verhaal achter xm, denk na. Geloof je in evolutie of niet :-P
Vraagje: zijn er al mensen actief in de regio "Westland" en is er al iets bekend waneer het een open BETA wordt?
rond naaldwijk zag ik een groen portal
en kijkduin (voor zover westland) switcht regelmatig, dan weer groen dan weer blauw.
Er zijn daar geloof ik nog niet zo heel veel portals.
en kijkduin (voor zover westland) switcht regelmatig, dan weer groen dan weer blauw.
Burp
Zodra mijn invite binnen is gaan we daar even verandering in brengen.Wii4all schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:49:
rond naaldwijk zag ik een groen portal

Lachen dit.
Heeft iemand al geprobeerd om het op een tablet te spelen ?
Ik kreeg steeds geen beeld maar met alle "locatie services" aan werkt het wel. Tablet heeft een langere accu-duur dan een telefoon volgens mij.
Dat kan dus theteren't door de stad lopen worden (geen 3G tablet hier). Is de tablet "leeg", ga je verder met je phone
Heeft iemand al geprobeerd om het op een tablet te spelen ?
Ik kreeg steeds geen beeld maar met alle "locatie services" aan werkt het wel. Tablet heeft een langere accu-duur dan een telefoon volgens mij.
Dat kan dus theteren't door de stad lopen worden (geen 3G tablet hier). Is de tablet "leeg", ga je verder met je phone
Het staat bij mij op een 7" en een 9,7" tablet. Die 7" heeft 3G en GPS en die 9,7" geen van beide. Maar thuis aan WiFi met locatiebepaling via draadloze netwerken doet die het ook gewoon. Normaal beeld.
Ben je niet beter uit met zo'n back-up accu? Was pas nog in de aanbieding bij Action voor 13 euri. Schijnt normaal voor 16 bij ze te liggen. Ook nog steeds een nette prijs. Dat tetheren kost juist ook extra stroom uit je foon.
Alleen accu en USB-A/Micro-B kabeltje zonder alle verloopjes of tasje. Hij levert 1000mA en bij mij deed ie dat 5 uur en 40 minuten bij de tweede keer ontladen. Dat was aan mijn HTC Flyer het moment dat het laadledje op de Flyer uitging.
Ben je niet beter uit met zo'n back-up accu? Was pas nog in de aanbieding bij Action voor 13 euri. Schijnt normaal voor 16 bij ze te liggen. Ook nog steeds een nette prijs. Dat tetheren kost juist ook extra stroom uit je foon.
Alleen accu en USB-A/Micro-B kabeltje zonder alle verloopjes of tasje. Hij levert 1000mA en bij mij deed ie dat 5 uur en 40 minuten bij de tweede keer ontladen. Dat was aan mijn HTC Flyer het moment dat het laadledje op de Flyer uitging.
Ik heb inmiddels de Solar Powerbank (7000 mAh) Deze werkt super, heb er al uren mee rond gelopen.
Ik ontdekte het instaleren van Ingress op mijn tablet (Sony Tablet S) vandaar mijn post. Ook gewoon thuis via wifi en locatie services ...
Ik ontdekte het instaleren van Ingress op mijn tablet (Sony Tablet S) vandaar mijn post. Ook gewoon thuis via wifi en locatie services ...
Ik vraag me sterk af of al die mAh zomaar te vergelijken zijn, Wellicht zijn die niet allemaal bij 5 Volt , maar bij een ander voltage van de interne accu. Maar goed, een extra oplaadbare lader is altijd handig als je in een onbekende stad staat en je accu van je telefoon staat op 5% (hoi lelystad...).mir4dor schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:19:
Ik heb inmiddels de Solar Powerbank (7000 mAh)

Die van de action is een koopje, maar er zijn veel alternatieven.
Ik heb deze ook, na een tip van jou via een ander medium.Krypt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:20:
Heb zelf een 'Anker' besteld bij Amazon.de. 10000mAh. Stevig, relatief klein en werkt perfect. En goedkoop (€32,99 incl. verzenden)
[afbeelding]
Hiervoor heb ik 2 Hema chargers gebruikt; die zijn helemaal handzaam. €20,- voor 2200mAh.
Heb mijn Nexus 4 nu al tot 3 keer opgeladen ter test. Volgens de indicatie is hij nog ergens bij de helft qua capaciteit.
Fijn ding.
Je was Ingress aan het spelen in Lelystad? Wat is je Ingress-ID en blauw of groen?leuk_he schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:06:
Maar goed, een extra oplaadbare lader is altijd handig als je in een onbekende stad staat en je accu van je telefoon staat op 5% (hoi lelystad...).
Ik ga overigens niet meer het huis uit voor Ingress zonder mijn externe accu mee te nemen!
Wow, dat is een hoop vermogen voor een bescheiden prijs! Die ga ik ook bestellen, handig voor tijdens Lowlands (en misschien wel voor lange ingress-rondtochten)Krypt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:20:
Heb zelf een 'Anker' besteld bij Amazon.de. 10000mAh. Stevig, relatief klein en werkt perfect. En goedkoop (€32,99 incl. verzenden)
[afbeelding]
Hiervoor heb ik 2 Hema chargers gebruikt; die zijn helemaal handzaam. €20,- voor 2200mAh.
Blauw..(en mijn ingressnick is dus ook leukhe ) maar was 1 malig in batavia stad. Je vind ook geen resonatros ofzo van mij, want toen ik bij een portal stond die nog wat resonator kon gebruiken begaf .... op dat moment... mijn batterij het. Nu heb ik dus een accu erbij.Haay schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:18:
[...]
Je was Ingress aan het spelen in Lelystad? Wat is je Ingress-ID en blauw of groen?
Iets over leermomenten. ....
Verder ben ik aan de gang gegaan met het submitten van portals in mijn woonplaats. In december waren er nog 0, nu 4, met een 5e die geaccept is maar nog niet ingame zichtbaar is.
Ik weet niet hoe (groen) snot communiceert , maar voor de blauwen is er een restricted google plus groep , NL, en sommige regio hebben ook een eingen groep.
Ik ga vanavond eens lekker farmen in Nijmegen. Ik heb gelezen dat ik dus eerst maar flink veel wapens moet verzamelen voordat ik een poging ga doen om andere portals over te nemen, en in het centrum van Nijmegen zijn in ieder geval portals genoeg.
Dat is het zeker. Moet zeggen dat ik op 1 Hema stick van 2200mAh (op 3.7V) al ruim 6 uur heb kunnen wandelen door Rotterdam met mijn S3.arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:47:
[...]
Wow, dat is een hoop vermogen voor een bescheiden prijs! Die ga ik ook bestellen, handig voor tijdens Lowlands (en misschien wel voor lange ingress-rondtochten)
Laatst de raid in Gorinchem en Rotterdam (begonnen om 8:30) heb ik de 2e pas aangesloten tegen de avond.
Dus met die Anker moet ik zeker wel een complete dag uit kunnen houden
Zo kaartje vooraf zodat we zien wat je morgen bereikt hebt:arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:00:
Ik ga vanavond eens lekker farmen in Nijmegen. Ik heb gelezen dat ik dus eerst maar flink veel wapens moet verzamelen

Valkhof park is op dit moment het meest interresant om te beginnen.(voor beide kleuren). En, met L1 gear moet je niet verwachten een L6 portal helemaal op te blazen hè.
Idem voor de Enlightened. We hebben een geverifieerde Community voor heel Nederland, en dan zijn er natuurlijk ook de meer regionaal/Provinciaal geörienteerde Community groepen met geverifieerde toegang.leuk_he schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:54:
Ik weet niet hoe (groen) snot communiceert , maar voor de blauwen is er een restricted google plus groep , NL, en sommige regio hebben ook een eingen groep.
Haha, je weet de druk wel lekker op te voeren he?leuk_he schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:26:
[...]
Zo kaartje vooraf zodat we zien wat je morgen bereikt hebt:
[afbeelding]
Valkhof park is op dit moment het meest interresant om te beginnen.(voor beide kleuren). En, met L1 gear moet je niet verwachten een L6 portal helemaal op te blazen hè.
Och, vorige week vrijdag was nijmegen nog bijna helemaal groen. Daar zijn zaterdag een aantal L6-7 spelers (weet niet precies hoeveel en welk level) overheen gegaan. Dus ik weet niet welk level je hebt, maar echt flink bijkleuren lukt je niet alleen denk ik..