Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Ingress invite topic

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 30.667 views

• NASUM
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-09 21:12
Ingress is Googles eerste grote strap in de game industrie. Het is een location based augmented reality MMOG (een mond vol). Momenteel is de game nog in een gesloten (invite only) BETA fase.
Je kunt een invite ontvangen door je simpelweg aan te melden voor de beta op http://www.ingress.com.

Ook is het mogelijk om uitgenodigd te worden door vrienden via het in-app 'recruiting' menu.
Aangezien de invites vanuit Google nog niet heel snel gaan leek het mij zinnig om hier in dit topic onze mede-Tweakers aan invites te helpen door deze te delen.

Als iemand invites heeft te vergeven kunnen zij dit in de onderstaande thread kenbaar maken.
Het lijkt me verstandig om niet halsoverkop deze persoon te gaan PM'en maar het gewoon netjes in de thread te melden dat je zoekende bent. De persoon in kwestie kan dan gewoon via PM contact zoeken.

Laten we het netjes en georganiseerd houden.
Caps helpen je niet sneller aan een invite.

Over invites gesproken; ik heb zelf ook nog geen invite dus mocht iemand al beschikking hebben over een account... ik ben zoekende en zal op mijn beurt mijn invites weer hier verdelen.
Super bedankt SpaceLord!

Alvast bij voorbaat dank en veel succes en plezier met Ingress!!

[Voor 1% gewijzigd door NASUM op 28-11-2012 10:20. Reden: Jargon aangepast ;-)]

• Feralio
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:20

Feralio

Stab, bleed, repeat.

Edit:
Dank aan SpaceLord heb ik nu een key. _/-\o_

[Voor 72% gewijzigd door Feralio op 28-11-2012 09:16. Reden: Key binnen!]

Dota 2 Stats: Feralio | Dota 2 irc channel: Chat

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:02

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Ik ben ook nog opzoek naar een invite :Y)

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Xevoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 04-09 10:35
Ik zoek ook nog een invite! Mocht ik er ooit 1 over hebben komt die dan natuurlijk hier ook weer terecht ;)
Heb er 1! Thanks SpaceLord _/-\o_

[Voor 16% gewijzigd door Xevoo op 28-11-2012 10:01]

• baexem
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:50
Idem, ook zoekende. (Al een week geleden aangemeld via de site maar nog steeds niks ontvangen)

...

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:52

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zoekende. En ik zal natuurlijk terug sharen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:27
Ik heb me bij Google aangemeld, maar nog geen uitnodiging ontvangen. Bij deze. :)
Als ik invites kan sturen, dan zal ik dat zeker hier aangeven.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:00

m0nk

16-09-2003 15.15

Ook op zoek. Ingeschreven maar nog niets ontvangen helaas..
Een ontvangen! thx Jelmervos!

[Voor 24% gewijzigd door m0nk op 06-12-2012 11:41]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:07
Sta inmiddels ook al een week op de wachtlijst voor een invite / activatie-code. Via Google+ heb ik ook al contact met een potentiële medestander in mijn eigen woonplaats. Hij wacht ook nog op een invite / activatie-code. Zodra we allebei in de game zitten kunnen we samenwerken en onze krachten bundelen. :)

Anyway, als iemand hier in Flevoland actief is, een invite / activatie-code beschikbaar heeft, en medestanders zoekt, dan hoor ik het graag via PM !

• djc
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16-06 13:44
Volgens mij was ik een van de eerste tweakers met Ingress access, en ik heb nog steeds geen invites gekregen om te versturen, dus weet niet of dit nou een heel zinvol topic is.

Rustacean

• SilencerNL
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09:16

SilencerNL

No remorse

Ik heb me ook al een tijdje ingeschreven bij Google / Ingress, maar tot op heden nog geen invite gekregen.

Dus ik hou me graag beschikbaar voor een invite :)

Don't dream your life, live your dreams!

• Ultraman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:31

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Je enkel inschrijven zal je niet snel een invite opleveren. Als je er vlot eentje wilt zul je er wat tijd in moeten steken. Ik had eergisteren bijna een invite te pakken op Google+ door gewoon het #ingress topic in de gaten te houden.
Een betere optie is om iets leuks te doen wat de devs @ Niantic waarderen, en dan heb je zo een invite in je mail zitten.

Mocht ik ooit over invites beschikken, dan kom ik hier zeker nog wel een keer langs. Voorlopig heb ik er zelf ook nog geen, maar ik heb ook weinig tijd op het moment om er iets voor te doen, laat staan er iets mee te kunnen.
Volgende week though...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• NASUM
  • Laatst online: 21-09 21:12
Ultraman schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:12:
Je enkel inschrijven zal je niet snel een invite opleveren. Als je er vlot eentje wilt zul je er wat tijd in moeten steken. Ik had eergisteren bijna een invite te pakken op Google+ door gewoon het #ingress topic in de gaten te houden.
Een betere optie is om iets leuks te doen wat de devs @ Niantic waarderen, en dan heb je zo een invite in je mail zitten.
Ik ben ook al twee dagen druk bezig om via G+ wellicht de juiste mensen te treffen of in het oog te vallen bij de Ingress devs. Helaas ben ik daar ook wederom niet de enige :P. De buzz eromheen maakt in ieder geval wel duidelijk dat het hier gaat om een gave game! Ik zie veel mooie screenies/prestaties voorbij komen. Ben erg benieuwd.

Als ik een goed methode vind om extra aandacht te vestigen zal ik dit met jullie delen. Tot noch toe geen gouden greep gevonden. :+

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik hou me ook aanbevolen :Y Lijkt me erg gaaf!

Edit: ik ben via een ander kanaal inmiddels voorzien d:)b Als ik zelf invites ontvang dan zal ik die doorspelen.

[Voor 55% gewijzigd door Trouble op 27-11-2012 08:29]

DeNerdette.nl

• MyKey
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 29-09 12:09
Ik ben ook beschikbaar voor een invite :) Ik heb me een tijdje geleden ook ingeschreven, helaas nog geen invite.

PoE Profiel : Floep '..' PSN = Floeppie '..' Twitch.tv : Floeppie

• MittaM
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08-09 16:56
Net als iedereen hier ben ik ook op zoek naar een invite :)

• Krypt
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:31
Heb de challenge eens bekeken van Lavern. Wel een leuke challenge.
RAR verstopt in JPG, die geencrypt met een wachtwoord welke je moest decrypten aan de hand van de files in de RAR. Daarin weer een RAR waarbij de het wachtwoord moest ontdekken door een Enigma device te gebruiken.

Kwam er niet geheel aan uit om die laatste RAR te openen en heb de afgelopen nacht maar een brute force erop af gelaten. Die was vanmorgen klaar. Aan de hand van het wachtwoord heb ik de Enigma Cipher text gevonden.

Zooi mailen naar het emailadres welke in die laatste RAR stond en nu maar afwachten..

Pvouput live

• Rexcore
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:42

Rexcore

Alvestêdetocht!!

* Rexcore meld zich zoekende..
heb me een dikke week geleden ook al aangemeld voor de beta, maar tot op heden nog geen invite mogen ontvangen van google zelf.

PERFECTENSCHLAG!!!!

• itsme
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:02
* itsme meld zich ook zoekende

papa van Emma en Saartje

• Katth
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-06 21:27
Heb me ook ingeschreven, maar zoals je kan raden nog niets gehoord. Dus mocht iemand nog een invite over hebben houd ik me aanbevolen.

• Krypt
Volgens mij heeft (bijna) niemand nog invites om te versturen.

Pvouput live

• Magnetic_Man
  • Niet online
Denk ik ook niet. Ik speel nu inmiddels iets meer dan een week, maar kan nog niemand uitnodigen. Uiteraard zal ik het laten weten zodra ik iets heb.

• Joukea
  • Laatst online: 29-09 19:09
Ik ben ook nog op zoek naar een invite

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 14:48

Madstorm

Derping all the way!

Heb me ook ingeschreven. Dus ook zoekende. Zodra ik iets hoor komt het hier wel te staan. Misschien een idee om wat informatie over het spel in de TS te zetten?

[Voor 28% gewijzigd door Madstorm op 27-11-2012 12:45]

I'm an Ironman!

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 14:06

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik sta nu op meerdere mail adressen ingeschreven maar heb gewoon nog steeds geen invite gehad na nu 4 weken... erg irritant. Eerst keek ik nog elke dag en nu zal het waarschijnlijk nog een week in m'n mailbox staan voordat het me opvalt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Ik heb een invite gekregen... alleen zelf heb ik maar 0 invites :(
hopelijk krijg ik er binnenkort 1tje

• Iooryz
  • Laatst online: 03-08 16:29

Iooryz

iooryz

Verheug je daar maar niet te veel op. Ik speel al vanaf vorige week maandag, maar heb ook nog geen invites om uit te delen.

• Krypt
Hehe.. Ik heb er ook 1 binnen dankzij de challenge. Wel vreemd overigens dat ik de code niet zelf heb in hoeven voeren. Vraag me dan ook af of de code die ik in mijjn mail heb gekregen nog werkt. Iemand proberen?

Pvouput live

• jelmervos
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Krypt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:37:
Hehe.. Ik heb er ook 1 binnen dankzij de challenge. Wel vreemd overigens dat ik de code niet zelf heb in hoeven voeren. Vraag me dan ook af of de code die ik in mijjn mail heb gekregen nog werkt. Iemand proberen?
Ja hoor, PM maar.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Multensor
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-09 18:51
Ook ik ben nog op zoek naar een invite. Zal uiteraard ook weer terug inviten.

erhmm.

• djunicron
  • Laatst online: 16:30

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ook (2maal) ingeschreven, ik zie graag een invite wanneer mogelijk natuurlijk.

Erg benieuwd hoe dit gaat spelen, maareh, welke factie zitten jullie dan? Het is natuurlijk wel leuk om in ieder geval in dezelfde te gaan zitten en als T.net heel Nederland te proberen te beslaan.

Aan de andere kant is dit natuurlijk perfect voor Google om zo je bewegingsgebied totaal in kaart te brengen! Maar goed, dat kunnen ze toch wel als ze het willen...

Hoe dan ook, ik hoor / lees ook graag een gebruikers review hier in Nederland.

• PromWarMachine
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 23:37

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat een grappig idee. Ik zit in het midden van het land. Werkt het 'spel' ook vanuit de auto?

Zoekende en ingeschreven :)

Dividend for Starters

• Diange
  • Laatst online: 29-07 14:08
Ik zoek voor dit spel ook een invite. Als iemand er 1 over heeft dan hoor ik het graag

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:39

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

* D4NG3R zou er graag eentje willen :D .

Ik heb me al ingeschreven, maar een invite is altijd welkom. DM me gerust!

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:57
Ik houd me ook aanbevolen voor een invite!

• leuk_he
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 20:51

leuk_he

1. Controleer de kabel!

leukhe meldt zich ook. Iemand al beschikking over invites?

(DM of via leukheAtGmaildotcom )

[Voor 23% gewijzigd door leuk_he op 28-11-2012 13:20]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• SpaceLord
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 27-08-2016
Ik heb geluk gehad met een prijsvraag via google+, waardoor ik 5 invites heb gekregen. Op dit moment, heb je als speler nog geen invites beschikbaar. Er is, voor zover ik weet, nog geen manier om in-game invites te verdienen/krijgen. Wel kan je extra invites krijgen door een mooi verhaaltje te schrijven over ingress en dit te delen op de google+ stream (bron).

• InFrA-WiZ
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:01

InFrA-WiZ

Huh wat?

iAdema schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:13:
Ik houd me ook aanbevolen voor een invite!
Ik ook :)

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

• weebl
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

weebl

YARR!

Jeej, zou ik er ook eentje kunnen krijgen?

• RoasteR87
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
Als iemand toevallig nog een invite over? Ik lees natuurlijk dat er bijna nog geen invites zijn, maar uiteraard hoop ik dat er nog een key ergens over is. Uiteraard zal ik mijn invites ook sharen met andere.

PVoutput

• []InTeR[]
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10-03 14:32
Ik had me ook aangemeld op de site voor een invite vanaf dag 1 nog niks ontvangen.
Vertel ik het een paar dagen later aan een vriend, heeft hij de volgende dag een key.

Iemand nog een key over?

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• Iooryz
  • Laatst online: 03-08 16:29

Iooryz

iooryz

djunicron schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:17:
Ook (2maal) ingeschreven, ik zie graag een invite wanneer mogelijk natuurlijk.

Erg benieuwd hoe dit gaat spelen, maareh, welke factie zitten jullie dan? Het is natuurlijk wel leuk om in ieder geval in dezelfde te gaan zitten en als T.net heel Nederland te proberen te beslaan.

Aan de andere kant is dit natuurlijk perfect voor Google om zo je bewegingsgebied totaal in kaart te brengen! Maar goed, dat kunnen ze toch wel als ze het willen...

Hoe dan ook, ik hoor / lees ook graag een gebruikers review hier in Nederland.
Dan moet je vooral het ingress topic volgen: Ingress: Google's augmented reality MMOG
Ik zit bij de resistance trouwens!

• MonoKid
  • Laatst online: 15-07 23:40
Liefste medetweakers,

Ik wacht sinds vorige maandag op een invite, maar zit helaas nog zonder :(
Ik hoop Resistance te versterken regio midden Limburg, België.

Wie mij een invite kan bezorgen, steekt een coin in zijn karma bank en verdient mijn eeuwige dankbaarheid.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vanavond een invite code gevonden, snel ingevuld en werkt! https://plus.google.com/u...9510641/posts/YqymfNC4jG9

Goed zoeken dus.

[Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 28-11-2012 20:48]

• Krypt
Proficiat! En inderdaad Google+ afspeuren, art maken, Niantic medewerkers volgen, challenges en trivia oplossen op irc. Met moeite kom je sneller aan een invite.

Pvouput live

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Ik vraag me alleen af wat er gebeurt als het spel uit de beta gaat... :/ ik bedoel er zijn nog miljoenen mensen die geen invite krijgen/vinden. Dan zijn er een heleboel "veteranen" XD en een heleboel newbies....

• Krypt
Maakt ansich niet uit omdat je in een fraction speelt. Het kost je alleen wat meer moeite om hoger in het level te komen. Maar dat wordt weer opgelost door nieuwe portals; het is dus slim om ook voor jezelf nieuwe portals aan te leveren, zeker in gebieden die niet echt druk bevolkt zijn.

Als de portal geupgradet wordt, dan kun je grotere links bouwen en heb je dus ook sneller een groter control field.

Pvouput live

• Ilyas
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Ilyas

Cats & Whisky

Spannend! Ik zit er nu ook in sinds vannacht, maar kom wegens werk niet toe om te spelen. Vanavond maar proberen. Ik ben nu al huiverig om info te delen op een publiek forum, dus met de pret is niets mis =)

It's always DNS...

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Krypt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:52:
Maakt ansich niet uit omdat je in een fraction speelt. Het kost je alleen wat meer moeite om hoger in het level te komen. Maar dat wordt weer opgelost door nieuwe portals; het is dus slim om ook voor jezelf nieuwe portals aan te leveren, zeker in gebieden die niet echt druk bevolkt zijn.

Als de portal geupgradet wordt, dan kun je grotere links bouwen en heb je dus ook sneller een groter control field.
Alle noemswaardige portals in Utrecht zijn zowat al op de kaart gezet. :X
maar ik zal zondag wel ff ene rondje doen op de fiets ;)

• ForReal
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 28-01-2019
Ziet er erg vet uit dat spel! :)

Houd me ook aanbevolen voor een invite.

• Krypt
Tja. Wat is noemswaardig? Je ziet ook gewoon winkeltjes er tussen staan hier in Maastricht. Ik heb ook gewoon een zooi tankstations opgevoerd als "Fuel and Energy reserve" :) Lijkt me wel grappig om daar een portal te zien.
Ook bibliotheken, politiestations, ziekenhuizen en landmarks heb ik maar ingestuurd.

Pvouput live

• novastorm76
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:55
Ben ook op zoek naar een invite. maar ik vrees dat dit een lang verhaal gaat worden. Hoor overal dat de invites een beetje stilligen

• M-Opensource
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-09 14:16
Bij deze meld ik mij ook voor een invite, ben erg geinteresseerd in dit spel :)

"Find what you love and let it kill you"

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Krypt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:02:
Tja. Wat is noemswaardig? Je ziet ook gewoon winkeltjes er tussen staan hier in Maastricht. Ik heb ook gewoon een zooi tankstations opgevoerd als "Fuel and Energy reserve" :) Lijkt me wel grappig om daar een portal te zien.
Ook bibliotheken, politiestations, ziekenhuizen en landmarks heb ik maar ingestuurd.
Ik kwam een portal tegen wat al 6 maanden niet meer bestaat... (gebouw is gesloopt) voor de rest is elke kerk in Utrecht een portal O-) dus het centrum is een battlefield :p

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:08

Oxigeon

En zo is dat!

Dit spel is ook voor de apple te verkrijgen of dat niet?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:39:
Dit spel is ook voor de apple te verkrijgen of dat niet?
"...De game komt later ook voor iOS beschikbaar."
Lees: nieuws: Google komt met 'augmented reality'-game

• drogeworst
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 22:28
Als iemand een invite voor mij heeft... zou top zijn :)

niet te kauwen dit...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mensen die joinen, kies voor Resistance (blauw), we kunnen het gebruiken. :)

• Pascal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 29-09 22:57
* Pascal kan niet wachten op een invite! ...

De client staat al op me mobiel :9

O-) i got one

[Voor 11% gewijzigd door Pascal op 07-12-2012 23:57]

User: Box? No earthquake Cleverbot: Run for your life! User: We did, nothing happens. Cleverbot: Then it is not your time to die.

• Wolfensteijn
  • Registratie: maart 2000
jelmervos schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:11:
Mensen die joinen, kies voor Resistance (blauw), we kunnen het gebruiken. :)
Wil ik best doen, maar dan heb ik eerst een invite nodig ;)

Invite via Google gekregen volgens mij. Nu eens uitzoeken hoe het allemaal werkt, en wat er hier in de buurt aan portals te vinden is :D

[Voor 22% gewijzigd door Wolfensteijn op 07-12-2012 09:51]

• Sven_Vdb
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 08-09 09:07
Ik wacht ook vol ongeduld op een invite. :)

• JulianLeeuwen
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-06-2013
Als het niet te veel gevraagd is zou ik er ook graag een willen ontvangen.

Bij Voorbaat bedankt.

ontvangen Bedankt

[Voor 12% gewijzigd door JulianLeeuwen op 05-12-2012 12:20]

• Cyberthube1
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14:21
Hallo allemaal,

ik ben nog opzoek naar een invite!

als iemand er nog een heeft graag.

danku

• Bas_De_Beer
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 29-09 12:12
Na al een tijdje ingeschreven te staan ga ik het ook maar 'es wanhopig hier proberen, dus, als iemand er nog eentje overheeft zou dat geweldig zijn! ;)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Voor mensen die een invite zoeken: http://ingressfieldguide....s-activation-code-contest

Wat ik heb gevonden in de HTML source:
code:
1
check back <span data="b3cubHkvZkw1c04=">here.</span>

data is base64 voor: ow.ly/fL5sN

Die locatie moet worden gekoppeld met iets op www.nianticproject.com

[Voor 11% gewijzigd door jelmervos op 03-12-2012 18:22]

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 14:06

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat een gedoe voor een invite zeg, laat maar hangen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• leuk_he
  • Laatst online: 24-09 20:51

leuk_he

1. Controleer de kabel!

the code was hidden as an attribute of the HTML span tag around the word "here" in the statement, "So if you are struggling, check back here." The clue was a base64 encoded string, b3cubHkvZkw1c04=, that when decoded gave you ow.ly/fL5sN, which is a tiny url. Entering that url in your browser took you to Google Maps at the exact location of the "Native Son's Monument" which was created by Douglas Tilden who also created The Mechanic's Monument which sits 3 blocks away. The Mechanic's Monument was in the video from the blogger who bought the buggy cell phone that can be watched @ www.nianticproject.com.

Good luck!
-lunger
TE laat dus...

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BrammT
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23:06

BrammT

The one and only!

Hier ook interesse, maar lijkt nog lang te duren.. :(

Suzuki SJ413 1.3 GTI - Suzuki King Quad 700cc - Mazda MX5 NA 1990 1.8 Turbo(TD04)

• maniak
  • Laatst online: 06-09 09:02
Ik heb een invite gekregen van Google voor Ingress.. Hoe kan ik anderen, zoals de mensen in deze topic, een invite geven?

Edit: gevonden..

Wie een invite wil, doe me even een PM met het mail adres van je Google account :)

[Voor 30% gewijzigd door maniak op 04-12-2012 10:51]

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

maniak schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:49:
Ik heb een invite gekregen van Google voor Ingress.. Hoe kan ik anderen, zoals de mensen in deze topic, een invite geven?

Edit: gevonden..

Wie een invite wil, doe me even een PM met het mail adres van je Google account :)
Heb je invites om uit te delen dan? Bij mij staat deze nog op 0.

• maniak
Ik had er dus 1, nu weer 0 :)
Als ik er weer wat heb zal ik mijn Tweakers mailbox openen en invites sturen.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er gaat trouwens het gerucht (twitter, reddit) dat als je geen Google+ activiteit laat zien, je de Ingress invite wel kunt vergeten. Ze willen waarschijnlijk afstanden tussen personen en geografische beweging aan elkaar koppelen.

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze zoveel acties daar hebben.

Mensen met toegang, kunnen jullie dit wellicht ontkrachten?

Oh en ik zou nog steeds graag een invite ontvangen!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

djunicron schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:58:
Er gaat trouwens het gerucht (twitter, reddit) dat als je geen Google+ activiteit laat zien, je de Ingress invite wel kunt vergeten. Ze willen waarschijnlijk afstanden tussen personen en geografische beweging aan elkaar koppelen.

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze zoveel acties daar hebben.

Mensen met toegang, kunnen jullie dit wellicht ontkrachten?

Oh en ik zou nog steeds graag een invite ontvangen!
Je kunt ook invites via IRC krijgen toch?
Ik heb mijn invite dan wel van Google+ gehaald, maar zonder daar zelf eerst iets voor hoeven te doen.

Ik denk eerder dat ze Google+ gewoon populairder willen maken.

• Xqlusive
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Zojuist naar aanleiding van de XKCD comic van vandaag ( http://www.xkcd.com/1143/ ) eens bekeken wat dit spel inhoudt, zou het graag eens proberen. Heeft er nog iemand een key voor mij?

• CR35
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:28

CR35

infamous topic killer...

Hier hetzelfde, geinstalleerd maar kan niet spelen zonder invite code... :P

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bleh, tja, het schiet niet heel erg op met de invites volgens mij. Hopen dat ze over niet al te lang met een nieuwe lading komen. Misschien toch maar eens wat fan-art gaan opsturen, kan dat nog steeds? Waarheen?

• Sevyx
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:47

Sevyx

Facta non verba!

Als iemand er nog 1 heeft dan zou ik het waarderen om er één te ontvangen.

Psn - Sevyxs

• Tom Yam
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 13:54

Tom Yam

(>'.')>

Mocht er een code beschikbaar zijn, dan zou ik het tof vinden om die te krijgen :)!

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Collega kan sinds vandaag zonder activation code toch plots inloggen op Ingress. Vaagheid.

• Brian
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 09:41
Ik zou graag een code ontvangen als iemand nog één over heeft :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb een activatie code via de e-mail gekregen, maar ik heb al toegang. Misschien werkt ie voor iemand anders: D67IIHGV
Laat even weten als ie werkt.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

jelmervos schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:15:
Ik heb een activatie code via de e-mail gekregen, maar ik heb al toegang. Misschien werkt ie voor iemand anders: D67IIHGV
Laat even weten als ie werkt.
Thanks! Werkt! _/-\o_

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Veel plezier. Kies maar voor Resistance. ;)

• CerielTjuh
  • Laatst online: 19:46
Ik ben ook op zoek, als iemand nog een invite over heeft :)

• Cr3ator
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 28-09 15:30

Cr3ator

1 bar is geen bar

Iemand een invite over om in Enschede wat versterking te krijgen? :)

2240Wp Yingli / Solaredge SE2200 @ 50º ZW Live.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

jelmervos schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:19:
[...]

Veel plezier. Kies maar voor Resistance. ;)
Done :) Maar wat portals maken in Zmeer/DH en omstreken. En dan linken naar Rdam

[Voor 16% gewijzigd door m0nk op 06-12-2012 09:38]

• Gunirus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-10-2019
Iemand nog eentje over? :D

• maniak
edit: was een ingame passcode :)

[Voor 76% gewijzigd door maniak op 06-12-2012 11:33]

• Arunia
Code doet het hier iig niet.

Ook maar even via google+ wat moeite gedaan. Heb een foto ingezonden. Maar geen idee of ze met de tags dit kunnen lezen/zien.
Heel eerlijk nog nooit wat met G+ gedaan.

[Voor 82% gewijzigd door Arunia op 06-12-2012 13:17]

• Haay
Zijn er toevallig mensen hier die in Flevoland (en dan vooral Almere en Lelystad) wonen, en die de Enlightened willen versterken?
Arunia schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:33:
Ook maar even via google+ wat moeite gedaan. Heb een foto ingezonden. Maar geen idee of ze met de tags dit kunnen lezen/zien. Heel eerlijk nog nooit wat met G+ gedaan.
Wat is je G+ account? (oftwel, linkje naar je post graag... ;))

[Voor 55% gewijzigd door Haay op 06-12-2012 14:33]

• Arunia
Volgens mij heb ik mijn post op beperkt staan (alleen Ingress account en ik kunnen hem zien)
Voor zover kan ik niet vinden of dat nog te wijzigen is.

• DinX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:50

DinX

Motormuis

Als er nog iemand een invite over heeft ... :)

dinx apenstaartje dinx.be

:)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Sn0zz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 29-06 14:00

Sn0zz

Wait... what!?

Ik ben ook nog op zoek naar een invite.. :/ Ze lijken redelijk schaars. Zorgt natuurlijk wel voor een goede 'want!' factor. :)

• Xqlusive
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Ook nog steeds zoekende....Wil graag Eindhoven versterken!
Het is nou eenmaal de lichtstad, dus denk dat ik voor de Enlightened ga kiezen :P

• Haay
Arunia schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:53:
Volgens mij heb ik mijn post op beperkt staan (alleen Ingress account en ik kunnen hem zien)
Voor zover kan ik niet vinden of dat nog te wijzigen is.
Nee, een beperkte post kun je achteraf niet meer publiek maken. En als je van Ingress een activatie-code wilt krijgen moet je wel met iets leuks aankomen. Snel even wat in elkaar flansen werkt niet. Heb ook geen succes gehad met twee eerdere pogingen. Alleen mijn post van woensdagochtend heeft me een activatie-code opgeleverd.

• Arunia
Nahja, globaal komt mijn post op een stukje tekst gebaseerd op de foto en een geshopte foto met een oplichtend resistance logo.

Dus, we zien wel. Heb er mindere voorbij zien komen. :P

• Biersteker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-09 17:13
Mocht er nog een invite over zijn :P, dan hou ik me aanbevolen.
TY ArcticWolf!

[Voor 15% gewijzigd door Biersteker op 06-12-2012 18:59]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe. - Bitcoin Fee en Netwerk Stats

• watercoolertje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17:16
Ik zoek voor een maatje nog een code, ik had niet door dat er restricties waren dus ik klikte op 3 mensen om te inviten en ineens kreeg ik een bericht dat het op was, waren niet eens mensen die ik ken, maar ik wou geowon iedereen in die lijst inviten :D

Jammer dat je ze niet terug kan trekken als ze nog niet gebruikt zijn!

Iemand een invite over? PM me maar en ik ben je zeer dankbaar!

16 x 300Wp = 4800Wp @Zuid

• Wimbo
  • Laatst online: 15:29
-

[Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 19-01-2015 16:41]

• sirono
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 04-09 16:17
en ook hier is een invite welkom
Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True