Daily driver; MB R171 SLK280

Heb nog 3 invites liggen, rond Rotterdam Zuid, Enlightened. Het is er erg blauw de laatste tijd en misschien een handvol actieve ENL spelers in de regio wat op het moment echt niet genoeg is.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Same here.. heb ook 5 invites over. Let wel: Het spel werkt alleen op Android toestellen! Vorige invite ging "verloren" aan iemand die achteraf erachter kwam dat Ingress niet op iPhone isarjanpvt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:58:
Ik zag gisteren dat ik nog 5 invites heb! DM me met daarin je emailadres waarop ik je uit kan nodigen!

https://github.com/alex-alex/iOS-Ingressmaniak schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:10:
[...]
Same here.. heb ook 5 invites over. Let wel: Het spel werkt alleen op Android toestellen! Vorige invite ging "verloren" aan iemand die achteraf erachter kwam dat Ingress niet op iPhone is
Werkt ook op ios hoor..

Nog meer Resistance in Adam ?Ken. schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:49:
Heb ook codes in de aanbieding voor nieuwe Resistance spelers in Amsterdam West

Ff over dat drive-by bombing: zo cool, elke werkdag minimaal 2 keer op meerdere portals

[Voor 19% gewijzigd door Canard op 18-06-2013 13:20]
Stuur maar een DM als je er één wilt.
[Voor 3% gewijzigd door zwittrooper op 19-06-2013 21:06]
Misschien inderdaad wat overkill op het moment..mir4dor schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:26:
[...]
Nog meer Resistance in Adam ?![]()
Ff over dat drive-by bombing: zo cool, elke werkdag minimaal 2 keer op meerdere portals
Hahaha ik krijg telkens een bericht van je ja. Zal er binnenkort weer een paar terugsturen

Alle spelers die 5 invites hebben gekregen kunnen jouw alleen in-game uitnodigen. Volgens mij is de tijd van invite codes een beetje voorbij ?
Je kunt jezelf inviten en de code doorgeven.mir4dor schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:15:
Aan iedereen die een invite wil: je moet je gmail adres DMen naar degene die een invite aanbied !
Alle spelers die 5 invites hebben gekregen kunnen jouw alleen in-game uitnodigen. Volgens mij is de tijd van invite codes een beetje voorbij ?

...maar als ik de handleiding lees ben ik kennelijk in de war, dan is blauw resistance en groen enlightened. Chaos!
[Voor 20% gewijzigd door Kaastosti op 20-06-2013 11:30]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Enjoy!

Als je de invite hebt kun je, voordat je de fractie kiest, op de intel map de status bekijken van je omgeving. Blauw=Resistamce, Groen=Enlightened.Kaastosti schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:57:
Lijkt me op zich best grappig om eens te proberen... kun je ook ergens zien wat de status is in een bepaald gebied? Ik lees hier veel over blauw en enlightened, dus dan is het automatisch leuker om the resistance te gaan versterken
...maar als ik de handleiding lees ben ik kennelijk in de war, dan is blauw resistance en groen enlightened. Chaos!
[Voor 11% gewijzigd door Kizomo op 24-06-2013 12:12]
Ik heb er nog een paar liggen.

In Eindhoven en omstreken staat er een team voor je klaar om je actief naar een hoger level te trekken.

[Voor 34% gewijzigd door KleineJoop op 25-06-2013 19:24]
Het liefst mensen in omgeving Tilburg of in Twente

ENL versterking nodig in Tilburg?JohnBQ schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:17:
Mochten er mensen zijn die de Enlightened willen versterken, stuur me even een DM.
Het liefst mensen in omgeving Tilburg of in Twente

Speel mee (als enlightened...) en wij proberen je level 5 of 6 te maken in 1 dag. Niet alleen dat: ook nog Kebab in Veldhoven of Waalre. En als klap op de vuurpijl ook nog een gezellige tijd.
minds are like parachutes, they work only when opened.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).

Nog 5 4 3 2 1 beschikbaar.
[Voor 6% gewijzigd door Bundin op 10-07-2013 21:54]
Anoniem: 500722
Vive la Resistance
;-)
P.s. Wil je op andere Brabantse plaatsen bij het verzet aanhaken dan kunnen we dat ook wel regelen
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
stuur me maar een DM. als je de blauwe kant kiest!Casmo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:49:
Ik zou graag een invite voor (in de buurt van) Nijmegen willen!

Heeft u voor mij dan die laatste code maar als dit nog mogelijk isBundin schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:15:
Ik heb nog een stapel invites over voor wie ze wil. Regio en kant die je kiest maakt me allemaal niet uitStuur maar een DM als je er wil.
Nog 5 4 3 2 1 beschikbaar.

[Voor 4% gewijzigd door DutchHawk op 11-07-2013 18:35]

[Voor 8% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 21-07-2013 21:34]
Dan hack ik er graag 1 van jouGewoonWatSpulle schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:48:
6 invites beschikbaar! Wie er eerst komt, wie het eerst hackt!
Balans verstoord in eindhoven? Daar zie je anders veel meer resistance dan enlightened spelers op dit moment.. Elk moment eigenlijk. Ik denk dat je beter kunt vragen naar actieve spelers; daar zit de echte verstoring in. Blijkbaar is enlightened veel actiever dan resistance.Anoniem: 500722 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:47:
Spelers gezocht voor Resistance Tilburg en Eindhoven aangezien de balans daar verstoord is. We helpen je graag mee om snel te levellen. Heb je interesse? Stuur dan even een berichtje via Google+ 'Doortje van Oz' of teamdoortje@hotmail.com
Vive la Resistance
;-)
P.s. Wil je op andere Brabantse plaatsen bij het verzet aanhaken dan kunnen we dat ook wel regelen
Zal het overigens maar niet over tilburg hebben

Done!j.kappert schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:24:
Dan hack ik er graag 1 van jou
3 invites beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst hackt!
DM me je e-mail (of G+ ID als je liever je e-mail voor jezelf houdt)
Shoot. Ik las eerst geweldig veel drank. Ik was bijna om.Anoniem: 528972 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:50:
Geweldig veel dank
Meld even welke code (1 t/m 5) je gebruikt hebt voor je medetweakers..
Thanks! Heb code 5 gebruikt.Wisey schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:05:
Meld even welke code (1 t/m 5) je gebruikt hebt voor je medetweakers..
Meld het bij gebruik aub

Post wanneer je hem gebruikt hebt zodat anderen weten dat die niet meer werkt.
Please pick Enlightened

minds are like parachutes, they work only when opened.
Code werkte niet meer.Vinz schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:29:
Hier een kado voor tweakers van een enlightened player.
Members only: ACTIVATION CODE:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Post wanneer je hem gebruikt hebt zodat anderen weten dat die niet meer werkt.
Please pick Enlightened
Werkte niet meer
Heb ik gebruikt
Deze heb ik gebruikt. Thanks.jboekel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:16:
Members only:

Lijken allemaal gebruikt te zijn..jboekel schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:16:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Meld het bij gebruik aub
dm je email.
AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz
VRYIMDFY
2ZUCXVIZ
AGXTNX73
7B4K684Y
DIRNZGK9
7CXWUFTX
MCVK3DEP
IYWH69M9
PBF2GEB3
Z78XUW28
eerste code gebruiktKlyVio schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:11:
Ingress invite codes veel plezier!!!! Wel even aangeven welke je hebt gebruikt.
VRYIMDFY
2ZUCXVIZ
AGXTNX73
7B4K684Y
DIRNZGK9
7CXWUFTX
MCVK3DEP
IYWH69M9
PBF2GEB3
Z78XUW28
Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1250 GS Adventure 2022, Samsung S22 Ultra
- Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen - Members only:
Je krijgt meteen toegang tegenwoordig.