Zou iemand zo vriendelijk willen zijn op mij ook een invite te sturen :D!
Van voor 29mrt. 8team enlightened hebben ze gekregen bij de eerste p8s in Nederland. Bij mij is er wat fout gegaan en ik heb die 10 nooit gekregen.Wisey schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:51:
[...]
True, op 29 maart heb ik ook zo'n ingame-invite gekregen..
@Krypt heb jij voor 29 maart wel in-game invites gekregen, of refereer je ook naar deze give away?
Ik ben inmiddels lvl 5 en heb ook een ingame recruit/invite! dus niet alle lvl 6 hebben er een ontvangen, weet nog niet precies waarom ik er een heb, maar is wel mooi meegenomen natuurlijk!
Volgens mij is er een 2e golf aan invites uitgegeven; ik heb er nu 2.
Zoals ik eerder al aangaf zoek ik actieve spelers in de regio's ten zuiden van Eindhoven.
Daarbij ben ik zeer huiverig geworden met het zomaar weggeven van invites. Heb er een aantal gegeven welke ik vervolgens totaal nergens meer gezien heb. Een aantal zijn misbruikt als level-accounts (en ook aangegeven bij Niantic), een aantal wilde Enlightened spelen maar zijn Resistance gaan spelen (boeit me totaal niet, maar wees dan wel zo eerlijk!), van eentje vermoed ik dat ie identiteitsdieftal heeft gepleegd om vervolgens het account te misbruiken als level-account (nog niet gezien).
Dus voor diegene die enkel een account op Tweakers hebben aangemaakt om snel aan een Ingress Invite te komen: Sorry, niet bij mij. Ga kijken op Twitter/Facebook. Komen er dagelijk voorbij. Of koop het boek en decode de invite en passcodes die daar in vermeld staan.
Voor diegen die wel actief zijn op Tweakers en in regio zuid Nederland wonen/willen spelen: Neem contact met me op.
Daarbij ben ik zeer huiverig geworden met het zomaar weggeven van invites. Heb er een aantal gegeven welke ik vervolgens totaal nergens meer gezien heb. Een aantal zijn misbruikt als level-accounts (en ook aangegeven bij Niantic), een aantal wilde Enlightened spelen maar zijn Resistance gaan spelen (boeit me totaal niet, maar wees dan wel zo eerlijk!), van eentje vermoed ik dat ie identiteitsdieftal heeft gepleegd om vervolgens het account te misbruiken als level-account (nog niet gezien).
Dus voor diegene die enkel een account op Tweakers hebben aangemaakt om snel aan een Ingress Invite te komen: Sorry, niet bij mij. Ga kijken op Twitter/Facebook. Komen er dagelijk voorbij. Of koop het boek en decode de invite en passcodes die daar in vermeld staan.
Voor diegen die wel actief zijn op Tweakers en in regio zuid Nederland wonen/willen spelen: Neem contact met me op.
Ik mag een invite weg geven van Ingress!
Nog Tweakers uit omgeving Nijmegen die een invite willen?
Zoja: stuur me maar een PM
PS: Arnhem mag ook, als je bij Resistance gaat. Ik reed gisteren door Arnhem en alles was groen
Nog Tweakers uit omgeving Nijmegen die een invite willen?
Zoja: stuur me maar een PM
PS: Arnhem mag ook, als je bij Resistance gaat. Ik reed gisteren door Arnhem en alles was groen
[ Voor 41% gewijzigd door PvT.Arj op 04-04-2013 08:26 ]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Enlightened mag dus ook als je in Nijmegen zit? 
Daar wordt het aardig blauw namelijk.
Daar wordt het aardig blauw namelijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Krypt op 04-04-2013 13:29 ]
Enlightened mag ook van mij, alleen Arnhem kan wel wat resistance gebruiken inderdaad
Ik heb hier ook nog een activatie code. Als een Tweaker nog een code zoekt graag PM
.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik lastig? Hoezo?Wisey schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:55:
Hier ook nog invites voor Limburg; die Krypt is maar verdomd lastig!
PM me!
Welke regio speel je dan? In Maastricht ben ik al een tijdje niet meer geweest..
[ Voor 10% gewijzigd door Krypt op 04-04-2013 14:11 ]
Noord Groningers melden! Wij hebben enkele invites over, alleen Enlightened!

Sommigen hebben in Ingress een andere naam dan op TweakersKrypt schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:10:
[...]
Ik lastig? Hoezo?
Welke regio speel je dan? In Maastricht ben ik al een tijdje niet meer geweest..
Maakt me toch nieuwsgierig wie jij bent dan 
Anyways... Nog steeds invites over voor alles onder Eindhoven..
Anyways... Nog steeds invites over voor alles onder Eindhoven..
Iemand toevallig een invite over voor mij?
Ik wil graag wat groen over de veluwe strooien
Mijn dank aan Famous!
Ik wil graag wat groen over de veluwe strooien
Mijn dank aan Famous!
[ Voor 13% gewijzigd door Humma Kavula op 05-04-2013 13:33 ]
Als er nog iemand in Enschede-Hengelo-Almelo of omgeving Resistance wil gaan spelen heb ik ook een invite over.
Toer veel door nederland maar ben veel in regio haarlem, zaandam, amsterdam, beverwijk.
Als iemand nog een invite over heeft hou ik me aanbevolen
Als iemand nog een invite over heeft hou ik me aanbevolen
Anoniem: 225842
Zojuist eens een request voor een beta invite gedaan. Zijn er mensen actief in midden limburg?
Diverse spelers in midden Limburg, alleen mag het wat actiever voor beide fracties.
Waar in midden Limburg?
Ook qua portals trouwens.. Ben nu zeer actief om nieuwe portals in te dienen.
Waar in midden Limburg?
Ook qua portals trouwens.. Ben nu zeer actief om nieuwe portals in te dienen.
[ Voor 27% gewijzigd door Krypt op 05-04-2013 19:11 ]
Weg
[ Voor 97% gewijzigd door jelmervos op 12-04-2013 10:48 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Anoniem: 474451
Iemand uit omgeving Amsterdam nog op zoek naar een Invite?
Enlightened only.
Leuke community, veel meet-ups etc.....:-)
Enlightened only.
Leuke community, veel meet-ups etc.....:-)
Zijn er nog mensen die een key over hebben?
Zal zelf (voornamelijk) actief zijn regio Amersfoort en Apeldoorn!
Zou het heel erg op prijs stellen!
Zal zelf (voornamelijk) actief zijn regio Amersfoort en Apeldoorn!
Zou het heel erg op prijs stellen!
Ik heb nog een key beschikbaar voor iemand die enlightened wil joinen in regio Hilversum.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Iemand die nog een dm mijn kant op wil doen ?darkpluisje schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:31:
Ik zit in breda - den bosch en reis redelijk veel door nederland zoek nog een key... maakt mij niet uit bij welk van de 2 partijen
Ik heb me ook aangemeld.
Het komt aardig van de grond.
Ik zie nog weinig mensen in de buurt van Delft / Westland.
Ben benieuwd wanneer ik een invite krijg
Het komt aardig van de grond.
Ik zie nog weinig mensen in de buurt van Delft / Westland.
Ben benieuwd wanneer ik een invite krijg
Voor iemand die Resistance wil komen versterken in Amersfoort heb ik een invite.
In Amersfoort is de groep Resistance actief, maar erg in minderheid. Er zijn voldoende medespelers met hoog level die je kunnen helpen met level-en.
In Amersfoort is de groep Resistance actief, maar erg in minderheid. Er zijn voldoende medespelers met hoog level die je kunnen helpen met level-en.
[ Voor 48% gewijzigd door jelmervos op 12-04-2013 10:56 ]
Heeft er nog iemand een invite voor mij? We zijn hier maar met z'n tweeën en kunnen wel wat versterking gebruiken, m'n vriendin wil graag spelen, maar ik heb zelf nog geen invite om weg te geven
1 invite (van mij) voor iemand die hier langs langs komt:
https://plus.google.com/p...lbums/5866231625375478737 (Foto'tje posten lijkt me een goed bewijs)
https://plus.google.com/p...lbums/5866231625375478737 (Foto'tje posten lijkt me een goed bewijs)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik heb ook 1 invite te vergeven.. gooi maar een PM.. first come first served 
Vergeet niet je google mail adres te vermelden in de PM om te kunnen inviten.
edit: Invite is alweer weg, veel plezier Heatonme
Vergeet niet je google mail adres te vermelden in de PM om te kunnen inviten.
edit: Invite is alweer weg, veel plezier Heatonme
[ Voor 15% gewijzigd door maniak op 14-04-2013 09:54 ]
Anoniem: 215154
Heeft er nog iemand een Invite over om in Twente bij de Resistance te kunnen joinen? Willen hier met een aantal collega's op het werk aan beginnen
Voor iemand uit Amersfoort die Enlightened wilt joinen heb ik nog een code over.
Dat zou mooi zijn, hier in Enschede hebben we last van een tekort aan resistance spelers. Ik heb je verzoek ook binnen onze community gedropt zodat er misschien wat invites jullie kant op komen.Anoniem: 215154 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:37:
Heeft er nog iemand een Invite over om in Twente bij de Resistance te kunnen joinen? Willen hier met een aantal collega's op het werk aan beginnen
Zorg voor balans in Amersfoort, dus liever geen Enlightened meer erbij!c-style schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:00:
Voor iemand uit Amersfoort die Enlightened wilt joinen heb ik nog een code over.
hm je hebt gelijk, bijna alles is groen. Als iemand bij resistance wilt in Amersfoort wil ik de code ook wel geven!jelmervos schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:00:
[...]
Zorg voor balans in Amersfoort, dus liever geen Enlightened meer erbij!
taken
Anoniem: 215154
Dat zou heel tof zijn!Morphs schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:36:
[...]
Dat zou mooi zijn, hier in Enschede hebben we last van een tekort aan resistance spelers. Ik heb je verzoek ook binnen onze community gedropt zodat er misschien wat invites jullie kant op komen.
Mochten er nog meer mensen willen spelen voor Resistance in Amersfoort, stuur mij even een bericht. We hebben genoeg invites en hebben versterking nodig!c-style schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:06:
[...]
hm je hebt gelijk, bijna alles is groen. Als iemand bij resistance wilt in Amersfoort wil ik de code ook wel geven!
taken
Anoniem: 512198
hey mensen ik zou het ook graag willen gaan spelen maar ik zoek nog een invite iemand die mij die toevallig kan geven??
Mag ik vragen hoe je aan invites komt? Ik ben inmiddels level 2 en had gehoopt op een invite (om weg te geven) helaas nog steeds geen gekregen. Enkele vrienden en in ieder geval m'n vriendin willen graag spelenjelmervos schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:25:
[...]
Mochten er nog meer mensen willen spelen voor Resistance in Amersfoort, stuur mij even een bericht. We hebben genoeg invites en hebben versterking nodig!
Kijk even of deze nog werken: https://plus.google.com/1...6158532/posts/Y2yCquwpajH
And they're gone!
And they're gone!
[ Voor 10% gewijzigd door Krypt op 16-04-2013 15:07 ]
Ik was laatst bij vrienden op een verjaardag en hun zoon wilde ook graag spelen. Uiteraard nog geen codes te vergeven (nog geen eens level 2, maar goed). Hij heeft zich op de site aangemeld en nog geen week later had hij een code ontvangen en is dus aan het spelen. Vreemd dat sommigen via die weg nog niets hebben mogen ontvangen?
Ligt waarschijnlijk ook aan de activiteit op je Google account. Heb van meerdere gehoord dat zij location history aan hebben staan en acties G+ gebruiken dat zij binnen een redelijk termijn een invite hadden.
Erm Jelmer, ik ben vanwege je eerdere oproep naar Enlightened gegaan in Amersfoort. Bij aanvang was alles blauw. Nu is het twee weken groen en is het uit balans?jelmervos schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:00:
[...]
Zorg voor balans in Amersfoort, dus liever geen Enlightened meer erbij!
Enlightened mist meer een gezamenlijke aanpak van Resistance in Amersfoort. Ik zou graag je (naam) tegenkomen (op portals in het centrum) echter heb ik in een maand tijd nog geen 10-20 portals met je naam kunnen herstellen naar Enlightened
Dus vanuit mij voor Enlightened in Amersfoort hoop ik ook meer op een wat actievere deelname van Resistance.
En daarnaast de aanwas van een heleboel portals omdat met de hoeveelheid spelers te Amersfoort het aantal portals ook deels de mogelijkheden beperkt.
Voorheen was Amersfoort inderdaad helemaal blauw, maar dat is echt wel langer dan twee weken geleden. De balans moet blijkbaar continu in evenwicht worden gebracht.Staip schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:57:
[...]
Erm Jelmer, ik ben vanwege je eerdere oproep naar Enlightened gegaan in Amersfoort. Bij aanvang was alles blauw. Nu is het twee weken groen en is het uit balans?
Enlightened mist meer een gezamenlijke aanpak van Resistance in Amersfoort. Ik zou graag je (naam) tegenkomen (op portals in het centrum) echter heb ik in een maand tijd nog geen 10-20 portals met je naam kunnen herstellen naar EnlightenedIk denk dat de rest van de Resistance locals in Amersfoort ook graag je ondersteuning zouden willen, wanneer het er even intens aan toe gaat in het centrum.
Dus vanuit mij voor Enlightened in Amersfoort hoop ik ook meer op een wat actievere deelname van Resistance.
En daarnaast de aanwas van een heleboel portals omdat met de hoeveelheid spelers te Amersfoort het aantal portals ook deels de mogelijkheden beperkt.
Ik geef toe, ik ben geen actieve speler die bij elke aanval op z'n fietsje springt om mensen te helpen. Ik speel voornamelijk wanneer ik tijd en zin heb. Zijn er dan toevallig andere bezig, dan help ik graag mee. Overigens speelt een chronisch tekort aan bursters ook een rol, en helaas krijg je die ook weinig als je groene portals hackt.
Maar goed, mensen moeten zelf kiezen.
Gezien L7, nog twee invites. Iedereen welkom, PM me even met je Gmail adres.
Alas, alle invites zijn uitgedeeld.
Alas, alle invites zijn uitgedeeld.
[ Voor 23% gewijzigd door MonoKid op 18-04-2013 13:24 ]
Mocht iemand uit omgeving Den Bosch/Eindhoven/Tilburg de Enlightened willen komen versterken dan heb ik nog een invite over, PM me maar met je Gmail adres.
Anoniem: 512703
heb em net binnen thanks JohnBQ
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 512703 op 18-04-2013 17:57 ]
Heeft iemand nog invites over? Ik zit in Almere
Zou ook wel een Invite willen, zit in Rotterdam.
thnx!
thnx!
Jouw naam in onder mijn Post

Utrecht (stad) kan wel weer wat nieuwe Enlightened gebruiken om dat kille blauw op te ruimen

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."
Heeft iemand een Invite voor mij?
Regio Den Haag.
Blijkbaar een vriend die er nog een over had
Blijkbaar een vriend die er nog een over had
[ Voor 36% gewijzigd door tomk94 op 22-04-2013 12:06 ]
lijkt me grappig, iemand toevallig een invite over?
waarom maakt de regio uit trouwens? ik woon in den haag als het uitmaakt
invite gekregen van het ingress team
waarom maakt de regio uit trouwens? ik woon in den haag als het uitmaakt
invite gekregen van het ingress team
[ Voor 16% gewijzigd door godofal op 29-04-2013 20:47 ]
Meestal geven mensen een invite als het voor hun regio/kleur voordelig is.godofal schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:16:
waarom maakt de regio uit trouwens?
Kom je bijvoorbeeld voor je werk vaak in bepaalde steden,kom je langs portals qua woon/werk verkeer of woon je in een bepaalde stad om te versterken dan helpt dat
bepaalt de persoon die je invite dan in welke faction je komt of is dat een honor amongst tweakers iets?Humma Kavula schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:22:
[...]
Meestal geven mensen een invite als het voor hun regio/kleur voordelig is.
Kom je bijvoorbeeld voor je werk vaak in bepaalde steden,kom je langs portals qua woon/werk verkeer of woon je in een bepaalde stad om te versterken dan helpt dat
Is er toevallig nog iemand die een invitation code over heeft? Ik zou heel graag deel willen nemen aan het spel.
Ik hoor het graag! Email sturen kan, naar: mathcazeATgmailPUNTcom
Ik hoor het graag! Email sturen kan, naar: mathcazeATgmailPUNTcom
Apple iMac late 2012 | Samsung Galaxy S3 (White)
Zijn er nog mensen uit Twente die een invite over hebben? Wil een aantal collega's (o.a. Roelofs-Hengelo) helpen om de Resistance te versterken.
@BoopMeister, toevallig, zat er over te denken dit ook te proberen maar heb geen invite...kom zelf ook uit Hengelo! maarja, hopelijk binnenkort dan wel
Anoniem: 483044
Heeft er iemand uit groningen een invite over?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 483044 op 25-04-2013 22:09 ]
Anoniem: 513852
Ik Zoek ook nog een invite,....iemand eentje over?
Woon in Den Haag.........en fiets veel
Woon in Den Haag.........en fiets veel
Heb een invite over, voor regio Walcheren (Middelburg kan duidelijk wat versterking gebruiken), bij voorkeur voor Enlightened faction, want de Resistance is iets te sterk op het moment, denk zo'n 1:2 ratio aan spelers (zie voornamelijk 10 actieve smurfen, vs 4-5 actieve kikkers, waaronder mezelf).
goedemorgen/middag mede tweakers!
ik zou ook graag ingress willen spelen maar krijg geen invite code te pakken... kan iemand mij er mee helpen?
Max
ik zou ook graag ingress willen spelen maar krijg geen invite code te pakken... kan iemand mij er mee helpen?
Max
Heb nog 2 invites voor mensen die Enlightened willen spelen in Den Haag....
Ik wil er ook graag één !
bijnens.joost@gmail com
Alvast bedankt !
bijnens.joost@gmail com
Alvast bedankt !
Hoi,
Is er iemand die nog een code heeft voor mij, ik wil graag in Utrecht gaan spelen!
Fractie maakt me niet uit!
Is er iemand die nog een code heeft voor mij, ik wil graag in Utrecht gaan spelen!
Fractie maakt me niet uit!
Ik zou het graag ook willen spelen. Hoop dat iemand nog een code voor mij heeft.
Alvast heel erg bedankt iedereen. Ik woon zelf ik leiden en werk in schiedam dus kan allebei.
Alvast heel erg bedankt iedereen. Ik woon zelf ik leiden en werk in schiedam dus kan allebei.
[ Voor 20% gewijzigd door thebeast12 op 08-05-2013 11:32 ]
Heeft er nog iemand een key over voor iemand die woonachtig is in Zeeland?
Zag deze voorbij komen en wil ook deel uit maken van Ingress, iemand nog een invite over? Woonachtig in Arnhem en werk in Nijmegen.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Als het goed is moet één van deze 2 codes nog werken:
7UB8REP6
J24WCPCK
Laat even weten of het gelukt is, dan haal ik de code weg!
7UB8REP6
J24WCPCK
[ Voor 4% gewijzigd door PvT.Arj op 10-05-2013 13:34 ]
FZ3EE7ZG
Laat even weten als je hem hebt gebruikt, dan haal ik hem weg!
[ Voor 4% gewijzigd door ToasterxD op 10-05-2013 12:30 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Gebruikt, dankje!ToasterxD schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:24:
FZ3EE7ZG
Dankjewel ik heb hem gebruiktarjanpvt schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:38:
Als het goed is moet één van deze 2 codes nog werken:
7UB8REP6
Zou opzich wel een invite willen hebben.
Deventer/apeldoorn hierzo
Is voorzien
Deventer/apeldoorn hierzo
Is voorzien
[ Voor 22% gewijzigd door Torched op 11-05-2013 11:33 ]
Heb weer een invite te vergeven. De eerste die me een PM doet met zijn Google gegevens kan de invite krijgen. Zou leuk zijn als je jouw omgeving en/of faction erbij vermeld, maar dat is niet nodig meer nieuwsgierigheid
Mmmm klinkt leuk dit spel, heeft er iemand nog een key voor omgeving Utrecht
Ik heb een invite ontvangen, maar kan het helaas niet spelen omdat ik een iPhone heb.
[ Voor 71% gewijzigd door HenkEisDS op 26-05-2013 00:42 ]
Heeft er iemand een invite voor mij regio Groningen? jorkick aapending hotmail dot com
Voor omgeving Breda heb ik voor een potentiële Resistance speler nog wel een invite liggen 
PM me maar als je interesse hebt.
PM me maar als je interesse hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door StygMa op 21-05-2013 10:16 ]
Iemand nog een invite over voor regio Alphen a/d Rijn?
Toevallig nog iemand met een invite? DM staat open, alvast bedankt aan de barmhartige Samaritweaker.
Regio Meise, Brusselse rand, België.
edit:ondertussen al voorzien
Regio Meise, Brusselse rand, België.
edit:ondertussen al voorzien
[ Voor 26% gewijzigd door Tokkes op 25-05-2013 21:38 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
- inmiddels al voorzien
[ Voor 97% gewijzigd door Miks op 25-06-2013 20:43 ]
Er is een iphone client, wel jailbreak nodig. Tjek het ingress topicHenkEisDS schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:15:
Ik heb een invite ontvangen, maar kan het helaas niet spelen omdat ik een iPhone heb.
Dit resulteert nu in een ban bij google. Niet doen dus...
[ Voor 11% gewijzigd door daPet op 18-07-2013 23:55 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Iemand een invite over? Regio delft...
Ik heb een invite voor je als je voor de resistance kiest, als je er nog één zoekt.MichelvW schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:52:
Iemand een invite over? Regio delft...
[ Voor 5% gewijzigd door FastFox91 op 03-06-2013 17:44 ]
Iemand een invite voor me? Regio GLD?
Thanks in advance!
Thanks in advance!
Mijn naam is niet Peter!
Wil je Enlightened worden?
Stuur me dan maar een PM.
Ik heb een invite voor de mensen in Amersfoort e.o.
Kan iemand mij een uitnodiging sturen voor Enlightened?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Waar moet ie heen dan?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ik heb gister 5 invites gekregen, beschikbaar voor mensen in regio Noordoostpolder
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit topic is gesloten.