Waar blijven toch al die invites, wacht nog steeds....Pascal schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:39.:
* Pascal kan niet wachten op een invite! ...
De client staat al op me mobiel

[Voor 12% gewijzigd door Pascal op 07-12-2012 23:58]
Waar blijven toch al die invites, wacht nog steeds....Pascal schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:39.:
* Pascal kan niet wachten op een invite! ...
De client staat al op me mobiel
[Voor 12% gewijzigd door Pascal op 07-12-2012 23:58]
[Voor 15% gewijzigd door Bundin op 07-12-2012 13:34]
Ik reeg een code en wilde deze invullen maar kennelijk was deze al gekoppeld aan Ingress.. Jaja na 5 weken eindelijk een invite..jelmervos schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:58:
Collega kan sinds vandaag zonder activation code toch plots inloggen op Ingress. Vaagheid.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Krijg je daar dan nog een melding van per mail ofzo ?Iooryz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:33:
Als je een code krijgt op je gmail account, wordt deze automagisch aan je account gekoppeld.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
nee, dat is niet waar.Iooryz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:33:
Als je een code krijgt op je gmail account, wordt deze automagisch aan je account gekoppeld.
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
De code die je in de mail krijgt, kan ik niet activeren op een ander device.... Hier werkt het iig niet.ArcticWolf schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:06:
[...]
nee, dat is niet waar.
Je kan de invite code gewoon weggeven.
Enig idee hoe lang je hebt moeten wachten?Maarten_vw schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:43:
Ik kreeg er gisteren 1 in de mail, gewoon door mij een tijdje geleden te hebben ingeschreven.
[Voor 44% gewijzigd door StarLite op 20-01-2013 12:25]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
"A tale is never so good that ale won't make it better."
Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1250 GS Adventure 2022, Samsung S22 Ultra
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!
[Voor 23% gewijzigd door Comgenie op 15-12-2012 11:08]
No animals were harmed in the making of this comment.
bedanktComgenie schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:23:
KKNRUNXK
IMKU6G2Z
PK9DDGKA
8GYV86DJ
VGN2A4W4
RZ69KNG8
8FAJ8RY2
UTCEU6IG
Hier wat invites, En vergeet niet te melden als je ze hebt gebruikt
.
YES, Big Thanx!Comgenie schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:23:
KKNRUNXK
IMKU6G2Z
PK9DDGKA
8GYV86DJ
VGN2A4W4
RZ69KNG8
8FAJ8RY2
UTCEU6IG
Hier wat invites, En vergeet niet te melden als je ze hebt gebruikt
.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
[Voor 53% gewijzigd door Xqlusive op 14-12-2012 23:22]
[Voor 48% gewijzigd door Verderf op 14-12-2012 22:57]
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
Anoniem: 492686
[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 492686 op 15-12-2012 13:56]
Bier, Whiskey en Metal!!
https://plus.google.com/u/0/+Ingress/posts/YtexKh5Bta3If you previously requested an Ingress activation code at http://ingress.com between Thursday, Dec. 13 at 4pm and Saturday, Dec. 15 at 4pm (PST), your requests during this timeframe may have been blocked by Shapers. You should be able to re-request your Ingress activation code at http://ingress.com.
Ik ben de kameraad die VGN2A4W4 heeft geclaimd, bij deze mijn dank is groot.Xqlusive schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:43:
8FAJ8RY2 gebruikt!
Mijn dank is groot!
edit: VGN2A4W4 is door een kameraard van me geclaimed, ook vanuit hem bijzonder bedankt!
Heb er hier ook last van in de achterhoek, amper wat te vinden. Je zou zelf foto's kunnen maken van plekken en ze opsturen (via delen --> Ingress)mat.hi.as schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:41:
Ik snap er de ballen van. Ik heb de tutorial doorlopen, leuke dingen gebouwd enzo, maar nu dat afgelopen is, kan ik niks meer. Ik kon een tijdje die kleine blauwe energiedingetjes verzamelen totdat dat balkje bovenin vol was. Er zijn geen portals in de buurt te zien, ook als ik rondkijk in de buurt. Hoe kan ik zelf die dingen maken? (omgeving Schiedam). Wat moet ik doen?
Dit is het invite topic, exclusief voor ingress uitnodigingen. Voor discussies en vragen over het spel zelf moet je ergens anders zijn.mat.hi.as schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:41:
Ik snap er de ballen van. Ik heb de tutorial doorlopen, leuke dingen gebouwd enzo, maar nu dat afgelopen is, kan ik niks meer. Ik kon een tijdje die kleine blauwe energiedingetjes verzamelen totdat dat balkje bovenin vol was. Er zijn geen portals in de buurt te zien, ook als ik rondkijk in de buurt. Hoe kan ik zelf die dingen maken? (omgeving Schiedam). Wat moet ik doen?
Daily driver; MB R171 SLK280
Kijk eens op www.ingress.com/intelmat.hi.as schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:41:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Uhm, dit is nog een closed beta hoor. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit niet heel lang meer duurt voor men het direct kan spelen ?JoostMagTWeten schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:01:
Wat een gedoe om een spelletje te mogen spelen. Sla mij maar over.
Daily driver; MB R171 SLK280
"When you grow up your heart dies"
[Voor 18% gewijzigd door Krypt op 17-12-2012 14:41]
Zag je volgens mij voorbij komen paar dagen terug, Resistance Leusden hierMaarten_vw schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:35:
Ik heb hier een invite maar moet hem wel weggeven aan iemand die voor de Enlightened wil gaan spelen in regio Amersfoort. Speel zelf Resistance, maar er moet wat meer balans komen.
Groeten!
Hoe is de code opgebouwd? Is het 1 woord, zijn het letters, cijfers en leestekens?Krypt schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:40:
Hier nog eentje dan... Je moet er wel wat voor doen
Geef even een gilletje als je 'm hebt gevonden.
Verder als dit kom ik niet... maar die is identiek.Krypt schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:40:
Hier nog eentje dan... Je moet er wel wat voor doen
[afbeelding]
Geef even een gilletje als je 'm hebt gevonden.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Locatie in UK? dan heb je hem vast niet zelf verzonnen. Nee, plaatjes zijn identiek, daar had ik al een image diff op gedraaid. zip file is geopend, rest heb ik geen zin meer in als hij toch niet werkt.Krypt schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:01:
Hij is al door iemand opgelost.
[Voor 26% gewijzigd door leuk_he op 17-12-2012 19:15]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
[Voor 82% gewijzigd door Bundin op 18-12-2012 02:51]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Sorry, was niet zo bedoeld.Krypt schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:41:
En bedankt, probeer ik een beetje competitie erin te brengen wordt er iemand pissig omdat iemand de puzzel sneller opgelost heeft. En dan ook nog betichten dat ik hem niet gemaakt heb.
Dat is bij mij in de buurtmir4dor schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:58:
Zojuist een invite aangevraagd. A'dam West, daar moet wel iets te doen zijn lijkt me.
We do what we must because we can.
Op ingress.com zie ik alleen een link naar de play store dus dat lijkt me wel.Oxigeon schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:14:
Werkt dit spelletje alleen op Android?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Zou het ook kunnen dat voor de iOS versie geen invites meer nodig gaan zijn, omdat dat tegen de policy van de Appstore indruist? Zo mogen apps ook nooit als "beta" gelabeld zijn en zo.Bundin schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:09:
Voorlopig wel ja. Een iOS versie is aangekondigd maar nog niet uit. Geruchten zeggen januari 2013 maargoed, geruchten hè
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Anoniem: 493129
En ik heb nog steeds belangstelling voor een invite.riffey#4 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:15:
Ik heb een tijdje geleden ook een code aangevraagd, maar nog niks gehoord.
Ik hou me dus ook aanbevolen
Ik heb hetzelfde gevoel en ik begin stilaan mijn interesse te verliezen. Het is een loterij en je moet geluk hebben.Arunia schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:27:
Als ik via Google+ die vage dingen voorbij zie komen die dan wel een invite krijgen, maar ik op dat moment niet... Ach ja. haha.
Heb ook geen idee waar ik verder nog zou kunnen zoeken.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
[Voor 11% gewijzigd door Khiu op 09-01-2013 15:49]
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
[Voor 8% gewijzigd door m0nk op 24-12-2012 10:18]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30
PSN: McMillan0984
Wat moeten we dan doen om een invite te krijgen? "Boe" roepen?Jogai schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:28:
@5 voorlaatste reacties: Dit hele topic is toch bedoeld om invites te krijgen? Dan heeft het lijkt me geen zin om om invites te vragen.
@m0nk: Waarom alleen die omgeving? Ik wil in zeeland als resistance spelen!
Hoe kan je ingress activiteit in de buurt zien zonder dat je in het spel zit?
... MMORPG Addict.
Dit topic blijven volgen totdat iemand een invite aanbied. Nu wordt het topic volgespamd met constant dezelfde vraag wat niet echt bijdraagt.GeeEs schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:15:
[...]
Wat moeten we dan doen om een invite te krijgen? "Boe" roepen?
https://opensea.io/seaart
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details