Ik heb een invite en weet niet eens wat het is. Maar omdat ik aan geocaching doe leek dit me ook wel leuk
Top! Heb al een tijdje geleden m'n email adres doorgegeven op de Ingress site, maar wordt steeds meer benieuwd naar dit spel...Arunia schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 10:06:
Ik heb pas een invite gekregen. Zodra ik invites kan sturen zal ik ze hier ook neer zetten.
Ik heb een mailtje met een code gekregen. Helaas geen Android apparaat om hem op te gebruiken, ik was in de veronderstelling dat er ook al wel een iOS app zou zijn. Is er een datum waarop er ondersteuning wordt verwacht op iPad/iPhone?
Volgens mij is er nog geen release date voor iOS bekend, als ik mag gokken zal er tegen ten laatste maart/april wel een app uit zijn.
[Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-12-2012 13:47]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Anoniem: 492686
je mag je code altijd naar mij sturen zeSandaX schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:18:
Ik heb een mailtje met een code gekregen. Helaas geen Android apparaat om hem op te gebruiken, ik was in de veronderstelling dat er ook al wel een iOS app zou zijn. Is er een datum waarop er ondersteuning wordt verwacht op iPad/iPhone?

Ik heb al een tijdje terug mijn email achter gelaten op de Ingress site, maar nog niets binnen dus als iemand nog een invite heeft liggen...
Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.
Waarschijnlijk komt de Beta niet in de apple store. De code kan je dus wel weggeven hier (aan mijSandaX schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:18:

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ik snap niet hoe ik ingress tot nu to heb kunnen missen.
Had er tot vandaag nog nooit iets van gezien en net meer als random click het ingress topic gelezen.
Beste random click van de dag tot nu toe. Of nou ja, misschien de slechtste aangezien het nog een beta is.
Heb mezelf dus maar op die request an invite lijst gezet. Maar mocht iemand een invite over hebben voor mij dan zou ik daar blij van worden
Had er tot vandaag nog nooit iets van gezien en net meer als random click het ingress topic gelezen.
Beste random click van de dag tot nu toe. Of nou ja, misschien de slechtste aangezien het nog een beta is.
Heb mezelf dus maar op die request an invite lijst gezet. Maar mocht iemand een invite over hebben voor mij dan zou ik daar blij van worden

Vandaag ook een invite via de site een key aangevraagd, als iemand mij sneller aan een invite kan helpen dan hoor ik het graag
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik sta ook al een maand ofso in die lijst, nog niks van gehoord.
Ik heb me inderdaad ook al een tijdje terug ingeschreven op de site, maar nog niets gehoord. En als ik de tijden hoor die het duurt...
Ga ondertussen maar wat portals toevoegen zodat ik lekker wat te doen heb in mijn omgeving (R'dam) als ik die invite krijg. En misschien ook nog even bij de juiste personen onder de aandacht proberen te brengen dat ik die portals heb ingestuurd zodat ik misschien via die weg een invite kan krijgen.
Maar als hier iemand nog een invite heeft zou ik dat natuurlijk ook op prijs stellen.
Binnen dankzij Stormtrooper
Ga ondertussen maar wat portals toevoegen zodat ik lekker wat te doen heb in mijn omgeving (R'dam) als ik die invite krijg. En misschien ook nog even bij de juiste personen onder de aandacht proberen te brengen dat ik die portals heb ingestuurd zodat ik misschien via die weg een invite kan krijgen.
Maar als hier iemand nog een invite heeft zou ik dat natuurlijk ook op prijs stellen.

[Voor 4% gewijzigd door Coocoocachoo op 18-01-2013 15:49. Reden: invite gekregen]
Kun je portals toevoegen buitenom de game dan? Hoe dan?Coocoocachoo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:35:
Ik heb me inderdaad ook al een tijdje terug ingeschreven op de site, maar nog niets gehoord. En als ik de tijden hoor die het duurt...
@Jogai
Door een foto te maken van de potentiële portal met 'store location' aan. Deze vervolgens te delen d.m.v. 'NIA Super Ops' op je telefoon, moet je wel de Ingress-app hebben geinstalleerd uiteraard.
If I only had an invite..
Door een foto te maken van de potentiële portal met 'store location' aan. Deze vervolgens te delen d.m.v. 'NIA Super Ops' op je telefoon, moet je wel de Ingress-app hebben geinstalleerd uiteraard.
If I only had an invite..

[Voor 7% gewijzigd door Scorp op 03-01-2013 14:57]
Dit snap ik even niet. Ik heb de Ingress app geinstalleerd maar kan daar helemaal niets (menu knoppen) hij vraagt alleen om die activation-code ...Scorp schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:56:
Waar kan ik die "NIA Super Ops" vinden ? Sony Xperia S hier.
Daily driver; MB R171 SLK280
Maak een foto en kies voor delen, daar staat hij tussen. Foto moet wel GPS gegevens bevatten.mir4dor schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:22:
[...]
Dit snap ik even niet. Ik heb de Ingress app geinstalleerd maar kan daar helemaal niets (menu knoppen) hij vraagt alleen om die activation-code ...
Waar kan ik die "NIA Super Ops" vinden ? Sony Xperia S hier.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Top, dank je. Morgen meteen even proberen.jelmervos schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:35:
[...]
Maak een foto en kies voor delen, daar staat hij tussen. Foto moet wel GPS gegevens bevatten.
Daily driver; MB R171 SLK280
Rotterdammer zoekt een Ingress invite, wie heeft er eentje over? 

[Voor 4% gewijzigd door E.r.w.i.n op 11-01-2013 10:49]
Graag zou ik ook een invite krijgen. Zodra ik een activation-code heb zal ik deze weer delen 

Ook ik zou graag een ingress invite willen hebben :-)
Ameland
Al een hele tijd geleden aangemeld maar nooit een mail ontvangen van Google.
Voorzien via google!
Ameland
Al een hele tijd geleden aangemeld maar nooit een mail ontvangen van Google.
Voorzien via google!
[Voor 14% gewijzigd door MetZyZteM op 11-01-2013 19:39]
Niet dat ik een invite heb (ik speel wel, maar 0 invites over), maar het is wel handig om vast te melden in welke stad/regio je bevind als je er 1 wilt. Het is een spel waar tzt samenwerken belangrijk is. En je moet immers fysiek langs de portals.
[Voor 7% gewijzigd door leuk_he op 08-01-2013 23:11]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Heb hier een activatie code voor iemand uit de buurt van Nijmegen, Graag even melden via DM 

Ik woon Drachten, weet niet of hier überhaupt portals zijn en andere spelers.
Zodra ik een invite heb kan ik ook suggesties voor portals doen, weet wel een paar leuke plekjes
Zodra ik een invite heb kan ik ook suggesties voor portals doen, weet wel een paar leuke plekjes
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik zoek een invite en woon zelf in Groningen-stad.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als iemand nog een invite over heeft voor een Rotterdammer hou ik me ook nog van harte aanbevolen 

[Voor 18% gewijzigd door Coocoocachoo op 18-01-2013 15:48. Reden: invite gekregen]
Mijn dinnetje woont in den haag en ik kom zelf uit alphen aan den rijn...is dat genoeg ?m0nk schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:16:
Iemand uit de omgeving Den Haag/Zoetermeer die de resistance wil komen versterken? Voor diegene heb ik een code liggen

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Hier iemand uit Rijswijk, werkzaam in Den Haag die graag een invite willm0nk schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:16:
Iemand uit de omgeving Den Haag/Zoetermeer die de resistance wil komen versterken? Voor diegene heb ik een code liggen

Ik woon in zeeland (omgeving goes), maar werk in Rotterdam/Eindhoven/Amsterdam, dus kom maar op met die invites.
Iemand een ticket over voor een arme Spijkenisser?
Als iemand ook nog een invite over heeft, dan hoor ik dat graag. Kan actief zijn in omgeving kennemerland.
Die key is alweer weg. Maar heb er nog een liggen. Ik had hem beloofd aan Scorp, die heb ik net een DM gestuurd. Mocht hij al een key hebben of niet reageren dan krijg jij hem.Mike2k schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:47:
[...]
Mijn dinnetje woont in den haag en ik kom zelf uit alphen aan den rijn...is dat genoeg ?
Sorry, post boven je was wat sneller..DJP777 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:15:
[...]
Hier iemand uit Rijswijk, werkzaam in Den Haag die graag een invite will

[Voor 23% gewijzigd door m0nk op 14-01-2013 15:07]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30
Ook ik heb mij een maand geleden aangemeld op de Ingress site, maar nog geen invite ontvangen.
Heeft iemand nog eentje over, ik woon in Drachten (Friesland).
Heeft iemand nog eentje over, ik woon in Drachten (Friesland).
Anoniem: 44631
Zit al twee maanden te wachten op een invite via registratie, als iemand hier voor mij een invite heb zou ik dat super vinden 

Wauw, sinds 6 uur en 43 minuten weet ik wat Ingress is, en tegelijk heb ik nog geen idee. Maar intussen loop ik wel te popelen om mee te doen. Dit gaat een hit worden! Hartslag +5.
Maar goed, nog even rust in de tent, want ik ben nog niet uitgenodigd.
Ik nodig iedereen uit deze stilte te doorbreken (hoewel eentje genoeg schijnt te zijn
).
O, ja, ik woon in het zuiden van het land, regio Eindhoven. Geen idee of hier al druk geIngressed wordt, maar daar gaat verandering in komen zodra ik een Invitation heb ontvangen.
Yeeehaaaa! I'm in. Maak je borst maar nat...
Maar goed, nog even rust in de tent, want ik ben nog niet uitgenodigd.

O, ja, ik woon in het zuiden van het land, regio Eindhoven. Geen idee of hier al druk geIngressed wordt, maar daar gaat verandering in komen zodra ik een Invitation heb ontvangen.
Yeeehaaaa! I'm in. Maak je borst maar nat...
[Voor 25% gewijzigd door jan-gerard op 16-01-2013 11:50. Reden: aanvulling]
Haha, no probm0nk schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:04:
[...]
Die key is alweer weg. Maar heb er nog een liggen. Ik had hem beloofd aan Scorp, die heb ik net een DM gestuurd. Mocht hij al een key hebben of niet reageren dan krijg jij hem.
[...]
Sorry, post boven je was wat sneller..

We blijven gewoon geduldig wachten!
Hmm ik probeer nogmaals
aangezien ik ook al meer dan 2 maanden wacht
maar heeft iemand er 1 over dan houd ik me aanbevolen
Thnx ik heb nu ook
Thnx ik heb nu ook
[Voor 10% gewijzigd door Clavat op 17-01-2013 07:49]
PSN: McMillan0984
Een tijdje geleden de trailer gezien, het zag er interessant uit!
Wie heeft er nog een invitetje voor mij ?
Wie heeft er nog een invitetje voor mij ?

Gisteren een invite gekregen, ondanks dat het nog niet altijd lekker werkt bij mij en de gps soms heel vaag verspringt, vandaag eindelijk de tutorial afgemaakt. Met deze sneeuw er niet veel zin in, maar binnenkort maar eens kijken. Heb een tijdje Turf gespeeld, maar dit lijkt me een stuk toffer.
Omgeving Enschede hiero.
Omgeving Enschede hiero.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"
Heb ook vannacht een invite gekregen, ook omgeving Enschede. Moet me er nog een beetje in verdiepen hoe het allemaal werkt, maar ben bezig met de tutorial. Andere mensen recruiten werkt niet voor mij.Bleet schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:26:
Gisteren een invite gekregen, ondanks dat het nog niet altijd lekker werkt bij mij en de gps soms heel vaag verspringt, vandaag eindelijk de tutorial afgemaakt. Met deze sneeuw er niet veel zin in, maar binnenkort maar eens kijken. Heb een tijdje Turf gespeeld, maar dit lijkt me een stuk toffer.
Omgeving Enschede hiero.
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
Anoniem: 44631
Lucky you guys, 2 maanden en wat daagjes, nog geen invite... iemand een idee wanneer spelers andere kunnen inviten?
Ik zoek ook nog een invite, mijn username [at] gmail!
Wel aangemeld op ingress.com maar dat schiet niet op zo te zien...
PM verzonden!Clavat schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:15:
Hmm ik probeer nogmaals
Veel plezier!

Ook voor jou een PM!W1LL3M schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:32:
Ik zoek ook nog een invite, mijn username [at] gmail!
Have fun!

En bedankt, ben de tutorial al aan het doen!
Ik ben nou toch ook wel erg nieuwsgierig, Almere checking in 
Dus als iemand zich geroepen voelt !

Dus als iemand zich geroepen voelt !
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Mocht iemand nog een invite over hebben dan houd ik mij ook aanbevolen. Werkzaam in regio Eindhoven trouwens 
-edit
Geen idee of het helpt, maar ben woonachtig in regio Nijmegen en hoor van een collega dat ik bij de resistance moet.

-edit
Geen idee of het helpt, maar ben woonachtig in regio Nijmegen en hoor van een collega dat ik bij de resistance moet.
[Voor 36% gewijzigd door MrTheYoung op 17-01-2013 09:58]
Resistance Belgie heeft een aantal invites gewonnen (picture submission via de GTUG groepen
). Ik heb er zelf nog een paar die ik kan uitdelen.
Moet er wel een voorwaarde aan koppelen:
* Resistance worden
* Belg (indien je aan de grens woont, in NL, wil ik gerust verdedigen dat je ook in BE speelt)
* Resistance BE G+ groep vervoegen. Hiervoor moet je wel een paar stapjes doen vooraleer je kan joinen, om Enlightened spionnen te vermijden.
Kan ik natuurlijk niet garanderen dat je dat effectief doet, maar ik hoop op jullie eerlijkheid. Stuur me een PM met je gmail adres en je locatie, maar sneeuw me niet onder met berichtjes, aub

* Resistance worden
* Belg (indien je aan de grens woont, in NL, wil ik gerust verdedigen dat je ook in BE speelt)
* Resistance BE G+ groep vervoegen. Hiervoor moet je wel een paar stapjes doen vooraleer je kan joinen, om Enlightened spionnen te vermijden.
Kan ik natuurlijk niet garanderen dat je dat effectief doet, maar ik hoop op jullie eerlijkheid. Stuur me een PM met je gmail adres en je locatie, maar sneeuw me niet onder met berichtjes, aub

Deze Enlightened speler heeft een 2e invite binnen. Wie oh wie heeft interesse? Eerst komt eerst maalt...
Stuur me een mailtje op gripinc apeslinger Gmail.
Edit: op dat moment krijg ik zelfs nog een invite binnen. Heb er dus totaal al 2 te geef.
Stuur me een mailtje op gripinc apeslinger Gmail.
Edit: op dat moment krijg ik zelfs nog een invite binnen. Heb er dus totaal al 2 te geef.
[Voor 22% gewijzigd door Stormtrooper op 17-01-2013 15:00]
Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1250 GS Adventure 2022, Samsung S22 Ultra
@Stormtrooper: hoeveel mailtjes heb je al? Ik hoop dat ik op tijd was?
Ze zijn inmiddels vergeven. Dat gaat snel. Krijg ik er nog meer dan meld ik me weer. Jogai, je was snel genoeg.
Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1250 GS Adventure 2022, Samsung S22 Ultra
Thanx! Moet toch steeds sleeen met mn dochter, dus dat wordt vanavond een wat grotere ronde
Had niet gedacht dat ik op tijd was na 25 minuten..

Had niet gedacht dat ik op tijd was na 25 minuten..
Haha, graag gedaan. Ietwat offtopic: welke regio zitten jullie? In mijn woonplaats zijn nog helemaal geen portals te vinden.
En ik heb er weer eentje weg te geven....
Ik graag!Stormtrooper schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:41:
En ik heb er weer eentje weg te geven....
(mailtje is ook jouw kant op btw)
[Voor 9% gewijzigd door w4zzup op 17-01-2013 22:46]
Mailtje komt eraan.
Geweldig! Thanks!
Nu nog enlightened of resistance kiezen...
[Voor 12% gewijzigd door w4zzup op 17-01-2013 22:52]
Tja, normaal kies ik in ieder spel voor evil, dark, against etc. Tegenstand dus. Maar in dit geval ben ik voor Enlightened gegaan. Geloof in evolutie hahaha.
Anoniem: 497675
Als iemand nog een invite heeft, hoor ik het graag...
Ondertussen al zoveel gehoord en geleze over dit spel, ik zou nu wel eens zelf weten wat het allemaal is
Ondertussen al zoveel gehoord en geleze over dit spel, ik zou nu wel eens zelf weten wat het allemaal is

dank u!Anoniem: 492531 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:04:
Voor de persoon die het als eerste probeerd: AF3KHVKD
Zodra ik een code heb, zal ik die hier ook posten!
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik heb er net weer eentje gekregen... Opeens wel veel tegelijk en alleen op emailadressen op een Nederlands domein.
Begrijp ik nou goed dat jij nu de invites krijgt op emailadressen die je via de ingress site hebt ingeschreven?Stormtrooper schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:47:
Ik heb er net weer eentje gekregen... Opeens wel veel tegelijk en alleen op emailadressen op een Nederlands domein.
Zo ja, hoelang heeft dat ongeveer geduurt?
Ik wacht nu al ongeveer een maand op die invite en zou een invite dus ook nog op prijs stellen. Ik zal dan ook mijn invite delen als ik hem via de inschrijving krijg.
Nee want ik ben nog level 1. Ik heb gewoon met een berg emailadressen ingeschreven.
Daarnaast kan je door inderdaad te levelen ook invites krijgen maar daar heb ik nog geen last van.
Daarnaast kan je door inderdaad te levelen ook invites krijgen maar daar heb ik nog geen last van.
Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden ingeschreven. Heb op google+ wat lopen mopperen en kreeg toen op dat account al snel een invite.
En nu dus sinds gisteren op een aantal .nl emailadressen.
En nu dus sinds gisteren op een aantal .nl emailadressen.
Met stuk of wat verschillende .nl adressen, denk iets van 5 verschillende en 1 gmail adres.
Even een reminder. Nog drie invites uit te delen in BE, of grensstreek.MonoKid schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:59:
Resistance Belgie heeft een aantal invites gewonnen (picture submission via de GTUG groepen). Ik heb er zelf nog een paar die ik kan uitdelen.
* Resistance worden
Anoniem: 497675
Lommel, Grensstreek Belgie goed genoeg? 
En uiteraard resistance!

En uiteraard resistance!
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 497675 op 18-01-2013 13:27]
Absoluut! En, done deal. Also, wij kennen elkaarAnoniem: 497675 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:26:
Lommel, Grensstreek Belgie goed genoeg?
En uiteraard resistance!

Nog twee invites over!
ik heb ook een code en hopelijk kan ik binnenkort één of meerdere mensen blij maken met een invite.
ps: wat in de tussentijd helpt is alvast zoveel mogelijk toekomstige portals te sturen naar Nia Super Ops. Wat ook mee heeft gewerkt (voor mij) zijn meerdere ingress photoshop "kunstwerkjes" op de Google+ pagina van Ingress achterlaten. Laat zien dat je actief bent...
ps: wat in de tussentijd helpt is alvast zoveel mogelijk toekomstige portals te sturen naar Nia Super Ops. Wat ook mee heeft gewerkt (voor mij) zijn meerdere ingress photoshop "kunstwerkjes" op de Google+ pagina van Ingress achterlaten. Laat zien dat je actief bent...
Het is wat het is...
Ela Monokid, er loopt nog niet genoeg Resitance rond zeker ... 

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Als er iemand nog een invite heeft omgeving Utrecht, hoe ik me aanbevolen.
The more, the merrier! Maar nu het wat rustiger is op mijn werk, kan ik eindelijk eens wat werk verzetten in Limburg. Zo vooral omgeving Heusden en omstrekenDinX schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:55:
Ela Monokid, er loopt nog niet genoeg Resitance rond zeker ...

Zoals ik al zei: ik heb er nog eentje weg te geven. Nog steeds wie eerst komt eerst maalt. Nog steeds zelfde emailadres wat ik gisteren opgaf.
En maakt mij niet uit waar jouw huis woont
Edit : en weer op zo te zien aan een mailicoon die begint te knipperen.
En maakt mij niet uit waar jouw huis woont

Edit : en weer op zo te zien aan een mailicoon die begint te knipperen.
[Voor 30% gewijzigd door Stormtrooper op 18-01-2013 15:37]
Haha, ik vond het al zo opvallend dat nog niemand had bedankt, maar ging ervanuit dat ik te laat was omdat er al reacties na je bericht waren geweest.Stormtrooper schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:34:
Zoals ik al zei: ik heb er nog eentje weg te geven. Nog steeds wie eerst komt eerst maalt. Nog steeds zelfde emailadres wat ik gisteren opgaf.
Alsnog een mailtje gestuurd, hoop dat ik op tijd ben.
/edit:
Ja dus, bedankt Stormtrooper!

[Voor 5% gewijzigd door Coocoocachoo op 18-01-2013 15:47]
Oh, die vraag heb ik overheen gelezen. Die nee was over die invite/level vraag.Anoniem: 497706 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:39:
@stormtrooper, vroeg nog of je er 1 had, maar je zei nee
Maar goed, je staat in het lijstje. Mocht ik er weer hebben dan mail ik je.
Thanks!Anoniem: 497675 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 00:06:
Omdat ik via deze weg ook m'n code tepakken gekregen heb;
VIWTGAHN
Goed idee, zo'n topic. Ik zoek ook nog naarstig naar een invite.
En bedankt MistaDevine!
En bedankt MistaDevine!
[Voor 21% gewijzigd door DeadKennedy op 19-01-2013 02:15]
Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p
Zit ik hier moeite te doen, krijg ik van Stormtrooper een code, krijg ik een dag later een mail van Ingress met een code, haha. O o, de ongeduld...
DeadKennedy, je hebt een dm
DeadKennedy, je hebt een dm

Steam: -MiDe- BattleTag: MiDe#2179 Discord: -MD-#1579
Als iemang nog een invite over heeft, hoor ik dat graag! Ik kan niet wachten om dit te spelen. Eindelijk weer een reden om buiten de deur te komen 

Ik houd me ook aanbevollen voor een invite, grijp tot nu toe steeds mis 
Voorzien

Voorzien
[Voor 11% gewijzigd door Bananenspin op 19-01-2013 13:17]
HOI.
Ik heb gister dan ook eindelijk mijn invite gekregen, heb alle tutorials gedaan en mijn XM balk is vol. Ik zag op de map dat er binnen 20KM maar 3 portals zijn (level 1/2), dus ik zal vanmiddag eens een paar portal plekjes submitten naar Ingress, waarschijnlijk langs de route(s) die ik regelmatig met de hond loop zodat ik ze mooi in de gaten kan houden 
Ik kwam er ook achter dat vandaag geen erg geschikte dag is om portals te gaan hacken. Ik had na 1 hack al geen gevoel meer in mijn vingers, dus ik kon niet de moed opbrengen om nog eens 5 minuten te gaan staan blauwbekken voor een 2e poging.

Ik kwam er ook achter dat vandaag geen erg geschikte dag is om portals te gaan hacken. Ik had na 1 hack al geen gevoel meer in mijn vingers, dus ik kon niet de moed opbrengen om nog eens 5 minuten te gaan staan blauwbekken voor een 2e poging.
[Voor 25% gewijzigd door StarLite op 19-01-2013 18:50]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Haha dat is het probleem wat ik ook altijd heb. Veels te koud haha.
Als iemand nog een code over heeft, feel free tot DM me 
Voorzien

Voorzien

[Voor 15% gewijzigd door martijntjuhh op 20-01-2013 09:49]
Graag zou ik ook een invite willen ontvangen
[Voor 13% gewijzigd door icebreakerr op 21-01-2013 12:40]
Dit topic is gesloten.