Ik heb een invite voor iemand uit de regio Apeldoorn/Arnhem. Wie maakt me los! Join de Resistance!
Ik ben nog naar een invite op zoek. Eventueel in de buurt van Almelo / Enschede.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik heb weer een invite liggen voor een toekomstige Resistance speler in de omgeving Den Haag/Zoetermeer.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik zou graag een invite willen ontvangen, omgeving Groningen.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Tip voor iedereen:
Portals submitten (deel je foto met NIA super ops). Ik had dat gedaan en kreeg binnen een halve dag een invite!
Aangezien ik al een invite had hier een invite voor de eerste die hem gebruikt:
K8U2WD8R
Portals submitten (deel je foto met NIA super ops). Ik had dat gedaan en kreeg binnen een halve dag een invite!
K8U2WD8R
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ook ik heb een invite weg te geven, maar om mensen wat meer kans te geven om hem te vinden en niet alleen de eerste die hier toevallig tegen aanloopt heb ik het in een puzzelvormpje gegoten.
Dit is natuurlijk niet alleen om jullie te trollen, maar ook volledig in de stijl van het spel waar je vaker met puzzels codes kan ontdekken die leuke dingen op kunnen leveren.
De volgende "raadsels" leveren de 8 letters/cijfers van de invite code op:
1. Het hoogste enkelvoudige getal in het septenary getalsysteem
2. De letter die sinds de release van T7 niet meer in de naam van de website waar we ons nu op bevinden zit.
3-4. .si iduA nav otua nee snevet taw ,netamrofreipap etkiurbeg tseem ed nav néÉ
5-6. De dubbelfaculteit van het getal dat je bij stap 1 hebt gevonden
7-8. De eerste letter van de voornaam en achternaam van de persoon die Tina Fey onlangs beschreef als "so handsome, he makes a young George Clooney look like garbage".
Nu is de puzzel nog steeds vrij eenvoudig, maar misschien levert dit meer kans op voor iemand die net wat later kijkt, maar wel sneller puzzelt.
Graag een reactie als je het opgelost hebt en de code gebruikt zodat ik het weg kan halen en anderen de moeite kan besparen
En mocht de puzzel toch te lastig zijn mag je natuurlijk altijd om verduidelijking vragen.
Vergeven aan Eskimootje
Dit is natuurlijk niet alleen om jullie te trollen, maar ook volledig in de stijl van het spel waar je vaker met puzzels codes kan ontdekken die leuke dingen op kunnen leveren.
De volgende "raadsels" leveren de 8 letters/cijfers van de invite code op:
1. Het hoogste enkelvoudige getal in het septenary getalsysteem
2. De letter die sinds de release van T7 niet meer in de naam van de website waar we ons nu op bevinden zit.
3-4. .si iduA nav otua nee snevet taw ,netamrofreipap etkiurbeg tseem ed nav néÉ
5-6. De dubbelfaculteit van het getal dat je bij stap 1 hebt gevonden
7-8. De eerste letter van de voornaam en achternaam van de persoon die Tina Fey onlangs beschreef als "so handsome, he makes a young George Clooney look like garbage".
Nu is de puzzel nog steeds vrij eenvoudig, maar misschien levert dit meer kans op voor iemand die net wat later kijkt, maar wel sneller puzzelt.
Graag een reactie als je het opgelost hebt en de code gebruikt zodat ik het weg kan halen en anderen de moeite kan besparen
En mocht de puzzel toch te lastig zijn mag je natuurlijk altijd om verduidelijking vragen.
Vergeven aan Eskimootje
[ Voor 3% gewijzigd door Coocoocachoo op 21-01-2013 16:13 . Reden: Invite vergeven ]
6NA448GC denk ik
maar die werkt al niet meer was al gebruikt, net als alle voorgaande codes. Kan iedereen die een code gebruikt dit wel laten weten...
wat hebben de codes eigenlijk met omgeving te maken ?
[ Voor 103% gewijzigd door icebreakerr op 21-01-2013 15:24 ]
Thanks!
Jogai schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:56:
K8U2WD8R
De codes zelf niks, maar als jij iemand uitnodigt die dicht bij jou woont, dan krijg jouw team dus meer versterking. Omdat je jouw factie zo sterk en dominant mogelijk wilt hebben op de plek waar je speelt kan het daarom handig zijn om mensen uit te nodigen die in de buurt wonen. Moet je natuurlijk wel zorgen dat ze niet voor de tegenstander gaan spelenicebreakerr schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:16:
wat hebben de codes eigenlijk met omgeving te maken ?
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
6N4A48GC was de code, ik heb hem nu bedankt!Eskimootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:12:
[...]
6NA448GC denk ik
maar die werkt al niet meer was al gebruikt, net als alle voorgaande codes. Kan iedereen die een code gebruikt dit wel laten weten...
Inderdaad, stap 3-4 stond expres achterstevoren. (En was volgens mij daardoor als "cryptische" als enige wat lastig.)Eskimootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:13:
[...]
6N4A48GC was de code, ik heb hem nu bedankt!
Hopelijk krijg ik binnenkort nog een invite, zodat ik er weer een puzzeltje tegenaan kan gooien. Dat lijkt toch wat meer mensen een kans te geven door de extra benodigde tijd en "skills".
[ Voor 28% gewijzigd door Coocoocachoo op 21-01-2013 16:17 . Reden: Quote aangepast ]
Eskimootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:13:
[...]
6N4A48GC was de code, ik heb hem nu bedankt!
Het was tweakers.net nu tweakers de T en E zitten nog in Tweakers dus is het NTheAmassama schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:24:
[...]
de A4 omgekeerd had ik net wel, alleen de N kon ik niet vinden. Hoe ben je daaraan gekomen?
Gezien ik in het verleden hier al een key vandaan had, en ze schijnbaar niet monitoren op mail adres en al gegevens keys, bij deze een key welke ik niet meer nodig heb:
ACTIVATION CODE:
8R2BJ3AC
Zoals altijd, geef even aan of je 'm hebt, zodat anderen zich niet wild maken
ACTIVATION CODE:
8R2BJ3AC
Zoals altijd, geef even aan of je 'm hebt, zodat anderen zich niet wild maken
thanks!
it works fine
en als ik een code krijg op m'n email komt die gewoon in dit topic natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Yogoi op 21-01-2013 17:21 ]
Ja, ze stuurden mij ook een code op het adres waar mee ik al speelde... Waarschijnlijk weten ze dit wel, maar dat zorgt alleen maar voor extra reclame natuurlijk.
Pff mijn 5e invite alweer. gooi hem nu maar gewoon hier neer: MV29W6AM
@hieronder, graag gedaan
@hieronder, graag gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door m0nk op 22-01-2013 08:45 ]
Ik hou me aanbevolen, graag zie ik jullie reacties
Verwijderd
Zojuist mijn spam mailbox even doorgelopen, bleek dat er twee invites in stonden:
BUCF3GCF
XF4T2EG9
Laat even weten wanneer je een code hebt geclaimed.
Edit: allebei al weg
BUCF3GCF
XF4T2EG9
Laat even weten wanneer je een code hebt geclaimed.
Edit: allebei al weg
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 09:22 ]
Verwijderd
bedankt Gliese! ik heb de onderste code gebruikt, bovenste werkte niet.
Als ik een code krijg post ik m hier !
Als ik een code krijg post ik m hier !
Mijn 2e mailadres heeft ook een invite gekregen, DM maar voor de code. First come, first serve.
I'll do what I can, but expect very little.
Welke klok slaat 3 keer achter elkaar hetzelfde?
Scheepsklok ?Jogai schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:29:
Welke klok slaat 3 keer achter elkaar hetzelfde?
Daily driver; MB R171 SLK280
Misschien, maar ik denk dat die vaker hetzelfde slaat. In elk geval was ik niet naar die klok op zoek.
Ik dacht dat hier zo fanatiek gepuzzeld werdt voor een invite?
Gokje voor een key voor mijn vrouw:
Een klok die op half 1 staat (1 keer @ half 1, 1 keer om 1 uur en 1 keer om half 2)
Een klok die op half 1 staat (1 keer @ half 1, 1 keer om 1 uur en 1 keer om half 2)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
En StarLite heeft een key binnen.
\o/
Super tnx!
Super tnx!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Wie woont/werkt/studeert/is regelmatig in Apeldoorn en/of Arnhem en/of Utrecht of de omgeving ervan en wil de Resistance gaan ondersteunen? Dan heb ik een invite! Join the Resistance!
Ik zou graag een invite willen hebben. Zit tussen Almere en Hoevelaken vaak. #resistance
duh, electrons are life
aangezien ik mijn key hiervandaan heb gaat mijn spare key ook hier heen.
23E6RD7K
edit: used.
post het aub wel even als je de key hebt gebruikt!
23E6RD7K
edit: used.
[ Voor 6% gewijzigd door Yogoi op 26-01-2013 10:43 ]
Super bedankt ! Als ik er nog een krijg post ik m hier ook.Yogoi schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:07:
aangezien ik mijn key hiervandaan heb gaat mijn spare key ook hier heen.
23E6RD7K
En weer bedankt, dit keer namens de vrouwVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 08:36:
Voor wie er nog geen heeft:
7W2RTX9F
Snel zijn is de boodschap
P23ER3KE werkteVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 08:36:
Voor wie er nog geen heeft:
7W2RTX9F
of
P23ER3KE
Snel zijn is de boodschap
Thx!
Woont er iemand in de buurt van enschede/hengelo/almelo/wierden die een key wil delen?
word erg gewaardeerd, sta al een tijd geregistreerd en wachtende op een invite via de officiële site,
Maar dit begint aardig lang te duren nu
dus hoopte ik er hier 1 te vinden.
Albast bedankt mensen
word erg gewaardeerd, sta al een tijd geregistreerd en wachtende op een invite via de officiële site,
Maar dit begint aardig lang te duren nu
Albast bedankt mensen
oeioeioei, weer te laat voor het inkloppen van een invite. wachten op de volgende :-)
duh, electrons are life
eskimootje, THANKS ! hebbus
duh, electrons are life
<33333333333333333 you woest85
thanks
TU8TF3TN Used
thanks
TU8TF3TN Used
hmm hij werkt niet 
Zou het misschien te maken hebben met dual sign on protection?
Zou het misschien te maken hebben met dual sign on protection?
[ Voor 127% gewijzigd door Ircghost op 27-01-2013 22:44 ]
Geen idee, dit was de tweede code die ik kreeg toegestuurd, heb hem niet gebruikt...
Voor de mensen die nog geen code hebben, ik heb een tweede invite code gekregen:
ACTIVATION CODE:
YTGU4JBD
Goodluck ;-)
ACTIVATION CODE:
YTGU4JBD
Goodluck ;-)
Ik ben nog op zoek naar een Invite! laat maat weten
Inmiddels heb ik invite nummer 6 ontvangen..
bij deze:
UGK2NVKJ
laat even weten als je hem hebt gebruikt
bij deze:
UGK2NVKJ
[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 29-01-2013 21:25 ]
Verwijderd
Dank je wel. Ik heb hem gebruikt.m0nk schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:00:
Inmiddels heb ik invite nummer 6 ontvangen..
bij deze:
UGK2NVKJ
Hier ook nog interesse in een invite.Regio Arnhem/Nijmegen
Hi Ha Hopjesvla
AIGZ6IC2
[ Voor 30% gewijzigd door OrangeTux op 03-02-2013 03:37 ]
Verwijderd
Zou iemand mij een invite willen sturen? Regio Nijmegen (en Zwolle / Dedemsvaart)
Cheers!
Cheers!
Heb er ook 1 over:
WPTDN6J
Laat even weten als je 'm hebt gebruikt, dan streep ik 'm weer door.
WPTDN6J
Laat even weten als je 'm hebt gebruikt, dan streep ik 'm weer door.
[ Voor 7% gewijzigd door W1LL3M op 30-01-2013 10:26 ]
7PURXUPR
Succes ermee!
Succes ermee!
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Derde doet het ook niet meer, maar iemand heeft vergeten te melden dat hij/zij de invite gebruikt heeft.
Ik wacht op de volgende :-)
Ik wacht op de volgende :-)
Als iemand er nog één over heeft houd ik me aanbevolen. Liefst twee, dan kan m'n collega ook meedoen.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ook ik zou wel een code willen proberen. Dit spel ziet er veelbelovend uit.
Ik zou ook graag een key willen, op Reddit komen er helaas niet zo heel veel voorbij
Ah, topic gevonden :-). Als iemand er nog een krijgt dan wil ik er ook wel een.
Als er nog 1 over is zou ik hem wel willen, mijn vriendin wilt ook meespelen
Danku!
Bedankt voor de code, ik heb hem gebruikt :-)RovloSQL schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:41:
Ik heb een code over: 9U3ZEIGN
Verwijderd
Ik zie regelmatig ingress activatie codes voorbij komen..
Ik zou er heel graag een willen hebben!
Iemand een code ter beschikking??
Thanks in advance!
Ik zou er heel graag een willen hebben!
Iemand een code ter beschikking??
Thanks in advance!
Verwijderd
iemand in de regio Utrecht met een invite ter beschikking? wil me graag ter beschikking stellen om mee te spelen.
Regio Drenthe iemand? zou ook graag een code willen ontvangen als iemand nog een extra heeft
Stay Frosty!
Iemand die zich in de regio Nijmegen bij Enlightened wil voegen? DM/email mij maarVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:26:
Iemand in de regio Nijmegen die zich bij de resistance wil voegen? /pm me maar.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
heeft iemand een invite over? ik wil heel graag spelen. Ik sta al een hele tijd ingeschreven bij ingress maar het duurt een het duurt. pfff
Ik heb er weer eentje, veel plezier ermee voor degene die snel genoeg is...
ZMWTP8YY
ZMWTP8YY
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Verwijderd
Thanks a lot!Stormtrooper schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:01:
Ik heb er weer eentje, veel plezier ermee voor degene die snel genoeg is...
ZMWTP8YY
Ik ben erg blij, ik ga nu de training starten!
Ik volg Ingress News via twitter en nu wordt ik bedolven met tweets vol passcodes ? Laatste bericht was iets van zes uur geleden dus die codes zullen wel vergeven zijn, toch een tip voor degene die nog een code nodig hebben.
Zijn dat passcodes of invites?mir4dor schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:51:
Ik volg Ingress News via twitter en nu wordt ik bedolven met tweets vol passcodes ? Laatste bericht was iets van zes uur geleden dus die codes zullen wel vergeven zijn, toch een tip voor degene die nog een code nodig hebben.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Heb een Ingress invite gekregen, dm voor de code.
[ Voor 6% gewijzigd door xh3adshotx op 04-02-2013 12:50 ]
Je hebt dmxh3adshotx schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:26:
Heb een Ingress invite gekregen, dm voor de code.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Dank!
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Hier nog 2 invitation codes, mijn vrouw heeft er 2 gekregen op de een of andere manier 
TPXIP7BH
NVWZGUVW
Graag even melden als je er 1 hebt gebruikt
TPXIP7BH
NVWZGUVW
\o/
Verwijderd
Thanks!StarLite schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:03:
Hier nog 2 invitation codes, mijn vrouw heeft er 2 gekregen op de een of andere manier
TPXIP7BH
NVWZGUVW
Op zich geinig spel, maar als je het zoals mij niet vaak speelt, en in een buurt woont met geen portals, is het weinig te doen...
dichtsbijzijnde portal is kwartiertje rijden; en zijn allen nu overgenomen door de andere partij... ben zelf nog maar L1...
Hoe gaat een L1 het ooit opnemen tegen de hogere levels portals? na 20x aanvallen staat die portal nog steeds op 100%.....
dichtsbijzijnde portal is kwartiertje rijden; en zijn allen nu overgenomen door de andere partij... ben zelf nog maar L1...
Hoe gaat een L1 het ooit opnemen tegen de hogere levels portals? na 20x aanvallen staat die portal nog steeds op 100%.....
Toen ik begon moest ik meer dan een half uur rijden voordat ik een portal had. Ben dan ook een paar avondjes in het weekend daar naar toe gereden en heb daar gespeeld. Het ligt er ook aan wat voor effort je erin steekt.
Daarbij kun je natuurlijk ook zelf portals submitten (heb ik ook gedaan; en een deel zijn nu actief), maar dat kost dan wel een tijdje voordat die live gaan.
Hoge portals aanvallen is wel een probleem. Maar als L1/2 User kun je best een lvl3 om zeep helpen als je genoeg xmps hebt kunnen verzamelen. Hogere levels moet je wachten totdat ze decayen.
Veel portals (vooral in plekken waar er maar een paar actieve spelers zijn) worden niet echt onderhouden. En na 9 dagen zijn te behoorlijk zwak. Dan verdien je op het opblazen en op het opnieuw opbouwen van de portal.
Daarbij kun je natuurlijk ook zelf portals submitten (heb ik ook gedaan; en een deel zijn nu actief), maar dat kost dan wel een tijdje voordat die live gaan.
Hoge portals aanvallen is wel een probleem. Maar als L1/2 User kun je best een lvl3 om zeep helpen als je genoeg xmps hebt kunnen verzamelen. Hogere levels moet je wachten totdat ze decayen.
Veel portals (vooral in plekken waar er maar een paar actieve spelers zijn) worden niet echt onderhouden. En na 9 dagen zijn te behoorlijk zwak. Dan verdien je op het opblazen en op het opnieuw opbouwen van de portal.
[ Voor 35% gewijzigd door Krypt op 04-02-2013 14:50 ]
Dan doe je iets fout:DXaroth schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:42:
-Hacken van de andre kleur levert je AP op, dus punten. Maar dat is GEEN aanval. Doe dat genoeg keer en je levelt op die manier ook. (gaat niet hard, maar je moet wat.)
-Met L1 XMP blasters moet je op de resonators gaan staan, niet op de portal, anders sta je praktisch al te ver van van de resonators om schade te doen.
http://ingressportal.com/research/attacking/
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
heeft er iemand nog een code over ? ik sta al tijden ingeschreven maar heb helaas nog niks mogen ontvangen...
Voor iemand die intresse heeft in een code DM maar
. Ik speel nu op de campus van Gainesville (50.000) studenten, het stikt hier van de portals en overige.. erg gaaf!
Vergeven!
Vergeven!
[ Voor 7% gewijzigd door Ircghost op 04-02-2013 23:05 ]
Hmm, heb me 3 a 4 maanden terug al ingeschreven maar nog steeds niks gehoord. Vandaar ook even hier proberen. "Als iemand nog een code over heeft, hou ik me aanbevolen.."

Ben inmiddels voorzien van een key door een awesome mede-tweaker (YaNightmare).
Nogmaals dank

Ben inmiddels voorzien van een key door een awesome mede-tweaker (YaNightmare).
Nogmaals dank
[ Voor 28% gewijzigd door Madstorm op 05-02-2013 11:56 ]
I'm an Ironman!
Zijn er nog "awesome" mede-tweakers die een door verveling geplaagde IT-er aan een key willen helpen?
Ik heb nog een invite voor iemand die woont/werkt/studeert/regelmatig aanwezig is in Apeldoorn en/of Arnhem en/of Utrecht of de omgeving ervan. Wie wil de Resistance gaan ondersteunen? Join us!
Dit topic is gesloten.