Heeey ik zou hem heeel graag van je willen voor een vriend van mij we wonen in utrecht ennik ben all resistance enbhij word dat natuurlijk ook kan je de code naar me door appen ?? Of smsen. ?? 0611583858DvdVeer schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:08:
Ik heb nog een invite voor iemand die woont/werkt/studeert/regelmatig aanwezig is in Apeldoorn en/of Arnhem en/of Utrecht of de omgeving ervan. Wie wil de Resistance gaan ondersteunen? Join us!
Verwijderd
Heeft er iemand misschien een invite voor me? In zit in de omgeving Den Bosch, Eindhoven, Tilburg.
Alvast bedankt

Liefst via "teamdoortje(at)hotmail"
Thanks!!!
P.s. Maakt het nog iets uit welk team je kiest?
Alvast bedankt
Thanks!!!
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 23:51 ]
Verwijderd
Jaaa doortje je mort bij the resistance!!Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:39:
Heeft er iemand misschien een invite voor me? In zit in de omgeving Den Bosch, Eindhoven, Tilburg.
Alvast bedankt
Thanks!!!

Mocht er iemand een invite over hebben voor de regio Rotterdam/Delft, dan hou ik me graag aanbevolen! Ik heb er 2 weken geleden een paar aangevraagd via ingress, welke ik hier dan weer zal verspreiden zodra ik ze binnen heb. 
Ik ben voorzien!
Ik ben voorzien!
[ Voor 5% gewijzigd door AppieR op 07-02-2013 14:48 ]
Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264
Verwijderd
Als jij me aan een invite kan helpen dat wordt het Resistance (is trouwes ook een heel leuk kaartspel ;-) )Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:19:
[...]
Jaaa doortje je mort bij the resistance!!anders help ik je niey in den bosch hoor hehe wil je alles ook wel goed uitleggem als je daar toevallig bent met carnaval!
![]()
http://www.rollthedice.nl/2012/04/27/the-resistance/
Met carnaval ben ik er niet maar een andere keer die 'basistraining voor nieuwe Resistance leden' klinkt wel goed.
Groet,
Doortje
P.s. Enig idee hoeveel leden er in de beide teams zitten in en om DB?
Als er iemand in Lelystad woont die de Enlightenment een warm hart toedraagt en graag actief mee wil helpen om te vechten tegen de blauwe overmacht, dan heb ik nog één activation-code beschikbaar...
Reactie via DM of (bij voorkeur) via directe post naar mijn G+ account.
<--- (zie knopje Bezoek homepage van Haay)
Reactie via DM of (bij voorkeur) via directe post naar mijn G+ account.
<--- (zie knopje Bezoek homepage van Haay)
[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 06-02-2013 09:41 ]
Kan iemand mij een invite sturen? jmeijer19@gmail.com Ben wel benieuwd naar dit spel...
Voorburg/ Den Haag/ Delft
Voorburg/ Den Haag/ Delft
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 06-02-2013 20:25 ]
BF1: Don-Panio
Gezocht: spelers uit Rotterdam die voor enlightened willen spelen!
https://plus.google.com/u.../posts/XQ8ERmT5qgo?cfem=1
https://plus.google.com/u.../posts/XQ8ERmT5qgo?cfem=1
Verwijderd
Hallo allemaal, ik heb een week geleden een invite aangevraagd, maar ik kan echt niet meer wachten. Heeft iemand misschien een invite code voor mij? Diegene krijgt natuurlijk mijn code als ik hem binnen heb 
ben via mail te bereiken: thoomie@gmail.com
alvast bedankt
ben via mail te bereiken: thoomie@gmail.com
alvast bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 11:59 ]
Verplaatst
[ Voor 166% gewijzigd door jelmervos op 08-02-2013 16:46 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Reactie ook maar verplaatst naar het ingress topic.
[ Voor 89% gewijzigd door Krypt op 08-02-2013 18:51 ]
Heeft er iemand een invite voor me? Bedankt
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Ik zou graag een invite ontvangen!
inmiddels heb ik er een, met dank aan atlantisx.
inmiddels heb ik er een, met dank aan atlantisx.
[ Voor 46% gewijzigd door Canard op 26-02-2013 09:05 ]
Ik ben voorzien van een invite! Volgens mij heeft Pfiet deze mij gegeven op google+, nogmaals bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Paniohitus op 08-02-2013 19:45 ]
BF1: Don-Panio
Ik wacht al enkele weke..... Echt balen zou heel graag het spel uitproberen. Graag een invite alwash1982@gmail.com. Wonend/werkend in regio Den Haag/Leidschendam/Voorburg.
Hier een verzoek voor 2 invites. Twee neven willen graag intensief gaan spelen maar hebben tot op heden nog niets mogen ontvangen ;-) Ze hebben er zelfs apart een smartphone voor gekocht ;D (Regio Zwolle)
Resistance
Ik heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven zijn de afgelopen week.. erg jammer. Ik wil mijn Enlightened crew Groningen graag uitbreiden om die blauwe smurfen te kleineren!
Dat viel mij ook al op. Ook in het Ingress topic is het trouwens erg rustig ...dummiedoosje schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:59:
Ik heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven zijn de afgelopen week.. erg jammer.
Daily driver; MB R171 SLK280
Ja vind het ook niet helemaal gek, in west Europa is het over het algemeen koud. Veel spelers vinden het leuk om aan dit spel te beginnen, tot dat alle portals in hun omgeving over genomen zijn door lvl 6/7/8 spelers, niks tegen te beginnen dus. Om hier voor, op je fietsje door de stad te crossen s'avonds laat met - 4 op de thermometer is nu ook niet echt de intentie van het gamen denk ik.mir4dor schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:14:
[...]
Dat viel mij ook al op. Ook in het Ingress topic is het trouwens erg rustig ...
Ik vraag me dus af waar Niantic Projects nu mee bezig is. Werken aan de verbetering van de app? Werken aan het spelers bestand? of werken ze aan de portals, er zijn in ieder geval wel zo' n 40 tot 60 mensen mee bezig dus ik ben benieuwd hoe, en wat dit spel nog zal gaan brengen.
OT: Ik heb 2 invites aangevraagd, zodra ik ze ontvangen heb post ik ze hier.
Ik zou ook graag een invite ontvangen! Ik ben woonachtig in omgeving Nijmegen.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik zou er ook graag eentje ontvangen, omgeving Den Haag
[ Voor 5% gewijzigd door Radiant op 17-02-2013 19:17 ]
Nog iemand in Groningen die bij Resistance wil?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik zit in breda - den bosch en zoek nog een key... maakt mij niet uit bij welk van de 2 partijen
Verwijderd
Ja ik! Heb je een DM gestuurdSchaapje_BlaaT schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:12:
Nog iemand in Groningen die bij Resistance wil?
Waar ongeveer rond Den Haag?Radiant schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:38:
Ik zou er ook graag eentje ontvangen, omgeving Den Haag
Rond Voorburg, maar ben reeds voorzien
Ik zag op verschillende fora dat er weer een paar verstuurd zijn, mocht iemand er nog 2 overhebben.. 
Rann schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:03:
Hier een verzoek voor 2 invites. Twee neven willen graag intensief gaan spelen maar hebben tot op heden nog niets mogen ontvangen ;-) Ze hebben er zelfs apart een smartphone voor gekocht ;D (Regio Zwolle)
Resistance
Ik heb een code, maar maak er even een puzzeltje van.
De eerste met het goede antwoord krijgt van mij de code.
Welke band hoort er tussen de haakjes te staan
Andere bands spelen, <band> brandt!
Hint:
Ze hebben onderandere muziek gemaakt voor xXx en Resident Evil
Hint:
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 19-02-2013 10:41 ]
Rammstein?
tha_crazy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:40:
Ik heb een code, maar maak er even een puzzeltje van.
Hint:
Correct.
Andere bands spelen, Rammstein brandt!
Ik denk ik doe eens een muziekvraag
Andere bands spelen, Rammstein brandt!
Ik denk ik doe eens een muziekvraag
[ Voor 29% gewijzigd door tha_crazy op 19-02-2013 10:47 ]
Verwijderd
Iemand nog een code voor mij, omgeving Den Haag ( Leidschenveen ) 
Ik ben voorzien!
Ik ben voorzien!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 15:09 ]
Nog iemand een invite nodig. Ik heb er zojuist weer een ontvangen via mail. Bij voorkeur Enlightened Limburg natuurlijk 
Edit: vergeven
Edit: vergeven
[ Voor 29% gewijzigd door soeppie op 20-02-2013 17:56 . Reden: toevoegingen ]
Die wil ik graag Soeppie! Ik kom wel uit Nijmegen, maar ik kom ook regelmatig in Limburg (in de buurt van Venlo)soeppie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:55:
Nog iemand een invite nodig. Ik heb er zojuist weer een ontvangen via mail. Bij voorkeur Enlightened Limburg natuurlijk
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Verwijderd
Heeft iemand een Invite voor mij. Ik kom uit Limburg dicht bij Heerlen. (als ik een invite krijg gaat hij uiteraard hier heen!)
Ik zit ook al een tijdje te wachten op een google invite. Heeft iemand er misschien nog een over? Ik woon in de regio rotterdam en werk in de regio amsterdam.
Ik zou het heel graag willen proberen
Ik zou het heel graag willen proberen
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Iemand in de regio Apeldoorn/Arnhem die de resistance wil joinen?
Is Zwolle ook goed? Wacht al poosje op invite en probeer via ingress art op google+ maar nog geen succes. Hoop binnenkort met buurman (resistance) op pad te kunnen.DvdVeer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:07:
Iemand in de regio Apeldoorn/Arnhem die de resistance wil joinen?
Verwijderd
Heeft iemand misschien nog een invite voor mij? ik heb het al eerder gevraagd, maar ik dacht laat ik het nog maar een keertje vragen.
Ik woon in Zaandam, en ik ben een paar keer per week in Beverwijk. Ik ben ook wel bereid om af en toe naar amsterdam te gaan om te spelen.
ik heb al een code aangevraagd op de site, en ik heb ook al ingress art op Google+ geprobeerd. zonder resultaat. ik heb ook al op verschillende forums en sites gevraagd voor een invite, maar ik ben nog steeds Ingress-loos.
Heeft iemand misschien een invitation code voor mij???
Ik ben bereid mijn invitation code terug te geven als ik die binnen heb! ik wil gewoon echt niet meer wachten..
alvast bedankt
Ik woon in Zaandam, en ik ben een paar keer per week in Beverwijk. Ik ben ook wel bereid om af en toe naar amsterdam te gaan om te spelen.
ik heb al een code aangevraagd op de site, en ik heb ook al ingress art op Google+ geprobeerd. zonder resultaat. ik heb ook al op verschillende forums en sites gevraagd voor een invite, maar ik ben nog steeds Ingress-loos.
Heeft iemand misschien een invitation code voor mij???
Ik ben bereid mijn invitation code terug te geven als ik die binnen heb! ik wil gewoon echt niet meer wachten..
alvast bedankt
Graag zou ik een invite willen, lijkt me een geweldig spel.
Verwijderd
Heeft er iemand misschien een uitnodiging voor Leeuwarden??
Je zou me enorm uit de brand helpen ik kom echt nergens aan een code..
Evt een code in Rijssen zou ook kunnen.. daar ben ik in de weekenden
Groet
Je zou me enorm uit de brand helpen ik kom echt nergens aan een code..
Evt een code in Rijssen zou ook kunnen.. daar ben ik in de weekenden
Groet
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 22:11 . Reden: aanvullende info ]
Iemand een uitnodiging in Amersfoort? Al een aantal keer via de website aangevraagd en op diverse websites en google+ geprobeerd, maar tot nu toe heeft niets geholpen 
Mocht ik een invite over hebben dan komt die natuurlijk weer beschikbaar hier
Mocht ik een invite over hebben dan komt die natuurlijk weer beschikbaar hier
Insert vies grapje hier
Verwijderd
Beste indigo0.. ik reageer namens een vriend die zit te wachten op een invite. Ik speel regio dordrecht met Breda of Rotterdam als uitval basis' aangezien ik al enlightened ben hoop ik graag datje een invite over hebt voor deze jongen. Mocht geïnteresseerd zijn in het aansterken van de enlightened conmunity dan hoor ik dsy graag. Grt leefjuhVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:42:
iemand omgeving breda-waalwijk die enlightened wilt worden?
Tilburg en een beetje Breda ook goed?Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:42:
iemand omgeving breda-waalwijk die enlightened wilt worden?
Ik kijk normaal nooit in de mailbox van mijn meissie, doet ze zelf ook niet
ED2ARR6P
Graag even melden wanneer gebruikt.

ED2ARR6P
gebruikt: Thank you very much (IcefireNL)mir4dor schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:01:
Ik kijk normaal nooit in de mailbox van mijn meissie, doet ze zelf ook niet![]()
![]()
ED2ARR6P
Aloha, ik zoek een invite voor Ingres, zou iemand er eentje over hebben voor mij?
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Verwijderd
Ingress ziet er erg interresant uit. Iemand tips om aan een invite te komen? Ik ben benieuwd wat er in Utrecht en Amsterdam al aan content is voor ingress
Iemand al ervaring mee?
Vorige week naar de binnenstad geweest. Ik kan je melden dat je daar de hele dag zoet kan zijnVerwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:13:
Ik ben benieuwd wat er in Amsterdam al aan content is voor ingressIemand al ervaring mee?
Het is niet heel moeilijk om een invite te krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:13:
Ingress ziet er erg interresant uit. Iemand tips om aan een invite te komen? Ik ben benieuwd wat er in Utrecht en Amsterdam al aan content is voor ingressIemand al ervaring mee?
Verschillende fora in de gaten houden (waaronder deze natuurlijk
Via ingress.com geven ze nog steeds invites weg.
Een maand geleden heb ik mijn email adres achter gelaten en ik heb de code vandaag binnen gekregen.
bron: www.ingressnieuws.nl/snelle-uitleg/#activatieDeze kun je krijgen door:
Je email adres in te vullen op www.ingress.com (je komt dan in de wachtrij dat soms erg lang kan duren)
Door verschillende mensen op Google+ te volgen: +Brandon Badger, +Brian Rose, +Joe Philley, +Anne Beuttenmüller
Door fan-art te maken voor Ingress en te taggen met #ingress #ingressinvite
Door verschillende fora’s in de gaten te houden (tweakers, reddit, fok)
Als je een beetje gelukt hebt en actief bent, heb je zo een te pakken met bovenstaande middelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bld- op 23-02-2013 14:21 ]
Bij deze meld ik me ook aan als een geïnteresseerde voor een invite
Ik zou het graag ook willen proberen, ben uit de omgeving van Rotterdam
.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik heb zelf geen FB maar kreeg dit met twitter:
Decode Ingress (@DecodeIngress) heeft getweet om 2:19 PM on zo, feb. 24, 2013:
Anyone looking for #ingressinvite there are daily new ones at Niantic facebook page http://t.co/k4QX8KSHIu they are hidden in their photos!
(https://twitter.com/DecodeIngress/status/305668377966432257)
Misschien hulp voor de gene die nog een invite zoeken.
Decode Ingress (@DecodeIngress) heeft getweet om 2:19 PM on zo, feb. 24, 2013:
Anyone looking for #ingressinvite there are daily new ones at Niantic facebook page http://t.co/k4QX8KSHIu they are hidden in their photos!
(https://twitter.com/DecodeIngress/status/305668377966432257)
Misschien hulp voor de gene die nog een invite zoeken.
Ik heb een invite beschikbaar voor iemand die de Enlightment wil komen versterken in Rotterdam!
Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264
Ik zoek ook nog een code. Misschien iemand uit midden brabant die er een heeft?
Nog twee gezocht voor omgeving Zwolle ;-)
Vraagje: zijn er al mensen actief in de regio "Westland"?
PS: Heb zojuist aangemeld voor een invite op de site, maar als ik dit zo lees kan het nogwel even duren voor ik een invite binnen krijg. Heb geen android dus moet zoiezo op een iOS app wachten dus dat is niet zo erg..
PS: Heb zojuist aangemeld voor een invite op de site, maar als ik dit zo lees kan het nogwel even duren voor ik een invite binnen krijg. Heb geen android dus moet zoiezo op een iOS app wachten dus dat is niet zo erg..
[ Voor 66% gewijzigd door ReTechNL op 25-02-2013 11:35 ]
In het westland zijn 3 portals (Children waiting on transport in HvH (is dat nog westland?), de vier winden molen in Monster en standbeeld van Fransiscus Verburgh in Poeldijk).ReTechNL schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:22:
Vraagje: zijn er al mensen actief in de regio "Westland"?
Als je toch op de iOS app moet wachten zou ik in de tussentijd lekker portals submitten, zodat die dan live zijn als jij gaat spelen. (Portal duurt volgens mij momenteel 1-2 maanden voordat ze live gaan.)
Is er nog iemand in het hoge noorden, bovenin Groningen die geïnteresseerd is in een invite? ik vind het maar niks om nu alles alleen te doen maar al wel lvl 3,5! Samen is het veel makkelijker om portals te bezetten op een hoog level, vandaar. Alleen als je kunt bewijzen bij mij in de regio actief te zijn geef ik hem weg. Verwacht er trouwens nog één, half Januari aangevraagd.
Heeft iemand misschien een invite voor mij, Dordrecht?
Breda of Rotterdam is ook goed!
Breda of Rotterdam is ook goed!
[ Voor 7% gewijzigd door Xisuthros333 op 25-02-2013 19:11 ]
Zoals mir4dor al aangaf:
Op de Facebook-pagina van Niantic wordt dagelijks een foto geplaatst waarop activatiecodes zijn verborgen. Net 10 minuten geleden nog, dus grijp je kans! En als je misgrijpt: voeg de pagina toe zodat je morgen een melding krijgt van de nieuwe foto. Succes! En join the Resistance natuurlijk. http://t.co/k4QX8KSHIu
Op de Facebook-pagina van Niantic wordt dagelijks een foto geplaatst waarop activatiecodes zijn verborgen. Net 10 minuten geleden nog, dus grijp je kans! En als je misgrijpt: voeg de pagina toe zodat je morgen een melding krijgt van de nieuwe foto. Succes! En join the Resistance natuurlijk. http://t.co/k4QX8KSHIu
Inderdaad, ik heb zojuist een code van die facebook pagina gekregen
Erg bedankt, mir4dor!
Zodra ik mijn invite krijg zal ik hem meteen delen!
Ik heb ook een foto naar deze site gestuurd, wellicht helpt het maar ik heb (nog) niets mogen ontvangen.
Is er ergens te zien hoe de restistance en enlightened zich verhouden in mijn omgeving?
Erg bedankt, mir4dor!
Zodra ik mijn invite krijg zal ik hem meteen delen!
Ik heb ook een foto naar deze site gestuurd, wellicht helpt het maar ik heb (nog) niets mogen ontvangen.
Is er ergens te zien hoe de restistance en enlightened zich verhouden in mijn omgeving?
[ Voor 13% gewijzigd door daPet op 25-02-2013 20:23 ]
Dit kan wisselen van uur tot uur bij wijze van spreken. Ik begrijp dat je nu kunt spelen ? Ga naar ingress.com/intel en log in met je Ingress account. Je kunt nu de hele wereld scannen op portals.daPet schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:08:
Zo heb ik alvast mijn zomervakantie verblijf gecheckt op portals
Verder: blij dat ik tot dienst kon zijn met mijn ontvangen twitter bericht.
Thx, ik kwam er net achter
Ik ga eens even in de buurt checken
Verwijderd
Ik wil graag voor Leeuearden zo graag een activatiecode. Heeft iemand nog een code voor mij?
Ik ben normaal niet zo'n bietser, maar wil het toch heel graag.
Dank dank alvast!!
Dank dank alvast!!
Lees ff de voorgaande berichten en als je een beetje moeite doet heb je er zo één.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:14:
Ik wil graag voor Leeuearden zo graag een activatiecode. Heeft iemand nog een code voor mij?
Dank dank alvast!!
E96RERFP
EABWP294
4XU2TUB6
DNG8PYKN
4ZTK26NR
BG9C6GC8
AIMAFD4W
DIND7IRI
EABWP294
4XU2TUB6
DNG8PYKN
4ZTK26NR
BG9C6GC8
AIMAFD4W
DIND7IRI
[ Voor 20% gewijzigd door atlantisx op 26-02-2013 20:44 ]
Mooie lijst atlantisx, hoe kom je daar aan?
Wildcard mail ftwjelmervos schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:01:
Mooie lijst atlantisx, hoe kom je daar aan?
[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 26-02-2013 13:48 ]
Helaasch, geen van de niet doorgestreepte werken. Niet iedereen heeft dus netjes gemeld dat hij/zij die code gebruikt heeft
.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Net even aangemeld en gedownload, zeer benieuwd.
Als iemand een code kan weg doen, graag!
Als iemand een code kan weg doen, graag!
Nogmaals herhaling van een eerder bericht:
Op de Facebook-pagina van Niantic wordt dagelijks een foto geplaatst waarop activatiecodes zijn verborgen. Voeg de pagina toe zodat je een melding krijgt van de nieuwe foto en wees er snel bij. Kijk eens bij eerdere foto's om te zien hoe ze verborgen zijn. Succes! En join the Resistance natuurlijk. http://t.co/k4QX8KSHIu
Op de Facebook-pagina van Niantic wordt dagelijks een foto geplaatst waarop activatiecodes zijn verborgen. Voeg de pagina toe zodat je een melding krijgt van de nieuwe foto en wees er snel bij. Kijk eens bij eerdere foto's om te zien hoe ze verborgen zijn. Succes! En join the Resistance natuurlijk. http://t.co/k4QX8KSHIu
Oef ben echt al te lang bezig met het verkrijgen van een code. Kom net deze topic tegen. Als iemand mij aan een code kan helpen ben ik diegene zeer dankbaar!
heeft iemand nog een invite over voor een groninger?
wil zich graag bezig gaan houden met het hacken van portals hier in de stad
wil zich graag bezig gaan houden met het hacken van portals hier in de stad
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je een activatiecode krijgt?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Hangt er vanaf wat je doet. Ik was destijds druk op Google+, had hem binnen een week of zo.Jorrie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:58:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je een activatiecode krijgt?
Oke, ik zal wel eens wat meer op Google+ kijken, jammer dat dat niet zo populair is nog, want het ziet er wel goed uit.
Ik houd mijzelf ook aanbevolen voor een code
Heb ook interesse aan een invite regio twente (enschede)
Code bemachtigd via de Facebook pagina, ze zetten elke dag een afbeelding van een pagina met daarop verborgen codes er op, zodoende ben ik aan een code gekomen.
https://www.facebook.com/NianticProject
https://www.facebook.com/NianticProject
Ook op twitter komen regelmatig codes voorbij. Gister heb ik er ook 1 kunnen bemachtigen via https://twitter.com/IngressInvite
Dit topic is gesloten.